Acties:
  • +3 Henk 'm!

• thefal
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 22-05 20:59
Hi all!

Ik vroeg mij af of er mensen zijn met ervaringen op het gebied van goedkope fully wireless earbuds. De earbuds van de grote merken zijn namelijk schreeuwend duur, terwijl bedrade oordopjes al vanaf een euro te krijgen zijn bij de action.

Ik heb gemerkt dat er op sites als Amazon en AliExpress steeds meer van deze draadloze oordopjes te vinden zijn en dat de prijs hiervan ook rap daalt, tot op het punt dat sommigen voor een paar dollar zijn te krijgen.

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/h19FRXC.png

Ik heb echter geen idee welke wel en niet goed zijn, dus ik hoopte op ervaringen van anderen :)
Het gaat hierbij vooral om hoe de oordopjes zitten, de navigatie, accuduur enz.

Bronnen:

https://www.scarbir.com/truewireless
Een site met redelijk uitgebreide reviews van verschillende volledig draadloze oordopjes. Op moment van schrijven zijn er 39 getest, waarvan er 5 een rating van 5 sterren hebben gekregen.

https://appmeister.nl/all...aadloze-oordopjes-50-euro
Een blogpost van dezelfde schrijver met een lijst van goede draadlooze oordpjes

Zelf heb ik deze geprobeerd:

Axgio Dash / SoundPEATS Q16, €40
Afbeeldingslocatie: https://images-na.ssl-images-amazon.com/images/I/61wKSPBwf-L._SX569_.jpg

Deze oordopjes zaten heerlijk, mede door het grote stuk wat om je oor heen gaat. Hierdoor kon ik er ook voor kiezen de oordopjes helemaal naar binnen te duwen, of juist wat losser te laten, zonder dat de oordopjes ooit uitvielen. De prijs is laag vergeleken met Airpods en dergelijke, maar hoger dan veel Chinese producten. Over geluidskwaliteit kan ik niks zeggen, gezien zelfs de kwaliteit van €1 oordopjes van Action voor mij prima is en ik nauwelijks verschil hoor tussen dat en dure oordpjes. De oordopjes gaan zo'n 5 uur mee en laden op via Micro USB. Zowel de linker als de rechter oordopjes hebben 3 knoppen: Volume+, Menu, Volume-. Volume+ en - worden ook gebruikt om de skippen naar het volgende of vorige nummer. De middelste knop wordt gebruikt als Play/Pause en om de oordopjes aan te doen. Pairen gaat erg makkelijk: Hou op 1 van de oordopjes de middelste knop 5 seconden ingedrukt en klik op de naam van de oordopjes op je telefoon. Zodra deze verbonden is kan je de andere ook aan doen en die zal dan ook meteen verbinden. Bereik is zo'n 7 meter.

Het nadeel was echter dat ik ze meerdere keren kapot in mijn jas heb gevonden. Het ronde stukje liet los van de rest, waardoor de oordopjes onbruikbaar werden. Als je ze niet los in je jas of tas gooit zal dit probleem waarschijnlijk niet vaak voorkomen, maar ik heb geen doosje gevonden die klein genoeg is voor mijn jas waar ze goed in pasten. Na 2 paar terug te hebben gestuurd ben ik op zoek naar wat anders...

[ Voor 9% gewijzigd door thefal op 10-09-2019 14:26 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• SuperKneus
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19:41
Geen ervaring mee maar deze redacteur van RTV Noord is helemaal weg van goedkope oordopjes uit China
https://appmeister.nl/blog/

• thefal
Niet veel interesse blijkbaar :F

Ik heb zelf de Syllably D15 (ook wel Lettergreep D15) besteld. Volledig draadloos voor 12 euro. Kwa model lijken ze op de Axgio Dash die niet meer verkocht wordt en de Cellularline Fix die ik op sommige plekken voor €40 euro heb gezien. Ik ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchnltweaker
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 15:32
Zat zelf te twijfelen of ik deze wil nemen: https://nl.aliexpress.com...937460.0.0.16062e0eZWcfWW https://nl.aliexpress.com...937460.0.0.16062e0eZWcfWW

Het gaat over de i10 oortjes, had eerst draadloze oortjes type zoals die Axgio Dash / SoundPEATS Q16 in de OP, maar ik vind persoonlijk zulke type oortjes die je in je oor moet doen niet prettig. ervaring mee @thefal of iemand anders?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• thefal
Mijn ervaring met de Syllable D15 is dat je deze niet helemaal in je oor hoeft te doen, omdat de oordopjes door de haken al goed vast zitten.

Over de i10 heb ik veel gehoord en ik zou ze bestellen, behalve dat ik niet van witte oordopjes hou, vooral niet met zo'n stokje zoals Airpods en die clones.
Ik heb vorige week toevallig wel een zwarte i12 besteld: https://www.aliexpress.co...042311.0.0.4a164c4dpv4XDB

Deze moet ergens deze week binnenkomen. Ik heb ze puur gekocht wegens kleur, grootte van het oplaaddoosje, en een kortingsbon die ik had gekregen.
Volgens reviews is de i10 wel een stuk beter, vooral omdat er ook verschillende versies van de i12 zijn en dit de slechtere versie is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchnltweaker
@thefal Ja dat had ik ook al gehoord, dat de i12 minder is dan de i10. Ook al vernomen dat je de 30 euro versie moet hebben van de i10 dan de 20 euro versie want die laatste is vaak een neppe variant van die i10. Ga het toch maar eens proberen, kijken hoe dat is (draad begint soms toch vervelend te worden).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KaiseRRuby
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 15:02
Ik heb de Xiaomi AirDots Youth Version besteld, die ik 1 dezer dagen binnen krijg. Ik zal je een update geven.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• alex3305
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 04-07 20:56
Zelf heb ik al een tijdje de QCY Q29 Pro en ik moet zeggen dat het voor minder dan 30 euro via AliExpress echt fantastische dopjes zijn. Ze zijn onafhankelijk en blijven ontzettend lekker zitten in het oor. Pas na meer dan een uur kreeg ik wat last van irritatie. Ook laden ze lekker op in het bijgeleverde oplaaddoosje a la AirPods.

Nadelen van deze dopjes zijn echter dat het lastig is het batterijniveau in te schatten. Omdat er maar kleine accu'tjes inzitten zijn ze natuurlijk sneller leeg. Ook heeft het koppelen van de oortjes aan elkaar en via bluetooth nogal een handleiding, althans je moet weten wat je doet. Tevens gaat bellen via A2DP en dat geeft een akelig slecht geluid.

Voor muziek dus ontzettend lekkere doppen, vooral voor muziek, maar niet voor hands free gebruik. Alhoewel het af en toe wel handig is om 1 dopje als navigatie te gebruiken.

Tevens heb ik voor ongeveer 60 euro een House Of Marley Positive Vibration 2 BT gekocht. Dit is een on ear bluetooth headphone die ook best wel waar voor z'n geld geeft. Deze hoofdtelefoon geeft een lekker geluidje, het is niet zo goed als een studio hoofdtelefoon, maar zeker goed om naar te luisteren. Ik kan deze headphones goed een paar uur ophebben zonder irritatie of warme oren.

Deze hoofdtelefoon gaat door z'n batterij vele malen langer mee dan de eerder genoemde QCY's. Echter is deze natuurlijk ook zwaarder en lastiger mee te nemen. Wel kun je de hoofdtelefoon opvouwen. Ook is de hoofdtelefoon op te laden via USB en zit er ook een 3.5mm aansluiting op met inline microfoon. Dan heb je geen last van de A2DP limitatie van brakke telefoonkwaliteit geluid.

De doppen zijn verder redelijk geluidsdicht, maar niet volledig. Ze zijn dus niet zo erg geschikt voor erg drukke omgevingen of vliegtuigen. Maar dat kun je in deze prijsklasse eigenlijk ook niet verwachten. Wel is de interface van deze hoofdtelefoon erg eenvoudig met maar drie knopjes. Daardoor mist deze wel wat functionaliteiten ten opzichte van de QCY, zoals Google Assistent.

Deze headphone heeft momenteel mijn voorkeur en ik draag deze ontzettend graag. Hij zit altijd in mijn tas en gebruik deze eigenlijk dagelijks op kantoor. Daarvoor is deze hoofdtelefoon uitermate geschikt en doordat deze hoofdtelefoon met zowel bluetooth als 3.5mm is te gebruiken, werkt deze dus ook fantastisch voor video conferencing of telefoontjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchnltweaker
https://nl.aliexpress.com...937460.0.0.16062e0eZWcfWW Heb deze besteld (i10 TWS), laat wel wat weten als ik ze binnen heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KaiseRRuby
Afgelopen week deze binnen gekregen:

https://www.dx.com/p/xiao...-50-split-earbuds-2606339

Toen ik ze kocht waren ze flink goedkoper overigens. Ik draag ze nu voor het eerst voor wat langer, dus kan nog niet erg goed bepalen wat ik van ze vind. Koppelen ging super eenvoudig via een tutorial op YT, alles op de dopjes is namelijk Chinees.

