Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djiedjee
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 15-09 17:54
Ja, dat gaat automatisch.

Ze klonken best OK, totdat ik mijn oude Pistons en een paar JBL's ging vergelijken.
Dan vallen ze toch wel door de mand.

Voor die €15 overigens echt prima hoor!
Anonymoussaurus schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 10:47:
[...]

Ik had juist gelezen dat de geluidskwaliteit best goed is. Heb je APTx wel ingeschakeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• niruana
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 03-01 20:22
djiedjee schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 10:47:

@niruana
Een beetje nuance mag wel. Ik snap dat de 5T geen spiegelreflex-kwaliteit levert, maar voor de meeste mensen is de kwaliteit absoluut voldoende. Lees de diverse vergelijking-tests nog maar eens.
Voor op TV/Monitor/telefoon of normaal formaat print is het toch voldoende?

Ik ga ervan uit dat elke nieuwe Oneplus een beetje betere kwaliteit heeft, prima dus!
Zoals ik eerder zei zijn de diverse tests gebeurd in steden, tuinen, foto's van eten, kantoren, selfies, ...
Ok dan zal ik wat harde voorbeelden geven :-)
Heb een paar foto's geupload. Vind het jammer dat ik ze niet kan vergelijken met mijn oude Moto G4 Plus die ik heb verkocht om 5T te kopen.
Internet staat vol met mensen die klagen over kwaliteit van foto's 5T. Velen hebben de Gmod geïnstalleerd en maken duidelijk betere foto's met die camera app dus het vermoeden is dat het softwarematig is.

Fotos zijn hier te bekijken: https://imgur.com/a/9kIYz6O

Hier gewoon een foto gemaakt in de spiegel van een broek. Is een effe hemd en broek. Duidelijk te zien dat er precies weer met een verfborstel is over geschilderd.
https://imgur.com/lUyblIu

Als je inzoomt naar 100% zie je duidelijk het painting effect op de bomen, HDR uitgeschakeld. Precies of ze met een verfborstel zijn overschilderd, nooit gehad met Moto G4 Plus. In RAW waren zijn ze natuurlijk beter.
https://imgur.com/2r53DPd
https://www.dropbox.com/s...180113_152203_01.jpg?dl=0 <- hier kan je originele bestand zien

Panorama mode, hij plakt stukken echt niet goed. Meermaals geprobeerd om foto te maken. Heel traag bewogen. Het lijkt dat die veel moeite heeft wanneer er weinig relief of verschil is tussen de foto's. Want panorama is eigenlijk gewoon het maken van meerdere foto's en vervolgens aan elkaar plakken. Dat plakken algoritme trekt op niets.
https://imgur.com/VRj6JvG

Hier heb ik wel op MAX ingezoomd om effect te laten zien.
https://imgur.com/znP0aVp

In short, ik stoor me enorm aan het painting effect dat op vele foto's zichtbaar is. Zou liever hebben dat ze pixels of iets dergelijks tonen, zoals de camera het ziet.
Voor mooie foto's heb je inderdaad spiegelreflex nodig maar was heel tevreden van de foto's op mijn prehistorische Moto G4 Plus...

[ Voor 2% gewijzigd door niruana op 14-09-2018 12:31 . Reden: url foto's aangepast ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!
TPU case OnePlus 6T duidt op dual-speakers and dual-rear camera: http://www.slashleaks.com/l/oneplus-6t-case-leak

Public
Publieke map
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/FrhLsJu3RixfH3YfpTj2w4sd/thumb.jpgAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/DO3flISghxno0yBfSAbhcMr0/thumb.jpg

Medewerker van Oxygen Updater: discord.gg/5TXdhKJ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djiedjee
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 15-09 17:54
@niruana
Ik zie uiteraard wat je bedoelt en kan me best voorstellen dat je hiervan baalt.

Aan de andere kant: ik maak nu bijna een jaar alle foto's en videos met de 5T.
Ik wil niet al mijn privé-foto's hier plaatsen, maar bij voldoende licht is dat effect er veel minder (wel wat jpeg-artifacts vind ik).
Meestal kijken we vakantie-foto's op telefoon of TV. Daarvoor is de kwaliteit in 90% meer dan OK, je zit dan niet te pixelpeepen.
Bij moeilijkere omstandigheden is het zeker geen toppertje, maar in vergelijking met de andere oudere telefoons die ik heb gehad zeker niet slechter.

Pano's maak ik trouwens vaak met Google Cardboard Camera, lijkt mij minder stich-issues op te leveren.
Beetje offtopic inmiddels in een 6T topic :|

[ Voor 6% gewijzigd door djiedjee op 14-09-2018 13:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• niruana
djiedjee schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 12:59:
@niruana
Ik zie uiteraard wat je bedoelt en kan me best voorstellen dat je hiervan baalt.

Aan de andere kant: ik maak nu bijna een jaar alle foto's en videos met de 5T.
Ik wil niet al mijn privé-foto's hier plaatsen, maar bij voldoende licht is dat effect er veel minder (wel wat jpeg-artifacts vind ik).
Meestal kijken we vakantie-foto's op telefoon of TV. Daarvoor is de kwaliteit in 90% meer dan OK, je zit dan niet te pixelpeepen.
Bij moeilijkere omstandigheden is het zeker geen toppertje, maar in vergelijking met de andere oudere telefoons die ik heb gehad zeker niet slechter.

Pano's maak ik trouwens vaak met Google Cardboard Camera, lijkt mij minder stich-issues op te leveren.
Beetje offtopic inmiddels in een 6T topic :|
Klopt :-) hoop gewoon dat ze er met de 6T wat meer aandacht aan geven. Ik ga hem waarschijnlijk kopen al vind ik weghalen van 3.5 jack echt een dom idee. Na zien van bovenste screenshots heb ik de indruk dat ze de 3.5 jack vervangen door stereo speakers? Volgens mij nemen zo stereo speakers meer of zelfde ruimte in beslag als de 3.5 jack? Ik vind dat ze beter de "mute/silent slider" vervangen door iets anders als ze echt meer ruimte nodig hebben.

Foto van Oneplus 6;
Afbeeldingslocatie: https://d3nevzfk7ii3be.cloudfront.net/igi/oNUhjnyFpCWUvuVp.huge

[ Voor 17% gewijzigd door niruana op 14-09-2018 14:28 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• twowheeler
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 15-09 14:47
Even hardop nadenken, want ik denk dat we allemaal wel kunnen zeggen dat de 3.5mm keuze ons allemaal heeft laten denken of OP nog wel ons merk is en of de 6t een toestel is dat bij dezelfde doelgroep hoort.

