Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

[Serie] Star Trek: Picard

Pagina: 1 2 3 4 Laatste
Acties:

Onderwerpen

• NitroX infinity
  • Registratie: januari 2002
  • Laatst online: 17:48
Op de conventie "Star Trek at Las Vegas" is bekend gemaakt dat Sir Patrick Stewart zal terugkeren als Captain Jean Luc Picard in een nieuwe serie die de volgende fase in zijn leven zal verkennen.

Post-Nemesis ST:TNG people!!!

https://twitter.com/startrekcbs/status/1025841138022805506
https://twitter.com/SirPatStew/status/1025840545216823296
http://ew.com/tv/2018/08/...xt-generation-new-series/?

*O* *O* *O* < en 1000 meer van die.

Videos, zit wat overlap in, aankondiging in tweede video.

Teaser;

NitroX infinity wijzigde deze reactie 02-08-2019 00:03 (43%)

Mijn blog; Floating Points

• peschinl
  • Registratie: december 2014
  • Laatst online: 18:12
erg goed nieuws, loop hier veel warmer voor dan de zoveelste prequel serie. Eindelijk weer eens vooruit met de timeline na TNG/VOY/DS9.

• Trenchdog
  • Registratie: december 2002
  • Nu online
Wat een bijzonder nieuws, maar mooi om eens ouderwets verrast te zijn! Ik ben benieuwd wat dit gaat worden.

• Renegade666
  • Registratie: januari 2007
  • Laatst online: 18:14
Nice. Meer woorden heb ik even niet😆

Panasonic 55FZ804 | Marantz sr7010 | Dune HD Pro 4K | Panasonic dp-ub424 | 2x Klipsch RF82 | 2x RP-140SA | 2x RB61 | 2xRB51 | RC52 Mk2 | SVS PB-1000 |

• ScrooLoose
  • Registratie: februari 2001
  • Niet online
Cool! die geruchten gingen al een tijdje rond :)
Ik kan er verder geen info over vinden... alleen ik kan me niet voorstellen dat het ook maar iets anders is dan een "voice" rol is en niet een live-action.

Dat zou ook wel welkom zijn, CGI serie ala Star Wars Clone Wars etc...

Het ging verbazend goed vooruit!

• Terranova
  • Registratie: januari 2010
  • Laatst online: 11:49
Verklaard ook wel waarom hij geen cameo heeft gehad in The Orvile :o

• Trenchdog
  • Nu online
De Captain in de rol van Admiral zou volgens mij alle ruimte geven om de volgende fase in zijn leven te verkennen :)

• Ron
  • Registratie: mei 2013
  • Laatst online: 15:12
dit is absoluut geweldig nieuws, heb alle star trek series gezien, waarvan voyager en TNG toch de beste series waren. picard en janeway hebben mijn jeugd gemaakt. het enige wat mijn dag nog beter zou kunnen maken als zij d'r ook in voorkomt.

• peschinl

• Jorgen
  • Registratie: mei 2007
  • Laatst online: 18:41
quote:
NitroX infinity schreef op zaterdag 4 augustus 2018 @ 22:46:
Op de conventie "Star Trek at Las Vegas" is bekend gemaakt dat Sir Patrick Stewart zal terugkeren als Captain Jean Luc Picard in een nieuwe serie die de volgende fase in zijn leven zal verkennen.

Post-Nemesis ST:TNG people!!!

https://twitter.com/startrekcbs/status/1025841138022805506
https://twitter.com/SirPatStew/status/1025840545216823296
http://ew.com/tv/2018/08/...xt-generation-new-series/?

*O* *O* *O* < en 1000 meer van die.
Even snel hier gekeken: Wikipedia: Timeline of Star Trek

Dat betekent dat het zo rond 2400 plaatsvindt, na "All Good Things". Zowel TNG (2364-2370), DS9 (2369-2375) en VOY (2371-2378) waren toen ook al voorbij. Op een enkele tijdreisaflevering na (VOY en ENT in de 31ste eeuw) is alles dus helemaal nieuw en alles kan dus weer. Ik hoop dat ze de claim van Stewart waar kunnen maken en dat het inderdaad met liefde voor TNG en Star Trek in zijn algemeenheid wordt gemaakt en dat de bestaande canon wordt gerespecteerd. Ik vind DIS trouwens een prima serie waarbij ik uitkijk naar seizoen 2, maar nieuwe werelden en tijden verkennen is ook wel weer eens leuk.

• Iruk1981
  • Registratie: oktober 2015
  • Laatst online: 16-02 23:27
Dat is goed nieuws. Ik hoop dat het beter wordt dan Discovery. Ik nog steeds niet wat ik daar mee aan moet.

• Ad de Jong
  • Registratie: mei 2002
  • Laatst online: 18-02 23:11
Hoop dat het weer een echte Star Trek wordt en niet zoiets als het waardeloze Star Trek: Discovery.
Die heb ik na 20 minuten afgezet en had spijt dat ik dat niet na 5 minuten al gedaan had.

Tea: Earl Grey..... hmmm ik ga er meteen 1 zetten :-D

Mijn profiel op Discogs

• Thalaron
  • Registratie: maart 2010
  • Nu online
Voor die mensen die bashen op Star Trek: Discovery: Wie zegt dat dit was gebeurd zonder deze nieuwe telg?

Hoe dan ook... des te meer Sci-Fi op de buis de beter! Ik hoop alleen dat de lopende serie en de nieuwe serie niet gelijktijdig op de buis beschikbaar zijn gezien ik bang ben dat mensen één van de twee dan links zullen laten liggen.

Maar goed.. Nu maar hopen dat ze Wesley Crusher niet de titel "Captain" geven 8)7

Ik heb zowat alles van Star Trek gezien. TNG is de enige die ik nog niet geheel(compleet en op volgorde) heb gekeken... Toch een goede rede gevonden om die fout nog even te rectificeren :)

Thalaron wijzigde deze reactie 05-08-2018 10:18 (18%)

D3 Profile - <GoT>Narada#2663 - 5,49 kWp (18x 305Wp Denim glas-glas (3 plat- / 15 schuindak) i.c.m. SolarEdge SE5K op 3-fase / Zuid-Oost)

• Skyrunner
  • Registratie: december 2008
  • Laatst online: 12:17
Gaaf!

