Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Football Manager 2019

Pagina: 1 ... 7 8 9 Laatste
Acties:

• Deadsy
  • Registratie: september 2003
  • Laatst online: 23:00
vuurtjih schreef op donderdag 7 februari 2019 @ 16:40:
[...]

Viel mee, stuk of 3 daarvan gingen zeuren. "De eerst volgende keer schrijf ik jullie weer in" werkt altijd :+

[...]

[Afbeelding]

Uiteindelijk viel het me nog mee, was daarvoor toch al uitgeschakeld in de CL...

Nu in de zomer maar even de boel opschonen.
Lang niet slecht.

Toen ik met Perelada uit de degradatie zone kwam heb ik af en toe stiekem naar boven gekeken, want het gat met promotie plekken was maar 10 punten. Maar telkens toen ik dit deed lieten we punten liggen.
Nu is het gat naar boven niet meer te doen en moet ik me focussen op het gat onder me.
8 punten met de streep, volgend seizoen misschien meedoen om promotie als we wat stabieler zijn en ik er van begin af aan ben.

nadeel is dat ik niets kan halen en dat ik het B team ben van Girona, dus daar valt niets te halen. En mijn top scorer is al 31 :/

• vuurtjih
  • Registratie: april 2015
  • Nu online

_O-

Honor View 20 | Cubot Power / X18 Plus| Chuwi HI9 Air | PS4 Slim

• ErwinnBeen
  • Registratie: juli 2016
  • Laatst online: 16:05

ErwinnBeen

Scrum master

Cookie Monster.

Lol. Dat zou toch nooit mogen gebeuren šŸ˜‚

Uplay&Steam&Origin: Staticsprite - Intelligence is the ability to adapt to change. - Stephen Hawking

• vuurtjih
  • Nu online
ErwinnBeen schreef op donderdag 7 februari 2019 @ 17:52:
[...]

Lol. Dat zou toch nooit mogen gebeuren šŸ˜‚
Komt omdat de reputatie van trainers anders is dan die van spelers, helaas.

Goeie handel zo :D

• Deadsy
vuurtjih schreef op donderdag 7 februari 2019 @ 17:59:
[...]

Komt omdat de reputatie van trainers anders is dan die van spelers, helaas.

[Afbeelding]

Goeie handel zo :D
Dat is min of meer mijn core business.

Nog 8 wedstrijden te gaan. we spelen tegen de nr3. We komen op 1-0 en hun maken de 1-1.
In de 90e minuut maken we de 2-1 en ik ben zeer blij aangezien we daardoor weer een kleine kans maken op promotie.

En toen kwamen de 93e en 94e minuut, 2-3 verloren :(

Nu maar hopen dat de trainer van Girona ontslagen word en ik de caretaker word en een vaste baan daar krijg.
Dat ik in de 3e divisie zit maakt me niets uit, maar ik wil naar een club waar ik kan scouten etc.
Bij Perelada kunnen we 1x promoveren tenzij Girona besluit om een niveau lager te gaan spelen want dan kunnen wij niet meer omhoog.
Er is geen scoutings budget, geen groei ofzo. Zelfs geen talenten uit de jeugd van Girona want die hebben ze niet.

• London
  • Registratie: oktober 2007
  • Laatst online: 23:07

London

Victoria Concordia Crescit

Lekker schemaatje :') 4 wedstrijden in een week..

Arsenal - Real Madrid - Mercedes AMG Petronas

• Bad Brains
  • Registratie: november 2002
  • Laatst online: 22:40
Ik was vergeten dat dit al een ding was in FM2018, eerste keer dat ik het zie.

Goeie zaak, of het gaat helpen echter.

The love that lasts longest, is the love that is never returned.

• Terranova
  • Registratie: januari 2010
  • Nu online
Oh ja inderdaad, beetje vreemd bericht is het. Zeker omdat het 0,0% invloed heeft op het spel aangezien er sowieso niets van hun persoonlijke levens in zit. Dit is gewoon weer een statement maken op een manier waarop het nooit enig effect gaat hebben, maar dan heb je wel een statement gemaakt...

Overigens is het persoonlijke leven wel iets wat meer in FM naar voren moet komen imo. Niet dat je alles kan gaan beinvloeden/doen. Maar dat er spelers zijn die constant aan het feesten zijn, spelers die bijvoorbeeld afwezig zijn door geboorte van een kind oid(waardoor dat bericht hierboven opeens wel invloed zou hebben) of juist daardoor een moraalboost krijgen etc.

