Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Kiwi
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 22:24

Kiwi

Gadgetfreak

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/K0Jl6QeL9SngayG1tzho6fBN/full.png
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/8nuzFOCVVLIZqnFOUtCJbwrG/full.jpg
Inmiddels lijken de geruchten weer te bevestigen dat Google op 4 oktober de nieuwe Pixel generatie zal aankondigen, met (naar alle waarschijnlijkheid) 2 nieuwe Pixel telefoons, een Pixel smartwatch en een nieuwe Pixelbook. Naar verwachting zal Google dit keer de toestellen compleet zelf ontwerpen en produceren, in plaats van afhankelijk te zijn van fabrikanten als HTC en LG.

De geruchten zijn al weer een flinke tijd aan de gang, en met de recentelijk gelekte Pixel 3XL lijken de specificaties voor dat model ook vrijwel bevestigd te zijn. Dit keer lijken de normale versie en de XL versie nog wat meer van elkaar te verschillen, de XL versie zal waarschijnlijk een notch bevatten waarbij de normale variant bij het traditionele design blijft. Verder zijn er ook nog geruchten dat Google met een dock voor draadloos laden komt, waarbij de telefoon als smart display voor de Google Assistent kan werken.
Nieuws
Specificaties
CPUQualcomm® Snapdragon™ 845
GPUQualcomm® Adreno™ 630
RAM4GB
OSAndroid 9(.1?) Pie
Camera's12,2MP Rear, 3(?)x 8,1MP Front (op foto's zijn er maar 2 te zien, mogelijk is de 3e verkeerd gedetecteerd)
Accu3XL: 3440mAh
Scherm3XL: 1440x2960 pixels (494ppi? Dit zou 6,7" betekenen wat onwaarschijnlijk lijkt)
Afmetingen3: 145,6 x 68,2 x 7,9mm 3XL: 158 x 76,6 x 7,9mm
OverigVingerafdrukscanner, Active Edge, draadloos opladen, Google Assistant dock
Renders & Foto's
Renders
Pixel 3XL en Pixel 3Pixel 3XLPixel 3XL
Pixel 3XLPixel 3XL en Pixel 3Pixel 3XL en Pixel 3
Pixel 3Pixel 3Pixel 3

Foto's
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/whtapy5AQp2bPETUS7DZ8pmw/thumb.jpgAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/7G4NfKdIGdrqBkLFBLQtyEK3/thumb.jpgAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/OoX1Pa5GDaopZ5srRO0OrSNv/thumb.jpg
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/hGerQylq3LuvD8Ylb3C9Eq3P/thumb.jpgAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/TiHDZYPqTUMOTaUrEg7ENN10/thumb.jpgAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/XBa9G5m78iAvtJMhBzC2Ax5e/thumb.jpg
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/tXwirwITy1bFvHqxMBFqLwK3/thumb.jpgAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/g4jg99k8k4CphIVkG1KXw9K8/thumb.jpgAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/GupV7j9RsZBa3MQX0Ux2S5l8/thumb.png
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/DHhEdt2wPqOKjnNcslD0lbxC/thumb.jpgAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/Gu91k2IZnztOfNVWwEsWN75u/thumb.jpgAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/whOvmJ6ylOG9O9fwe4IXd3Hk/thumb.jpg

[ Voor 3% gewijzigd door Kiwi op 01-09-2018 15:20 . Reden: Pixel 3 foto's toegevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiwi

Kiwi

Gadgetfreak

Topicstarter
Zelf loop ik nog rond met mijn Nexus 6P, voornamelijk omdat de Pixel 2XL generatie me niet genoeg overtuigde om de prijs en het importeren etc. te verantwoorden. Inmiddels is die wel redelijk aan zijn einde, dus ik hoop dat de nieuwe Pixel generatie voor het eerst in Nederland beschikbaar komt (nu de Assistent ook in NL beschikbaar is).

Ik ben niet zo'n fan van notches en toen ik de notch van de Pixel 3XL zag vond ik hem helemaal groot en lelijk. Maar ik moet zeggen, nu er foto's zijn met het scherm aan vind ik hem nog best wel mooi. De statusbar ziet er wat rustiger uit. In ieder geval mooier dan een dikke bezel aan de bovenkant.
(Daarnaast zag iemand er een gezichtje in, en ik kan er nu ook niet meer naar kijken zonder een gezicht te zien).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chengbondkwok
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 22:55
Ik loop nu met een 2XL maar de Note 9 is echt wel een killer telefoon. Zeker als je voor €920 de 512GB/8GB versie kan nemen.

De 2XL is een prima telefoon, maar RAM management is wel matig. Mijn apps worden te vaak al na 3 apps gekilled op de achtergrond.

De prijs zal ook weer 949 zijn, en met een kleinere accu en groter scherm met een afgrijselijke notch....

Enige wat ik ga missen is stock Android en timely updates.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
chengbondkwok schreef op maandag 13 augustus 2018 @ 10:17:
Ik loop nu met een 2XL maar de Note 9 is echt wel een killer telefoon. Zeker als je voor €920 de 512GB/8GB versie kan nemen.

De 2XL is een prima telefoon, maar RAM management is wel matig. Mijn apps worden te vaak al na 3 apps gekilled op de achtergrond.

De prijs zal ook weer 949 zijn, en met een kleinere accu en groter scherm met een afgrijselijke notch....

Enige wat ik ga missen is stock Android en timely updates.
Stock Android is misschien wel iets wat je nog makkelijk op de Note 9 kan krijgen ook door Project Treble. Op S9 is het ook al vrij simpel te flashen volgens mij!

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiwi

Kiwi

Gadgetfreak

Topicstarter
chengbondkwok schreef op maandag 13 augustus 2018 @ 10:17:
Jij hebt ook de Nexus 6P gehad toch? Is het op de 2XL erger dan op de 6P? Op de 6P heb ik namelijk nergens last van, en gaan apps af en toe verder waar ze gebleven zijn terwijl ik ze een hele tijd niet heb gebruikt.

Maar als dit daadwerkelijk een issue is dan is het ook wel kwalijk dat Google gewoon bij 4GB blijft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chengbondkwok
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 22:55
Kiwi schreef op maandag 13 augustus 2018 @ 10:24:
[...]

Jij hebt ook de Nexus 6P gehad toch? Is het op de 2XL erger dan op de 6P? Op de 6P heb ik namelijk nergens last van, en gaan apps af en toe verder waar ze gebleven zijn terwijl ik ze een hele tijd niet heb gebruikt.

Maar als dit daadwerkelijk een issue is dan is het ook wel kwalijk dat Google gewoon bij 4GB blijft.
De 6P heb ik ook gehad idd, en het is niet slechter geworden, maar ook niet heel veel beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GroeneThee
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 19-09 21:51
Hier ook nog een Nexus 6P gebruiker die tot nu toe nog niet echt verleidt is door andere telefoons. Recent weer een factory reset gedaan en de telefoon voelt weer wat sneller.
Twijfel ook tussen de komende Pixel 3 XL of de Note en de Note 9 is wel een hele complete telefoon.
De notch bij de Pixel 3 XL had voor mij ook niet gehoeven. Ben wel weer erg benieuwd naar de Google Assistent dock, neem toch aan dat ook andere merken dat kunnen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Deathchant
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 19-09 20:21

Deathchant

Don't intend. Do!

