Ik was al een tijdje bezig met de master league, nu heb ik Option file v2 gedraaid. Nu zie ik bij de selectie een aantal spelers genaamd "players"
Moet ik opnieuw starten?
Moet ik opnieuw starten?
Nee, dat hoort niet. Dit komt meestal omdat je de live update gedraaid hebt na het installeren van de option file. Maar ik weet eerlijk gezegd niet zo goed hoe dit werkt op PS4. Misschien moet je de option file opnieuw installeren?DaYwaLkUr schreef op maandag 24 september 2018 @ 22:11:
Ik was al een tijdje bezig met de master league, nu heb ik Option file v2 gedraaid. Nu zie ik bij de selectie een aantal spelers genaamd "players"![]()
Moet ik opnieuw starten?
Steam/XBL: Avioto
Maar die live update wil je toch juist hebben voor de huidige vorm van de spelers?Avioto schreef op dinsdag 25 september 2018 @ 09:19:
[...]
Nee, dat hoort niet. Dit komt meestal omdat je de live update gedraaid hebt na het installeren van de option file. Maar ik weet eerlijk gezegd niet zo goed hoe dit werkt op PS4. Misschien moet je de option file opnieuw installeren?
Ik heb niet de "echte" manual live update gedaan, maar wel tijdens een exhibition match op R3 de live update gedaan. Anders klopt de selectie niet van de bundesliga.Avioto schreef op dinsdag 25 september 2018 @ 09:19:
[...]
Nee, dat hoort niet. Dit komt meestal omdat je de live update gedraaid hebt na het installeren van de option file. Maar ik weet eerlijk gezegd niet zo goed hoe dit werkt op PS4. Misschien moet je de option file opnieuw installeren?
Het enige wat ik weet is als ik een live update doe, ik hetzelfde probleem krijg als DaYwaLkUr.Sleeon schreef op dinsdag 25 september 2018 @ 09:30:
[...]
Maar die live update wil je toch juist hebben voor de huidige vorm van de spelers?
Gaat prima. Ik speel MyClub op de PS4 met een 3* team en netwerkrestrictie op level 5 en vind altijd wel een tegenstander. Kan weleens een minuutje duren, maar in 95% van de wedstrijden heb ik dan ook een lagloze wedstrijd.KBE91 schreef op dinsdag 25 september 2018 @ 13:42:
Mensen die deze op console spelen ? Zou hem kope voor 39 euro op ps4, maar had graag geweten hoe snel je een tegenstander kan vinden. Meer bepaald in Myclub eigenlijk omdat dit de enige modus is dat ik wil spelen. Heb de vorige pes op pc gekocht, maar duurde enorm lang voor een tegenstander te vinden.
Verwijderd
PSN: Sluuz
ff op de knop R3 duwen, live-update ;-)Sleeon schreef op vrijdag 28 september 2018 @ 09:37:
Ik heb options file V2 van PESUNIVERSE geinstalleerd. Netjes de tuturorial gevolgd, maar als ik nu in de bundesliga kijk, kloppen wel de teams. Maar de selecties kloppen voor geen meter, iemand een idee hoe dit nog te fixen is?
Uhh nee, Bundesliga zit er officieel niet in dus live update doet daar niks voor.DaYwaLkUr schreef op vrijdag 28 september 2018 @ 09:40:
[...]
ff op de knop R3 duwen, live-update ;-)
Dan wat @Sluuz zei, je bent het vinkje vergeten!Sluuz schreef op vrijdag 28 september 2018 @ 09:55:
[...]
Uhh nee, Bundesliga zit er officieel niet in dus live update doet daar niks voor.
Had de middelste aangezet (dacht ik), ga het vanavond nogmaals proberen.Sluuz schreef op vrijdag 28 september 2018 @ 09:39:
Dan heb je de spelers niet goed geimporteerd. Je bent een vinkje vergeten bij het importeren. Als het goed is kan je geowon de bundesliga opnieuw doen en dan het vinkje niet vergeten.
[ Voor 18% gewijzigd door TiezZ_BE op 28-09-2018 13:15 ]
Goed, maar wel met problemen. In de data pack die eind oktober(!) komt worden veel AI problemen gefixt, zoals de voorzetten. Dus misschien is het waard om daarop te wachten.Joel22 schreef op vrijdag 28 september 2018 @ 09:15:
Hoe is de game op superstar tegen de computer?
