[Multi] Pro evolution soccer 2019

Pagina: 1 ... 6 7 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TiezZ_BE
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 14:39
Mosin schreef op zaterdag 20 juli 2019 @ 09:16:
Gister avond toch maar PES 19 gekocht voor een prikkie. En ja hoor, wat blijft het een fantastisch spel. Even met Duitsland tegen Chili gespeeld in Camp Nou, daar is geen FIFA potje ooit bij in de buurt gekomen. Kwa voetbal en realisme totaal niet.

Hoe zit het nu met de mods? Sweet FX, kits, logo's etc?
Heb gezocht op PES-Patch, maar van die site wordt ik helemaal kneiter.
Option file aanraders:
Pes universe
Pes Galaxy
Pes smoke patch (https://www.pessmokepatch.com/)

Gebruik sinds pes 2019 terug de patch van smoke. Niet de allersnelste maar wel goed.

[ Voor 6% gewijzigd door TiezZ_BE op 20-07-2019 14:06 ]

https://www.techpowerup.com/review/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 18:27
Super, bedankt!
Blijft wel een groot gezeik om het te installeren..

[ Voor 108% gewijzigd door Mosin op 23-07-2019 11:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vaagjunior
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 08-01-2023
Nog 2 dagen tot de demo, zijn er uberhaupt nog mensen benieuwd? :P De echte die hards kunnen morgen op xbox (de regio op nieuw zeeland zetten) of op PS4 (als je een Nieuw zeeland account hebt) Al lekker aan de slag!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 17:08
Nice. Zin om met Juve te spelen. :)

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goedenavond,

Weet iemand of in NL toernooien worden gespeeld? Online of offline?

2vs2 of 3vs3

Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DirtyBird
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 14:40

DirtyBird

Praktiserend denker

Sleeon schreef op woensdag 3 juli 2019 @ 15:39:
Stap dit jaar over naar FIFA, jarenlang aan de PES gezeten, maar vooral de online gameplay blijft ver achter dan bij FIFA. Dus maar een jaartje switchen en kijken of het wat is.
Als het je om fut te doen is zou ik het laten. Ze strooien enorm met geld en spelers waardoor iedere kneus binnen 2 weken een topteam heeft en dan is er weinig meer van over. Elk potje worden de parameters gerandomized waardoor sprinten, passen en schieten verschillend werken en het meer een dobbelspel dan een voetbalspel is. Ik zei het laatst in een ander topic ook al; fut staat tot voetbal als frikandel tot vlees. Career is leuk, fut is compleet kut.

Panasonic Lumix G9ii ~ Leica DG 12-60mm f/2.8-4.0 ~Lumix 35-100mm f/2.8 II ~ Lumix 20mm f/1.7 ~ M.Zuiko 60mm f/2.8 Macro ~ Leica DG 50-200mm f/2.8-4.0 ~Leica DG 200mm f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Blijkbaar werkt de early NZ release niet meer.

https://www.reddit.com/r/...pes_2020_demo_megathread/

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rivanov

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dannbla
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 09-09 17:35
Voor de PC gamers onder ons, mocht je zoals ik de demo niet op steam kunnen vinden, gebruik dan deze link: https://steamdb.info/app/996480/

of

Copy paste in je webbrowser: steam://install/996480

[ Voor 17% gewijzigd door dannbla op 30-07-2019 20:57 ]

There's no school like the old school and i'm the headmaster

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online
Gisteren een potje gespeeld, kwam positief over. De miss kicks maken dat je wat realistischer moet passen, spelers bewegen natuurlijker, lopen beter in. Camera is meer 'TV-like'. Voelt als zeker een van de grootste changes in 'feel' in jaren.

Benieuwd wat eruit komt bij een wat langere speelsessie.

These are my principles. If you don't like them, I have others.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Granaatappel
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 18:12
Kan je tegen een vriend spelen online in de demo van PES 2020? Vast niet want ik kan het nergens vinden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 15:54
Granaatappel schreef op woensdag 31 juli 2019 @ 23:30:
Kan je tegen een vriend spelen online in de demo van PES 2020? Vast niet want ik kan het nergens vinden..
Als je mazzel hebt en tegen elkaar gematcht wordt...