Pasvorm is nu uitstekend, heb de grootste dopjes erop gedaan. Geluid is daardoor stukken beter, de dopjes moeten echt je oorgang afsluiten anders heb je heel flets geluid.

Het is ook wel lachen dat je Siri kunt bedienen via het touchpad. Dat werkt verder niet heel intuitief, maar soit.

In een andere review las ik dat ze vooral goed presteren via een iPhone omdat daar AAC formaat wordt afgespeeld, maar daar heb ik weinig verstand van. Bij mij gaan ze overigens exact 4u mee voordat ze weer opgeladen moeten worden in het bijgeleverde doosje.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dimmak
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 30-06 09:00
Ik heb zelf een enkel oortje liggen van QCY. Komt wel prima geluid uit eigenlijk. Je hebt zo ook in paartjes overigens. Met sporten gebruik ik een setje van Bluedio. Komt ook prima geluid uit!

[ Voor 23% gewijzigd door dimmak op 01-04-2019 16:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thefal
Ik heb de i12 binnen en ik wist dat ze niet al te best waren, maar ik denk dat het de slechtste aankoop is die ik ooit heb gedaan!

+ Ze zien er geweldig uit in het zwart:
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/sShFIrqg.jpg

- Geluid valt vaker dan 1x per minuut uit
- rechter oordopje verbindt binnen een paar seconden, maar de linker doet er 20 seconden over
- linker verbindt soms helemaal niet. Je bent soms minuten lang bezig om het werkend te krijgen
- pasvorm is voor mij niet goed. De echter airpods bleven altijd goed zitten maar irriteerden me altijd omdat er een scherp randje op zat. Deze i12 viel binnen 5 minuten op de crosstrainer al uit mijn oor en we moesten met zijn drien de crosstrainer opzij duwen
- Toen ik in de auto zat had ik mijn telefoon verbonden met mijn autospeakers. Uit het niks stopte de muziek ineens. De i12 bleek uit zichzelf te zijn aa gegaan terwijl ze nog in hun doosje zaten. Een half uur later gebeurde het weer en op de terugweg gebeurde het weer.

I'm done :\

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chrisjuh_15
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 13:33

Chrisjuh_15

Facta non verba

Ik heb de QCY QS1 T1C gekocht op AliExpress nadat ik veel goede verhalen gelezen heb!

Zal mijn ervaringen delen als ze deze week binnenkomen! :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 16:34

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Chrisjuh_15 schreef op woensdag 3 april 2019 @ 10:50:
Ik heb de QCY QS1 T1C gekocht op AliExpress nadat ik veel goede verhalen gelezen heb!

Heb deze oortjes nu ook al een aantal weken en ze bevallen echt enorm goed. Ik heb er destijds 16 euro voor betaald en een beter deal heb ik al lang niet meer gehad.

Oortjes zitten goed en vallen niet uit het oor. Daarnaast koppelen ze meteen bij het uithalen uit de case en de microfoon voldoet erg goed. Paar keer een telefoongesprek op de fiets gevoerd en ik was prima verstaanbaar. Geluidskwaliteit is iets minder dan mijn KZ oortjes (maar die staan ook bekend om hun erg goed kwaliteit), maar erg acceptabel en verder niks op aan te merken.

Het enige wat ik kan aanmerken is het gebrek van een klepje bij de Case, hierdoor komt er wel eens vuil in en ik had USB-C een mooie aanvulling gevonden. Maar goed, dat zijn kleine dingen.

Overigens zou ik nu wel de opvolger (QCY QS2) kopen. De oortjes zijn hetzelfde maar de case heeft een grotere accu en is afsluitbaar. De prijs van de opvolger fluctueert alleen enorm. Vorige week was die te koop voor zo'n 20 euro, maar momenteel staat de op 80. :/

[ Voor 8% gewijzigd door rens-br op 03-04-2019 11:24 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 16:32
Ik heb weinig toe te voegen aan het verhaal van @rens-br. Heb mijn setje nu een paar weken. Bij ontvangst heb ik gelijk een tweede paar gekocht voor m'n vriendin :P want inderdaad: het is gewoon een goed product.

Best behoorlijke geluidskwaliteit, zitten in mijn oren confortabel en sluiten goed af, de verbinding met mijn telefoon is echt stabiel en goed (Oneplus 6).
Aanrader dus, helemaal voor <20 euro.

Overigens zijn de QS2's spatwaterdicht heb ik begrepen, dat is een minimaal verschilletje. De accuduur van de case was sowieso al niet iets om je druk om te maken imho.

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rens-br

rens-br

Richh schreef op woensdag 3 april 2019 @ 11:15:
Overigens zijn de QS2's spatwaterdicht heb ik begrepen, dat is een minimaal verschilletje. De accuduur van de case was sowieso al niet iets om je druk om te maken imho.
Dat klopt, maar dat zijn de QS1 ook:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/Un8LSNh4PRjJxSvdOOe77Emw/medium.png

Vorige week toen die in de aanbieding was hebben een aantal mensen nagevraagd wat het verschil was tussen de QS1 en QS2 en dat was er niet.

Voor de grotere accu hoef je het an sich niet te doen, maar het klepje is wel een fijne bijkomstigheid. Maar goed vorige week was het prijsverschil tussen versie 1 en 2 iets van 4 euro. Als je dan de keus hebt zou ik lekker voor optie 2 gaan.

[ Voor 8% gewijzigd door rens-br op 03-04-2019 11:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 17:35

JB

Cédric roelt!

De vrouw belt graag in de auto na het werk maar heeft geen carkit. Nu heeft ze altijd de standaard iPhone oordopjes in en zit ze te goochelen met de draden. Ik zoek dus "AirPods" voor een normaal bedrag, want die pasvorm vind ze fijn (geen in-ear, dat vind ze verschrikkelijk). Het gaat dus met name om call-quality maar om nog een setje orignele AirPods aan te schaffen (ik gebruik ze dagelijks op kantoor meerdere uren) voor die paar keer vinden we te gortig.

Er is genoeg namaak voor paar tientjes bij Ali maar dat lijkt me allemaal niets. Die TWS en XY Pods zien er prachtig uit maar vind niets over call quality. Gaat niet zozeer om de clone/looks maar wel om het type oordopje icm goede call-quality voor reële prijs.

Tips meer dan welkom!

[ Voor 5% gewijzigd door JB op 03-04-2019 12:00 ]

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br

rens-br

JB schreef op woensdag 3 april 2019 @ 12:00:
Ik zoek dus "AirPods" voor een normaal bedrag, want die pasvorm vind ze fijn (geen in-ear, dat vind ze verschrikkelijk).
Die QCY dingen zijn wel in-ears natuurlijk, dus daar moet je wel op letten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

rens-br schreef op woensdag 3 april 2019 @ 13:11:
[...]

Die QCY dingen zijn wel in-ears natuurlijk, dus daar moet je wel op letten.
Mja als call quality goed is, wellicht gewoon proberen. Voor 2 tientjes is het te overzien maar als het alsnog brakke dopjes zijn mbt bellen, dan is het 20 euro teveel.

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rens-br

rens-br

JB schreef op woensdag 3 april 2019 @ 13:46:
[...]

Mja als call quality goed is, wellicht gewoon proberen. Voor 2 tientjes is het te overzien maar als het alsnog brakke dopjes zijn mbt bellen, dan is het 20 euro teveel.
Twee telefoontjes gepleegd, waarvan eentje op de fiets (met wind) en was goed te verstaan volgens de tegenpartij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

rens-br schreef op woensdag 3 april 2019 @ 13:56:
[...]

Twee telefoontjes gepleegd, waarvan eentje op de fiets (met wind) en was goed te verstaan volgens de tegenpartij.
Dat klinkt als een gokje waard :) Zie dat ze nu allemaal naar 75-80 euro gegaan zijn :/ Of geen witte op voorraad (vrouw wil witte :+)

edit:
En nu staat er weer met 9999% korting :/ Dat veranderd ook elk uur?

