Intel i5 13600K | ASUS ROG RTX 4080 | ASUS ROG Z790-E | Corsair DDR5 32GB 6000Mhz | WD SN850X 1TB | ASUS ROG Helios | 27" 4K 60Hz | 27" ROG QD-OLED 360Hz | ASUS ROG Scope Deluxe | ASUS ROG Delta S | ASUS ROG Chakram X | 16ProMax | WatchUltra 2 zw
En die belachelijk kleine accuHanky74 schreef op dinsdag 9 oktober 2018 @ 18:25:
Je moet wel erg Google fanboy zijn als je 949 euro uitgeeft voor een mobiel met zo'n a-symmetrisch scherm maar 4GB geheugen en 64GB (niet uitbreidbaar) geheugen. Er zijn echt wel veel betere en goedkopere opties.

Even een vraag zonder verdere bijbedoelingen hoor, maar waarom?SuperVeloce schreef op dinsdag 9 oktober 2018 @ 18:25:
Live gekeken naar presentatie.. was te zien dat Pixel 3 niet naar Nederland komt, pff had dit wel verwacht ivm Nederlandse Google Assistent..
Word dus of in Duitsland, maar welke winkel?
En anders via Belsimpel, als vervanger van m'n HTC 10
Wat trekt jou aan in deze telefoon dat andere toestellen niet hebben, naast de snellere updates (die voor zover ik weet andere vendors tegenwoordig ook hebben)? Ik mis de echte unique selling points bij dit toestel en zie vooral compromissen voor een érg hoge prijs
Bambu Lab P1S Combo
Beste cameraMacorgaZ schreef op dinsdag 9 oktober 2018 @ 18:33:
[...]
Even een vraag zonder verdere bijbedoelingen hoor, maar waarom?
Wat trekt jou aan in deze telefoon dat andere toestellen niet hebben, naast de snellere updates (die voor zover ik weet andere vendors tegenwoordig ook hebben)? Ik mis de echte unique selling points bij dit toestel en zie vooral compromissen voor een érg hoge prijs
Snel in gebruik (geen extra schil erover zoals Samsung, HTC, Sony, LG etc)
Snelle updates
Mooi scherm (Oled, heb nu LCD)
Wireless charging (hebben andere ook wel, maar m'n HTC 10 niet)
Ik ga wel voor de Pixel 3, is 5,5", dat is groot zat en geen notch.
Tegenvraag, als je niet zo voor Pixel 3 bent, waarom zit je dan in dit topic? Of had je wel interesse, maar niet meer?
Intel i5 13600K | ASUS ROG RTX 4080 | ASUS ROG Z790-E | Corsair DDR5 32GB 6000Mhz | WD SN850X 1TB | ASUS ROG Helios | 27" 4K 60Hz | 27" ROG QD-OLED 360Hz | ASUS ROG Scope Deluxe | ASUS ROG Delta S | ASUS ROG Chakram X | 16ProMax | WatchUltra 2 zw
Ik snap dat de Pixel-serie de Apple-tegenhanger is, maar alsnog was ik benieuwd waarom jij de moeite zou doen om specifiek dit toestel uit Duitsland te halen. Ik ben gewoon een tech-nerd zoals 90% van de Tweakers, ik volg allemaal devices gewoon uit interesse en met die aankondiging kwam ik toevallig even in het topic. Niet om te bashen, maar nogmaals, gewoon uit interesse naar beweegredenen van potentiële kopers
Bambu Lab P1S Combo
Mja opzich kan ook iedereen vooruit met een iPhone 6S of een Galaxy S7.. werkt ook voor WhatsApp, Internet, Facebook, Foto's etc..
Minder? Volgens mij is de OP 6 zelfs beter uitgerust dan de Pixel 3 (behoudens de camera dan)SuperVeloce schreef op dinsdag 9 oktober 2018 @ 18:45:
Ja Google's Pixel, is als iPhone Xs... duur en paar extra dingen.. maar bijv. OnePlus 6(T) zijn inderdaad stuk goedkoper, maar zijn ook wel iets minder, je moet toch ergens op bezuinigen.
Verwijderd
Het is absoluut geen slecht toestel, ik gebruik hem nog dagelijks (naast een iPhone), maar ik mis toch wel een aantal dingen die ik van andere merken gewend was. Met name dual-SIM, twee keer dezelfde app kunnen installeren en een wat stevigere batterij.