PSN: Sluuz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjurm
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 14-09 22:22
De demo bevalt mij goed, misschien wordt het dit jaar weer eens PES. De potjes online (op pc) liepen smooth, dat was toch het grootste knelpunt bij PES voor mij.

Afgelopen jaar FIFA 19 gehad, maar dat is een grote miskoop geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaYwaLkUr
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 09:36
Ik vind de demo heel tof! Ik ben wel nog niet overtuigd daar die nieuwe camera setting.

Ik hoop dat de demo veel overeen komt met de "full" versie. Ik kan me toen nog die beta herinneren, leek een heel andere game...

Zojuist een potje juve vs Arsenal. Die Leno haalde alle ballen eruit :(

Ik ben erg tevreden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d-vine
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 18:55
Vanaf Fifa96 bij EA gebleven (kocht meestal om de 2 jaar) maar nu wil ik over dus de 2019lite en demo gratis gedwonload.
Ik kan zelf helemaal opnieuw naar de voetbalschool die PES heet.
Maar het speelt anders heel anders en veel beter, realistischer noem maar op. En met mijn vroegere verslaving van Championschip manager kan ik helemaal los met custom Tactics wat is dat gaaf om te zien in PES.
Echt ver terugzakken, of hoogdruk zetten bij een vrije trap van de tegenstander. Aanval opstelling en weer een andere opstelling bij balverlies en de bijhorende opdrachten. Ik ben in extreme mate er mee aan het spelen (komt het spel niet ten goede ;) ) maar dit is zo leuk en Fifa verbleekt hier compleet in
Ben echt benieuwd naar de career modes in PES slechter en niet meer doorontwikkeld als Fifa kan bijna niet. Career modes speel ik altijd heel graag naast de normale vs. online.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online
Career modes zijn waarschijnlijk 'gewoon' weer MasterLeague en Being a Legend oid. Voor mij is ML the only way to play, al sinds hij geintroduceerd werd met ISS Pro Evolution. Ik hoop wel dat het wat moeilijker wordt dan in 2019, zelfs in challenge mode speel je in drie seizoenen en topteam bij elkaar; ik kon in mijn tweede seizoen naar AS Monaco en door wat spelers voor veel geld te verkopen had ik bakken cash waarmee ik vervolgens zo'n beetje alle toppers kon aantrekken. Te makkelijk, je hoeft daardoor niet te vertrouwen op de ontwikkeling van je eigen spelers wat het saai maakt.

Gisteren ook nog wat potjes gespeeld. Steekballen zijn wel weer powerful heb ik het idee, soms dwars door het midden je spits vrij op de keeper laten afgaan vanaf halverwege de helft van de tegenstander (denk Sneijder-Robben in de WK finale van 2010 :) ), dat zag je in de vorige versies veel minder. Voorzetten voelen veel beter aan en schoten kan en moet je ook beter plaatsen.

Cosmetisch doet het ook wat mooier aan, met name de publieksreacties zijn een step up. Ik vind de kleursaturatie erg pijn aan mijn ogen doen, het gras mag best wat minder chemisch groen zijn van mij.

These are my principles. If you don't like them, I have others.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ananas_NL
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 08-09 22:45
Net even de demo gespeeld en hij speelt heerlijk!! Echter mijn PlayStation (pro) maakt weer het geluid alsof hij gaat opstijgen... Dit had ik met Pes 2019 ook en daarom links laten liggen. Ik heb dit verder met geen 1 ander spel. Iemand anders die dit ook heeft of zelfs misschien een oplossing??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Granaatappel
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 18:12
Ananas_NL schreef op vrijdag 2 augustus 2019 @ 09:51:
Net even de demo gespeeld en hij speelt heerlijk!! Echter mijn PlayStation (pro) maakt weer het geluid alsof hij gaat opstijgen... Dit had ik met Pes 2019 ook en daarom links laten liggen. Ik heb dit verder met geen 1 ander spel. Iemand anders die dit ook heeft of zelfs misschien een oplossing??
Tegenwoordig heb ik dit met elk spel.. Misschien gewoon ouderdom. Als ik hiervoor elke game links zou laten liggen kan ik mijn PS4 verkopen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ananas_NL
Granaatappel schreef op vrijdag 2 augustus 2019 @ 10:41:
[...]