Tel daarbij op de verklaring van Pei, het tot zeer recent hoog aanstrepen van 3.5mm jack en het vertrouwen in het merk is toch wel behoorlijk geschaad. Nu weet ik dat het een dochteronderneming is van een groter concern en OP eigenlijk bar weinig te zeggen heeft in de hele kwestie.

Toch, nu ik er wat langer over na heb gedacht, ben ik bang dat er weinig alternatieven zijn als je de ervaring zoekt die OP zo aantrekkelijk maakt. De software is fantastisch, en de toestellen zijn mooi en compleet. Tel daarbij op de vaak zeer actieve developers community and het vrij zijn in flashen en unlocken en je hebt eigenlijk een vrij uniek merk.

Ik gebruik nu nog steeds een Oneplus one, die nog steeds de recentste software heeft juist door de punten die OP zo sterk maakte. Ik had me voorgenomen de 6T als opvolger te nemen, maar ben daar nu minder zeker van.

De alternatieven zijn schaars, nokia heeft grofweg dezelfde ervaring maar een gesloten bootloader. Samsung is nog mogelijk puur naar de hardware kijkend. Qua software ben ik daar echter niet zo zeker van.

Dan is er nog de mogelijkheid een OP6 te kopen, met het risico dat je over 2 maanden spijt hebt een toestel te hebben gekocht dat voorbij is gegaan door z'n opvolger. Misschien het overwegen waard mocht hij in de sale gaan.

Al met al zou de prijs en de features bepalend zijn voor de 6t. Een 6 kost nu al hetzelfde als een S9, dus mocht een 6T duurder zijn moet die minstens dezelfde eigenschappen hebben. Oneplus is geen budget merk meer, maar ik vind dat het daardoor ook mag worden bekeken en bekritiseerd als een duurder merk. Waterproof is bijvoorbeeld zo'n eigenschap.

Ik denk dat het weglaten van de 3.5mm jack zeker de toekomst is, of we nu willen of niet. Alleen de positie die oneplus daarin heeft aangenomen is een beetje vreemd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 15-09 18:02
twowheeler schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 17:06:

Al met al zou de prijs en de features bepalend zijn voor de 6t. Een 6 kost nu al hetzelfde als een S9, dus mocht een 6T duurder zijn moet die minstens dezelfde eigenschappen hebben. Oneplus is geen budget merk meer, maar ik vind dat het daardoor ook mag worden bekeken en bekritiseerd als een duurder merk. Waterproof is bijvoorbeeld zo'n eigenschap.
Ik heb niet goed meegekregen hoe het met de 6 is, maar de 5T is waterproof, echter heeft deze niet de officiële certificering. Zal wel een kosten dingetje zijn, maar genoeg filmpjes waarin de 5T in een bak met water wordt gelegd en blijft werken.

Wat mij betreft hoeft die officiële certificering niet, als ze er maar wat aan doen om het geheel waterdicht te maken.

Al moet ik eerlijk bekennen dat ik zelf nog nooit telefoons heb verloren vanwegen waterschade...
niruana schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 13:27:
[...]
Ik vind dat ze beter de "mute/silent slider" vervangen door iets anders als ze echt meer ruimte nodig hebben.
NEEEEEEE! Die slider gebruik ik echt dagelijks en vaak nog meerdere keren op een dag. Don't touch the slider! ;)

[ Voor 15% gewijzigd door 13art op 14-09-2018 18:42 ]

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superiscch
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 21:48
l3art schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 18:38:
[...]
NEEEEEEE! Die slider gebruik ik echt dagelijks en vaak nog meerdere keren op een dag. Don't touch the slider! ;)
Inderdaad... Dat zou voor mij pas een deal breaker zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 01:23

Laguna

Connaisseur

Anonymoussaurus schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 12:36:
TPU case OnePlus 6T duidt op dual-speakers and dual-rear camera: http://www.slashleaks.com/l/oneplus-6t-case-leak

Public
Publieke map~
[Afbeelding]~[Afbeelding]~~
Dat er 2 uitsparingen zitten wil natuurlijk niet direct zeggen dat er sprake is van dual-speakers. Deze lay-out gebruikt Apple al heel lang, Pocophone ook en bij beiden is maar 1 van de uitsparingen een speaker.

Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Bundin
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
hrmpf, ik was er prima van overtuigd dat een 6T (en anders de daaropvolgende) mijn 3 zou mogen vervangen als de accu nog matiger wordt. Dat staat weer een beetje op losse schroeven na de melding dat er geen koptelefoon op aangesloten kan worden. Als fanatiek audioboek-luisteraar in de avond wanneer de telefoon aan de lader hangt, is dat wel een issue. Dat wordt dan of prutsen met een of ander splittertje, of niet opladen, of niet luisteren. Allemaal geen aantrekkelijke opties.

Maar andere merken hebben ook weer nadelen. De slider is er een van, die wil ik eigenlijk ook niet missen. En ik ben ook wel erg tevreden over de volledige dark theme. Misschien toch maar eens nagaan wat het vervangen van een accu in de 3 precies moet kosten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ik222
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online
Of natuurlijk een bluetooth koptelefoon of oordopjes erbij nemen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• bjvdven
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 12-09 10:27
ik222 schreef op zondag 16 september 2018 @ 21:15:
Of natuurlijk een bluetooth koptelefoon of oordopjes erbij nemen.
Of je laadt je telefoon voor/na het luisteren in een half uurtje tot 100% op met Dash charging. Ik heb momenteel een 5T en ik ga zeker upgraden naar de 6T. Ik ga de overstap naar jack-loos gewoon maken. Het is onderdeel van de transitie naar port-less telefoons. Ik begrijp dat het voor sommigen erg lastig is om een adapter te moeten gebruiken. Ikzelf gebruik mijn telefoon erg vaak voor spotify en navigatie in de auto (heb een bmw uit 2002 zonder bluetooth etc dus ben genoodzaakt een jack te gebruiken). Ik vind wel een oplossing of tweak er zelf een om het werkend te krijgen voor mijn usecase. Denk niet in problemen maar in oplossingen, beste tweakers.

RX 7900XTX, 9800X3D, B650 TUF GAMING, 32Gb 6000c30 buildzoid timings , Arctic Freezer II 280mm ||| Galaxy S23 Ultra 512GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
Bundin schreef op zondag 16 september 2018 @ 21:01:

..... Misschien toch maar eens nagaan wat het vervangen van een accu in de 3 precies moet kosten...
Ik gok ongeveer de kosten van een prima bluetooth headset/koptelefoon ;)

Ik ben benieuwd wat het volgende wordt wat gelekt gaat worden over de 6T.
Meer duidelijkheid over draadloos laden? Of de camera idd een aanpasbaar diafragma heeft zoals bij Samsung telefoons? Er zal de komende week vast wel weer iets bekend worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bundin
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
l3art schreef op zondag 16 september 2018 @ 21:43:
[...]

