• niruana
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 03-01 20:22
Mijn (verkochte) OnePlus 5T maakte verschrikkelijk slechte foto's (painting effect etc) die volgens mij veroorzaakt of te verhelpen zijn door betere camerasoftware? Heel wat OnePlus gebruikers installeren Google Camera omdat ze hierdoor betere foto resultaten krijgen, oa door HDR+. Stel dat de 6T uitkomt en de camera (en software) nog steeds niet goed is vergeleken met de Pixel 3. Kan er dan de Google Camera app geïnstalleerd worden op de 6T en je dan door algoritmes van Google bijna zelfde foto's kan maken als de Pixel 3 of zit er speciale hardware in de Pixel3?

[ Voor 20% gewijzigd door niruana op 10-10-2018 09:58 ]

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Nu online
niruana schreef op woensdag 10 oktober 2018 @ 09:55:
Kan er dan de Google Camera app geinstalleerd worden op de 6T en je dan door algoritmes van Google bijna zelfde foto's kan maken als de Pixel 3?
Google Foto's port wordt gemaakt door ontwikkelaars, dus het is altijd maar kijken of ze een nieuwe port kunnen maken die op recentelijke toestellen werkt.
Volgens mij zit er niets speciaal kwa hardware/chip in de Pixel3 en is het voornamelijk software matig dat die zo goede foto's maakt?
Helaas bevatten de Pixel toestellen wel een speciale chip:
Google gebruikt opnieuw kunstmatige intelligentie voor een goede kwaliteit van de afbeeldingen. De camera wordt bijgestaan door de Pixel Vision Core, een door Google ontworpen chip voor berekeningen op visuele beelden zoals hdr+.

• duderuud
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 14:34

duderuud

Sliden is koel

Jamesl schreef op dinsdag 9 oktober 2018 @ 09:37:
[...]

Waarom dan geen S9+? Kan je voor 500 euro ophalen met de cashback actie? Ben zelf helaas totaal geen fan van Samsung telefoons dus denk dat ik er spijt van zou hebben als ik die zou halen maar het is wel een hele goede deal en voldoet aan jouw eisen ;)
Om daar even op in te haken...Het is hele mooie hardware maar die Touchwiz skin is genoeg reden voor mij om alle Samsung telefoons links te laten liggen.
Als Samsung een Android One versie zou uitbrengen...wie weet.

Dat is het mooie van Oneplus, Oxygen is stock Android met wat nuttige toevoegingen, vele malen beter imo.

[ Voor 8% gewijzigd door duderuud op 10-10-2018 11:42 ]

Motor-Forum.nl

Dubbelpost.

[ Voor 98% gewijzigd door Anonymoussaurus op 10-10-2018 15:35 ]

Medewerker van Oxygen Updater: discord.gg/5TXdhKJ

Dag allemaal!

Aanstaande vrijdag bezoek ik de OnePlus HQ in Amsterdam en krijg ik de kans om met twee zeer belangrijke mensen te praten:
Nigel Rijkhoek, de Nederlandse community manager van OnePlus en Maximus Decimus Meridius, een senior moderator op de OnePlus-fora.
Ik kwam met het idee om deze community de gelegenheid te geven vragen te stellen aan OnePlus-vertegenwoordigers, dus dit is je kans om een antwoord te krijgen op je eeuwige vraag!

Zoals altijd, zijn er een paar side-notes:

1. Stuur mij een privébericht met je vraag;
2. Geen trollen, grapjes of andere ongepaste vragen;
3. Het interview zal volledig worden gepubliceerd op de OnePlus Forums, de subreddit en de OnePlus-Discord;
4. Vanwege de beperkte tijd die beschikbaar is, worden vragen geselecteerd en krijgt niet iedereen een antwoord.

Het overtreden van een van deze regels zal ertoe leiden dat je permanent wordt uitgesloten van het indienen van vragen.

• The__Virus
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 18:40
Anonymoussaurus schreef op woensdag 10 oktober 2018 @ 14:23:
Dag allemaal!

Aanstaande vrijdag bezoek ik de OnePlus HQ in Amsterdam en krijg ik de kans om met twee zeer belangrijke mensen te praten:
Nigel Rijkhoek, de Nederlandse community manager van OnePlus en Maximus Decimus Meridius, een senior moderator op de OnePlus-fora.
Ik kwam met het idee om deze community de gelegenheid te geven vragen te stellen aan OnePlus-vertegenwoordigers, dus dit is je kans om een antwoord te krijgen op je eeuwige vraag!

Zoals altijd, zijn er een paar side-notes:

1. Stuur mij een privébericht met je vraag;
2. Geen trollen, grapjes of andere ongepaste vragen;
3. Het interview zal volledig worden gepubliceerd op de OnePlus Forums, de subreddit en de OnePlus-Discord;
4. Vanwege de beperkte tijd die beschikbaar is, worden vragen geselecteerd en krijgt niet iedereen een antwoord.

Het overtreden van een van deze regels zal ertoe leiden dat je permanent wordt uitgesloten van het indienen van vragen.
Ik zie uit naar een verslag hier! :>
OnePlus publiceert interview waarin de toekomst van OxygenOS besproken wordt: [INTERVIEW] OnePlus 6T - The Future of OxygenOS
Above all else, software should serve the needs of its users. That means developing software is a process of continuous evolution and adaptation. As the needs of users change, so too does the purpose of our software. Two things have remained universal throughout the development of OxygenOS – “Fast and Smooth”. We spoke to our resident software expert @Szymon K. , with a few pointers from User Experience Lead Crayon Hsieh, to talk OxygenOS, the OnePlus 6T, Android Pie, and more.

What new features can we expect to see in OxygenOS on the OnePlus 6T?
We’re working on a ton of exciting stuff for the OnePlus 6T. We’ve got a whole new UI coming up that you will have to experience for yourself to really understand. Our goal was to express the OnePlus design language in our UI, making this the most distinct and intuitive version of OxygenOS yet. We’ve also put a lot of work into improving the camera behind the scenes, so you can expect to take even better pictures. (Although, I can’t reveal exactly what we improved just yet… stay tuned!). I think the best way to learn about the new features coming to OxygenOS is to experience them for yourself.

What parts of the software did the team improve the most?
Our focus is always on providing a fast and smooth experience. We’ve got this specialized ‘FSE’ team, where ‘FSE’ stands for ‘Fast, Smooth, and Efficient’. Their goal is to make the most out of our hardware. You can expect to see a couple of features that make the user experience smoother, like an advanced Do not Disturb mode and new Navigation Gestures.