Dingen die in het echt ook van invloed zijn op het spel, natuurlijk vrij weinig. Maar het is er wel. Zeker in een spel waar nog maar weinig echt toegevoegd zou kunnen worden is het wel iets wat toegevoegd zou kunnen worden voor nog meer realisme.

• Deadsy
Ik krijg de melding dat met winst we veilig kunnen zijn van degradatie.
Oftwel, we verliezen 3x achter elkaar -.-

Nog 2 wedstrijden te gaan en hoop 9e of 10e te worden, gewoon goede plek voor ons.

edit:
10e geworden, krijg de melding dat het een club record is dat we slechts 3x gelijk gespeeld hebben.
Vraag me dan af hoe het zit met die 19 verloren wedstrijden :D

Meedoen voor de playoffs zou gewoon mogelijk moeten zijn volgend seizoen tenzij er rare dingen gaan gebeuren.

Heb geen geld voor scouts dus dat word leuk.

Deadsy wijzigde deze reactie 08-02-2019 17:33 (45%)

• Jorgen
  • Registratie: mei 2007
  • Laatst online: 22:24
Dat van die gelijke spelen, had ik gisteren ook. Bijzonder... :p Nog bijzonderder is dat ik verwacht werd 14e te worden (vd 16), maar als 3e eindigde. :D Ik speel op dit moment met Bruk-Bet Termalica Nieciecza. Leuk weetje: het is de club gevestigd in de kleinste stad ooit, uitkomend op een hoogste niveau in Europa; i.d.g. Polen. Aangezien ik zelf ooit woonde in een dorpje met 584 inwoners, leek me dit wel een leuke club om het eens mee te proberen.

• Deadsy
Mijn staf (assistent en coach) zijn vertrokken en ik kan gewoon geen vervangers vinden.

Al advertenties gemaakt maar nog geen reacties.
Team is best goed en top 4 zou te doen zijn denk ik.

• Jorgen
Deadsy schreef op vrijdag 8 februari 2019 @ 23:43:
Mijn staf (assistent en coach) zijn vertrokken en ik kan gewoon geen vervangers vinden.

Al advertenties gemaakt maar nog geen reacties.
Team is best goed en top 4 zou te doen zijn denk ik.
Ik heb mijn advertenties gewoon 8 maanden geleden (game time natuurlijk) aan gezet en ben nu pas aan het kijken nu ik voldoende sollicitanten heb. Ik neem wat ik minimaal goed vind, of ik neem niks en wacht gerust nog een paar maanden langer. Nu is op het niveau van deze club al gauw een boel goed, maar ik wil uiteindelijk natuurlijk wel meer bereiken dan enkel de allereerste kwalificatieronde van de Europa League.

• Ivysaur
  • Registratie: augustus 2014
  • Niet online
In Maart even een FM-stilte houden. TIjd voor wat andere spellen aandacht te geven. Volgens mij zit die FM te veel in mijn dopamine-stelsel te drukken. Is het enige spel dat ik elke keer opstart als de computer ook aan staat.

No FM March Madness, hehe.

• Jorgen
Met nog 5 wedstrijden te gaan tot de splitsing, heb ik aan 2 punten genoeg om niet meer ingehaald te kunnen worden en mee te mogen doen aan de kampioensplay-off. Is wel behoorlijk spannend nu. Nr. 1 en 2 beide 52 punten; nr. 3 en 4 (ik) beide op 48. De koplopers verliezen ook meer punten dan in het eerste seizoen, dus de kans dat ik weer 3e wordt, of wellicht 2e is aanwezig. Waarschijnlijk is eerste worden nog geen optie en is kwalificatie voor de Europa League ook dit seizoen het hoogst haalbare. Ik scoor het meest, maar ik krijg ook de meeste doelpunten tegen; ondanks goede versterkingen voor de verdediging, het defensieve middenveld en het doel. Met 4660 zitplaatsen (op een bevolking van ongeveer 750 zielen) heb ik ook niet zo'n grote achterban. Mijn stadion zit vaak nog lang niet vol. Groei moet dan ook vooral komen van het prijzengeld uit de competitie en de eventuele winst op spelers.

Edit: het kan altijd nog spannender.
Eerste drie: 57 punten
Volgende drie: 49 punten

Allemaal 28 of 29 wedstrijden gespeeld, dus nog 1 of 2 te gaan. Kampioensplay-off is al zeker.

Edit 2: het is goed dat de competitie nog niet is afgelopen; de fans zouden gek worden...