Ik hoop dat de prijzen dit keer wat meer in lijn zijn met hun oude filosofie. 829 en 929 euro voor een weinig bijzonder toestel (qua design) en "slechts" een enkele camera vond ik best behoorlijk, zeker voor de reguliere Pixel 2. Ze hoeven niet veel aan de software te doen volgens mij want die komt van eigen stal (dus geen extra schil o.i.d.). Wat maakt die telefoons toch zo duur? Laten we hopen dat de reguliere Pixel 3 meer OP6-prijzen heeft of sgs9 prijzen.

Canon: EOS R6 | EF 16-35/4L IS USM | EF 70-200/2.8L IS II USM
Zeiss: 35/2 Distagon | 50/2 Makro-Planar | 85/1.4 Planar | 100/2 Makro-Planar | 135/2 Apo Sonnar

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Qon
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 21-09 09:08

Qon

[quote]Kiwi schreef op maandag 13 augustus 2018 @ 10:08:

Edit: Fixed.

[ Voor 65% gewijzigd door Qon op 13-08-2018 14:01 . Reden: Fixed ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 21-09 09:52
Ik zit na twee Galaxy telefoons ook weer te kijken naar de Stock Android ervaring. Vroeger altijd een Nexus gehad.

Enige is dat de Pixel 3 XL echt met een paar killer features moet kijken, want ik ga geen 1000 euro betalen voor een telefoon met de lelijkste notch ooit :D

Dan ga ik eerder kijken hoe de OnePlus 6T gaat uitpakken. Of hoe Nokia misschien nog een High-End phone op de markt brengt met Android One

[ Voor 20% gewijzigd door Dubrillion op 13-08-2018 15:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0YR1D3R
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
GroeneThee schreef op maandag 13 augustus 2018 @ 10:53:
Hier ook nog een Nexus 6P gebruiker die tot nu toe nog niet echt verleidt is door andere telefoons. Recent weer een factory reset gedaan en de telefoon voelt weer wat sneller.
Na wat issues met de 6P (twee verschillende modellen) ben ik in maart overgestapt op de Pixel 2XL. Ik heb overigens nog steeds een 6P te koop liggen die ik niet heel makkelijk kwijt lijk te raken. Qua batterijduur en algehele performance vind ik de 2 XL wel echt een stap vooruit. Ook de camera, ondanks dat het er maar 1 is, is echt van buitengewoon goede kwaliteit. Natuurlijk zijn de verhalen bekend van de slechte schermen, laadproblemen, etc, maar ik heb denk een wat latere waar die problemen niet meer in zitten.

De 3 XL staat niet direct hoog op mijn lijstje. Ik denk dat het een erg duur toestel zal worden net als de 2 XL. Daarnaast vraag ik me af of deze wel in NL te koop zal komen. De notch vind ik ook een beetje meh...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• KoningSlakkie
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 19-09 14:57
Ik heb nu een samsung s7 edge (inclusief paarse streep), omdat toentertijd mijn nieuwe HTC 10 kapot was aangekomen en toen toch maar heb besloten om het in te ruilen voor een een samsung s7 edge. Daarvoor heb ik ook altijd telefoons van HTC gehad zoals de Desire en de One M7.

En nu ik voor het eerst een Samsung met Touchwiz heb, mis ik toch wel een sleek interface zoals HTC altijd had. Aangezien HTC zelf nu achterloopt en Touchwiz totaal niet mijn ding is, zit ik te kijken naar een Pixel 3 telefoon.

Normaal koop ik altijd een flagship telefoon, maar als Google besluit 4GB RAM met een half jaar oude Snapdragon 845 SoC inclusief een lelijke notch in een telefoon van 900 euro :'( te proppen. Misschien dan toch maar eens kijken naar de normale Pixel 3 als die normaler is geprijsd. Stiekem hoop ik dat er een 3e premium Pixel 3 wordt aangekondigd of dat de geruchten van de pixel 3 XL gefaked zijn. Anders toch maar een Bang for Buck OP6 halen. Of mijn ziel verkopen en overstappen naar de nieuwe iPhone X (ook waarschijnlijk met 4GB RAM) die ook eind dit jaar wordt aangekondigd. Ik ben dan toch wel bang dat ik de customizability van android ga missen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dubrillion
KoningSlakkie schreef op dinsdag 14 augustus 2018 @ 05:58:

Normaal koop ik altijd een flagship telefoon, maar als Google besluit 4GB RAM met een half jaar oude Snapdragon 845 SoC inclusief een lelijke notch in een telefoon van 900 euro :'( te proppen. Misschien dan toch maar eens kijken naar de normale Pixel 3 als die normaler is geprijsd. Stiekem hoop ik dat er een 3e premium Pixel 3 wordt aangekondigd of dat de geruchten van de pixel 3 XL gefaked zijn. Anders toch maar een Bang for Buck OP6 halen.
Ik heb dus hetzelfde ''probleem''. Ik heb nu 2 Galaxy telefoons gehad. Van de S6 naar de S8 was al een stuk beter. Alleen ik heb een hekel gekregen aan alle ''Galaxy apps'' waarvan een originele Google app bestaat |:(.

Ik vind het inderdaad niet de moeite waard om 900 euro te betalen voor een 3 XL waarvan het design me niet aanspreekt. Althans de stereo speakers lijken me erg leuk, alleen die NOTCH! 8)7.

Dan wordt het een OP6T (tegen die tijd). Of de ''goedkopere'' Pixel 3.

Maar als Google dit expres lekt en er toch echt een Pixel 3XL komt zoals die nog niet gelekt is _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GroeneThee
KoningSlakkie schreef op dinsdag 14 augustus 2018 @ 05:58:
Ik heb nu een samsung s7 edge (inclusief paarse streep), omdat toentertijd mijn nieuwe HTC 10 kapot was aangekomen en toen toch maar heb besloten om het in te ruilen voor een een samsung s7 edge. Daarvoor heb ik ook altijd telefoons van HTC gehad zoals de Desire en de One M7.

En nu ik voor het eerst een Samsung met Touchwiz heb, mis ik toch wel een sleek interface zoals HTC altijd had. Aangezien HTC zelf nu achterloopt en Touchwiz totaal niet mijn ding is, zit ik te kijken naar een Pixel 3 telefoon.

Normaal koop ik altijd een flagship telefoon, maar als Google besluit 4GB RAM met een half jaar oude Snapdragon 845 SoC inclusief een lelijke notch in een telefoon van 900 euro :'( te proppen. Misschien dan toch maar eens kijken naar de normale Pixel 3 als die normaler is geprijsd. Stiekem hoop ik dat er een 3e premium Pixel 3 wordt aangekondigd of dat de geruchten van de pixel 3 XL gefaked zijn. Anders toch maar een Bang for Buck OP6 halen. Of mijn ziel verkopen en overstappen naar de nieuwe iPhone X (ook waarschijnlijk met 4GB RAM) die ook eind dit jaar wordt aangekondigd. Ik ben dan toch wel bang dat ik de customizability van android ga missen.
Maar waarom installeer je dan bijvoorbeeld geen andere Launcher, zoals Nova?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kiwi

Kiwi

Gadgetfreak

Topicstarter
Ik snap niet helemaal wat het probleem is met een "half jaar oude Snapdragon 845 SoC". Er zijn gewoonweg geen betere chips op de markt op dit moment. Heeft Samsung dan ook gefaald met hun Note 9?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Verwijderd

Kiwi schreef op dinsdag 14 augustus 2018 @ 11:12:
Ik snap niet helemaal wat het probleem is met een "half jaar oude Snapdragon 845 SoC". Er zijn gewoonweg geen betere chips op de markt op dit moment. Heeft Samsung dan ook gefaald met hun Note 9?
Enerzijds wordt geklaagd dat nieuwe modellen een processor krijgen die 'ietjes' sneller is dan hun voorganger en niet upgrade waardig zijn. Maar als vervolgens een half jaar oude processor wordt gebruikt, wordt ook weer geklaagd. 8)7

De tijd is nu eenmaal zover dat nieuwe processoren niet altijd nodig zijn voor een goede user experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoningSlakkie
GroeneThee schreef op dinsdag 14 augustus 2018 @ 08:14:
[...]

