Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Registratie: April 2014
  • Niet online
Mede-auteur:
  • rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Nu online

rens-br

De 6 is afgelopen mei aangekondigd maar nog geen paar maanden later dook het gerucht (nieuws: 'OnePlus gaat 6T in oktober uitbrengen' op dat de OnePlus 6T in oktober zou verschijnen. Het scherm zal vermoedelijk hetzelfde zijn als bij de OPPO R17 en Vivo X23.

Terug naar Inhoudsopgave

LET OP: dit zijn nog niet officieel bevestigde specificaties van de OnePlus 6T. OnePlus heeft op het moment van schrijven nog niets bevestigd qua specificaties. Het zijn dus geruchten. Voor de meeste onderstaande specificaties, zijn er bronnen (zie Nieuws en links). Voor een aantal andere specificaties zoals "Draadloze communicaties" echter niet. Dit concludeer ik omdat elke high-end smartphone dit wel ondersteund.
Software
Besturingssysteem: Android
Versie besturingssysteem: 9.0
Softwareschil: OxygenOS
Scherm eigenschappen
Schermdiagonaal: 6.4"
Resolutie: 2280x1080
Verhouding: 19,5:9
PPI (Pixels Per Inch): 394.2
Invoermethode: Touchscreen
Schermtype: AMOLED
Edge-randen: Onbekend
Multitouch: ja
Touchscreentechniek: Capacitief
Coverglass: Corning Gorilla Glass 6
Hardware
Processor: Qualcomm Snapdragon 845
nm procedé: 10nm
Aantal kernen (cores): 8
Processorsnelheid: 2.8 GHz
GPU (grafische chip): Adreno 630
Snelheid grafische chip: Onbekend
Geheugengrootte (RAM): 6/8GB RAM
Opslagcapaciteit: 64/128/256GB
Aantal SIMs: 2
Simkaart 1: Nanosim
Simkaart 2: Nanosim
Camera
Cameraresolutie achterkant: Onbekend
Dual-camera: Ja
Sensor: Onbekend
Camera autofocus: Onbekend
Aantal led flitsers: Onbekend
Maximaal ondersteunde videoresolutie: 4K60fps
Stabilisatie: Onbekend
Diafragma: Onbekend

Cameraresolutie achterkant: Onbekend

Cameraresolutie voorkant: Onbekend
Maximaal ondersteunde videoresolutie: Onbekend
Draadloze communicaties
Ondersteunde mobiele netwerken: 2G - edge, 2G - gprs, 3G - hsdpa, 3G - hspa, 3G - hspa+, 3G - hsupa, 3G - umts, 4G - lte, 4G - lte-a
Frequentiebereik van de telefoon: 800MHz, 850MHz, 900MHz, 1800MHz , 1900MHz , 2100MHz , 2600MHz
Verbindingen Wi-Fi: 802.11a, 802.11ac, 802.11ad, 802.11b, 802.11g, 802.11n
60GHz ondersteuning: ja
Bluetooth-versie: Bluetooth 5.0
Overige draadloze verbindingen: Onbekend
Connectoren buitenkant: Onbekend
GPS: ja

De OnePlus 6T zal zeer waarschijnlijk alle banden ondersteunen, omdat de OnePlus 6 ook enkel als global version werd verkocht.
Functies
Functies: vingerafdrukscanner (achterkant), bewegingssensor, trilfunctie, Hall-sensor,
versnellingsmeter, gyroscoop, naderingssensor, omgevingslichtsensor, elektronisch kompas
Accu eigenschappen
Accucapaciteit (in mAh): 3700mAh
Accu type: Onbekend
Accu verwisselbaar: Nee
Draadloos opladen: Nee
Dash-Charge: Ja
Meegeleverde accessoires
Accessoires: Onbekend
Uiterlijke kenmerken
Model: Bar
Gewicht: Onbekend
Lengte: Onbekend
Breedte: Onbekend
Hoogte / Diepte (oftewel, de dikte van de telefoon): Onbekend
Kleuren: Onbekend
Overige specificaties
Prijs: Onbekend
Datum van aankondiging: oktober
Terug naar Inhoudsopgave

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/0hEruGFZUBV8g92XICFcaX66/full.png

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/JMWSe3S43lnh9FEG12Vp3y0d/full.png

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/iqrzOW4WiFvqeYV3TUSxYbR4/full.png

Terug naar Inhoudsopgave

Mocht er iemand nog tips, aanpassingen of wijzigingen hebben, stuur dan een privé bericht naar rens-br of AnonymousWP.

VersieDatumAanpassingenDoor
V1.0028-08-2018, 00:30Topic aangemaaktAnonymousWP
V1.1.012-10-2018, 20:51Hoofdafbeelding bijgewerkt, nieuws en linkjes toegevoegd, concept afbeeldingen toegevoegd, en specificaties bijgewerkt.AnonymousWP

Terug naar Inhoudsopgave

[ Voor 16% gewijzigd door Anonymoussaurus op 12-10-2018 20:51 ]

Medewerker van Oxygen Updater: discord.gg/5TXdhKJ

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mucuracat
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 08:19

mucuracat

YES

Denk dat ie gelijk met pie uitkomt

Sony W800i > HTC-TytnII > Samsung Omnia I900 > LG Optimus Black > HTC Desire > LG Nexus 4 > LG G2 > LG G4 > LG G5 > LG G6 (eu) > Oneplus 6 > Samsung s20+ > Pixel 7 Pro...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RackyNL
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 12-08 12:52
Hoop trouwens wel dat de 6T met de ingebouwde vingerafdruksensor in het scherm komt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yannickie111
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 12:14
Met @RackyNL. Ik hoop echt dat er een FPS in het scherm zit, en niet achterop.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rens-br
  • Nu online
RackyNL schreef op dinsdag 28 augustus 2018 @ 07:48:
Hoop trouwens wel dat de 6T met de ingebouwde vingerafdruksensor in het scherm komt..
Zou inderdaad wel mooi zijn. Maar gezien de OP5 gebaseerd is op Oppo R11, de OP5T op de R11S en de OP6 op de R15 Pro is de kans groot dat de 6T ook weer gebaseerd is op een Oppo.

