Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• peeweeherman
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22-09-2024

peeweeherman

energieleverend.nl

Releasedatum Origin Access Premier: 19 september 2018 17:00 CEST (aldus Origin Access Premier)

Check de realisatie van ons energieleverend passiefhuis op energieleverend.nl

• One Mike
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 03-11 21:48
https://www.twitch.tv/xxdennis010xx

nederlandse gast die al de full game heeft
peeweeherman schreef op dinsdag 18 september 2018 @ 20:45:
Releasedatum Origin Access Premier: 19 september 2018 17:00 CEST (aldus Origin Access Premier)
Las het ook inderdaad, morgen na het werk ff opstarten en loyalty-packs openen.

• peeweeherman

peeweeherman

energieleverend.nl

Fraaank schreef op dinsdag 18 september 2018 @ 21:17:
[...]

Las het ook inderdaad, morgen na het werk ff opstarten en loyalty-packs openen.
en hopelijk wat fifa points, packs eigenlijk pas openen na 19:00 i.v.m. totw 1

peeweeherman schreef op dinsdag 18 september 2018 @ 21:23:
[...]

en hopelijk wat fifa points, packs eigenlijk pas openen na 19:00 i.v.m. totw 1
Goeie tip!

• maversne
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 12-11 17:30
Volledige transfermarkt dus maar hij kon geen fifa punten kopen op fifa 19. Zegt dat het gesloten is. Is dit vanwege dat de ps4 versie pas officieel de 25e is dat het daarom niet werkt. Zag op de ps4 leaderboard al iemand met 600k profit. Is dit vanwege dat diegene points heeft overget van fifa 18 naar 19? Net zoals deze Dennis nu net gedaan heeft

PC Specification

• Maichel
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 20-11 13:57
En met een groot aantal icon's speelt... :?
Zag iig Cruijf, Maradonna en Henry al voorbij komen.

PSN: Maichel

• Royz
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20-11 14:01

Royz

Kleurenblind!!

Maichel schreef op dinsdag 18 september 2018 @ 22:29:
[...]

En met een groot aantal icon's speelt... :?
Zag iig Cruijf, Maradonna en Henry al voorbij komen.
Draft

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

• Maichel

• maversne
maversne schreef op dinsdag 18 september 2018 @ 22:07:
[...]

Volledige transfermarkt dus maar hij kon geen fifa punten kopen op fifa 19. Zegt dat het gesloten is. Is dit vanwege dat de ps4 versie pas officieel de 25e is dat het daarom niet werkt. Zag op de ps4 leaderboard al iemand met 600k profit. Is dit vanwege dat diegene points heeft overget van fifa 18 naar 19? Net zoals deze Dennis nu net gedaan heeft
Zal dit het zijn??

PC Specification

• Maichel
Maak je niet druk joh...je ziet het snel zat. En al zit het er niet in (wat me sterk lijkt...) dan is dat zo. Maar goed...morgen weet je het. *O*

PS: Die streamer Dennis knalt er nu al z'n tweede honderd euro tegenaan in één uurtje...

@maversne En hij koopt ook gewoon spelers van de transfermarkt.

[ Voor 21% gewijzigd door Maichel op 18-09-2018 23:05 ]

• maversne
Maichel schreef op dinsdag 18 september 2018 @ 22:58:
[...]

Maak je niet druk joh...je ziet het snel zat. En al zit het er niet in (wat me sterk lijkt...) dan is dat zo. Maar goed...morgen weet je het. *O*

PS: Die streamer Dennis knalt er nu al z'n tweede honderd euro tegenaan in één uurtje...

@maversne En hij koopt ook gewoon spelers van de transfermarkt.
Hoe heeft hij dan weer 100 euro (12k fifa points) erop gezet. Die one time transfer die hij deed kon maar 1x en dat was 12k points die hij had. Neem dan toch aan toch via de fifa 19 store dan die 12k fifa points want anders kan het niet.

