Ik heb TOS niet gezien, te oud voor mijn smaak. En dan nog, elke keer dat geluidje.... arghghgh
Iets anders, een leuke foto van de cast

[ Voor 16% gewijzigd door segil op 09-04-2023 08:37 ]
Ik heb TOS niet gezien, te oud voor mijn smaak. En dan nog, elke keer dat geluidje.... arghghgh
[ Voor 16% gewijzigd door segil op 09-04-2023 08:37 ]
[ Voor 5% gewijzigd door GeeBee op 10-04-2023 21:36 ]
Woof, woof, woof! That's my other dog imitation.
Yup, die van Trek Culture kijk ik altijd. Ik vind die Seán Ferrick, die de meeste video's doet, een prima kerelGeeBee schreef op maandag 10 april 2023 @ 21:43:
Kijken jullie ook de breakdowns na afloop?
Bijvoorbeeld deze van Trek Culture:
YouTube: Ups & Downs From Star Trek: Picard 3.8 - Surrender
Denk dat deze foto om de cast van TNG ging en daar hoort Seven natuurlijk niet bij.
[ Voor 22% gewijzigd door Wildfire op 10-04-2023 22:20 ]
15x330 SW38
Jazeker. En ook die van Dave Cullen. Ik vind die van TrekCulture leuk om te kijken, alleen in verhouding met mijn mening vind ik ze iets te soft en vergevingsgezind. Bijna alles is gaaf en leuk en tof en ik mis soms de wat kritische noot. Vandaag Dave Cullen als tegenhanger, die is juist weer vrij kritisch.GeeBee schreef op maandag 10 april 2023 @ 21:43:
Kijken jullie ook de breakdowns na afloop?
Bijvoorbeeld deze van Trek Culture:
YouTube: Ups & Downs From Star Trek: Picard 3.8 - Surrender
[ Voor 29% gewijzigd door Luuk1983 op 10-04-2023 22:34 ]
AMD Ryzen 7 5800X3D | Gigabyte X570 Aorus ELITE | 32GB Corsair vengence 3200 | MSI RTX3080 Gaming Z | 2 x WD Black SN850X 2TB, Samsung 850 EVO 1TB | NZXT H7 Flow | Be quiet! Dark Rock Pro 4 | Corsair RM850x | Meta Quest 3
dat lijkt me ook. Dit gaat om de TNG cast.Wildfire schreef op maandag 10 april 2023 @ 22:19:
[...]
Denk dat deze foto om de cast van TNG ging en daar hoort Seven natuurlijk niet bij.
Ja, en ik kan me vaak goed vinden in de analyses van Steve Shives.
Alles ist richtig, auch das Gegenteil. Nur »zwar - aber«, das ist nie richtig. (Kurt Tucholsky)
Het geluid is uit de aller eerste Star Trek Movie "The Motion Picture"segil schreef op zondag 9 april 2023 @ 08:36:
[...]
Ik ben zo blij dat de pen en de som nog steeds machtiger zijn dan het zwaard. ringo-remasterd
Xiaomi 14 Ultra 16GB\512GB EEA Global OS2.0.205.0.UMAEUXM + Nvidia Shield TV Pro 2019
AMD Ryzen 7 5800X3D | Gigabyte X570 Aorus ELITE | 32GB Corsair vengence 3200 | MSI RTX3080 Gaming Z | 2 x WD Black SN850X 2TB, Samsung 850 EVO 1TB | NZXT H7 Flow | Be quiet! Dark Rock Pro 4 | Corsair RM850x | Meta Quest 3
LG OLED65G1RLA / Samsung HW-Q990D / Sony UBP-X800M2 / Ugoos AM6B+ (CE with CPM Build) / FiiO DM13 BT / Redmi Note 12 Pro+ v2.0.5.0 (UMOEUXM)
Misschien ben jij niet de juiste persoon voor Star Trek, veel te kritisch.Luuk1983 schreef op dinsdag 11 april 2023 @ 21:35:
Ik had trouwens in de laatste aflevering nog zo'n rolling eyes moment; toen Rafi ineens hand-to-hand combat met die gasten gaat doen. De hele tijd zijn ze aan het schieten (met stormtrooper aim), maar nu ineens niet meer? Dat voelde echt als een actiescène om een actiescène te hebben. T was niet logisch in ieder geval. En zoals Dave Cullen zei: deze shapeshifters zouden toch door vorm te veranderen steekwapens moeten kunnen maken
Ja je hebt 2 soorten mensen. Een die zich mee laat voeren en zijn fantasie op de loop laat, en de ander die overal nep in ziet en alles naar de realiteit haalt.Winkiller schreef op woensdag 12 april 2023 @ 19:26:
[...]
