Jaaaaa, dit ga ik dus echt niet op mn mobiel doen.
Check even de downloads van Fortnite en dergelijke... ik snap het ook niet, maar het is een gigantische markt aan het worden.Bushalte schreef op woensdag 12 september 2018 @ 19:57:
Dat gamen wordt altijd zo geplugd, maar wie doet dat nou
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Kinderen spelen spelletjes op een iPhone. Maar die hebben deze iPhone XS pas over 4 jaar als het een refurbished is. Waarom zien we dit?
EV3 GT LR iPhone 17 Pro iPad mini 6 MacBook Air M2 iMac M4 Watch Series 10 TV 4K HDR AirPods Pro 2 & Max
Ik zie dat Bethesda nog een manier heeft gevonden om Skyrim verder uit te melken.. ohnee ‘blades’ he
It feels incredible. And I just LOVE how your hands cover the screen when you're playing. Gaaaaaaap
Haters everywhere but I don’t really care
Voordeel van deze presentatie is wel dat je rustig naar de toilet kan.
Ik heb nu een iPhone X maar zie geen enkele reden om te upgraden naar een XS of XS MAX terwijl ik afgelopen jaren elk jaar nieuw model kocht...
Is hier een markt voor ? zombie spinnen en weet ik veel wat nog niet meer voorn malligheid ?
Maak iets kleurrijks, positiefs zoals mario world
Maak iets kleurrijks, positiefs zoals mario world
Eerst maar eens een betere batterij voordat je überhaupt spellen gaat spelen op je telefoon. Of je moet je lader in de buurt houden..
©2004
Mevrouw kijk eens dom? Ja ho maar.
Ok Todd & Pete, nu snel weer ff verder aan F76 werken.
komen er nog 2 dus kakken lukt ook nog welNotSoSteady schreef op woensdag 12 september 2018 @ 19:58:
Voordeel van deze presentatie is wel dat je rustig naar de toilet kan.

Preorder voor een mobiele game? Wow.
i5-14600K | 32GB DDR5-6000 | RTX 5070 - MacBook Pro M1 Pro 14" 16/512
Steve NashGod, Hall of Famer.
Nee hoor, pappie en mammie betalen wel 40 euro per maand zodat de brugklasser een beetje de blits kan zijn, want je bent toch geen pauper!!!!THE_BASE schreef op woensdag 12 september 2018 @ 19:58:
Kinderen spelen spelletjes op een iPhone. Maar die hebben deze iPhone XS pas over 4 jaar als het een refurbished is.
Oh nba shizzle
Ik wil wel van een iPhone X naar een iPhone XS Max, mits de camera verbeterd is, maar heb er niets van vernomen.TerrorSource schreef op woensdag 12 september 2018 @ 19:59:
Ik heb nu een iPhone X maar zie geen enkele reden om te upgraden naar een XS of XS MAX terwijl ik afgelopen jaren elk jaar nieuw model kocht...
EV3 GT LR iPhone 17 Pro iPad mini 6 MacBook Air M2 iMac M4 Watch Series 10 TV 4K HDR AirPods Pro 2 & Max
whoooooo gast heeft awards of iets, applaus!!!
Bensimpel
Positieve meneer
Even ondertiteling aanzetten voor die Chinees hoor.
😆 - Denk ook eens om ;)
Verwijderd
Hij is alleen wat snellerTerrorSource schreef op woensdag 12 september 2018 @ 19:59:
Ze hebben iig de tekst ff uit het hoofd geleerd.
Dit is niet de bedoeling. Check je mail.
[ Voor 83% gewijzigd door Hoedje op 12-09-2018 20:50 ]
Check je mail
[ Voor 88% gewijzigd door Hoedje op 12-09-2018 20:50 ]
Ik ben wat later ingeschakeld, wat hebben we nu gehad? Wat gaat er (waarschijnlijk) nog komen?
Krijg je als gast ook een watch? of is het een dummy?
©2004
De presentatie van de iPhone ging als een trein, kunnen ze dat met de games ook niet doen?
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
We want LeBron
120 Hz touch sensing
= ProMotion (iPad Pro)?
Dat zou geweldig zijn...
= ProMotion (iPad Pro)?
Dat zou geweldig zijn...
[ Voor 30% gewijzigd door dafmay op 12-09-2018 20:01 ]
Blades was toch gratis? Pre order als in druk op de download knop in de store.
Oh het gaat over basketbal... next.
i5-14600K | 32GB DDR5-6000 | RTX 5070 - MacBook Pro M1 Pro 14" 16/512
Even terugscrollen. Speciaal voor jou heb ik allemaal plaatjes gepost.mr.JamesBond schreef op woensdag 12 september 2018 @ 20:00:
Ik ben wat later ingeschakeld, wat hebben we nu gehad? Wat gaat er (waarschijnlijk) nog komen?
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Nou die iPhone Xs hadden ze ook wel kunnen afdoen met een persberichtje.
Haha, toevallig kan ik dit wel gebruiken... maar dit kan de X toch ook?
JordanGod had ook geen iPhone nodig om GOAT te worden. Lekker man.
De Watch hebben ze gehad, nu zijn de iPhone en de games aan de gang maar daar vliegen ze doorheen.mr.JamesBond schreef op woensdag 12 september 2018 @ 20:00:
Aah vooruit, de games krijgen iets meer aandacht dan de iPhone's zelf.
Dankjewel schatRivanov schreef op woensdag 12 september 2018 @ 20:00:
[...]
Even terugscrollen. Speciaal voor jou heb ik allemaal plaatjes gepost.
