Acties:
  • +1 Henk 'm!

• renem
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 21:01
BraX schreef op maandag 10 september 2018 @ 10:12:
[...]

I-de-aal Google Foto's met automatische synchronisatie op Wifi. Op vakantie keertje ergens koffie drinken, wifi aan en je foto's zijn gebackupped. SD-kaartjes kunnen alleen maar kapot gaan ;)
Google Photos comprimeert je foto's wel, dus daarom heb ik ook Flickr en mijn eigen Nas als backup

Acties:
  • +2 Henk 'm!
OnePlus 6T krijgt volgens OnePlus in-screen fingerprint: https://www.cnet.com/news...sensor-confirm-exclusive/

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/1kmDY2jkhwbCLitVl0Xf5M7t/full.jpg

[ Voor 22% gewijzigd door Anonymoussaurus op 10-09-2018 13:32 ]

Medewerker van Oxygen Updater: discord.gg/5TXdhKJ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maaark
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 16:51
CtrAltDelicious schreef op maandag 10 september 2018 @ 08:07:
[...]

Zit zelf te twijfelen tussen de 6t en S9. Nooit Samsung gehad, waardoor ik de software niet ken wat de keuze lastig maakt. Heb je hier slechte ervaringen mee?
Heb ATM een S7 edge, met de software is niks mis. Zou leuk zijn wanneer Samsung sneller updates pusht naar een nieuwe major versie, maar voor de rest niks over op te merken. Het is dat ik de Samsungs te duur vind en liever niet een versie achterloop wanneer ik een nieuwe koop dat ik naar een china phone kijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rammes
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 00:00

rammes

koekebakker 1e klas

kijk, dat is een gave upgrade. Heb destijds mijn op3t verkocht, deze wil ik wel weer aanschaffen.

Ik zou het doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WCA
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 15:45

WCA

Ik ga als de 6T interessant blijkt te zijn, mijn gewonnen OP6 verkopen en de 6T halen. Ik kan niet wennen aan de vingerafdrukscanner achterop en face unlock werkt verre van ideaal.

Share and Enjoy!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rammes
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 00:00

rammes

koekebakker 1e klas

GreNade schreef op maandag 10 september 2018 @ 14:56:
Ik ga als de 6T interessant blijkt te zijn, mijn gewonnen OP6 verkopen en de 6T halen. Ik kan niet wennen aan de vingerafdrukscanner achterop en face unlock werkt verre van ideaal.
dat hele fingerafdruk-sensor-op-de-achterkant heb ik gelaten voor wat het is, dat is niet mijn ding. heb bewust gewacht totdat deze onder het scherm zou komen.

Ik zou het doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WCA

WCA

rammes schreef op maandag 10 september 2018 @ 15:03:
[...]

dat hele fingerafdruk-sensor-op-de-achterkant heb ik gelaten voor wat het is, dat is niet mijn ding. heb bewust gewacht totdat deze onder het scherm zou komen.
Tsja, deze telefoon werd me in de schoot geworpen :P

Achteraf gezien had ik 'm beter in de doos kunnen laten zitten om 'm te verkopen maar ach.

Share and Enjoy!

Acties:
  • +3 Henk 'm!
GreNade schreef op maandag 10 september 2018 @ 15:05:
[...]

Tsja, deze telefoon werd me in de schoot geworpen :P

Achteraf gezien had ik 'm beter in de doos kunnen laten zitten om 'm te verkopen maar ach.
Je mag hem ook in mijn schoot werpen hoor als je hem niet hoeft :P 😏. Of ruilen tegen m'n 3 zodat je de vingerafdrukscanner weer op de voorkant hebt 😜.

[ Voor 11% gewijzigd door Anonymoussaurus op 10-09-2018 15:12 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jamesl
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 13-09 21:24
17 oktober zou goed uitkomen!
Mijn OP 3T heeft 2 weken terug een barst in het scherm gekregen en mijn camera stelt niet meer scherp. Twijfelde om de 6 te halen maar wilde graag een vingerafdrukscanner in het scherm dus ik wacht nog wel even :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knamix
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 13-09 23:53
https://www.nu.nl/mobiel/...rukscanner-in-scherm.html

"De nieuwe vingerlezer moet de scanner achterop de telefoon vervangen, bevestigt het bedrijf in een e-mail aan CNET."

Als OnePlus contact heeft gehad met CNET hebben we hierbij een bevestiging van OnePlus zelf :)

Edit: Zie dat het al eerder was gepost. Excuus 8)7

[ Voor 10% gewijzigd door Knamix op 10-09-2018 16:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
OnePlus lijkt met nieuwe Bullets Wireless te komen: https://www.droid-life.co...ss-headphones-on-the-way/

https://apps.fcc.gov/oetc...%3D%3D&fcc_id=2ABZ2-BT32B

Public
Publieke map
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/ttm6tfll3AlQ1rJXHDVqgU52/thumb.pngAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/U3TZnYKVC3UJMaEwWsueACAA/thumb.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lunaticc
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 00:26
De 6T ziet er als een mooie opvolger uit voor mijn 3! :) Alhoewel ik eigenlijk geen reden heb om te upgraden. Performance is meer dan genoeg, de batterij gaat nog makkelijk een volledige dag mee en anders gaat hij 10 minuutjes aan de Dash-charger.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jeroen50
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 17-08 17:10
Ik draai nog op Oneplus One en nog heel stabiel! :)
Het wordt wel een keer tijd na ruim 4 jaar om de overstap te maken naar de laatste 6T versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroen50
ik222 schreef op vrijdag 7 september 2018 @ 13:18:
[...] als je voor een OnePlus gaat ipv voor een flagship van Apple of Samsung. Het prijsverschil met die toestellen is ook aanzienlijk.
Samsung S9 is nu rond de 570 euro. Het verschil wordt wel kleiner naarmate de nieuwe S10 nadert, terwijl de Oneplus altijd vlak in prijs blijft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knamix
  • Laatst online: 13-09 23:53
Jeroen50 schreef op maandag 10 september 2018 @ 19:19:
[...]

Samsung S9 is nu rond de 570 euro. Het verschil wordt wel kleiner naarmate de nieuwe S10 nadert, terwijl de Oneplus altijd vlak in prijs blijft.
S9 is ook al driekwart jaar oud. Voordeel van Oneplus toestellen is dat ze in waarde blijven vergeleken met andere android toestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroen50
Knamix schreef op maandag 10 september 2018 @ 19:22:
[...]S9 is ook al driekwart jaar oud. Voordeel van Oneplus toestellen is dat ze in waarde blijven vergeleken met andere android toestellen.
Dat komt natuurlijk door de hoge prijs bij introductie van elke high-end Samsung om de hoge marketing te bekostigen. Uiteindelijk is de Samsung qua productie echt niet duurder dan de productie van een Oneplus en daalt de prijs richting de intro van de opvolger.