Het respect dat Jean-Luc afdwingt zag ik zelden bij andere Captains.

It took the power of Commodore 64 to put man on the moon

• GoT
  • Registratie: mei 2004
  • Niet online

GoT

/ / ( . Y . ) \ \

quote:
Tea: Earl Grey..... hmmm ik ga er meteen 1 zetten :-D
Hot

GoT wijzigde deze reactie 05-08-2018 10:43 (18%)

o << Your asshole before prison.
O << Your asshole after prison.

• icepickle
  • Registratie: mei 2015
  • Laatst online: 03-09-2019
@Thalaron Wesley Crusher is vertrokken met de traveller, en is heeft toen uit starfleet gestapt, het lijkt me zeer onwaarschijnlijk dat hij toch nog terugkomen zou :)

Kijk er naar uit, naar de nieuwe serie

• Napo
  • Registratie: augustus 2006
  • Nu online

Napo

[Oo[:::|:::]oO]

:-(

[Oo[:::|:::]oO]

• waal70
  • Registratie: oktober 2004
  • Laatst online: 18-02 23:53
quote:
In a cup this time.

• Thalaron
  • Nu online
quote:
icepickle schreef op zondag 5 augustus 2018 @ 10:45:
@Thalaron Wesley Crusher is vertrokken met de traveller, en is heeft toen uit starfleet gestapt, het lijkt me zeer onwaarschijnlijk dat hij toch nog terugkomen zou :)

Ahja... dat was ik vergeten...
Maar wilt dat zeggen dat hij niet terug kan komen van zijn reis? We gaan immers verder in de tijdlijn.

D3 Profile - <GoT>Narada#2663 - 5,49 kWp (18x 305Wp Denim glas-glas (3 plat- / 15 schuindak) i.c.m. SolarEdge SE5K op 3-fase / Zuid-Oost)

• Bartosy
  • Registratie: juli 2014
  • Laatst online: 17:39
de beste man is ook amper ouder geworden. wellicht is dat het voordeel van je hoofd kaal scheren.

• The Eagle
  • Laatst online: 15:56

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Gewoon een baard laten staan :Y)

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

• GoT
  • Registratie: mei 2004
  • Niet online

GoT

/ / ( . Y . ) \ \

o << Your asshole before prison.
O << Your asshole after prison.

• XWB
  • Niet online

XWB

Run

De verwachtingen zullen ontzettend hoog zijn, benieuwd of de 78-jarige man het nog kan waarmaken.

It takes two fools to argue.

• NitroX infinity
  • Laatst online: 17:48
Videos, zit wat overlap in, aankondiging in tweede video.

Mijn blog; Floating Points

• Ad de Jong
Wat een geweldig persoon.
Ik kan niet wachten....

Mijn profiel op Discogs

• sapphire
  • Registratie: november 2002
  • Laatst online: 18:22

sapphire

Die-hard pruts0r

Ik wilde acuut de vlag uithangen maar mocht niet van m'n vrouw :(

Maar verder... *O* *O* _/-\o_

Gabriël Ryzen

• Ad de Jong
quote:
sapphire schreef op zondag 5 augustus 2018 @ 12:55:
Ik wilde acuut de vlag uithangen maar mocht niet van m'n vrouw :(

Maar verder... *O* *O* _/-\o_
Dan toch zeker wel deze?

_/-\o_

Ad de Jong wijzigde deze reactie 05-08-2018 13:00 (10%)

Mijn profiel op Discogs

• enchion
  • Registratie: februari 2002
  • Niet online
quote:
XWB schreef op zondag 5 augustus 2018 @ 12:22:

De verwachtingen zullen ontzettend hoog zijn, benieuwd of de 78-jarige man het nog kan waarmaken.
Hij wel zeker.

De amazing scriptwriters van de huidige StarTrek, StarWars, Bladerunner, Alien, enzzz remake/reboot periode however.

How do you save a random generator ?

• Webgnome
  • Registratie: maart 2001
  • Laatst online: 17:53
Zal even mijn frontpage reactie posten:
quote:
Oude koeien uit de sloot halen om de hele franchise te redden? Dat is het eerste gevoel dat ik er bij heb. Hij is natuurlijk een heel erg goede acteur daar niet van maar het is soms beter om dingen te laten zijn voor wat ze zijn. Beter dan TNG ( of nou ja het gevoel dat mensen erbij hebben) kan het niet worden.
Hoewel ik het geweldig vind dat hij weer screentime krijgt zijn de tijden simpelweg veranderd. Eind jaren 80 , begin 90 was de wereld in een hozana / alles is geweldig situatie. Er waren geen noemenswaardige oorlogen, geen grote problemen, crisis hier en daar loste langzaam op, Sovjet unie viel uit elkaar de wereld was ' perfec '.

Daar spon Star Trek gewoon garen bij door de filosofie die er achter zit/zat. Dat gaat op dit moment niet meer werken ben ik bang.t

(laat maar..)

Tegenwoordig moet het allemaal pew pew pow pow einde zijn anders snapt de helft van de wereldbevolking er niks meer van. En oh ja; "een zwaluw maakt nog geen zomer"

Webgnome wijzigde deze reactie 06-08-2018 10:24 (1%)
Reden: laat maar

mijn advies, kruisen met een varken en nooit meer vervoeren!

• Sebazzz
  • Registratie: september 2006
  • Laatst online: 09:49
Dit loopt dan toch ook na Voyager? Bij Nemesis zijn de vredesgesprekken met Romulus begonnen, als ik het goed herinner.

Voyager liet genoeg plot points open, zeker betreffende Delta kwadrant en The Borg. Daar kunnen ze nog wel wat mee.

