Je bent het niet eens met het punt dat we de feiten moeten afwachten? Dat is namelijk het enige wat ik zeg.LOTG schreef op donderdag 2 augustus 2018 @ 10:28:
[...]
Waarom zou je geen garantie hoeven te geven bij een actie? Dat jij besluit geen zaken meer te doen met een leverancier leid er niet toe dat je dan geen verplichtingen omtrent garantie hebt.
Dat je geen vervangend product kunt leveren is niet echt een probleem, dan moet je de klant het geld terug geven.
Je hebt gewoon recht op garantie.
En het gaat hier niet om uitverkoop, dat er geen producten bij de leverancier besteld worden komt omdat die geen zaken willen doen met een failliet bedrijf die ze misschien niet betaald voor hun levering.
@corset
Niet mee eens, het is nu donderdag en afgelopen dinsdag is er faillissement uitgesproken. Waarom staat dit niet duidelijk op de voorpagina? Waarom staat dat nergens in de algemene voorwaarden? Waarom staat er bij veelgestelde vragen onjuist dat de tent niet failliet is? En waarom staat er als ik op nieuws klik ook alleen informatie over surseance, en pas als ik daar verder zoek onderaan een link naar het persbericht?
Er is actief besloten de webshop open te houden, dus dan moet je ook zorgen dat de boel op orde is. Dit is nalatig en dupeert mogelijk klanten die niet weten wat de risico's zijn. Sterker nog, de algemene voorwaarden waar naar word verwezen zijn niet van toepassing.
Volgens mij heeft de curator niet als taak of een vrijbrief om meer gedupeerden te creëren na het faillissement.
En nogmaals. Ik zie aannames, geen feiten met dingen als *ze moeten de webshop maar op orde hebben*
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."