Misschien ben jij niet de juiste persoon voor Star Trek, veel te kritisch.
Ik ben zo blij dat de pen en de som nog steeds machtiger zijn dan het zwaard. ringo-remasterd
Ik vind niet dat dit überhaupt iets specifiek voor Star Trek is. Dit doen heel veel films en series. Zeker actiefilms hebben er een handje van om in de grote finale alle logica overboord te gooien om te eindigen in een groot hand-to-hand gevecht. Hoe erg dat is hangt een beetje van de film of serie af.Winkiller schreef op woensdag 12 april 2023 @ 19:26:
[...]
Misschien ben jij niet de juiste persoon voor Star Trek, veel te kritisch.
De Borg? Nou, dan mag jij mij zeggen wat er allemaal richting de Borg lijkt te wijzen want wat mij betreft is dat nul komma nul.Luuk1983 schreef op woensdag 12 april 2023 @ 22:23:
[...]
Iemand een goede theorie wat er nou precies in het hoofd van Jack zit. Alles lijkt richting de borg te wijzen, maar dat zou wel heel erg lame zijn wat mij betreft.
YouTube: All The Clues for Who the Main Villain in Star Trek Picard Season 3 ...Wildfire schreef op woensdag 12 april 2023 @ 22:28:
[...]
De Borg? Nou, dan mag jij mij zeggen wat er allemaal richting de Borg lijkt te wijzen want wat mij betreft is dat nul komma nul.
Ik hoor links en rechts suggesties dat het de Pah-Wraiths wel eens konden zijn. Klinkt ook niet eens zo onlogisch, er is toch al een grote link met het DS9 universum via de Changelings dus dan kunnen de Pah-Wraiths er ook nog wel bij.Luuk1983 schreef op woensdag 12 april 2023 @ 22:31:
[...]
YouTube: All The Clues for Who the Main Villain in Star Trek Picard Season 3 ...
Ik hoop overigens dat je gelijk hebt. Maar zoals ze zeiden: de diagnose irumodic syndrome is in question. En die video komt niet heel onlogisch over. Maar liever niet, dat zou wel erg simpel zijn.
After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...
Oscar Wilde
Is dat in de aflevering van deze week?Raven schreef op donderdag 13 april 2023 @ 10:25:
Waarom kijkt iedereen naar Worf wanneer de Enterprise E's "onbruikbaarheid" ter sprake komt?
Jup, leuk trouwens de opmerkingen over de leeftijd van de oude garde
After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...
Oscar Wilde
☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.
Bevalt mijn schrijfsel je niet? www.korrelatie.nl
"VPN"Spooksel schreef op donderdag 13 april 2023 @ 10:44:
Waar kijken jullie dan dat het op donderdag al te zien is? Ik krijg hem toch echt morgen pas op Prime beschikbaar
Oscar Wilde
Vpn en Paramount+ of iets minder legale wegen. Ik moet helaas ook wachtenSpooksel schreef op donderdag 13 april 2023 @ 10:44:
Waar kijken jullie dan dat het op donderdag al te zien is? Ik krijg hem toch echt morgen pas op Prime beschikbaar
God does not play dice
Wellicht even spoiler tags gebruiken? De meeste mensen hebben het waarschijnlijk nog niet gezien waaronder ik zelf.eth0 schreef op donderdag 13 april 2023 @ 16:08:
pfff, het gaat alle kanten op, lijkt er op of ze meerdere seizoenen in 1 willen doen, hup, changelings en borg kom er maar in, ohja enterprise D trekken we ook even uit de kast. Allemaal wel eventjes over de top allemaal.