[ Voor 5% gewijzigd door maversne op 19-09-2018 00:00 ]

PC Specification

• shameblaster
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 12:43

shameblaster

BB4E^Cons

Er waren al meer Nederlandae streamers bezig op de ps4. Meegekeken met ene Manootje (12k points). Courtois, Navas en nog wat high rated spelers. Maar natuurlijk ook genoeg "troep" :+

Cons:::BB4E

• maversne
shameblaster schreef op woensdag 19 september 2018 @ 00:16:
Er waren al meer Nederlandae streamers bezig op de ps4. Meegekeken met ene Manootje (12k points). Courtois, Navas en nog wat high rated spelers. Maar natuurlijk ook genoeg "troep" :+
Ooh echt. Dus meer nederlanders hebben de game. Hoe had hij fifa points gehaald?

PC Specification

• SR8
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

SR8

PITCH NOTES: FUT CHAMPIONS WEEKEND LEAGUE
https://www.easports.com/...itch-notes-weekend-league
From the start of FUT Champions in FUT 19, you will have the option to play up to 30 games during each Weekend League on PlayStation 4, Xbox One, and PC. 
Weekly Reward Player Picks will be replacing the Monthly Reward Packs from FUT 18, giving you a choice between which red FUT Champions player items you want to add to your squad.

[ Voor 24% gewijzigd door SR8 op 19-09-2018 05:44 ]

• Maichel
maversne schreef op dinsdag 18 september 2018 @ 23:52:
[...]

Hoe heeft hij dan weer 100 euro (12k fifa points) erop gezet. Die one time transfer die hij deed kon maar 1x en dat was 12k points die hij had. Neem dan toch aan toch via de fifa 19 store dan die 12k fifa points want anders kan het niet.
Ik zag in de stream dat hij voor 99.95 in de PSN Store punten kocht en vervolgens pakjes.

• Marmo
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 20-11 12:03
Vandaag de dag van de webapp, alleen jammer dat je dan weer tot 19 uur moet wachten, en vanaf dan vast de servers weer overbelast zullen zijn... Snap niet dat ze hem wat eerder open gooien...
Marmo schreef op woensdag 19 september 2018 @ 07:35:
Vandaag de dag van de webapp, alleen jammer dat je dan weer tot 19 uur moet wachten, en vanaf dan vast de servers weer overbelast zullen zijn... Snap niet dat ze hem wat eerder open gooien...
Wel gek. Voorheen ging de Webapp een stukje eerder open dan dat er Early Access was. Is nu dus gelijkgetrokken, of eigenlijk zelfs nog later, aangezien een deel van de mensen het al speelt.

• peeweeherman

peeweeherman

energieleverend.nl

Interessant! Wel meer potjes voor pc spelers maar ook betere rewards! Ben wel blij dat monthly rewards er uit zijn, reken liever direct af 😀. Verder is rekwalificatie voor pc nog makkelijk, dus denk dat ik geen weekend oversla.

• maversne
Maichel schreef op woensdag 19 september 2018 @ 06:57:
[...]

Ik zag in de stream dat hij voor 99.95 in de PSN Store punten kocht en vervolgens pakjes.
Aaah. Dus dan kan het wel gewoon

PC Specification

peeweeherman schreef op woensdag 19 september 2018 @ 07:53:
[...]

Interessant! Wel meer potjes voor pc spelers maar ook betere rewards! Ben wel blij dat monthly rewards er uit zijn, reken liever direct af 😀. Verder is rekwalificatie voor pc nog makkelijk, dus denk dat ik geen weekend oversla.
Vraag me wel af, na het lezen van al die pitch notes, hoe het nu zit met automatische kwalificatie. Voorheen wist ik dat ik al geplaatst was (door een x aantal wins, of de DKT te winnen), maar zoals ik het nu lees moet je ergens nog een extra handeling verrichten om je in te schrijven. Ik hoop dat dit via de Webapp kan, want zeker later in de game, speel ik doordeweeks een stuk minder, en soms bijna helemaal niet.

Dit klinkt trouwens allemaal wel super relaxed:

When designing Division Rivals, it was important for us to make sure that both Rivals and FUT Champions complemented each other enriching the experience for both modes. One of the key goals was ensuring that players didn’t feel penalised for playing Champions over Rivals or vice versa.

With the likelihood of coming up against tougher opponents in the Weekend League we wanted to ensure that your Skill Rating, which determines your Division in Rivals, remained unaffected by the matches you play in Weekend League.