Edit 3: normale competitiefase is afgelopen. We gaan als 5e de play-offs in, waar we alle andere teams uit de top 8, nog 1 maal zullen treffen.

Edit 4: Uiteindelijk als 6e geƫindigd in de competitie en verliezend bekerfinalist. Geen Europees voetbal komend seizoen. Ik wordt vaak in verband gebracht met ploegen als Sparta Praag, Austria Wien en Arminia Bielefeld, maar ik denk dat ik hier nog wel even blijf. De Poolse competitie is behoorlijk spannend en ik ben nu net bezig om wat op te bouwen.

Jorgen wijzigde deze reactie 09-02-2019 13:13 (34%)

• toolkist
  • Registratie: mei 2011
  • Laatst online: 23:30
Ivysaur schreef op zaterdag 9 februari 2019 @ 02:15:
In Maart even een FM-stilte houden. TIjd voor wat andere spellen aandacht te geven. Volgens mij zit die FM te veel in mijn dopamine-stelsel te drukken. Is het enige spel dat ik elke keer opstart als de computer ook aan staat.

No FM March Madness, hehe.
Zeker weten? Waarschijnlijk komt begin maart de winter transfer update uit ;)

• Ivysaur
  • Niet online
toolkist schreef op zaterdag 9 februari 2019 @ 15:50:
[...]

Zeker weten? Waarschijnlijk komt begin maart de winter transfer update uit ;)
Heb ik niks aan, omdat ik een Long Save-manager ben. :9 Ben nu op het moment dat ik de face cut-out pack niet meer gebruik, omdat iedereen een regen is. :+

Ivysaur wijzigde deze reactie 09-02-2019 16:57 (16%)

• Deadsy
Zonder personeel heb ik deze zomer toch iets van 9 spelers moeten halen.
Enige manier om te zien of het min of meer wat is heb ik ze allemaal via een trial gehaald.
Vrij leuke spits aan overgehouden.

Na 7 wedstrijden staan we 1e :D met 15 punten.
Suarez heeft er al 6 in liggen en we draaien vrij goed alhoewel we veel tegen krijgen.

Denk dat ik om de 4 kwalificatie plekken moet vechten met Atletico Madrid, Real Madrid en Barca.
Aan Girona als de A club heb ik vrijwel niets aangezien hun alleen een doelman doorsturen en vanuit de jeugd valt niets te halen.

• Terranova
  • Nu online
Oeh er is weer een alles in 1 competite database

https://www.fmscout.com/a...ld-leagues-by-maikol.html

Komt er op neer dat alle clubs in 1 competitiestructuur zitten verdeeld over 9 niveaus.

Vorige FM ben ik met create-a-club in de laagste divisie begonnen om zo op te werken. Best leuk om te doen

• Jorgen
Bah... Derde seizoen is waardeloos. :-(

• Jorgen
Geƫindigd als 7e in de kampioensgroep, maar wel de beker gewonnen. De laagste eindpositie in de Ekstraklasa tot nu toe, maar toch onze eerste prijs gewonnen. :)

• Ivysaur
  • Niet online
Zo doen we dat dus in Ierland. :9

https://tweakers.net/ext/f/nWikTlq3sTp75a0zwRne1UBW/thumb.jpg

• Jorgen
Bizar. Een speler die 18 is, is boos omdat ik hem niet heb opgenomen in de EL-selectie. Ik kan echter niet aangeven dat hij sowieso speelgerechtigd is. Voor niks boos dus... :p

• vuurtjih
  • Nu online
Jorgen schreef op maandag 11 februari 2019 @ 02:32:
Bizar. Een speler die 18 is, is boos omdat ik hem niet heb opgenomen in de EL-selectie. Ik kan echter niet aangeven dat hij sowieso speelgerechtigd is. Voor niks boos dus... :p
Zeker weten dat hij wel speelgerechtigd is? Anders is het een leuke bug :'(

• Ivysaur
  • Niet online
Kut spel :( Ben er klaar mee :X

https://tweakers.net/ext/f/oo3lSC5pZKLBEqhKJpr8XtdR/thumb.jpg

• toolkist
Tja zodra je tegen een Engels team mag weet je datde kans heel groot is dat je verliest. Die zijn veel te sterk in FM.

• Jorgen
vuurtjih schreef op maandag 11 februari 2019 @ 10:05:
[...]