Tegenwoordig heb ik dit met elk spel.. Misschien gewoon ouderdom. Als ik hiervoor elke game links zou laten liggen kan ik mijn PS4 verkopen. :P
Mijn PlayStation Pro is een jaar oud... En ik heb het alleen met PES tot nu toe (gelukkig). Maar het haalt wel het spelplezier weg met een opstijgend vliegtuig in mijn woonkamer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart0546
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 14-09 17:20
Eerste indruk: gematigd enthousiast (teams waarmee je de demo kunt spelen zijn wel erg gaaf overigens).

Allereerst heb ik lang moeten zoeken naar geschikte camera instellingen. En voor mijn idee heb ik nog steeds niet de juiste modus gevonden. Kan me niet herinneren dat ik hier in voorgaande edities tegenaan ben gelopen.
Het voetbal verloopt nogal stroperig en de spelers bewegen zich ‘onnatuurlijk’ over het veld (maar dit kan ook een gevolg zijn, van mijn eerste punt van kritiek).

Keepers verrichten onmogelijke reddingen, door kanonskogels richting kruising met 1 hand uit de kruising te tikken/slaan, maar een simpele zachte kopbal (recht op de keeper) hebben ze niet klem vast? Gevolg: rebound voor de voeten van de tegenstander..

Scheidsrechters zijn dramatisch. Fluiten echt belachelijk veel/vaak, ook wanneer totaal geen overtreding wordt begaan (tackle/sliding waarbij de bal wordt gespeeld, schouderduw etc).

Daarnaast zit er een (in mijn ogen) hinderlijke ‘fout’ in het spel. Het is namelijk vrij eenvoudig om de bal te veroveren door direct vanaf de aftrap van de tegenstander, vol druk te zetten en de bal af te jagen. Ik heb hierdoor herhaaldelijk vrij eenvoudig kunnen scoren. Bal wordt vanaf de aftrap terug gespeeld. Verdedigers proberen op te bouwen, maar dat gaat ze vaak niet goed af waardoor je de bal op een gevaarlijke plek kunt onderscheppen of veroveren.

Voor mij redenen om het spel voorlopig niet te pre-orderen. Ik wacht eerst af hoe de reacties na release zijn.

ter info: ik speel (tot nu toe) op niveau Professional

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• UninPro
  • Laatst online: 11:06
Voor mij wordt in deze YouTube video eigenlijk het beste mijn ervaring omschreven. Het spel wordt ook op z'n best getest tegen een menselijke tegenstander en ik adviseer je dan ook dit te doen. De "fout" die je omschrijft vanuit het druk zetten bij de aftrap zal in de AI zitten op het niveau van "Professional".

Met de scheidsrechters ben ik het met je eens. Ik krijg met regelmaat een overtreding tegen waarbij ik toch echt de bal simpel lijk "af te pakken" zonder een tegenstander te raken. Waarna ik vervolgens een horror tackle van achteren maak en de scheidsrechter het af doet met een waarschuwing.

Overigens zijn deze kritiek punten wat betreft scheidsrechters en voor jou de keepers een altijd terugkerend punt na elke demo. Vaak tweaken ze hier nog wat aan voor de final build.

Overall ben ik juist zeer tevreden over de gameplay, graphics en het "nieuwe" camera systeem. Het spel speelt weer vernieuwend maar voelt zoals een PES hoort te voelen. Ik verbaas mij in positieve zin over de physics, spelers gelijkenissen/emoties en de algemeen verbeterde sfeer in het spel. Ik ben blij dat we in de menu's van die enorme vlakken af lijken te zijn.

