Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

XBOX ONE gamers gezocht

Pagina: 1
Acties:
  • 205 views

• DDG
  • Registratie: juni 2018
  • Laatst online: 17-10-2018
Hoi allemaal,

Ik weet niet of ik hier goed zit met mijn post maar ik ben opzoek naar een leuk clubje om mee te gamen op de XBOX ONE.

Lijkt het je wat om Fortnite,PUBG,Battlefield of andere spellen te spelen in teamverband stuur me dan een DM voor meer info.

18+ en headset is wel een vereiste.

Dus lijkt het je wat DM me dan even of laat een reactie achter in het topic.

Gr.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: mei 2003
  • Laatst online: 27-06 19:13

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Hoezo is 18+ en headset een vereiste? Klinkt enigszins als "discriminatie"; alsof mensen onder de 18 niet goed kunnen gamen?

Als je vriendjes wil zoeken op GoT, zou ik even kijken (en niet direct blind posten) in bijvoorbeeld:
[XBO] Xbox One - Deel 6
[XBO/PS4] Battlefield 1
PLAYERUNKNOWN's Battlegrounds
Shooters

Ook zijn meerdere games tegenwoordig crossplay (dus tussen verschillende platforms); heb je alleen een voorkeur voor Xbox spelers of wil je ook met PC-games, Switch-games, PlayStation-gamers in contact komen?

Xbox Live: OctagonQontrol

• Grotman
  • Registratie: november 2013
  • Niet online

Grotman

Moderator Spielerij / Cryptocurrencies
Wij staan geen werving-topics toe, maar je kunt in de centrale topics vragen of mensen samen willen gamen. In de topicwarnings van die topics staan vaak ook Discords etc waar je mensen kunt vinden :)

Dit topic is gesloten.

OnePlus 7 Pro (8GB intern) Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 3a XL FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 AMD

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True