@Verwijderd
Thanks. Is dat what's on niet boven mijn niveau?
Zo ver ik kon beoordelen was de route via Uruguay reeds de goedkoopste route, via Barcelona was het 100k+. Andere CS kan natuurlijk ook, maar het achterhalen van die combo's is erg arbeidsintensief.
Wat betreft manager. Een speelstijl heb ik niet, ik kom van 0.0 ervaring dus het zal waarschijnlijk honderden uren kosten om te achterhalen wat echt werkt voor mij en wat niet. Alleen op dit moment zit ik gewoon aan de 250/250 cap. Wil eigenlijk gewoon wat van die coins kwijt, maar wat is dan een zinnige manager? Wellicht is er een goede allrounder? De eisen moeten natuurlijk ook niet te hoog liggen, deze verlengde al na 5 punten in vscom. Wat ik gelukkig in 2 games haalde

.
edit: Er zijn 3 managers met een management skill van 300 voor 8000GP. Heb er 1tje gekocht, waren allemaal met 4-2-3-1 setup. Heeft nogal wat gevolgen. Team spirit is enorm gedaald, tot onder de 50. Tevens is mijn VSCOM moeilijkheid van regular met weaker opponents naar regular met normal opponent gestegen. Eerste match meteen met 1-2 verloren

. Is ook wel ff wennen dat er voorin niemand is om naar te spelen en via de flanken staan er om de centrale aanvaller gerust 5 verdedigers. Muv een geluktskopbal wordt dat hem niet

.
[
Voor 35% gewijzigd door
sdk1985 op 18-04-2019 17:21
]