Ik blijft Oneplus trouw; scherpe prijs direct tijdens de introductie.
Samsung telefoons lopen vol qua geheugen met al die troep bovenop standard android

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slayerrp
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 28-04 23:11
Ik kom van een Oneplus X en ben nu tijdelijk overgestapt op een Motorola G5S ivm de beperkende 16GB geheugen van de X. Aangezien ik steeds meer foto's maak van de kleine, wil ik nu toch maar wel investeren in een fatsoenlijke cameraphone. Misschien wordt dit dan toch maar een waardige opvolger.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 18:02
slayerrp schreef op maandag 10 september 2018 @ 20:21:
Ik kom van een Oneplus X en ben nu tijdelijk overgestapt op een Motorola G5S ivm de beperkende 16GB geheugen van de X. Aangezien ik steeds meer foto's maak van de kleine, wil ik nu toch maar wel investeren in een fatsoenlijke cameraphone. Misschien wordt dit dan toch maar een waardige opvolger.
In dat geval, zou je dan niet overwegen een goede camera te kopen? Zeker met iets minder goede licht omstandigheden is een goede camera naar mijn idee beter. Het is nou niet dat kinderen echt stil zitten waardoor bewegingsonscherpte ontstaat of de foto korrelig wordt of juist weinig details heeft.

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• slayerrp
  • Laatst online: 28-04 23:11
l3art schreef op maandag 10 september 2018 @ 21:40:
[...]

In dat geval, zou je dan niet overwegen een goede camera te kopen? Zeker met iets minder goede licht omstandigheden is een goede camera naar mijn idee beter. Het is nou niet dat kinderen echt stil zitten waardoor bewegingsonscherpte ontstaat of de foto korrelig wordt of juist weinig details heeft.
Ben ik het op zich mee eens, heb ook gewoon een spiegelreflex Canon met 3tal lenjes.
Maarja, die neem ik niet altijd mee :+
Dan zul je het toch met wat anders moeten doen O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• benep
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 04-09 16:51
Ik vraag me wel stiekem af of er dit keer ook de mogelijkheid is om de "oude" oneplus in te leveren. Gelijk met de oneplus 6.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Laatst online: 22:11
benep schreef op maandag 10 september 2018 @ 22:48:
Ik vraag me wel stiekem af of er dit keer ook de mogelijkheid is om de "oude" oneplus in te leveren. Gelijk met de oneplus 6.
Die actie hebben ze al best lang, maar is echt niet rendabel. Je kan het toestel beter zelf verkopen in de V&A.

[ Voor 7% gewijzigd door rens-br op 10-09-2018 23:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
Ik kan niet wachten op de 6T, dan gaat de 5T naar mijn vrouw, de OP3 naar iemand anders en heb ik een nieuwe :+

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WCA

WCA

rens-br schreef op maandag 10 september 2018 @ 23:00:
[...]

Die actie hebben ze al best lang, maar is echt niet rendabel. Je kan het toestel beter zelf verkopen in de V&A.
100 pond, voor de 5T 64 in perfecte staat xD

Share and Enjoy!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
GreNade schreef op dinsdag 11 september 2018 @ 10:41:
100 pond, voor de 5T 64 in perfecte staat xD
Ik zei al, niet echt rendabel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• benep
Ik dacht dat die actie niet meer geldig was. Had daarom ook niet meer de oneplus site gechecked.
Voor men 3T krijg ik 60 pond terug 🤣
Bitter weinig in vergelijking met toen toen de oneplus 6 uitkwam. Toen kreeg ik tot wel 180 euro terug

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yannickie111
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 15-09 12:14
benep schreef op dinsdag 11 september 2018 @ 12:29:
Ik dacht dat die actie niet meer geldig was. Had daarom ook niet meer de oneplus site gechecked.
Voor men 3T krijg ik 60 pond terug 🤣
Bitter weinig in vergelijking met toen toen de oneplus 6 uitkwam. Toen kreeg ik tot wel 180 euro terug
Ook 'tot wel 180 euro' vind ik bitter weinig voor een 3T in perfecte staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dzine
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 23-08 09:02
Laten we er vanuit gaan dat 17 oktober de aankondiging is. Hoe ziet dan de sale / pre-sale eruit?

Oneplus is natuurlijk nogal van het teasen en een flinke hypetrain bouwen wil je er vroeg bij zijn.

Zelfs als niemand me gelooft, ben ik de koning in mijn hoofd....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• yannickie111
Dzine schreef op dinsdag 11 september 2018 @ 14:02:
Laten we er vanuit gaan dat 17 oktober de aankondiging is. Hoe ziet dan de sale / pre-sale eruit?

Oneplus is natuurlijk nogal van het teasen en een flinke hypetrain bouwen wil je er vroeg bij zijn.
Helaas is mijn glazen bol vanochtend kapot gevallen :*)

Het kan zijn dat hij direct bij presentatie te bestellen is, maar het kan ook zijn dat ze een levertijd/besteldatum gaan communiceren. De tijd zal het leren.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• rens-br
Dzine schreef op dinsdag 11 september 2018 @ 14:02:
Voorgaande releases was het meteen te koop en binnen ongeveer één week binnen, je moest er dan wel snel bij zijn. Want de levertijd liep daarna al gauw op naar twee weken of meer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pierre_nr1
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 23:04
rens-br schreef op dinsdag 11 september 2018 @ 14:49:
[...]

Voorgaande releases was het meteen te koop en binnen ongeveer één week binnen, je moest er dan wel snel bij zijn. Want de levertijd liep daarna al gauw op naar twee weken of meer.
Precies wat @rens-br zegt. De 5T kon je afgelopen jaar alleen bij OnePlus online kopen, ik kan me vaag herinneren dat ze na een uur al niet meer uit voorraad leverbaar waren. Ik weet niet of Belsimpel de 6T ook gaat leveren(?), dat scheelt natuurlijk wel.

Ik ben enorm tevreden met mijn 5T maar overweeg toch de 6T te gaan aanschaffen, de verleiding is amper te weerstaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RackyNL
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 12-08 12:52

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lisadr
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 17:28
l3art schreef op maandag 10 september 2018 @ 08:54:
[...]

Beetje met je tijd mee geen, 'the cloud' is de oplossing. Microsd kan namelijk ook kapot gaan ;)
20GB op uploaden naar de cloud, terwijl je op vakantie bent is geen oplossing! Zeker niet als het 1,50 euro per 10MB kost.

Zolang 4G wereldwijd geen snelheden heeft van minimaal 30Mbit upload, zonder kosten en zonder datalimiet is een micro-SD een veel handigere oplossing. 128GB micro-SD kost niet zo veel en je kunt het alsnog backup en zodra je terug bent.