Al met al heb ik vandaag een PES 2019 dag staan met vrienden waarbij de PES 2020 demo ook eens uitgebreid zullen testen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Mijn indruk na een paar uurtjes is dat het makkelijker is geworden in de zin van dat de AI niet perse sneller en sterker is en al dat soort kunstmatige trucjes. Eindelijk, eindelijk, eindelijk is die vervelende cheat tackle eruit waarbij de AI jou mannetje met een standing tackle uit balans brengt waarbij die speler dan gelijk een seconde niet bestuurbaar is. Nu gebeurd het nog wel eens dat je speler uit balans raakt na een duel maar het is niet meer zo dat de AI dan per definitie de bal heeft maar de bal raakt meer los. Idem met een standing tackle dat wanneer die lukt je meteen de bal ook hebt, je kunt immers niet meer [half] door je tegenstander heen lopen en de AI niet bij jou. Sowieso is het spel veel losser geworden wat wat mij betreft het spel zeer ten goede komt. Wat ik ook niet gezien heb is die mega aanvallen van de AI waar die met een snelle combinatie ineens voor je doel staat zonder dat je daar iets tegen kunt doen. Voor mij is het demo minder cheat/kunstmatige moeilijkheidsgraad en meer duel en losse ballen want een bal "clipt" nu ook niet meer door een speler. Foute passing mbt positionering en al dan niet rennen of onder druk staan lijkt ook heel behoorlijk. Voorheen leek me dat nogal eens random. Ik speel op top player maar heb nog geen goals tegen gekregen, daar ontbreekt iets want zo goed ben ik nou ook niet.

Verder geen rare dingen ontdekt als in voorzetten te makkelijk of te slechte/goed keepers. Nu maar hopen dat ze niet teveel gaan tweaken, Maak legendary dan maar kunstmatig heel moeilijk met een "cheat" AI.

Only fools are enslaved by time and space.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Framoes
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 12-09 07:36
Ik ben vrij enthousiast over de verbeteringen t.o.v. vorig jaar.

Het is realistischer geworden. Je kan de bal heel rustig rondspelen en dan ineens de boel versnellen of die ene pass er overheen of tussendoor geven. Balverlies leidt tot nog scherpere counters.

De AI is iets beter geworden. Verdedigend staat de tegenstander beter, waar er bij PES19 soms gigantische gaten waren, dekken ze nu de passlijnen goed af.

De bal is nog meer een "los" element. De fysieke duels zijn beter geworden. Je kan echt je lichaam gebruiken om de bal af te schermen. Het is nog even wennen met balverlies tot gevolg, maar het werkt wel.

Scheidsrechters zijn wel echt absurd streng. Heb al twee potjes gehad waarin een speler er met 2x geel af moest. Dat moet echt beter, want anders wordt druk zetten onmogelijk.

Het spel heeft soms moeite met switchen naar de juiste speler, waardoor het tussen twee spelers blijft hangen en de tegenstander er makkelijk met de bal vandoor gaat.

Maar al met al heeft Konami dit goed gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Segafreak83
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 12-12-2024
Ananas_NL schreef op vrijdag 2 augustus 2019 @ 09:51:
Heb je supersampling aanstaan? Zo ja, zet die eens uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ananas_NL
Segafreak83 schreef op zaterdag 3 augustus 2019 @ 18:32:
[...]

Heb je supersampling aanstaan? Zo ja, zet die eens uit.
Ik heb net gekeken maar die staat niet aan..

Edit: na het goed schoonmaken aan de binnenkant van de PlayStation heb ik geen last meer. Daarnaast de PlayStation op een andere plek gezet (niet meer in een kast). Thnx allemaal voor het meedenken!

[ Voor 30% gewijzigd door Ananas_NL op 05-08-2019 16:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Registratie: Februari 2013
  • Niet online
maar opnieuw gekocht, ik kon het niet laten. ff weer pesuniverse OF downloaden. heeft iemand al een fatsoenlijke richtlijn hoe je dit nu klakkeloos kunt installeren? (wazige handleiding)

[ Voor 5% gewijzigd door Farabi op 06-08-2019 16:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Framoes schreef op zaterdag 3 augustus 2019 @ 16:33:

Het spel heeft soms moeite met switchen naar de juiste speler, waardoor het tussen twee spelers blijft hangen en de tegenstander er makkelijk met de bal vandoor gaat.

Maar al met al heeft Konami dit goed gedaan.
Switchen met right stick werkt wel goed bij mij. Via L1 koos hij te vaak de verkeerde speler. Het lijkt alsof het automatisch switchen van de tweede verdediger te snel en onvoorspelbaar gebeurt. (En niet om een verdere fifa vs pes discussie aan te wakkeren maar: sowieso komt mijn input met de pookjes veel beter over in PES. Ik heb veel meer het gevoel dat ik 'in control' ben.)