[ Voor 9% gewijzigd door JB op 03-04-2019 18:17 ]

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrisjuh_15

Chrisjuh_15

Facta non verba

Edit: nevermind... :/

[ Voor 94% gewijzigd door Chrisjuh_15 op 03-04-2019 16:44 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ilfamo
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 10-09-2024
Ik heb deze bij de Mediamarkt gehaald, maar hier zijn ze nog voordeliger. Prima dopjes. Ik luister meestal met één in het oor, ik heb ze dan ook individueel gepaired zodat ik de andere kan gebruiken zodra de ene leeg is. Doosje kan ze ongeveer twee tot drie keer opladen voordat hij zelf weer geladen moet worden. Gesprekskwaliteit is prima.

https://www.bol.com/nl/p/...eksnoer/9200000087406906/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KaiseRRuby
Oke, ik vind in-ears dus ook niet fijn (in de gehoorgang zeg maar). Zoek nu oordopjes zoals de Apple dopjes, maar die zijn behoorlijk lastig te vinden. Misschien toch maar kiezen voor de echte Apple dopjes?

De Airdots staan overigens te koop hier in V&A..

[ Voor 11% gewijzigd door KaiseRRuby op 10-04-2019 14:03 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• XanderDrake
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 18:21

XanderDrake

Build the future!

Ah dit topic kan wel wat input gebruiken.

Ik had een jaar of 2 geleden een setje goedkope bluetooth dopjes gekocht. Syllabel Mini's waren dat. Opzich een goede start, maar toch staken ze behoorlijk uit mn oren en waren ze relatief zwaar. Daarnaast was het oplaad systeem niet geweldig: bulky en moest goed aandrukken anders werd er niet geladen. Ook moest ik een vrij uitgebreide aanpassing doen op mn equalizer om alle klanken goed te krijgen.

Na het sporten raakte ik een dopje kwijt, dus dat was exit.

Ik wilde daarna Xiaomi Airdots kopen. Maar die bleven onleverbaar en duur, dus ik ging kijken naar een alternatief. Ik kwam via Pepper uit op de QCY QS1 TWS's: . Bijna dezelfde specs en vorm als de Airdots, Bluetooth 5.0 etc. Waren in de aanbieding voor 14€ dus even proberen.

Deze zijn echt ge-wel-dig! Ik schaam me er bijna voor dat ik er zo weinig voor betaalt hebt :+ Geluid is briljant! Ruimtelijk, breedt bereik, bassy, zeer helder. Equalizer kon prompt uitgezet worden. Betere verbinding, vooral tussen de dopjes. Ze zijn ook erg licht, blijven goed zitten en steken minder uit. Beter oplaad systeem met magneten en compact.
Ik zou zeggen, kopen!

Hephaestus: Xeon 2680 v2 - 64GB ECC Quad - WD Blue 3D 1TB
Virtualis: Ryzen 3700X - 16GB DDR4 - Gigabyte 1080 Ti OC - Sandisk 2TB - Valve Index
Agon:Valve Steam Deck 64GB
Non scholae sed vitae discimus Seneca

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Chrisjuh_15

Chrisjuh_15

Facta non verba

Chrisjuh_15 schreef op woensdag 3 april 2019 @ 10:50:

Heb ze een week in gebruik nu, en moet zeggen dat het echt fantastische dopjes zijn! Geluid is goed, ze zitten goed en sluiten goed af, verbinding met de telefoon super stabiel en ze connecten direct als ik ze uit de case haal. Voor twee tientjes zou ik écht niet twijfelen en ze direct halen mocht je nog twijfelen! _/-\o_ :D

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Infidel666
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 28-08-2024
Ik heb net de Soundpeats TrueFree + besteld, ofwel de QCY QS1, mede dankzij de aanbevelingen hier. Ik was al een tijdje op zoek naar AirDots, maar die lijken chronisch niet beschikbaar, en dit leek me een mooi alternatief. Bedankt voor de tips! Ik zal nog even laten weten hoe ze bevallen als ik ze binnen heb. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KaiseRRuby
Ik heb de XY - Pods binnen gekregen gisteren. Het zijn overigens deze: https://www.dx.com/p/xy-p...s-for-android-ios-2612972

Ze zitten fijn. Doosje is grappig. Echt een kloon van Apple. Geluid is boven verwachting eerlijk gezegd. Wel twee vage dingen: soms valt het stereo geluid even weg.

Bellen moet ik nog even proberen.

Update: bellen + siri werkt totaal niet. De andere kant hoort niks, terwijl ik de andere kant wel hoor. Daarnaast valt 1 dopje constant uit.

Heb bericht naar de verkoper, hoop wat terug te horen maar dit is niet goed.

[ Voor 45% gewijzigd door KaiseRRuby op 26-04-2019 11:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brownyster
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 12:45
Hallo

Op jullie advies heb ik hem ook gekocht en ontvangen.

Bellen werkt bij mij uitstekend.

Geluid is top en alles werkt nog naar behoren. Had bij winkel goedkope van 15 euro besteld maar die houden er na een goed uur mee op.

Nu nog even testen hoe lang deze mee gaan. Doosje en oortjes zien er goed uit

Browny

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake

XanderDrake

Build the future!

Ik moest zeggen dat mijn QS1's niet heel lekker bellen, veel achtergrond geluid wordt er geklaagd.

Virtualis: Ryzen 3700X - 16GB DDR4 - Gigabyte 1080 Ti OC - Sandisk 2TB - Valve Index

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• revengeyo
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 29-06 17:01
Hoe lang duurt het gemiddeld voordat deze oortjes bezorgd worden vanuit China?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 04-07 10:17

Edmin

Crew Council

get on my horse!

rens-br schreef op woensdag 3 april 2019 @ 11:09:
[...]

Overigens zou ik nu wel de opvolger (QCY QS2) kopen. De oortjes zijn hetzelfde maar de case heeft een grotere accu en is afsluitbaar. De prijs van de opvolger fluctueert alleen enorm. Vorige week was die te koop voor zo'n 20 euro, maar momenteel staat de op 80. :/
op jouw aanraden ook maar eens besteld. Voor 15 euro een redelijk poging waard. De versie 2 lijk echter 80 te moeten kosten....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 04-07 23:05
Edmin schreef op zondag 14 juli 2019 @ 03:15:
[...]

op jouw aanraden ook maar eens besteld. Voor 15 euro een redelijk poging waard. De versie 2 lijk echter 80 te moeten kosten....
Gewoon een paar dagen wachten, dan switchen ze weer naar de normale prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br

rens-br

Edmin schreef op zondag 14 juli 2019 @ 03:15:
Ze fluctueren behoorlijk in prijs en je moet het dus even in de gaten houden. Ze zijn beide te krijgen voor bedragen tussen de 15 en 20 euro.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nadroJ
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 04-07 07:04
Versie 2 besteld voor 15 euro nog wat (coupon). Ben benieuwd.

€ 17,83 78%OFF | QCY QS2 TWS Bluetooth V5.0 Headset Sports Wireless Earphones 3D Stereo Earbuds Mini in Ear Dual Microphone With Charging box

https://nl.aliexpress.com/item/32981981908.html?

[ Voor 8% gewijzigd door rens-br op 27-08-2019 09:30 . Reden: Mogelijk referall verwijderd ]

Sowieso schrijf je zo!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thefal
XanderDrake schreef op dinsdag 9 juli 2019 @ 06:44:
Ik moest zeggen dat mijn QS1's niet heel lekker bellen, veel achtergrond geluid wordt er geklaagd.
Ja inderdaad, de microfoon is té goed! Of de ruisonderdrukking slecht natuurlijk. Ik ben normaal prima te verstaan maar zodra ik door de stad lopen klaagt elk persoon met wie ik door de oordopjes praat.

Inmiddels is de QS3 uit, met een stokje net als de airpods die hebben, maar gelukkig wel een korter stokje. wie weet maakt dat nog verschil. Ze kosten nu echter nog €30, als ze onder de €20 zijn is het wel het proberen waard.

[ Voor 21% gewijzigd door thefal op 22-07-2019 11:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin

Edmin

Crew Council

get on my horse!

QS1 sinds gisteren binnen. Prima spul! Geluidskwaliteit is voor mij dik in orde en bellen gaat ook prima. Ik bel overigens alleen binnen dus omgevingsgeluid heb ik geen ervaring mee.
thefal schreef op maandag 22 juli 2019 @ 11:45:
[...]

Inmiddels is de QS3 uit, met een stokje net als de airpods die hebben, maar gelukkig wel een korter stokje. wie weet maakt dat nog verschil. Ze kosten nu echter nog €30, als ze onder de €20 zijn is het wel het proberen waard.
Link? Ik kan ze niet vinden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thefal
Edmin schreef op dinsdag 23 juli 2019 @ 10:49:

Link? Ik kan ze niet vinden...
Excuus, ze heten de T3. De QS1 heette ook wel de T1C en de QS2 heette de T2C. Ik heb geen idee of deze nieuwe T3 ook een alternatieve naam heeft, maar zo zijn ze in ieder geval te vinden.