Ik weet niet wat jij speelt, maar bij mij komen ze echt wel hun goal uit. Zelfs zo erg, dat als de bal terug het veld op kaatst via de keeper of het doel, dat ik hem zo erin kan schieten van afstand (25+ meter).Avioto schreef op vrijdag 28 september 2018 @ 16:44:
[...]
Goed, maar wel met problemen. In de data pack die eind oktober(!) komt worden veel AI problemen gefixt, zoals de voorzetten. Dus misschien is het waard om daarop te wachten.
Wat ik erg vervelend is is dat keepers nooit hun doel uitkomen. Ik heb bijna 100 uur PES 2019 gespeeld en met nog geen enkel lobje kunnen scoren. Dit probleem is nog niet door Konami bevestigd, dus dat zal wel weer even duren voordat het gefixt is.
Ik speel PES 2019, de naam van dit topic zegt het al.
Waar ik wel last van heb, is dat ik soms compleet weggetikt wordt op Regular of Amateur door de CPU, dan is het net of iemand op een knop drukt, ze rushen naar voren en maken een goal, gebeurd vaak nèt nadat ik zelf een goal gescoord heb, heel apart.Avioto schreef op vrijdag 28 september 2018 @ 17:57:
[...]
Ik speel PES 2019, de naam van dit topic zegt het al.
Maar hier heb ik dus last van: https://twitter.com/Galva.../1045153084324950016?s=19
Ik heb de keeper letterlijk nog nooit uit zijn doel zien komen behalve als ie 100 procent kans heeft om de bal klem te pakken.
Ik weet dat ze een fix gaan uitbrengen, maar Myclub is echt vreselijk tot nu toe.UPDATE] We’ve been listening closely to community feedback since #PES2019’s launch and, based on this, we would like to provide an update on what we’re currently working on.
ML transfer bug – Fixed as of yesterday, via latest patch.
AI behaviour and style of play – Irregularities identified and fix to come with next Data Pack (late Oct)
Online performance – Currently investigating and will provide an update soon.
We apologise for the above inconveniences and thank you for your continued support/feedback
Daar heb ik, op de PS4, echt totaal geen last van. Ik vind het vele malen beter dan PES2018. De eerste Lagcheater ben ik ook nog niet tegen gekomen, lag zelf eigenlijk ook nog niet. Het enige wat sneller zou kunnen, is de tegenstander vinden inderdaad. Met het aantal spelers wat dit spel telt, zou dit niet langer dan een 15 seconden moeten duren voor er een match is lijkt mij. Al stoor ik mij daar verder niet aan. (PS zoekt tegenstander en ik ga wat drinken pakken o.i.d.)Paul.tjuh1986 schreef op zaterdag 29 september 2018 @ 04:27:
[...]
Ik weet dat ze een fix gaan uitbrengen, maar Myclub is echt vreselijk tot nu toe.
Veeeel lag, moeite om tegenstanders te vinden.
Vind op de PC ook helemaal geen tegenstanders behalve bij de Myclub Open.Paul.tjuh1986 schreef op zaterdag 29 september 2018 @ 04:27:
[...]
Ik weet dat ze een fix gaan uitbrengen, maar Myclub is echt vreselijk tot nu toe.
Veeeel lag, moeite om tegenstanders te vinden.
[ Voor 4% gewijzigd door Looney1984 op 02-10-2018 12:50 ]
Van wat ik laatst zag, heeft myclub zo een 120k spelers, waarvan vast (gokje) 60% in europe.Engeltje83 schreef op maandag 1 oktober 2018 @ 09:07:
[...]
...Met het aantal spelers wat dit spel telt, zou dit niet langer dan een 15 seconden moeten duren voor er een match is lijkt mij. Al stoor ik mij daar verder niet aan. (PS zoekt tegenstander en ik ga wat drinken pakken o.i.d.)