Over een paar jaar is een micro-SD wellicht overbodig, maar net als een 3,5 mm hoofdtelefoon plug is het nu nog heel handig en maakt een smartphone niet veel duurder qua productie. :)

GoT, You have to love it!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
Wat is het in hemelsnaam? Van die homepage word ik niet veel wijzer. Kan ook niet ergens op klikken voor meer info oid.. (kijk op m'n mobiel).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pierre_nr1
l3art schreef op dinsdag 11 september 2018 @ 19:33:
[...]

Wat is het in hemelsnaam? Van die homepage word ik niet veel wijzer. Kan ook niet ergens op klikken voor meer info oid.. (kijk op m'n mobiel).
Een bezoekje aan Google doet wonderen.......Het is een soort code kraker game in samenwerking met Google. Hier zijn prijzen mee te verdienen, wellicht een 6T? (of een Pixel 3?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19:31

Nakebod

Nope.

Pierre_nr1 schreef op dinsdag 11 september 2018 @ 19:50:
[...]Hier zijn prijzen mee te verdienen, wellicht een 6T? (of een Pixel 3?)
Pixel 3 designed by OnePlus confirmed? :p

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

• Koen87
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 15-09 07:21
Op GoAndroid staat de vermoedelijke spec sheet online.
If we go with the latest leaked specs sheet, then it will carry Snapdragon 845 SoC or 855 with a 6/8GB RAM variants. It will carry 6.4 inch of Full HD AMOLED display with expected 19.6:8 aspect ratio. The specs list seems doubtful when we get to know about dual camera on the front side of the device, despite having waterdrop display
OnePlus has also managed to add 3840 mAh battery, rather than the 3300 mAh on the OnePlus 6. It will run on Android 8.1 Oreo out of the box with the starting price of Rs 37,990. It is expected to ship the OnePlus 6T with a new packaging box and new charging technology.
Dus wel even met een korreltje zout nemen, maar het klinkt in ieder geval interessant gezien de verwachte batterij en de eventuele nieuwe charging technologie.

[ Voor 9% gewijzigd door Koen87 op 12-09-2018 09:41 ]

• WCA

WCA

Koen87 schreef op woensdag 12 september 2018 @ 09:39:
Op GoAndroid staat de vermoedelijke spec sheet online.

[...]

[...]

Dus wel even met een korreltje zout nemen, maar het klinkt in ieder geval interessant gezien de verwachte batterij en de eventuele nieuwe charging technologie.
Ben benieuwd wat er dit jaar gebeurt met de koptelefoonaansluiting

Share and Enjoy!

• 13art
GreNade schreef op woensdag 12 september 2018 @ 09:53:
[...]

Ben benieuwd wat er dit jaar gebeurt met de koptelefoonaansluiting
Tja wordt de 6T zoals de Oppo R17 zal er wel een koptelefoonaansluiting zijn. Wordt de R17 Pro de basis dan weer niet.

edit:
Ik zie nu dat er verschillende dingen worden gemeld over de R17 Pro. De ene website heeft het wel over een koptelefoon aansluiting en de andere weer dat er geen zit..

[ Voor 22% gewijzigd door 13art op 12-09-2018 10:20 ]

• WCA

WCA

l3art schreef op woensdag 12 september 2018 @ 10:19:
[...]

Tja wordt de 6T zoals de Oppo R17 zal er wel een koptelefoonaansluiting zijn. Wordt de R17 Pro de basis dan weer niet.

edit:
Ik zie nu dat er verschillende dingen worden gemeld over de R17 Pro. De ene website heeft het wel over een koptelefoon aansluiting en de andere weer dat er geen zit..
Op de 'gelekte' render lijkt er iig wel eentje te zitten, het is wel echt een beetje make it or break it.

Als er weer een Oneplus komt met vingerafdrukscanner voorop, en een koptelefoonaansluiting (en een flinke batterij zou ook niet verkeerd zijn) dan ben ik echt heeeeeeel gelukkig.

Share and Enjoy!

• 13art
Zou wel aansluiten bij wat Oneplus eerder gezegd heeft over de koptelefoonaansluiting.
Maar goed er worden wel vaker dingen gezegd die niet nagekomen worden.

• Koen87
l3art schreef op woensdag 12 september 2018 @ 10:19:
[...]

edit:
Ik denk zelf op basis van de R17, ik geloof zelf niet dat ze een triple camera er in gaan zetten. Daarnaast was de koptelefoon aansluiting volgens mij nog een selling point.

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Mogelijke case OnePlus 6T lekt uit: https://www.gizmochina.co...mages-reveal-rear-design/

Public
Publieke map
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/pIqf2AVo48ExVGgvylUdmIMI/thumb.pngAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/3afOQk2xwQLWRuudiLq570Iz/thumb.png

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• 13art
Dat lijkt een cutout voor een dubbele camera, geen tripple. Wat wat mij betreft overigens prima is.

l3art schreef op woensdag 12 september 2018 @ 16:05:
[...]

Dat lijkt een cutout voor een dubbele camera, geen tripple. Wat mij betreft overigens prima is.
Exact, helemaal mee eens ;).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RackyNL
En links en rechts naast de chargerport ook een uitsparing zo te zien?

Hopelijk dus wel gewoon de headjack aanwezig..

• geelers
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 08-09 20:30
RackyNL schreef op woensdag 12 september 2018 @ 16:18:

Bovenop zit ook iets, kleiners. Zie lichteffect. Onderop lijken mij eerder speakers en/of microfoons te zijn.

5900x - 3070 Ti - 32G - B550 MITX - SF750 - 280mm front aio

• xFlamed
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 15-09 14:32
Jamesl schreef op maandag 10 september 2018 @ 15:58:
17 oktober zou goed uitkomen!
Mijn OP 3T heeft 2 weken terug een barst in het scherm gekregen en mijn camera stelt niet meer scherp. Twijfelde om de 6 te halen maar wilde graag een vingerafdrukscanner in het scherm dus ik wacht nog wel even :)
De camera die niet meer scherpstelt is een bekend probleem, je kan dit gratis laten fixen door OnePlus

8700K@5Ghz Asus Prime Z370-a EVGA GeForce GTX 1080 Ti SC Black Edition GAMING

• Jeroenneman
  • Laatst online: 03-05-2024

Jeroenneman

Pre-order/Early Acces: Nee!

l3art schreef op woensdag 12 september 2018 @ 16:05:
[...]