Maar waarom installeer je dan bijvoorbeeld geen andere Launcher, zoals Nova?
Toevallig gebruik ik de nova launcher, ik heb ook de microsoft launcher geprobeerd. Ik gebruik ook een donkere material design via samsung themes. Toch vind ik dat de telefoon niet consistent dezelfde thema/kleuren schema gebruikt. Ik heb het over de launcher samen met de quicksettings menu en instellingen. Ook wat ik heb ervaren is dat de Samsung thema ging buggen na een systeem update, omdat de thema niet meer compatible was. Ik zou graag willen dat dit gewoon uit de box goed uit ziet, zonder gepriegel met 3rd party launchers en thema's. Hoewel dit ooit een plus punt was, merk ik nu toch wel de nadelen. Ook zoals Dubrillion zegt:
Dubrillion schreef op dinsdag 14 augustus 2018 @ 07:42:
[...]

Alleen ik heb een hekel gekregen aan alle ''Galaxy apps'' waarvan een originele Google app bestaat |:(.

Ik vind het inderdaad niet de moeite waard om 900 euro te betalen voor een 3 XL waarvan het design me niet aanspreekt. Althans de stereo speakers lijken me erg leuk, alleen die NOTCH! 8)7.
Met uitzondering van samsung gallerij gebruik ik ook geen Galaxy apps/features, ik gebruik zelfs geen edge screen. Wat ik ook mis is inderdaad stereo speakers, wat ik wel had bij mijn HTC One en HTC 10
Kiwi schreef op dinsdag 14 augustus 2018 @ 11:12:
Verwijderd schreef op dinsdag 14 augustus 2018 @ 11:52:
[...]

Enerzijds wordt geklaagd dat nieuwe modellen een processor krijgen die 'ietsjes' sneller is dan hun voorganger en niet upgrade waardig zijn. Maar als vervolgens een half jaar oude processor wordt gebruikt, wordt ook weer geklaagd. 8)7

De tijd is nu eenmaal zover dat nieuwe processoren niet altijd nodig zijn voor een goede user experience.
Nu is ''probleem'' een groot woord maar ik vind het wel jammer als specs-whore zijnde als je de hoofdprijs gaat betalen. Het is een stukje trots 8)7. Ik weet dat er geen betere chips zijn op de markt, behalve misschien die van apple. Het is ook nog eens jammer als poweruser zijnde dat het volgens de geruchten gaat om 4GB RAM. Het is toch wel een fijner gevoel als je de hoofdprijs betaalt voor een vlam nieuwe SoC ergens in maart, dan wanneer je half jaar later de dezelfde hoofdprijs betaalt terwijl je weet in je achterhoofd dat er binnen een halfjaar weer een nieuwe SoC uitkomt. Ook terwijl er een telefoon zoals de S9 of in mijn geval de OP6 gewoon al op de markt is voor een fractie van de prijs.

En de Note 9 vind ik inderdaad een overrated telefoon als je het vergelijkt met een s9+. Je moet echt heel graag die S-Pen en groter scherm willen moet je een note 9 willen kopen. Een Note 9 is nauwelijks sneller dan een S9. Het enige wat de note 9 als voordeel heeft op het gebied van CPU is dat het langer duurt voordat de koeling verzadigd is vanwege de ''waterkoeling :X ''. In principe verschuif je enkel het punt in tijd waarbij de CPU gaat thermisch throttlen.

Ik ben sluit mij inderdaad aan bij klaagteam: "half jaar oude SoC uitbrengen betekent goedkopere telefoon''. Ik snap uiteraard dat de markt zo niet werkt aangezien er geen betere/concurerende SoC uit is. Ik ben dan ook van plan om dit keer weer 3 jaar met een smartphone te doen omdat alle verbeteringen inderdaad incremental zijn terwijl de prijzen zijn gestegen. Maar stiekem zou ik graag willen op het moment dat ik het koop voor de hoofdprijs, dat het dan ook vers/nieuwste is. Het is niet zozeer dat ik bang ben om de snelheid van de CPU te missen, ik ben wel bang om de features op het gebied van beeldverwerking voor de camera, energie + thermische efficientie van de SoC en quickcharging te gaan missen in een telefoon van 900 euro in oktober/november. Hoewel google waarschijnlijk een eigen beeldverwerker voor de camera zal gebruiken.

Maar na dit allemaal gezegd te hebben gaat het mij waarschijnlijk niet tegenhouden om een Pixel telefoon te halen. Maar of het Pixel 3, Pixel 3 XL of Pixel 3 Ultra (Nogmaals, stage 1: Denial) OP6 of IPhone wordt, nog eventjes afwachten.

[ Voor 7% gewijzigd door KoningSlakkie op 14-08-2018 16:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
Hahah ik heb je link gekeken. Als dat gebeurt dan rij ik de dag van release naar Duitsland en dan koop ik hem.

Maar dan moeten er wel stereo speakers opzitten.... Geintje natuurlijk!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kiwi

Kiwi

Gadgetfreak

Topicstarter
Ik ga er niet van uit dat Google met een Pixel Ultra gaat komen. Vorig jaar waren er inderdaad wat geruchten over een 3e Pixel (de "Ultra" naam is onstaan door deze dude, Google heeft vervolgens er op ingespeeld met wat grapjes), maar daar is dit jaar niks meer van naar buiten gekomen (geen codenamen, geen insider information). Bovendien heeft Evan Blass met vrij veel zekerheid genoemd dat er 2 telefoons, een smartwatch en een Pixelbook komen, het lijkt mij sterk dat hij dan niet ook van de Ultra zou weten.

Overigens, met een beetje geluk hoef je niet naar Duitsland @Dubrillion, nu de Assistent in Nederland beschikbaar is is de kans groot dat de Pixels ook in Nederland uitkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
Het zou handig zijn als hij inderdaad gewoon naar Nederland kwam. Dan hopelijk ook de Google Home.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiwi

Kiwi

Gadgetfreak

Topicstarter
Dubrillion schreef op woensdag 15 augustus 2018 @ 14:10:
Het zou handig zijn als hij inderdaad gewoon naar Nederland kwam. Dan hopelijk ook de Google Home.
Google Home is al bevestigd om voor de kerst in de winkels te liggen. Grote kans dat Google meteen alle Assistant hardware in Nederland uitbrengt

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dubrillion
https://www.androidpolice...ught-camera-wilds-canada/

Ik moet eerlijk toegeven... Die foto van boven af vind ik nog best meevallen.
Dan is het wel een extreme notch, maar het valt mij mee hoe lelijk ik het vind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GroeneThee
Toch de pre order geplaatst voor de Note 9. Maar blijf wel meelezen hopende op een positieve verrassing van Google.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luinwethion
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 18-07 23:38
Dubrillion schreef op dinsdag 21 augustus 2018 @ 07:24:
https://www.androidpolice...ught-camera-wilds-canada/

Ik moet eerlijk toegeven... Die foto van boven af vind ik nog best meevallen.
Dan is het wel een extreme notch, maar het valt mij mee hoe lelijk ik het vind.
Ik vind het nog steeds te veel... Vooral omdat ik mijn scherm altijd in de kleinste settings draai, dit zou betekenen dat ik een behoorlijk dikke status bar zou hebben met kleine icoontjes aan beide kanten. Vind ik ik toch minder :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiwi

Kiwi

Gadgetfreak

Topicstarter
Ik vind hem er zo helemaal prima uit zien, het ergste bij die foto vind ik de chin, maar die lijkt niet groter te zijn dan bij mijn 6P.