[ Voor 26% gewijzigd door Paul.tjuh1986 op 03-10-2018 06:24 ]
Ben het eigenlijk wel helemaal met je eens, het commentaar lijkt al 3 jaar niet geüpdatete te zijn, de menu's hadden wel wat dynamischer mogen zijn.Looney1984 schreef op dinsdag 2 oktober 2018 @ 12:49:
Ook de stoute schoenen aangetrokken en dit jaar terug gevallen op pes 2019. (ps4)
Muziek = Ruk (vooral dat OELALALA schreeuw nummer)
Menu's = Ruk (outdated)
Commentaar = Ruk
Licenties = Ruk (die file ga ik nog installeren)
Gameplay = Super!
Grafisch = Ook dik in orde, soepele animaties.
My Club = Slap aftreksel van FIFA Fut maar wel leuk!
Online al aardig wat gespeeld, wat een spannende potjes! Bij pes 2019 komt het echt meer aan op voetbal en het gaatje zien te vinden. Ga mezelf de komende tijd hopelijk goed vermaken met pes!
Als ooit iemand een keer een avondje co op wil spelen dan hoor ik dat graag!
Waarom heb ik de 70 euro betaald voor de legend edition? Voor de extra's die je nu toch al in de schoot geworpen krijgt?Looney1984 schreef op dinsdag 2 oktober 2018 @ 12:49:
My Club = Slap aftreksel van FIFA Fut maar wel leuk!
[ Voor 10% gewijzigd door Paul.tjuh1986 op 04-10-2018 07:22 ]
Paul.tjuh1986 schreef op donderdag 4 oktober 2018 @ 07:12:
[...]
Waarom heb ik de 70 euro betaald voor de legend edition? Voor de extra's die je nu toch al in de schoot geworpen krijgt?
Ik vindt MyClub echt zwaar verknalt door Featured players. Voor een prikkie de ene zwarte bal na de andere, waardoor de challenge er snel uit is voor mij in MyClub.
Zeker omdat ze divisions en tournaments niet veel spannender heb gemaakt vergeleken met de jaren ervoor.
Je speelt je potje voor de first play bonus, daarna is het snel klaar.
Ik heb nu na drie weken een mega team. Probleem is dat me manager niet voldoet, en manager skills juist weer niet voor het oprapen liggen.
Zwarte ballen featured players en "gewone zwarte ballen" vliegen je om de oren. Het is niet meer spannend wanneer je een zwarte bal voorbij ziet komen... Het wordt gewoon...
Voor mij persoonlijk is het leuker om naar een zo goed mogelijk "silver" team toe te werken, en daar je potjes mee te spelen.
Leuke daarvan is, niemand heeeft two star teams, waardoor je geen gelijkwaadige tegenstanders vindt in MyClub .
Nee sorry.. wat dat betreft geen verbetering.
<Ryzen 7 5800X3D <-> RX 6800XT <-> 1440p>
Heel simpel, 50 euro voor het spel, 10 euro voor 1000 muntjes en 10 euro voor BeckhamPaul.tjuh1986 schreef op donderdag 4 oktober 2018 @ 07:12:
[...]
Waarom heb ik de 70 euro betaald voor de legend edition? Voor de extra's die je nu toch al in de schoot geworpen krijgt?
En die Beckham is nog waardeloos ookEngeltje83 schreef op donderdag 4 oktober 2018 @ 16:46:
[...]
Heel simpel, 50 euro voor het spel, 10 euro voor 1000 muntjes en 10 euro voor Beckham
<Ryzen 7 5800X3D <-> RX 6800XT <-> 1440p>
Ja, ook dat nog. Alleen handig bij corners en vrije trappen. Verder heb je er inderdaad weinig aan. Zelf heb ik ook de Legend Editie, en ik wilde Beckham gewoon hebben omdat ik altijd een groot fan van zijn voetbalkwaliteiten was. Echt een genot om naar te kijken.
Ik wacht nog een beetje op een deftige option file om ML te starten, tot dan heb ik weinig input buiten My club offline. maar voorlopig speelt het offline ook top;overdoseh schreef op vrijdag 5 oktober 2018 @ 10:52:
Hoe is de offline modus van PES 2019 volgens jullie? Online gedeelte van PES ben ik minder in geinteresseerd.
Er komt een update voor het verbeteren/aanpassen van de AI. Het voelt nu voor mij allemaal heel erg gescript, bijna elke aanval van de cpu is hetzelfde.. Ik ben er nog geen fan van, maar wellicht dat het na die grote update (weet zo niet wanneer die komt) een stuk beter is.overdoseh schreef op vrijdag 5 oktober 2018 @ 10:52:
Hoe is de offline modus van PES 2019 volgens jullie? Online gedeelte van PES ben ik minder in geinteresseerd.