Ik gok ongeveer de kosten van een prima bluetooth headset/koptelefoon ;)
Sja, ik ben heel gelukkig met mijn kwalitatief prima bedrade geval :/ Misschien is een extra dash charger de goedkoopste oplossing :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcerasmus
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 15-08 17:00
bjvdven schreef op zondag 16 september 2018 @ 21:19:
[...]

Ik vind wel een oplossing of tweak er zelf een om het werkend te krijgen voor mijn usecase. Denk niet in problemen maar in oplossingen, beste tweakers.
Deze werkt prima! d:)b
http://s.aliexpress.com/2A7n2eaY?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magnolia
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23:03
bjvdven schreef op zondag 16 september 2018 @ 21:19:
[...]

Of je laadt je telefoon voor/na het luisteren in een half uurtje tot 100% op met Dash charging. Ik heb momenteel een 5T en ik ga zeker upgraden naar de 6T. Ik ga de overstap naar jack-loos gewoon maken. Het is onderdeel van de transitie naar port-less telefoons. Ik begrijp dat het voor sommigen erg lastig is om een adapter te moeten gebruiken. Ikzelf gebruik mijn telefoon erg vaak voor spotify en navigatie in de auto (heb een bmw uit 2002 zonder bluetooth etc dus ben genoodzaakt een jack te gebruiken). Ik vind wel een oplossing of tweak er zelf een om het werkend te krijgen voor mijn usecase. Denk niet in problemen maar in oplossingen, beste tweakers.
Kunt gewoon een bluetooth transmitter gebruiken met jack eraan. Hoef je niet telkens je telefoon in te pluggen.

edit: zoals hierboven idd.

Ontspan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twowheeler
Ik ben eigenlijk wel benieuwd hoeveel OP6 er nu verkocht worden omdat mensen die nu willen ipv de 6T, ik zit het zelf namelijk ook te overwegen en zie redelijk wat berichten online van mensen die dat ook doen. Zou er zelf nog eventjes mee wachten, maar de vraag is hoeveel de 6t er verder op vooruit gaat.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• WCA
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 15-09 15:45

WCA

Tsja, ik vind het jammer dat de koptelefoonaansluiting straks weg is, maar ik vind een vingerafdrukscanner aan de voorkant, veel belangrijker dan die aansluiting. Ik ga dus alsnog een 6T halen denk ik.

Andere opties zijn er voor mij ook niet echt, ik ben zo blij met Oxygen OS dat ik er een beetje aan verknocht ben geraakt :P Een beetje zoals een iPhone gebruiker niet van iOS af wil meestal :P

Share and Enjoy!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroen50
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 17-08 17:10
twowheeler schreef op dinsdag 18 september 2018 @ 13:19:
Ik ben eigenlijk wel benieuwd hoeveel OP6 er nu verkocht worden omdat mensen die nu willen ipv de 6T, ik zit het zelf namelijk ook te overwegen...
Ook ik overweeg de OP6 te kopen. Je krijgt er momenteel een extra Dash charger bij, oortjes en gratis tempered glass. Met 20 euro invite pak je nog een gratis case erbij. De OP6T is waarschijnlijk ook nog duurder. Ik schat dat ie 559 a 549 euro zal worden, gezien de dollarprijs a 569

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Takaya82
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 18-08 13:16
Gebruik al een iPhone sinds jaren (3GS, 4s, 6s Plus). Ik heb een jaar lang de OnePlus One gebruikt, maar ben toen toch teruggegaan naar de iPhone. Ondanks de 970 EUR was ik blij met mijn 6s Plus gedurende de afgelopen 3 jaar, maar nu heb ik er genoeg van. Telefoon valt af en toe uit, zonder duidelijk aanwijsbare reden. Heb reeds alles geprobeerd, soft reset, hard reset, herinstallatie, DFU restore, nieuwe accu, etc. Ging een paar weken goed na de DFU restore en nieuwe accu, maar 2 weken geleden toch weer uitvallen regelmatig (bij intensief gebruik (te warm mss), bij editing foto's (CPU wordt dan ook erg warm)). Als de iPhone uitvalt heb ik een stroombron nodig om hem weer op te starten, zonder lukt gewoonweg niet.

Gezien de absurde prijzen van de iPhone Xs Max (vanaf 1259 EUR) besloten om terug te gaan naar android en aangezien ik graag zo puur mogelijk android wil en geen skins ben ik gekomen tot 2 opties:
- OnePlus 6T
- Google Pixel 3

Kan dus niet wachten tot 9 en 17 oktober...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blekkienl
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 26-08 09:27
Ik heb op dit moment de oneplus 5 en die is eigenlijk nog lang niet toe aan vervanging, maar het begint toch te kriebelen hoor. Toch een significante upgrade van de 6 naar de 6T en van de 5 naar de 6T helemaal.

Persoonlijk is voor mij het weglaten van de headphone jack geen deal breaker. Je koopt op AliExpress een paar van die verloopjes en voor minder dan 5 euro heb je altijd overal een aansluiting voor je headphones.

Zit nu alleen te twijfelen tussen de 6T of halfjaar wachten op de 7!🙄😁

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• geelers
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 08-09 20:30
Je bent niet de enige. Zit sterk te denken aan het wachten op de 7. Als het design tegenvalt, de prestaties van de SD855 niet wereldschokkend of andere zaken minder zijn, dan kan ik altijd nog voor de 6T gaan. Het kriebelt, maar ik hoef niet per se nu te vervangen.

5900x - 3070 Ti - 32G - B550 MITX - SF750 - 280mm front aio

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jeroen50
Blekkienl schreef op dinsdag 18 september 2018 @ 21:52:
Ik heb op dit moment de oneplus 5 en die is eigenlijk nog lang niet toe aan vervanging, maar het begint toch te kriebelen hoor. Toch een significante upgrade van de 6 naar de 6T en van de 5 naar de 6T helemaal.
Ik heb nog de Oneplus One die maar niet kapot wil gaan :) Alleen de batterij gaat sneller leeg na ruim vier jaar ;)
Je merkt dat ik al vele kriebels heb overleefd. Het is ook een sport om te kijken hoe robust de 1e Oneplus is.

[ Voor 11% gewijzigd door Jeroen50 op 18-09-2018 23:22 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22:11
Jeroen50 schreef op dinsdag 18 september 2018 @ 23:15:
[...]