Ik vind hem wel erg dik ogen, lijkt alsof er iets van een case omheen zit? Of misschien eindelijk een gigantische accu? :+

[ Voor 10% gewijzigd door Kiwi op 21-08-2018 13:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kees_frl
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 22:06
Iedereen vast al gezien, maar voor wie het gemist heeft:

nieuws: Russisch blog heeft Google Pixel 3 XL in handen en plaatst foto's

WP Vaillant VWL75/6 A 230V | Boiler VIH RW 300/3 MR | 27 x 405 ZZO= 10.935 op Solar Edge 9 kW 3 fasen omvormer | Vent: Zehnder Q600 ERV

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Hier nog een unboxing van een test exemplaar.

[ Voor 38% gewijzigd door Donstil op 25-08-2018 16:49 ]

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kiwi

Kiwi

Gadgetfreak

Topicstarter
Nog wat verdere leaks vanuit een Russische blog:
Wireless charging bevestigd en meerdere foto's genomen met de 3XL:
https://www.androidpolice...ss-charging-confirmation/

En het lijkt er op dat de 2 front camera's alleen bedoeld zijn voor super-selfies en niet voor unlocking.
https://9to5google.com/20...uper-selfies-visual-core/

En nog wat speculatie voor @KoningSlakkie uit een AP comment:
Mobile-review's author is famous for his "accurate" analytics, predictions and insides, but nonetheless what he says later in the article is interesting.

He states that Google's hardware division is currently working on 7 devices -- two Pixel 3s (regular and XL), one foldable prototype (for like 2020+) and 4 devices that are aimed to replace Pixel line. Those 4 (or selection of them) are planned to be another "reboot" for Google's hardware with another name, like how Pixel was a Nexus reboot. 2 of those 4 are "closer" pair, they are almost ready and Google is currently deciding between releasing "traditional" 3 and 3XL or this pair with more drastic changes.

Differences between "new" and "traditional" pair are stated, too. Smaller devices are almost the same, but bigger it something like "Pixel 3.5XL": face/iris unlock, two cameras on the back with Tango functionality, U12+ sensor side buttons, Snap845 with different graphics.

And he also speculates that all those people getting 3XL is not a coincidence, but an "inside job", attempting to get negative reviews and use them to steer decision on what to release away from one device to another -- and effectively from one team or another.

I may have been not completely accurate in my "translation" (I'm russian, but it's pretty hard to understand what reviewer means in some places), but nonetheless it's one of the most interesting and ridiculous conspiracies I've ever read.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Ben zoals elk jaar weer benieuwd naar de Pixel alleen dit jaar ziet het er niet zo goed uit voor het toestel.

Ik heb nu een X dus kan prima met de Notch maar de Google oplossing samen met de kin vind ik simpelweg niet fraai.

Ik ben benieuwd of Google nog een soort van Super Pixel uit de hoge hoed kan toveren op de komende Keynote en we nu naar het midrange model kijken.

[ Voor 5% gewijzigd door Donstil op 25-08-2018 18:29 ]

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kees_frl
  • Laatst online: 22:06
Ik vind die geruchten over nog andere toestellen nogal wat. Zeker in combinatie met vervangen pixel branding. Ik geloof dat laatste niet zozeer, meer toestellen of een pixel 3.5 XL zou kunnen.

Lastige keuze straks. Vooral indien nog wachten tot voorjaar.

WP Vaillant VWL75/6 A 230V | Boiler VIH RW 300/3 MR | 27 x 405 ZZO= 10.935 op Solar Edge 9 kW 3 fasen omvormer | Vent: Zehnder Q600 ERV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiwi

Kiwi

Gadgetfreak

Topicstarter
Het zou in ieder geval mooi zijn als het waar blijkt te zijn. Ik vind het ook opvallend dat de afmetingen van de 3XL identiek zijn aan de 2XL. Een van die Russische blogs meldde dat hij perfect in de case van de 2XL past.

Ik hoop in ieder geval dat ze eind dit jaar een nieuwe generatie uitbrengen, als ze dan in het voorjaar met een andere lijn dan de Pixels komen kijk ik dan wel of ik de 3XL verkoop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 7unkrat
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 22-12-2021
Ik merk nu ik tijdelijk op vakantie ben de drama van een iPhone 7. Slechte connectie met WiFi hotspots en constant ontbreken van downloads omdat de achtergrond processen ermee ophouden. Mijn Nexus 6p met spijt in de kast laten liggen. Na het lezen van de pixel 3xl word ik er nog niet heel warm van, puur omdat je hem via de grijze markt moet kopen of vanuit Duitsland zelf bestellen. Karig dat veel grote providers zoals KPN de pixel niet eens aanraken met een lange stok. Android heeft na de vakantie iPhone test veel meer in zijn mars, maar helaas is het alleen iPhone wat de klok slaat bij de providers. 3xl sla ik om die reden nog even over, los van de notch, kin etc. Google moet veel meer naar NL brengen dan alleen een chromecast en WiFi routers. Zelfde geldt ook voor YouTube Red, of moet ik al YouTube Premium zeggen. YouTube Red heeft NL niet eens gehaald. Erg zonde. Samsung etc jaren gehad maar die sla ik voorlopig over. Premium telefoon van het bedrijf zelf is wel key. Dus laat die pixel 3xl of die daarna maar komen naar NL. Hopelijk als Google Assistent in NL verder wordt doorontwikkeld dat er grotere stappen worden gemaakt op Google Hardware in NL.

Stadia: 7unkrat#5173

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoningSlakkie
Kiwi schreef op zaterdag 25 augustus 2018 @ 17:24:
Nog wat verdere leaks vanuit een Russische blog:
Wireless charging bevestigd en meerdere foto's genomen met de 3XL:
https://www.androidpolice...ss-charging-confirmation/

En het lijkt er op dat de 2 front camera's alleen bedoeld zijn voor super-selfies en niet voor unlocking.
https://9to5google.com/20...uper-selfies-visual-core/

En nog wat speculatie voor @KoningSlakkie uit een AP comment:

[...]
Zeer interessant stukje, het is logisch dat ook google experimenteert met een typische ''2018'' telefoon, dus met een dubbele camera en iris/gezichts herkenning.

Maar wat ook zeer interessant klinkt is de ''super selfie'' feature. Nu heeft google met de pixel 2 het beste bokeh effect van alle telefoon met 1 Lens. Google kan door A.I. het object herkennen en een blur toepassen, beter dan andere telefoons met 2 lenzen. Dus voor mij is het onlogisch dat er 2 camera's worden gebruikt voor de selfie. Terwijl er maar 1 rear camera is.