Dat lijkt een cutout voor een dubbele camera, geen tripple. Wat wat mij betreft overigens prima is.
Zelfde als de R17 Pro lijkt me. Twee echte camera's, een ToF sensor in de tweede uitkeping. De vingerafdruksensor zit nu in het scherm, dus daarvoor is de uitsparing niet.

| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340

• 13art
Jeroenneman schreef op donderdag 13 september 2018 @ 10:39:
[...]

Zelfde als de R17 Pro lijkt me. Twee echte camera's, een ToF sensor in de tweede uitkeping. De vingerafdruksensor zit nu in het scherm, dus daarvoor is de uitsparing niet.
Als het de pro versie zou zijn, zou de cutout naar mijn idee voor de camera's en de ToF sensor groter moeten zijn. Als ik het zo inschat is de cutout nu groot genoeg voor twee camera's maar niet groot genoeg voor nog een ToF sensor er bij.

• RackyNL
https://www.giztop.com/op6t.html/

Hier staan de ´specs´ al van de 6t, en ´This is not available until October 16.'

Aan de reactie van Giztop te zien komt er geen headjack, wel 3 camera's achterop, en is de batterij 3500mAh. Prijs staan vanaf 569$, oftewel €617,- incl. BTW.

Ik heb zo mijn twijfels bij deze informatie

Edit; En op de foto's te zien heeft de rode wel de alert slider en de zwarte niet.

[ Voor 11% gewijzigd door RackyNL op 13-09-2018 11:00 ]

• WCA

WCA

RackyNL schreef op donderdag 13 september 2018 @ 10:59:

Hier staan de ´specs´ al van de 6t, en ´This is not available until October 16.'

Aan de reactie van Giztop te zien komt er geen headjack, wel 3 camera's achterop, en is de batterij 3500mAh. Prijs staan vanaf 569$, oftewel €617,- incl. BTW.

Edit; En op de foto's te zien heeft de rode wel de alert slider en de zwarte niet.
Al het andere bewijs wijst richting de Oppo R17, giztop's telefoon lijkt de R17 Pro te zijn

Share and Enjoy!

• Jamesl
  • Laatst online: 13-09 21:24
xFlamed schreef op donderdag 13 september 2018 @ 08:44:
[...]

De camera die niet meer scherpstelt is een bekend probleem, je kan dit gratis laten fixen door OnePlus
Helaas heb ik mijn telefoon nadat deze issue aan bod kwam laten vallen, hierdoor zit er een klein barstje in het scherm en is daardoor mijn garantie weg... Alleen de camera laten repareren is door OP geen optie, dus dan zou ik het moeten doen bij een lokaal winkeltje.

• Bockelaar
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 16:04
Jamesl schreef op donderdag 13 september 2018 @ 11:15:
[...]

Helaas heb ik mijn telefoon nadat deze issue aan bod kwam laten vallen, hierdoor zit er een klein barstje in het scherm en is daardoor mijn garantie weg... Alleen de camera laten repareren is door OP geen optie, dus dan zou ik het moeten doen bij een lokaal winkeltje.
dat is dus exact wat ik ook heb :(

Remember: A CRAY is the only computer that runs an endless loop in just 4 hours...

• Oekol
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 22:59

Oekol

waka waka hey hey

RackyNL schreef op woensdag 12 september 2018 @ 16:18:

Aan de onderkant lijken die evenredig wijd. Dan zou het misschien een stereo speaker kunnen zijn? Oordoppen kun je tegenwoordig ook via een verloop op de usb -c aansluiten toch?

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

• drfruit
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Ik heb in 1 artikeltje begin vorige maand gelezen dat er wireless charging in de 6T zou zitten, maar er wordt sindsdien niets meer over geschreven.
Het zou voor mij een reden zijn om aanschaf te overwegen.
Iemand die er meer over weet?

• lubbertkramer
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 15-09 12:41
drfruit schreef op donderdag 13 september 2018 @ 12:50:
Ik heb in 1 artikeltje begin vorige maand gelezen dat er wireless charging in de 6T zou zitten, maar er wordt sindsdien niets meer over geschreven.
Het zou voor mij een reden zijn om aanschaf te overwegen.
Iemand die er meer over weet?
Daar zit ik ook op te wachten, uiteraard kan hij snel laden maar mijn auto heeft niet voor niets draadloos opladen (naast een dock @ bureau) :9

Edit:
Momenteel S8 gebruiker en twijfel tussen S9 al zou ik graag naar stock android willen -> 6T volgende maand

[ Voor 13% gewijzigd door lubbertkramer op 13-09-2018 13:00 ]

• Nakebod

Nakebod

Nope.

Als je wireless charging echt heel belangrijk vindt, en de OP 6T deze niet zou krijgen (Hoop stiekem van wel, puur gemak, neerleggen en klaar :P), kan je ook nog overwegen om een universele Qi receiver (Als voorbeeld, geen idee of deze veilig is etc etc) te kopen voor een paar euro. Als je een hoesje gebruikt tenminste, die zijn zo dun dat ze wel in je hoesje passen.
Geen idee of je telefoon dan gaat denken dat ie constant opgeladen wordt, gezien die pad wel consant ingeplugd is.

[ Voor 4% gewijzigd door Nakebod op 13-09-2018 13:19 ]

• lubbertkramer
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 15-09 12:41
Nakebod schreef op donderdag 13 september 2018 @ 13:10:
Als je wireless charging echt heel belangrijk vindt, en de OP 6T deze niet zou krijgen (Hoop stiekem van wel, puur gemak, neerleggen en klaar :P), kan je ook nog overwegen om een universele Qi receiver te kopen voor een paar euro. Als je een hoesje gebruikt tenminste, die zijn zo dun dat ze wel in je hoesje passen.
Geen idee of je telefoon dan gaat denken dat ie constant opgeladen wordt, gezien die pad wel consant ingeplugd is.
Goede oplossing! Ik vind het persoonlijk wel belangrijk, maak veel kilometers in binnen- en buitenland voor het werk en vind het fijn dat mijn telefoon dan ondertussen opgeladen kan worden zonder kabels en ik gewoon flitsmeister/spotify etc kan gebruiken. Zit dan ook echt te wachten op de update van Android Auto dat dit draadloos kan i.p.v. alleen via de kabel. Helaas ben ik persoonlijk alleen niet van de hoesjes (hoogstens slickwraps/dbrand) maar liever mijn telefoon gewoon zoals hij is

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alexo
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 12-07 11:56

Alexo

groots met een zachte o

Nakebod schreef op donderdag 13 september 2018 @ 13:10:
Als je wireless charging echt heel belangrijk vindt, en de OP 6T deze niet zou krijgen (Hoop stiekem van wel, puur gemak, neerleggen en klaar :P), kan je ook nog overwegen om een universele Qi receiver te kopen voor een paar euro. Als je een hoesje gebruikt tenminste, die zijn zo dun dat ze wel in je hoesje passen.
Ik zou maar oppassen met die (cheapass) QI-adapters. In veel reviews op o.a. AliE. klagen mensen dat ie na een aantal weken niet meer (goed) werkt of zelfs doorbrandt :o

🖥️ i5 3550/GTX960/16GB 📱Xiaomi Mi Mix 2S 128GB

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• XWB
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

XWB

Devver
^^ Dat soort Chinese adapters hoeven niet aan EU veiligheidseisen te voldoen, dus gebruik op eigen risico.