OPPO heeft inmiddels twee nieuwe high-end toestellen gepresenteerd, de R17 en R17 Pro en de kans is vrij groot dat de OP6T op een van die twee toestellen gebaseerd is. Beide toestellen hebben een hele kleine notch en de FPS in (achter) het scherm zitten.

[ Voor 24% gewijzigd door rens-br op 28-08-2018 09:18 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
mucuracat schreef op dinsdag 28 augustus 2018 @ 07:39:
Denk dat ie gelijk met pie uitkomt
Ik zit te twijfelen. Beiden zijn verdedigbaar. De 5T werd ook geleverd met Nougat. Maar door Treble zou dit natuurlijk kunnen veranderen.

Ik denk dat ik een theorie heb voor P op de 6 en de 6T:
  1. De Open Beta voor de 6 komt deze week uit
  2. OnePlus heeft 4 Open Betas nodig om alle bugs eruit te wissen en features toe te voegen
  3. Dit kost ongeveer anderhalve maand
  4. 6T kan geleverd worden met P
rens-br schreef op dinsdag 28 augustus 2018 @ 09:04:
[...]

Zou inderdaad wel mooi zijn. Maar gezien de OP5 gebaseerd is op Oppo R11, de OP5T op de R11S en de OP6 op de R15 Pro is de kans groot dat de 6T ook weer gebaseerd is op een Oppo.

OPPO heeft inmiddels twee nieuwe high-end toestellen gepresenteerd, de R17 en R17 Pro en de kans is vrij groot dat de OP6T op een van die twee toestellen gebaseerd is. Beide toestellen hebben een hele kleine notch en de FPS in (achter) het scherm zitten.
Ik hoop en denk eerder dat 'ie op de normale R17 gebaseerd zou zijn. Heb zelf geen trek in overrated features als 3D-camera enzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Nu online
Anonymoussaurus schreef op dinsdag 28 augustus 2018 @ 12:45:
Ik hoop en denk eerder dat 'ie op de normale R17 gebaseerd zou zijn. Heb zelf geen trek in overrated features als 3D-camera enzo.
Het is inderdaad logischer dat het toestel op de R17 gebaseerd wordt. De 3D-camera is nou niet bepaald een OnePlus feature.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
rens-br schreef op dinsdag 28 augustus 2018 @ 13:17:
[...]

Het is inderdaad logischer dat het toestel op de R17 gebaseerd wordt. De 3D-camera is nou niet bepaald een OnePlus feature.
Inderdaad, ook omdat het toestel dan nog duurder zou worden. Ben wel benieuwd of ze nog willen concurreren op prijs, aangezien die POCOPHONE zo enorm veel biedt voor z'n geld (enige jammere is de grote chin en notch, en het gebrek aan AMOLED.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Nu online
Anonymoussaurus schreef op dinsdag 28 augustus 2018 @ 13:28:
Ben wel benieuwd of ze nog willen concurreren op prijs, aangezien die POCOPHONE zo enorm veel biedt voor z'n geld (enige jammere is de grote chin en notch, en het gebrek aan AMOLED.
En het ontbreken van NFC (al zal dat niet voor iedereen een gemis zijn). Maar het zou wel mooi zijn als OnePlus hun prijzen hier iets op aanpassen, maar ik verwacht het eigenlijk niet. Pocophone is past net geintroduceerd en de OnePlus 6T is al langer in de maak. Lijkt me sterk dat ze op het laatste moment de prijs nog gaan aanpassen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
rens-br schreef op dinsdag 28 augustus 2018 @ 13:30:
[...]

En het ontbreken van NFC (al zal dat niet voor iedereen een gemis zijn). Maar het zou wel mooi zijn als OnePlus hun prijzen hier iets op aanpassen, maar ik verwacht het eigenlijk niet. Pocophone is past net geintroduceerd en de OnePlus 6T is al langer in de maak. Lijkt me sterk dat ze op het laatste moment de prijs nog gaan aanpassen.
Hoezo zou je de prijs maanden van tevoren moeten vaststellen? Dat is juist iets wat je nog op het laatste moment kan wijzigen. Je kan gewoon beslissen om de marge wat lager te houden. Zie ook dit artikel: nieuws: 'OnePlus gaat 6T in oktober uitbrengen'
CNet schrijft verder dat de telefoon in oktober moet uitkomen voor een voorlopige prijs van 550 dollar, omgerekend ongeveer 580 euro inclusief btw. De plannen zouden echter nog niet volledig in kannen en kruiken zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Nu online
Anonymoussaurus schreef op dinsdag 28 augustus 2018 @ 13:32:
Hoezo zou je de prijs maanden van tevoren moeten vaststellen? Dat is juist iets wat je nog op het laatste moment kan wijzigen. Je kan gewoon beslissen om de marge wat lager te houden.
Dat is helemaal waar. Maar je gaat wel een device ontwikkelen met een bepaalde verkoopprijs in het achterhoofd, dus heel veel speling zullen ze er niet op hebben gok ik.

En al helemaal niet 100 euro of meer goedkoper dan de OnePlus 6 nu, als ze in de buurt willen komen van de Pocophone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 18:02
rens-br schreef op dinsdag 28 augustus 2018 @ 09:04:
[...]