Nu is dit gewoon een random gedachte maar stel je voor..
Wide angle lens zorgt vaak voor misvormde gezichten door het fisheye effect. Een telelens zorgt voor een mooi gezicht maar er komt dan minder van je omgeving op de foto. Ik hoop dat google misschien het gezicht wat is gemaakt door een telelens, combineren met de wide angle achtergrond van de wide angle camera..

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kiwi

Kiwi

Gadgetfreak

Topicstarter
7unkrat schreef op zondag 26 augustus 2018 @ 19:56:
Ik merk nu ik tijdelijk op vakantie ben de drama van een iPhone 7. Slechte connectie met WiFi hotspots en constant ontbreken van downloads omdat de achtergrond processen ermee ophouden. Mijn Nexus 6p met spijt in de kast laten liggen. Na het lezen van de pixel 3xl word ik er nog niet heel warm van, puur omdat je hem via de grijze markt moet kopen of vanuit Duitsland zelf bestellen. Karig dat veel grote providers zoals KPN de pixel niet eens aanraken met een lange stok. Android heeft na de vakantie iPhone test veel meer in zijn mars, maar helaas is het alleen iPhone wat de klok slaat bij de providers. 3xl sla ik om die reden nog even over, los van de notch, kin etc. Google moet veel meer naar NL brengen dan alleen een chromecast en WiFi routers. Zelfde geldt ook voor YouTube Red, of moet ik al YouTube Premium zeggen. YouTube Red heeft NL niet eens gehaald. Erg zonde. Samsung etc jaren gehad maar die sla ik voorlopig over. Premium telefoon van het bedrijf zelf is wel key. Dus laat die pixel 3xl of die daarna maar komen naar NL. Hopelijk als Google Assistent in NL verder wordt doorontwikkeld dat er grotere stappen worden gemaakt op Google Hardware in NL.
Er is nog helemaal niets bekend over dat de Pixel 3/XL niet in Nederland verkrijgbaar zal zijn. Het lijkt er juist sterk op dat dit wel het geval is. Google heeft de Nexus lijn sinds de 5 ook gewoon elke keer in Nederland uitgebracht, echter met de Pixel lijn hebben ze dit beperkt tot landen waarin de Assistant beschikbaar is (dat is ook door Google bevestigd) aangezien het een USP van de Pixel was. Nu de Assistent er in Nederland is (en Google Homes einde van het jaar ook in Nederland te koop zullen zijn) lijkt het er sterk op dat deze ook gewoon in Nederland verkrijgbaar zullen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
Ik denk dat de Pixel 3 lijn naar Nederland komt. En dat ze in dezelfde tijd de Home apparaten lanceren in Nederland. Ik hoop dat de Pixel 3 gewoon meer in lijn ligt met de OnePlus toestellen. Of in ieder geval in de lijn van de Galaxy S toestellen. En niet dat de XL versie 1000 euro kost. Dat vind ik gewoon teveel voor een toestel die in alle polls ''lelijk'' wordt genoemd. Tenzij ze echt met killer specs komen, maar 4GB is al niet heel veel in deze tijd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ynnoz
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 18-09 19:33
Ik hoop dat de 3 (XL) in Nederland beschikbaar komt en dat jullie net zo blij worden met de 3 (XL) als ik met mijn 2 XL. Deze heb ik anderhalve maand geleden gekocht bij Amazon in Duitsland voor iets meer dan € 620. Ik ben er heel, heel blij mee. De iPhone mis ik niet meer.

• 7unkrat
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 22-12-2021
Ynnoz schreef op maandag 27 augustus 2018 @ 19:28:
Ik hoop dat de 3 (XL) in Nederland beschikbaar komt en dat jullie net zo blij worden met de 3 (XL) als ik met mijn 2 XL. Deze heb ik anderhalve maand geleden gekocht bij Amazon in Duitsland voor iets meer dan € 620. Ik ben er heel, heel blij mee. De iPhone mis ik niet meer.
Ik heb een Nexus 6p en een iPhone 7. Enige nadeel is dat de Nexus 6p van Android 8.1 is voorzien en dit de telefoon zo goed als onbruikbaar heeft gemaakt, alles hapert. Apple doet het op ondersteuning van Hardware beter.

Google maakt snel stappen en laat producten vallen zonder die het eeuwige leven te schenken, dat is goed, maar soms ook zonde.
Als nog vind ik Android prettiger werken dan iOS. Als Google een Premium feel weet te creëren net als de Apple hardware dan is Google er al. Een functionele telefoon is top, maar mensen willen ook die dikke elegante Premium feel.

Stadia: 7unkrat#5173

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiwi

Kiwi

Gadgetfreak

Topicstarter
Inmiddels ook foto's uitgelekt van de Pixel 3:
nieuws: Foto's tonen mogelijk Google Pixel 3-smartphone met 5,5"-scherm zonde...

Ook is er wat meer info over het verhaal waarom de 3XL zoveel is gelekt. Blijkbaar is dat het gevolg van Google medewerkers die het oneens zijn met de kant waarop de Pixel lijn gaat (te weinig innovatie etc.). Met deze zet hopen ze Google te overtuigen om voor de 4e generatie een andere weg in te slaan. Het lijkt erg onwaarschijnlijk dat de 3e generatie niet de uitgelekte toestellen zullen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
https://www.androidpolice...eft-pixel-3-xl-back-lyft/

Iets zegt mij dat die notch toch een stukje omhoog geplaatst had kunnen worden toch?
Hij had niet voor de helft kleiner gekund, maar kom op. Een paar millimeter maakt in dit geval al het verschil!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiwi

Kiwi

Gadgetfreak

Topicstarter
Het is ook eigenlijk wel bizar hoeveel er "gelekt" wordt. Bij de meeste fabrikanten gebeurt het een enkele keer per telefoon, maar dit zijn er al zoveel. En maar een enkele van de normale Pixel 3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoningSlakkie
Ik vind het zo ontzettend jammer he, ik wil heel graag een beauty van google hebben. Ik ben nu ook benieuwd of ze al deze helemaal gaan negeren tijdens de presentatie van de pixel phones, of toch een klein knipoogje durven te geven.

Ik denk niet dat ze de notch veel kleiner hadden kunnen maken. Ik denk dat de notch praktisch even groot is als van de concurrent. maar omdat het niet in de breedte is gesorteerd is deze dieper is en daardoor het extra verhinderend aanvoelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
Het schijnt dat er zoveel gelekt wordt, omdat het personeel van Google ook vind dat ze de verkeerde weg in slaan. Die vinden ook dat de Pixel lijn voor deze prijs een paradepaartje moet neer zetten. Niet een verkapte iPhone clone met chin!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Boy
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22:31

Boy

www.byoscoop.nl

https://www.apparata.nl/n...ixel-3-xl-niet-echt-28087

Zou wel lachen zijn als het inderdaad allemaal nep was...vooral het email adres vanaf ongeveer 8 min van t filmpje vind ik raar

Naar de bioscoop? => gebruik de app op Byoscoop.nl

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _Nick__
  • Registratie: Juli 2011
  • Niet online
Boy schreef op zondag 9 september 2018 @ 10:29:
https://www.apparata.nl/n...ixel-3-xl-niet-echt-28087

Zou wel lachen zijn als het inderdaad allemaal nep was...vooral het email adres vanaf ongeveer 8 min van t filmpje vind ik raar
Zou mij ook niets verbazen als Google, juist om lekken vóór te zijn, een verkeerd toestel heeft gelekt..