[Website en online portfolio]

• sapphire
  • Laatst online: 18:22

sapphire

Die-hard pruts0r

quote:
Webgnome schreef op zondag 5 augustus 2018 @ 13:27:

[...]

Hoewel ik het geweldig vind dat hij weer screentime krijgt zijn de tijden simpelweg veranderd. Eind jaren 80 , begin 90 was de wereld in een hozana / alles is geweldig situatie. Er waren geen noemenswaardige oorlogen, geen grote problemen, crisis hier en daar loste langzaam op, Sovjet unie viel uit elkaar de wereld was ' perfect '.

Daar spon Star Trek gewoon garen bij door de filosofie die er achter zit/zat. Dat gaat op dit moment niet meer werken ben ik bang. Tegenwoordig moet het allemaal pew pew pow pow einde zijn anders snapt de helft van de wereldbevolking er niks meer van. En oh ja; "een zwaluw maakt nog geen zomer"
Ik denk dat de schrijvers van TNG het niet met je eens zijn gezien alle ethische dillema's en subtiele (of minder subtiele) verwijzingen naar rassisme, seksisme, ect. die in de afleveringen verwerkt zitten en het blijkbaar waard waren aangekaart te worden ;)

Gabriël Ryzen

• Blokker_1999
  • Registratie: februari 2003
  • Laatst online: 15:35
quote:
Sebazzz schreef op zondag 5 augustus 2018 @ 14:00:
Dit loopt dan toch ook na Voyager? Bij Nemesis zijn de vredesgesprekken met Romulus begonnen, als ik het goed herinner.

Voyager liet genoeg plot points open, zeker betreffende Delta kwadrant en The Borg. Daar kunnen ze nog wel wat mee.
Van de Borg schoot na de laatste aflevering VOY volgens mij toch echt niet veel meer over. Heel het unicomplex vernield, een virus dat hen totaal heeft aangetast, wat overblijft in totale chaos gestort.

No keyboard detected. Press F1 to continue.

• SeenD
  • Registratie: oktober 2003
  • Laatst online: 15:03
quote:

Misschien komt ie als een soort Q terug? Of ander omnipotent being wat ie is geworden met zn avonturen met de traveller?

Leeft John de Lancie nog? <3

Something something

• horizon1978
  • Registratie: maart 2012
  • Laatst online: 18-02 20:33
Leuk nieuws. Picard is cool. Hoewel ds9 m'n favoriete serie is.

Discovery is trouwens wel oké, zeker tweede gedeelte was goed.

De oude series hadden ook aanloop nodig om goed te worden.

• NetAmp
  • Laatst online: 12:36

NetAmp

it's-a me

quote:
Toch is hij in de tussentijd nog wel een aantal malen gesignaleerd... :+

The Big Bang Theory

• NetAmp

NetAmp

it's-a me

quote:
horizon1978 schreef op zondag 5 augustus 2018 @ 16:28:
De oude series hadden ook aanloop nodig om goed te worden.
Dat is zo... bijvoorbeeld Enterprise (2001 - 2005) moest ik destijds ook even in komen.
http://www.trekmate.org.uk/wp-content/uploads/2013/03/Enterprise-Cast.jpg

offtopic:
En ik had daarbij nog enkele Quantum Leap-flashbacks in m'n hoofd.
;)

• KeRsTmAnNeKe
  • Registratie: februari 2001
  • Laatst online: 12:47

KeRsTmAnNeKe

Jeuh oud icon

En DS9 had ook enkele seizoenen nodig om echt los te komen.

Tof dat ie terug komt, en dat ze Star Trek in leven blijven houden.

Zag de berichten al op Facebook voorbij komen, al was het minder positief. Grootste issue voor de amerikanen is dat het op CBS All Access gaat komen, zelfde als Discovery, ze moeten dus betalen voor Trek en betalen voor Trek dat kan echt niet :p Alles moet gratis want ze zijn trekkie.

Franchise heeft een rare fanbase... Maar zo in die video te horen zijn er nog erg veel fans die hem graag weer terugzien :-)

Vitality Discoshow

• vhal
  • Registratie: juni 2003
  • Laatst online: 18:30

vhal

ಠ_ಠ

quote:
NetAmp schreef op zondag 5 augustus 2018 @ 17:03:
[...]

Dat is zo... bijvoorbeeld Enterprise (2001 - 2005) moest ik destijds ook even in komen.
[afbeelding]

offtopic:
En ik had daarbij nog enkele Quantum Leap-flashbacks in m'n hoofd.
;)
Helaas niet de beste uit de reeks naar mijn mening... :X Die zet ik nog onder DS9 wat ik al een GTST-draak van een serie vond. VOY is en blijft mijn favoriet, in die jaren echt grijs gekeken

STRAVA

• hellfire_ultd
  • Registratie: april 2001
  • Laatst online: 14:47

hellfire_ultd

Effe checke!

quote:
KeRsTmAnNeKe schreef op zondag 5 augustus 2018 @ 17:11:
Grootste issue voor de amerikanen is dat het op CBS All Access gaat komen, zelfde als Discovery,
Als dat betekent dat ze dezelfde deal met Netflix sluiten, dan is dat voor ons wel weer gunstig. Hoeven we geen eeuwigheid te wachten op syndication.

| Specs | <-- kloppen niet meer. Ik ben al een jaar of tien te lam om dit bij te werken. |

• CurtPoindexter
  • Registratie: februari 2017
  • Niet online
-

CurtPoindexter wijzigde deze reactie 19-10-2019 16:17 (100%)
Reden: Leeg ivm privacy

• waah
  • Registratie: maart 2009
  • Laatst online: 13:34
quote:

[...]

Hoewel ik het geweldig vind dat hij weer screentime krijgt zijn de tijden simpelweg veranderd. Eind jaren 80 , begin 90 was de wereld in een hozana / alles is geweldig situatie. Er waren geen noemenswaardige oorlogen, geen grote problemen, crisis hier en daar loste langzaam op, Sovjet unie viel uit elkaar de wereld was ' perfect '.