Zeker weten dat hij wel speelgerechtigd is? Anders is het een leuke bug :'(
Ja volgens mij wel. Ik ben net met 5-0 door naar de volgende kwalificatievoorronde (uit 0-1, thuis 4-0 tegen Aberdeen) dus we gaan het zien. Ik mag hem straks nog een keer registreren... O-) Maar aangezien ik alleen baggerjeugd heb die geldt als zelfopgeleid, zal hij weer plaats moeten maken.

Edit: Het is onder-21 Ć©n 2 jaar bij de club... Ja... dan had ie gelijk :-(

Jorgen wijzigde deze reactie 11-02-2019 14:57 (7%)

• vuurtjih
  • Nu online
Jorgen schreef op maandag 11 februari 2019 @ 13:24:
[...]

Ja volgens mij wel. Ik ben net met 5-0 door naar de volgende kwalificatievoorronde (uit 0-1, thuis 4-0 tegen Aberdeen) dus we gaan het zien. Ik mag hem straks nog een keer registreren... O-) Maar aangezien ik alleen baggerjeugd heb die geldt als zelfopgeleid, zal hij weer plaats moeten maken.

Edit: Het is onder-21 Ć©n 2 jaar bij de club... Ja... dan had ie gelijk :-(
Dat vermoeden had ik al, op dat gebied maakt FM niet zo snel een fout (helaas voor jou).

Helaas afscheid nemen van deze held:

• Ivysaur
  • Niet online
Als ik vandaag de CL had gewonnen. Was alles goed geweest. Was ik eindelijk klaar met FM dit jaar. Potverdorie.

Straks maar:

1. 20 scouts omgooien. Weg met Duitsland, Engeland, Braziliƫ enzo. Ik ga me 100% richten op huidig niveau Bruikbaar. Pot niveau Uitstekend. En leeftijd mintens 20. En de Balkan

2. Mijn wonderkind-filter goedmisbruiken om spelers van halen met een afkoopsom tot 15m.

3. Staf herevauleren.

4. Spelers verkopen. Hier en daar.

5. Seizoen afmaken, overwinteren en verdomme die CL of EL winnen zodat ik eens van FM af ben, hehe.

6. Wil dit binnen 10 jaar want dan krijg ik de moeilijkste achievement 30 seizoenen FM.

Ivysaur wijzigde deze reactie 11-02-2019 20:24 (7%)

• Jorgen
Ik heb net mijn 4e seizoen afgerond met Bruk-Bet Termalica Nieciecza. Ik begon niet sterk, maar we eindigden heel erg netjes op de 2e plaats. Kampioenschap bleek nog net te hoog gegrepen. We moeten ook stabieler worden, na een 3e, 6e en 7e plaats, nu dus een 2e. 1 bekerfinale verloren, 1 bekerfinale gewonnen, 1 supercup verloren. Komend seizoen wordt ons derde in Europa. Hopelijk nu eens die 2e tegenstander verschalken. De eerste lukte met grote cijfers, maar daarna worden we van de mat gespeeld. Ik twijfel of ik nog wel verder wil bij BBT. Een carriĆØre in de Oostenrijkse of Tsjechische competitie lonkt en klinkt steeds aanlokkerlijker.

• Ivysaur
  • Niet online
Die 20 en 30 geen tegendoelpunt-achievements moeten ze er eens uithalen. Totaal niet haalbaar. 10, ja. Dat nog net. Ben al blij dat dubbele hattrick en kopbal/link/rechts er uit zijn. :+

Ivysaur wijzigde deze reactie 12-02-2019 21:48 (23%)

• Jorgen
Misschien wel haalbaar met Kaiserslautern in de Bundesliga 3.

• Ivysaur
  • Niet online
Naja heb het de vorige editie gesavescummed. Eerst Man Utd in allerlaagste divisie gezet, en daarna savescummen totdat ik de achievements had. Kunnen me kont kussen dat ik dat legit ga doen :P

• Jorgen
Savescummen? Herstarten en zo?

• Terranova
  • Nu online
Volgens mij een savegame starten die puur gemaakt is voor de achievements. Zoals United in een lage divisie zetten via de editor, zoals @Ivysaur al zei

• vuurtjih
  • Nu online

Wat een held :9~

• martijn247
  • Registratie: januari 2017
  • Laatst online: 16:25
Ik heb bij De Graafschap een ontevreden speler die weg wil. Vindt dat ik een belofte niet ben nagekomen. Had die jongen vorig seizoen gecontracteerd, terwijl we nog in de Eerste Divisie speelden. Beloofde dat we zouden promoveren naar de Eredivisie. Dat deden we. Sterker nog, we staan met nog maar vier wedstrijden te gaan op een fantastische 5e plek! Maar hij is boos dat we dit seizoen niet gaan promoveren...