Can you describe OxygenOS on the OnePlus 6T in 10 words or less?
OxygenOS provides a fast, smooth & burden-less experience with no gimmicks.

How are we changing and improving gesture-based navigation?
We've made Navigation Gestures smoother overall. Whenever you swipe up in an app, the application window will follow your finger, making for a more natural experience. It's also faster in two ways: with a quick flick from the bottom of the screen towards the right of your screen, you can change between 2 recently used apps. As there's no navigation bar when using gestures, users weren’t able to double-tap the "recents" button to quickly switch between apps. This new gesture provides a quick and easy substitute. Another thing users couldn't do with Gestures in version 1 was quickly accessing Google Assistant. That's why we've added a new action: just hold the power button for 0.5s to activate Google Assistant.

Crayon: As displays get taller and taller, we want to find a way that users can continue to navigate their phones with one hand. So, that’s why we implemented full-screen gestures. We spent a lot of time tweaking every animation. Every swipe was tested over 1000 times to ensure the motion felt natural.

What do we do to make sure OxygenOS consumes as little power as possible?
Our FSE team is working on a number of optimizations to the power consumption of OxygenOS, making use of the Qualcomm™ Snapdragon® 845. One of the things they've added is an AI-based algorithm that will allow the phone to learn when you sleep, so it can minimize background usage and reduce power consumption accordingly.

How has our Android Pie update been received by the community?
Our users are always excited about new Android version updates. They know that OnePlus is the kind of company that embraces what's great about Pure Android and simply adds to it, rather than ruining the base Android experience; hence the excitement.

What is your view on Digital Well-being and what are we doing to support a mindful lifestyle?
We believe that technology should serve people, not the other way around. Thus, we support initiatives that are meant to help users monitor and, if necessary, limit their smartphone usage. We've always developed our software with user experience in mind, which often means designing software in a way that ensures completing a single action takes as little time as possible. There are multiple examples of this, off-screen gestures and QuickPay being two of the most notable. We're striving to reduce the amount of taps required to perform a single interaction or action. We strongly believe in a balanced approach to software design, which includes balancing smartphone usage.

Crayon: From a software perspective, our goal is to help users to finish their tasks as soon as possible rather than trapping users in our system. We always keep this concept in mind. When users open one app, how can they recognize what they need to do, and move on to the next step? When they’re done, we want to encourage them to get off the phone and embrace the real world. Smartphones should serve our life, not dominate it.

Thank you for talking to us today! We can’t wait to see what’s coming to OxygenOS next.
You’re welcome! We’ll have a lot more to share about the future of OxygenOS soon, so keep an eye out.

OxygenOS remains one of the most compelling reasons to use a OnePlus device. Much of our software’s success is owed to you, our community. From the name to every single feature and optimization, every aspect of OxygenOS has been carefully tuned and adjusted according to your feedback. Together, we have built arguably the best version of Android available on any smartphone. Thank you!

[ Voor 92% gewijzigd door Anonymoussaurus op 12-10-2018 12:54 ]

• rens-br
  • Nu online
We’re working on a ton of exciting stuff for the OnePlus 6T. We’ve got a whole new UI coming up that you will have to experience for yourself to really understand.
Oh Oh. Ik hoop niet dat dat betekend dat ze van Stock Android UI afstappen.

• WCA
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 12:30

WCA

rens-br schreef op vrijdag 12 oktober 2018 @ 13:16:
[...]

Als ze de software gaan verpesten, is dat voor mij een reden om geen Oneplus meer te kopen. Oxygen OS is letterlijk het doorslaggevende punt waarom ik voor Oneplus kies

Share and Enjoy!

• rens-br
  • Nu online
GreNade schreef op vrijdag 12 oktober 2018 @ 13:27:
Als ze de software gaan verpesten, is dat voor mij een reden om geen Oneplus meer te kopen. Oxygen OS is letterlijk het doorslaggevende punt waarom ik voor Oneplus kies
Dat geldt voor mij ook, stock Android is voor mij ook prima overigens (Android One bijv.), grote reden ook waarom de Pocophone er hier niet inkomt.

• Edzeau
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 18-10 09:40
rens-br schreef op vrijdag 12 oktober 2018 @ 13:16:
[...]

Dat zou wel echt een flinke dealbreaker zijn als dat zo is. Ik heb ook het idee dat een groot deel van de OnePlus fans, fan zijn vanwege de fijne OxygenOS.

• WCA

WCA

rens-br schreef op vrijdag 12 oktober 2018 @ 13:28:
[...]

Dat geldt voor mij ook, stock Android is voor mij ook prima overigens (Android One bijv.), grote reden ook waarom de Pocophone er hier niet inkomt.
Stock Android is mooi, maar de huidige Oxygen OS vind ik mooier.

Maarja, laten we niet op de zaken vooruit lopen. Zelfs al passen ze het aan, het zou natuulijk zomaar kunnen dat ze iets juist heel goed doen. Maarja, dat moeten we maar zien.

Share and Enjoy!

• rens-br
  • Nu online
Edzeau schreef op vrijdag 12 oktober 2018 @ 13:30:
Dat zou wel echt een flinke dealbreaker zijn als dat zo is. Ik heb ook het idee dat een groot deel van de OnePlus fans, fan zijn vanwege de fijne OxygenOS.
Dat idee heb ik ook en wanneer ik de reacties lees onder die forumpost klopt dat ook wel aardig.
GreNade schreef op vrijdag 12 oktober 2018 @ 13:30:
[...]
Stock Android is mooi, maar de huidige Oxygen OS vind ik mooier.
Eensch, Stock Android / One is net iets te kaal naar mijn mening, maar als ik zou moeten kiezen tussen Android One of MIUI / Samsung Experience / HTC Sense / EMUI wint Android One altijd. (En daarboven dan natuurlijk OOS)
Maarja, laten we niet op de zaken vooruit lopen. Zelfs al passen ze het aan, het zou natuulijk zomaar kunnen dat ze iets juist heel goed doen. Maarja, dat moeten we maar zien.
Zo is dat ook wer, over 18 dagen weten we meer.