In de ontwerp-filmpjes van verleden jaar is te zien dat er wel een stuk of tien varianten worden gemaakt, voordat het definitieve model wordt gekozen.. de test-versie van het personeel kan dan ook afwijken van de definitieve versie..

Ultieme grap is dan inderdaad om de zaken te gebruiken, waarvan zij eerder zeiden dat die niet nodig waren; "notch" en dubbele camera: en.. waarom voren wel een dubbele camera en achter niet..

Hoop dat zij de kritische filmpjes nu niet alleen maar op aan het halen zijn om de software-matige oplossing van het verbergen van de "notch" te promoten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
Het zou wel super gaaf zijn als het zo is !

Aan de ene kant zijn er feiten en geruchten dat er daadwerkelijk een XL met een notch komt en aan de andere kant ook wat geruchten over een XL zonder notch.

Dat Google niet mee doet aan de 2, 3 of zelfs 5 camera's (zie Nokia 9) trend, vind ik niet erg. Zolang de software op orde is kunnen er weinig telefoons zulke mooie foto's maken. Maar ze mogen van mij echt wel een betere oplossing vinden voor de notch. Dan maar geen stereo speakers!

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• GroeneThee
Stereospeakers...ik zou niet meer zonder willen hoor.

• Kiwi

Kiwi

Gadgetfreak

Topicstarter
Haha hij maakt er in ieder geval wel een grote show van. Kan natuurlijk ook allemaal een marketing act zijn van Google (en de gelekte 3XL is echt), maar lijkt me dan niet helemaal de juiste manier door de 3XL af te kraken.

YouTube: Wait... did Google just LEAK the real PIXEL 3 XL? 🤔

• Dubrillion
Toevallig komen zijn filmpjes wat vaker voorbij op me YouTube feed.
Die beelden uit dit filmpje zijn erg mooi. Minimale kin en dan kan ik wel leven met een bezel a la Galaxy S9

• KoningSlakkie
Kiwi schreef op woensdag 12 september 2018 @ 12:10:
Haha hij maakt er in ieder geval wel een grote show van. Kan natuurlijk ook allemaal een marketing act zijn van Google (en de gelekte 3XL is echt), maar lijkt me dan niet helemaal de juiste manier door de 3XL af te kraken.

YouTube: Wait... did Google just LEAK the real PIXEL 3 XL? 🤔
Het is een zeer grote show, er wordt flink gepingponged met mijn brein. De enige reden dat ik dit allemaal durft te geloven is omdat het plaatje in android pie al zit, in de instellingen. En het feit dat het met 4GB ram komt, wat in de huidige markt en waarschijnlijk de prijsklasse, een no go is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kiwi

Kiwi

Gadgetfreak

Topicstarter
Inmiddels staat er ook een vermelding op de (US) Google Store met een subscribe button (die de 9e van oktober bevestigd).
Helaas alleen in de US, ik hoopte te kunnen checken of die ook in de NL Google Store stond :)

Verder lijkt deze pagina te hinten op de beschikbare kleuren: wit, zwart en mint.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Minimum92
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 19-12-2023
*zet zijn aluhoedje op*

Zie je wel, geen notch op de Japanse aankondiging! Pixel Ultra, Pixel Ultra!

;)

• Kiwi

Kiwi

Gadgetfreak

Topicstarter
Minimum92 schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 19:57:
*zet zijn aluhoedje op*

Zie je wel, geen notch op de Japanse aankondiging! Pixel Ultra, Pixel Ultra!

;)
Ik denk alleen wel dat het hier om de achterkant van de telefoon gaat, gezien de 2 tinten en het Google logo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Nick__
  • Niet online
Even vloeken in de Pixel(3)kerk..

Ben geen voorstander van een notch.. maar vind de gelekte Pixel met notch wel mooier dan de nieuwe Iphone-modellen..

Hoop toch dat oplossing van Google tegen de notch niet alleen maar software-matig is..

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kiwi

Kiwi

Gadgetfreak

Topicstarter
https://twitter.com/googl.../1042216711175458816?s=19

Hmmm... Dit is toch wel een aparte manier om je telefoon te teasen? Hier kan je niet meer duidelijk zeggen dat het om de achterkant gaat, aangezien alleen het Google logo aanwezig is, maar niet de two-tone. Sowieso apart om de achterkant van je device te teasen. :9~

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dubrillion
Ik heb nog wat YouTube zitten kijken gisteren. Het schijnt dat er toch echt gewoon een 3 en XL komen zoals we al maanden zien. En dat er wel gewerkt wordt aan een 3de telefoon maar deze niet op 9 oktober geshowed wordt. En deze valt onder budget. Dus geen Ultra helaas!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbyTown
  • Registratie: April 2007
  • Niet online

RobbyTown

Godlike

Hierbij de video wat de nieuwe pixel 3 allemaal kan.

Blog - Glasnet status (privé log) - Nette LAN - RIPE Atlas Probe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brogala
  • Registratie: Maart 2014
  • Niet online
Dit zijn toch redelijke standaard Android features?

• RobbyTown
  • Niet online

RobbyTown

Godlike

Brogala schreef op vrijdag 28 september 2018 @ 22:37:
[...]

Dit zijn toch redelijke standaard Android features?
Klopt veel dingen wel. Paar dingen zijn anders.

In de tel knijpen kan ik niet bij Nokia 7+ (weet dat er tels bestaan die dat ook hebben zijn er niet veel)

Screenshot maken via powerknop kan ik niet wel via snel icon als ik naar beneden swipe en veel meer handelingen doen hem te kunnen bewerken.

Scrollen via vingerafdruk scanner

Schudden camera wissel

Visitekaartje scannen en meteen kunnen mailen

• Boy
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22:31

Boy

www.byoscoop.nl

RobbyTown schreef op zaterdag 29 september 2018 @ 09:44:
[...]

Klopt veel dingen wel. Paar dingen zijn anders.

In de tel knijpen kan ik niet bij Nokia 7+ (weet dat er tels bestaan die dat ook hebben zijn er niet veel)

Screenshot maken via powerknop kan ik niet wel via snel icon als ik naar beneden swipe en veel meer handelingen doen hem te kunnen bewerken.

Scrollen via vingerafdruk scanner

Schudden camera wissel

Visitekaartje scannen en meteen kunnen mailen
Volgens mij kan dit allemaal met de huidige pixel 2

Naar de bioscoop? => gebruik de app op Byoscoop.nl

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jodev
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 10-09 20:45
Hier een hands-on video van Engadget over de Pixel 3 XL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bomb-el
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 22-08 14:28
"De goedkoopste Pixel 3, met 64GB opslaggeheugen, krijgt een prijs van 999 Canadese dollars. Omgerekend ongeveer 670 euro. De verwachting is echter dat het bedrag in euro's iets hoger zal liggen. De Pixel 3 met 128GB opslaggeheugen en de 3 XL met 64GB komen uit op 1129 dollar/750 euro, de 3 XL met 128GB opslaggeheugen komt op 1259 dollar/845 euro"

Bron: https://www.gsminfo.nl/bl...-3-en-3-xl-prijzen-bekend

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Hmtsjmftsch
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 23:52
Misschien dan toch?