Eind oktober dacht ik.Engeltje83 schreef op vrijdag 5 oktober 2018 @ 12:55:
[...]
Er komt een update voor het verbeteren/aanpassen van de AI. Het voelt nu voor mij allemaal heel erg gescript, bijna elke aanval van de cpu is hetzelfde.. Ik ben er nog geen fan van, maar wellicht dat het na die grote update (weet zo niet wanneer die komt) een stuk beter is.
ik merk dat ik ook echt aan het wachten ben op de AI verbetering....ik speel aardig wat potjes en het is vreselijk lastig om zelf te scoren, tips zijn welkom!Engeltje83 schreef op vrijdag 5 oktober 2018 @ 12:55:
[...]
Er komt een update voor het verbeteren/aanpassen van de AI. Het voelt nu voor mij allemaal heel erg gescript, bijna elke aanval van de cpu is hetzelfde.. Ik ben er nog geen fan van, maar wellicht dat het na die grote update (weet zo niet wanneer die komt) een stuk beter is.
Ik merk wel echt dat het funest is als je tegen de CPU speelt, en je laat je verdedigers druk zetten, laat staan met 2 man. Dat is zo gescript dat ze altijd de vrije man vinden en helemaal zo op doel doorlopen. Dat kan ik je in ieder geval sterk afraden.roeleboelie schreef op woensdag 10 oktober 2018 @ 13:15:
[...]
ik merk dat ik ook echt aan het wachten ben op de AI verbetering....ik speel aardig wat potjes en het is vreselijk lastig om zelf te scoren, tips zijn welkom!
De kopbal lijkt wel geneutraliseert want er komt geen enkele bal meer op goal onderhand, ook niet bij de tegenstander trouwens. Daarnaast scoort de AI bijna altijd wel een goal op de bekende manier, aanval van de zijkant en maar blijven verlengen totdat er binnen geschoten wordt. niks aan te doen vaak.....
ik geniet echt van dit spel, maar deze bug moet er wel echt uit.
welke tactiek gebruik jij verdedigend dan? Ik speel nu voornamelijk met frontline pressure, maar mss moet ik dan iets afwachtender verdedigen.Engeltje83 schreef op woensdag 10 oktober 2018 @ 13:37:
[...]
Ik merk wel echt dat het funest is als je tegen de CPU speelt, en je laat je verdedigers druk zetten, laat staan met 2 man. Dat is zo gescript dat ze altijd de vrije man vinden en helemaal zo op doel doorlopen. Dat kan ik je in ieder geval sterk afraden.
Op doel koppen vanuit een voorzet is inderdaad een stuk lastiger in vergelijking met 2018.
Zelf scoor ik het meest met steekpass, hoog of laag. Spits aanspelen, wel het liefst een met een beetje snelheid, 1-2tje doen met een speler dichtbij, en dan over de laatste man heen passen, of soms met een tussenschakel via de vleugels, dan is een schot op doel vaak wel een goal, al dan geplaatst schieten of niet.
Persoonlijk vind ik het leuker om ook zo af en toe van afstand te schieten met spelers die dat kunnen, zo'n laffe actie als AI, zijlijn en tikkie terug kan iedereen.
Wat wel helpt, is dat als je zou koppen, op het moment van koppen zelf, op driehoekje/steekpass knop drukt, dan kopt hij als het goed is meer naar de grond toe, dat kan wel helpen.roeleboelie schreef op woensdag 10 oktober 2018 @ 14:02:
Ik speel nu met West ham United, jawel:-)
ik speel op zijn engels met 4-4-2 en met een aanvallende en een verdedigende middenvelder, maar wel naast elkaar.
arnautovic is een goede kopper en ook carroll zou het moeten kunnen maar het komt er nog te weinig uit. soms sta ik bij een corner helemaal vrij om in te koppen en koppen ze huizenhoog over...
ik speel vaak prima voetbal, creeer ook aardig wat kansen, maar ik scoor gewoon erg moeilijk waardoor dat ene moment van de cpu vaak meteen funest is
ok, dat ga ik proberen. ik doe dat nu middels de schietknop, of als het heel dichtbij is met de lage pass knop, maar dan zit er geen kracht achter.Engeltje83 schreef op woensdag 10 oktober 2018 @ 14:12:
[...]