[ Voor 47% gewijzigd door rens-br op 12-10-2018 13:32 ]

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 21:54

Vos

AFCA

De One en 5 waren no-brainers voor mij, dat is nu niet meer het geval. Ga eerst wachten op reviews alvorens ik hem (eventueel) koop.

En voornamelijk voor de FPS en UI.

Hebben jullie de rest ook wel gelezen? :p
Can you describe OxygenOS on the OnePlus 6T in 10 words or less?
OxygenOS provides a fast, smooth & burden-less experience with no gimmicks.

• WCA

WCA

Anonymoussaurus schreef op vrijdag 12 oktober 2018 @ 13:42:
Hebben jullie de rest ook wel gelezen? :p

[...]
Tsja, Samsung vindt zijn Touchwiz (of hoe dat nu ook heet) ook geen gimmick natuurlijk.

Share and Enjoy!

• Jamesl
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 17:31
Over het veranderen van oxygen OS ben ik niet bang, ik heb wel vertrouwen in OP.
We’ve also put a lot of work into improving the camera behind the scenes, so you can expect to take even better pictures
.

Hier ben ik wel benieuwd naar! Ik neem aan dat de sensor etc. hetzelfde is als bij de 6 maar hoop dat ze dan idd softwarematig verbeteringen hebben toegepast. :)
By the way:
How has our Android Pie update been received by the community?
Our users are always excited about new Android version updates. They know that OnePlus is the kind of company that embraces what's great about Pure Android and simply adds to it, rather than ruining the base Android experience; hence the excitement.

• johanneslol
  • Registratie: December 2011
  • Niet online
:) Ik ben ook van plan een 6T te kopen als vervanging van mijn S7 edge. Aangezien ik nog nooit een oneplus heb gehad, had ik wat vragen. :) heeft de 6T standaard root toegang? Verwachten jullie dat de camera veel slechter dan van de S7 zou zal?

Voor de medewerkers van oneplus: Wat vinden jullie de standout feature van de oneplus 6T?
johanneslol schreef op vrijdag 12 oktober 2018 @ 15:01:
:) Ik ben ook van plan een 6T te kopen als vervanging van mijn S7 edge. Aangezien ik nog nooit een oneplus heb gehad, had ik wat vragen. :) heeft de 6T standaard root toegang? Verwachten jullie dat de camera veel slechter dan van de S7 zou zal?

Voor de medewerkers van oneplus: Wat vinden jullie de standout feature van de oneplus 6T?
  1. Ja, OnePlus moedigt het rooten aan door kernel sources vrij te geven etc. Er zijn ook veel custom ROMs voor.
  2. Nee, zelfs beter. De 6 was al beter dan de S7. Check de review van @Frozen maar. Hij vergelijkt daar z'n S7 met de OnePlus 6.
  3. Waarschijnlijk de in-display vingerafdrukscanner.

• johanneslol
  • Registratie: December 2011
  • Niet online
Anonymoussaurus schreef op vrijdag 12 oktober 2018 @ 15:10:
[...]
  1. Ja, OnePlus moedigt het rooten aan door kernel sources vrij te geven etc. Er zijn ook veel custom ROMs voor.
  2. Nee, zelfs beter. De 6 was al beter dan de S7. Check de review van @Frozen maar. Hij vergelijkt daar z'n S7 met de OnePlus 6.
  3. Waarschijnlijk de in-display vingerafdrukscanner.
Wauw bedankt _/-\o_ voor de snelle reactie. Ik ga frozen review eens even opzoeken :) _/-\o_ en zodra die komt dan meteen routen xd en zorgen dat ik een landscape keyboard heb. Iets wat ik heel erg mis in de S7. ( Landscape + text zien in whatsapp bijvoorbeeld. )

• lubbertkramer
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 05-11 22:32
Volgens artikel op want.nl zal de vingerscanner optisch zijn
De nieuwe OnePlus 6T wordt pas eind deze maand aangekondigd, maar de komst van een in-screen vingerafdrukscanner is al bevestigd. De grote vraag was alleen: heeft OnePlus een optische of een ultrasonic scanner gebruikt? Het antwoord op die vraag is, helaas, optisch. Dit betekend dat je vinger alsnog op een specifieke plek moet liggen om je telefoon te ontgrendelen. En dat is best wel zonde.

• westergas
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 02-11 11:59

westergas

rikkie_pc

laat maar

[ Voor 96% gewijzigd door westergas op 12-10-2018 16:55 ]

rikkie de zwerver TweakersIII (TandjeBij!)

Ik heb het topic eindelijk bijgewerkt... Zie changelog voor veranderingen. 1.0.0 > 1.1.0.

• crobo
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 12-09 11:54
Jamesl schreef op vrijdag 12 oktober 2018 @ 13:57:
Over het veranderen van oxygen OS ben ik niet bang, ik heb wel vertrouwen in OP.
Ik ben super blij om te horen dat ze iets aan de UI van Oxygen OS gaan doen. (Bijna) Kale Android komt me de strot uit. Het komt over als 13 in een dozijn plus vind ik het simpelweg allemaal net iets te kaal (vandaar ook dat ik geen iOS devices gebruik).

Natuurlijk zou je kunnen zeggen dat ik een andere launcher zou kunnen installeren, maar dat is het vaak net niet. Er blijven dan vaak onderdelen ongewijzigd en het voelt gewoon niet zo fijn aan.

Ik moest trouwens meteen aan de OnePlus h2os rom denken, die als ik het goed heb in Azie als standaard rom gebruikt werd. Benieuwd of het gelijkenissen daarmee gaat hebben.

Al met al ben ik erg benieuwd. De vorige keer heb ik mijn OnePlus 3 binnen een week verkocht vanwege de (bijna) kale Android rom. Verder vond ik het een super toestel met een beetje tegenvallende camera.

• Sjenker
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 09:19
lubbertkramer schreef op vrijdag 12 oktober 2018 @ 16:28:
Volgens artikel op want.nl zal de vingerscanner optisch zijn

[...]
Ik snap het niet. Waarom ze overlaten komen dat optisch zo slecht is. Met huidige toestellen moet je toch ook je vinger op een specifieke leggen of is een optische langzamer dan een ultrasoon? Ben allang blij dat scanner weer voorop zit.
Anonymoussaurus schreef op vrijdag 12 oktober 2018 @ 15:10:
[...]
  • Nee, zelfs beter. De 6 was al beter dan de S7. Check de review van @Frozen maar. Hij vergelijkt daar z'n S7 met de OnePlus 6.
Goed om te weten, zit zelf namelijk ook op het moment op een s7. Kijk wel uit naar de 6t,omdat ik dan weer eens wat anders heb dan Touchwiz van Samsung. Ik wacht nog wel de reviews even af.