Dit is echt belachelijk van FM19.

• vuurtjih
  • Nu online

En dan heb ik net voor 450 miljoen aan spelers verkocht _O-

Als de winterupdate straks uitkomt maar eens een nieuwe game starten denk ik :+

• Ivysaur
  • Niet online
https://tweakers.net/ext/f/UjyXYx1U6DsiTI2rIYL4Zeg3/thumb.jpg

Oh wat zijn we rijk! :> En dan 20 seizoenen geleden nog diep in het rood stond. :D

• Jorgen
Ivysaur schreef op donderdag 14 februari 2019 @ 16:58:
[Afbeelding]

Oh wat zijn we rijk! :> En dan 20 seizoenen geleden nog diep in het rood stond. :D
Wow!! Zoveel geld heb ik nog nooit voorbij zien komen in een eigen game.

Bestuursverzoek:
Ik wil het graag hebben over het budget voor versterkingen. Laten we het gebruiken om Real Madrid te kopen.

Jorgen wijzigde deze reactie 14-02-2019 18:02 (15%)

• Ivysaur
  • Niet online
En dan te bedenken dat we nog nooit een Europese prijs hebben gewonnen in de 20 jaar. Wel 1x finale EL en CL.

Voel me meer een soort Ajax maar dan beter hehe

• martijn247
  • Registratie: januari 2017
  • Laatst online: 16:25
Feyenoord kampioen van de Eredivisie in 2020-2021, met op korte afstand Ajax en PSV. Vitesse eindigde als nummer vier en jawel, De Graafschap als vijfde. Dit betekent dat we mee gaan doen in de play-offs om Europees voetbal. Eerste de halve finale tegen AZ en daarna hopelijk tegen de winnaar van Vitesse-ADO Den Haag.

Al met al een stuk beter seizoen dan het rampzalige 2018-2019, waarin we in de nacompetitie degradeerden. Absolute uitblinker was Mohamed Hamdaoui, die ondanks zijn matige statistieken tot 14 doelpunten en 15 assists kwam. Sam Lammers scoorde 13 keer. In de verdediging is onze Deen Rasmus Nicolaisen een echte topper en hij staat helaas al in de belangstelling van meerdere clubs (waaronder AZ). Onze huurspelers James Bree (Aston Villa) en Ayman Azhil (Leverkusen) waren andere belangrijke steunpilaren.

Opvallend was dit in de Eerste Divisie alle Jong-ploegen het goed deden en heel hoog eindigden. En nu komt het: ondanks dat sommigen periodekampioen werden, speelt niemand van hen in de nacompetitie. Terwijl dat vorig seizoen wel gebeurde. Beetje vreemd, maar ik ben er toch blij mee.

• Hoogie2004
  • Registratie: mei 2005
  • Laatst online: 22:13

Hoogie2004

Whohooooo

Ivysaur schreef op donderdag 14 februari 2019 @ 16:58:
[Afbeelding]

Damn....

Ik mis in de Touch versie volgens mij wat knoppen om aan te draaien :+

Moet wel zeggen, ben nu in seizoen 3 sinds ik coach ben van Real Madrid (2026/2027 geloof ik), halve selectie verjongd en salaris uitgaven van 6+ miljoen / week inmiddels op net iets meer als 5 miljoen per week gekregen 8) Maar hier durf ik nog niet van te dromen...

Hoogie2004 wijzigde deze reactie 15-02-2019 12:43 (8%)

My iRacing profile | Mijnzestal.nl handboogadministratie | Strava

• Ivysaur
  • Niet online
Zit eigenlijk wel te smachten naar een B-elftal in Cork City. Helaas kan ik die niet 'aanmaken' of opzetten. Gemiste kans. Een B-elftal is juist een must als je zo groot bent. Kan ik talenten en reserve spelers stallen.

• Jorgen
Ivysaur schreef op vrijdag 15 februari 2019 @ 15:03:
Zit eigenlijk wel te smachten naar een B-elftal in Cork City. Helaas kan ik die niet 'aanmaken' of opzetten. Gemiste kans. Een B-elftal is juist een must als je zo groot bent. Kan ik talenten en reserve spelers stallen.
Ik neem aan dat je inmiddels een rits aan satellietclubs hebt (aangevraagd)? Dan stal je ze toch daar?