Wat wel helpt, is dat als je zou koppen, op het moment van koppen zelf, op driehoekje/steekpass knop drukt, dan kopt hij als het goed is meer naar de grond toe, dat kan wel helpen.
Als je op doel schiet, en je drukt op de schietknop op het moment dat de speler de bal raakt, maak je een zogenoemde knuckleshot, soort wreef/zwabber bal, kan ook gevaarlijk zijnroeleboelie schreef op woensdag 10 oktober 2018 @ 14:15:
[...]
ok, dat ga ik proberen. ik doe dat nu middels de schietknop, of als het heel dichtbij is met de lage pass knop, maar dan zit er geen kracht achter.
tnx man! nu al zin om het te gaan proberen:-)
zo, en of dit werkt.... in 3 wedstrijden meteen 2 kopgoals gemaakt met de steekpassknop. tnx!Engeltje83 schreef op woensdag 10 oktober 2018 @ 14:12:
[...]
Wat wel helpt, is dat als je zou koppen, op het moment van koppen zelf, op driehoekje/steekpass knop drukt, dan kopt hij als het goed is meer naar de grond toe, dat kan wel helpen.
Mooi dat het geholpen heeftroeleboelie schreef op donderdag 11 oktober 2018 @ 09:35:
[...]
zo, en of dit werkt.... in 3 wedstrijden meteen 2 kopgoals gemaakt met de steekpassknop. tnx!
[ Voor 5% gewijzigd door JohnBQ op 13-10-2018 01:32 ]
Plaats eens een foto van je team?JohnBQ schreef op zaterdag 13 oktober 2018 @ 01:31:
Ik doe blijkbaar iets fundamenteel verkeerd in myclub. Inmiddels heb ik, zoals velen, een sterrenteam met Klopp en 99 team spirit maar ook daarmee verlies ik alles. Zelfs SIM wedstrijden tegen significant zwakkere teams. Heeft iemand tips? Zonder de 10k gp bonus hakken de verlopen contracten er namelijk bijzonder hard in. De lol gaat er zo wel af.
In het algemeen lijkt mijn verdediging niet verdedigend genoeg en mijn aanval niet aanvallend genoeg. Tegenstanders komen dus vrij makkelijk achter mijn laatste linie terwijl ik met mijn aanvallers vaak alleen sta terwijl de verdediging al teruggezakt is.
Ik moet dus vaak wachten op de rest van mijn aanval terwijl mijn verdedigers door meerdere aanvallers omver gelopen worden. De tegenstander heeft ook vaak Klopp en vergelijkbare of dezelfde spelers, het moet dus beter kunnen.
Mijn coach is klopp vanwege team strength, waardoor de verdediging behoorlijk ver naar voren staat. Dit probeer ik te compenseren met deel defensive line of swarm the box, maar zonder succes.
[ Voor 5% gewijzigd door Engeltje83 op 15-10-2018 09:04 ]
Je bedoelt de Thaise competitie, niet de TaiwaneseAvioto schreef op donderdag 18 oktober 2018 @ 15:03:
Data pack 2.0 komt op 25 oktober. Hier zit ook de Chinese en Taiwanese competitie in, het stadion van AS Monaco en meer dan 100 updates voor de gezichten.
Hier kan je alle gameplay updates bekijken: https://twitter.com/officialpes/status/1052851669787136001
Ik ben blij dat de keepers en voorzetten worden aangepakt.
Foutje bedanktSluuz schreef op donderdag 18 oktober 2018 @ 15:23:
[...]
Je bedoelt de Thaise competitie, niet de Taiwanese
[ Voor 28% gewijzigd door TiezZ_BE op 18-10-2018 17:46 ]
Wel goed voor PSVhotymoty schreef op donderdag 18 oktober 2018 @ 17:47:
... Ik ben twee seizoenen verder en PSV speelt nog met dezelfde 11 spelers...
Verwijderd
Ja, echt schandalig.Verwijderd schreef op maandag 22 oktober 2018 @ 12:54:
Echt een schande dat celtic park en Ibrox niet in datapack 2.0 zit. Man man man
Ze hadden idd toch eerst andere katten te geselen (belangrijkere zaken)Verwijderd schreef op maandag 22 oktober 2018 @ 15:29:
[...]