Ik zit op werk dus ga even geen link sturen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Ah, gevonden. Blijkbaar een mindere bass weergave dan de T1, maar wel met touch knoppen ipv de fysieke clicks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nadroJ
Zojuist binnen. Op de charging case staat Model T1. Verder overal de qs2. Heb ik nu versie 2 of 1? Beetje vaag. Ben verrast door het geluid overigens.

Afbeeldingslocatie: https://www.jordanliesdek.nl/misc/qcy.jpg

[ Voor 31% gewijzigd door nadroJ op 27-07-2019 12:35 ]

Sowieso schrijf je zo!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mikekiwi
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 19:07
Ik heb sinds een weekje ook de QS2's. Ik kan de positieve berichten over geluidskwaliteit beamen. Helaas heb ik wel een enorme vertraging geluid vs beeld bij Youtube.
Als op beeld iemand "Ja" zegt, komt het geluid pas als de spreker zijn/haar mond weer dicht heeft. Paar tienden van een seconde dus. Is zeker niets aan te doen?

Heb ongeveer 2x per uur dat ze uitzichzelf weer even moeten pairen. Heb dan geen dropout gemerkt, maar wel dat pairgeluid in mijn oren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br

rens-br

nadroJ schreef op zaterdag 27 juli 2019 @ 12:28:
Zojuist binnen. Op de charging case staat Model T1. Verder overal de qs2. Heb ik nu versie 2 of 1? Beetje vaag. Ben verrast door het geluid overigens.

[Afbeelding]
Als je een dichte case hebt heb je de QS2.
mikekiwi schreef op maandag 26 augustus 2019 @ 19:15:
Ik heb sinds een weekje ook de QS2's. Ik kan de positieve berichten over geluidskwaliteit beamen. Helaas heb ik wel een enorme vertraging geluid vs beeld bij Youtube.
Als op beeld iemand "Ja" zegt, komt het geluid pas als de spreker zijn/haar mond weer dicht heeft. Paar tienden van een seconde dus. Is zeker niets aan te doen?
Welke telefoon gebruik je? Ik heb geen vertraging gemerkt met Youtube o.i.d.
Heb ongeveer 2x per uur dat ze uitzichzelf weer even moeten pairen. Heb dan geen dropout gemerkt, maar wel dat pairgeluid in mijn oren...
Dat heb ik ook, maar echt heel af en toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mikekiwi
rens-br schreef op maandag 26 augustus 2019 @ 19:47:
Welke telefoon gebruik je? Ik heb geen vertraging gemerkt met Youtube o.i.d.
Ik heb een Huawei Mate 20 Lite; zal het eens op de iPhone van vrouwlief gaan proberen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WCA
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 04-07 09:51

WCA

Nu een paar dagen met de QCY T3 doorgebracht, prima dingetjes! Klinken goed ook voor het geld

Share and Enjoy!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• S0epkip
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-07 19:29
élke bluetooth headset heeft vertraging en is daardoor minder geschikt voor andere dingen dan audio only.

https://www.google.com/ur...IWD7ZK_mtCSabHHGA&ampcf=1

PVO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mikekiwi
S0epkip schreef op maandag 26 augustus 2019 @ 21:33:
élke bluetooth headset heeft vertraging en is daardoor minder geschikt voor andere dingen dan audio only.

Dat zal zeker, maar wat ik ervaar is echt geen klein beetje vertraging... Heb net even getest op de iPhone 7 van mijn vrouw en daar is de lag gehalveerd.
Ik heb ook de JBL T110BT en daar ervaar ik op mijn Mate 20 al helemaal geen waarneembare vertraging

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Ik gebruik ze op mijn LG G6 en MS Surface Book zonder problemen, maar op mijn MS Surface Pro merk ik dat ook idd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:58
Voor de statistieken: ik heb al een tijdje een setje qcy qs29 (oid) en dat bevalt me prima. Gebruik ze voornamelijk op de fiets en dan kan je makkelijk 1 in hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WCA

WCA

S0epkip schreef op maandag 26 augustus 2019 @ 21:33:

Gelukkig wordt er bij de meeste videospelers compensatie voor toegepast. Oa Youtube, Plex doen dit.

Share and Enjoy!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 04-07 23:05
QCY QS2 hier, fijn spul, ik hoef niks anders meer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nadroJ
Ik merk ook een zeer lichte vertraging op mn S8. Aangezien ik daar echt niet goed tegen kan gebruik ik ze alleen voor audio waar ik ze in eerste instantie toch voor het aangeschaft. Dus geen ramp. Als ik lang zou moeten forenzen en dan zou Netflixen zou ik het wel jammer vinden.

Sowieso schrijf je zo!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ilfamo
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 10-09-2024
nadroJ schreef op zaterdag 27 juli 2019 @ 12:28:

[Afbeelding]
Ik heb zelf net de QCY T2C binnen en daar staat als modelnummer IN1852 op. Staat ook achter op de verpakking als het goed is.

Ze bevallen goed. Zowel bellen als muziek luisteren geven goed geluid. Bij mij zitten ze goed en stevig in de oren. Grappig genoeg zit rechts het grootste dopje goed en kan ik links met de middelste toe. Individueel te dragen of gecombineerd. Je merkt wel dat links eerst het andere dopje zoekt voordat hij met je telefoon gaat pairen. Geen spijt van deze aankoop iig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drossie
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 02-07 01:10
Ik ben op zoek naar vervanging voor mijn Plantronics sportoortjes. Die beginnen te verslijten.

Zijn de QCY QS2 of T3 geschikt om te dragen tijdens het sporten?

Voor mijn vrouw heb ik zonet de QS2 besteld. Zij fietst niet zo intensief dan mij. Dat moet wel lukken dus.

Zelf fiets ik veel en vrij intenstief, ik zou willen weten of de oortjes dus zweetbestendig zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WCA

WCA

Drossie schreef op dinsdag 27 augustus 2019 @ 11:13:
Ik ben op zoek naar vervanging voor mijn Plantronics sportoortjes. Die beginnen te verslijten.

Voor mijn vrouw heb ik zonet de QS2 besteld. Zij fietst niet zo intensief dan mij. Dat moet wel lukken dus.

Zelf fiets ik veel en vrij intenstief, ik zou willen weten of de oortjes dus zweetbestendig zijn.
De T3 is geschikt, mits ie goed in je oren past.

Share and Enjoy!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drossie
GreNade schreef op dinsdag 27 augustus 2019 @ 11:15:
[...]

De T3 is geschikt, mits ie goed in je oren past.
Bedankt!

Heb een setje T3 en een setje QS2 besteld. Ik ben benieuwd!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• thefal
Dit is zowaar een QCY topic geworden joh! Laat ik er zelf maar weer aan andere doorheen gooien: Onlangs waren de Anomoibuds in de aanbieding bij Aliexpress, Volgens enkele personen op Pepper waren deze beter dan de QCY's, maar ze waren dan ook duurder. Nu ze even duur (minder dan €15) waren heb ik hem besteld.

Afbeeldingslocatie: https://images-na.ssl-images-amazon.com/images/I/716Nf4QONyL._SX425_.jpg

Ik heb ze nu een paar weken en ik moet zeggen, ik ben positief verrast. Kwa geluidskwalitieit kan ik niks zeggen, omdat ik het verschil toch niet hoor, maar ik kan me herrineren dat verschillede personen zeiden dat de geluidskwaliteit van de Anomoibuds iets beter waren.

Korte review tov. de QCY:
- Geluidsonderdrukking van deze lijkt iets beter
- Ze gaan iets langer mee dan de QCY, namelijk 3,5 uur tov 3 uur.
- Doosje is compacter, iets wat ik heel belangrijk vond
- Ze kunnen beide uit om batterij te besparen en je kan ze dus allebei gebruiken zonder doosje. Als je bv 2x een uur moet fietsen kan je ze los in je broekzak doen, zonder dat de oordopjes op zijn op de terugweg.
- Bediening is grotendeels hetzelfde, single klik voor play/pause, dubbelklik voor next/previous, 3 seconden ingedrukt houden voor aan, 10 seconden ingedrukt houden voor uit.
- Microfoon lijkt iets slechter, maar filtert wel beter achtergrondgeluid uit! Een gesprek voeren terwijl ik door de stad loop is met deze mogelijk, waar de andere partij bij de QCY altijd klaagde dat er teveel omgevingsruis was.
- Anomoibuds zitten iets losser in mijn oor, dus bediening voelt wel iets minder fijn aan in mijn oor. Aan de andere kant voelen ze beter in mijn oor op alle andere momenten.
- Bij de QCY had ik een hele kleine, niet irriterende vertraging bij het kijken van video op een iPhone. Bij deze moet ik dat nog checken, dus ik zal deze post later updaten. Bij deze is de lag nog minder, tegen de 0 aan.

