Huigie schreef op maandag 29 oktober 2018 @ 10:36:
[...]
Natuurlijk! De foto's uit de 6 en de 6T zijn hetzelfde zeg je, geen idee waar dit op gebaseerd is maar ach.. En van de Mate weet je zeker dat ze fantastisch zijn en als dat voor jou het belangrijkst is... Het leven is zo simpel.
Uhm not quite. Ik vraag mij het volgende af: zijn de camera's hardwarematig gelijk aan elkaar tussen de OP6 en de OP6T (daar lijkt het wel op). If so: kan er softwarematig zoveel veranderd zijn en waarom zouden ze dat dan niet eerder gedaan hebben.
En je hebt gelijk met de Mate20Pro weet ik dat de foto's heel goed zijn maar als het kon zou ik liever een Mate20Pro met vanilla Pie hebben zeg maar...
Het liefst zou ik horen: De OP6T heeft een 1.4 micron pixel sensor tegenover de 1.28 micron pixel dus daarom vangt deze beter licht met dezelfde sluitertijd. Ben ik gelijk verkocht maar dat lijkt er dus niet in te zitten.
Ik hoor iemand al zeggen: Ja dat weten wij toch ook niet jonguhhh. Of ie met dezelfde hardware echt veel beter is en waarom ze dat dan niet eerder gedaan hebben. Maakt mijn keuze niet makkelijker
#firstworldproblems
[
Voor 10% gewijzigd door
Limbeckx op 29-10-2018 10:43
]