Ja, echt schandalig.
....
Ik kijk erg uit naar de verbeteringen in gameplay, was zeker nodig.
Wat merk je dan daadwerkelijk als verschil ten opzichte van voor de update?roeleboelie schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 17:47:
Ik merk het verschil al.... heerlijk spel nu
Helemaal mee eens, nu is de tegenstander beter te verdedigen. Amper lage voorzetten, keeper komt nu uit. Lijkt ook wat meer randomness in te zitten, wat meer foute passes en geblokkeerde schoten.roeleboelie schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 17:47:
Ik merk het verschil al.... heerlijk spel nu
[ Voor 16% gewijzigd door Exocet op 26-10-2018 07:44 ]
de lage voorzet is er nagenoeg uit bij de CPU, hij komt nog wel voor maar niet meer standaard. Ook dat eindeloos tikken in jouw 16 doet de CPU niet meer, het lijkt zowaar of ze andere manieren gaan zoeken om te scoren. En dat gebeurt nog steeds iig, want het wordt er niet makkelijker op.R0dsk0ll schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 21:52:
[...]
Wat merk je dan daadwerkelijk als verschil ten opzichte van voor de update?
in de league mode iig niet, dus ik ga er vanuit dat dat in de ML ook niet ishotymoty schreef op vrijdag 26 oktober 2018 @ 14:11:
Moet je een nieuwe ML savefile maken om de update te laten werken in ML?
Verwijderd
Nee, gameplay blijft hetzelfde. Zit echter wel een data update bij, daarvoor moet je wel een nieuwe ML starten.hotymoty schreef op vrijdag 26 oktober 2018 @ 14:11:
Moet je een nieuwe ML savefile maken om de update te laten werken in ML?
jazeker wel hoor.... geen enkel probleemDeruxian schreef op vrijdag 26 oktober 2018 @ 15:01:
De option file van pesuniverse zal ook wel niet meer werken?
Heb je hier iets meer info over? Ben zelf al een seizoen door in de ML, en heb al een leuk team opgebouwd met Arsenal. Zou het zonde vinden om opnieuw te beginnen, maar sommige transfers slaan nergens op. Geldt met name voor contractverlengingen van eigen spelers, die willen salarissen gaan verdienen die echt tig keer hoger zijn dan waarmee ze zijn begonnen. Is dat ook aangepast?Sluuz schreef op vrijdag 26 oktober 2018 @ 14:58:
Plus dat de update van een paar weekjes terug die ervoor zorgt dat de transfers wat normaler zijn ook niet doorwerkt in een oude ML save.
Merk wel dat m'n ML team (90+ dus zou goed samen moeten spelen) soms erg stroef speelt, maar heb niet opgelet of dat vooral thuiswedstrijden zijn. Dan zie je iig dat veel passes niet aankomen, de bal heel traag lijkt te gaan en spelers ook lopen alsof ze lood in hun schoenen hebben. De tegenstander is dan juist fel en snel.roeleboelie schreef op zaterdag 27 oktober 2018 @ 08:31:
Iemand van jullie ook de ervaring dat je met name in de thuiswedstrijden moeilijker speelt?
ja precies dat....en dat vooral thuis. uit lijk je wat meer ruimte te krijgen, wellicht omdat de cpu dan wat aanvallender speelt....Framoes schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 08:44:
[...]
Merk wel dat m'n ML team (90+ dus zou goed samen moeten spelen) soms erg stroef speelt, maar heb niet opgelet of dat vooral thuiswedstrijden zijn. Dan zie je iig dat veel passes niet aankomen, de bal heel traag lijkt te gaan en spelers ook lopen alsof ze lood in hun schoenen hebben. De tegenstander is dan juist fel en snel.
Verder ben ik enthousiast. Het spel is nu op Top Player al moeilijk genoeg voor mij. Was al van Superstar afgestapt vanwege de catch up en andere zaken die het soms onmogelijk maken te winnen, maar Top Player was eigenlijk te makkelijk. Nu moet ik echt m'n best doen te scoren en hou ik een stuk minder makkelijk de nul.