March of the Eagles

• Nakebod

Nakebod

Nope.

Ik heb geen reviews over die Qi receivers gelezen, dus geen idee welke goed zijn :+
Zullen vast wel wat goede zijn neem ik aan.
Puur ter illustratie dan :)

• Mr.Dutchman
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 16:15
Het lijkt er op dat er geen 3.5mm aansluiting op de 6T zit...
https://www.techradar.com...ery-life-will-be-improved

Acties:
  • +2 Henk 'm!
RackyNL schreef op donderdag 13 september 2018 @ 10:59:

Neem ik met een korreltje zout. Die site maakt gewoon een list van speculaties en geruchten tot nu toe.
En zojuist heeft OnePlus USB-C oortjes aangekondigd: Introducing the Type-C Bullets.

[ Voor 41% gewijzigd door Anonymoussaurus op 13-09-2018 14:20 ]

• Mr.Dutchman
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 16:15
Dat kan natuurlijk geen toeval zijn!
Mr.Dutchman schreef op donderdag 13 september 2018 @ 14:20:
[...]

Dat kan natuurlijk geen toeval zijn!
Nope, denk dat dit een bevestiging is. :p

• rens-br
Anonymoussaurus schreef op donderdag 13 september 2018 @ 14:20:
[...]

Nope, denk dat dit een bevestiging is. :p
Dat artikel wat @Mr.Dutchman linkt is volgens mij ook een prima bevestiging:
That's right, the next OnePlus handset will be missing one of the most divisive features on modern smartphones, and TechRadar sat down exclusively with OnePlus co-founder Carl Pei to find out why now is the right time to sack the jack.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver

March of the Eagles

• 13art
Tja Oneplus veranderd weer eens van gedachte.
Uitspraak van nog geen jaar geleden:
Lau says that OnePlus thinks the headphone jack is still necessary for two reasons. First is audio quality when it comes to all but the pricier models of headphones. Wireless can compete with wired, he says, “but as you get closer to the under $200 category, the options are more limited.” Second, he says that 80 percent of OnePlus owners use the headphone jack, and it wasn’t worth taking away that option to “further slim down our flagships” by going USB-C only.
Overigens heb ik er niet heel veel problemen mee. Wel jammer van een setje mooie in ears die ik nog had liggen en nog wel eens in bed in wilde doen.

Edit:
Verloopkabel zal overigens ook prima werken lijkt me.

[ Voor 4% gewijzigd door 13art op 13-09-2018 14:35 ]

• Koen87
Als ze de 3,5mm Jack toch laten vallen, dan mogen ze van mij wel de R17 Pro volgen en een triple camera setup erop zetten ;-)
Mocht het ook nog ten goede gaan komen voor de batterij, dan juig ik het toe. Ikzelf gebruik echt zelden oordopjes met mijn telefoon. Echter kan ik natuurlijk het tegenkamp goed begrijpen!

Het is ook weer iets minder om af te dichten voor een daadwerkelijke IP rating? :+

[ Voor 12% gewijzigd door Koen87 op 13-09-2018 15:00 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CasperNL
  • Laatst online: 15-09 07:08
Zonde, want zelfs zijn eigen twitter 'onderzoek' laat het tegenovergestelde zien.

Afbeeldingslocatie: https://www.imgdumper.nl/uploads9/5b9a5f1773d7a/5b9a5f1773500-tweet1.PNG
https://twitter.com/getpeid/status/974277638603747328

en
Afbeeldingslocatie: https://www.imgdumper.nl/uploads9/5b9a5f29b3242/5b9a5f2801a2e-tweet2.PNG
https://twitter.com/getpeid/status/973745407208468485

Acties:
  • +9 Henk 'm!
Ben er zelf nou wel een beetje klaar mee, met het 'luisteren' naar de klant en vervolgens lekker je eigen zin doen. Eerst met die glazen achterkant en weet ik het allemaal, nu dit. Heb ik ook goed laten merken: https://forums.oneplus.co...5246/page-2#post-19121258

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• S_Chief
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online
Ha, tijden andere fabrikanten uitlachen en nu zelf de 3.5mm jack weghalen.

:F

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• stin00
  • Registratie: Mei 2013
  • Niet online
Eerst een glazen achterkant en nu het ontbreken van de 3,5mm jack. Zoals bekend luistert Oneplus niet naar de community maar naar OPPO. Het meest tergende is dat ze er niet eerlijk over zijn en alles prestenteren als 'glas is fantastisch, honest design' en 'de meerderheid wil wireless audio'. Het is gewoon lulkoek.

• 13art
S_Chief schreef op donderdag 13 september 2018 @ 15:12:
Ha, tijden andere fabrikanten uitlachen en nu zelf de 3.5mm jack weghalen.

:F
Aan de andere kant was het natuurlijk 'a matter of time'. En natuurlijk maken ze gebruik van alles en nog wat om er zelf beter uit te komen. Maar ja dat doen zoveel bedrijven.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rens-br
stin00 schreef op donderdag 13 september 2018 @ 15:13:
[...]
Zoals bekend luistert Oneplus niet naar de community maar naar OPPO. Het meest tergende is dat ze er niet eerlijk over zijn en alles prestenteren als 'glas is fantastisch, honest design' en 'de meerderheid wil wireless audio'. Het is gewoon lulkoek.
Jep, dat vind ik ook erg jammer! Net doen alsof je luistert en vervolgens gewoon de andere kant op wandelen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• 13art
rens-br schreef op donderdag 13 september 2018 @ 15:22:
[...]

Jep, dat vind ik ook erg jammer! Net doen alsof je luistert en vervolgens gewoon de andere kant op wandelen.
We kunnen ze aanmelden voor de loden Loekie/leeuw oid... 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pierre_nr1
Anonymoussaurus schreef op donderdag 13 september 2018 @ 15:06:
Ben er zelf nou wel een beetje klaar mee, met het 'luisteren' naar de klant en vervolgens lekker je eigen zin doen. Eerst met die glazen achterkant en weet ik het allemaal, nu dit. Heb ik ook goed laten merken: https://forums.oneplus.co...5246/page-2#post-19121258
Helemaal eens!