• Ivysaur
  • Niet online
Ja. Heb ze nu bij N.E.C staan, maar heb liever toch dat ze zelf af en toe in de eerste kan laten spelen. Ivm wedstrijden tijdens internationale weken. Heb nu dat er 39 spelers niet kunnen spelen, en sommige wedstrijden kun je niet uitstellen. Dus regelmatig speel ik met grijze spelers. Niet erg realistisch. Met een B-elftal kan ik mijn elftal wat verder uitdiepen.

Edit:

Oeps! :+

https://tweakers.net/ext/f/VrCtly6jRwjvMOeD75E8204d/thumb.jpg

Vooral jeugd gehaald. :>

Man man man.. Halve finale CL

Cork 2 - 0 Man Utd

Daarna terugwedstrijd

Man Utd 5 - 0 Cork

Dat thuis is gewoon veel te sterk. :'( Merk dat wel vaker. In uitwedstrijden, dus thuis voor de vijand, zijn ze ineens poepiesterk. Niet normaal.

Ivysaur wijzigde deze reactie 16-02-2019 03:10 (40%)

• Jorgen
Ik heb mijn carriĆØre/savegame in Polen even op pauze gezet - ben ook toe aan een transfer voor mezelf - en ben een nieuwe carriĆØre begonnen in RoemeniĆ« bij SSC Farul Constanța, al waarvandaan ik ga proberen om via grote steden langs de Donau, via de Main en de Rijn uiteindelijk in Rotterdam aan te komen. Op dit moment sta ik stabiel 2e in de 3e divisie, met alleen een B-team boven mij. Dat mag echter niet promoveren, dus volgens mij sta ik op de drempel van mijn eerste promotie. Met nog 5 wedstrijden te gaan in een competitie met 14 clubs, mag ik nog tegen de nummers 10 t/m 14. Veel makkelijker kan je programma niet worden in de race om het kampioenschap/de promotie. :D Met 9 punten voor op de nummer 3 en 7 punten achter op de nummer 1 (FC Voluntari II) kan er nog van alles gebeuren - zeker aangezien zij elkaar in de laatste wedstrijd nog treffen, maar acht ik de kans op promotie erg groot.

Edit: YES! De promotie is binnen :)

• Jorgen
Bah, groot talent binnen mijn elftal dat ik niet wilde verkopen. Door een gesprek met het bestuur aan te gaan, een reeds door hen geaccepteerd bod kunnen tegenhouden. Nu dacht ik omdat hij zijn contract niet wilde verlengen hem alsnog maar te verkopen. Kennelijk even niet goed nagedacht, of een heel domme TD, maar nu heeft zo'n beetje heel Bulgarije op hem geboden en vertrekt hij voor 0 euro, zonder percentageclausules. Pfff.

Edit: ik begin in 2 opeenvolgende promoties te geloven. Met nog 15 wedstrijden te gaan, sta ik inmiddels 12 punten voor. Vooraf werd zelfs lijfsbehoud moeilijk geacht en nu krijg ik steeds meldingen over records, boven onszelf uitstijgen, enz. :D

Jorgen wijzigde deze reactie 16-02-2019 22:48 (22%)

• Ivysaur
  • Niet online
Blijkbaar is NEC nog geen slechte satellietclub om te hebben. Heb deze wonderkind opgepakt voor 13 miljoen. _/-\o_

https://tweakers.net/ext/f/zDZ2H1ugZi63mNOou0cwiI0o/thumb.jpg

• Jorgen
En de buit is binnen!! :) :)

Daarvan THUIS: 16-3-0 en UIT: 11-2-6

Op naar de Liga I

• Jorgen
Iemand trouwens nog goede tips hoe je je training goed regelt? Ik krijg al het hele seizoen klachten over de trainingslast en het niveau van de conditietraining.

• Deadsy
Heb met Lada promotie naar de 2e divisie weten af te dwingen.
Salaris budget is flink omhoog maar uiteraard geen transfer budget, niet dat dit nut zou hebben.

Zit te wachten tot er een echte club komt aankloppen.

Op papier blijkt Perelada geen echt B team van Girona te zijn maar meer een samenwerking waar Perelada de positie van B club in neemt. Mochten ze in dezelfde competitie terecht komen dan zouden hun wegen scheiden.
Is uiteraard de vraag of dit in FM zo verwerkt is, mocht dit niet het geval zijn dan is de 2e divisie mijn plafond.

• toolkist
Deadsy schreef op zondag 17 februari 2019 @ 18:18:
Heb met Lada promotie naar de 2e divisie weten af te dwingen.
Salaris budget is flink omhoog maar uiteraard geen transfer budget, niet dat dit nut zou hebben.