• Jamesl
Sjenker schreef op zaterdag 13 oktober 2018 @ 14:10:
[...]

Ik snap het niet. Waarom ze overlaten komen dat optisch zo slecht is. Met huidige toestellen moet je toch ook je vinger op een specifieke leggen of is een optische langzamer dan een ultrasoon? Ben allang blij dat scanner weer voorop zit.
[...]
Ja exact, heb nu de 3T en moet hem altijd precies op de homebutton neerleggen, als die plek bij de 6T net zo fijn zit dan snap ik het negatieve ook niet..

• lubbertkramer
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 05-11 22:32
Sjenker schreef op zaterdag 13 oktober 2018 @ 14:10:
[...]

Geen idee, zie zelf het probleem ook niet zo als is het misschien lastiger in te schatten dan op je home button? Zelf zal ik het minimaal gebruiken omdat mijn smartwatch in de buurt is er dan geen lock is. Twijfel alleen nog steeds 6T of toch voor de S9+ maar heb nog een dag tot de cashback actie voorbij is O-)

• ik222
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online
Ik hoop vooral dat de vingerafdruk scanner snel en betrouwbaar genoeg is... Die vaste plek maakt me inderdaad weinig uit.
lubbertkramer schreef op zaterdag 13 oktober 2018 @ 19:10:
[...]

Geen idee, zie zelf het probleem ook niet zo als is het misschien lastiger in te schatten dan op je home button? Zelf zal ik het minimaal gebruiken omdat mijn smartwatch in de buurt is er dan geen lock is. Twijfel alleen nog steeds 6T of toch voor de S9+ maar heb nog een dag tot de cashback actie voorbij is O-)
Ook objectief gezien: 6T. Ik zou absoluut geen Samsung willen. Zelfs al is een Samsung goedkoper.

• crobo
Anonymoussaurus schreef op zaterdag 13 oktober 2018 @ 20:47:
[...]

Ook objectief gezien: 6T. Ik zou absoluut geen Samsung willen. Zelfs al is een Samsung goedkoper.
Wat bedoel je met objectief gezien de 6T als ik vragen mag?

De OnePlus 6 is een super toestel, vooral als je naar de prijs/kwaliteit verhouding kijkt. Als je echter niet naar de prijs kijkt zou ik zelf voor de S9(+) kiezen, maar ik begrijp ook heel goed dat er genoeg mensen zijn die er anders over denken.
crobo schreef op zaterdag 13 oktober 2018 @ 21:23:
[...]

De OnePlus 6 is een super toestel, vooral als je naar de prijs/kwaliteit verhouding kijkt. Als je echter niet naar de prijs kijkt zou ik zelf voor de S9(+) kiezen, maar ik begrijp ook heel goed dat er genoeg mensen zijn die er anders over denken.
Omdat ik een voorliefde heb voor OnePlus, dus natuurlijk zou ik subjectief gezien kiezen voor een OnePlus 6T. Maar als ik het niet vanuit dat oogpunt bekijk, objectief dus, zou ik alsnog voor een 6T kiezen.

• WCA

WCA

crobo schreef op zaterdag 13 oktober 2018 @ 21:23:
[...]

Dat ligt maar net aan je prioriteiten. Voor mij is de software van een samsung telefoon een dealbreaker bijvoorbeeld

Share and Enjoy!

• crobo
Anonymoussaurus schreef op zaterdag 13 oktober 2018 @ 21:30:
[...]
Omdat ik een voorliefde heb voor OnePlus, dus natuurlijk zou ik subjectief gezien kiezen voor een OnePlus 6T. Maar als ik het niet vanuit dat oogpunt bekijk, objectief dus, zou ik alsnog voor een 6T kiezen.
@Anonymoussaurus Dat begrijp ik. Het is maar dat ik via mijn werk goedkoop een Galaxy S8 kon aanschaffen, want prive was ik voor de OnePlus 5 gegaan vanwege de naar mijn mening betere prijs/kwaliteit verhouding.

Je kan echter niet zeggen dat de 6T objectief beter is. Op sommige punten scoort de OnePlus beter en op andere punten de Galaxy, of een ander smartphone merk. Het design van het toestel en de rom zijn alleen al zulke subjectieve dingen dat je daar niet objectief over kan oordelen, toch?
GreNade schreef op zaterdag 13 oktober 2018 @ 21:34:
[...]
Dat ligt maar net aan je prioriteiten. Voor mij is de software van een samsung telefoon een dealbreaker bijvoorbeeld
@GreNade Ook jouw punt begrijp ik. Het verschil in roms en skins vind ik een van de allergrootste voordelen van Android. Er is voor ieder wat wils.

Ik mag rond mei 2019 weer een nieuw toestel uitkiezen. Dan zal het voor mij weer tussen de OnePlus 7 en de Galaxy S10 gaan. Tot die tijd kijk ik toch uit naar de 6T. Ben benieuwd naar de nieuwe UI veranderingen en de in screen fingerprint scanner.

[ Voor 16% gewijzigd door crobo op 13-10-2018 21:48 ]

• bjvdven
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 05-11 11:21
Heeft iemand al meegedaan op www.unlock.oneplus.com? Er zijn accessoires en nieuwe producten te winnen/unlocken. Ik krijg helaas de bevestigingsmail niet binnen.

RX 7900XTX, 9800X3D, B650 TUF GAMING, 32Gb 6000c30 buildzoid timings , Arctic Freezer II 280mm ||| Galaxy S23 Ultra 512GB

• Neil CB
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 10:57
bjvdven schreef op dinsdag 16 oktober 2018 @ 09:59:
Heeft iemand al meegedaan op www.unlock.oneplus.com? Er zijn accessoires en nieuwe producten te winnen/unlocken. Ik krijg helaas de bevestigingsmail niet binnen.
Zelfde probleem hier . ;w

• bjvdven
Morgen is er blijkbaar een nieuwe announcement op bovengenoemde site. Ben benieuwd. Wat ik niet begrijp is waarom OnePlus alle details al prijsgeeft voor de launch. Zo wordt de launch wel erg saai. Ik snap dat alle media-aandacht een aanwinst is maar ik hou wel van een verrassing.