No matter the age, never lose the Kramer inside

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mrkend54l
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 25-12-2023
Zou een geniale zet zijn om op de 700 - 900€ markt te spelen.
Je vraagt een premium, maar toch beperkt dat mensen het nog slinken. Meer dan 900€ gaat niemand geven, Dat is voor vele gewoon een mentale grens, dat is te dicht bij die 4 digits.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fonzerelli
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 20-05 16:53
Google trolt wel heel erg nu.. Zouden we toch in de zeik genomen zijn? :P
Oftewel totaal andere producten? Zal toch niet? :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megupe
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 23:23
Fonzerelli schreef op maandag 8 oktober 2018 @ 22:13:
Google trolt wel heel erg nu.. Zouden we toch in de zeik genomen zijn? :P
Oftewel totaal andere producten? Zal toch niet? :o
het zou wel geniaal zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbyTown
  • Niet online

RobbyTown

Godlike

Mrkend54l schreef op maandag 8 oktober 2018 @ 22:10:
Zou een geniale zet zijn om op de 700 - 900€ markt te spelen.
Je vraagt een premium, maar toch beperkt dat mensen het nog slinken. Meer dan 900€ gaat niemand geven, Dat is voor vele gewoon een mentale grens, dat is te dicht bij die 4 digits.
Enkele jaren terug. Nexus 5X kale android, prima prijs (rond 300 dacht ik) geen highend look maar camera wel behalve in het donker, en toen een van de eerste usb-c oplader. Mijn gevoel blijft zelfs nog steeds betere foto's maakt dan Nokia 8 of 7+. Als de gelekte foto's kloppen die pixel 3 maakt is gewoon goed/uitstekend. S9 blaast de kleuren op.

Nexus 5X gebruikt mijn pa nu mijn god wat is dat ding sloom tegen over Nokia 7+.

Mocht alles kloppen wat nu gelekt is en hij is te koop in NL zonder grijze import dan ben ik meteen om. Waarom?

Het zal de normale Pixel 3 worden. Perfecte maakt 6 inch iets wat dlte groot.

Gelukkig heeft die geen notch
Vingerafdruk achterkant
Maakte geweldige foto's
Stereo front speakers
Mooi scherm (4k? Oled)

Enige jammere is geen 3.5 mm jack maar er zit gratis convertor bij (iemand ervaring met die dingen met kwaliteits verlies?)

Waar ik er benieuwd naar ben is batterij hoe lang gaat die mee. Nokia 7+ gaat dik 2 dagen mee.

Hopelijk fopt google ons morgen niet met een notch in de normale Pixel 3 :).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kiwi

Kiwi

Gadgetfreak

Topicstarter
MKBHD deed ook even leuk mee:
https://twitter.com/MKBHD/status/1049344892760150017

Er was al bekend dat hij samen met een paar andere Youtubers was langs geweest bij Google wat betreft de nieuwe Pixel generatie, en sindsdien doet hij al geheimzinnig bij alle leaks.

Met wat op dit moment bekend is over de 3XL ben ik in principe al om, maar dit laat me toch weer heel erg afvragen waarom Google nou zo veel gaat hypen (gezien de algemene mening over de 3XL).
RobbyTown schreef op maandag 8 oktober 2018 @ 22:59:

Enige jammere is geen 3.5 mm jack maar er zit gratis convertor bij (iemand ervaring met die dingen met kwaliteits verlies?)
Audio uit een telefoon is altijd digitaal. Bij de meeste telefoons zit er een DAC (Digital Analog Converter) in d telefoon zelf, maar via USB-C wordt de audio dus ook digitaal doorgestuurd. Dit betekend dat de DAC in de adapter zit. De kwaliteit is dus net zo goed (of misschien zelfs beter als je een hoge kwaliteit adapter hebt) als wat er normaal in een telefoon had kunnen zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supestw
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 02-10-2024
Weet iemand of ze na aankondiging direct te koop zijn? Twee jaar geleden bij de Pixel 1 kon ik hem hier (Sydney, Australia) de dag erna direct kopen in de winkel of bestellen via de Google Store. Nu heb ik alleen screenshots gezien van als je er een pre-ordered dat je dan een gratis stand (charger) bij krijgt. Maar gezien de XL al in Hong Kong verkocht werd afgelopen weekend verwacht wel dat ze direct beschikbaar zullen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmtsjmftsch
Goedkoopste 3 €670, goedkoopste 3xl €750. Er is dus ruimte voor nog een model waarvan de goedkoopste rond de €900-950 ligt. Zou zomaar kunnen....
Notch-less, 6Gb intern, optical zoom...

[ Voor 12% gewijzigd door Hmtsjmftsch op 09-10-2018 07:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiwi

Kiwi

Gadgetfreak

Topicstarter
Hmtsjmftsch schreef op dinsdag 9 oktober 2018 @ 07:35:
Goedkoopste 3 €670, goedkoopste 3xl €750. Er is dus ruimte voor nog een model waarvan de goedkoopste rond de €900-950 ligt. Zou zomaar kunnen....
Notch-less, 6Gb intern, optical zoom...
Hoe kom je bij deze prijzen? Ik gok eerder dat we al blij mogen zijn als de prijzen maar €100 hoger liggen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeWing
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20:13

MazeWing

The plot thickens...

Filmpje van Jonathan waarin hij alles mooi opsomt.
Het zou een meesterlijke zet van Google zijn wanneer ze inderdaad bewust gelekt hebben en daadwerkelijk met een mooi en vooruitstrevend toestel komen.

Maar net zoals Jonathan denk ik dat het bij hopen blijft en dat de daadwerkelijke presentatie van de Pixel 3, zeker qua uiterlijk, gewoon wordt zoals we al maanden verwachten...

MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z8 + 14-30, 24-120, 100-400 | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmtsjmftsch
Kiwi schreef op dinsdag 9 oktober 2018 @ 10:06:
[...]

Hoe kom je bij deze prijzen? Ik gok eerder dat we al blij mogen zijn als de prijzen maar €100 hoger liggen
Bomb-el schreef op maandag 8 oktober 2018 @ 20:54:
"De goedkoopste Pixel 3, met 64GB opslaggeheugen, krijgt een prijs van 999 Canadese dollars. Omgerekend ongeveer 670 euro. De verwachting is echter dat het bedrag in euro's iets hoger zal liggen. De Pixel 3 met 128GB opslaggeheugen en de 3 XL met 64GB komen uit op 1129 dollar/750 euro, de 3 XL met 128GB opslaggeheugen komt op 1259 dollar/845 euro"

Bron: https://www.gsminfo.nl/bl...-3-en-3-xl-prijzen-bekend

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiwi

Kiwi

Gadgetfreak

Topicstarter
Volgens mij zijn er dan nog wel wat verhogingen i.v.m. belasting etc., ook in Canada. Een Franse webshop komt in ieder geval met €859 voor de 3 en €959 voor de 3XL, en leverbaar vanaf 2 november:
https://www.frandroid.com...cais-et-la-date-de-sortie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Nick__
  • Niet online
Ben er ook bang voor..

Prijzen waren vorig jaar ook niet mals bij officiële introductie (niet in Nederland, maar bijvoorbeeld wel in Duitsland)..