Daar spon Star Trek gewoon garen bij door de filosofie die er achter zit/zat. Dat gaat op dit moment niet meer werken ben ik bang. Tegenwoordig moet het allemaal pew pew pow pow einde zijn anders snapt de helft van de wereldbevolking er niks meer van. En oh ja; "een zwaluw maakt nog geen zomer"

Dat valt toch tegen hoor. Zo geweldig was het niet vergeleken met nu.

Het was gewoon minder in het nieuws en minder bekend. En ik ken je leeftijd niet... Maar dat maakt ook wel uit hoeveel je er van mee krijgt.

Meer info en cijfers: https://ourworldindata.org/war-and-peace

• Geronimous
  • Registratie: maart 2004
  • Laatst online: 18-02 23:46

Geronimous

Moderator Spielerij
Eindelijk een post-Nemesis Star Trek! En dat in de handen van Patrick Stewart!

Op Reddit wordt je afgefakkelt als je zegt dat je TNG beter vind dan DS9, maar dat blijft toch mijn mening. Wat n toeval dat ik m weer aan het kijken ben via Netflix...
quote:
SeenD schreef op zondag 5 augustus 2018 @ 15:42:
[...]

Misschien komt ie als een soort Q terug? Of ander omnipotent being wat ie is geworden met zn avonturen met de traveller?

Leeft John de Lancie nog? <3
Tuurlijk, heerlijke verrassing toen ie voorbij kwam in Breaking Bad :) (al is dat ook alweer 8 jaar geleden... damn)

FT-17 FTW!

• snah001
  • Registratie: september 2011
  • Laatst online: 13:27
quote:

[...]

Mmmm, heb ik zeker in een andere (parallel) wereld geleefd destijds toen ik voor 5 maanden tijdens de eerste golf oorlog binnen 12 uur gedag tegen mijn gezin moest zeggen, 16 spuiten in mijn donder kreeg, gebitsinspectie t.b.v. identificatie, in een Iljushin vrachtvliegtuig werd gezet met de nodige radar apparatuur en weer landde op de grens van Zuid-Oost Turkije en Irak ter vedediging van de zuid flank van de Nato die in oorlogsstaat was gebracht en voor die inzet onderscheiden werd.
Zal wel een droom zijn geweest........... O-)

Mi 9T Pro - V11.0.4.0. - QFKEUXM

• XWB
  • Niet online

XWB

Run

quote:
snah001 schreef op maandag 6 augustus 2018 @ 00:59:
[...]

Zal wel een droom zijn geweest........... O-)
Een golf van verstandsverbeistering, ehhhh ik bedoel een vlaag van verstandsverbeistering O-)

It takes two fools to argue.

• ByteDelight
  • Registratie: januari 2005
  • Laatst online: 00:13

ByteDelight

Retro computing is alive!

Wat een top nieuws!
Ben blij dat ik net gesolliciteerd heb dan ;)

Retro Computer hardware: http://bytedelight.com

• Raven
  • Registratie: november 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

* Raven is benieuwd of John de Lancie zijn gezicht dan ook weer laat zien :)

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

• NetAmp

NetAmp

it's-a me

Toepasselijke tekst op het label van m'n Earl Grey theezakje :)

NetAmp wijzigde deze reactie 08-08-2019 09:11 (25%)
Reden: Toevoeging

• Jorgen
quote:
XWB schreef op maandag 6 augustus 2018 @ 01:31:
[...]

Een golf van verstandsverbeistering, ehhhh ik bedoel een vlaag van verstandsverbeistering O-)
Was de spelling destijds ook anders?

• Mocro_Pimp®
  • Registratie: februari 2009
  • Laatst online: 25-12-2018
Het zou mij niets verbazen als Picard, naast een hoofdrol in een nieuwe ST serie, ook voorkomt in het Terran Empire Universe van Discovery S2 of 3, zijnde als een soort Trump figuur.

Excited oOo

• icegodd
  • Laatst online: 13-01 09:31
Dus alleen verstandige mensen mogen ernaar kijken, sorry domoren en idioten.

Terran Empire Universe = Trump space marines

• Rannasha
  • Laatst online: 15:45

Rannasha

aka "Species5618"

quote:
Mocro_Pimp® schreef op woensdag 15 augustus 2018 @ 01:21:
Het zou mij niets verbazen als Picard, naast een hoofdrol in een nieuwe ST serie, ook voorkomt in het Terran Empire Universe van Discovery S2 of 3, zijnde als een soort Trump figuur.
Mij wel. Om drie redenen:
  1. Er is geen enkele indicatie dat er een mirror universe verhaallijn komt in DSC S2. En voorbij S2 is er waarschijnlijk nog niets bedacht. De mirror universe verhaallijn uit S1 is afgesloten.
  2. DSC speelt zo'n 10 jaar voor TOS en TOS speelt zich af 100 jaar voor TNG. Tijdens DSC is het karakter Picard nog niet eens geboren, laat staan een man op hoge leeftijd zoals Stewart. En in de mirror universe zijn leeftjiden van karakters niet wezenlijk anders dan in de prime universe.
  3. Mirror universe karakters zijn geen tegenpolen van hun prime universe equivalenten. Ze delen veel van hun karaktereigenschappen, maar door de aard van het mirror universe komen de karaktereigenschappen op een andere manier naar voren. Prime-Picard is een rationale diplomaat die zorgvuldig z'n woorden kiest. Mirror-Picard zal geen schreeuwende populist zijn, maar eerder iemand die op subtiele wijze z'n doelwit manipuleert.

|| Vierkant voor Wiskunde ||

Acties:
  • +6Henk 'm!