Hoe dan ook gaat het uiterlijk van de 6T (naar mijn persoonlijke bescheiden mening) er weer op vooruit vergeleken met de 6.
Of het genoeg is om de 5T te verkopen zien we wel weer bij de daadwerkelijke release en reviews.

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Nu online
l3art schreef op dinsdag 28 augustus 2018 @ 14:04:
Hoe dan ook gaat het uiterlijk van de 6T (naar mijn persoonlijke bescheiden mening) er weer op vooruit vergeleken met de 6.
Dat wel. Al hoop ik niet dat ze de kleuren van OPPO ook over gaan nemen. Maar dat zal wel meevallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Ik heb nu de 5T maar ben wel benieuwd naar deze 6T. Hoop dat ie net zo makkelijk te rooten valt.

Ik weet niet of ik echt uitkijk naar P. Ik neem altijd alle gesprekken op en dat schijnt in P volledig onmogelijk gemaakt te zijn door Google :(

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

XWB

Devver
Room42 schreef op dinsdag 28 augustus 2018 @ 15:27:
Ik neem altijd alle gesprekken op en dat schijnt in P volledig onmogelijk gemaakt te zijn door Google :(
Ik las juist dat Android P native call recording zou ondersteunen. Misschien dat het in de vorige beta versies nog niet werkte?

March of the Eagles

Acties:
  • +1 Henk 'm!
OxygenOS 6.0 (P) krijgt native ondersteuning voor het opnemen van gesprekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
XWB schreef op dinsdag 28 augustus 2018 @ 15:47:
[...]

Ik las juist dat Android P native call recording zou ondersteunen. Misschien dat het in de vorige beta versies nog niet werkte?
Ik baseer me op dit artikel: nieuws: 'Google maakt opnemen telefoongesprekken onmogelijk in Android 9'

Is Android P soms wat anders dan Android Pie? Nee toch?

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rens-br
  • Nu online
Room42 schreef op dinsdag 28 augustus 2018 @ 16:02:
Is Android P soms wat anders dan Android Pie? Nee toch?
Android 9.x, Android P en Android Pie zijn allemaal hetzelfde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
Anonymoussaurus schreef op dinsdag 28 augustus 2018 @ 15:49:
OxygenOS 6.0 (P) krijgt native ondersteuning voor het opnemen van gesprekken.
Heb je daar een bron van?

Want ik sluit me aan bij @Room42 dat het volgens het artikel niet meer mogelijk lijkt. Niet voor niks geven app makers aan dat hun app niet werkt met Android P. Lijkt me dan wat vreemd dat Oneplus daar als enige een workaround voor gevonden zou hebben.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
l3art schreef op dinsdag 28 augustus 2018 @ 16:49:
[...]

Heb je daar een bron van?

Want ik sluit me aan bij @Room42 dat het volgens het artikel niet meer mogelijk lijkt. Niet voor niks geven app makers aan dat hun app niet werkt met Android P. Lijkt me dan wat vreemd dat Oneplus daar als enige een workaround voor gevonden zou hebben.
Ehm, OxygenOS is in the end gebaseerd op AOSP, dus kunnen ze aanklooien wat ze willen. Anyway, het zit al in de Open Beta van HydrogenOS, dus we gaan het zien ;). OOS versie komt deze week.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djmelvee
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 01:41
Even volgen. Wellicht waardige opvolger voor de 5T.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• OnePlus
  • Registratie: Juni 2018
  • Laatst online: 26-08-2021

OnePlus

Bedrijfsaccount OnePlus
Haha! Dit topic is er snel...

[ Voor 3% gewijzigd door OnePlus op 29-08-2018 08:47 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• rens-br
  • Nu online
Care to share some news? O-)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• OnePlus

OnePlus

Bedrijfsaccount OnePlus
Mijn mond is nog even dicht (:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Nu online
Tot wanneer precies? Begin of eind oktober? O-)

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• 13art
Nee joh, nu pas...
De geruchtenmolen is alweer even aan de gang.

Maar als ik een voorstel mag doen, alle mensen die op de eerste pagina hier gereageerd hebben krijgen de mogelijkheid om het toestel met korting aan te schaffen. Zullen we gewoon maar een democratische stemming doen? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _HugoBoss_
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 14-09 22:57
DSDA (dual sim, dual active) zou ik zeer kunnen waarderen.
Voorbeeld waar ik nu met mijn Oneplus 5 tegenaan loop (deze is DSDS; oftewel alleen Standby, niet actief)
Je gebruikt SIM1 voor data.
Op het moment dat je met SIM1 belt, behoud je een (3g) dataverbinding.
Maar bel je met SIM2, dan heb je geen dataverbinding meer.

Met name tijdens (lange) autoritten en (lange) gesprekken vind ik het vervelend dat ik als gevolg van het ontbreken van een dataverbinding geen updates meer krijg op mijn google maps/flitsmeister.

[ Voor 10% gewijzigd door _HugoBoss_ op 29-08-2018 14:19 ]

Whatever..

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• rens-br
  • Nu online
l3art schreef op woensdag 29 augustus 2018 @ 14:11:
Maar als ik een voorstel mag doen, alle mensen die op de eerste pagina hier gereageerd hebben krijgen de mogelijkheid om het toestel met korting aan te schaffen. Zullen we gewoon maar een democratische stemming doen? ;)
Lijkt mee een strak plan! Heb nog wel een aanvulling: Alle 1e reacties krijgen een review sample thuis gestuurd die ze mogen houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
rens-br schreef op woensdag 29 augustus 2018 @ 14:19:
[...]

Lijkt mee een strak plan! Heb nog wel een aanvulling: Alle 1e reacties krijgen een review sample thuis gestuurd die ze mogen houden.
Ik dacht niet meteen te gretig te zijn.