De blauwe ring op alle foto's is overigens in he techt bij lange na niet zo blauw en niet zo fel als op de foto's. De ring zie je alleen bij pairen en bij opladen, dus je hoeft niet bang te zijn dat je glow in de dark bent als je ze in hebt.

Al met al ook geen slechte oordopjes dit! Ze hebben de QCY vervangen wat betreft wandelen en fietsen (met 1 oor in om het verkeer ook te kunnen horen). Voor fitness gebruik ik nog steeds de Syllable D15 uit mijn OP en de QCY gaat mogelijk langere tijd ongebruikt worden nu, tenzij ik daar ook weer een situatie voor kan bedenken :)

• XanderDrake

XanderDrake

Build the future!

Drossie schreef op dinsdag 27 augustus 2019 @ 11:13:

Nou, ik ga hardlopen met de QS1's (zelfde dopjes als QS2) en na een dik halfuur in dit weer beginnen ze uit mn oren te floepen, dankzij zweet. Maar dan ren ik vrij hard (laatst 175hartslag per minuut) en zweet ook vrij hard.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Anoniem: 1248482

Voor iets wat écht goed klinkt, ben je wel wat geld kwijt. Ikzelf vind die van Jabra heerlijk klinken. *KNIP* SPAM

[ Voor 30% gewijzigd door FeaR op 30-08-2019 14:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michel242186
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21:31
thefal schreef op donderdag 29 augustus 2019 @ 09:40:
Dit is zowaar een QCY topic geworden joh! Laat ik er zelf maar weer aan andere doorheen gooien: Onlangs waren de Anomoibuds in de aanbieding bij Aliexpress, Volgens enkele personen op Pepper waren deze beter dan de QCY's, maar ze waren dan ook duurder. Nu ze even duur (minder dan €1) waren heb ik hem besteld.

[Afbeelding]

Ik heb ze nu een paar weken en ik moet zeggen, ik ben positief verrast. Kwa geluidskwalitieit kan ik niks zeggen, omdat ik het verschil toch niet hoor, maar ik kan me herrineren dat verschillede personen zeiden dat de geluidskwaliteit van de Anomoibuds iets beter waren.
voordeel van deze doppen vond ik ook dat ze geen youtube lag hebben.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenDJ
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12:49
Ik heb sinds kort ook de QCY QS2. Valt me inderdaad niets tegen qua geluid, dik tevreden mee.

Waar ik alleen tegenaan loop: ik gebruik deze ook voor geluid (Spotify) op mijn laptop met Windows 10 maar daarnaast wil ik ook graag Skype en Hangouts gesprekken voeren met deze dopjes. Qua geluid lukt dat prima, maar de microfoon van de oortjes lijkt op dat moment helemaal niets te doen. Ik kan de microfoon wel selecteren als input device, maar er komt gewoon geen geluid doorheen.

Doe ik iets fout of loop ik tegen een beperking aan?

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coenox
  • Laatst online: 04-07 20:01
Dit is zowaar een QCY topic geworden joh! Laat ik er zelf maar weer aan andere doorheen gooien: Onlangs waren de Anomoibuds in de aanbieding bij Aliexpress, Volgens enkele personen op Pepper waren deze beter dan de QCY's, maar ze waren dan ook duurder. Nu ze even duur (minder dan €1) waren heb ik hem besteld.

..........................

Al met al ook geen slechte oordopjes dit! Ze hebben de QCY vervangen wat betreft wandelen en fietsen (met 1 oor in om het verkeer ook te kunnen horen). Voor fitness gebruik ik nog steeds de Syllable D15 uit mijn OP en de QCY gaat mogelijk langere tijd ongebruikt worden nu, tenzij ik daar ook weer een situatie voor kan bedenken :)
Gisteren ook besteld. Setje voor mij en een setje voor mijn vrouw. Ben vooral benieuwd of ze goed in mijn oren blijven zitten. De Earpods vallen er bij mi uit, daarom geen Airpods of vergelijkbaar gekocht. En geen QCY vanwege de lag bij video.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyDon
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 13-06 23:23

[Afbeelding]

Korte review tov. de QCY:
- Geluidsonderdrukking van deze lijkt iets beter
- Ze gaan iets langer mee dan de QCY, namelijk 3,5 uur tov 3 uur.
- Doosje is compacter, iets wat ik heel belangrijk vond
- Ze kunnen beide uit om batterij te besparen en je kan ze dus allebei gebruiken zonder doosje. Als je bv 2x een uur moet fietsen kan je ze los in je broekzak doen, zonder dat de oordopjes op zijn op de terugweg.
- Bediening is grotendeels hetzelfde, single klik voor play/pause, dubbelklik voor next/previous, 3 seconden ingedrukt houden voor aan, 10 seconden ingedrukt houden voor uit.
- Microfoon lijkt iets slechter, maar filtert wel beter achtergrondgeluid uit! Een gesprek voeren terwijl ik door de stad loop is met deze mogelijk, waar de andere partij bij de QCY altijd klaagde dat er teveel omgevingsruis was.
- Anomoibuds zitten iets losser in mijn oor, dus bediening voelt wel iets minder fijn aan in mijn oor. Aan de andere kant voelen ze beter in mijn oor op alle andere momenten.
- Bij de QCY had ik een hele kleine, niet irriterende vertraging bij het kijken van video op een iPhone. Bij deze moet ik dat nog checken, dus ik zal deze post later updaten. Bij deze is de lag nog minder, tegen de 0 aan.

De blauwe ring op alle foto's is overigens in he techt bij lange na niet zo blauw en niet zo fel als op de foto's. De ring zie je alleen bij pairen en bij opladen, dus je hoeft niet bang te zijn dat je glow in de dark bent als je ze in hebt.

Heb je een linkje voor mij van de Anomoibuds? Ben nu ondertussen ook wel geïnteresseerd geworden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rg-mohwa
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 04-07 11:36

rg-mohwa

Phoe Hé

Die In-ear's (zoals QS2) passen nooit/zit niet fijn in mijn oren, vandaar dat mijn keuze langzaam naar Airpods gingen want Earbuds....nu zag ik van de week de Huawai Freebuds 3 die nu ook een goede concurrent kunnen zijn maar door dit topic te lezen viel me oog op de QCY T3 nu hebben deze eenwat vreemde vorm in mijn ogen moet ik deze nu zien als in-ears of meer als earbuds ?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• thefal
JohnnyDon schreef op dinsdag 10 september 2019 @ 13:07:
[...]

Heb je een linkje voor mij van de Anomoibuds? Ben nu ondertussen ook wel geïnteresseerd geworden.
Ik heb ze hier gekocht: https://www.aliexpress.co...042311.0.0.53194c4dNLh6JF

Prijs lijkt iets omhoog te zijn gegaan weer, bij andere winkels zijn ze iets goedkoper, zoals deze:
https://www.aliexpress.co...1602_4,searchweb201603_53
coenox schreef op dinsdag 10 september 2019 @ 13:00:
[...]

Gisteren ook besteld. Setje voor mij en een setje voor mijn vrouw. Ben vooral benieuwd of ze goed in mijn oren blijven zitten. De Earpods vallen er bij mi uit, daarom geen Airpods of vergelijkbaar gekocht. En geen QCY vanwege de lag bij video.
Hoewel ze losser zitten dan de QCY, heb ik gisteren even een headshake test gedaan en daarbij bleven de Anomoibuds beter in mijn oor. Ik denk dus dat dat wel goed komt ;)
rg-mohwa schreef op dinsdag 10 september 2019 @ 13:36:
Die In-ear's (zoals QS2) passen nooit/zit niet fijn in mijn oren, vandaar dat mijn keuze langzaam naar Airpods gingen want Earbuds....nu zag ik van de week de Huawai Freebuds 3 die nu ook een goede concurrent kunnen zijn maar door dit topic te lezen viel me oog op de QCY T3 nu hebben deze eenwat vreemde vorm in mijn ogen moet ik deze nu zien als in-ears of meer als earbuds ?
Van wat ik zie is het gewoon een plastic, en dus niet zoals bij de meeste in-ears.
Waarom zitten ze eigenlijk niet fijn? Heb je ook verschillende eartips geprobeerd? Bij mij zit de medium die erbij zit ook nooit goed, maar de kleine zit een stuk beter. Ik heb zelf bij de prijsmepper ( :+ ) hele goedkope oordopjes gekocht, speciaal voor de Extra Small eartips die daarbij zaten. Die hergebruik ik op alle oordopjes die ik tegenwoordig heb. Natuurlijk kan je die ook gewoon op Aliexpress kopen: https://www.aliexpress.co...1602_4,searchweb201603_53

Voor nog geen euro zeker het proberen waard! Zit het dan alsnog goed, dan heb je ineens een ruime keuze aan draadloze oordopjes :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• 2green
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 04-07 11:47
rg-mohwa schreef op dinsdag 10 september 2019 @ 13:36:
De QCY T3 zijn inderdaad in-ears en hebben wel beter geluid dan de QS2 als je gewoonlijk de kleinste dopjes op earplugs gebruikt.