Ik ga hem vanavond kijken.Spooksel schreef op donderdag 13 april 2023 @ 10:44:
Xiaomi 14 Ultra 16GB\512GB EEA Global OS2.0.205.0.UMAEUXM + Nvidia Shield TV Pro 2019
eth0 schreef op donderdag 13 april 2023 @ 16:08:
pfff, het gaat alle kanten op, lijkt er op of ze meerdere seizoenen in 1 willen doen, hup, changelings en borg kom er maar in, ohja enterprise D trekken we ook even uit de kast. Allemaal wel eventjes over de top allemaal.
Je kan ook even uit het topic wegblijven als de nieuwe ep er net ishappy killer schreef op donderdag 13 april 2023 @ 16:12:
[...]
Wellicht even spoiler tags gebruiken? De meeste mensen hebben het waarschijnlijk nog niet gezien waaronder ik zelf.
Oscar Wilde
Is de regel niet 'spoilertags totdat de aflevering (legaal!) te kijken is in NL'?Raven schreef op donderdag 13 april 2023 @ 17:27:
[...]
Je kan ook even uit het topic wegblijven als de nieuwe ep er net is
Het is al vanaf 7 april beschikbaar, dan mag je het toch vanaf 7 april bespreken?happy killer schreef op donderdag 13 april 2023 @ 16:12:
[...]
Wellicht even spoiler tags gebruiken? De meeste mensen hebben het waarschijnlijk nog niet gezien waaronder ik zelf.
/▌
SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW
stelt inderdaad niet teleur
tja dat deel ik wel met jeAlleen jammer dat ik vrees dat ze nooit genoeg afleveringen gaan hebben om dit mooi af te ronden...
[ Voor 17% gewijzigd door vso op 13-04-2023 19:06 ]
Tja vanalles
Ja Picard ofzoMarzman schreef op donderdag 13 april 2023 @ 10:41:
De hele serie is een beetje sentiment en draait om de oude garde
Dat vind ik wel "zuur" .. ook de spoiler foto's en op YT zweeft er nu veel spoiler materiaal rondThalaron schreef op donderdag 13 april 2023 @ 18:44:
Gelukkig heb ik niets gelezen buiten dat er mogelijk spoilers waren en het een goede episode is, maar ik ga er ook niet vanuit dat er inhoudelijk (zonder spoilertags) informatie voorbij komt voordat de aflevering in NL te zien is.
Tja vanalles
[ Voor 20% gewijzigd door snah001 op 13-04-2023 22:30 ]
TNG? Das toch de theme van Insurrection?Martinspire schreef op vrijdag 14 april 2023 @ 00:29:
En zoals elke week kijk ik de aftiteling ook nog even af want die soundtrack blijft wel echt geweldig. Van de serie zelf vind ik het niet heel erg boeiend, maar als de tune van TNG eenmaal begint is het genieten.
Picard is al een tijdje doodsig69 schreef op donderdag 13 april 2023 @ 23:16:
Genoten van deze aflevering, hele seizoen eigenlijk wel. Het is één grote trip down memory lane. Maar ik voorspel: laatste aflevering gaat Picard dood, en dan kan Patrick Stewart eindelijk van z'n pensioen gaan genieten (en verdiend)
Throughout the history of the Borg Collective, there have been a number of Queens. Only one Queen exists at any given time; when she is destroyed, a new Queen takes her place.
[ Voor 24% gewijzigd door sorted.bits op 14-04-2023 07:17 ]
"The Jurati Borg featured in season 2 were actually separate from the main collective (they were a splinter group formed by Agnes Jurati in an alternate past), something noted earlier in the season by Captain Shaw when he said: “Forget all that weird shit on the Stargazer, the real Borg are still out there.”"sorted.bits schreef op vrijdag 14 april 2023 @ 07:14:
[...]