Hoe dan ook, kijk ik toch elke dag of er weer wat meer nieuws/roddels is/zijn over de OP6T.
Wat ik nu het liefste nog zou willen weten is of de 6T op de R17 of R17 Pro gebaseerd gaat zijn. Nog maar even rustig afwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeWSJuNK
  • Registratie: Augustus 2010
  • Nu online
Dit gaan we volgen. Benieuwd naar de prijzen vooral.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gropah
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

[...]

Wat is de eerste pagina? Bij mij is een pagina namelijk 100 posts ;) Maar ben benieuwd. Laat de geruchtenmolen maar draaien. De kans dat hij er komt is echter 0, tenzij er iets met mijn 5T gebeurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Nu online
Gropah schreef op woensdag 29 augustus 2018 @ 14:27:
tenzij er iets met mijn 5T gebeurd.
Daar kunnen we voor zorgen natuurlijk. >:)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 13art
Gropah schreef op woensdag 29 augustus 2018 @ 14:27:
[...]

Wat is de eerste pagina? Bij mij is een pagina namelijk 100 posts ;)
We gaan uit van de standaard. De eerste 25 dus ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

rens-br schreef op woensdag 29 augustus 2018 @ 14:29:
[...]

Daar kunnen we voor zorgen natuurlijk. >:)
Opzich, als "we" dan ook een vervangende telefoon betaald?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• rens-br
  • Nu online
Gropah schreef op woensdag 29 augustus 2018 @ 14:31:
Opzich, als "we" dan ook een vervangende telefoon betaald?
Afbeeldingslocatie: https://i.kym-cdn.com/photos/images/newsfeed/000/567/016/136.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ik222
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online
Wel benieuwd, mocht de vingerprintscanner in het scherm zitten en goed werken dan overweeg ik deze telefoon misschien ook nog wel. Al wacht ik in principe op de Samsung Galaxy S10(+)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
Ik vraag me oprecht af of een vingerprintscanner in het scherm veel voordelen biedt. Het zit nu aan de achterkant en bij het vastnemen van het toestel gaat mijn wijsvinger automatisch naar de scanner.

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
XWB schreef op woensdag 29 augustus 2018 @ 14:49:
Ik vraag me oprecht af of een vingerprintscanner in het scherm veel voordelen biedt. Het zit nu aan de achterkant en bij het vastnemen van het toestel gaat mijn wijsvinger automatisch naar de scanner.
Tja laten we die discussie maar niet gaan oprakelen. De ene heeft hem liever aan de voorkant, de ander kan meer dan prima leven met de scanner aan de achterkant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Nu online
Room42 schreef op dinsdag 28 augustus 2018 @ 15:27:
Ik heb nu de 5T maar ben wel benieuwd naar deze 6T. Hoop dat ie net zo makkelijk te rooten valt.
Dat zal toch wel? Alle OnePlus toestellen tot nu toe zijn open en lekker makkelijk aanpasbaar, zou niet weten waarom ze daar ineens van zouden afstappen. Het is immers ook een van hun verkooppunten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingCrash
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 19:43

KingCrash

Angry Rabbit

To Pixel3 or to Oneplus 6T, thats the question (voor mij dan)

Handig als hier alle nieuwtjes komen te staan, scheelt mij elke dag internet afstruinen naar nieuws :)

Angry Rabbit

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• rens-br
  • Nu online
KingCrash schreef op woensdag 29 augustus 2018 @ 15:20:
Handig als hier alle nieuwtjes komen te staan, scheelt mij elke dag internet afstruinen naar nieuws :)
Als je dat toch doet, kun je ze meteen hier posten. ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 13art

Dat wordt een beetje de vergelijking tussen de Beauty en The Beast als je het mij vraagt. Waarbij de Pixel 3 overduidelijk het lelijke beest is. Maar ja smaken verschillen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanderb
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18:23
Aangezien mijn OnePlus 6 can twee meter hoog omlaag gedonderd is kijk ik toch met een scheef ook naar de 6t..

OnePlus x Al die tijd zonder een krasje gehad... en deze glipt uit mijn broek :(

Schade valt overigens mee..twee meter omlaag op stenen overleeft ie met een klein hapje uit een hoek. (En nee..geen hoesje)

" A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools. " - Douglas Noel Adams

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kees_frl
  • Registratie: Januari 2009
  • Nu online

Of de Pocophone? Geeft mij toch wel een beetje het 'oude ' Oneplus gevoel. Alles natuurlijk met de bijbehorende voordelen en nadelen.

WP Vaillant VWL75/6 A 230V | Boiler VIH RW 300/3 MR | 27 x 405 ZZO= 10.935 op Solar Edge 9 kW 3 fasen omvormer | Vent: Zehnder Q600 ERV

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Maaark
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 16:51
Kees_frl schreef op woensdag 29 augustus 2018 @ 20:51:
[...]

Of de Pocophone? Geeft mij toch wel een beetje het 'oude ' Oneplus gevoel. Alles natuurlijk met de bijbehorende voordelen en nadelen.
Precies :) Mooie OPO prijs :) Maar ik wil het liefst een fingerprint scanner aan de voorkant/onder het scherm, dus ik wacht nog eventjes de 6T of de Mix 3 af.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Croccifixio83
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 13-01 11:53
Ik volg het nieuws rond de 6T al een tijdje. Zeer zeer waarschijnlijk krijgt het de hardware van de Oppo R17 en daar is niets mis mee! Hoop alleen van harte dat ze niet voor een all glass frame gaan :(
Dat is de belangrijkste reden dat ik niet voor de 6 ben gegaan. Een keer laten vallen en je kan hem opsturen voor reparatie. Leuk business model wel natuurlijk..