Gebruik je medium of grotere dopjes, dan zullen deze te ruim zitten en zal het geluid juist minder goed klinken.

Je kunt er grotere oordopjes opzetten, dan klinkt het geluid wel goed, maar passen ze niet in de laadcase.

Voordeel is dat je ook het volume kunt regelen en enkele andere functies, waar de QS2 dit niet kan.

De microfoon is ook stukken beter dan de QS2, ben uitstekend verstaanbaar in zowel auto als op kantoor, dacht dat ze zelfs dual mic zijn. Via de QS2 klinkt je minder duidelijk tot slecht via de microfoon.

Had ze zelf besteld op aliexpress voor net onder de 30 euro.

https://www.scarbir.com/tws/qcy-t3-review
Deze review sluit erg aan op mijn ervaring, alleen de bediening werkt bij mij uitstekend waar de reviewer er problemen mee heeft. Hij heeft verder wel gelijk over de punten die hij noemt.

https://www.scarbir.com/g...eless-earphones-50-dollar
Lees ook deze roundup van dezelfde reviewer, waar hij dit de beste oordopjes onder de 50 dollar noemt qua geluid mits ze je toevallig goed passen.

[ Voor 54% gewijzigd door 2green op 15-09-2019 21:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drossie
Ik heb de qcy t3 nu enkele dagen.
Ik ben zeer tevreden over het geluid. Bellen heb ik nog maar 1 keer geprobeerd, maar dat was een absolute ramp. Ik hoorde niets en was ook zelf niet verstaanbaar.

Ik ben geen audiofreak, maar ben tevreden over de kwaliteit van de muziek. Ik gebruik de oortjes op de fiets en als je het volume doseert, hoor je nog perfect de omgevingsgeluiden.

[ Voor 44% gewijzigd door Drossie op 17-09-2019 08:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WCA

WCA

Drossie schreef op dinsdag 17 september 2019 @ 07:42:
Ik heb de qcy t3 nu enkele dagen.
Ik ben zeer tevreden over het geluid. Bellen heb ik nog maar 1 keer geprobeerd, maar dat was een absolute ramp. Ik hoorde niets en was ook zelf niet verstaanbaar.

Ik ben geen audiofreak, maar ben tevreden over de kwaliteit van de muziek. Ik gebruik de oortjes op de fiets en als je het volume doseert, hoor je nog perfect de omgevingsgeluiden.
Echt? Ik bel regelmatig met de dingen en dat gaat eigenlijk prima.

Share and Enjoy!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C00P
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 04-07 01:51
Vandaag de anomoibuds binnen gekregen, en ik moet zeggen dat ik onder de indruk ben van de bouwkwaliteit.

Geluid is zeker goed te noemen.

Is het aan te raden om een App te installeren op de phone?

AMD XP2200+ ASUS A7V8X 2X256 RAM@333MHz Geforce4ti600

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabianNL
  • Laatst online: 21:26
Iemand ervaring met oordopjes geschikt voor het sporten? Dacht zelf aan dopjes met een grote "krul" welke dus niet zo snel uitvallen. Sporten met de QS2 durf ik niet aan, die vallen mij mij onder normaal gebruik al te snel uit vind ik, laat staan met intensief sporten...
Maak nu nog gebruik van oortjes mét draadje, mochten ze uitvallen kan ik ze eenvoudig opvangen 😅

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ulTimaS
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 04-07 15:46

ulTimaS

Mayhaps

Iemand al ervaring met de nieuwe QCY T5? Op 11 november zijn deze voor 22 euro te krijgen bij Ali.

Ik heb de T3 en de QS2. Ik gebruik de QS2 nu vaker, omdat ik de T3 heel specifiek in mijn oren moet plaatsen om goed geluid te krijgen (mede door het one-size fits all verhaal) en de QS2 heeft dus voor mijn gevoel beter geluid. Daarentegen vind ik de T3 qua design dan weer mooier. De T5 lijkt een beetje op 'best of both worlds', dus ik ga waarschijnlijk de deal van 11 november pakken tenzij er in de tussentijd een goeie review van is en het zwaar tegenvalt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Bart1983
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 21:22
Bart Breij heeft op https://www.scarbir.com/tws/qcy-t5-review een review staan van de T5. Kijk ook even naar de andere reviews. Echt goede site om TWS te vergelijken!! De T5 lijkt erg goed. Alleen de bass lijkt wat afwezig en daardoor denk ik toch dat ik deze niet ga halen. I.v.m. de hoge kortingen op aliexpress op 11-11 moet ik toch een keuze gaan maken welke ik ga kopen. Beetje last aangezien mijn shortlist nog erg lang is..... De Tronsmart Spunky Beat schijnt nieuw en erg goed te zijn maar daar kan ik nog geen goede reviews van vinden. Op Scarbir staat wel een review van een andere Tronsmart.

QCY QS2 / T2C
Haylou GT1
Anomoibuds IP010-A
Haylou GT1 Pro
Anomoibuds IP010-X
MPOW T5/M5
Wavefun X-pods 3
Ytom T1
Tronsmart Spunky Beat
QCY T5
SSK BT03

Niet TWS:

KZ ZSN Pro

[ Voor 6% gewijzigd door Bart1983 op 01-11-2019 13:11 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Thy...
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 19:59
ulTimaS schreef op dinsdag 29 oktober 2019 @ 14:10:
Iemand al ervaring met de nieuwe QCY T5? Op 11 november zijn deze voor 22 euro te krijgen bij Ali.

Ik heb de T3 en de QS2. Ik gebruik de QS2 nu vaker, omdat ik de T3 heel specifiek in mijn oren moet plaatsen om goed geluid te krijgen (mede door het one-size fits all verhaal) en de QS2 heeft dus voor mijn gevoel beter geluid. Daarentegen vind ik de T3 qua design dan weer mooier. De T5 lijkt een beetje op 'best of both worlds', dus ik ga waarschijnlijk de deal van 11 november pakken tenzij er in de tussentijd een goeie review van is en het zwaar tegenvalt.
De T5 lijken wel gewoon de T3 met in-ear dopjes erop :)

Ik heb zelf sinds kort de T3, wilde geen volledige in-ear/afsluitende dopjes omdat ik tijdens het hardlopen de omgeving nog wil horen en ik met een hoge hartslag afsluitende in-ears erg oncomfortabel vindt. Wat dat betreft vindt ik ze zeer prettig, vallen ook absoluut niet uit tijdens het rennen en de bediening heb ik ook geen problemen mee. Enige nadeel is dat je wel erg weinig bass hebt. Wanneer ik ze niet voor het hardlopen gebruik doe ik er deze dopjes op, de grootste maat sluit wel helemaal af waardoor het geluid vele malen beter is en de bass ook veel meer naar voren komt. Voordeel van deze dopjes is ook dat ze nog steeds in de charger passen (wat met grotere in-ear dopjes niet meer kan). Wat mij betreft is de T3 dus best of both worlds.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• thefal
FabianNL schreef op maandag 21 oktober 2019 @ 21:51:
Iemand ervaring met oordopjes geschikt voor het sporten? Dacht zelf aan dopjes met een grote "krul" welke dus niet zo snel uitvallen. Sporten met de QS2 durf ik niet aan, die vallen mij mij onder normaal gebruik al te snel uit vind ik, laat staan met intensief sporten...
Maak nu nog gebruik van oortjes mét draadje, mochten ze uitvallen kan ik ze eenvoudig opvangen 😅
Ik kan de Syllable D15 aanraden. Die hebben inderdaad zo'n "krul" (als dat is wat je bedoelt). Ze voelen heel dun aan maar gaan langer mee dan mijn vorige, de Axgio Dash, die snel kapot gingen.
Ik heb echt geen enkele manier gevonden om ze uit te laten vallen en de lus is zacht genoeg dat het toch niet gaat irriteren. Ze zijn in 4 kleuren verkrijgbaar en kosten zo'n €20.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DhoTjai
  • Niet online
Ik heb de Tronsmart Spunky Beat en ze doen het goed. Geluid is prima en helder. Ik gebruik ze meestal op kantoor en kan 2 á 3 dagen mee (bij ongeveer 6 uurtjes op 30% volume).