[ Voor 4% gewijzigd door bjvdven op 16-10-2018 10:11 ]

RX 7900XTX, 9800X3D, B650 TUF GAMING, 32Gb 6000c30 buildzoid timings , Arctic Freezer II 280mm ||| Galaxy S23 Ultra 512GB

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 08:56
Komt in de spam mail binnen omdat niet geverifieerd kan worden dat de mail bij oneplus vandaan komt. De link die er in zit om te registreren wordt door google geblokkeerd zodat je alsnog niet kan aanmelden. Althans bij gmail. Via de pc aanmelden werkt weer niet omdat het via een mobiel moet.

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

• Jamesl
Via hotmail krijg ik ook niks binnen, via gmail wel, inderdaad in de spam folder. Maar als ik op die link klik kom ik weer op de pagina waar ik me moet aanmelden. Dus kom ook niet verder.
Iemand een oplossing? |:(

Edit: nvm, is nu wel gelukt na nog een keer e-mail resenden. Helaas nu moet ik blijven tappen haha
Helaas lagged het tappen wel helemaal uit... En word ik regelmatig teruggezet naar een duizend taps eerder..

[ Voor 33% gewijzigd door Jamesl op 16-10-2018 11:22 ]

• bjvdven
Jamesl schreef op dinsdag 16 oktober 2018 @ 11:05:
Via hotmail krijg ik ook niks binnen, via gmail wel, inderdaad in de spam folder. Maar als ik op die link klik kom ik weer op de pagina waar ik me moet aanmelden. Dus kom ook niet verder.
Iemand een oplossing? |:(

Edit: nvm, is nu wel gelukt na nog een keer e-mail resenden. Helaas nu moet ik blijven tappen haha
Helaas lagged het tappen wel helemaal uit... En word ik regelmatig teruggezet naar een duizend taps eerder..
Ik kom er maar niet in. Heb de mail nu wel binnen via Gmail. Maar blijf terugkomen op de get-started pagina.

Vind het een nutteloos iets. 90% (in ieder geval degenen die bovenaan staan) gebruiken autoclickers. Ik ken ze. Vanwege die reden na 5 minuten alweer mee gekapt..

• Jamesl
Anonymoussaurus schreef op dinsdag 16 oktober 2018 @ 11:46:
Vind het een nutteloos iets. 90% (in ieder geval degenen die bovenaan staan) gebruiken autoclickers. Ik ken ze. Vanwege die reden na 5 minuten alweer mee gekapt..
Ja snap ik, eerste wordt je toch niet. Maar ik ben wel benieuwd wat je krijgt bij de 60k, iemand toevallig daar al iets over gevonden? Ik weet niet of ik ermee doorga, ligt misschien aan mijn 3T maar het tappen gaat niet soepel... :|
Jamesl schreef op dinsdag 16 oktober 2018 @ 12:14:
[...]

Ja snap ik, eerste wordt je toch niet. Maar ik ben wel benieuwd wat je krijgt bij de 60k, iemand toevallig daar al iets over gevonden? Ik weet niet of ik ermee doorga, ligt misschien aan mijn 3T maar het tappen gaat niet soepel... :|
Bij 60K maak je kans op een tempered glas. Check:

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/4ThdN4W.png

• Jamesl
Anonymoussaurus schreef op dinsdag 16 oktober 2018 @ 12:16:
[...]

Bij 60K maak je kans op een tempered glas. Check:

[Afbeelding]
Ah dus bij 1M maak je kans op bullets wireless? Nouja als het zou werken zou ik het misschien doen :p Thanks iig voor de info
Jamesl schreef op dinsdag 16 oktober 2018 @ 12:17:
[...]

Ah dus bij 1M maak je kans op bullets wireless? Nouja als het zou werken zou ik het misschien doen :p Thanks iig voor de info
Jep, maak je kans. Want iedereen die met zo'n autoclicker speelt, haalt sowieso de miljoen dus tsja :p. Het is dus niet zo dat je per definitie wat gaat winnen. Zijn ook trouwens al veel mensen geweest die werden gedetecteerd en werden gesetbacked.

• Sjenker
Dat is inderdaad niet zo moeilijk om te halen, je zet een android emulator aan gaat naar de website. Start een auto clicker op in je desktop en gaan met die banaan.

• Benjike
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 19:10
https://www.gizmochina.co...nd-color-variants-leaked/

Mogelijke leak van prijzen/storage en kleuren...

Lichte prijsverhoging, maar geen 64GB versie meer..

[ Voor 14% gewijzigd door Benjike op 17-10-2018 12:46 ]

OnePlus 6T komt met mogelijke nachtmodus voor camera: https://true-tech.net/one...t-come-camera-night-mode/

• 13art
Benjike schreef op woensdag 17 oktober 2018 @ 12:02:
https://www.gizmochina.co...nd-color-variants-leaked/

Mogelijke leak van prijzen/storage en kleuren...

Lichte prijsverhoging, maar geen 64GB versie meer..
Er zullen vast nog wel meer kleuren komen door de tijd heen. Denk dat ik daar sowieso maar op wacht. Ben wel een beetje klaar met het altijd en eeuwige zwart.

l3art schreef op donderdag 18 oktober 2018 @ 10:42:
Er zullen vast nog wel meer kleuren komen door de tijd heen.
Denk dat ik daar sowieso maar op wacht. Ben wel een beetje klaar met het altijd en eeuwige zwart.
Midnight Black is dan wel een kleur die altijd wel op de markt mag blijven, imo.
Maar ach zoveel mensen, zoveel meningen ;)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

• Huigie
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 13:03

Huigie

ㅤㅤKAIZEN

Dan neigt ie toch meer naar de Oppo R17 Pro dan de non pro...

Qua kleuren, lb, ding zit toch in een hoesje... :P

Specs

• Nakebod
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22:11

Nakebod

Nope.

Toch jammer als er geen 64GB komt. Ookal scheelt het misschien maar een paar euro.

Toen ik de 3T kocht had ik wel data op mijn telefoon staan. 64GB zou genoeg zijn, maar 128GB was een veiligere keuze. Mijn data is langzaam aan eigenlijk alleen maar minder geworden. Net 22GB in gebruik, waarvan de meeste data die ik nu nog heb Spotify download cache is, dus eigenlijk nog minder.