Ik heb nog de Oneplus One die maar niet kapot wil gaan :) Alleen de batterij gaat sneller leeg na ruim vier jaar ;)
Je merkt dat ik al vele kriebels heb overleefd. Het is ook een sport om te kijken hoe robust de 1e Oneplus is.
Zit in precies hetzelfde schuitje, maar zoals het er nu uitziet sla ik ook de OnePlus 6T over. Een glazen achterkant is echt niks voor mij.

• Jeroen50
Zit in precies hetzelfde schuitje, maar zoals het er nu uitziet sla ik ook de OnePlus 6T over. Een glazen achterkant is echt niks voor mij.
Die was ik nog vergeten maar ook ik zit niet te wachten op glas, simpelweg omdat het breekbaar is. Wellicht maar afstappen van oneplus en gaan voor Xiaomi Mi 8.

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Ik heb nu een Oneplus 6 en ben supertevreden. Maar mocht de 6t inderdaad een betere accu hebben, zal ik wel overstappen. Ik reis veel, elke 10% is meegenomen.

Daarbij ga ik er dan wel vanuit dat de Face ID net zo snel is als de Oneplus 6 met die nieuwe notch.
PWM schreef op woensdag 19 september 2018 @ 11:45:
Ik heb nu een Oneplus 6 en ben supertevreden. Maar mocht de 6t inderdaad een betere accu hebben, zal ik wel overstappen. Ik reis veel, elke 10% is meegenomen.

Daarbij ga ik er dan wel vanuit dat de Face ID net zo snel is als de Oneplus 6 met die nieuwe notch.
Misschien wel sneller door middel van een nieuwe frontcamera.

• WCA

WCA

Anonymoussaurus schreef op woensdag 19 september 2018 @ 12:20:
[...]

Nog sneller? Het is al zo goed als instant :P

Wat ze mogen doen is een zeer lichtgevoelige camera plaatsen die minder licht nodig heeft voor herkenning.

[ Voor 18% gewijzigd door WCA op 19-09-2018 12:22 ]

Share and Enjoy!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Anonymoussaurus schreef op woensdag 19 september 2018 @ 12:20:
[...]

Zou niet weten hoe :p Als ik mijn telefoon aan zet, zit hij er direct in.
GreNade schreef op woensdag 19 september 2018 @ 12:22:
[...]

Nog sneller? Het is al zo goed als instant :P

Wat ze mogen doen is een zeer lichtgevoelige camera plaatsen die minder licht nodig heeft voor herkenning.
Dat oplichten is niet altijd prettig nee. Maar alleen in het pikkedonker is het vervelend, anders niet. In het donker kun je ook gewoon je vingerafdruk scanner gebruiken.

• Droid
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 13-09 19:08
Jeroen50 schreef op woensdag 19 september 2018 @ 10:44:
[...]

Die was ik nog vergeten maar ook ik zit niet te wachten op glas, simpelweg omdat het breekbaar is. Wellicht maar afstappen van oneplus en gaan voor Xiaomi Mi 8.
Volgensmij is de Mi 8 ook gewoon van glas hoor 8)7

• WCA

WCA

Anonymoussaurus schreef op woensdag 19 september 2018 @ 12:39:
[...]

Dat oplichten is niet altijd prettig nee. Maar alleen in het pikkedonker is het vervelend, anders niet. In het donker kun je ook gewoon je vingerafdruk scanner gebruiken.
die zit dus precies aan de verkeerde kant, achterop. Moet ik m'n telefoon alsnog pakken :P

Share and Enjoy!

GreNade schreef op woensdag 19 september 2018 @ 12:53:
[...]

die zit dus precies aan de verkeerde kant, achterop. Moet ik m'n telefoon alsnog pakken :P
Ja, maar met de 6T niet meer hè :p.

• WCA

WCA

Anonymoussaurus schreef op woensdag 19 september 2018 @ 13:03:
[...]

Ja, maar met de 6T niet meer hè :p.
Gelukkig niet nee, daarom ga ik 'm waarschijnlijk ook kopen :)

Share and Enjoy!

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Mogelijke achterkant te zien van OnePlus 6T: http://winfuture.de/news,105134.html 👀

Public
Publieke map
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/FeaYL9MTOdJRXoKLro3gHCtV/thumb.pngAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/eScIJlJFQYrECMcbTVM9I3sz/thumb.pngAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/FRtXC5SNZ3MknHGqH0Ij3CS2/thumb.png

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• barriie
  • Registratie: Juli 2018
  • Laatst online: 09-09 17:59
Ik vind dat (voornamelijk die) toch aardig wat te wensen over laat m.b.t geluidskwaliteit. En dat merk je al aardig op gewone (standaard) speakers.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mcerasmus
barriie schreef op woensdag 19 september 2018 @ 13:51:
[...]

Ik vind dat (voornamelijk die) toch aardig wat te wensen over laat m.b.t geluidskwaliteit. En dat merk je al aardig op gewone (standaard) speakers.
Zelf heb ik er niet veel last van, ik gebruik hem i.c.m. een losse amplifier dus misschien dat het daardoor weer een beetje rechtgetrokken kan worden. Voor mij werkt hij in ieder geval prima, buiten dat hij helaas een losse voeding nodig heeft.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• barriie
mcerasmus schreef op woensdag 19 september 2018 @ 13:53:
[...]

Zelf heb ik er niet veel last van, ik gebruik hem i.c.m. een losse amplifier dus misschien dat het daardoor weer een beetje rechtgetrokken kan worden. Voor mij werkt hij in ieder geval prima, buiten dat hij helaas een losse voeding nodig heeft.
Merk dat ik zelf dan toch wel een simpele jongen ben en maar gewoon de aux er in knal, wacht nog wel 1 of 2 jaar voordat dat ook allemaal rechtgetrokken is. (Of tot ik een nieuwe auto heb!)

• twowheeler
Hmm, als alle leaks en geruchten kloppen zie ik eigenlijk weinig reden te wachten voor een 6T als je nu in de markt bent voor een nieuw toestel. De 6 lijkt alles net zo goed te doen, alleen dan zonder vingerafdruk scanner in het scherm maar met een 3.5mm aansluiting. Ik moet zeggen dat ik nu ook neig een 6 te kopen ipv een 6t

• Dennischo
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
twowheeler schreef op woensdag 19 september 2018 @ 19:31:
Hmm, als alle leaks en geruchten kloppen zie ik eigenlijk weinig reden te wachten voor een 6T als je nu in de markt bent voor een nieuw toestel. De 6 lijkt alles net zo goed te doen, alleen dan zonder vingerafdruk scanner in het scherm maar met een 3.5mm aansluiting. Ik moet zeggen dat ik nu ook neig een 6 te kopen ipv een 6t
Same here, ben vooral bang dat de vingerafdruk scanner in het scherm niet dezelfde snelheid zal hebben. Zie bijvoorbeeld andere toestellen die het al wel hebben.