Whilst your Skill Rating remains unaffected by playing the Weekend League, each game played will earn some Weekly Score in Division Rivals helping you improve your standing in the Rivals Weekly Competition. That means that every game played in the Weekend League contributes to unlocking to rewards in both the Weekend League and Division Rivals.

Wat betekend dat je niet meer vast zit aan de WL om leuke rewards binnen te halen.

Ik vraag me overigens wel af of er nog wel een plekje is voor Online Seasons op deze manier. Heb nog geen streams gezien. Iemand enig idee of het er uberhaupt nog wel inzit?

[ Voor 43% gewijzigd door Fraaank op 19-09-2018 08:17 ]

• shoombak
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Fraaank schreef op woensdag 19 september 2018 @ 08:12:
[...]

Vraag me wel af, na het lezen van al die pitch notes, hoe het nu zit met automatische kwalificatie. Voorheen wist ik dat ik al geplaatst was (door een x aantal wins, of de DKT te winnen), maar zoals ik het nu lees moet je ergens nog een extra handeling verrichten om je in te schrijven. Ik hoop dat dit via de Webapp kan, want zeker later in de game, speel ik doordeweeks een stuk minder, en soms bijna helemaal niet.

Dit klinkt trouwens allemaal wel super relaxed:

When designing Division Rivals, it was important for us to make sure that both Rivals and FUT Champions complemented each other enriching the experience for both modes. One of the key goals was ensuring that players didn’t feel penalised for playing Champions over Rivals or vice versa.

With the likelihood of coming up against tougher opponents in the Weekend League we wanted to ensure that your Skill Rating, which determines your Division in Rivals, remained unaffected by the matches you play in Weekend League.

Whilst your Skill Rating remains unaffected by playing the Weekend League, each game played will earn some Weekly Score in Division Rivals helping you improve your standing in the Rivals Weekly Competition. That means that every game played in the Weekend League contributes to unlocking to rewards in both the Weekend League and Division Rivals.

Wat betekend dat je niet meer vast zit aan de WL om leuke rewards binnen te halen.

Ik vraag me overigens wel af of er nog wel een plekje is voor Online Seasons op deze manier. Heb nog geen streams gezien. Iemand enig idee of het er uberhaupt nog wel inzit?
Rivals vervangt online seasons

• peeweeherman

peeweeherman

energieleverend.nl

shoombak schreef op woensdag 19 september 2018 @ 08:41:
[...]

Rivals vervangt online seasons
Met een beloningsstructuur vergelijkbaar met Squad battles

Verwijderd

Duitsland en oostenrijk hebben hem al 3 dagen.

Neefje (klinkt louche i know) heeft hem sinds gister ook al, heeft hem ergens in duitsland opgehaald (200 euro betaald, de idioot 8)7 )

Heb mijn starterteam al bedacht en heb er stiekem zin in, morgen via EA-acces even wat spelen!

• tommiboy96
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 17-05-2024
Marmo schreef op woensdag 19 september 2018 @ 07:35:
Waar zie je dat die pas om 19u live gaat?

Psn: stone-face-lock

• maversne
Verwijderd schreef op woensdag 19 september 2018 @ 08:58:
Duitsland en oostenrijk hebben hem al 3 dagen.

Neefje (klinkt louche i know) heeft hem sinds gister ook al, heeft hem ergens in duitsland opgehaald (200 euro betaald, de idioot 8)7 )

Heb mijn starterteam al bedacht en heb er stiekem zin in, morgen via EA-acces even wat spelen!
200 euro?? Nou dan maar een paar dagjes wachten.

PC Specification

• WSL036
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 20-11 12:42
maversne schreef op woensdag 19 september 2018 @ 09:04:
[...]

200 euro?? Nou dan maar een paar dagjes wachten.
Haha ik vind het voor die 30 euro extra al waard om een paar daagjes te wachten :)

• Farabi
  • Registratie: Februari 2013
  • Niet online
is er geen fifa19 topic ? of is dat deze ?