Helaas heeft de Pixel 3 daar niets van overgenomen. Het sterkste argument voor de Pixel 3 voor mij blijven dan de snelle updates en straks een plaats op de voorste rij als Android 10 uitkomt. Maar goed, andere merken lijken daar ook steeds beter in te worden of in elk geval te beloven.
Ik wacht nog even de eerste camera reviews af, maar ik neig ernaar dit jaar toch wat anders te kiezen wat Android betreft.
In mijn ogen moeilijk te rechtvaardigen als je andere toestellen ziet.
Je kan zeggen wat je wilt over Samsung, maar die schil, bixby en andere meuk ontwikkelen kost geld. Dat hun toestel dan duurder is dan een toestel zonder al die zaken, daar kan ik inkomen. Maar omgedraaid ligt toch moeilijk in mijn ogen.
"Vroeger" kon je gewoon 500 euro neerleggen en dan had je gewoon de meest highend videokaart/telefoon.
Ik zal wel zwijgen over Apple, want dat gaat qua prijs al jaren nergens meer over.
Maar qua design is zo'n Pixel telefoon nu niet echt dat je zegt wow...ook zit er "gewoon" 1 camera op en geen 2. Ze hoeven niks aan skin/software te doen omdat het gewoon kale android is wat ook nog eens van hunzelf is. Waar gaan dan in godsnaam alle kosten in zitten?
Ik weiger om te geloven dat ik iemand ben die voor een duppie op de eerste rang wil zitten als ik aangeef de huidige vlaggeschipprijzen echt absurd te vinden. Ik wil zeker niet teveel in "vroegah" blijven hangen of niet mee willen gaan met de tijd, maar het accepteren van deze absurde prijzen gaat me toch nog wat te ver.
Ik probeer het echt te begrijpen, maar ik zit nu op een punt dat ik het niet meer begrijp, en daarom doe ik nu al 3 jaar met een toestel. Niet dat het erg is, maar soms heb ik het idee dat ik nooit meer aan een nieuwe highend telefoon kan beginnen door die belachelijke prijzen.
Dan ga je inderdaad automatisch kijken naar de Xiaomi's en OnePlus telefoons van deze tijd. Stevige metalen telefoons zijn al uitgefaseerd. De headphone jack zo goed als. Stereospeakers ook, die zitten dan nu wel weer op de Pixel 3 en bijv. de Sony XZ2C. Ik moet accepteren dat ik het voor mezelf gewoon niet te rechtvaardigen vind om zulke bedragen neer te tellen. Ik doe voorlopig wederom de conclusie trekken dat ik mijn HTC10 nog maar een tijdje blijf koesteren.
Canon: EOS R6 | EF 16-35/4L IS USM | EF 70-200/2.8L IS II USM
Zeiss: 35/2 Distagon | 50/2 Makro-Planar | 85/1.4 Planar | 100/2 Makro-Planar | 135/2 Apo Sonnar
Via Amazon?Verwijderd schreef op dinsdag 9 oktober 2018 @ 19:45:
De Pixel 2 XL die ik nu gebruik heb ik vorig jaar uit de VS laten overkomen. Op Duitsland wilde ik niet wachten. In zoverre ben/was ik dus wel fan. (Invoeren + netjes belasting betalen was overigens goedkoper dan in Duitsland kopen.)
[Google Pixel 3(XL)] Ervaringen en Discussie
[Google Pixel 3(XL)] Levertijden en Prijzen
Aangezien beide telefoons grotendeels gelijk zijn aan elkaar heb ik ze voor nu in een gezamenlijk topic gelaten.
Verder in [Google Pixel 3(XL)] Ervaringen en Discussie idd
[ Voor 94% gewijzigd door XWB op 09-10-2018 23:21 ]
En daarmee komt er aan dit topic een einde.Kiwi schreef op dinsdag 9 oktober 2018 @ 23:13:
Aangezien ze nu officieel aangekondigd zijn kunnen we verder in:
[Google Pixel 3(XL)] Ervaringen en Discussie
[Google Pixel 3(XL)] Levertijden en Prijzen
Aangezien beide telefoons grotendeels gelijk zijn aan elkaar heb ik ze voor nu in een gezamenlijk topic gelaten.
Dit topic is gesloten.