Verder zou wat mij betreft het scherm iets kleiner mogen. Nu proppen ze steeds een groter scherm in een (wat mij betreft) iets te groot toestel. Iets kleiner vind ik veel handzamer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Croccifixio83 schreef op woensdag 29 augustus 2018 @ 21:44:
Ik volg het nieuws rond de 6T al een tijdje. Zeer zeer waarschijnlijk krijgt het de hardware van de Oppo R17 en daar is niets mis mee! Hoop alleen van harte dat ze niet voor een all glass frame gaan :(
Dat is de belangrijkste reden dat ik niet voor de 6 ben gegaan. Een keer laten vallen en je kan hem opsturen voor reparatie. Leuk business model wel natuurlijk..

Verder zou wat mij betreft het scherm iets kleiner mogen. Nu proppen ze steeds een groter scherm in een (wat mij betreft) iets te groot toestel. Iets kleiner vind ik veel handzamer.
Wellicht alleen het ontwerp en het scherm. Hardware bij lange na niet :p. Of OnePlus moet ineens willen overstappen naar een 600-serie, minder RAM etc. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Croccifixio83
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 13-01 11:53
Anonymoussaurus schreef op woensdag 29 augustus 2018 @ 21:53:
[...]

Wellicht alleen het ontwerp en het scherm. Hardware bij lange na niet :p. Of OnePlus moet ineens willen overstappen naar een 600-serie, minder RAM etc. :p
Hoezo minder RAM? Volgens mij heeft de R17 8GB RAM en standaard 128GB opslag. Ja de chip zal iig minimaal de SD845 worden. :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Nakebod
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19:31

Nakebod

Nope.

Als ik al ga upgraden van een 3T met 128GB opslag, twijfel ik wel of ik moet downgraden naar 64GB. Bij uitzondering dat ik meer dan 20GB aan data op de telefoon zelf heb staan.
Zal dan ook "maar" 6GB betekenen waarschijnlijk.

Ik hoop stiekem vooral op een grote accu, maar dat roep ik al jaren. Ik hoef niet de dunste telefoon ter wereld die nog kwetsbaarder is omdat er geen enkele stevigheid in het dunne frame verwerkt kan worden. De 3T is 7.4mm dik, mag wat mij betreft 10mm zijn als je dan ineens een 5000+ mAh accu hebt.

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• benep
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 04-09 16:51
Ik ben ook wel benieuwd naar de oneplus 6T.
Heb nu de 3T en ben er super tevreden mee.
Al merk ik wel dat de accu wat achteruit aan het gaan is.
En ik zou graag de fps aan de voorkant zien 😃

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
Nakebod schreef op donderdag 30 augustus 2018 @ 15:36:
. De 3T is 7.4mm dik, mag wat mij betreft 10mm zijn als je dan ineens een 5000+ mAh accu hebt.
Ik denk dat het voor 99% zeker is dat dat niet gaat gebeuren.
Voor een dergelijke accu zal je, ben ik bang, toch elders moeten kijken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
OnePlus sets January 15, 2019 goal; Could it be a 5G phone?

Afbeeldingslocatie: https://www.gizmochina.com/wp-content/uploads/2018/09/OnePlus-January-15-2019-Goal.jpg

[ Voor 24% gewijzigd door Anonymoussaurus op 03-09-2018 12:38 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nakebod

Nakebod

Nope.

l3art schreef op zaterdag 1 september 2018 @ 08:07:
[...]

Ik denk dat het voor 99% zeker is dat dat niet gaat gebeuren.
Voor een dergelijke accu zal je, ben ik bang, toch elders moeten kijken.
Oh weet vrij zeker dat dit niet gaat komen, maar dromen mag altijd toch? :)
Al geef je de gebruikers de keuze. Bijvoorbeeld een OP 6t met 3000 mAh en een OP 6t XL met 5000 mAh.
Het is geen showstopper voor mij, maar meer is altijd welkom :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ik222
  • Niet online
Nakebod schreef op maandag 3 september 2018 @ 16:02:
[...]

Oh weet vrij zeker dat dit niet gaat komen, maar dromen mag altijd toch? :)
Al geef je de gebruikers de keuze. Bijvoorbeeld een OP 6t met 3000 mAh en een OP 6t XL met 5000 mAh.
Het is geen showstopper voor mij, maar meer is altijd welkom :P
Hier hetzelfde, zou ook graag een telefoon met een flink grotere accu hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yannickie111
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 12:14
ik222 schreef op maandag 3 september 2018 @ 18:35:
[...]

Hier hetzelfde, zou ook graag een telefoon met een flink grotere accu hebben.
Dit ^^.

OnePlus zegt altijd te luisteren naar wat de community wil. Tot op zekere hoogte doen ze dat ook wel, maar op het gebied van een wat dikkere telefoon met grotere accu helaas nog niet. Dit was ook 1 van de meest gevraagde features op de oneplus community events waar ik ben geweest, maar ook hier gaven de (PR) medewerkers aan dat ze niet zo snel een OP device met veel grotere accu gelanceerd zien worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
OnePlus is toch deels gelimiteerd aan de hardware van moederbedrijf Oppo?

March of the Eagles

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rens-br
  • Nu online
Hé de OPPO R17. Mooi design, alleen jammer dat er nog steeds een inkeping is. (hoe klein dan ook) Maaar wel mooi dat OnePlus de stap naar de in-screen FPS aandurft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voodoo
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 08-01 13:46

Voodoo

Lurker

Kijk, een in-display fingerprint scanner! oOo Als dit waarheid blijkt dan ben ik waarschijnlijk koper :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
rens-br schreef op dinsdag 4 september 2018 @ 14:31:
[...]