Daarnaast gaat het gerucht dat het niet veilig genoeg gaat zijn voor o.a. mobiel betalen?

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 15-09 18:37

Vos

AFCA

Dennischo schreef op woensdag 19 september 2018 @ 20:30:
[...]

Same here, ben vooral bang dat de vingerafdruk scanner in het scherm niet dezelfde snelheid zal hebben. Zie bijvoorbeeld andere toestellen die het al wel hebben.

Daarnaast gaat het gerucht dat het niet veilig genoeg gaat zijn voor o.a. mobiel betalen?
Kan je dat laatste toelichten?

• Dennischo
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Vos schreef op woensdag 19 september 2018 @ 20:51:
[...]

Ben m'n history al aan het doorzoeken, maar had ergens gelezen dat banken bepalen of zoiets voor hun veilig genoeg is of niet. Uiteraard is het afwachten, maar het zou mij niet verbazen als ze het eerst gaan aankijken :)

• twowheeler
Vos schreef op woensdag 19 september 2018 @ 20:51:
[...]

De vingerafdruk scanner in het scherm moet worden gezien als veilig genoeg en daarom aan bepaalde eisen voldoen. "Gewone" scanners voldoen hier wel aan, eentje onder het scherm mogelijk niet

• twowheeler
Dennischo schreef op woensdag 19 september 2018 @ 20:30:
[...]

Precies, dat zou betekenen dat de 6T meer nadelen dan voordelen heeft

• Jeroen50
twowheeler schreef op woensdag 19 september 2018 @ 19:31:
Ik blijf twijfelen, komt door de hoop op 2 afzonderlijke batterijen en nog sneller opladen en meer accu capaciteit.
Nu OP6 kopen, krijg je wel gratis tempered glass, gratis oortjes en gratis extra Dash charger. Met een invite krijg je nog eens 20 euro korting op een accessoire (case). Als je dit doortelt kom je toch in de buurt van 100 euro gratis accesoires.

• BraX
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 04-09 16:22
Jeroen50 schreef op woensdag 19 september 2018 @ 23:06:
[...]

Ik blijf twijfelen, komt door de hoop op 2 afzonderlijke batterijen en nog sneller opladen en meer accu capaciteit.
Nu OP6 kopen, krijg je wel gratis tempered glass, gratis oortjes en gratis extra Dash charger. Met een invite krijg je nog eens 20 euro korting op een accessoire (case). Als je dit doortelt kom je toch in de buurt van 100 euro gratis accesoires.
Of wachten tot de 6t daadwerkelijk gereleased is, en hopen op nog meer korting ? _/-\o_

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Steevo_S
  • Laatst online: 22-08 10:16
Dankzij de community, nu nog blijven luisteren naar de community om groot te blijven... Gaat de laatste twee modellen niet echt die kant op.

Clash of Clans - MISSeR :: #Y0JU9R98 ::

• twowheeler
BraX schreef op donderdag 20 september 2018 @ 09:04:
[...]

Of wachten tot de 6t daadwerkelijk gereleased is, en hopen op nog meer korting ? _/-\o_
Dat gaat niet gebeuren, de toestellen worden nooit goedkoper. Ze eindigen gewoon productie, raken uitverkocht en vervangen hem met de 6T.

Maar even een lijstje van de verschillen(upgrades?) die voor zo ver bekend zijn.

Kleinere notch
Mogelijk iets grotere accu,
Vingerafdrukscanner in het scherm,
Geen 3.5mm aansluiting.
Groter dan de 6.

That's it? :/

• Steevo_S
twowheeler schreef op donderdag 20 september 2018 @ 11:22:
[...]

Dat gaat niet gebeuren, de toestellen worden nooit goedkoper. Ze eindigen gewoon productie, raken uitverkocht en vervangen hem met de 6T.

Maar even een lijstje van de verschillen(upgrades?) die voor zo ver bekend zijn.

Kleinere notch
Geen 3.5mm aansluiting.
Groter dan de 6.

Hopelijk doen ze wat aan de camera, de 5T maakt mooie foto's maar in het donker heeft hij het toch moeilijker dan een S7.

Ik twijfel heel erg, de jack kan ik eventueel mee leven maar wil nu toch wel een goede camera (vooral omdat hij elk jaar een stuk duurder is...)

• twowheeler
Steevo_S schreef op donderdag 20 september 2018 @ 11:26:
[...]

Hopelijk doen ze wat aan de camera, de 5T maakt mooie foto's maar in het donker heeft hij het toch moeilijker dan een S7.

Ik twijfel heel erg, de jack kan ik eventueel mee leven maar wil nu toch wel een goede camera (vooral omdat hij elk jaar een stuk duurder is...)
Er gaan geruchten dat de camera modules exact gelijk zijn aan die van de 6 (welke best goede foto's maakt)

[ Voor 3% gewijzigd door twowheeler op 20-09-2018 11:28 ]

• Jeroen50
OnePlus is nog nooit in de SALE of uitverkoop gegaan.

Ze stoppen gewoon met de productie en ze verkopen gewoon de (beperkte) voorraad.

Op Chinese websites, marktplaats of waar dan ook wordt nog het volle pond (500 euro) gevraagd voor de OP5 of OF5T.

[ Voor 8% gewijzigd door Jeroen50 op 20-09-2018 18:11 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jamesl
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 13-09 21:24
Zit zelf ook heel erg te twijfelen tussen nu een 6 kopen of wachten op 6T.
Heb nu een OP 3T maar die is aan vervanging toe (gebroken scherm, maar vooral de camera die niet meer scherpstelt).
Voor mij heeft de OP 6T t.o.v. de 6 de volgende pluspunten:
- Design vind ik iets mooier, wat ik er nu van gezien heb
- vingerafdrukscanner in scherm (dat aan de achterkant bevalt mij niet)

Maar ik kan de OP 6 nu halen voor 520 euro en dan krijg ik er oortjes + extra charger + tempered glass (?)
De 6T wordt waarschijnlijk stukje duurder en moet ik nog 1.5 maand wachten waarschijnlijk.
Vraag me af of het dat waard is. Waar ik voornamelijk dan benieuwd naar ben is:
- Wordt de camera beter dan bij de 6? Dit vind ik wel belangrijk
- Accuduur langer dan de 6? Al vind ik dat mij 3T nog redelijk lang meegaat

Wat voor upgrades kan ik verder nog verwachten t.o.v. de 6? Geluid? Microfoon? Iemand een idee?