• The-Priest-NL
  • Registratie: maart 2006
  • Laatst online: 14:19
YouTube: Star Trek: Picard - Teaser

spoiler: OMG
SevenOfNine, Data, Hugh, Troy OMG

The-Priest-NL wijzigde deze reactie 21-07-2019 06:13 (11%)
Reden: Geen regio block Thanks @Stewie!

•Geocaching•Security, Media & OSINT Junkie•Opinions are my own and not those of my employer.

• Donstil
  • Laatst online: 17:59

Donstil

Grab them by the 🐈.

The uploader has not made this video available in your country.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

• fm77
  • Registratie: september 2002
  • Niet online
Kan het niet in het topic terugvinden, maar wordt dit een Amazon Prime serie? :(

Edit:
The official teaser. Coming to Prime Video 2020.
Ja dus....

fm77 wijzigde deze reactie 20-07-2019 23:56 (12%)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Bart ®
  • Registratie: augustus 2004
  • Laatst online: 18:19

Bart ®

I make the fucking Wooshnoise!

I have the cape.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Webgnome
  • Laatst online: 17:53
Mijn eerste reactie. De nieuwe trailer bad ook een Marvel trailer kunnen zijn. Hopelijk word het niet zo als Discovery. Ergens in de verte star trek maar eigenlijk gewoon een dertien in een dozijn serie.. en dat wordt nog versterkt door de cast. Leuk al die oude acteurs maar om heel eerlijk te zijn is dit hetzelfde idee als Mark hammill in de nieuwe star wars films. Puur alleen om de oude fans te trekken.

Maar we zullen zien.

Webgnome wijzigde deze reactie 21-07-2019 08:43 (35%)

mijn advies, kruisen met een varken en nooit meer vervoeren!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Thalaron
  • Nu online
De trailer geeft mij i.i.g. meer vertrouwen dan Discovery :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Renegade666
  • Registratie: januari 2007
Het geeft mij om eerlijk gezegt nog wel wat een STD gevoel.. Maar deels ook niet.
We wachten af.

Ben erg beniewd.
Al denk ik dat het geen lange serie word gezien de leefttijd van Capt. Picard.

Panasonic 55FZ804 | Marantz sr7010 | Dune HD Pro 4K | Panasonic dp-ub424 | 2x Klipsch RF82 | 2x RP-140SA | 2x RB61 | 2xRB51 | RC52 Mk2 | SVS PB-1000 |

Acties:
  • 0Henk 'm!

• sderooij
  • Registratie: juni 2010
  • Laatst online: 14:37
hoe zal dat werken, je kunt dit alleen via Prime kijken?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• A4-tje
  • Registratie: februari 2006
  • Laatst online: 18-02 22:43
Dit gaat een soort game of Thrones qua kijken worden denk ik....

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Bart ®
  • Registratie: augustus 2004
  • Laatst online: 18:19

Bart ®

I make the fucking Wooshnoise!

sderooij schreef op zondag 21 juli 2019 @ 10:25:
Legaal ja.

I have the cape.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Visgek82
  • Laatst online: 18-02 13:00
Owww… Mensen, wat ziet dit er goed uit... Ik hoop zò dat dit de andere kant op gaat dan Discovery , dat was dramatisch slecht in mijn opinie.. Hier kreeg ik echt de star trek kriebels van , wat ik bij Discovery nooit gehad heb..

Ik heb er zin in !

MSI B350M PC Mate / Ryzen 5 1600 / 16gb DDR4 / Nvidia GeForce GTX 1070-TI

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Jorgen
Alles staat op Netflix, maar deze op Prime Video. Bijzonder...

Verder wel supertof!

Blauwe delen op een cube? Seven + Data :)

Ben wel een beetje hyped nu.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Donstil
  • Laatst online: 17:59

Donstil

Grab them by the 🐈.

sderooij schreef op zondag 21 juli 2019 @ 10:25:
Prima toch? Kost nog geen € 6,- per maand.
De schijfjes kopen na release wordt duurder (als het daar überhaupt al op komt).

Donstil wijzigde deze reactie 21-07-2019 12:00 (6%)

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0Henk 'm!

• snah001
  • Registratie: september 2011
  • Laatst online: 13:27
Gave trailer en belooft een prachtige nieuwe serie.
Wellicht kan deze "Discovery" overtreffen.
Heb er zin an!!!

Mi 9T Pro - V11.0.4.0. - QFKEUXM

Acties:
  • 0Henk 'm!

• sderooij
  • Registratie: juni 2010
  • Laatst online: 14:37
Donstil schreef op zondag 21 juli 2019 @ 11:59:
[...]

Prima toch? Kost nog geen € 6,- per maand.
De schijfjes kopen na release wordt duurder (als het daar überhaupt al op komt).
Over de prijs hoor je mij niet klagen hoor, was meer benieuwd of het ook eventueel bij een Netflix terecht zou kunnen komen. Dit is misschien wel de reden dat ik Prime zou nemen.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Ivysaur
  • Registratie: augustus 2014
  • Niet online
Ik krijg niet het Star-Trek gevoel hierbij. Heb het gevoel dat het de zoveelste over-de-top serie gaat worden. Zoals de laatste films en Discovery.

Denk meer een leuke verstand op nul fan-service serie met oude bekenden.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• MrMonkE
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 18:03

MrMonkE

★☆Bananarama fan☆★

Trenchdog schreef op zondag 5 augustus 2018 @ 00:05:
De Captain in de rol van Admiral zou volgens mij alle ruimte geven om de volgende fase in zijn leven te verkennen :)
Of terugkomen uit pensioen en dan het bewind over een oud barrel dat hij van haver tot gort kent. (De enterprise!!)
Komt me bekend voor.. hmmm ... :O

MrMonkE wijzigde deze reactie 21-07-2019 13:46 (4%)

"Identicon"? More like "Obfuscaton".

Acties:
  • 0Henk 'm!

• cruncher
  • Registratie: januari 2001
  • Laatst online: 18-02 18:54

cruncher

wanna crunch someone?

Yes, dit is vet. Hopelijk terug naar het gevoel van vroeger....
Heb er zin in.

can you read my mind?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• defiant
  • Registratie: juli 2000

defiant

Moderator General Chat
Aangezien het al een tijdje officieel is, een titelfix :)

Climate dashboard

Acties:
  • +1Henk 'm!

• PatrickC
  • Registratie: juni 2009
  • Laatst online: 18:27

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Arsenius
  • Registratie: november 2005
  • Niet online
Borg, borg, borg!! Resistance is futile!!!!!!!!!!! :*)

Acties:
  • +2Henk 'm!

• pagani
  • Niet online
Toch mooi hoe sommigen hier terug verlangen naar de series uit de 70s, 80s en 90s. Dat is heel simpel: Die komen nooit meer terug. Het tempo in zeg Voyager of Enterprise is dermate traag dat geen enkele weldenkende producent (of maatschappij) hier zijn vingers aan gaat branden. Afgezien van exact die doelgroep oude fans zit daar te weinig publiek op te wachten om het rendabel genoeg te maken.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• PatrickC
  • Registratie: juni 2009
  • Laatst online: 18:27
Ivysaur schreef op zondag 21 juli 2019 @ 13:40:
Ik krijg niet het Star-Trek gevoel hierbij. Heb het gevoel dat het de zoveelste over-de-top serie gaat worden. Zoals de laatste films en Discovery.

Denk meer een leuke verstand op nul fan-service serie met oude bekenden.
pagani schreef op zondag 21 juli 2019 @ 16:25:
Toch mooi hoe sommigen hier terug verlangen naar de series uit de 70s, 80s en 90s. Dat is heel simpel: Die komen nooit meer terug. Het tempo in zeg Voyager of Enterprise is dermate traag dat geen enkele weldenkende producent (of maatschappij) hier zijn vingers aan gaat branden. Afgezien van exact die doelgroep oude fans zit daar te weinig publiek op te wachten om het rendabel genoeg te maken.
Als je ook nieuwe fans wilt aanspreken, dan kom je niet meer weg met alleen het ‘oude’ Star Trek gevoel. Tijden zijn veranderd en hoe goed TNG ook was, in de huidige tijd zal het wat ‘sneller’ moeten en met meer ‘spektakel’. Wat pleit voor deze nieuwe serie is dat het in de ‘Prime’ tijdlijn afspeelt NA alle andere series en films in diezelfde tijdlijn. Discovery zit ook in die tijdlijn en speelt zich af VOOR TOS, maar mist het echte Star Trek gevoel. Maar dat komt door het visuele spektakel en zaken als de ‘Spore Drive’ en Spock heeft ineens en halfzus die nooit genoemd is in TOS? Hiermee lijkt de technologie ver voor te lopen op b.v. TOS, TNG, DSN en VOY en heb ik het gevoel dat het gewoon niet ‘klopt’. Bij de nieuwe Picard serie wordt eindelijk de Prime tijdlijn voortgezet en daarbij komen fan favorites als Picard, Data en Seven of Nine, Riker en Troy ook nog eens voorbij. Ik heb er zin in! >:)

PatrickC wijzigde deze reactie 21-07-2019 16:31 (16%)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Ivysaur
  • Niet online
@pagani Maar dat is juist het mooie van Vojager en Enterprise. Een normale tempo, karakterontwikkelingen, beschavingen/werelden/culturen/planeten ontdekken, het leven op het schip zelf enzovoort. Af en toe wat actie in vorm van een rode draad zoals de Borg.

Soms wil ik wel eens verbaasd worden dat doet Doctor Who goed. Elke aflevering kijk ik mijn ogen uit. Voornamelijk in de Tennant en Smith-tijdperk. Dinosauriers op een f*cking ruimteship. Die verzint dat. <3 Hoe zou dat zijn als plotseling een Star Trek schip door een wormhole wordt getrokken naar het Krijt. Dinosauriers ontdekken, die geëvolueerde dinosauriërs helpen een ruimteschip te bouwen en een weg terug vinden naar huis. :o

Ivysaur wijzigde deze reactie 21-07-2019 16:45 (18%)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Blokker_1999
Het klopt dat de oude Star Trek niet kan terugkomen op de manier zoals het 20 of 30 jaar terug gemaakt werd. Het kijkpubliek is veranderd, de tijd is veranderd. Maar vergis je ergens ook niet. TV shows zijn altijd al trager geweest dan films net omdat je kleinere budgetten hebt voor de effecten te kunnen doen terwijl je meer tijd hebt om achtergrondverhaal op te bouwen.

Bij het kijken van die trailer bekruipt mij trouwens ook ergens het gevoel van de fan film Star Trek Renegades. Het zou me niet verbazen dat Picard niet het commando krijgt van een schip uit de federatie maar wel net 1 erbuiten om buiten de federatie om een probleem op te lossen.

Ergens is dat goed, ergens is dat ook zeer spijtig dat men blijkbaar geen originaliteit kan bieden. Voor Discovery heeft Axanar moeten wijken (toegegeven, daar speelde ook andere motieven) en nu lijkt het erop dat men voor Picard mogelijks elementen uit een andere fan film neemt.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Visgek82
vhal schreef op zondag 5 augustus 2018 @ 19:00:
[...]

Helaas niet de beste uit de reeks naar mijn mening... :X Die zet ik nog onder DS9 wat ik al een GTST-draak van een serie vond. VOY is en blijft mijn favoriet, in die jaren echt grijs gekeken
Ent was wat mij betreft super, en had groot potentieel had de serie meer tijd gehad. voy zag ik altijd een beetje als de fastfood star trek..wel lekker, maar door gebrek aan goede scripts en karakter ontwikkeling vulde het niet echt. Wat dat betreft waren de andere series echt veel beter , in het bijzonder ds9. net als Babylon 5 trouwens, maar dat is geen star trek :)

Zo zie je maar, iedereen heeft zijn voorkeur . Ik hoop ook wel dat deze nieuwe Picard serie juist wél het oude tempo een beetje heeft , zit daar met smart op te wachten in een serie-wereld waar het allemaal snel snel en in hapklare brokken moet.

edit : ik moet er wel bij zeggen dat ik ook prima genoten heb van voy. maar ik vind alle star trek leuk , behalve discovery. maar ook groot van fan Babylon 5 (meesterwerk!) en star wars :)

Visgek82 wijzigde deze reactie 21-07-2019 17:40 (9%)

Acties:
  • +3Henk 'm!

• Gonadan
  • Registratie: februari 2004
  • Niet online

Gonadan

Moderator Foto & Video
Het één sluit het ander niet uit. Een beetje meer tempo en spektakel is prima, als er maar wel inhoud en ontdekking bij zit en het een beetje geloofwaardig gebeurt.
Dat is precies waar Discovery bijvoorbeeld mis gaat. Je kunt wel doen alsof het allemaal aan de verwachtingen van de oudere fans ligt, maar de kwaliteit is gewoonweg laag.
Hopelijk weten ze bij Picard de pluspunten van vroeger te combineren met een stijl die meer past bij nu. Als ze dat voor elkaar krijgen dan staat iedereen op de banken. *O*

Canon 70D ~ 10-18 IS STM ~ 18-135 IS STM ~ 24 f/2.8 STM ~ 50 f/1.8 STM ~ 430EX II
Sigma 100-400 DG OS HSM Contemporary

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Visgek82
Gonadan schreef op zondag 21 juli 2019 @ 17:34:
Het één sluit het ander niet uit. Een beetje meer tempo en spektakel is prima, als er maar wel inhoud en ontdekking bij zit en het een beetje geloofwaardig gebeurt.
Dat is precies waar Discovery bijvoorbeeld mis gaat. Je kunt wel doen alsof het allemaal aan de verwachtingen van de oudere fans ligt, maar de kwaliteit is gewoonweg laag.
Hopelijk weten ze bij Picard de pluspunten van vroeger te combineren met een stijl die meer past bij nu. Als ze dat voor elkaar krijgen dan staat iedereen op de banken. *O*
Idd. echter hoop ik dan wel zonder het belachelijk overdreven gebruik van lens flares zoals in Discovery :D dat sloeg echt nergens op.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• [Roland]
  • Niet online
https://twitter.com/jonat...tatus/1152964756711411712
Jonathan Frakes bevestigd net op twitter dat hij ook mee doet :-)
morgen gaan ze draaien.

Heb hier zin, begrijp echt de bi voorbaat negatieve reacties niet. Dit kan alleen maar goed worden. Stukje vervokg op B4 en Voyager. De borg doet mee. Ik ben blij dat ik ooit prime genomen heb voor GT en goedkoop kunnen verzenden :-)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Blokker_1999
[Roland] schreef op zondag 21 juli 2019 @ 17:42:
https://twitter.com/jonat...tatus/1152964756711411712
Jonathan Frakes bevestigd net op twitter dat hij ook mee doet :-)
morgen gaan ze draaien.

Heb hier zin, begrijp echt de bi voorbaat negatieve reacties niet. Dit kan alleen maar goed worden. Stukje vervokg op B4 en Voyager. De borg doet mee. Ik ben blij dat ik ooit prime genomen heb voor GT en goedkoop kunnen verzenden :-)
Dat het alleen maar goed kan worden is natuurlijk ook niet waar. Kan nog altijd slecht zijn. Al is het afwachten. Wat we tot zover gezien hebben (en laat ons eerlijk zijn, dat is niet veel) ziet er veelbelovend uit.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Notna
  • Nu online

Notna

Where are you?®

Weten we zeker dat de serie ook op de Duitse Prime meteen beschikbaar komt? Dat was met bijv. 'Into the Badlands' niet zo en had je alsnog Prime uit de US nodig :/

Verder; super hyped oOo *O*

DIY Klus Topic + DIY gereedschapstopic || Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Rannasha

Rannasha

aka "Species5618"

Notna schreef op zondag 21 juli 2019 @ 18:47:
Weten we zeker dat de serie ook op de Duitse Prime meteen beschikbaar komt? Dat was met bijv. 'Into the Badlands' niet zo en had je alsnog Prime uit de US nodig :/
Star Trek: Picard komt sowieso niet op de Amerikaanse Amazon Prime, want in de VS wordt Picard alleen op CBS All Access uitgezonden. In Canada komt het op een Canadeese zender en Amazon Prime is voor "de rest van de wereld".

Acties:
  • +3Henk 'm!

• dr.lowtune
  • Laatst online: 17:26

dr.lowtune

Deugt niet

Seven

Of

Nine

/mic drop
:+

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Ivysaur
  • Niet online
Weet je wat ik mooi zou vinden? Janeway + crew zijn toch eigenlijk 15 jaar 'te vroeg' aangekomen op Aarde? Zou tof zijn als nou de Borg of een ander vijand daardoor niet een totaal klap heeft gekregen, of juist is opgestaan en nu de Federatie bedreigt ofzo. Dan zou het staartje Picard + Nine wel leuk zijn. Een soort NGT meets Vojager en dan daar het verhaal op voortborduren.

Ivysaur wijzigde deze reactie 21-07-2019 19:18 (10%)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• SkyStreaker
  • Registratie: juni 2002

SkyStreaker

Draaierig!

OMFG. LAL!????

/skyisaanhetgillenvanblijdschap

Correctie, jeugdsentiment maakt dat ik nu compleet aan het janken ben van blijdschap, dit is naast de remake van FF7 echt het BESTE nieuws sinds JAREN.

SkyStreaker wijzigde deze reactie 21-07-2019 19:26 (60%)

Blizzard: Tekknician#2871 MTGA Direct: SkyStreaker#18517

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Mutatie
  • Registratie: mei 2005
  • Laatst online: 18:09
Ivysaur schreef op zondag 21 juli 2019 @ 16:35:
@pagani
Soms wil ik wel eens verbaasd worden dat doet Doctor Who goed. Elke aflevering kijk ik mijn ogen uit. Voornamelijk in de Tennant en Smith-tijdperk. Dinosauriers op een f*cking ruimteship. Die verzint dat. <3
Uhhh Star Trek Voyager had al een afl met dino's op een schip :+
IMO wel een beetje kortzichtige reactie.
Nee, het is niet perse hetzelfde willen als in de jaren 90. Het is kwaliteit willen. STD was dat niet. Een Battlestar Galactica of The Expanse bv waren zoveel beter dan STD.
Er zijn zoveel meer factoren dan snel en spectakel. Verklaar dan eens moderne populaire series en film die niet uit snel flitsende akties bestaan? Bladerunner 2049, The Arrival, GoT, The Expanse

Mutatie wijzigde deze reactie 21-07-2019 19:31 (35%)

Acties:
  • +3Henk 'm!

• dr.lowtune
  • Laatst online: 17:26

dr.lowtune

Deugt niet

Mutatie schreef op zondag 21 juli 2019 @ 19:26:
[...]

En wij maar denken dat ze uitgestorven zijn...hadden dus al warp capability toen wij nog vloeibaar waren :+

Voy meets tng, zou best een prachtig huwelijk kunnen worden.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• peschinl
zijdelings te maken met dit onderwerp, maar kan vrij grote gevolgen hebben:
https://trekmovie.com/201...fication-cited-as-factor/

CBS komt weer bij Viacom/Paramount, dat betekent dat ze ook weer films kunnen maken met Picard/cast van ds9/Voy/ENT, ect.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• segil
  • Registratie: januari 2003
  • Laatst online: 13:15
Data?

* segil kan zich een gesprek herinneren van Brent Spiner met een bezoeker +/- 10 jaar geleden tijdens een Fedcon editie en hij vertelde dat hij nooit, maar dan ook nooit meer data zou spelen.

Ben benieuwd hoe 'ie z'n belofte zal nakomen 8)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• peschinl
segil schreef op zondag 21 juli 2019 @ 20:01:
Data?

* segil kan zich een gesprek herinneren van Brent Spiner met een bezoeker +/- 10 jaar geleden tijdens een Fedcon editie en hij vertelde dat hij nooit, maar dan ook nooit meer data zou spelen.

Hij houd z'n belofte want dat is niet Data, maar B-4 (kijk Nemesis nog maar eens).

Acties:
  • 0Henk 'm!

• segil
peschinl schreef op zondag 21 juli 2019 @ 20:03:
[...]

Hij houd z'n belofte want dat is niet Data, maar B-4 (kijk Nemesis nog maar eens).
Jaja, dat is te makkelijk!

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Blokker_1999
peschinl schreef op zondag 21 juli 2019 @ 19:47:
zijdelings te maken met dit onderwerp, maar kan vrij grote gevolgen hebben:
https://trekmovie.com/201...fication-cited-as-factor/

CBS komt weer bij Viacom/Paramount, dat betekent dat ze ook weer films kunnen maken met Picard/cast van ds9/Voy/ENT, ect.
Dat zou voor ST enorm positief zijn. De rechten van ST zijn op dit moment een rotzooi en wat CBS met Discovery gedaan heeft was echt wel het toppunt. De rechten op ST bezitten en dan een TV serie maken onder de beperkte licentie die Paramount bezit. Dat had nooit mogen gebeuren.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• segil
Mutatie schreef op zondag 21 juli 2019 @ 19:26:
[...]

[...]
IMO wel een beetje kortzichtige reactie.
Nee, het is niet perse hetzelfde willen als in de jaren 90. Het is kwaliteit willen. STD was dat niet. Een Battlestar Galactica of The Expanse bv waren zoveel beter dan STD.
Er zijn zoveel meer factoren dan snel en spectakel. Verklaar dan eens moderne populaire series en film die niet uit snel flitsende akties bestaan? Bladerunner 2049, The Arrival, GoT, The Expanse
En Breaking Bed, better call saul, Mr. Robot.

• T-Forever
  • Registratie: juni 2011
  • Laatst online: 17:09
Jonathan Frakes Geverifieerd account
@jonathansfrakes

father, husband, director, producer, recovering actor

xD hoelang staat dat laatste er op?

• Markie577
  • Registratie: maart 2012
  • Laatst online: 30-10-2019
Misschien is de vrouw die B4 opent Beverly Crusher? De manier hoe ze haar handen in haar zakken houdt doet mij veel denken aan hoe ze dat in haar blauwe jas deed.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Rannasha

Rannasha

aka "Species5618"

segil schreef op zondag 21 juli 2019 @ 20:01:
Data?

Patrick Stewart heeft ook lange tijd gezegd dat hij klaar was met het karakter Picard. Blijkbaar heeft men zowel Stewart als Spiner toch kunnen overhalen met een goede pitch.
Markie577 schreef op maandag 22 juli 2019 @ 09:18:
Misschien is de vrouw die B4 opent Beverly Crusher? De manier hoe ze haar handen in haar zakken houdt doet mij veel denken aan hoe ze dat in haar blauwe jas deed.

[Afbeelding]
Het is hoogstwaarschijnlijk het karakter van Alison Pill dat we zien in dat shot. Pill speelt een wetenschapper met expertise in het gebied van positronische breinen (dat ding wat Data anders maakte dan andere androides).

Je ziet het karakter van Pill later in de trailer nog een paar keer, onder andere op 1:10. Aan het haar te zien, lijkt het sterk dat het om dezelfde persoon gaat. Bovendien, als Gates McFadden een rol had gespeeld die in de trailer al te zien was, dan was dat ongetwijfeld wel besproken tijdens een van de panels / interviews, gezien andere terugkerende acteurs uitgebreid besproken zijn.

Pagina: 1 2 3 4 Laatste

Apple iPhone 11 Microsoft Xbox Series X LG OLED C9 Google Pixel 4 CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True