Ook: Waar is Jurati! The Borg ging van vijand, tot vriend, tot nu weer vijand?
[...]
/▌
DappereDodo schreef op vrijdag 14 april 2023 @ 06:42:
[...]
TNG? Das toch de theme van Insurrection?
Vond 't maar tegenvallen. Het lijkt wel alsof Star Trek niet in staat is om een lang verhaal, uitgesponnen over een heel seizoen, kan vertellen. Het begint telkens best ok, maar naar mate het seizoen vordert wordt het allemaal steeds extremer en ongeloofwaardiger.
spoiler:ook met Jack, die als een blad aan een boom omslaat van zachtaardige goedzak naar een mogelijke bad guy
Niet perse want ook in dit seizoen voorbij gekomen. Lichaam van Picard was gestolen uit Daystroom en er zijn verschillende opmerkingen geweest over dat hij nu een synthetic is.Marzman schreef op vrijdag 14 april 2023 @ 09:01:
Picard dood? Misschien had ik toch de eerste twee seizoenen eerst moeten kijken
[ Voor 14% gewijzigd door snah001 op 14-04-2023 17:18 ]
[ Voor 24% gewijzigd door segil op 14-04-2023 20:30 ]
[ Voor 5% gewijzigd door ehtweak op 14-04-2023 21:51 ]
Voyager is inderdaad nogal wat geavanceerder dan de Ent-D, maar er zit nogal wat Borg tech ingebouwd. die hebben ze er na de borg space nooit eruit gehaald, want die werkten beter. Daarnaast heeft de Emitter-drone wat aanpassingen gedaan, en is het astrometics lab met borg tech gebouwd. Gezien ze net alle borg-tech geactiveerd hadden (zelfs 7 of 9 had het er moeilijk mee) kan ik me voorstellen dat ze die ff links laten liggen.Pendaco schreef op vrijdag 14 april 2023 @ 21:51:
Jammer van Captain Shaw..
Werd toch net als Data wel lichtelijk emotioneel, "Hello chair!"![]()
En.. eindelijk weer wat licht op de bridge, dat werd tijd.
Zou Geordi nog wat kleine updates hebben ingebouwd? Anders was ik toch voor Voyager gegaan:
[Afbeelding]
Kan mij niet voorstellen dat ze die ook aan de fleet collective hadden toegevoegd?
offtopic:
Of nog een kleine cameo van Janeway, Tom Paris, Harry Kim + 7 of 9 en de echte Tuvok? Nee?
7D | 30D | grips | flitslampjes | lensspul
Te Koop: A-Mount Sigma 20MM F1.8
waar ik me een beetje aan iriteer is dat de anti borg tech die uss voy had niet verwerkt is blijkbaar in alle schepen .. aka lessons learned van voyager zie je nergens terug.Pendaco schreef op vrijdag 14 april 2023 @ 21:51:
Werd toch net als Data wel lichtelijk emotioneel, "Hello chair!"![]()
En.. eindelijk weer wat licht op de bridge, dat werd tijd.
Zou Geordi nog wat kleine updates hebben ingebouwd? Anders was ik toch voor Voyager gegaan:
[Afbeelding]
Kan mij niet voorstellen dat ze die ook aan de fleet collective hadden toegevoegd?
offtopic:
Of nog een kleine cameo van Janeway, Tom Paris, Harry Kim + 7 of 9 en de echte Tuvok? Nee?
Tja vanalles
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Daar heb ik ook naar zitten zoeken. Ik kom niet verder dan een koppeling met ST:Prodigy.Raven schreef op donderdag 13 april 2023 @ 10:25:
Waarom kijkt iedereen naar Worf wanneer de Enterprise E's "onbruikbaarheid" ter sprake komt?
Neuh... bij TNG had heel Picard S03 in 1, max 2 afleveringen gepast. Waarna ze weer verder gingen tot de orde van de dag.PatrickC schreef op zaterdag 15 april 2023 @ 00:16:
Is dit ST Picard Seizoen 3 of ST TNG seizoen 8? Dit is een compleet andere serie als de eerste 2 seizoenen van Picard. Maar je hoort mij niet klagen, dit is de beste recente ST naast Strange New Worlds.