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

• Huigie

Huigie

ㅤㅤKAIZEN

Nakebod schreef op donderdag 18 oktober 2018 @ 11:44:

Mijn data is langzaam aan eigenlijk alleen maar minder geworden.
Ik hoop dat deze telefoon nu eindelijk eens een snelle USB poort heeft. Heb nu een paar maal tussen de stable en de open beta rom geswitched maar ben gestopt met m'n muziek er op terug te zetten want er ff 60GB muziek op knallen duurt echt een eeuwigheid...

Specs

Jongens, de aankondiging is met 1 dag vervroegd! :D

[ANNOUNCEMENT] OnePlus 6T Launch Update
Friends,

A lot has changed in the past 24 hours. When we announced the launch of the OnePlus 6T on October 8, we were convinced our timing would allow us to maximize the amount of people we could reach with our message. That changed when Apple announced they would be hosting their own event on October 30. We know the entire industry and all media will be holding their breath. So, imagine how we felt when we learned the date of their latest event. One minute, we were preparing for our greatest and most exciting launch event yet. The next, we were posed with a difficult question: “What do we do now?”

In any pursuit, you can only play the cards you are dealt. We were dealt a pretty bad hand. Our challenge was to find a way to make the most of a bad situation. For months on end, hundreds of people have poured their hearts and souls into creating our best product to date. Our goal is to make sure it gets the time and attention it deserves.

We couldn’t make this decision on our own. For hours, we talked to our press contacts to gain insight into how Apple’s announcement could affect the launch of the OnePlus 6T. We received considered, honest and thoughtful feedback. They showed us that if we chose to stick to our original timeline, launching the OnePlus 6T on October 30, we would be overshadowed by Apple.

But, we know the most important voices are yours – our community. We talked to some of our most loyal users, knowing we could not make a decision of this magnitude without your input. Because we know you would be most affected by this change. Flight tickets have been booked, hotel rooms reserved, and plans made. Internally, we were incredibly divided on this decision. We debated for hours before we came to one of the most painful decisions we have ever made.

As ambitious and passionate as we all are, we have to acknowledge the reality of this situation. There are no winners here. Over the course of almost 5 years, we have been proud to witness the rise of one of the most passionate and powerful communities in all of tech. But, we have to remain realistic. We have only just begun our journey and cannot afford to let one of the most important products in our history be affected by another great product launch. So after deep reflection, we have decided to move the OnePlus 6T Launch Event in New York City to October 29.

We are moving the event a day early so we can all experience the latest technology, together. To those affected, we know sorry isn’t good enough. So, we will do everything in our power to make things right. Starting with those of you who own a ticket, but won’t be able to make the event. Everyone who owns a ticket will be able to apply for a full refund for their ticket.

If you’re still able to join our event, first of all: Thank you! We will cover any costs you might incur to change your plans. If you need to pay to move your flight, we’ve got your back. Same goes for those of you who booked a hotel or made other arrangements. Our team will be getting in touch with all ticket owners individually to help you out.

We hope that you will understand our decision. If you are willing to help spread the word and make this our biggest event yet, we would be incredibly very grateful if you could share the news with other OnePlus followers. As we continue to grow, we will continue to challenge this industry together. We can’t wait to unveil the OnePlus 6T. It'll be a big week in New York. But, we’re ready to Unlock The Speed – hand-in-hand with you. Thank you for supporting us! See you October 29, at 11AM EDT.

OnePlus Team.

• Oekol
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 21:06

Oekol

waka waka hey hey

Heel netjes om alle kosten te vergoeden voor eventuele nieuwe boekingen van vluchten etc. Scheelt weer een dag wachten in ieder geval!

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

• 13art
Dus dat is dan 16:00 Nederlandse tijd als ik me niet vergis.
Damn dan zit ik net in een vergadering.

• Sjenker
@Anonymoussaurus heb ik er over heen gelezen of moet jou interview nog online komen?
l3art schreef op vrijdag 19 oktober 2018 @ 21:28:
Dus dat is dan 16:00 Nederlandse tijd als ik me niet vergis.
Damn dan zit ik net in een vergadering.
Ja, 16:00: https://www.oneplus.com/nl/6t/launch
Sjenker schreef op zaterdag 20 oktober 2018 @ 00:22:
@Anonymoussaurus heb ik er over heen gelezen of moet jou interview nog online komen?
Helaas klopt dat, maar @OnePlus heeft het op het moment druk, dus we zullen nog even moeten wachten.

• Huigie

Huigie

ㅤㅤKAIZEN

Anonymoussaurus schreef op vrijdag 19 oktober 2018 @ 21:17:
Jongens, de aankondiging is met 1 dag vervroegd! :D
Briljante actie!!! 😂😂😂

Specs

• superiscch
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 31-10 21:37
De dag dat je kon bestellen was beter vervroegd..
😜

Verwijderd

Allemaal leuk en aardig maar een beetje kenner weet exact hoe dat ding eruit ziet en wat erin komt.

• 13art
Verwijderd schreef op zaterdag 20 oktober 2018 @ 07:39:
Allemaal leuk en aardig maar een beetje kenner weet exact hoe dat ding eruit ziet en wat erin komt.
Tja, dat is tegenwoordig zo'n beetje bij elke telefoon wel het geval.

• beyazz06
  • Niet online
l3art schreef op zaterdag 20 oktober 2018 @ 08:22:
[...]

Tja, dat is tegenwoordig zo'n beetje bij elke telefoon wel het geval.
Niet helemaal. Bij de Oneplus weet je al heel snel hoe het toestel eruit gaat zien vanwege het feit dat ze Oppo 'design' hanteren. Dan is er de hardware nog, wat vaak de laatste Snapdragon is.. Dus sjah, blijft er weinig over.

Ik moet zeggen dat ik het wel erg jammer vind. Vond Oneplus in het begin een zeer goede visie hebben en altijd gevolgd, maar met de Oneplus 6 (t) heb ik het inmiddels laten varen. De visie van vroeger hebben ze mi niet meer, erg jammer.

• Huigie

Huigie

ㅤㅤKAIZEN

Whut, why? Die dingen worden steeds beter, wat had je liever gezien dan?

Specs

• duderuud

duderuud

Sliden is koel

Werd de software niet anders deze keer? Misschien is dat de enige grote verassing deze keer.

Motor-Forum.nl

• Sjenker
beyazz06 schreef op zaterdag 20 oktober 2018 @ 10:17:
[...]