Hè de OPPO R17. Mooi design, alleen jammer dat er nog steeds een inkeping is, (hoe klein dan ook)
Waar zou jij de frontcamera plaatsen dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Nu online
Anonymoussaurus schreef op dinsdag 4 september 2018 @ 14:33:
Ik heb laatst wel een mooi plekje gezien..Welk toestel wat het ook alweer...

De Vivo Nex.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
rens-br schreef op dinsdag 4 september 2018 @ 14:34:
[...]

Ik heb laatst wel een mooi plekje gezien..Welk toestel wat het ook alweer.

Vivo Nex.
Denk dat dat nog te kwetsbaar is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rens-br
  • Nu online
Te kwetsbaar of te duur, geen idee. Maar vind het wel een gaaf concept.

Overigens als de R17 inderdaad de 6T blijkt te zijn (kwa voorkant dan) is het ook echt wel een gaaf toestel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nakebod

Nakebod

Nope.

Ben niet echt voor/tegen een notch. Maar deze ziet er, op papier ;) best subtiel uit. Veel kleiner kan denk ik niet.
Totdat de camera onder het scherm komt lijkt mij dit een prima oplossing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
Sluit ik me bij aan. Zo'n klein druppeltje is prima, ziet er ook wel mooi/schattig/leuk uit 😉

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
Anonymoussaurus schreef op dinsdag 4 september 2018 @ 14:33:
[...]

Xiaomi heeft daar een oplossing voor gevonden met de aanstaande Mi Mix 3. Zie ook nieuws: Xiaomi Mi Mix 3 die volgende maand uitkomt zal 5g ondersteunen

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!
XWB schreef op dinsdag 4 september 2018 @ 14:46:
[...]

Xiaomi heeft daar een oplossing voor gevonden met de aanstaande Mi Mix 3. Zie ook nieuws: Xiaomi Mi Mix 3 die volgende maand uitkomt zal 5g ondersteunen
Waar zit 'ie dan? In de onderbezel, zoals bij de andere Xiaomi's?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• akerssies
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 19:52
Anonymoussaurus schreef op dinsdag 4 september 2018 @ 14:47:
[...]

Waar zit 'ie dan? In de onderbezel, zoals bij de andere Xiaomi's?
Uitschuifbaar zoals de Oppo find X: https://www.gizmochina.co...wn-off-in-a-leaked-video/ :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vind ik ook een matige oplossing. Allemaal mechanisch. Liever achter het scherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewivis
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 16:08
Volgens mij is dat niet zo stevig als de Vivo-style:

YouTube: Oppo Find X - BEND TEST FAIL!!

AMD Ryzen 7 5800X3D / 64GB@3600mhz / ASUS 4080 Super TUF Gaming OC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gnaggnag
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 14-09 08:20
https://www.apparata.nl/n...features-28040#post-28040
Het lijkt erop dat er toch een FPS in het scherm komt, met een druppel notch.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• 13art

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bjvdven
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 12-09 10:27
Dit was echt een enorme teleurstelling voor mij. Ik hoop ten zeerste dat OnePlus dit met de 6T aanpakt. Is eigenlijk niet te accepteren. Mijn oude HTC M7 maakte echt geweldige geluidopnames bij Lowlands jaren geleden. Zou voor OnePlus geen enorme uitdaging moeten zijn.

RX 7900XTX, 9800X3D, B650 TUF GAMING, 32Gb 6000c30 buildzoid timings , Arctic Freezer II 280mm ||| Galaxy S23 Ultra 512GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Nu online
Geluidopname is echt al sinds de One een uitdaging voor OnePlus toestellen, ben inderdaad beniewd of ze dat in de toekomst wel fatsoenlijk krijgen.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• OnePlus

OnePlus

Bedrijfsaccount OnePlus
Ik schrijf even mee. Al moet ik zeggen dat filmen op een festival niet onze main priority is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Knamix
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 13-09 23:53
OnePlus schreef op vrijdag 7 september 2018 @ 10:15:
Ik schrijf even mee. Al moet ik zeggen dat filmen op een festival niet onze main priority is.
Denk dat de microfoon in het algemeen wat minder is. Of het nou op een festival, verjaardag, vakantie of voor iemand die het gebruikt om te "vloggen".

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 13art
Denk dat de focus meer op de microfoon moet liggen dan het filmen. Al zijn de beelden nog zo goed, zonder degelijk geluid wordt heel het filmpje bagger. Liever iets minder beeld en degelijk geluid. Just my €0,02

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bjvdven
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 12-09 10:27
Het is meer dat mensen, naar aanleiding van het bovenstaande filmpje, ook een zekere afweging gaan maken bij hun toestelkeuze. Ik snap dat je niet overal 10/10 kan scoren, maar de prestatie van de OP6 was gewoon ver ondermaats.

RX 7900XTX, 9800X3D, B650 TUF GAMING, 32Gb 6000c30 buildzoid timings , Arctic Freezer II 280mm ||| Galaxy S23 Ultra 512GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S_Chief
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online
bjvdven schreef op vrijdag 7 september 2018 @ 09:16:
[...]

Dit was echt een enorme teleurstelling voor mij. Ik hoop ten zeerste dat OnePlus dit met de 6T aanpakt. Is eigenlijk niet te accepteren. Mijn oude HTC M7 maakte echt geweldige geluidopnames bij Lowlands jaren geleden. Zou voor OnePlus geen enorme uitdaging moeten zijn.
Ik had hiervoor ook een One M7 en het verschil is groot idd. Komt doordat HTC, net als Nokia, membranen gebruikte in de microfoons (ze hebben zelfs een patentruzie gehad als ik mij niet vergis). Denk dat OnePlus dit niet gebruikt om de kosten te drukken en de winstmarge in stand te houden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• renem
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 19:16
rens-br schreef op vrijdag 7 september 2018 @ 09:19:
[...]