Dat hadden ze ook met s1/s2 van picard better moeten doen.segil schreef op zaterdag 15 april 2023 @ 08:36:
[...]
Neuh... bij TNG had heel Picard S03 in 1, max 2 afleveringen gepast. Waarna ze weer verder gingen tot de orde van de dag.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
VET!It took three months and a team of around 50 people to completely rebuild the bridge, which was a physical build and not done on a green screen or in VFX. It measured exactly the same as the original set: 50 feet wide and 100 feet long.
[ Voor 14% gewijzigd door segil op 15-04-2023 09:37 ]
T is qua continuity niet helemaal correct eigenlijk, de brug in Generation was iets anders dan in TNG en die brug is neergestort op Veridian III. Van de andere kant was er niet zoveel van de brug over toen, dus ach, in oude glorie hersteld zullen we maar zeggen
Zijn gezicht toen 7 naar hem verwees als "the robot"Pendaco schreef op vrijdag 14 april 2023 @ 21:51:
Werd toch net als Data wel lichtelijk emotioneel, "Hello chair!"
Oscar Wilde
Ik zou ook pissig zijn als ik aan tafel buitengesloten werd van het enterprise d vriendenclubje. Zou wel een hilarische plot twist zijn dat 7 de nieuwe borg queen is omdat ze gepest wordt door de senioren crew. Zou wel heel woke zijn "je mag geen mensen buitensluiten omdat ze zich identficeren als borg".Raven schreef op zaterdag 15 april 2023 @ 10:16:
[...]
Zijn gezicht toen 7 naar hem verwees als "the robot"
[Afbeelding]
[ Voor 8% gewijzigd door CopyCatz op 15-04-2023 10:20 ]
Denk daarom ook die opmerking van Riker dat de brug kleiner voelt. In generations was die iets groter.Luuk1983 schreef op zaterdag 15 april 2023 @ 09:47:
[...]
T is qua continuity niet helemaal correct eigenlijk, de brug in Generation was iets anders dan in TNG en die brug is neergestort op Veridian III. Van de andere kant was er niet zoveel van de brug over toen, dus ach, in oude glorie hersteld zullen we maar zeggen
15x330 SW38
De brug was vooral gemaakt voor een 4:3 verhouding, dus meer de hoogte in. Daarom staat Worf ook zo hoog boven de captain, dan was het makkelijker om meer mensen tegelijk in beeld te krijgen. In generations was de brug aangepast voor veel breder beeld. Bijvoorbeeld door de captains chair een stuk te verhogen. Ik vond m in Generations door de aanpassingen, maar ook door de framing al veel groter lijken dan in TNG.Centauriprime schreef op zaterdag 15 april 2023 @ 11:08:
[...]
Denk daarom ook die opmerking van Riker dat de brug kleiner voelt. In generations was die iets groter.
Maar daarnaast ook op tv zag die brug er maar klein uit. Grappig hoe dat werkt en wat je gewend bent.
Het grapje werkt toch ook zonder dat je daar iets van weet? Zo interpreteerde ik het dan ook, iets wat het publiek niet weet maar waar je wel het nodige uit kunt afleidenRaven schreef op donderdag 13 april 2023 @ 10:25:
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Mijn eerste gedachte was, heb ik iets gemist / Star Trek serie(s) te lang niet gezien.oisyn schreef op zaterdag 15 april 2023 @ 11:21:
[...]
Het grapje werkt toch ook zonder dat je daar iets van weet? Zo interpreteerde ik het dan ook, iets wat het publiek niet weet maar waar je wel het nodige uit kunt afleiden
We get a little hint of the E’s fate during the reveal of the restored D in “Vox,” when Geordi suggests that Worf had something to do with its destruction. This falls in line with some of the post-TNG novels, especially the 2020 book The Last Best Hope by Una McCormack. Published in connection with Picard, The Last Best Hope sees Worf take command of the Enterprise-E after Picard earns the rank of Admiral. A promo released ahead of Picard season 3 also teased that Worf’s time as Captain of the Enterprise-E came to an abrupt end after “the incident above Kriilar Prime,” which we’ve never heard of before and isn’t mentioned on the show. But is this incident what the Next Generation crew is referring to when they look at Worf in “Vox?” Was the Enterprise-E destroyed on Kriilar Prime? We just don’t know for sure at the moment.