Zit te wachten tot er een echte club komt aankloppen.

Op papier blijkt Perelada geen echt B team van Girona te zijn maar meer een samenwerking waar Perelada de positie van B club in neemt. Mochten ze in dezelfde competitie terecht komen dan zouden hun wegen scheiden.
Is uiteraard de vraag of dit in FM zo verwerkt is, mocht dit niet het geval zijn dan is de 2e divisie mijn plafond.
Dat kun je toch zien bij de details van de affiliates?

• Jorgen
Bovenaan is het erg spannend; ik moet nog maar zien of ik erin blijf dit seizoen:

• Deadsy
toolkist schreef op zondag 17 februari 2019 @ 20:26:
[...]

Dat kun je toch zien bij de details van de affiliates?
helemaal vergeten, heb het gecontroleerd en het is op de juiste manier verwerkt.
Vraag me wel af hoe deze scheiding zal gebeuren.

Want ik heb deze zomer een gratis linksback opgehaald, deed het top in de voorbereiding.
En dus heeft Girona hem naar het 1e gehaald.

Deden ze afgelopen winter min of meer ook.
Hun stuurden in de winter een buitenspeler naar het 2e. Ik gebruik hem en in 4 wedstrijden maakt hij 4 assists en 3 goals. Dus halen ze hem terug en speelt hij geen minuut.

• Ivysaur
  • Niet online
Laatste drie seizoenen:

2x Halve finale CL
1x Finale CL

Hoop dat de jaren 40 mij nog eens een CL oplevert. Engelese clubs elke keer te sterk.

Net tegen Everton 2-1 gewonnen, daarna verliezen met 3-1. Stomme thuisvoordeel-ambiancedingetje. Veel te OP. Maar volgend seizoen gaat het worden, hoor. Wil op mijn hoogtepunt stoppen met FM. :+

Edit:

Ben van plan om FM even te laten voor wat het is. Wil wellicht Dirt Rally 2 spelen en dus mijn Sim racing weer oppakken. Heb in Oktober 2017 alles verkocht dus moet weer van begin af aan beginnen. :+ Kijken of het wat wordt.

Ivysaur wijzigde deze reactie 18-02-2019 21:51 (39%)

• Jorgen
Hoe zit dat eigenlijk met het worden van een jeugdproduct-land of jeugdproduct-club als je zo'n speler in die 3 jaar ook uitleent? Momenteel is het maken van een selectie wel erg makkelijk. 80% van mijn elftal is -21 en daarvan worden er steeds meer JpL of JpC. Zie elk seizoen een lijstje spelers voorbijkomen die erbij mogen. Ik kan daarom ook gewoon selecties van 17 man inschrijven waarbij de enige reden dat ik nog "zoveel spelers" inschrijf is om de ervaren krachten in te schrijven, of om aan de JpL-/JpC-regels te voldoen. Heb net boven de degradatiestreep kunnen eindigen en hoop dit seizoen bovenaan in de degradatiegroep mee te kunnen doen. Als ik dan in seizoen 5 onderaan het linkerrijtje eindig, maak ik elk jaar een mooie groei door.

Edit:

Het zegt nog allemaal niks, maar het begin is veelbelovend. Lekker dicht bij elkaar ook. :)

Jorgen wijzigde deze reactie 19-02-2019 01:34 (9%)

• Goelan
  • Registratie: augustus 2018
  • Laatst online: 16:12
Ivysaur schreef op maandag 11 februari 2019 @ 20:21:

Straks maar:

2. Mijn wonderkind-filter goedmisbruiken om spelers van halen met een afkoopsom tot 15m.
Hoe heb je dit filter opgebouwd? Daar ben ik erg benieuwd naar.

Ik heb besloten om een nieuwe save te starten met de Rangers. Ik wil ze weer de gloriedagen laten herleven. Ik ben na seizoen 1 op de tweede plek geƫindigd. Celtic is veruit de beste ploeg. Ze verkopen ook rustig spelers voor dik 20 miljoen (o.a. Tierney en Ajer). Ik krijg nauwelijks inkomsten door transfers (teveel dure contracten en matige spelers). Ik heb nu een aantal gratis spelers gehaald. Ik ben bang dat ik over een jaar pas serieus mee kan gaan doen om de titel.

• Deadsy
de competitie in de 2e divisie is alweer 6 wedstrijden oud en we staan met 2 punten ergens onderaan.