• Gondrez
  • Registratie: April 2017
  • Laatst online: 05-08 11:18
Jamesl schreef op donderdag 20 september 2018 @ 19:25:
Heb nu een OP 3T maar die is aan vervanging toe (gebroken scherm, maar vooral de camera die niet meer scherpstelt).

Maar ik kan de OP 6 nu halen voor 520 euro en dan krijg ik er oortjes + extra charger + tempered glass (?)
De 6T wordt waarschijnlijk stukje duurder en moet ik nog 1.5 maand wachten waarschijnlijk.

Wat voor upgrades kan ik verder nog verwachten t.o.v. de 6? Geluid? Microfoon? Iemand een idee?
De oneplus 5T was even duur als de 5, denk dat nu de 6T ook terug even duur zal zijn als de 6, als het missen van een headphone jack geen probleem is voor u zou ik wachten op de 6T.

Kleinere notch
Geen 3.5mm aansluiting.
Groter dan de 6.

Wat had je dan verwacht? :p Het is een T-versie hè, geen non-T. Dat is wat je basically kan verwachten inderdaad. Dat zijn de veranderingen die bekend zijn ja, dus niemand weet nog de exacte dingen zoals hoeveel groter de accu gaat worden. Plus dat er misschien nog dingen komen die we nog niet weten :).

Ik neem aan dat de accuduur wel beter is. Dat hebben ze zelf ook aangegeven: nieuws: OnePlus 6T krijgt geen 3,5mm-jack
Ook doet hij geen uitspraken over de accucapaciteit, al geeft hij aan dat de accuduur merkbaar beter zal zijn bij het nieuwe toestel.
Kijk, omdat het scherm groter is, kost het ook meer energie. Dit kan je dus oplossen door naar verhouding een grotere accu erin te stoppen, zodat de accuduur alsnog verbeterd ook al heb je meer scherm. Camera is nog niets over bekend. Ik verwacht dat dit binnen een paar weken wel bekend is via leaks.

• mcerasmus
offtopic:
[quote]barriie schreef op woensdag 19 september 2018 @ 14:04:
[...]

Merk dat ik zelf dan toch wel een simpele jongen ben en maar gewoon de aux er in knal, wacht nog wel 1 of 2 jaar voordat dat ook allemaal rechtgetrokken is. (Of tot ik een nieuwe auto heb!)
[/quote]

Een nieuwe autoradio kan ook altijd nog (best gemakkelijk om te vervangen), of zit hij in het dashboard?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jamesl
Gondrez schreef op donderdag 20 september 2018 @ 20:17:
[...]

De oneplus 5T was even duur als de 5, denk dat nu de 6T ook terug even duur zal zijn als de 6, als het missen van een headphone jack geen probleem is voor u zou ik wachten op de 6T.
Anonymoussaurus schreef op donderdag 20 september 2018 @ 21:12:
[...]

Ik neem aan dat de accuduur wel beter is. Dat hebben ze zelf ook aangegeven: nieuws: OnePlus 6T krijgt geen 3,5mm-jack

[...]

Kijk, omdat het scherm groter is, kost het ook meer energie. Dit kan je dus oplossen door naar verhouding een grotere accu erin te stoppen, zodat de accuduur alsnog verbeterd ook al heb je meer scherm. Camera is nog niets over bekend. Ik verwacht dat dit binnen een paar weken wel bekend is via leaks.
Ja denk ook dat ik maar even wacht, ik ken mezelf, als ik dan nu de 6 koop en dan komt er iets beters/nieuwers een maand later dan denk ik shit had ik nou maar gewacht :p
Het is meer dat ik nu niet per se een grote verbetering zie tussen 6 en 6T, behalve vingerafdrukscanner. En die bullets V2 erbij bij die deal klinkt wel aantrekkelijk.
Ik hoop vooral dat de camera verbeterd qua kwaliteit of er iets leuks op zit zoals een groothoek o.i.d.

Ach, het is nu vooral vervelend omdat ik in Lissabon zit en alle foto's met mij OP 3T wazig zijn.. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blekkienl
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 26-08 09:27
Jamesl schreef op donderdag 20 september 2018 @ 23:48:
[...]

[...]

Ja denk ook dat ik maar even wacht, ik ken mezelf, als ik dan nu de 6 koop en dan komt er iets beters/nieuwers een maand later dan denk ik shit had ik nou maar gewacht :p
Het is meer dat ik nu niet per se een grote verbetering zie tussen 6 en 6T, behalve vingerafdrukscanner. En die bullets V2 erbij bij die deal klinkt wel aantrekkelijk.
Ik hoop vooral dat de camera verbeterd qua kwaliteit of er iets leuks op zit zoals een groothoek o.i.d.

Ach, het is nu vooral vervelend omdat ik in Lissabon zit en alle foto's met mij OP 3T wazig zijn.. :(
Als je er snel bij bent met de launch dan zal er vast wel een voordeel bundel verkocht worden. Zoals voorheen toen ik mijn op5 had gekocht. En als je gebruik maakt van een invite heb je al 20 euro korting op accessoires.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twowheeler

Als ik me niet vergis is het een bekend probleem met de 3 en 3T en is er een vervangings programma voor de camera. Dus dat probleem is op te lossen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jamesl
Blekkienl schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 07:21:
[...]

Als je er snel bij bent met de launch dan zal er vast wel een voordeel bundel verkocht worden. Zoals voorheen toen ik mijn op5 had gekocht. En als je gebruik maakt van een invite heb je al 20 euro korting op accessoires.
Dan moet ik dus aan iemand die een OP heeft vragen of die mij een invite kan sturen?
twowheeler schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 09:49:
[...]

Als ik me niet vergis is het een bekend probleem met de 3 en 3T en is er een vervangings programma voor de camera. Dus dat probleem is op te lossen
Weet ik, maar zoals ik al aangaf heeft mijn OP 3T ook een gebroken scherm, dus mijn garantie is helaas niet geldig..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reistier
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 21:35
[...]

Kleinere notch
Geen 3.5mm aansluiting.
Groter dan de 6.

Misschien nog wireless charging? Of gaat dat definitief niet door?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jamesl schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 09:57:
[...]

Dan moet ik dus aan iemand die een OP heeft vragen of die mij een invite kan sturen?

[...]

Weet ik, maar zoals ik al aangaf heeft mijn OP 3T ook een gebroken scherm, dus mijn garantie is helaas niet geldig..
Nee, iedereen met een OnePlus account die ooit een OnePlus-toestel heeft gekocht, krijgt een unieke link.*knip*. Nee dus.