[ Voor 58% gewijzigd door Raven op 15-04-2023 11:41 ]
Oscar Wilde
SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW
Dat kon nog wel eens ter plekke verzonnen zijn en bewaard gebleven.Raven schreef op zaterdag 15 april 2023 @ 10:16:
[...]
Zijn gezicht toen 7 naar hem verwees als "the robot"
[Afbeelding]
Jup, bevestigd door showrunner Terry Matalas.GeeBee schreef op zaterdag 15 april 2023 @ 17:22:
[...]
Dat kon nog wel eens ter plekke verzonnen zijn en bewaard gebleven.
We came up with this in rehearsal. I love playing with this cast. Director's dream. https://t.co/LYzrsCOXQf
— Terry Matalas (@TerryMatalas) 14 april 2023
Cool! Ik hoop dat ze deze dan gaan bewaren in plaats van weer scrappen zoals het origineel (en de remake later van de las vegas experience).
Their work remains intact. “There were lots of interested parties who wanted to save the set,” Blass says. “Luckily it has a home in the Star Trek archives.
[ Voor 17% gewijzigd door GekkePrutser op 15-04-2023 18:32 ]
Volgens https://www.instagram.com/reel/Coh8GassSsb/ was Worf kapitein van de Enterprise-E geworden, maar na een incident rond Krillar Prime had hij die functie neergelegd. Er zijn geen details bekend, maar het neerleggen van zijn functie als kapitein suggereert dat er iets ernstig met de Enterprise-E gebeurd moet zijn.Raven schreef op donderdag 13 april 2023 @ 10:25:
Toen Beverly in Season 3 de eerste keer in beeld kwam, dacht ik dat het CGI wasGeeBee schreef op zaterdag 15 april 2023 @ 17:22:
[...]
Als er één is die d’r rimpels weggewerkt heeft, is zij het wel. And not in a good way, I might add…
Ja true, maar snap ook wel weer dat Starfleet dan anders wel heel OP zou worden.vso schreef op vrijdag 14 april 2023 @ 23:43:
[...]
waar ik me een beetje aan iriteer is dat de anti borg tech die uss voy had niet verwerkt is blijkbaar in alle schepen .. aka lessons learned van voyager zie je nergens terug.
In the alternate timeline, ablative generators were developed as an anti-Borg technology by Captain Janeway, invented some time after Voyager encountered a transwarp hub hidden inside a nebula in 2378 but chose not to investigate it further. Janeway used the technology to protect Voyager against the Borg on their voyage back to Earth. By 2404, ablative generators had not yet become standard equipment on Starfleet vessels. Ships like the USS Rhode Island were not equipped with them. Also, the Klingons did not yet possess ablative generators.
Hmm, nooit geweten maar er zaten idd nog 2 consoles aan beide kanten in die versie + dan die verhoging.Luuk1983 schreef op zaterdag 15 april 2023 @ 09:47:
[...]
[ Voor 5% gewijzigd door Pendaco op 16-04-2023 00:05 ]
2x? Generations ok, maar wat was de andere dan?GeeBee schreef op zaterdag 15 april 2023 @ 07:50:
[...]Ze hadden beter een keer naar Troi kunnen kijken, die zat 2x achter het stuur en heeft ‘m 2x laten crashen
NemesisDappereDodo schreef op zondag 16 april 2023 @ 06:23:
Dat met de changelings is vrijwel opgelost, toch? Een paar afleveringen geleden zeiden ze al dat ze een manier hadden om ze op te sporen (iets met een straling waaraan ze blootgesteld waren tijdens hun marteling). Dat moet alleen ff algemeen bekend worden en dan is 't over met de changelings.