• Joster
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 20-11 13:50
Hamazaki schreef op woensdag 19 september 2018 @ 09:23:
is er geen fifa19 topic ? of is dat deze ?
Aan de rest van Fifa veranderd niets dus daar is alles in voorgaande topics al over gezegd :+

• Farabi
  • Registratie: Februari 2013
  • Niet online
ok, ik ga voor het eerst van pes naar fifa overstappen dit jaar. dus wilde weten waar ik in de toekomst terecht kan voor tips&tricks :*)

ik vond de demo heerlijk, maar merkte dat de gemiddelde fifa fanaat niet zo enthousiast was :9

[ Voor 27% gewijzigd door Farabi op 19-09-2018 09:32 ]

• Maichel
Al zou die eerder uitkomen, dan nog is het slimmer om te wachten tot 19:00 :)

• tommiboy96
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 17-05-2024
Er staat letterlijk in: launch time has not been revealed.
Denk persoonlijk dat hij al iets eerder komt op een iets minder druk tijdstip

Psn: stone-face-lock

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 12:44
Het is inderdaad alleen de verwachting, op basis van vorige jaren (?).

• MrNobody28
  • Registratie: Juli 2018
  • Laatst online: 06-12-2023
Verwacht zelf om 17.00 uur aangezien dan de launch voor PC ook live gaat. Ben te hyped op het werk, ik wil spelen!

• Vissert
  • Laatst online: 11:21
YouTube: THE BIGGEST GAME CHANGER OF FIFA 19 - DYNAMIC TACTICS TUTORIAL

Goede video van Boras over de gameplans. Waarbij je dus voor de wedstrijd je tactiek/formatie/instructies kan instellen voor elk niveau van aanval (ultra defensive - defensive - balanced - attacking - ultra attack). Wat heel veel mogelijkheden geeft omdat je dus met 1 druk op de knop kan switchen naar plan B (van 2 strikers naar 4321) of met 1 druk op de knop kan switchen naar een 5 atb formatie.

• krosis
  • Laatst online: 05-11 10:44
Waar streamen die gasten? Twitch? Als ik zoek op neefje kan ik niet echt wat vinden.

• MustacheNick
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 20-11 13:34
Iemand al ideeen voor starter teams?

Ik heb er een paar bedacht..

Bundesliga: https://www.futhead.com/19/squads/86167/

Premier League https://www.futhead.com/19/squads/86242/

Tips of betere starters zijn altijd welkom.
MustacheNick schreef op woensdag 19 september 2018 @ 10:48:
Iemand al ideeen voor starter teams?

Ik heb er een paar bedacht..

Bundesliga: https://www.futhead.com/19/squads/86167/

Premier League https://www.futhead.com/19/squads/86242/

Tips of betere starters zijn altijd welkom.
Mijn tip: begin niet met BPL. Zijn zeker in het begin allemaal te duur, niet alleen de topspelers. Zoals bijvoorbeeld die back die je hebt uitgekozen: 93 pac op een rechtsback in het begin van FIFA in de BPL...minimaal 5-10k.

• dutchgio
  • Laatst online: 12:44
Ik begin altijd met een Eredivisie team en bouw dan op naar een PL team.

• MustacheNick
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 20-11 13:34
Fraaank schreef op woensdag 19 september 2018 @ 11:11:
[...]

Mijn tip: begin niet met BPL. Zijn zeker in het begin allemaal te duur, niet alleen de topspelers. Zoals bijvoorbeeld die back die je hebt uitgekozen: 93 pac op een rechtsback in het begin van FIFA in de BPL...minimaal 5-10k.
Mee eens! Ik ga beginnen met de Bundesliga en daarna bouw ik door naar een Serie A team. Ik vond de Serie A het lekkerst spelen in Fifa 18.

• RR21
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 04-05-2022
Fraaank schreef op woensdag 19 september 2018 @ 11:11:
[...]

BPL is toch altijd duur? Of zakken de prijzen naar een paar weken?

Ik wil namelijk ook een BPL team gaan kopen op het begin. Raad jij aan eerst een ander team te kopen en naar een paar weken over te gaan naar BPL?

• WSL036
RR21 schreef op woensdag 19 september 2018 @ 11:48:
[...]

Ik wil namelijk ook een BPL team gaan kopen op het begin. Raad jij aan eerst een ander team te kopen en naar een paar weken over te gaan naar BPL?
BPL heeft over het algemeen veel goede (lees: OP) spelers en ga er vanuit dat iedereen vanuit het algemene denkt en dus voor een BPL team gaat. Dat maakt de prijzen automatisch hoger.

Ik persoonlijk vind het ook leuker om een team te bouwen vanuit een andere/meerdere leagues. Al val ik vaak wel terug op de BPL

[ Voor 41% gewijzigd door WSL036 op 19-09-2018 11:52 ]

• KBE91
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 12:37
Bundes is wel goedkoop en je hebt nog hele goede spelers, net zoals met Serie A.
BPL spelers zijn al jaren zo duur.

Probleem is, een team bouwen zonder prijzen is wat lastig natuurlijk.
Hopelijk genoeg volk op pc straks voor paar potjes online te spelen op FUT.

• shoombak
  • Niet online
Verwacht dat Serie A wel wat duurder zal zijn door Ronaldo

• Gurbuh
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 17-11 09:55
shoombak schreef op woensdag 19 september 2018 @ 12:08:
Verwacht dat Serie A wel wat duurder zal zijn door Ronaldo
In het begin kan niemand hem toch betalen, dus waarom zouden de prijzen van de mindere goden dan hoger zijn? Misschien van de betere spelers daar wel ja.

• ajaxalex
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 14:15
Serie A kun je voor een mooie prijs een heel mooi team bouwen.

• Maichel
Hybrid vind ik het fijnste, zit je niet vast aan een competitie. Maar goed, vorig jaar had een een L1 team, was ook tof.

Verwijderd

Ik ga altijd voor Serie A of La Liga. Heb je vaak ook de betere informs voor die niet te duur worden.

• krosis
  • Laatst online: 05-11 10:44
krosis schreef op woensdag 19 september 2018 @ 10:46:
Waar streamen die gasten? Twitch? Als ik zoek op neefje kan ik niet echt wat vinden.
Die Dennis is online hiero: https://www.twitch.tv/xxdennis010xx

Eindelijk wat vermaak, thuis ziek :(

• Goelan
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 05-11 07:54
Ik ga, afhankelijk van mijn starter packs, voor een Bundesliga team.

• maversne
krosis schreef op woensdag 19 september 2018 @ 12:27:
[...]

Die Dennis is online hiero: https://www.twitch.tv/xxdennis010xx

Eindelijk wat vermaak, thuis ziek :(
Waarom opent hij geen packs. En gaat hij zn tradeable gold in die gold upgrades doen. Dat laatste moet je dus echt niet doen

PC Specification

• KBE91
maversne schreef op woensdag 19 september 2018 @ 12:42:
[...]

Waarom opent hij geen packs. En gaat hij zn tradeable gold in die gold upgrades doen. Dat laatste moet je dus echt niet doen
Kerel is niet bepaald slim, als je al 200 euro neerteld voor spelletje eerder te krijgen dan ben je bijna hersendood . Ale als het waar is van die 200 natuurlijk.

• maversne
KBE91 schreef op woensdag 19 september 2018 @ 12:46:
[...]

Kerel is niet bepaald slim, als je al 200 euro neerteld voor spelletje eerder te krijgen dan ben je bijna hersendood . Ale als het waar is van die 200 natuurlijk.
En dan heb je het eerder pak je het totaal verkeerd aan. Wat een lullo

PC Specification

• harrybeuker
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 11:10
[...]

scam

[ Voor 10% gewijzigd door harrybeuker op 19-09-2018 13:22 ]

Verwijderd

Ik word zo moe van die mensen die nu al klagen over het schieten, de timed finishes etc.

Hoop eindelijk een fifa waar een learning-curve in zit. Niet dat die kleuters gaan klagen dat bakayoko geen 50 meter knallers maakt en dat jesus soms een balletje mist en we over 2 weken terug zijn bij fifa 17.2

• KBE91
harrybeuker schreef op woensdag 19 september 2018 @ 13:08:
[...]

op marktplaats staan er 15 te koop voor de ps4 voor 100 per stuk
Gek gewoon ,vraag me af hoe die daar aankomen.

Verwijderd

KBE91 schreef op woensdag 19 september 2018 @ 13:11:
[...]

Gek gewoon ,vraag me af hoe die daar aankomen.
Vroeger (2006) werkte mijn zus bij de E-Plaza.
Ik had elk spel wat uitkwam minimaal 3 dagen eerder.

Dus ik gok wss iemand met een goede kennis in de sector.
[...]

Of briljant aangezien hij dit misschien wel dubbel en dwars terugverdiend tijdens zijn stream.
RR21 schreef op woensdag 19 september 2018 @ 11:48:
[...]

Klopt, maar zeker in het begin zijn de prijzen extreem hoog vaak.

Aan de andere kant: Als je met je loyalty-packs veel gelukt hebt, waarom dan ook niet.

[ Voor 39% gewijzigd door Fraaank op 19-09-2018 13:14 ]

• xavento
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 01-10 15:43
[...]

Wat een jaloezie zeg. Als deze persoon het makkelijk kan bekostigen dan staat hij daar toch volledig vrij in ?
Dat iemand meer geld voor een videospelletje over heeft om het eerder te kunnen spelen is helemaal zijn keuze.

Om hem dan gelijk voor hersendood uit te maken gaat natuurlijk helemaal nergens over. Wat een niveau zeg.. 8)7

29/01/2019 EA Games: "We seek to bring choice, fairness, value and fun to our players in all our games."

• KBE91
Fraaank schreef op woensdag 19 september 2018 @ 13:13:
[...]

Of briljant aangezien hij dit misschien wel dubbel en dwars terugverdiend tijdens zijn stream.

[...]

Klopt, maar zeker in het begin zijn de prijzen extreem hoog vaak.

Aan de andere kant: Als je met je loyalty-packs veel gelukt hebt, waarom dan ook niet.
Kerel zijn stream trekt op niets, al eens gekeken ernaar ? Minecraft heeft betere graphics. Hij is dan nog oerdom en speelt dan nog slecht ook. Daar gaan ze echt geld voor geven.

• KBE91
xavento schreef op woensdag 19 september 2018 @ 13:18:
[...]

Wat een jaloezie zeg. Als deze persoon het makkelijk kan bekostigen dan staat hij daar toch volledig vrij in ?
Dat iemand meer geld voor een videospelletje over heeft om het eerder te kunnen spelen is helemaal zijn keuze.

Om hem dan gelijk voor hersendood uit te maken gaat natuurlijk helemaal nergens over. Wat een niveau zeg.. 8)7
Waarom zou ik jaloers moeten zijn ? Binnen paar uur unlocked mijn game op pc. Je moet gewoon bijna geen hersens hebben voor 200 euro te betalen voor spelletje. Dat een mens doet wat hij wil ja, maar echt bepaald slim ben je dan niet in mijn ogen.

• maversne
Maichel schreef op woensdag 19 september 2018 @ 06:57:
[...]

En deed hij via fifa 19? Was ik even vetgeten te vragen

PC Specification

• Maichel
maversne schreef op woensdag 19 september 2018 @ 13:39:
[...]

En deed hij via fifa 19? Was ik even vetgeten te vragen
Ja, uiteraard :)

Waarom ben je zo benieuwd met of de transfermarkt er wel of niet in zit?

• maversne
Maichel schreef op woensdag 19 september 2018 @ 13:41:
[...]

Ja, uiteraard :)

Waarom ben je zo benieuwd met of de transfermarkt er wel of niet in zit?
Het ging mij er om dat hij zei dat op stream gisteren dat hij via fifa 19 geen points kon kopen maar dat heeft hij later dus wel gedaan zoals jij zegt toen hij nog een keer 100 euro voor fifa punten ging kopen? Dat wilde ik gewoon even weten. Dat de transfermarkt werkt met kopen en verkopen is ook uitermate fijn voor het traden.

PC Specification

• Maichel
maversne schreef op woensdag 19 september 2018 @ 13:58:
[...]

Het ging mij er om dat hij zei dat op stream gisteren dat hij via fifa 19 geen points kon kopen maar dat heeft hij later dus wel gedaan zoals jij zegt toen hij nog een keer 100 euro voor fifa punten ging kopen? Dat wilde ik gewoon even weten. Dat de transfermarkt werkt met kopen en verkopen is ook uitermate fijn voor het traden.
Yes I know...

• maversne
Zeker geen verandering in prijzen van de fifa points in fifa 19 wat je hebt gezien? Gewoon weer 99 euro voor 12k points. Zijn toch eigenlijk geen prijzen meer.

PC Specification

• Maichel
maversne schreef op woensdag 19 september 2018 @ 14:01:
[...]

Zeker geen verandering in prijzen van de fifa points in fifa 19 wat je hebt gezien? Gewoon weer 99 euro voor 12k points. Zijn toch eigenlijk geen prijzen meer.
Inderdaad, die waren nog gewoon hetzelfde als voorheen ja.

• KBE91
maversne schreef op woensdag 19 september 2018 @ 14:01:
[...]

Je kan wel wat besparen online als je op ps4 speelt, kan je online psn kaart kope voor 40 en je krijgt 50 euro waarde. Doe het meestal ook zo als ik digitaal iets wil kopen, komt op het zelfde neer als de game hier in de winkel te kopen.

Voor xbox heb ik geen weet dat je zo kaarten kan kopen, maar je hebt daar wel ea acces 10 % korting dacht ik ? Net zoals op pc je dit ook hebt.

• WSL036
Vanaf komt de web app online en vermoedelijk een dag later de Companion app. Hoe werkt het precies met die Companion app? Wordt de huidige app geüpdatet of moet je een nieuwe app downloaden?

• Gurbuh
WSL036 schreef op woensdag 19 september 2018 @ 14:18:
Vanaf komt de web app online en vermoedelijk een dag later de Companion app. Hoe werkt het precies met die Companion app? Wordt de huidige app geüpdatet of moet je een nieuwe app downloaden?
Is een nieuwe app meestal

• shoombak
  • Niet online
Embargo is er inmiddels vanaf en de eerste cijfers zijn behoorlijk positief

• Korkss
  • Registratie: November 2016
  • Nu online
Vraagje.. ik wil fifa19 misschien toch kopen. Maar ik game laatste maanden eigenlijk altijd op de pc ipv op de xbox. Is ultimate team op de pc ook te doen of is er veel te weinig animo zodat het eigenlijk niet te doen is??

Acer predator XB271HU - Ryzen 3700x -MSI Z270 PGC - MSI 2070 super - 32gb DDR4 - NZXT H700i - Seasonic 650W gold

• Maichel
Weer iemand die het spel al eerder heeft...die lopen echt ver voor dalijk! :( 8)

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/DnXeYC2WwAUxGY9.jpg

• KBE91
Korkss schreef op woensdag 19 september 2018 @ 15:00:
Vraagje.. ik wil fifa19 misschien toch kopen. Maar ik game laatste maanden eigenlijk altijd op de pc ipv op de xbox. Is ultimate team op de pc ook te doen of is er veel te weinig animo zodat het eigenlijk niet te doen is??
Denk dat er meer animo is op fut dan gewoon seizoenen.
Heb ook even madden gespeeld op pc en daar had ik ook binnen de 50 sec een tegenstander in MUT.
Veronderstel dat Fifa pak meer spelers heeft dan madden.
Natuurlijk spelen de meeste op console.

• Gurbuh
Maichel schreef op woensdag 19 september 2018 @ 15:04:
Weer iemand die het spel al eerder heeft...die lopen echt ver voor dalijk! :( 8)

[Afbeelding]
Volgens mij is dit Cristiano Ronaldo hoor!

• Korkss
  • Registratie: November 2016
  • Nu online
Gurbuh schreef op woensdag 19 september 2018 @ 15:15:
[...]

Volgens mij is dit Cristiano Ronaldo hoor!
:z

Acer predator XB271HU - Ryzen 3700x -MSI Z270 PGC - MSI 2070 super - 32gb DDR4 - NZXT H700i - Seasonic 650W gold

Maichel schreef op woensdag 19 september 2018 @ 15:04:

[Afbeelding]
Dat kind heeft gewoon meteen Ronaldo gepacked!

• Azaruc
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 15-11 20:50
Fraaank schreef op woensdag 19 september 2018 @ 15:33:
[...]

Dat kind heeft gewoon meteen Ronaldo gepacked!
Volgens mij heeft Ronaldo iemand 'gepacked' en zit daarom dat kind naast hem ;)

D3 Profile

Staat bij mij in Origin nog steeds dat Early Access begint om 17:00uur!

• Maichel
Bijna TOTW1...20 minutes :P

• KBE91
Was dit niet om 19u ? Ben even verward wanneer ik mijn packs moet open doen.

• Maichel
KBE91 schreef op woensdag 19 september 2018 @ 15:46:
[...]

Was dit niet om 19u ? Ben even verward wanneer ik mijn packs moet open doen.
Om 16:00 de bekendmaking, om 19:00 in pakjes. Zie EA Twitter dalijk.

• shoombak
  • Niet online
https://mobile.twitter.co...tatus/1042405422152536066

Lol, toch nog gerechtigheid. Spelers die eerder speelden zijn gereset

• Delano1992
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 28-01-2023
Iemand ervaring met orderen bij bol? Ik wil namelijk fifa orderen bij bol.com omdat ik nog bizar veel airmilespunten heb die op moeten.

Aangezien de psn cards daar niet leverbaar zijn, wil ik de normale versie of champions editie orderen. Ik zie alleen niet veel voordelen tussen deze 2 in behalve het eerder spelen. Ik haal dan liever wat extra fifa points om dan goed toe te slaan. Wordt fifa bij bol.com gelijk om een uurtje of 9 sochtends geleverd of heb ik kans het pas in de middag/avond geleverd wordt? Thanks alvast

• RobPete89
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 14-09-2022
Delano1992 schreef op woensdag 19 september 2018 @ 15:53:
Iemand ervaring met orderen bij bol? Ik wil namelijk fifa orderen bij bol.com omdat ik nog bizar veel airmilespunten heb die op moeten.

Aangezien de psn cards daar niet leverbaar zijn, wil ik de normale versie of champions editie orderen. Ik zie alleen niet veel voordelen tussen deze 2 in behalve het eerder spelen. Ik haal dan liever wat extra fifa points om dan goed toe te slaan. Wordt fifa bij bol.com gelijk om een uurtje of 9 sochtends geleverd of heb ik kans het pas in de middag/avond geleverd wordt? Thanks alvast
Dat ligt natuurlijk helemaal aan jullie postbode. Ontvang je je post dagelijks rond 3 uur? Dan zal je fifa ook dan pas bezorgd worden.

• maversne
Delano1992 schreef op woensdag 19 september 2018 @ 15:53:

Als je die dagjes eerder niet interesseert gewoon de normale nemen en dan fifa points halen.

PC Specification

• Maichel
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/DndlH7uU0AAc9bk.jpg

Sneller kon niet ;)

• maversne
Damn Lozano en Cancelo. Nu ga ik zeker fifa points aanschaffen op de ea access.

PC Specification

• WSL036
De eerste dag weer een OP Lozano 8)7

• Skann
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 25-07 13:12
Cancelo heeft een hyperlink met CR7. Dat wordt een dure, net als Valencia vorig jaar. Werner gaat ook erg duur worden. Sidnei een goeie om in te investeren vanwege POTM Lucas. Lozano wel jammer, gaat natuurlijk weer zo'n OP supersub worden

• shoombak
  • Niet online

• maversne
Wtf. Tweet is gedelete en EA Corey tweete zojuist dat het niet klopte wat Xbox tweete. Nu heeft EA Corey die tweet van net ook weer zelf verwijderd. Get your shit together EA en Xbox

PC Specification

• homernt
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 07-06-2024
Ik kreeg net bericht dat ze bij morgen een reparatie komen doen aan mijn huis. Daarom moest noodgedwongen vrij nemen. Dat vind ik erg. *O*

• peeweeherman

peeweeherman

energieleverend.nl

Hij doet het! Game on!

• Gurbuh
Wie is hij en wat doet ie? Webapp? Early Access?

• shoombak
  • Niet online
Gurbuh schreef op woensdag 19 september 2018 @ 17:02:
[...]

Wie is hij en wat doet ie? Webapp? Early Access?
PC Premier Access

• shoombak
  • Niet online
Xbox EA access is ook live!

• maversne
EA Access versie is uit !!!!!!. Ben nu de trial aan het downloaden op de Xbox

PC Specification

Pagina: 1 ... 6 ... 200 Laatste