En volgende maand zit toch het hele publiek in de zaal te applaudiseren tijdens de aankondiging van de 6T, en Carl Pei zal zonder schroom vertellen waarom is besloten de 3.5mm aansluiting weg te laten. Eerst zal hij (kort) ingaan op het waarom om vervolgens de vele voordelen op te gaan noemen. Dan wordt het negatieve weer snel vergeten, zo werkt dat in het algemeen.

Ik weet daarom ook zeker dat de beslissing om de 3.5mm weg te laten al voor de presentatie van de OnePlus 6 was genomen. De wireless bullets waren eigenlijk al een signaal, die op dat moment nog bijna niemand doorhad. Maar ja, het is en blijft een commercieel product waar geld mee verdient moet worden en je kan niet iedereen tevreden houden. Je moet keuzes maken, that's life.........

Ik ben eigenlijk best benieuwd of de 6T wireless charging gaat ondersteunen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nakebod

Nakebod

Nope.

Hechten mensen stiekem ook niet teveel waarde aan die 3.5mm jack?
Even los van wat OnePlus heeft gezegd/belooft.
Even voor de fun opgezocht, en de 3.5mm jack zelf stamt ergens uit de 1950's. (Of nostalgisch, de 6.35mm voorloper komt zelfs uit 1878!)

Geen idee hoe een 3.5mm jack precies werkt, maar je hebt al digitale audiochips in je telefoon, die je daarna om moet zetten naar analoog. Als je dat via USB-C of BT digitaal kan houden, waarom niet? Ook weer minder componenten nodig.
"Jamaar mijn 200 euro koptelefoon.." Dan zou ik persoonlijk niet al te moeilijk doen en een (goede) USB-C > 3.5mm kabel kopen.
Dan koop je over x aantal jaar een keer een nieuwe, USB-C, koptelefoon, problem solved?
Of gebruiken jullie ook nog diskettes ondanks dat er cd/dvd/usb drives als opvolger zijn? :P

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Steevo_S
  • Laatst online: 22-08 10:16
Nakebod schreef op donderdag 13 september 2018 @ 15:53:
Hechten mensen stiekem ook niet teveel waarde aan die 3.5mm jack?
Even los van wat OnePlus heeft gezegd/belooft.
Even voor de fun opgezocht, en de 3.5mm jack zelf stamt ergens uit de 1950's. (Of nostalgisch, de 6.35mm voorloper komt zelfs uit 1878!)

Geen idee hoe een 3.5mm jack precies werkt, maar je hebt al digitale audiochips in je telefoon, die je daarna om moet zetten naar analoog. Als je dat via USB-C of BT digitaal kan houden, waarom niet? Ook weer minder componenten nodig.
"Jamaar mijn 200 euro koptelefoon.." Dan zou ik persoonlijk niet al te moeilijk doen en een (goede) USB-C > 3.5mm kabel kopen.
Dan koop je over x aantal jaar een keer een nieuwe, USB-C, koptelefoon, problem solved?
Of gebruiken jullie ook nog diskettes ondanks dat er cd/dvd/usb drives als opvolger zijn? :P
Voor mij is het gemak, ik reis veel en zit veel in het vliegtuig, vaak vergeet ik in de haast mijn koptelefoons... voor een paar euro (of sommige vliegmaatschappijen gratis) heb je nieuwe oordopjes, ook gebruik ik dat moment om mijn telefoon op te laden als ik Netflix kijk. Voor mij is dan een headphone jack een ideale uitkomst aangezien ik beide op hetzelfde moment kan doen.

Straks moet ik voor ik naar het vliegveld ga denken aan mijn USB dongle, of mijn draadloze koptelefoon is opgeladen en al die meuk... Terwijl ik nu al blij ben dat ik elke keer mijn paspoort bij mij heb :X

Ik vind het jammer, keek heel erg uit naar de 6T (ja, er zijn alternatieven maar bijna geen enkel alternatief bied een Android ervaring zoals die OP die tegenwoordig bied).

Clash of Clans - MISSeR :: #Y0JU9R98 ::

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Ewivis
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 16:08
Als die USB-C poorten zoveel beter zijn dan de 3,5 jack, waarom dan niet 2 USB-C poorten? 1 voor opladen en 1 voor je headphones? Dan kan je ze tegelijk gebruiken!

AMD Ryzen 7 5800X3D / 64GB@3600mhz / ASUS 4080 Super TUF Gaming OC

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RackyNL
Ewivis schreef op donderdag 13 september 2018 @ 16:08:
Als die USB-C poorten zoveel beter zijn dan de 3,5 jack, waarom dan niet 2 USB-C poorten? 1 voor opladen en 1 voor je headphones? Dan kan je ze tegelijk gebruiken!
Of met 2 opladers, 80% in 10 minuten :9~ /s

• 13art
Ewivis schreef op donderdag 13 september 2018 @ 16:08:
Omdat veel mensen draadloosladen willen enzo... Dat maakt een usb poort weer overbodig... Denk ik...

Zelf vind ik dit soort discussies altijd wat zinloos (overigens niet persoonlijk bedoeld hoor, gewoon in het algemeen). Er is altijd wat te klagen. De ene wil draadloos laden, de ander wil NFC, die wil usb-c, de ene vindt het vooruitgang, de ander vindt het moeten opladen van een ander product het weer geen vooruitgang (zouden diegene liever terug willen naar het stenen tijdperk??? 8)7 ).

Het is zo dat alles steeds meer draadloos wordt om ons heen. Het is zo dat we steeds meer producten gebruiken die stroom gebruiken (alle slimme producten in huis die constant stroom nodig hebben). Ik snap niet zo goed waarom mensen soms zo stil willen blijven staan bij de oude producten.

Het geklaag over een notch is ook al zoiets. Mensen zien het niet als een stap naar een toestellen die meer en meer edgeless worden, nee er wordt alleen maar over geklaagd. Vooruitgang is niet te stoppen, je kan stil blijven staan, maar dan zal je je alleen maar meer gaan ergeren.

Wat ik van de 6T nu weet en gezien heb vind ik het een mooie telefoon met weer wat mooie stapjes vooruit. Kijk dan ook uit naar 17 oktober.

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
l3art schreef op donderdag 13 september 2018 @ 16:20:
[...]

Omdat veel mensen draadloosladen willen enzo... Dat maakt een usb poort weer overbodig... Denk ik...
Maar de 6T krijgt hoogstwaarschijnlijk geen draadloos laden, of bedoel je wat anders?

March of the Eagles

• 13art
XWB schreef op donderdag 13 september 2018 @ 16:27:
[...]

