Speck, zo eentje van plastic.Montu schreef op vrijdag 27 juli 2018 @ 01:05:
Maandag verwacht ik mijn 13 inch 16gb MBP. Ik ben nu aan het kijken voor een beschermhoes. Ik twijfel of ik een sleeve of een briefcase wil. Ik denk dat ik er niet vaak mee op pad zal gaan zonder rugzak (lunch, etc), dus een briefcase lijkt me dan niet de goede keuze, de tomtoc 360 vond ik wel een erg mooie.
Wat sleeve betreft heb ik het oog op de Comfyable sleeve. Zeer mooie sleeve die ook de macbook beschermt van het metaal van de rits aan de binnenkant. Wat ik echter jammer vind is dat deze geen externe compartementen heeft waar ik de oplader en andere accessoires in kan doen. In mijn rugzak (northface borealis) zitten echter wel compartementen waar ik deze in zou kunnen doen, dus op zich is dat geen probleem.
Voor welke sleeve/briefcase gaan jullie?
Die Satechi kwam ik ook vaker tegen, er was er één in een overzicht van Arstechnica van 50 dollar die ook laadt over USB-C. Die zou ik zelf halen. Het was de VAVA dacht ik.Montu schreef op vrijdag 27 juli 2018 @ 01:05:
Daarnaast ben ik aan het kijken voor een hub. Het liefst zoveel mogelijk erop zodat ik later niet voor die ene aansluiting een aparte dongle moet kopen. Ik zat te denken aan de satechi multiport v2 (die van 89 euro). Ik vind het wel veel geld voor een hub, maar ze worden wel erg aangeprezen. Voor welke gaan jullie?
https://arstechnica.com/f...erbolt-3-and-usb-c-docks/
iOS developer