Is me toch gelukt om een leuk team in elkaar te draaien. De 1e keus wilde niet maar de 2e of 3e keus wel.
Er is ook meer diepte in de selectie dan vorig jaar.
De voorbereiding was lucratief maar moeilijk omdat we zo vroeg in Europa moesten beginnen.
1e ronde CL was tegen Skenderbeu thuis 2-0 dus ik wist het wel, uit wonnen we ook nog eens met 1-0
2e ronde CL was tegen Maribor, een team dat op papier duidelijk beter was. Ondanks dit kwamen we uit snel met 1-0 voor en waren beter. Uiteindelijk wisten ze nog gelijk te maken maar ik had een goed gevoel bij de return.
Toen we thuis mochten begon Maribor erg sterk waardoor ik snel verdedigend ging spelen, Uiteindelijk speelden we sterk en eindigde het met 0-0
Vlak voor de return werd geloot en ik zag toen dat ik mogelijk tegen Olympiakos moest.
Een snelle blik vertelde me dat de selectie van Olympiakos niet echt in balans was. En dat als ik sterk tegen Maribor kon spelen dan was dit ook mogelijk tegen Olympiakos.
Nu net de eerste pot gespeeld, thuis. We kwamen al vlug op 1-0 waarop ik de jongens aanvallender liet spelen en als snel volgde de 2-0. Toen we de 3-0 maakten dacht ik al dat we binnen waren maar met billenknijpen eindigde het met 3-1.
Straks de return maar ik heb er vertrouwen in ondanks de tegen goal.
Mochten we verder komen dan moeten we tegen Ludogoretz of Legia.
edit:
In de competitie kwamen vorig seizoen tussen de 300 en 700 mensen naar de wedstrijden.
In de CL komen er 2 of 3k, deze laatste wedstrijd moest zelfs in een ander stadion omdat er meer mensen wilden komen, 6k.
Leuke inkomsten.
[
Voor 8% gewijzigd door
Deadsy op 03-03-2019 19:39
]