Niet helemaal. Bij de Oneplus weet je al heel snel hoe het toestel eruit gaat zien vanwege het feit dat ze Oppo 'design' hanteren. Dan is er de hardware nog, wat vaak de laatste Snapdragon is.. Dus sjah, blijft er weinig over.

Ik moet zeggen dat ik het wel erg jammer vind. Vond Oneplus in het begin een zeer goede visie hebben en altijd gevolgd, maar met de Oneplus 6 (t) heb ik het inmiddels laten varen. De visie van vroeger hebben ze mi niet meer, erg jammer.
Misschien geeft dit filmpje beetje inzicht waarom ze veranderd zijn: YouTube: Why Enthusiast Brands will Betray You.
Credit gaat naar drdextro: drdextro in 'nieuws: Gerucht: OnePlus 6T wordt iets duurder dan voorganger'

• Huigie

Huigie

ㅤㅤKAIZEN

Hmm...

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/DVxI0YcLMzvVjdNNNOpPorWB/thumb.jpg

OnePlus Ultimate Limited Edition
OnePlus Ultimate Limited Edition is the ultimate kit for anyone who wants to get all of your OnePlus 6T. In the package we will include an OnePlus 6T as well as a host of secret things.

The Limited OnePlus Ultimate Limited Edition will be sold before the official presentation of OnePlus 6T and delivered one day before the general sale. The sale will start on October 25, five days before OnePlus 6T is presented in New York. OnePlus Ultimate Limited Edition will only be sold at the Web Hall and will be limited to 100 copies.

Ultimate Limited Edition has a higher price than the device itself will have on sale but the content will more than compensate the higher price tag.

[ Voor 69% gewijzigd door Huigie op 21-10-2018 21:11 ]

Specs

• iestyn99
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 23-10 20:41
Webhallen.se is een serieuze winkel zowel online als met een aantal fysieke winkels in Stockholm. Dat maakt mij natuurlijk nog nieuwsgieriger of dit iets is wat ook bij ons te koop zal zijn. Helaas leveren zij alleen in Zweden. En er staat "webhallen exclusive" dus misschien is het een pakje die ze zelf samenstellen. Ook al is mijn Zweeds toevallig uitstekend, wijzer kan ik er helaas niet van worden...

Edit:
De Zweedse site Swedroid.se meldt dat het gaat om een special van Webhallen van 100 stuks die op 5 november, dus een dag eerder dan officieel, wordt geleverd en dat het bestaat uit een OnePlus 6T plus een doosje met geheime extra spul. Hij is duurder dan een los toestel ( er wordt geen prijs genoemd) maar "de leuke extra's zijn het meer dan waard".

[ Voor 25% gewijzigd door iestyn99 op 21-10-2018 21:36 ]

Lijkt me niet echt een betrouwbare bron. Waar heb je dat vandaan?

• Huigie

Huigie

ㅤㅤKAIZEN

Anonymoussaurus schreef op maandag 22 oktober 2018 @ 01:28:
[...]

Lijkt me niet echt een betrouwbare bron. Waar heb je dat vandaan?
OP forum, 6t speculation draadje.

Specs

• WinSCaP
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 04-11 07:42
Ik zie nog niet helemaal een echte vooruitgang in de specs van de Oneplus 6 VS 6t. Met uitzondering van het feit dat de fingerprintsensor achter het scherm zit en een andere camera. Ben erg benieuwd naar de presentatie komende week, wat ik gemist heb in de leaks :)

• ik222
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online
WinSCaP schreef op maandag 22 oktober 2018 @ 08:02:
Ik zie nog niet helemaal een echte vooruitgang in de specs van de Oneplus 6 VS 6t. Met uitzondering van het feit dat de fingerprintsensor achter het scherm zit en een andere camera. Ben erg benieuwd naar de presentatie komende week, wat ik gemist heb in de leaks :)
Accu lijkt ook wat groter geworden, ben met name heel benieuwd naar hoeveel dat oplevert in de tweakers.net review.

• westergas
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 02-11 11:59

westergas

rikkie_pc

WinSCaP schreef op maandag 22 oktober 2018 @ 08:02:
Die sensor in het scherm zie ik juist als een achteruitgang ;)
Ik kan me niet voorstellen dat er veel mensen van de 6 overstappen naar de 6T. Van de 5T en ouder is het natuurlijk wel een mooie stap.

rikkie de zwerver TweakersIII (TandjeBij!)

• Huigie

Huigie

ㅤㅤKAIZEN

Welnee, met een dubbel tap je scherm wekken en dan je vinger erop leggen om erin te komen. Ideaal! Die ouwe telefoons moet je helemaal oppakken, dan moet je voelen waar de sensor op de achterkant zit, je vinger erop plaatsen... Echt, de moeite...zo ouderwets ook... :P :D

Specs

• bjvdven
Hoe gaaf ik de OSF ook vind blijf ik me afvragen hoe ik dan met een simpele veeg met één hand mijn notificatiescherm naar beneden ga halen... Nu doe ik dat met de FPS achterop mijn 5T. Maar met een "virtuele" zal dat niet meer gaan toch? Ik gebruik die feature echt belachelijk vaak. Iemand een idee?

• Huigie

Huigie

ㅤㅤKAIZEN

bjvdven schreef op maandag 22 oktober 2018 @ 12:52:
Hoe gaaf ik de OSF ook vind blijf ik me afvragen hoe ik dan met een simpele veeg met één hand mijn notificatiescherm naar beneden ga halen... Nu doe ik dat met de FPS achterop mijn 5T. Maar met een "virtuele" zal dat niet meer gaan toch? Ik gebruik die feature echt belachelijk vaak. Iemand een idee?
Die feature zit niet in de 6, dan vast ook niet in de 6T.

Specs

• bjvdven
Huigie schreef op maandag 22 oktober 2018 @ 12:58:
[...]

Die feature zit niet in de 6, dan vast ook niet in de 6T.
Kijk eens bij "Gestures" in je instellingen. Daar staat een optie: Swipe fingerprint for notifications.

• WCA

WCA

bjvdven schreef op maandag 22 oktober 2018 @ 12:52:
Er zit op de voorkant een scherm dat reageert op aanrakingen ;)

Share and Enjoy!

• bjvdven
GreNade schreef op maandag 22 oktober 2018 @ 13:14:
[...]