Geluidopname is echt al sinds de One een uitdaging voor OnePlus toestellen, ben inderdaad beniewd of ze dat in de toekomst wel fatsoenlijk krijgen.
Ik heb vorig jaar tijdens Tuckerville een opname gemaakt, terwijl ik bijna voor de luidsprekers stond, met mijn toenmalige OnePlus 5. Als ik dat vergelijk met die opnames van de OnePlus 6 dan klinkt die 5 volgens mij een stuk beter. Dit is het filmpje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ik222
  • Niet online
renem schreef op vrijdag 7 september 2018 @ 12:53:
[...]

Ik heb vorig jaar tijdens Tuckerville een opname gemaakt, terwijl ik bijna voor de luidsprekers stond, met mijn toenmalige OnePlus 5. Als ik dat vergelijk met die opnames van de OnePlus 6 dan klinkt die 5 volgens mij een stuk beter. Dit is het filmpje
Muziek is daar denk ik iets "makkelijker" voor de telefoon waardoor het inderdaad wat beter klinkt, maar ook in dat filmpje hoor ik wel hetzelfde probleem met de OnePlus microfoon.

Maar goed op zich is dit een afweging die je maakt, dat soort kleine dingen moet je denk ik kunnen accepteren als je voor een OnePlus gaat ipv voor een flagship van Apple of Samsung. Het prijsverschil met die toestellen is ook aanzienlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 10:31
[...]

Nee joh, nu pas...
De geruchtenmolen is alweer even aan de gang.

Dat kan best duur worden met 999 posts per pagina. O-)

Maar is dit niet heel snel na de 6? Dan zit er straks 7-8 maanden tussen de 6T en de 7.

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
Señor Sjon schreef op vrijdag 7 september 2018 @ 13:25:
[...]

Dat kan best duur worden met 999 posts per pagina. O-)
Nee hoor dat was al ingekaderd
l3art schreef op woensdag 29 augustus 2018 @ 14:29:
[...]

We gaan uit van de standaard. De eerste 25 dus ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harmsen
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15:33
Afbeeldingslocatie: https://www.want.nl/wp-content/uploads/2018/09/nevar.jpg

Bron: https://www.want.nl/de-oneplus-6t-zojuist-vol-ornaat-gelekt/

Weet niet of het een echte leak of een render/concept van iemand is...

[ Voor 20% gewijzigd door Harmsen op 07-09-2018 17:23 ]

What a fine day for Science! | Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deathchant
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13-09 19:40

Deathchant

Don't intend. Do!

Lijkt net alsof er tussen de onderste 2 camera's 't woordje Zeiss staat... Lijkt me sterk dat OnePlus met Zeiss samen gaat werken voor de lens designs...mocht het er echt staat, vermoed ik een slechte Photoshop ;)

Canon: EOS R6 | EF 16-35/4L IS USM | EF 70-200/2.8L IS II USM
Zeiss: 35/2 Distagon | 50/2 Makro-Planar | 85/1.4 Planar | 100/2 Makro-Planar | 135/2 Apo Sonnar

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• S_Chief
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online
Deathchant schreef op vrijdag 7 september 2018 @ 18:17:
Lijkt net alsof er tussen de onderste 2 camera's 't woordje Zeiss staat... Lijkt me sterk dat OnePlus met Zeiss samen gaat werken voor de lens designs...mocht het er echt staat, vermoed ik een slechte Photoshop ;)
Nee, er staat F1.6/F2.[...].

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theduke1989
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 14:02
Foto's lekken uit van waarschijnlijk ONEPLUS 6T

https://winfuture.mobi/news/104935
''De Chinese fabrikant OnePlus viert opnieuw groot succes met zijn nieuwste model met het nummer 6. Het bedrijf heeft nu ook een vrij duidelijk publicatieschema: het hoofdmodel is in de zomer, gevolgd door een enigszins verbeterde "T" -versie in de herfst. Voor de OnePlus 6T zijn er nu de eerste aanwijzingen en afbeeldingen.

De OnePlus 6T komt eraan, je kunt het verwachten. Wanneer men alleen kan speculeren, werd de OnePlus 5T in ieder geval medio november gepresenteerd. Ook het herfstmodel van dit jaar neemt het vorige update-principe over en maakt slechts een paar gedetailleerde aanpassingen. Dat was in ieder geval tot nu toe het geval.

Op het Chinese sociale netwerk zijn nu Weibo-afbeeldingen te voorschijn gekomen, enerzijds om de verpakking van het apparaat te tonen, anderzijds is er nog steeds een render-afbeelding waarop het apparaat van de voor- en achterkant zichtbaar is (via Wccftech). Een vervalsing kan hier echter niet worden uitgesloten, want als het materiaal echt is, zou de fabrikant meer doen dan alleen de gebruikelijke details wijzigen en in plaats daarvan een "grote" update uitvoeren, wat ongebruikelijk zou zijn voor de T-serie.''

Afbeeldingslocatie: https://scr.wfcdn.de/19238/OnePlus-6T-1536318257-0-0.jpg
Afbeeldingslocatie: https://scr.wfcdn.de/19238/OnePlus-6T-1536318268-0-0.jpg
Afbeeldingslocatie: https://scr.wfcdn.de/19238/OnePlus-6T-1536318147-0-0.jpg

[ Voor 122% gewijzigd door theduke1989 op 09-09-2018 09:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luchtbakker
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 07-09 15:23

Luchtbakker

Elke dag een "beetje" beter

Ook hier weer een leak van het toestel. Ziet er niet verkeerd uit :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/ePfV9yhMpsGSC6EADz4lDqOe/full.jpg

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bockelaar
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 16:04
ben benieuwd naar de releasedatum, mijn OP3 is gevallen en heeft een breukje in het scherm, tijd voor een nieuwe dus, opschieten met die 6T! ;)

Remember: A CRAY is the only computer that runs an endless loop in just 4 hours...