Maar de 6T krijgt hoogstwaarschijnlijk geen draadloos laden, of bedoel je wat anders?
Geen idee of die dat krijgt we zullen zien.
Was ook niet zo direct bedoeld eigenlijk. Meer het uitspelen van verschillende uitspraken tegen elkaar. En wellicht een snufje toekomstvisie >:) }) ;)

[ Voor 4% gewijzigd door 13art op 13-09-2018 16:30 ]

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
Mja, heel kleine kans denk ik. In dit topic is al meermaals aangehaald dat de 6T op de Oppo R17 gebaseerd is, en die laatste doet geen draadloos laden.

In de trein je telefoon aan de powerbank hangen en je headset kunnen inpluggen is wel zo handig, maar dat is ook maar een persoonlijke mening.

March of the Eagles

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jeroenneman
  • Laatst online: 03-05-2024

Jeroenneman

Pre-order/Early Acces: Nee!

l3art schreef op donderdag 13 september 2018 @ 16:20:
[...]

Zelf vind ik dit soort discussies altijd wat zinloos (overigens niet persoonlijk bedoeld hoor, gewoon in het algemeen). Er is altijd wat te klagen. De ene wil draadloos laden, de ander wil NFC, die wil usb-c, de ene vindt het vooruitgang, de ander vindt het moeten opladen van een ander product het weer geen vooruitgang (zouden diegene liever terug willen naar het stenen tijdperk??? 8)7 ).

Het is zo dat alles steeds meer draadloos wordt om ons heen. Het is zo dat we steeds meer producten gebruiken die stroom gebruiken (alle slimme producten in huis die constant stroom nodig hebben). Ik snap niet zo goed waarom mensen soms zo stil willen blijven staan bij de oude producten.

Het geklaag over een notch is ook al zoiets. Mensen zien het niet als een stap naar een toestellen die meer en meer edgeless worden, nee er wordt alleen maar over geklaagd. Vooruitgang is niet te stoppen, je kan stil blijven staan, maar dan zal je je alleen maar meer gaan ergeren.

Wat ik van de 6T nu weet en gezien heb vind ik het een mooie telefoon met weer wat mooie stapjes vooruit. Kijk dan ook uit naar 17 oktober.
Juist deze discussies zijn niet zinloos.

Hoe moet een fabrikant ooit een product verbeteren, als iedereen als makke lammetjes alles wel prima vindt? Als men nu een telefoon uitbrengt met enorme bezels, dan wordt daar toch ook om geklaagd?

Waarom mag men dan niet klagen bij gebrek aan NFC, 3.5mm etc? Wellicht dat OnePlus bij de 7 weer luistert naar de achterban, en niet iets doet waarvan ruim de meerderheid in polls heeft aangegeven dat het een stupide keuze is.

Evenals de glazen achterkant, die veel breekbaarder is.

Prima als je wil leven met compromissen, maar dat moet toch nooit het uitgangspunt zijn voor een nieuw product? "Oh joepie, laat ik eens lekker een telefoon kopen die het net niet is".

| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Laguna
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 01:23

Laguna

Connaisseur

De OnePlus-topman geeft toe dat het weglaten van de 3,5mm-aansluiting een controversiële beslissing is. Hij stelt dat het nu 'het goede moment' is; volgens onderzoek van het merk heeft 59 procent van de 'OnePlus-community' al een draadloze headset.
Ik geloof er geen zak van. Juist de mensen in de OnePlus-community zijn felle aanhangers van deze aansluiting. Dat is echt niet plots veranderd nu OnePlus een paar maanden geleden hun Bullets hebben geïntroduceerd. Prima als je een bepaalde keuze maakt, maar ga het dan niet onderbouwen met leugens.

Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• twowheeler
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 15-09 14:47
Ik vind het achterlijk dat je met dongles moet werken of Bluetooth apparatuur moet kopen als oplossing voor een door de fabrikant gecreëerd probleem. Ik was vrij zeker een 6t te kopen, maar moet zeggen dat ik daar nu niet zo zeker meer van ben. Ik denk dat ik er wel omheen kan werken, maar de positie die oneplus (en pei) hierin neemt vind ik wel storend. Ze hebben niks te zeggen over deze keuze, en moeten dan ook niet laten lijken alsof ze naar de mensen luisteren. Ben benieuwd naar de nokia 9, en als nokia nu zal aankondigen dat ze de bootloader unlockable maken gaan ze een hoop klanten van oneplus overnemen

[ Voor 13% gewijzigd door twowheeler op 13-09-2018 18:23 ]

• lennertvdkort
  • Laatst online: 21:26
twowheeler schreef op donderdag 13 september 2018 @ 18:21:
Ik vind het achterlijk dat je met dongles moet werken of Bluetooth apparatuur moet kopen als oplossing voor een door de fabrikant gecreëerd probleem. Ik was vrij zeker een 6t te kopen, maar moet zeggen dat ik daar nu niet zo zeker meer van ben. Ik denk dat ik er wel omheen kan werken, maar de positie die oneplus (en pei) hierin neemt vind ik wel storend. Ze hebben niks te zeggen over deze keuze, en moeten dan ook niet laten lijken alsof ze naar de mensen luisteren. Ben benieuwd naar de nokia 9, en als nokia nu zal aankondigen dat ze de bootloader unlockable maken gaan ze een hoop klanten van oneplus overnemen
Same here, Bijna jaar oude lg g6 is wat mij betreft aan vervanging toe.
Wilde wachten op de 6T, maar twijfel om nu gewoon een 6 te kopen.
De G6 heeft ook de vingerprint achterop, dus daar ben ik al aan gewend.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• twowheeler
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 15-09 14:47
lennertvdkort schreef op donderdag 13 september 2018 @ 18:27:
[...]

Same here, Bijna jaar oude lg g6 is wat mij betreft aan vervanging toe.
Wilde wachten op de 6T, maar twijfel om nu gewoon een 6 te kopen.
De G6 heeft ook de vingerprint achterop, dus daar ben ik al aan gewend.
ja, die twijfel heb ik nu ook. Al denk ik wel dat je dan over een maand toch het gevoel krijgt teveel te hebben betaald voor een toestel dat snel is vervangen. Het is zo jammer dat er weinig alternatieven zijn als je waarde hecht aan een schone rom en de mogelijkheid zelf roms te flashen mocht je dat ooit willen (dat is wel waardoor m'n oneplus one nu nog prima mee kan)

[ Voor 17% gewijzigd door twowheeler op 13-09-2018 18:44 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Laguna
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 01:23

Laguna

Connaisseur

Voor mij mogelijk ook wel een dealbreaker, aangezien Android P nog naar m'n OP3 komt is de stap om de 6T niet te kopen makkelijk gemaakt.

Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H

• benep
Laguna schreef op donderdag 13 september 2018 @ 18:54:
Voor mij mogelijk ook wel een dealbreaker, aangezien Android P nog naar m'n OP3 komt is de stap om de 6T niet te kopen makkelijk gemaakt.
+1
Zo denk ik er nu ook over. Moest de OP3/3T geen android P krijgen had ik de keuze nu al gemaakt.