Er zit op de voorkant een scherm dat reageert op aanrakingen ;)
Sicke innovatie /s

Maar wat nou als ik lastig met een hand bij mijn notificatiebalk kan komen? Daar is die sensor zo handig voor

• WCA

WCA

bjvdven schreef op maandag 22 oktober 2018 @ 13:16:
[...]

Sicke innovatie /s

Maar wat nou als ik lastig met een hand bij mijn notificatiebalk kan komen? Daar is die sensor zo handig voor
Gek, ik heb minihandjes (voor een man dan) maar ik heb nooit moeite met bij de balk komen. Zeker op het homescreen niet, daar hoeft dat dan ook niet ;P

Share and Enjoy!

• Huigie

Huigie

ㅤㅤKAIZEN

bjvdven schreef op maandag 22 oktober 2018 @ 13:11:
[...]

Kijk eens bij "Gestures" in je instellingen. Daar staat een optie: Swipe fingerprint for notifications.
Sorry, die optie staat er echt niet.

Specs

• WCA

WCA

Huigie schreef op maandag 22 oktober 2018 @ 13:21:
[...]

Sorry, die optie staat er echt niet.
Die stond er in een vorige versie per ongeluk in, je kan 'm grappig genoeg nog wel vinden met de zoekfunctie.

Op het homescreen kan je trouwens op het hele scherm naar beneden zwiepen, dan komt je notificatiecentrum netjes naar beneden

[ Voor 19% gewijzigd door WCA op 22-10-2018 13:32 ]

Share and Enjoy!

• Laguna
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22:17

Laguna

Connaisseur

De 6 heeft die optie nooit gehad, alleen de 5T. Al kan je wel instellen dat je halverwege het scherm je notificatiebalk naar beneden kan swipen.

[ Voor 48% gewijzigd door Laguna op 22-10-2018 13:36 ]

Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H

• Huigie

Huigie

ㅤㅤKAIZEN

He jammer, pas volgend jaar...

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/liURV3YYGrt7SAOTbtuibH0U/thumb.jpg

Specs

• rens-br
  • Nu online
Wat voor presentatie is dit?

• 13art
Voor de NL markt is 5G nog lang niet van belang. Dus jaartje eerder of later maakt voor hier niet uit (en ik dacht voor het grootste gedeelte van de wereld, met uitzondering van China, ook niet).

[ Voor 3% gewijzigd door 13art op 23-10-2018 11:11 ]

• Huigie

Huigie

ㅤㅤKAIZEN

rens-br schreef op dinsdag 23 oktober 2018 @ 11:07:
[...]

Wat voor presentatie is dit?
Carl was gastspreker bij de 5G presentatie van Qualcomm. OP komt volgend jaar met de 1e of iig 1 van de 1e telefoons met 5G ondersteuning.

Specs

• Luca
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 04-11 18:58
OnePlus 6T gelekt door Otto.de

Afbeeldingslocatie: https://static.giga.de/wp-content/uploads/2018/10/OnePlus-6T-Otto-Leak-02-rcm992x504.jpg

Standaard model gaat €579 kosten, maar komt dan ook met 128GB en 8GB RAM. 64GB ROM + 6GB RAM variant lijkt te verdwijnen.

• Huigie

Huigie

ㅤㅤKAIZEN

Hmm, Android 8.1 en microSD slot, lijkt me sterk.

[ Voor 19% gewijzigd door Huigie op 23-10-2018 12:11 ]

Specs

• Sjenker
Huigie schreef op dinsdag 23 oktober 2018 @ 12:11:
Of is het zo'n slot die je ook voor dualsim kunt gebruiken? Je ziet nog wel eens dat die per winkel anders worden geïnterpreteerd.

• Huigie

Huigie

ㅤㅤKAIZEN

Sjenker schreef op dinsdag 23 oktober 2018 @ 12:50:
[...]

Of is het zo'n slot die je ook voor dualsim kunt gebruiken? Je ziet nog wel eens dat die per winkel anders worden geïnterpreteerd.
Neuh, want ze hebben het over "uitbreidbaar met...".

Specs

• Luca
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 04-11 18:58
Huigie schreef op dinsdag 23 oktober 2018 @ 12:11:
MicroSD is inderdaad twijfelachtig, Android 8.1 out-of-the-box zou prima kunnen. 8.1 met een OTA-update beschikbaar voor Android Pie.

• 13art
Android 8.1 zou ik gek vinden. Android Pie draait toch al op de OP6? Lijkt me gek dat ze voor de 6T dan weer terug gaan naar Oreo.

• Plenkske
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 19:44
Pop-ups nu bekend
31 oktober in Amsterdam
https://www.oneplus.com/nl/6t-popups

• duderuud

duderuud

Sliden is koel

Als je in Amsterdam woont snap ik nog dat je er heen zou gaan maar verder...nooit begrepen dit soort acties.

Motor-Forum.nl

• rens-br
  • Nu online
duderuud schreef op dinsdag 23 oktober 2018 @ 14:31:
Als je in Amsterdam woont snap ik nog dat je er heen zou gaan maar verder...nooit begrepen dit soort acties.
Nja je hebt het toestel dan meteen de 31e in huis, ipv. dat je pas vanaf 6 november kan bestellen en dan nog moet wachten totdat het toestel binnen is.

• Huigie

Huigie

ㅤㅤKAIZEN

duderuud schreef op dinsdag 23 oktober 2018 @ 14:31:
Wees blij dat je deze upgradeziekte niet hebt... :/ M'n wijffie krijgt die dag om 12:15 de uitslag van d'r SM (klinkt zoveel beter dan MS.)onderzoek. Heb nu dikke stress of ik nog een telefoon kan scoren als ik rond 15.00 aankom bij de popup... Een normaal mens wacht gewoon een paar dagen, zoveel fijner. ;)

[ Voor 31% gewijzigd door Huigie op 23-10-2018 14:39 ]

Specs

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Als ik er meteen 2 kan oppikken rijd ik wel even langs hoor :) Als het goed is heb ik dan ook meteen een bonnetje met BTW.

EDIT:

Kijk nu het filmpje en zie daadwerkelijk rijen. Dan ga ik niet :+

[ Voor 24% gewijzigd door PWM op 23-10-2018 14:37 ]

• Jamesl
Helaas niet in Lissabon... Daar ben ik dan :-(
Pagina: 1 ... 5 ... 8 Laatste

Dit topic is gesloten.