Gisteren nog wat warm gespeeld met deel 19 en blijf heel positief. Al denk ik dat MyTeam me minder zal boeien dan FUT. Wat zijn de verwachtingen van online spelen? Vind je op alle momenten van de dag vlug een lag vrij potje denken jullie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb sommige mensen last van pes 2019 online spelen?? Ik heb bijna geen lag in de game maar de spelers zijn egt traag passen zijn verkeerd en game positie verlies ik altijd ook tegen zwakke tegenstanders in de begin was niet zo de gameplay was gwn goed maar al paar maanden heb ik dit probleem ik heb overal gezocht om antwoord te krijgen maar tog geen oplossing ik heb dat hier iemand kan mee helpen ik heb internet van T-mobile met 50mb download en 30mb upload ligt het aan mijn internet snelheid of ligt het aan T-mobile servers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavi86
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 14-09 20:53
Ik speel nu samen met een maat van mij fifa 19. We spelen de career met een zelfgemaakte speler maar besturen samen het hele team.
Heb je deze mogelijkheid ook in PES? Ik heb nooit een een PES game gespeeld maar voor dit jaar willen we misschien toch eens gaan proberen. Online en allerlei game modes interesseren ons verder niet :)

Edit: ik zet wat te kijken mbt die masterLeague en dat lijkt me toch meer focus te hebben op het managen van het team.

[ Voor 15% gewijzigd door Mavi86 op 27-08-2019 19:39 ]

www.mariovisser.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TiezZ_BE
Mavi86 schreef op dinsdag 27 augustus 2019 @ 19:19:
Ik speel nu samen met een maat van mij fifa 19. We spelen de career met een zelfgemaakte speler maar besturen samen het hele team.
Heb je deze mogelijkheid ook in PES? Ik heb nooit een een PES game gespeeld maar voor dit jaar willen we misschien toch eens gaan proberen. Online en allerlei game modes interesseren ons verder niet :)

Edit: ik zet wat te kijken mbt die masterLeague en dat lijkt me toch meer focus te hebben op het managen van het team.
Ik speel zo al enkele jaren master league met een maat. Club kiezen en dan ploeg bouwen, talenten kopen en veel routeren zodat ze beter worden. Het managen valt wel mee, het is geen football manager...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavi86
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 14-09 20:53
ah oke. Maar wel duidelijk anders als bij de player career in fifa. Hierbij maak je een speler waarmee je traint en uiteindelijk kun je gekocht worden door de betere clubs. Je hoeft verder geen tijd te besteden aan het teamgebeuren. ff denken wat we willen :)

www.mariovisser.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TiezZ_BE
Mavi86 schreef op dinsdag 27 augustus 2019 @ 23:06:
ah oke. Maar wel duidelijk anders als bij de player career in fifa. Hierbij maak je een speler waarmee je traint en uiteindelijk kun je gekocht worden door de betere clubs. Je hoeft verder geen tijd te besteden aan het teamgebeuren. ff denken wat we willen :)
In pes heb je 'become a legend', dat is ongeveer zoals je beschreef alleen weet ik niet of je die met meerdere tegelijk kan spelen, of überhaupt met het hele team kan spelen (besturen). Toen het gelanceerd werd enkele versies terug heb ik het geprobeerd maar het kon (voor mij) niet op tegen master league.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Niet online
soms als ik een speler wil wisselen, gloeit het vakje waar de alg.beoordeling staat, wat houd dit in? en hoe kan ik het muurtje laten springen tijdens een vrije trap?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knetterhard
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 06-09 20:37

Knetterhard

Dedicated

Ik geloof driehoekje met alternatieve controls

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

PES is zo veel beter dan Fifa mobile! Maar er is ruimte voor verbetering. Alle zwarte spelers en spelers met een donkere huidskleur zien er letterlijk hetzelfde uit. De witte spelers zijn een beetje beter, en waarom is het elke keer dezelfde ref? Er moet ook een manier zijn om spelers over te zetten. Er moeten meer animaties zijn. Als die problemen worden verbeterd, zou PES 2019 op apknite perfect zijn.

Verwijderd

.

[ Voor 98% gewijzigd door Verwijderd op 29-08-2020 19:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Niet online
Waar kan ik de kalender vinden in de ML van de komende wedstrijden?
Pagina: 1 ... 6 7 Laatste