Er schijnt twee versies te zijn, waarbij je de volume kan regelen door 3 keer te 'tappen' op het oortje. Ik heb denk ik de oude versie, omdat deze feature niet bij mij werkt. Ook komt handleiding niet overeen met de features, bijv. links 3sec gedrukt houden is terug naar vorige track. In werkelijkheid gaat die naar de volgende track.

Verder een prima ding met een goed bereik (ik heb nog steeds verbinding aan de andere kant van kamer, ongeveer 30 stappen :) )

[ Voor 9% gewijzigd door DhoTjai op 08-11-2019 13:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noname4
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 26-06-2021
Mijn dochter heeft natuurlijk liefst de echte Apple airpods maar die vind ik te duur. Bestaan er goedkopere alternatieven die sterk lijken (vormgeving) op de echte en ook nog een beetje goed geluid geven? Ze is 15 dus moeten dan ook geschikt zijn voor kleinere gehoorgangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palmera47
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 21-03 18:51
Ik gebruik sinds kort TRUE WIRELESS EARBUDS die in zo'n oplaaddoosje zitten van de Action.
Bevallen me prima. Ik gebruik er maar 1 tegelijk, omdat ik een gehoorapparaat heb en anders geen omgevingsgeluiden opvang. Maar met 1 dopje in hoor ik mijn telefoon luid en duidelijk, beter dan met dat apparaat wat ik om m'n nek moet hangen als ik m'n telefoon direct in m'n 'oortjes' wil ontvangen.
En ik heb er maar iets van 12 euro voor betaald. Was wel een aanbieding, weet niet of ze ze regulier in het assortiment hebben voor die prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thefal
Palmera47 schreef op zaterdag 9 november 2019 @ 16:16:
Ik gebruik sinds kort TRUE WIRELESS EARBUDS die in zo'n oplaaddoosje zitten van de Action.
Enig idee hoe die heet of van welk merk die is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DhoTjai
  • Niet online
thefal schreef op maandag 11 november 2019 @ 09:13:
[...]

Enig idee hoe die heet of van welk merk die is?
Merk: Electronics .
Noname4 schreef op zaterdag 9 november 2019 @ 13:21:
Mijn dochter heeft natuurlijk liefst de echte Apple airpods maar die vind ik te duur. Bestaan er goedkopere alternatieven die sterk lijken (vormgeving) op de echte en ook nog een beetje goed geluid geven? Ze is 15 dus moeten dan ook geschikt zijn voor kleinere gehoorgangen.
Xiaomi Air 2 (https://item.mi.com/produ...ected=1193800042&pClass=c)

[ Voor 56% gewijzigd door DhoTjai op 11-11-2019 16:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• benor
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 10:14
Thy... schreef op vrijdag 1 november 2019 @ 13:21:
[...]

De T5 lijken wel gewoon de T3 met in-ear dopjes erop :)

Ik heb zelf sinds kort de T3, wilde geen volledige in-ear/afsluitende dopjes omdat ik tijdens het hardlopen de omgeving nog wil horen en ik met een hoge hartslag afsluitende in-ears erg oncomfortabel vindt. Wat dat betreft vindt ik ze zeer prettig, vallen ook absoluut niet uit tijdens het rennen en de bediening heb ik ook geen problemen mee. Enige nadeel is dat je wel erg weinig bass hebt. Wanneer ik ze niet voor het hardlopen gebruik doe ik er deze dopjes op, de grootste maat sluit wel helemaal af waardoor het geluid vele malen beter is en de bass ook veel meer naar voren komt. Voordeel van deze dopjes is ook dat ze nog steeds in de charger passen (wat met grotere in-ear dopjes niet meer kan). Wat mij betreft is de T3 dus best of both worlds.
Ondanks wat mindere reviews over het wel of niet in het oor passen heb ik op basis van jou ervaring toch besloten om ipv de T5 voor de T3 en losse dopjes voor volledige afsluiting te gaan. Ben ook van plan om er mee hard te lopen. Is je ervaring nog steeds positief?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thefal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thy...
  • Laatst online: 19:59
benor schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 09:17:
[...]

Ondanks wat mindere reviews over het wel of niet in het oor passen heb ik op basis van jou ervaring toch besloten om ipv de T5 voor de T3 en losse dopjes voor volledige afsluiting te gaan. Ben ook van plan om er mee hard te lopen. Is je ervaring nog steeds positief?
Ik ben nog steeds positief, maar let wel op dat je losse dopjes neemt die ik gelinkt had (of gelijkwaardige) en geen grotere (standaard) in-ear dopjes, want dan moet je de dopjes er elke keer afhalen als je ze in de lader stopt. Ik blijf het er fijn vinden dat ik kan wisselen tussen in-ear waarbij hij goed afsluit en de audio-kwaliteit zeer goed is en on-ear waarbij ik de omgeving nog steeds goed hoor (maar de audiokwaliteit wel een stuk minder is).

Ik zag ook dat je met de T5 het volume niet kan aanpassen door over de dopjes te aaien swipen, wat met de T3 wel kan, is ook wel erg prettig tijdens het hardlopen, even de muziek wat harder bij een opzwepend nummer :)

Na standaard bedrade in-ears, bedrade on-ears (Sennheiser OMX 680), semi-draadloze in-ears (KZ ZS5) en semi-draadloze on-ears (Philips ActionFit SHQ6500BL) eindelijk dopjes die tijdens het hardlopen prettig zitten, nooit uitvallen, geen dansende draadjes hebben en doordat je ze steeds in het doosje opladen nooit halverwege een run leeg zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• benor
Ja,gisteren besteld met jou gelinkte dopjes erbij. De laatste jaren ben ik hardlopend redelijk tevreden geweest met de Taotronics BH026 (het dansende draadje stoorde me minder omdat het vnl aan de achterkant gebeurde en plakte in de zomer vrij snel vast door het zweten)
Daarvoor ook een waslijst van missers. Mijn eerste draadloze ervaring qua draagcomfort was direct goed, een Nuforce headset met nekbeugel maar ziet er nu alweer wat lomp, gedateerd uit en was geen lichtgewicht. Het geluid was dun omdat itt de Taotronics je de in ear doppen niet dieper in je oor kon drukken voor meer bass.

De T3 hoop ik met mijn Garmin FR 645M te gaan gebruiken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
  • Laatst online: 03-07 14:42
Ik heb nu de QS1, maar vind dat ze wel vaak hun verbinding verliezen met elkaar. Is de QS2 daar beter in? :)

4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nadroJ
LuPo schreef op woensdag 13 november 2019 @ 10:20:
Ik heb nu de QS1, maar vind dat ze wel vaak hun verbinding verliezen met elkaar. Is de QS2 daar beter in? :)
Zeer weinig last van met mijn QS2.

Sowieso schrijf je zo!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroen.ijmuiden
  • Laatst online: 03-07 10:12
Ik heb eergisteren de QCY T5 ontvangen, kan aan mij liggen hoor maar wat een flutkwaliteit. Het meeste luister ik naar klassiek maar dat klinkt echt voor geen meter, zelfs Tidal MQA klinkt gecomprimeerd en bij drukke passages is alle detail verloren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thefal
jeroen.ijmuiden schreef op woensdag 13 november 2019 @ 13:10:
Ik heb eergisteren de QCY T5 ontvangen, kan aan mij liggen hoor maar wat een flutkwaliteit. Het meeste luister ik naar klassiek maar dat klinkt echt voor geen meter, zelfs Tidal MQA klinkt gecomprimeerd en bij drukke passages is alle detail verloren.
Balen van de geluidskwaliteit dan. Zitten ze wel goed? En zo ja, voor hoeveel verkoop je ze :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amdwarrior
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 20:32
jeroen.ijmuiden schreef op woensdag 13 november 2019 @ 13:10:
Welke koptelefoon of oordopjes gebruik je normaal voor klassieke muziek?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroen.ijmuiden
  • Laatst online: 03-07 10:12
Amdwarrior schreef op woensdag 13 november 2019 @ 19:27:
[...]

Welke koptelefoon of oordopjes gebruik je normaal voor klassieke muziek?
Nu maar weer op mijn JBL e45 dat klinkt beter en de qcy qs1 klinkt voor mij ook beter. Maar denk dat ik toch maar voor een duurdere moet gaan als ik beter wil.

• b.o.n.s
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 21:12
C00P schreef op woensdag 9 oktober 2019 @ 17:10:
Vandaag de anomoibuds binnen gekregen, en ik moet zeggen dat ik onder de indruk ben van de bouwkwaliteit.