[ Voor 16% gewijzigd door rens-br op 21-09-2018 10:40 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• barriie
mcerasmus schreef op donderdag 20 september 2018 @ 23:23:
offtopic:
~~
[...]

Een nieuwe autoradio kan ook altijd nog (best gemakkelijk om te vervangen), of zit hij in het dashboard?
Fiat Punto, hij zit in het dashboard inderdaad. Zal geen makkelijke klus worden het te vervangen, en ik heb sowieso 2 linker handen dus ik wacht netjes op de volgende, of die van die zaak :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jeroen50
Jamesl schreef op donderdag 20 september 2018 @ 23:48:
[...]

[...]

Het is meer dat ik nu niet per se een grote verbetering zie tussen 6 en 6T, behalve vingerafdrukscanner.
De prijs van de Oneplus gaat met 40 dollar omhoog (al te zien op usa website). Dus reken maar op 549 of 559 euro voor de 6T en niets gratis erbij zoals nu bij de Oneplus 6 (de tempered glass krijg je nu ook kado gratis erbij, naast oortjes en extra Dash charger)
Als de 6T uitkomt kan je niet meer de OP6 bestellen.
Alles afwegend neig ik dus de andere kant op en wil de OP6 bestellen, mede omdat deze al door en door getest is, vele gratis accesoires erbij en de prijs stijgt niet.
Het prijsverschil gaat richting 150 euro als je alle gratis accessoires omrekent in geld.

[ Voor 11% gewijzigd door Jeroen50 op 21-09-2018 11:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jamesl
Jeroen50 schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 11:24:
[...]

De prijs van de Oneplus gaat met 40 dollar omhoog (al te zien op usa website). Dus reken maar op 549 of 559 euro voor de 6T en niets gratis erbij zoals nu bij de Oneplus 6 (de tempered glass krijg je nu ook kado gratis erbij, naast oortjes en extra Dash charger)
Alles afwegend neig ik dus de andere kant op en wil de OP6 bestellen, mede omdat deze al door en door getest is, vele gratis accesoires erbij en de prijs stijgt niet.
Het prijsverschil gaat richting 150 euro als je alle gratis accessoires omrekent in geld.
USA website van oneplus?
Tempered glass zie ik niet staan in die full protection bundle, maar kan eraan liggen dat ik hier op de Portugese website kijk.

Weet iemand overigens hoe het zit als ik in het buitenland de OP bestel en bezorg? Kan ik dan gewoon in Nederland aanspraak maken op garantie etc?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steevo_S
[...]

Voor dat geld heb je op Amazon een S9+ (die een hele goede camera heeft en een jack), ik twijfel enorm of ik nog bij Oneplus blijf...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twowheeler
[...]

Bij welke versie krijg je de tempered glass? Ik zit naar de 256gb versie te kijken(enige die als midnight black is), maar zie daar enkel een hoesje en bullits. Hoesje hoeft eigenlijk niet echt omdat je toch al die reveral codes hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jamesl
twowheeler schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 11:30:
[...]

Bij welke versie krijg je de tempered glass? Ik zit naar de 256gb versie te kijken(enige die als midnight black is), maar zie daar enkel een hoesje en bullits. Hoesje hoeft eigenlijk niet echt omdat je toch al die reveral codes hebt.
Codes?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twowheeler
Ja mensen die al eens wat gekocht hebben krijgen de mogelijkheid codes te delen waarmee je €20 tegoed hebt aan accessoires

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• niruana
Bij de bekendmaking van een OnePlus, kan je die dan ook direct bestellen en laten leveren of is er een wachtlijst van een maand en half ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yannickie111
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 15-09 12:14
niruana schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 11:53:
Bij de bekendmaking van een OnePlus, kan je die dan ook direct bestellen en laten leveren of is er een wachtlijst van een maand en half ofzo?
De laatste paar modellen kon je vrij snel / direct bestellen als je er snel genoeg bij was.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jeroen50
twowheeler schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 11:30:
[...]

Bij elke versie.
Open de Oneplus website , dan zie je rechtsonderin een kado button. Klik erop en vul je email adres in. Krijg je code per email.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bockelaar
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 15-09 16:04
nja, als die 6T naar de 550-ish€ gaat wordt de S9/S9+ wel interessant: het scherm is beter, de camera ook, waar is dan de flagship killer van Oneplus gebleven?

Remember: A CRAY is the only computer that runs an endless loop in just 4 hours...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Koen87
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 15-09 07:21
Bockelaar schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 14:15:
nja, als die 6T naar de 550-ish€ gaat wordt de S9/S9+ wel interessant: het scherm is beter, de camera ook, waar is dan de flagship killer van Oneplus gebleven?
Het is al lang geen "flagship killer" meer. Het is nu een fabrikant die zich met bepaalde unieke functies en software probeert te onderscheiden. De prijs is altijd scherp, echter zakt deze niet.
Als dan de Samsung voor jou aantrekkelijker is, moet je het doen.

Persoonlijk ben ik zelf fan van Oneplus vanwege het software update beleid sinds de OP3. Mooie schone schil en alles voldoet prima. Maar bij de keuze voor een nieuwe telefoon worden de kaarten gewoon weer opnieuw geschud.

De discussie over prijzen en wat wel of niet te kopen dwaalt hier dan ook enorm af van het daadwerkelijke topic. Geruchten over de Oneplus 6T zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bockelaar
prijsstelling is ook een onderdeel van de geruchten :)

overigens is mijn op3 prima, op de camera en een scheurtje in het scherm na :+

Remember: A CRAY is the only computer that runs an endless loop in just 4 hours...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jeroen50
In oktober komen veel smartphones met in display fingerprint. Xiaomi Mi mix3 (inclusief pop-up camera) bijvoorbeeld rond 450 euro. Samen met de Poco F1 wordt Oneplus zwaar onder druk gezet door Xiaomi.
OnePlus moet wel met T-versies komen om het tempo bij te houden qua vernieuwing. Absolute ratrace.