Dit heeft ook wel iets te maken met de super service van Google.. van mijn Pixel C was het toetsenbord kapot.. bij het afhalen van de reparatie werd meteen een nieuw toetsenbord afgegeven, omdat te voorzien was dat de reparatie (te) lang zou duren..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmtsjmftsch
Oeps, dat is wel weer wat hoger. Nou ja, nog even en we weten het zeker. Ik hoop vooral dat ze in Nederland via de Google store te bestellen zijn. Ik heb dit ook gedaan met de Nexus 6P en was erg tevreden over de service. Ik heb toen na 1,5 jaar zonder discussie een compleet nieuwe 6P gekregen ivm batterij problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• niruana
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 03-01 20:22
Ging er vandaag geen bekendmaking van de Pixel 3XL zijn? Google event ofzo? Om hoe laat? Live stream?

Edit: heb het gevonden, vandaag, 9 oktober om 16u40, te volgen via volgende link; https://www.youtube.com/watch?v=EsoQGTA1SxY

[ Voor 50% gewijzigd door niruana op 09-10-2018 12:31 . Reden: zelf gevonden ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosredna
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 30-06 17:19
Het evenement zal vanaf 5 uur in Nederland te volgen zijn, kijk eens op Front Page Tech zijn youtube channel om een beetje hype te krijgen..

YouTube: front page tech

YouTube: Made by Google 2018 (livestream van google zelf)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bomb-el
Dan maar een OP 6t. Een vanaf prijs van 850 EUR kan ik niet meer uitleggen
Kiwi schreef op dinsdag 9 oktober 2018 @ 11:31:
[...]

Volgens mij zijn er dan nog wel wat verhogingen i.v.m. belasting etc., ook in Canada. Een Franse webshop komt in ieder geval met €859 voor de 3 en €959 voor de 3XL, en leverbaar vanaf 2 november:
https://www.frandroid.com...cais-et-la-date-de-sortie

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kiwi

Kiwi

Gadgetfreak

Topicstarter
Hmmm... Inmiddels staan de Google Homes in de Store, gaan ze dan toch niet de Pixels in Nederland verkopen?

EDIT:
YouTube: A few new things made by Google

[ Voor 33% gewijzigd door Kiwi op 09-10-2018 16:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmtsjmftsch
Die waren al aangekondigd. Ik neem aan dat ze onaangekondigde producten nog niet in de store zetten. Ik ben overigens wel bang dat ze hier inderdaad (minstens voorlopig) niet in de store zullen verschijnen. Het aanbod in de nederlandse store is altijd erg karig geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiwi

Kiwi

Gadgetfreak

Topicstarter
Hmtsjmftsch schreef op dinsdag 9 oktober 2018 @ 17:03:
Die waren al aangekondigd. Ik neem aan dat ze onaangekondigde producten nog niet in de store zetten. Ik ben overigens wel bang dat ze hier inderdaad (minstens voorlopig) niet in de store zullen verschijnen. Het aanbod in de nederlandse store is altijd erg karig geweest.
Gaat er meer om dat het mij apart lijkt dat ze voor dat ene uurtje eerst de Homes live zetten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leeuw070
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 20-09 21:31
Case fabrikanten hebben wel pixel 3 en XL online gezet .

https://www.spigen.com/collections/google-pixel-3

Game PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiwi

Kiwi

Gadgetfreak

Topicstarter
Die staan al een paar dagen online, er zijn zelfs mensen op Reddit die ze al binnen hebben
https://www.reddit.com/r/...quid_crystal_for_pixel_3/

[ Voor 35% gewijzigd door Kiwi op 09-10-2018 17:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leeuw070
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 20-09 21:31
OK , das wel heel snel dan :D

Game PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0YR1D3R
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Vreemd genoeg is enkel de Pixel 3 genoemd en niet de XL. Toen de devices (tijdelijk) zichtbaar waren kwamen er wel 2 toestellen omhoog (naast de Pixel Slate "tablet" en Home Hub).

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/DpE22NAXcAEu5G2.jpg:large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiwi

Kiwi

Gadgetfreak

Topicstarter
J0YR1D3R schreef op dinsdag 9 oktober 2018 @ 17:19:
Vreemd genoeg is enkel de Pixel 3 genoemd en niet de XL. Toen de devices (tijdelijk) zichtbaar waren kwamen er wel 2 toestellen omhoog (naast de Pixel Slate "tablet" en Home Hub).

[Afbeelding]
Op de rechter was ook duidelijk de notch te zien, dus gewoon de 3XL zoals we hem al kennen. Snap dat ze daar niet mee gaan lopen pronken als er zoveel kritiek op komt. Eerst het design praatje, daarna de daadwerkelijke hardware.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LtMarx
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 14:04

LtMarx

ATTENTIOOOON!!!

Google store NL is al geupdate met google home en mini maar nog geen Pixel te bekennen:
https://store.google.com/

Oja en hier de reeds gelekte productvideo:
YouTube: YouTube

[ Voor 34% gewijzigd door LtMarx op 09-10-2018 17:24 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kiwi

Kiwi

Gadgetfreak

Topicstarter
https://fi.google.com/signup?selectdevice=pixel3

$799 voor de 3 64GB $899 voor de 3 128GB
$899 voor de 3XL 64GB $999 voor de 3XL 128GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wouterg00
  • Laatst online: 19-09 16:42
Ja, wel een notch dus bij de 3XL. Hij staat nu op de officiële Google website

[ Voor 42% gewijzigd door wouterg00 op 09-10-2018 17:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiwi

Kiwi

Gadgetfreak

Topicstarter
Heb je een linkje? Zie wel dat zojuist de Chromecast en Chromecast Audio uit de store zijn gehaald, dus ze updaten de store wel continu. Geeft nog hoop op Pixels in NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bomb-el
Zegt helaas nog niks over Europese prijzen, vrees ik
Kiwi schreef op dinsdag 9 oktober 2018 @ 17:37:
https://fi.google.com/signup?selectdevice=pixel3

$799 voor de 3 64GB $899 voor de 3 128GB
$899 voor de 3XL 64GB $999 voor de 3XL 128GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiwi

Kiwi

Gadgetfreak

Topicstarter
Bomb-el schreef op dinsdag 9 oktober 2018 @ 17:47:
Zegt helaas nog niks over Europese prijzen, vrees ik

[...]
Ik gok dat het tekentje veranderen en +~60 euro zal worden. De Google Home is in de US ook $129 en hier €149...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• S401
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 21-09 11:37
Altijd mooi hoe ze de notch proberen te verbergen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiwi

Kiwi

Gadgetfreak

Topicstarter
In de US is de store pagina voor de Pixel 3 ook online: https://store.google.com/product/pixel_3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anteros
  • Laatst online: 21:16
Niet leverbaar in nl ☹️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lubbertkramer
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 16:12
Belsimpel heeft inmiddels prijzen vermeld, 849 voor de pixel 3 en 949 voor de pixel 3xl

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Verona27
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 20-09 11:01
849 voor de Pixel 3, echt idioot veel, maar viel te verwachten nav de prijsstelling van de vorige Pixels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bomb-el
Respectievelijk ca 300 en 400 EUR meer dan de OP 6t waarschijnlijk... Waanzin eigenlijk

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hanky74
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 21-09 10:15
Je moet wel erg Google fanboy zijn als je 949 euro uitgeeft voor een mobiel met zo'n a-symmetrisch scherm maar 4GB geheugen en 64GB (niet uitbreidbaar) geheugen. Er zijn echt wel veel betere en goedkopere opties.

[ Voor 16% gewijzigd door Hanky74 op 09-10-2018 18:39 ]

Pagina: 1 2 Laatste

Dit topic is gesloten.