Acties:
  • +1 Henk 'm!
theduke1989 schreef op zondag 9 september 2018 @ 09:04:
Foto's lekken uit van waarschijnlijk ONEPLUS 6T

https://winfuture.mobi/news/104935
''De Chinese fabrikant OnePlus viert opnieuw groot succes met zijn nieuwste model met het nummer 6. Het bedrijf heeft nu ook een vrij duidelijk publicatieschema: het hoofdmodel is in de zomer, gevolgd door een enigszins verbeterde "T" -versie in de herfst. Voor de OnePlus 6T zijn er nu de eerste aanwijzingen en afbeeldingen.

De OnePlus 6T komt eraan, je kunt het verwachten. Wanneer men alleen kan speculeren, werd de OnePlus 5T in ieder geval medio november gepresenteerd. Ook het herfstmodel van dit jaar neemt het vorige update-principe over en maakt slechts een paar gedetailleerde aanpassingen. Dat was in ieder geval tot nu toe het geval.

Op het Chinese sociale netwerk zijn nu Weibo-afbeeldingen te voorschijn gekomen, enerzijds om de verpakking van het apparaat te tonen, anderzijds is er nog steeds een render-afbeelding waarop het apparaat van de voor- en achterkant zichtbaar is (via Wccftech). Een vervalsing kan hier echter niet worden uitgesloten, want als het materiaal echt is, zou de fabrikant meer doen dan alleen de gebruikelijke details wijzigen en in plaats daarvan een "grote" update uitvoeren, wat ongebruikelijk zou zijn voor de T-serie.''

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
michelsoe12 schreef op zondag 9 september 2018 @ 10:01:

[afbeelding]
Die waren dagen geleden al gepost :p.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 13art
michelsoe12 schreef op zondag 9 september 2018 @ 10:01:

[afbeelding]
Is ook eigenlijk geen lek, maar een render.
Welkom in de hypetrain ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lisadr
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 17:28
Vivo V11 en Oppo R17 hebben beiden een micro-SD slot. Kans is klein, maar het zou tof zijn als er een 6T komt met micro-SD.

GoT, You have to love it!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
Lisadr schreef op zondag 9 september 2018 @ 21:08:
Vivo V11 en Oppo R17 hebben beiden een micro-SD slot. Kans is klein, maar het zou tof zijn als er een 6T komt met micro-SD.
De R17 Pro alleen weer niet...
Overigens zou ik zelf liever groter interne opslag hebben (net zoals de 128gb nu) dan opslag moeten verdelen over intern en extern geheugen.

[ Voor 20% gewijzigd door 13art op 09-09-2018 21:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpio81
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 06-08 19:51
Van mij mag hij ook snel komen. Mijn S7 heeft zijn beste tijd gehad. Hoewel de s9 momenteel goedkoper aan te schaffen is, heeft de 6t de voorkeur. De vingerafdrukscanner en de kale android halen me over de streep.

Wel nog een dikke maand (of langer wachten) 🤔

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voodoo
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 08-01 13:46

Voodoo

Lurker

scorpio81 schreef op zondag 9 september 2018 @ 21:47:
Van mij mag hij ook snel komen. Mijn S7 heeft zijn beste tijd gehad. Hoewel de s9 momenteel goedkoper aan te schaffen is, heeft de 6t de voorkeur. De vingerafdrukscanner en de kale android halen me over de streep.

Wel nog een dikke maand (of langer wachten) 🤔
Zit zelf te twijfelen tussen de 6t en S9. Nooit Samsung gehad, waardoor ik de software niet ken wat de keuze lastig maakt. Heb je hier slechte ervaringen mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lisadr
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 17:28
l3art schreef op zondag 9 september 2018 @ 21:36:
[...]

De R17 Pro alleen weer niet...
Overigens zou ik zelf liever groter interne opslag hebben (net zoals de 128gb nu) dan opslag moeten verdelen over intern en extern geheugen.
In het verleden een telefoon gehad die op vakantie stopte met werken en gelukkig stonden mijn foto's op een micro-SD kaart. Momenteel heb ik 64gb intern + 128gb extern en het bevalt mij goed.

128gb intern + micro-SD zou voor ons beiden een oplossing zijn :*)

GoT, You have to love it!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
Lisadr schreef op maandag 10 september 2018 @ 08:16:
[...]

In het verleden een telefoon gehad die op vakantie stopte met werken en gelukkig stonden mijn foto's op een micro-SD kaart. Momenteel heb ik 64gb intern + 128gb extern en het bevalt mij goed.

128gb intern + micro-SD zou voor ons beiden een oplossing zijn :*)
Beetje met je tijd mee geen, 'the cloud' is de oplossing. Microsd kan namelijk ook kapot gaan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BraX
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 04-09 16:22
l3art schreef op maandag 10 september 2018 @ 08:54:
[...]

Beetje met je tijd mee geen, 'the cloud' is de oplossing. Microsd kan namelijk ook kapot gaan ;)
I-de-aal Google Foto's met automatische synchronisatie op Wifi. Op vakantie keertje ergens koffie drinken, wifi aan en je foto's zijn gebackupped. SD-kaartjes kunnen alleen maar kapot gaan ;)
Pagina: 1 2 ... 8 Laatste

Dit topic is gesloten.