Merk wel dat sommige teams en spelers nog steeds een beetje te goed zijn voor hun daadwerkelijke rating. Dat Huddersfield tiki taka speelt op een snelheid die Barcelona doet duizelen zeg maar.
In de patchnote stond dat de transfers iets realistischer zijn en dat vooral de bug is verholpen waarbij teams hun halve selecties verkocht en hun keeper op het middenveld zette.JeroenV_ schreef op zaterdag 27 oktober 2018 @ 11:25:
[...]
Heb je hier iets meer info over? Ben zelf al een seizoen door in de ML, en heb al een leuk team opgebouwd met Arsenal. Zou het zonde vinden om opnieuw te beginnen, maar sommige transfers slaan nergens op. Geldt met name voor contractverlengingen van eigen spelers, die willen salarissen gaan verdienen die echt tig keer hoger zijn dan waarmee ze zijn begonnen. Is dat ook aangepast?
Only fools are enslaved by time and space.
Vind je superstar niet frusterend? Ik had regelmatig dat ik me zwaar genaaid voelde door de AI.roeleboelie schreef op maandag 29 oktober 2018 @ 07:28:
[...]
ja precies dat....en dat vooral thuis. uit lijk je wat meer ruimte te krijgen, wellicht omdat de cpu dan wat aanvallender speelt....
maar ook ik ben zwaar fan van deze PES, ik speel op superstar met alles op manueel behalve de steekpass en het is hard werken....maar da's nou net de uitdaging
Dit merk ik dus ook, behoorlijk frustrerend.Framoes schreef op maandag 29 oktober 2018 @ 20:27:
[...]
Vind je superstar niet frusterend? Ik had regelmatig dat ik me zwaar genaaid voelde door de AI.
Soms zag ik aan een of twee passes dat de tegenstander sowieso een grote kans ging creëren. Dan kon ik zelf met tackles en een blok zetten de bal niet stoppen, omdat ie hoe dan ook er langs ging.
Dat en langzame spelers die aan de bal sneller zijn dan spelers zonder bal die minimaal 5 punten hoger scoren op explosiviteit en snelheid. Zelfde voor langzame verdedigers die ineens snelle buitenspelers inhalen.
Op Professional is dat echt beduidend minder.
Dat lijkt me ook logisch dat dat op professional minder is, da's niet voor niets een trapje lager;-)Framoes schreef op maandag 29 oktober 2018 @ 20:27:
[...]
Vind je superstar niet frusterend? Ik had regelmatig dat ik me zwaar genaaid voelde door de AI.
Soms zag ik aan een of twee passes dat de tegenstander sowieso een grote kans ging creëren. Dan kon ik zelf met tackles en een blok zetten de bal niet stoppen, omdat ie hoe dan ook er langs ging.
Dat en langzame spelers die aan de bal sneller zijn dan spelers zonder bal die minimaal 5 punten hoger scoren op explosiviteit en snelheid. Zelfde voor langzame verdedigers die ineens snelle buitenspelers inhalen.
Op Professional is dat echt beduidend minder.
Als ik het idee had dat het alleen aan mij ligt, was ik op Superstar doorgegaan en had ik gewoon beter m'n best gedaan. Zo koppig ben ik wel, haha.roeleboelie schreef op dinsdag 30 oktober 2018 @ 18:54:
[...]
Dat lijkt me ook logisch dat dat op professional minder is, da's niet voor niets een trapje lager;-)
Ik moet zeggen dat de scipted AI me meevalt op superstar dit jaar, ik krijg af en toe wel eens een goal tegen waar ik echt niks aan kon doen, maar veel vaker ligt het echt aan mezelf en rondt de cpu het wel meedogenloos af.... idd vaak als je zelf scoort lijkt het alsof je meer onder druk komt te staan maar dit is wellicht ook de spelopvatting van de CPU. je moet je echt goed concentreren en ook soms niet voor de voetballende oplossing kiezen.
mijn ervaring op Prof is dat het soms gewoon te veel "mag" van de CPU. Duels winnen en passjes die eigenlijk makkelojk onderbroken hadden moeten worden komen dan toch aan... zo wil ik niet winnen. Ik pijnig me dan liever een beetje,hahaha
ik speel alles op manueel dus ik kan voor 99% zeggen dat het vaak aan mezelf ligt...:-)
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq