Ik kan em niet vinden in EA accessmaversne schreef op woensdag 19 september 2018 @ 17:20:
EA Access versie is uit !!!!!!. Ben nu de trial aan het downloaden op de Xbox
Ik ben naar store gegaan en dan fifa 19 zoeken .dan de allerrechtse zoekopdracht. En dan op gratis versie drukkenshoombak schreef op woensdag 19 september 2018 @ 17:40:
[...]
Ik kan em niet vinden in EA accesshad je de preorder nog niet gedownload dan?
Yep, hier ook! Here we gooo!
Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.
Als ik nu ea access neem kan ik dan direct fifa 19 spelen zonder dat ik hem koop?
Je kan meteen inderdaad spelen.Bakkertje_01 schreef op woensdag 19 september 2018 @ 18:02:
Als ik nu ea access neem kan ik dan direct fifa 19 spelen zonder dat ik hem koop?
Er is nog niet direct een hyperlink, want een rechtsback en een spits. Ronaldo als CM zetten in default opstelling en dan met die nieuwe manier van opstellingen on-the-fly het direct aanpassen is wel lekker.Skann schreef op woensdag 19 september 2018 @ 16:17:
Cancelo heeft een hyperlink met CR7. Dat wordt een dure, net als Valencia vorig jaar. Werner gaat ook erg duur worden. Sidnei een goeie om in te investeren vanwege POTM Lucas. Lozano wel jammer, gaat natuurlijk weer zo'n OP supersub worden
Kon ik al beginnen om packs te openen nu de TOTW er is? Of kan ik beter nog even wachten?
Nog even een reminder, vergeet niet in de catalogus voor extra munten te kiezen, dan heb je een betere start.
Heb ook alle leenspelers maar gehaald, hoewel ik daar normaal niet zo van hou.
Heb nog 1.6M punten over...
Heb ook alle leenspelers maar gehaald, hoewel ik daar normaal niet zo van hou.
Heb nog 1.6M punten over...
Check de realisatie van ons energieleverend passiefhuis op energieleverend.nl
wachten tot 19u, totw is alleen aangekondigd, vanaf 19u in packsToekan schreef op woensdag 19 september 2018 @ 18:22:
Kon ik al beginnen om packs te openen nu de TOTW er is? Of kan ik beter nog even wachten?
Is wel afzien maar je moet wat over hebben voor een IF Hazard
[ Voor 20% gewijzigd door peeweeherman op 19-09-2018 18:24 ]
Wooo. Ik kan gewoon fifa punten kopen. Ga ik morgen doen. Heb nu al 13k. Verkocht een zilveren lacazette voor 1k. Lol. Wie wil dat nou kopen
Cancelo is RB..hoe ga je die linken met je spits?Skann schreef op woensdag 19 september 2018 @ 16:17:
Cancelo heeft een hyperlink met CR7. Dat wordt een dure, net als Valencia vorig jaar. Werner gaat ook erg duur worden. Sidnei een goeie om in te investeren vanwege POTM Lucas. Lozano wel jammer, gaat natuurlijk weer zo'n OP supersub worden
zo. 1e rivals zit er op, afgesloten met winst.
Heb maar een team gemaakt van ruilspelers, straks lekker packen
Gameplay lijkt me een stuk slomer dan de demo??
Heb maar een team gemaakt van ruilspelers, straks lekker packen
Gameplay lijkt me een stuk slomer dan de demo??
[ Voor 18% gewijzigd door peeweeherman op 19-09-2018 18:48 ]
Bedoel je de leen spelers die je voor 8 wedstrijden mag gebruiken , met wat aanvullingen uit packs ? Snap nl niet wat je met ruilspelers bedoeld.peeweeherman schreef op woensdag 19 september 2018 @ 18:47:
Heb maar een team gemaakt van ruilspelers
in de catalogus kun je leenspelers gebruiken, die bedoel ikStarWolfer schreef op woensdag 19 september 2018 @ 19:08:
[...]
Bedoel je de leen spelers die je voor 8 wedstrijden mag gebruiken , met wat aanvullingen uit packs ? Snap nl niet wat je met ruilspelers bedoeld.
Nog geen geld uitgegeven, maar de eerste leuke aanwinst is binnen, nl. Martial
[ Voor 10% gewijzigd door peeweeherman op 19-09-2018 19:14 ]
link? waar kun je zo voor 40 krijgen?KBE91 schreef op woensdag 19 september 2018 @ 14:18:
[...]
Je kan wel wat besparen online als je op ps4 speelt, kan je online psn kaart kope voor 40 en je krijgt 50 euro waarde. Doe het meestal ook zo als ik digitaal iets wil kopen, komt op het zelfde neer als de game hier in de winkel te kopen.
Voor xbox heb ik geen weet dat je zo kaarten kan kopen, maar je hebt daar wel ea acces 10 % korting dacht ik ? Net zoals op pc je dit ook hebt.
YES! Prime Butragueno, in mijn 10de pakje
IF Angel
en verder heel veel prut
IF Angel
en verder heel veel prut
[ Voor 63% gewijzigd door peeweeherman op 19-09-2018 19:44 ]
Dat lukt mij nou nooitpeeweeherman schreef op woensdag 19 september 2018 @ 19:31:
YES! Prime Butragueno, in mijn 10de pakje
IF Angel
cdkeys.com Echter de NL kaartje van 50 euro voor 43,99 is out of stockharrybeuker schreef op woensdag 19 september 2018 @ 19:24:
[...]
link? waar kun je zo voor 40 krijgen?
Dat vroeg ik me dus ook af ja...bvbal79 schreef op woensdag 19 september 2018 @ 18:34:
[...]
Cancelo is RB..hoe ga je die linken met je spits?
PSN: Maichel
weet iemand wanneer de webapp online komt?
Ik dacht ergens gelezen hebben 8 uur. Zo en zo vandaag volgens de website.stomley schreef op woensdag 19 september 2018 @ 19:49:
weet iemand wanneer de webapp online komt?
EA heeft geen tijd gezegd, alleen een datum. En dus ook niet welke tijdzone die datum dan moet zijn. Kan zo zijn dat we pas vannacht hem krijgen.noodel1988 schreef op woensdag 19 september 2018 @ 19:54:
[...]
Ik dacht ergens gelezen hebben 8 uur. Zo en zo vandaag volgens de website.
[ Voor 16% gewijzigd door bvbal79 op 19-09-2018 20:01 ]
zie nog niets. zal wel 2100 zijn danbvbal79 schreef op woensdag 19 september 2018 @ 19:59:
[...]
EA heeft geen tijd gezegd, alleen een datum. En dus ook niet welke tijdzone die datum dan moet zijn. Kan zo zijn dat we pas vannacht hem krijgen.
Ik kreeg kwart voor zeven in mijn welkom back packs de Braziliaan Sidnei die in team of de week zit.
Mocht je problemen hebben met fifa points kopen dan klopt dat. Er is een service alert voor Xbox Live op dit moment.
Heuj, wat gebeurt er eigenlijk als je alle muntenbonussen tegelijk aanzet?
niets. ze stapelen niet opBakkertje_01 schreef op woensdag 19 september 2018 @ 20:03:
Dan pakt hij de eerste die je hebt aangezet.Bakkertje_01 schreef op woensdag 19 september 2018 @ 20:03:
Volgens mij begint die dan gewoon in volgorde van aanzetten. Ze komen iedergeval niet allemaal tegelijk!Bakkertje_01 schreef op woensdag 19 september 2018 @ 20:03:
Acer predator XB271HU - Ryzen 3700x -MSI Z270 PGC - MSI 2070 super - 32gb DDR4 - NZXT H700i - Seasonic 650W gold
Beetje creativiteit jongens. ST > CF > CAM kaartjes. En dan heb je een hyperlink CAM en RB in een 4-2-2-2 formatie.
Op de FIFA 18 mobile app krijg ik te zien dat ik 4 player packs, 2 gold packs en 2 kits krijgt. ...alleen nog geen web app om ze te claimen 
Andere ook deze packs gekregen?
Andere ook deze packs gekregen?
Gaan je fifa points ook mee naar de webapp of moet ik wachten totdat ik het spel daadwerkelijk kan spelen op de PS4
PSN: Wahyu2304_
WachtenWahyuSchmidt schreef op woensdag 19 september 2018 @ 20:07:
Gaan je fifa points ook mee naar de webapp of moet ik wachten totdat ik het spel daadwerkelijk kan spelen op de PS4
daadwerkelijk, maar was hier reeds gepost....WahyuSchmidt schreef op woensdag 19 september 2018 @ 20:07:
Dat laatste ja.WahyuSchmidt schreef op woensdag 19 september 2018 @ 20:07:
PSN: Maichel
futbin ook onder construction...geweldig 19 september
is het niet in sommige landen al 20 september? Snap niet dat EA zo lang wacht met de webapp, de voornaamste doelgroep is toch Europa? Of willen ze toch Amerika pleasen?
Paar uurtjes geduld is lastig heMarmo schreef op woensdag 19 september 2018 @ 20:16:
is het niet in sommige landen al 20 september? Snap niet dat EA zo lang wacht met de webapp, de voornaamste doelgroep is toch Europa? Of willen ze toch Amerika pleasen?
Acer predator XB271HU - Ryzen 3700x -MSI Z270 PGC - MSI 2070 super - 32gb DDR4 - NZXT H700i - Seasonic 650W gold
Voor jouw misschien, maar ik ga over 2 uurtjes slapen
[ Voor 16% gewijzigd door bvbal79 op 19-09-2018 20:19 ]
Ik heb net een Depay gesniped voor 10k. Schijnbaar zn max prijs maar tuurlijk veel te goedkoop. Ik heb het niet op spelers kopen met max prijs maar deze moest ik wel doen.
10k max is toch niet snipen....maversne schreef op woensdag 19 september 2018 @ 20:19:
Ik heb net een Depay gesniped voor 10k. Schijnbaar zn max prijs maar tuurlijk veel te goedkoop. Ik heb het niet op spelers kopen met max prijs maar deze moest ik wel doen.
Wel als Depay dus steeds extinct is voor 10k. Hij wordt instant gekocht.
23:59 uur is ook 19 september. Dat jij vroeg gaat slapen neemt niks weg aan het feit dat de 19e de 19e is.bvbal79 schreef op woensdag 19 september 2018 @ 20:18:
[...]
Voor jouw misschien, maar ik ga over 2 uurtjes slapenEn dan is het jammer als je 19 september communiceert je het pas de volgende dag krijgt.
Je snapt zelf ook heel goed wat hij bedoeld. Het is gewoon zwaar slecht weer van EA dat ze niets laten weten over een tijd.Korkss schreef op woensdag 19 september 2018 @ 20:30:
[...]
23:59 uur is ook 19 september. Dat jij vroeg gaat slapen neemt niks weg aan het feit dat de 19e de 19e is.
EA kan hem ook morgenochtend om 6h uur uitbrengen dan is het ook nog 19 september in Amerika. Maar dan ga ik waarschijnlijk ook te vroeg slapen in jouw ogen.....Korkss schreef op woensdag 19 september 2018 @ 20:30:
[...]
23:59 uur is ook 19 september. Dat jij vroeg gaat slapen neemt niks weg aan het feit dat de 19e de 19e is.
[ Voor 13% gewijzigd door bvbal79 op 19-09-2018 20:36 ]
clickbait denk ik, want het is een standaard link..en net stiekem een andere VPN geprobeerdMustacheNick schreef op woensdag 19 september 2018 @ 20:40:
In sommige regio's is de web app al uit?
https://twitter.com/Footb...tatus/1042474179453509634
Krijg je ook een IF voor je performance in CL wedstrijden? Dan is een IF tagliafico eraan aan het komen
[ Voor 14% gewijzigd door bvbal79 op 19-09-2018 20:43 ]
Hoe vinden jullie de performance van de game momenteel? Merk zelf nogal wat lag op PC.
Beste speler gepacked nu is trouwens IF Xhaka, verder niet veel bijzonders nog.
Beste speler gepacked nu is trouwens IF Xhaka, verder niet veel bijzonders nog.
zit die aftrap"clitch er nu echt gewoon nog in???????
spelen ze nu de FIFA19 demo bij de CL op Veronica?
Ja is blijkbaar hun "e-battle"bvbal79 schreef op woensdag 19 september 2018 @ 21:19:
spelen ze nu de FIFA19 demo bij de CL op Veronica?
EA kennende kun je tot middernacht wachtenLeoleo schreef op woensdag 19 september 2018 @ 21:43:
Kom maar door met die app!!
4 van de 5 selectiewedstrijden voor rivals gewonnen: Vaardigheidsbeoordeling 1508?
Ik had er 4 van de 5 gewonnen, eentje gelijk: 1499. Heeft dus ook met aantal goals tegen te maken etc.peeweeherman schreef op woensdag 19 september 2018 @ 21:49:
4 van de 5 selectiewedstrijden voor rivals gewonnen: Vaardigheidsbeoordeling 1508?
Net de Rivals doorgespeeld voor plaatsing. Ben in Div 5 geplaatst, met 1 skillpunt te kort voor Div 4. Morgen maar eens kijken wat er gebeurd als ik in die divisie speel. Grotendeels wel met loan-spelers gedaan, begint zich wel langzaam een Serie A team te vormen. Helaas is een snelle spits nog een beetje onbereikbaar.
Heb wel Depay kunnen snipen voor 10k. Misschien toch switchen naar Ligue 1, of compleet NL.
[ Voor 27% gewijzigd door Fraaank op 19-09-2018 21:50 ]
zit ik ook aan te denken, nu eerst een Depay zien te scoren, heb net nog Wijnaldum gehaald.Fraaank schreef op woensdag 19 september 2018 @ 21:49:
[...]
Heb wel Depay kunnen snipen voor 10k. Misschien toch switchen naar Ligue 1, of compleet NL.
Blijft mooi. Release 19 september, ja voor een uurtje. Doe dan gewoon release 20 september als je toch van plan bent om hem aan het einde van de dag te doen. Nu zitten mensen voor niets te wachten.
Lekker begin ea.
Lekker begin ea.
Hebben jullie het over de webapp of de ea acces die vandaag uit zou komen? De webapp kan je toch pas dinsdag? bij de champions edition openen? En ea acces is niet voor ps4 toch? Sorry als dit domme vragen zijn
Bij mij nog niet..StarWolfer schreef op woensdag 19 september 2018 @ 22:34:
De webapp is er !
Ik zit er toch echt in (geen grapje) via deze link: https://www.easports.com/nl/fifa/ultimate-team/web-app/ , en ben er gekomen via de hoofdsite van EA Fifa 19.
Hier soort van.
Ik zit er in geloof ik, maar het ziet er niet uit. alleen tekst op een witte achtergrond. Ik heb geloof ik Locadia en Clasie in start team.
Ik zit er in geloof ik, maar het ziet er niet uit. alleen tekst op een witte achtergrond. Ik heb geloof ik Locadia en Clasie in start team.
Aight, David Luiz uit m'n starterpack(s), meteen maar verkocht voor 7k (wss veel te weinig)
Voor wie fifa 19 al binnen heeft. Kun je nu bij tournamentmodus ook kiezen voor de eredivisie en dan selecteren dat je ook de champions league en beker speelt? Nu moet je carriere doen, maar ik wil spelen als trainer en mij niet bezighouden met inkoop/verkoop enz.
Bij mij ook geluktStarWolfer schreef op woensdag 19 september 2018 @ 22:46:
Ik zit er toch echt in (geen grapje) via deze link: https://www.easports.com/nl/fifa/ultimate-team/web-app/ , en ben er gekomen via de hoofdsite van EA Fifa 19.
Een verdediger van 83 uit de EPL, had je beter even mee kunnen wachten tot de launch denk ik.joostmakaay schreef op woensdag 19 september 2018 @ 22:48:
Aight, David Luiz uit m'n starterpack(s), meteen maar verkocht voor 7k (wss veel te weinig)
Check bij leaderboards in de web app de club value's en de transfer profit eens ...
Kreeg wat packs omdat ik fifa18 heb gespeeld ofzo. Bammm jerome boateng :-D
Weet iemand wat dat symbool helemaal rechtsboven in de Web app betekend ? Degene naast je club logo. Je kan hem switchen naar 1, 2, 3 of 4.
Edit: Ah dank je. Logisch ook. Alleen als je niet toevallig op je spelerskaarten staat zie je dus niks gebeuren
Edit: Ah dank je. Logisch ook. Alleen als je niet toevallig op je spelerskaarten staat zie je dus niks gebeuren
[ Voor 31% gewijzigd door StarWolfer op 19-09-2018 23:15 ]
Kun je het overzicht van je kaarten meeveranderen, conditie en dergelijke.StarWolfer schreef op woensdag 19 september 2018 @ 23:08:
Weet iemand wat dat symbool helemaal rechtsboven in de Web app betekend ? Degene naast je club logo. Je kan hem switchen naar 1, 2, 3 of 4.
Mijn beste speler was een linksback van 78 van Besiktas... Ach ja, vorig jaar moest ik het ook niet van de packluck hebben...
Heb nu dus niets dat te verkopen is en op PS4 voorlopig nog niet te spelen (en wat coins te verdienen) dus eigenlijk heb ik tot dan niets meer aan de webapp... Toch? Of mis ik nog wat?
Edit: Wel alvast mijn 30 'beste' spelers op de transferlijst gezet. Het is zeker pas mogelijk om de limiet naar 100 te zetten als je het spel voor het eerst op de PS4 start?
Edit2: Hoe kan van sommige spelers op de transfermarkt het contract al afgelopen zijn? Of zit ik nu met de app op de transfermarkt van de pc-versie en veranderd dat als ik voor het eerst het spel speel op de PS4?
Heb nu dus niets dat te verkopen is en op PS4 voorlopig nog niet te spelen (en wat coins te verdienen) dus eigenlijk heb ik tot dan niets meer aan de webapp... Toch? Of mis ik nog wat?
Edit: Wel alvast mijn 30 'beste' spelers op de transferlijst gezet. Het is zeker pas mogelijk om de limiet naar 100 te zetten als je het spel voor het eerst op de PS4 start?
Edit2: Hoe kan van sommige spelers op de transfermarkt het contract al afgelopen zijn? Of zit ik nu met de app op de transfermarkt van de pc-versie en veranderd dat als ik voor het eerst het spel speel op de PS4?
[ Voor 40% gewijzigd door sjakieman op 19-09-2018 23:34 ]
Ik had een 81 rated speler als hoogste ook niet veel soeps
Wat wel iets beter is is de keuze die je soms hebt ik moest tussen 4 spelers kiezen {bij zo'n reward pack} en dan kijk je toch welke het beste in je team past
Heb nu een bijna compleet goud la liga team
En op 4 posities na een bpl team
Rustig beginnen geen haast gewoon coins opsparen nu even
Wat wel iets beter is is de keuze die je soms hebt ik moest tussen 4 spelers kiezen {bij zo'n reward pack} en dan kijk je toch welke het beste in je team past
Heb nu een bijna compleet goud la liga team
En op 4 posities na een bpl team
Rustig beginnen geen haast gewoon coins opsparen nu even
Burp
Volledig goud team van bundes liga. Ook de bench is volledig bundes en van goud.
Toch kleine 15k gespendeerd aan mijn team.
Net potje online gespeeld ook, snel een tegenstander op pc gevonden en geen lag.
Grappig is dat er nu bijna meer items op de markt staan dan op fifa 18.
Toch kleine 15k gespendeerd aan mijn team.
Net potje online gespeeld ook, snel een tegenstander op pc gevonden en geen lag.
Grappig is dat er nu bijna meer items op de markt staan dan op fifa 18.
Heb een depay voor 10k. Die wordt wel veel meer waard. Nu slapen want ben al veelste lang wakker
Wow, recent verhuisd, en nu ben ik de voeding kwijt van mijn Xbox One,
Daar gaat mijn kans op vroege 10 uur FIFA 19 spelen
Daar gaat mijn kans op vroege 10 uur FIFA 19 spelen
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Zelfde hier, stond op de companion app wel dat ik wat dingen zou krijgen.KBE91 schreef op woensdag 19 september 2018 @ 23:11:
Krijg je nog je packs van origin acces premiere ? Heb enkel mijn starters pack gekregen dat is al.
Gaat lekker met die web app. Ik moet mijn device (laptop/telefoon) verifiëren alleen komende e-mails dusdanig laat binnen dat de codes vervolgens niet meer geldig zijn.
Hier had ik gisteravond ook last van inderdaad. Lijkt nu echter wel oké te werken. Maar misschien dat het nu juist weer druk wordt doordat Europa wakker wordt..Goelan schreef op donderdag 20 september 2018 @ 08:42:
Gaat lekker met die web app. Ik moet mijn device (laptop/telefoon) verifiëren alleen komende e-mails dusdanig laat binnen dat de codes vervolgens niet meer geldig zijn.
Als jullie carrière mode gaan spelen. Welke team zouden jullie kieze voor.
1. Road to glory
2. Spaans, engels of duits team voor entertainment
3. Team om jeugd door te laten breken, veel jonkies (Nederlandse club misschien ?)
Ben ook begonnen met Fut19.
Zal later wat info delen. Ben momenteel niet thuis.
1. Road to glory
2. Spaans, engels of duits team voor entertainment
3. Team om jeugd door te laten breken, veel jonkies (Nederlandse club misschien ?)
Ben ook begonnen met Fut19.
Zal later wat info delen. Ben momenteel niet thuis.
Angelo NL / Global Cargo VTC
Dit was vorige versie ook een bekend probleem, bijzonder dat ze dit weer niet geregeld hebben.Goelan schreef op donderdag 20 september 2018 @ 08:42:
Is het overigens al mogelijk om op we webapp te kunnen dan? want ik heb enkel de melding in FUT18 gekregen dat ik wat packs ofzo krijg.
Maar zie geen FUT19 app in de store.
Hoe werkt dat dit jaar?
PSN: Ricloo86
Check mijn Virtual Photography account op Insta (ricloo86)
Wat is nu het verschil tussen een gouden en een blauwe kaart? Ik zag dat b.v. Lozano namelijk nu al 3 verschillende kaarten had?
De web app is iets anders dan de companion app. De companion app zal vast ook deze week nog geüpdatet worden, maar de web app is hier al beschikbaar: https://easports.com/fifa/ultimate-team/web-app/Ricloo86 schreef op donderdag 20 september 2018 @ 09:17:
[...]
Dit was vorige versie ook een bekend probleem, bijzonder dat ze dit weer niet geregeld hebben.
Is het overigens al mogelijk om op we webapp te kunnen dan? want ik heb enkel de melding in FUT18 gekregen dat ik wat packs ofzo krijg.
Maar zie geen FUT19 app in de store.
Hoe werkt dat dit jaar?
Krijgt iedereen hier ook voor het inloggen een Ligue 1 pakket? Of is het toeval dat ik die gister en vandaag beide keren kreeg
Toeval, ik kreeg een ander pakket (volgens mij een 'gewoon' gold pakket).Pompi schreef op donderdag 20 september 2018 @ 09:39:
Krijgt iedereen hier ook voor het inloggen een Ligue 1 pakket? Of is het toeval dat ik die gister en vandaag beide keren kreeg
Is er nog een telegram groep geopend overigens voor tips & tricks dit jaar?
PSN: Ricloo86
Check mijn Virtual Photography account op Insta (ricloo86)
Moet ik nu de Fifa 18 Companion gebruiken of komt er een nieuwe app (iphone)?
Als de app is komt er volgens mij een update die de 18 app vervangt, voorlopig is alleen nog de webapp uit.Ananas_NL schreef op donderdag 20 september 2018 @ 09:44:
Moet ik nu de Fifa 18 Companion gebruiken of komt er een nieuwe app (iphone)?
Top thnx!Pompi schreef op donderdag 20 september 2018 @ 09:45:
[...]
Als de app is komt er volgens mij een update die de 18 app vervangt, voorlopig is alleen nog de webapp uit.
Net Goretzka als SBC beloning. Kan iemand mij uitleggen waarom die voor 15K gaat en bijvoorbeeld Jorginho (die ik in terugkeerbonus had) maar voor 5K. Had verwacht dat PL veel meer waard zou zijn.
hmm starterpacks net geopend. beste speler is Seri (82) . Kans dat deze speler meer waard word?