Geluid is zeker goed te noemen.

Is het aan te raden om een App te installeren op de phone?
Ik heb dit topic stilzwijgend gevolgd en na de goede recensies ook de anomoibuds gekocht en binnengekregen.

Wauw! Zit goed, klinkt goed, magnetisch in het doosje.
(pairen is wel een beetje een gedoe, maargoed)

Ik gebruik, op Android, al jaren PowerAMP met daarin een eq.
Mijn advies is dan ook altijd ja. Je kan het geluid nl. naar eigen wens tweaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 718852

Ik wilde toch even mijn mening geven over de QCY T5 die ik vorige week binnen gekregen heb. Ik had de oordopjes via Amazon besteld, voelde toch wat zekerder qua garantie en customer service. Wel 10 euro duurder dan bij de meeste Chinese webshops. Je weet het immers nooit zeker met zulke oordopjes.

Ik kan niet anders zeggen, dan dat ik ongelofelijk onder de indruk ben tot nu toe. Ze zitten echt perfect, zo lekker dat ik ze na een tijdje niet meer voel. Geluidskwaliteit doet niet onder voor de JBL bluetooth oordopjes die ik hiervoor had, dus wat dat betreft ben ik ook heel erg tevreden. Nou luister ik voornamelijk Hip Hop en Dance muziek, deze klinken beide gewoon goed. Ik luister geen klassieke muziek, dus de poster boven mij kan best gelijk hebben hoor, maar ik merk niets van het beschreven fletse geluid. Ik heb wel in de spotify equalizer de bass wat hoger gezet, maar dat is omdat ik dat persoonlijk wat fijner vind klinken.

De oordopjes pairen ook vrij snel en de connectie is sterk te noemen, kan rustig heel mijn huis doorlopen zonder dat de connectie verbreekt met mijn iphone. Het oplaaddoosje voelt stevig, maar de oordopjes voelen wel wat fragiel aan. Het blijft toch plastic. Wel voorzichtig mee omgaan dus.

Alles inbegrepen ben ik zeer tevreden met de aankoop. Ik twijfelde heel erg om voor de Apple Airpods Pro te gaan, maar ik ben blij dat ik anders besloten heb. Dit zijn prima draadloze oordopjes voor alledaags gebruik, voor ANC ga ik toch maar gewoon voor de Bose quietcomfort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• benor
Mijn eerste ervaring vandaag tijdens hardlopen met de QCY T3 is goed wat de audio kwaliteit betreft en ze blijven mooi zitten. Het wachten is nog op de dopjes waarmee het bas geluid wat naar voren kan worden gehaald.
Helaas viel het geluid van het linker oortje regelmatig weg, seconde 1 of 2. Tijdens een uur ging het zo nu en dan goed en dan viel het weer weg. Misschien ligt dit aan mijn sporthorloge (Garmin FR645M)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• rens-br

rens-br

l3art schreef op dinsdag 3 december 2019 @ 13:49:
Ik ben wat huiverig voor de geluidskwaliteit wanneer het 'te goedkoop' wordt, maar dat is ongegrond zondee gedegen onderzoek.
Snap de huiverigheid, maar zowel ik als @janvanduschoten als vele users hier hebben oortjes van QCY en over het algemeen is iedereen tevreden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rinkel
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 21:41
Ik heb sinds kort ook de QCY T2C dopjes, prima dingen, blijven ook goed zitten tijdens sporten.
Enige probleem wat ik heb is om een goede seal te vinden. Moet ze meermalen in en uit doen om een beetje goed geluid te krijgen. Met Sennheiser dopjes nooit een probleem geweest.

Zijn er vervangende tips te krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cordonbleu
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 02-07 15:27
rinkel schreef op dinsdag 3 december 2019 @ 14:27:
Ik heb sinds kort ook de QCY T2C dopjes, prima dingen, blijven ook goed zitten tijdens sporten.
Enige probleem wat ik heb is om een goede seal te vinden. Moet ze meermalen in en uit doen om een beetje goed geluid te krijgen. Met Sennheiser dopjes nooit een probleem geweest.

Zijn er vervangende tips te krijgen?
In principe passen alle normale rubber dopjes erop, maar je moet dan wel opletten dat ze nog in de case passen. Ik had het volgende setje besteld en daar zat voor mij een passende maat tussen:

https://nl.aliexpress.com...042311.0.0.31d54c4dS1GJrq

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stoeptegel5
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 04-07 17:30
Zijn er al draadloze (goedkope) oordopjes waarvan de case met USB-C opgeladen kan worden? Ik probeer micro-usb te verbannen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
Stoeptegel5 schreef op dinsdag 3 december 2019 @ 15:22:
Zijn er al draadloze (goedkope) oordopjes waarvan de case met USB-C opgeladen kan worden? Ik probeer micro-usb te verbannen.
Als goedkoop optioneel is, dan de Samsung Galaxy buds. Qi of type c paktie

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rens-br

rens-br

Stoeptegel5 schreef op dinsdag 3 december 2019 @ 15:22:
Zou wel een mooie toevoeging zijn aan de QCY range. Tijd voor de QS3? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stoeptegel5
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 04-07 17:30
418O2 schreef op dinsdag 3 december 2019 @ 15:33:
[...]

Als goedkoop optioneel is, dan de Samsung Galaxy buds. Qi of type c paktie
Hm dan zou ik liever die Sony doppen kopen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004

13art

Moderator Mobile
rens-br schreef op dinsdag 3 december 2019 @ 13:54:
[...]

Snap de huiverigheid, maar zowel ik als @janvanduschoten als vele users hier hebben oortjes van QCY en over het algemeen is iedereen tevreden.
Heb toch iets duurdere besteld, de Creative Outlier Gold. Waren nog in de aanbieding. Voor deze gekozen vanwege de lange accuduur en de erg goede geluidskwaliteit. Kost iets meer maar krijg je ook meer. Ze staan helaas in backorder maar heb geen haast.

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Purejet
  • Laatst online: 04-07 21:02
Anoniem: 718852 schreef op woensdag 20 november 2019 @ 11:15:
Ik wilde toch even mijn mening geven over de QCY T5 die ik vorige week binnen gekregen heb. Ik had de oordopjes via Amazon besteld, voelde toch wat zekerder qua garantie en customer service. Wel 10 euro duurder dan bij de meeste Chinese webshops. Je weet het immers nooit zeker met zulke oordopjes.

Ik kan niet anders zeggen, dan dat ik ongelofelijk onder de indruk ben tot nu toe. Ze zitten echt perfect, zo lekker dat ik ze na een tijdje niet meer voel. Geluidskwaliteit doet niet onder voor de JBL bluetooth oordopjes die ik hiervoor had, dus wat dat betreft ben ik ook heel erg tevreden. Nou luister ik voornamelijk Hip Hop en Dance muziek, deze klinken beide gewoon goed. Ik luister geen klassieke muziek, dus de poster boven mij kan best gelijk hebben hoor, maar ik merk niets van het beschreven fletse geluid. Ik heb wel in de spotify equalizer de bass wat hoger gezet, maar dat is omdat ik dat persoonlijk wat fijner vind klinken.

De oordopjes pairen ook vrij snel en de connectie is sterk te noemen, kan rustig heel mijn huis doorlopen zonder dat de connectie verbreekt met mijn iphone. Het oplaaddoosje voelt stevig, maar de oordopjes voelen wel wat fragiel aan. Het blijft toch plastic. Wel voorzichtig mee omgaan dus.

Alles inbegrepen ben ik zeer tevreden met de aankoop. Ik twijfelde heel erg om voor de Apple Airpods Pro te gaan, maar ik ben blij dat ik anders besloten heb. Dit zijn prima draadloze oordopjes voor alledaags gebruik, voor ANC ga ik toch maar gewoon voor de Bose quietcomfort.
Hier ook gedacht om via Amazon een paar T5 te kopen. Echter zie ik, ook op Ali verschillen in doosjes. Witte en gekleurde, beide met een genuine-sticker. Neem aan dat de wederverkoper bij Amazon ook originele levert? Is dat ergens te verifiëren bij QCY?

Edit: Iets gevonden, wellicht handig voor anderen.
“ For anyone buying theses this is how to check if they are authentic or fake
1 scratch off the silver square on the back of the box to reveal its unique 20 digit serial number
2 then go to qcy.com use google translate to change to english
3 then go to service support and choose security check,
4 It will take you to another page translate again enter your 20 digit number into the box and click the first red button alongside it not the online one. It will then tell you if it is authenic”

Passen er ook andere dopjes op zoals de comply?

[ Voor 13% gewijzigd door Purejet op 03-12-2019 20:10 ]

Pagina: 1 2 ... 8 Laatste