Zijn deze dingen nou echt onoverkomelijk? Het zal mij een worst wezen dat een game net wat beter werkt of dat ik een koffiezetapparaat via AR ff op m’n aanrecht kan zetten of zoiets.
Geen idee wat ie zegt, maar real time tracken van menselijke beweging is toch best indrukwekkend.
#team_UTC+1
An investment in knowledge always pays the best interest - Benjamin Franklin
You can call me McOverloper Mini '12 i7/16/256 Air '13 i5/8/256 iPad mini 5 64GB iPhone SE 128GB
Met alle respect, maar heb meer het gevoel dat ik overspoeld ben door reclame/ads... dan dat ik een keynote van Apple aan het kijken ben.
Thanks!Jordyz schreef op woensdag 12 september 2018 @ 20:01:
[...]
De Watch hebben ze gehad, nu zijn de iPhone en de games aan de gang maar daar vliegen ze doorheen.
Aah vooruit, de games krijgen iets meer aandacht dan de iPhone's zelf.
Tijd voor de sanitaire stop en een snack. Mooi moment voor!
Straks iedereen courtside met een iPhone spelers filmen.
Die. Komt. Niet. Aan. Bod. Vanavond.Teletekst schreef op woensdag 12 september 2018 @ 20:01:
Is er nog tijd voor een iPad?
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
nog 28 minutenTeletekst schreef op woensdag 12 september 2018 @ 20:01:
Cloud ☁️
Nee. iPhone XR en Airpods2 komen nog binnen 30 minuten.Teletekst schreef op woensdag 12 september 2018 @ 20:01:
Gezien de snelheid van de presentatie van de iPhone, vast welTeletekst schreef op woensdag 12 september 2018 @ 20:01:
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Wat had je dan verwacht? Dit is waar Apple zich wil onderscheidenjordiv30 schreef op woensdag 12 september 2018 @ 20:01:
Zijn deze dingen nou echt onoverkomelijk? Het zal mij een worst wezen dat een game net wat beter werkt of dat ik een koffiezetapparaat via AR ff op m’n aanrecht kan zetten of zoiets.
Rot op met je games.
Ik snap dit hele spel niet. Zal wel aan de leeftijd liggen.
Hoe weten we dat het Event tot 20:30 duurt? Meestal tot een uur of 9 toch?
Te veel lettergrepen, ik snap het ook niet meer.THE_BASE schreef op woensdag 12 september 2018 @ 20:02:
Ik snap dit hele spel niet. Zal wel aan de leeftijd liggen.
Even serieus hoor, als de A11 Bionic al de beste was, hoeveel verschil ga je dan merken ten opzichte van de A12 bionic?
Echt hè...Splinter Cell schreef op woensdag 12 september 2018 @ 20:02:
Rot op met je games.

Een vrouw is een prachtige creatie, ze geeft melk zonder gras te eten, ze bloed zonder zich te bezeren, wordt nat zonder dat het regent, zuigt zonder stroom en ze kan een man laten komen zonder dat ze roept.
AR AR AR geweldig allemaal.... zucht
3D tv was ook zo geweldig, niemand heeft interesse!!
3D tv was ook zo geweldig, niemand heeft interesse!!
NotSoSteady schreef op woensdag 12 september 2018 @ 19:24:
Is hij de Afrikaanse prins waar ik nog miljoenen van moet krijgen?
THE_BASE schreef op woensdag 12 september 2018 @ 19:50:
Heeft deze dame haar ogen open?
Lekker commentaar hier!
Tering wat lame
Ik speel alleen maar hearthstone, maarja das ook maar een kaartspel.n3z schreef op woensdag 12 september 2018 @ 20:03:
Iemand die serieus spelletjes speelt op zijn iPhone? Dan heb ik het niet over Sudoku.
Dit is toch boring man, wie gaat nou met z'n vrienden zo in een kringetje staan..
jeetje mina, misschien iets voor als je 5 bent maar dat was het dan ook wel
Lol, dit deed mijn 3DS al 
Voor 1/5e van de prijs
7 jaar geleden, in hetzelfde formaat
"We could not do this without A12 Bionic"
Voor 1/5e van de prijs
7 jaar geleden, in hetzelfde formaat
"We could not do this without A12 Bionic"
[ Voor 18% gewijzigd door Richh op 12-09-2018 20:04 ]
Samen met je vrienden in AR spelen. Het enige wat je nog zonder je telefoon deed.
LEG JE TELEFOON EENS WEG EN PRAAT MET MENSEN!
LEG JE TELEFOON EENS WEG EN PRAAT MET MENSEN!
#team_UTC+1
An investment in knowledge always pays the best interest - Benjamin Franklin
You can call me McOverloper Mini '12 i7/16/256 Air '13 i5/8/256 iPad mini 5 64GB iPhone SE 128GB
Zou AirPower nog aan bod komen?
Damn wat saai dit. Dit kon ook al met de X
Dit topic is gesloten.
Let op:
Iedereen wil natuurlijk zo snel mogelijk z’n nieuwe Apple spulletjes. Over “hoe je moet reserveren”, “wat er sneller is CC en iDeal” en “wat er beter gaat de app of de website” is al veel gezegd, zoek daarvoor eerst in het topic voordat je er weer over begint.
Slowchat is ok. Maar hou je wel aan het beleid en blijf ontopic over het Event.
Iedereen wil natuurlijk zo snel mogelijk z’n nieuwe Apple spulletjes. Over “hoe je moet reserveren”, “wat er sneller is CC en iDeal” en “wat er beter gaat de app of de website” is al veel gezegd, zoek daarvoor eerst in het topic voordat je er weer over begint.
Slowchat is ok. Maar hou je wel aan het beleid en blijf ontopic over het Event.