Girona besloot me nog een laatste keer gigantisch te naaien door 2 goede huurlingen die ik gehaald had op deadline day naar het 1e te halen.

Niet dat dit alles een giga verschil zou maken maar uiteindelijk hebben ze 3 verdedigers bij me weg geplukt en mijn doelman, denk dat ik met deze spelers wel een goal of 2 minder tegen had gekregen.

Ik ga alvast uitkijken naar een nieuwe club. Niveau is bijzaak, zolang ik maar de baas ben.

Leuk feitje, vorig seizoen in de 3e divisie kwamen er nog tussen de 200 en 400 mensen naar een wedstrijd. Nu is het rond de 20.

• Jorgen
Net 2 van mijn grootste talenten verkocht. Een Deense verdediger aan Inter en een Italiaanse spits aan Milan. Gelijk gezeur van 1 vd andere spelers, maar voor een club die al 4 seizoen geen transferbudget heeft en nu voor 2 gratis spelers elk ruim 1 miljoen + 50% kan krijgen, heb ik 2 uitstekende deals gesloten.

Edit: geheel tegen verwachting in, heb ik de kampioensgroep vd play-offs bereikt en mag ik me mengen in de strijd om Europees voetbal. Ik sta nu al op een plek die ik pas over 1 of 2 seizoen wilde bereiken. Super.

Jorgen wijzigde deze reactie 19-02-2019 19:19 (25%)

• vuurtjih
  • Nu online
First World Problems Today bij mij:

Bij de laatste contract verlenging niet goed opgelet, toen zat er ineens een clausule in dat meneer 225k ging verdienen na 5 interlands ofzo |:(

Hopen dat ik hem ooit nog kwijt ga raken voordat zijn contract afloopt.

• Jorgen
Nog 3 wedstrijden. Zeer spannend!

EĆ©n na laatste wedstrijd was een doelpuntenfestijn:

šŸ˜®šŸ˜®

Programma voor de laatste wedstrijd. Voor iedereen staat wat op het spel, waarbij de 2 teams die strijden om het kampioenschap tegen mijn directe concurrenten spelen:

Dan is het wachten op de resultaten:

Met een winst op de nr. 1 kwam Craiova zeer dichtbij en stal het daarmee de titel van Cluj, waarmee Steaua nu alsnog aan de haal gaat, doordat zij wel wonnen. Ik had voldoende aan een gelijkspel tegen Dinamo en sta daarmee aan het eind van het seizoen onverwacht op een prachtige derde plaats. Deze geeft recht op deelname aan de Europa League! Hiermee ben ik na 4 seizoen van de 3e divisie opgeklomen naar de Europa League. In de 3e divisie werd ik nog gezien als 1 van de promotiekandidaten na de B-teams. Bij de 2e divisie werd nog van directe degradatie uitgegaan in de prognoses, maar won ik met overwacht. Na een zeer zwaar derde seizoen bij Farul, redde ik het net om als promovendus in de Liga I te blijven en was de verwachting dat ons 4e seizoen (2e in de Liga I) weer zou draaien om het voorkomen van degradatie. Niets bleek minder waar en met een team bestaande uit een paar ervaren jongens en veel jeugdig talent, hebben we nu opnieuw "promotie" bereikt. We gaan Europa in! _/-\o_

Hopelijk gaat dat komend seizoen beter dan in mijn andere savegame, waar ik met Bruk-Bet Termalica Nieciecza steeds de eerste tegenstander vrij eenvoudig aan de kant zet, om dan in de volgende kwalificatieronde van de Europa League van het veld geveegd te worden. Op naar seizoen 5 dan maar. :)

Iemand die trouwens weet waarom ik een heleboel spelers heb die zijn vrijgesteld van werkvergunningsregels?

Jorgen wijzigde deze reactie 20-02-2019 04:03 (139%)

• Deadsy
Heb wat aan mijn tactiek gesleuteld en toen deze min of meer rond was mocht ik tegen wat directe concurrenten.

Resultaat is dat we nog maar 1 punt onder de streep staan. We spelen 2-4-2-1-1. Dus pakweg 9 verdedigers en dan de lange bal.
Ik heb hier eigenlijk niet de selectie voor dus er moet nog wat bij.

Het spel ziet er ook totaal niet uit, Mourinho stijl maar ik denk dat we hiermee degradatie kunnen ontlopen.
Pagina: 1 ... 7 8 9 Laatste

Apple iPhone XS Red Dead Redemption 2 LG W7 Google Pixel 3 XL OnePlus 6T (6GB ram) FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Google Pixel 3

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True