Acties:
  • +5 Henk 'm!
Nou, ik ga ook even nogmaals m'n oordeel geven :P.

Kijk, ik denk dat ik er vroeg of laat aan gewend zou raken. Heb toevallig laatst voor de allereerste keer draadloze earbuds besteld. Het gaat om deze: reviews: De voordeligste bluetoothheadsets - Een selectie uit Chinese webshops. Ik wil hierover ook een review schrijven, als de meespelende factoren het toelaten. Heb vooral altijd de Bullets V2 gebruikt op m'n 3, welke uitstekend bevallen. Heb gisteren m'n derde paar binnen gekregen (heb 2 keer een kabelbreuk gehad en de support van OnePlus is echt fantastisch met RMA's).

Anyway, de voordelen van Bluetooth lijken mij:
  • Minder kabelbreuken (want minder krullen);
  • Niet meer die rotkabel in de weg waardoor je je telefoon bijna van de tafel trekt.
De nadelen echter:
  • Accuduur... Nu zou degene die ik heb besteld 4 uur op 1 lading mee moeten gaan, maar dat betekent wel elke dag weer opladen. Als je dat dus vergeet ben je kinda fucked.. Gelukkig neem ik overal m'n accessoiretasje mee met opladers.
  • Je kan de oortjes dus ook niet opladen tijdens het gebruiken.
De nadelen zijn bij nader inzien en met wat meer ervaring misschien wel goed te praten, maar het gaat mij ook om het volgende:
  • OnePlus verdedigt jaar in jaar uit alle nadelen, waarvan ze eerst altijd hun features verdedigden (aluminium > glas, headphone jack > geen headphone jack).
  • De telefoon zo dun mogelijk willen maken terwijl het niet nodig is, want we willen stevigheid en meer batterij capaciteit
  • Doen alsof ze zelf alles ontwerpen terwijl ze simpelweg vast zitten aan de onderdelen (meestal, er zijn een paar uitzonderingen zoals de accessoires bijvoorbeeld) die OPPO en Vivo ontwerpen/produceren/inkopen.
knip

[ Voor 8% gewijzigd door 13art op 14-09-2018 07:52 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 13art
Modbreak:De discussie is naar aanleiding van een nieuwsitem over de te verwachten 6T. Onzes inziens kan dat hier besproken worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yannickie111
Laguna schreef op donderdag 13 september 2018 @ 18:54:
Voor mij is het belangrijkste punt om de 3 te gaan vervangen eventueel de batterij. De rest vind ik hem nog helemaal prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 15-09 10:31
Laguna schreef op donderdag 13 september 2018 @ 16:45:
[...]

Ik geloof er geen zak van. Juist de mensen in de OnePlus-community zijn felle aanhangers van deze aansluiting. Dat is echt niet plots veranderd nu OnePlus een paar maanden geleden hun Bullets hebben geïntroduceerd. Prima als je een bepaalde keuze maakt, maar ga het dan niet onderbouwen met leugens.
Weet je nog hoe het ging met de achterkant? Krap 10% wou glas, het werd glas met een lulverhaal eromheen.

Overigens boeit een 3,5mm aansluiting mij niet, gebruik het al niet sinds de FM-radio's er niet meer op zitten. Zal zo 5-6 jaar geleden zijn.

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• niruana
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 03-01 20:22
Ik hoop echt dat ze iets gaan doen aan de verschrikkelijk slechte camera. Die van de 5T was om te huilen, ook de reden waarom ik mijne na 4 maand heb verkocht (2 weken geleden).

Voordien had ik een Motorola 4G Plus en die trok prachtige foto's vergeleken met de OnePlus. De 5T heeft heel veel last van painting effect, vooral met natuurfoto's, landschappen etc. Het lijkt er op dat de chinezen in hun labo, alleen maar testen uitvoeren in steden etc want van gebouwen maakt oneplus wel OK foto's.
In de meeste reviews zie je ook altijd maar foto's gemaakt in steden of kantoren. Als je landschap foto's maakt met bomen/bergen is de slechte kwaliteit duidelijk te zien. Spreek ik nog niet over de huilende pano fotos.

Painting effect was wel iets beter na recente update maar nog steeds om te huilen, zelfs na uitschakelen van HDR etc. Bij de OnePlus 6 heb ik beduidende verbetering gezien in het maken van fotos met donkere omgeving.

Bij de Google camera app zou alles wel beter gaan maar heb geen zin om mijn Oneplus te rooten.

Nog een mooi signaal dat Oneplus audio/video/foto opnames nog steeds niet goed doet: video: Concertregistratie met smartphone - Welke maakt de beste opnames?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djiedjee
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 17:54
@Anonymoussaurus
Diezelfde BT oordopjes gebruik ik ook sinds een tijdje. Was ook "om draadloos eens te proberen".

De geluidskwaliteit is voor muziek niet voldoende. Omdat ik veel podcasts luister is dat niet zo'n groot probleem.
Het draadloos zijn is echt heel fijn! In de praktijk gaan ze een paar uur mee, dat is niet altijd voldoende maar meestal wel.

Ik heb nu betere/duurdere dopjes besteld die 8 uur mee zouden moeten gaan. Ik had het niet verwacht, maar ik ben toch wel "om".

@niruana
Een beetje nuance mag wel. Ik snap dat de 5T geen spiegelreflex-kwaliteit levert, maar voor de meeste mensen is de kwaliteit absoluut voldoende. Lees de diverse vergelijking-tests nog maar eens.
Voor op TV/Monitor/telefoon of normaal formaat print is het toch voldoende?

Ik ga ervan uit dat elke nieuwe Oneplus een beetje betere kwaliteit heeft, prima dus!

[ Voor 27% gewijzigd door djiedjee op 14-09-2018 10:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
djiedjee schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 10:47:
@Anonymoussaurus
Diezelfde BT oordopjes gebruik ik ook sinds een tijdje. Was ook "om draadloos eens te proberen".

De geluidskwaliteit is voor muziek niet voldoende. Omdat ik veel podcasts luister is dat niet zo'n groot probleem.
Het draadloos zijn is echt heel fijn! In de praktijk gaan ze een paar uur mee, dat is niet altijd voldoende maar meestal wel.

Ik heb nu betere/duurdere dopjes besteld die 8 uur mee zouden moeten gaan. Ik had het niet verwacht, maar ik ben toch wel "om".
Ik had juist gelezen dat de geluidskwaliteit best goed is. Heb je APTx wel ingeschakeld?

Pagina: 1 2 ... 8 Laatste

Dit topic is gesloten.