[ Voor 20% gewijzigd door Jeroen50 op 21-09-2018 20:55 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• 13art
Modbreak:Laten we de discussie over de prijs van S9/S9+ maar achterwegen houden in het topic dat over de te verwachten 6T gaat. Discussie over te verwachten prijs prima, maar blijf hierbij wel on topic svp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Dutchman
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 15-09 16:15
Mogelijke hands-on van de 6T
Afbeeldingslocatie: http://www.slashleaks.com/wp-content/uploads/a85c5fc1ly1fvkkr584sqj22c0340u0y.jpg

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• contrast
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online
Zie ik daar rechts bovenin een uitsparing voor een headphone jack?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bockelaar
rechts onderin ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Dutchman
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 15-09 16:15
Hier wellicht nog één: Afbeeldingslocatie: http://www.slashleaks.com/wp-content/uploads/a85c5fc1ly1fvkkr3yex3j22c0340e82-461.jpg

Source: https://m.weibo.cn/status/4287770568345094

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superiscch
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 21:48
contrast schreef op maandag 24 september 2018 @ 10:29:
Hoesje van de 6?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• twowheeler
Dat is wishful thinking, Carl Pei zou dat echt niet in een interview zeggen als het niet zo is. Ze weten hoeveel potentiële klanten dat scheelt. Zoiets is te duur om een grap over te maken

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• yeth3119
  • Registratie: Juni 2011
  • Nu online
Ik denk dat het gewoon de uitsparing van het hoesje is voor de microfoon van de telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WCA

WCA

twowheeler schreef op maandag 24 september 2018 @ 11:59:
[...]

Dat is wishful thinking, Carl Pei zou dat echt niet in een interview zeggen als het niet zo is. Ze weten hoeveel potentiële klanten dat scheelt. Zoiets is te duur om een grap over te maken
Het zou natuurlijk wel hilarisch zijn als het een grote grap zou zijn. Wishful thinking? Wellicht, maar een beetje speculatie mag af en toe best :P

Share and Enjoy!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twowheeler
GreNade schreef op maandag 24 september 2018 @ 12:05:
[...]

Het zou natuurlijk wel hilarisch zijn als het een grote grap zou zijn. Wishful thinking? Wellicht, maar een beetje speculatie mag af en toe best :P
Dan wel binnen 2 weken zodat ik m'n 6 nog kan terug sturen :P

Hoe hilarisch ook, dit is niet iets wat ze zouden doen. Ze hebben gezien wat een backlash het heeft veroorzaakt, dan hadden ze er allang op terug moeten komen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RackyNL
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 12-08 12:52
Is het niet gewoon een foto van een OPPO R17, welke wel een headphone jack heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twowheeler
RackyNL schreef op maandag 24 september 2018 @ 12:11:
Is het niet gewoon een foto van een OPPO R17, welke wel een headphone jack heeft?
Die heeft hem rechtsonder geloof ik

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RackyNL
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 12-08 12:52
twowheeler schreef op maandag 24 september 2018 @ 12:21:
[...]

Die heeft hem rechtsonder geloof ik
Klopt. Uitsparing onder bedoelde ik ook.

Uitsparing bovenkant zal waarschijnlijk hiervoor zijn;

Afbeeldingslocatie: https://phandroid.s3.amazonaws.com/wp-content/uploads/2018/05/carou3_678x452.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twowheeler
RackyNL schreef op maandag 24 september 2018 @ 12:34:
[...]

Klopt. Uitsparing onder bedoelde ik ook.

Uitsparing bovenkant zal waarschijnlijk hiervoor zijn;

[Afbeelding]
Scherp, het zal toch niet... #krijgt verzendnotificatie van oneplus 6

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Die 'leak' is nep aan alle kanten... Had hem al eerder voorbij zien komen, maar die leak is hartstikke fake.
  • Het is een OPPO R17 met een OnePlus 6 wallpaper
  • De GUI is verre van OxygenOS
  • Geen alert-slider

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
RackyNL schreef op maandag 24 september 2018 @ 12:11:
Zou zomaar kunnen, want het accu icoontje lijkt niet op het icoontje zoals deze normaal gesproken in OOS zit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• niruana
Ik hoop zo hard dat de OnePlus 6T echt een goede camera gaat hebben, we horen hier weinig over.
Camera was de reden van verkoop voor mijn ex-OnePlus 5T.

De OnePlus killer - Poco F1 - is ook geen optie omdat de camera nog slechter is volgens reviews.
Google Pixel of iPhone zijn geen optie wegens te duur.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• 13art
niruana schreef op maandag 24 september 2018 @ 15:46:
Ik hoop zo hard dat de OnePlus 6T echt een goede camera gaat hebben, we horen hier weinig over.

De OnePlus killer - Poco F1 - is ook geen optie omdat de camera nog slechter is volgens reviews.
Dan is Samsung misschien nog een alternatief. De s7, s8 en nu de s9 staan altijd in de bovenste regionen als het aankomt op camerakwaliteit.

De reden voor mij om voor een OP toestel te gaan is geen gedoe met rooten, weinig bloatware, de mogelijkheid om met roms te rommelen zonder dat dit veel gedoe geeft met garantie, of niet goed ondersteunde processen omdat er een andere cpu gebruikt wordt.

Camera is soms jammer, maar voor echt goede foto's gebruik ik mijn systeemcamera. Filmpjes die ik maak op festivals kijk ik nauwelijks terug en foto's van vakantie die ik met mijn telefoon maak zijn alleen voor social media en niet voor een fotoboek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaya10
  • Registratie: Maart 2012
  • Niet online

Voor dagelijks gebruik is de Poco F1 en de Oneplus wel een perfect toestel.
Maar voor foto's te maken, kan je een S9 kopen voor rond de 500 of je kunt naar de P20 kijken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koen87
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 15-09 07:21

De kwaliteit van foto's voor mijn OP3 vond ik ook wat tegenvallen.
Echter sinds ik de Google Camera HDR+ port gebruik, vind ik mijn foto's een stuk beter.
Het grootste gedeelte vind ik namelijk dat de software ook niet geweldig is, wellicht dat dit ook voor de OP6 en binnenkort ook voor de OP6T mogelijk is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Koen87 schreef op dinsdag 25 september 2018 @ 05:54:
[...]

De kwaliteit van foto's voor mijn OP3 vond ik ook wat tegenvallen.
Echter sinds ik de Google Camera HDR+ port gebruik, vind ik mijn foto's een stuk beter.
Het grootste gedeelte vind ik namelijk dat de software ook niet geweldig is, wellicht dat dit ook voor de OP6 en binnenkort ook voor de OP6T mogelijk is.
Ach, zodra de nieuwe Pixels uitgekomen zijn komt er ook snel een betere Google Camera port voor de OnePlus 6 en 6T en dan zijn de foto's stukken beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twowheeler
Anonymoussaurus schreef op dinsdag 25 september 2018 @ 09:28:
[...]

Ach, zodra de nieuwe Pixels uitgekomen zijn komt er ook snel een betere Google Camera port voor de OnePlus 6 en 6T en dan zijn de foto's stukken beter.
Ja want beide hebben wel goede camera hardware. Vind de op6 ook best goede foto's maken eigenlijk
Pagina: 1 ... 3 ... 8 Laatste

Dit topic is gesloten.