[...]
2x? Generations ok, maar wat was de andere dan?
[ Voor 21% gewijzigd door Henvar op 16-04-2023 09:39 ]
zou eerder zeggen "jammer dat de show eindigt" s4 komt er toch niet ? had graag meer "oude bekenden" gezien ds9, cast .. enterprise cast mag best .. etc .Henvar schreef op zondag 16 april 2023 @ 09:37:
Jammer dat dit seizoen eindigt met een, in mijn ogen, te hoge “member berry” gehalte.
who cares ... Defiant of Voyager of een zeer onbekend / lelijk schip had wellicht net zo veel commentaar gehad er is altijd wat te zeuren voor sommige mensen.Ja leuk om Enterprise D te zien maar dit slaat natuurlijk helemaal nergens op dat 7 man dit schip kunnen besturen. Alles voor de feels.
Tja vanalles
Member timetravel?Henvar schreef op zondag 16 april 2023 @ 09:37:
Jammer dat dit seizoen eindigt met een, in mijn ogen, te hoge “member berry” gehalte.
Snap het verhaal ook niet meer..
Vorig seizoen ook Borg en met een nieuwe queen en opeens nu weer Borg met de oude Queen en dan roepen ze ook nog “10 jaar niks gehoord van de Borg” mis ik iets ofzo?
Eens. Maar je moet ook nagaan: De Borg zitten ook niet stil. Die gaan ook hun technieken verbeteren en dergelijke. Het feit dat ze nog leven geeft dat wel aan denk ik.Pendaco schreef op zaterdag 15 april 2023 @ 23:59:
[...]
Ja true, maar snap ook wel weer dat Starfleet dan anders wel heel OP zou worden.
[ Voor 3% gewijzigd door Mel33 op 17-04-2023 08:04 ]
Er ís nog kansTheswitch schreef op maandag 17 april 2023 @ 09:08:
Ach jammer dat b.v. O'Brien niet eens een cameo maakt(fan-service ;-)
Die hadden we toch al voorbij zien komen?Mercatres schreef op maandag 17 april 2023 @ 12:12:
spoiler:Tuvok moet ook nog langskomen overigens, dat heeft de acteur op Twitter bevestigd
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Er was wel meer veranderd aan de brug in Generations:Pendaco schreef op zaterdag 15 april 2023 @ 23:59:
[...]
Hmm, nooit geweten maar er zaten idd nog 2 consoles aan beide kanten in die versie + dan die verhoging.
[Afbeelding]
Ik heb die houten leuning wel altijd een mooi detail gevonden! Heeft wat weg van een luxe auto interieur.
[Afbeelding]
BotoxXWB schreef op zaterdag 15 april 2023 @ 22:08:
[...]
Toen Beverly in Season 3 de eerste keer in beeld kwam, dacht ik dat het CGI was
Volgend seizoen? Zover ik weet eindigt het bij dit seizoen.eth0 schreef op maandag 17 april 2023 @ 12:25:
[...]
Als ze er zoveel effort in hebben gestoken zal deze ook wel in een volgend seizoen te zien zijn.
Spinoff? Zou zonde zijn als ze zo veel effort er insteken en hem maar 1,5 ep gebruiken?segil schreef op maandag 17 april 2023 @ 13:09:
[...]
Volgend seizoen? Zover ik weet eindigt het bij dit seizoen.
Er schijnt een mid-credit scène te zijn na de laatste aflevering, misschien dat we daar wat wijzer van worden.eth0 schreef op maandag 17 april 2023 @ 13:12:
[...]
Spinoff? Zou zonde zijn als ze zo veel effort er insteken en hem maar 1,5 ep gebruiken?
Mooie foto. In deze yt uitleg zie je alle verschillen in de loop der tijd:XWB schreef op maandag 17 april 2023 @ 12:33:
[...]
Er was wel meer veranderd aan de brug in Generations:
[Afbeelding]
https://twitter.com/TrekCore/status/1249111670430920705
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq