Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nickrsd
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 12:00

Nickrsd

Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL

Endevour schreef op woensdag 3 oktober 2018 @ 09:51:
[...]

Ik heb ook alles op maxed out, wel op 1080p icm GTX1070, en ik vind de graphics er imo ook niet goed uit zien, het lijkt allemaal zo blurry etc. ik zat ook al te zoeken of er ergens verborgen instellingen waren maar helaas... vind het tegenvallen.
Ik had ook een beetje tegenvallende graphics. Wat bij mij hielp..

AA settings ingame uitzetten.
En ik Windows zelf ff in Nvidia settings bij settings AA op 8xsampling zetten ofzo.

Dat maakte bij mij best veel verschil

Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beste heren/dames,

Kan iemand mij aub vertellen hoe het komt dat ik door iedereen schijt wordt gereden bij de start? Ik rij in een redbull en wordt ingehaald door iedereen! Heb alle hulp aanstaan en schakelen ook op automatisch.

Hoor het graag want ik mag regelmatig op pole starten en sta dan na de start gelijk 8e en door de drukte dan gelijk een vleugeltje kwijt of iets dergelijks.

Bedankt allemaal.

M _/-\o_

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cuqebaqer
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 01-09 09:49
De hulp uitzetten helpt al een hoop. Nu schakelt de auto al vroeg over en rijd je zonder wielspin weg maar kan het ook te veel inhouden. Verder kun je kijken op welke brandstof modus je staat. Rich, standard of lean kan ook nog schelen. Verder is er ook een f1 2018 topic daar kun je goed verder geholpen worden denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Androo
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 10-09 13:46
Waarmee race je? Controler? Stuur?
Welk platform?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 15:42

BM

Moderator Spielerij
@Verwijderd Hi, welkom op Tweakers :)

Aangezien er al een F1 2018 topic is, ga ik dit topic daar mee samenvoegen. Geheid dat mensen daar een antwoord voor je hebben :)

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruud010
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 09-12-2024
Ik ben in career m'n 3e seizoen begonnen, geswitched van Torro Rosso naar Redbull. De 1e race staat op pole: Lance stroll, 2e Vandoorne.... de Mercedes coureurs rond 7 en 8 en de Ferrari's niet eens in de top 10!

Maar een nieuwe career begonnen dus. Meer mensen last van? Heeft met het doorontwikkelen te maken denk ik maar dit is een lachertje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Registratie: April 2014
  • Niet online

Anonymoussaurus

Medewerker van Oxygen Updater

Verwijderd schreef op donderdag 4 oktober 2018 @ 10:59:
Beste heren/dames,

Kan iemand mij aub vertellen hoe het komt dat ik door iedereen schijt wordt gereden bij de start? Ik rij in een redbull en wordt ingehaald door iedereen! Heb alle hulp aanstaan en schakelen ook op automatisch.

Hoor het graag want ik mag regelmatig op pole starten en sta dan na de start gelijk 8e en door de drukte dan gelijk een vleugeltje kwijt of iets dergelijks.

Bedankt allemaal.

M _/-\o_
Het is de truc om geen wheelspin te hebben. Dat zorgt voor een goede start en dat je goed weg komt. Je moet dus zachtjes je gas indrukken en langzamerhand steeds verder het gaspedaal indrukken.

Medewerker van Oxygen Updater: discord.gg/5TXdhKJ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Incognitum
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 13:49
Ik heb veel moeite een balans te vinden. Na de begin problemen en na de update opnieuw begonnen met sauber op 89. Toen stond ik meestal top 5 in kwalificatie. In de race werd ik ook rond die plek. Dus al met al tussendoor verhoogd naar 96. Hierop Oostenrijk gewonnen en pole 🤔. Weer iets verhoogd en vanaf toen kwalificeer ik tussen 11-15. Dus wat realistischer, maar in de race word ik aan gort gereden door TR en soms ook de Mclaren en Williams. Iemand een idee?

Ik vind de updates ook snel gaan, wellicht dat een oorzaak. Tevens speel ik in de FP's alleen de Track Acclimatisation en de Qualifying pace.

Tldr; zou ik door het uitvoeren van de Race pace in FP's sneller in de race zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• creapYYY
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 28-08 15:03
Nog mensen naar de livestream gekeken op Ziggo? ( https://f1esports.com/ ). Kwam het toevallig tegen en vond het nog vrij boeiend om te zien ook. Wat kunnen die gasten rijden zeg, geen dom beukwerk zoals wij tegen komen in de gemiddelde race :+ .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sinds de laatste updates zijn de qualy tijden in een keer heel gek. Ik had gisteren Sirotkin, Leclerc en Ericsson op P1-3 in Bahrein in Q2. Onmogelijke tijden ook. Zie: http://forums.codemasters...-are-useless-if-simulated

Heel jammer, want een kwalificatie rijden zonder te simuleren is natuurlijk niet te doen qua tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boatje
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 04-10-2023
Verwijderd schreef op woensdag 17 oktober 2018 @ 11:11:
Sinds de laatste updates zijn de qualy tijden in een keer heel gek. Ik had gisteren Sirotkin, Leclerc en Ericsson op P1-3 in Bahrein in Q2. Onmogelijke tijden ook. Zie: http://forums.codemasters...-are-useless-if-simulated

Heel jammer, want een kwalificatie rijden zonder te simuleren is natuurlijk niet te doen qua tijd.
Daarmee dat Max een 6-tal seconden sneller was dan Hamilton in mijn laatste race :+ . Ik hoop vooral dat ze de problemen in de MP oplossen. Mensen die van de baan worden getikt zonder zichtbaar contact. Of helemaal los in de rails met een super klein zichtbaar tikje... Ik had gedacht, nu de esports belangrijker wordt, deze problemen een hogere prioriteit zouden krijgen... Helaas...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
hoop dat ze op de PC nog een keer wat gaan doen aan de AA in de settings.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silverchaoz
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 15:43
Heeft iemand de Thrustmaster 300 RS met een goede F1 2018 Config? Ik heb het stuur nu enkele dagen, maar ik zit er als een spast bij als er een scherpe bocht word gemaakt. Ik zou graag willen dat het stuur wat scherper word in bochten :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 11:09
silverchaoz schreef op woensdag 17 oktober 2018 @ 13:08:
Heeft iemand de Thrustmaster 300 RS met een goede F1 2018 Config? Ik heb het stuur nu enkele dagen, maar ik zit er als een spast bij als er een scherpe bocht word gemaakt. Ik zou graag willen dat het stuur wat scherper word in bochten :)
Verander gewoon de setting in je stuur software naar 360 of 270, want als je er als een spast bij zit dan staat het stuur waarschijnlijk op 900 of 1080 nu.

Steering satturation doet hetzelfde geloof ik in de game settings.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online

Anonymoussaurus

Patch 1.12 is net uitgebracht:

https://steamcommunity.co...etail/2924417816926326251

156,2MB bij mij.

Changelog:
  • Invalidated lap times will no longer be incorrectly set back to valid when returning to the garage.
  • Added new PC anti cheat.
  • Improvements to the Safety Car behaviour when it’s deployed to the track.
  • Broadcast speech will now play correctly after all sessions.
  • Stopped spectators seeing the garage for a frame followed by the car on track for a frame causing a nasty flicker when spectating OSQ.
  • Rebalanced Rank and Safety Rating calculations.
We are continuing to track down and fix more bugs and we’ll have more information about any further patches soon.
silverchaoz schreef op woensdag 17 oktober 2018 @ 13:08:
Ik heb een 900 graden stuurtje (Logitech Driving Force GT) en heb hem met F1 altijd op 359 staan. Werkt heel fijn.

[ Voor 46% gewijzigd door Anonymoussaurus op 17-10-2018 13:37 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• silverchaoz
  • Laatst online: 15:43
Beakzz schreef op woensdag 17 oktober 2018 @ 13:17:
[...]

Verander gewoon de setting in je stuur software naar 360 of 270, want als je er als een spast bij zit dan staat het stuur waarschijnlijk op 900 of 1080 nu.

Steering satturation doet hetzelfde geloof ik in de game settings.
360 Werkt erg fijn. @Anonymoussaurus jij ook bedankt voor de tip haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Boatje schreef op woensdag 17 oktober 2018 @ 12:15:
[...]

Daarmee dat Max een 6-tal seconden sneller was dan Hamilton in mijn laatste race :+ . Ik hoop vooral dat ze de problemen in de MP oplossen. Mensen die van de baan worden getikt zonder zichtbaar contact. Of helemaal los in de rails met een super klein zichtbaar tikje... Ik had gedacht, nu de esports belangrijker wordt, deze problemen een hogere prioriteit zouden krijgen... Helaas...
Ja ik vind de netwerkcode minder goed werken dan in 2017 bijvoorbeeld. Heel jammer dat het zo matig gaat.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• miicker
  • Registratie: Juni 2011
  • Niet online
Voor de geïnteresseerde, Bol.com heeft vandaag een mooie aanbieding, F1 2018 voor €33,- (Xbox One en PS4):
https://www.bol.com/nl/p/...0094121201/#product_title

I haven’t slept for three days, because that would be too long.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
Mbt de zwarte driehoek issues is het de nvidia driver schijnbaar. Dan moet je een aantal versies terug:

http://forums.codemasters...nt/361939/#Comment_361939
triangles on halo are because of the nvidia 400 drivers,install 399 and you will not have that black triangles
Mbt de slechte starts:

http://forums.codemasters...73/how-to-get-good-starts

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
iemand nog leuke settings voor de FFB mbt de combi Thrustmaster t300 RS + F1 wheel welke ik als basis kan gebruiken en daarna beetje zelf kan tweaken? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Genoeg settings te vinden in de workshop op Steam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glydoscoop
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 21-08 12:42
weer eens online geprobeerd net , manmanman wat een hoop piepjes rijden er rond die je expres er af rammen of gewoon rear ende..

en dan het penalty systeem ,, 2 rammen elkaar eraf dus gele vlaggen ik rij eromheen krijg je een corner cut en illigal overtake de hele race heeft dus geen zin meer

[ Voor 40% gewijzigd door glydoscoop op 27-10-2018 10:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whoutman
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 04-01 11:03
Sinds afgelopen week F1 2018 op een PS4 Pro en een LG 27 UK 850 scherm. Nu ondersteund F1 2018 HDR maar als ik het aanzet ziet het er veel te oversaturated uit. HDR off ziet er veel natuursgetrouwer uit gek genoeg. Meer mensen die dit constateren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VictordeHolland
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 13:06
Ik heb F1 2018 ook pas gekocht op de PC en nu een aantal races gereden.

Had nog een oud stuurtje liggen (Thrustmaster F430), maar die wordt niet goed ondersteund (als ik Force Feedback in het spel aan zet, stuur de FF het stuurtje maximaal naar links 8)7 ). Dus maar in de driver van Thrustmaster de FF op auto center gezet).

Nu heb ik de difficulty nog niet zo hoog staan (medium, 50ish) omdat ik eerst de tracks wil leren kennen en schakelen. Career begonnen bij Red Bull (25% races), in Quali haal ik makkelijk P1, maar bij de start wordt ik direct voorbij gegaan door de Mercs en Ferraris :/ . Na 1 of 2 rondes haal ik ze weer in en als ik niet teveel fouten maak dan kan ik ook als 1e finishen. Maar nu had ik pas een regen race (inters) en daar bak ik nog niks van, finishde op P11 op 30 seconden van de winnende Merc :+ . Nog advies voor het R&D path met Red Bull? Maximaal op het zwakste onderdeel, de motor inzetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruud010
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 09-12-2024
glydoscoop schreef op zaterdag 27 oktober 2018 @ 10:02:
weer eens online geprobeerd net , manmanman wat een hoop piepjes rijden er rond die je expres er af rammen of gewoon rear ende..

en dan het penalty systeem ,, 2 rammen elkaar eraf dus gele vlaggen ik rij eromheen krijg je een corner cut en illigal overtake de hele race heeft dus geen zin meer
Ik had in eerste instantie dezelfde ervaring, ik weet niet welke license je hebt? Sinds ik S-rank heb rijd ik bijna alleen nog met mensen met hetzelfde license en heb ik mooie respectvolle races.

Blijft een feit dat er nog steeds af en toe een plaats teruggegeven moet worden omdat ik iemand onder geel ingehaald zou hebben. BV iemand die rechtdoor steekt eerste bocht monza.

Je kunt je License snel verhogen door geen track limits op te zoeken en een ander die sneller het niet te moeilijk te maken. Probeer eens een paar races op 80% a 90 % van je kunnen te rijden (heel clean dus)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glydoscoop
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 21-08 12:42
Ruud010 schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 10:45:
[...]

Ik had in eerste instantie dezelfde ervaring, ik weet niet welke license je hebt? Sinds ik S-rank heb rijd ik bijna alleen nog met mensen met hetzelfde license en heb ik mooie respectvolle races.

Blijft een feit dat er nog steeds af en toe een plaats teruggegeven moet worden omdat ik iemand onder geel ingehaald zou hebben. BV iemand die rechtdoor steekt eerste bocht monza.

Je kunt je License snel verhogen door geen track limits op te zoeken en een ander die sneller het niet te moeilijk te maken. Probeer eens een paar races op 80% a 90 % van je kunnen te rijden (heel clean dus)
Hmm geen idee welkie licentie ik heb na vrijdag ik zal er eens naar kijken zo . Misschien inderdaad even die licentie verhogen en daarna weer leuk race

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuknoord
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 22-01-2019
Langere races (ipv 3 of 5 rondes) trekt ook serieuzer volk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• freddyathlon
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 01-08 02:05

freddyathlon

McLaren Mercedes

(jarig!)
Patch 1.13 is uit. Hopelijk ook snel op PS4. Met een gewone controller stijgt de temperatuur van de voorbanden soms enorm snel waardoor de grip snel wegvalt.

Maar nog steeds mis ik de safetycar. In 2 seizoenen carriere nog niet een keer gezien. Wel de VSC, maar niet de ‘echte’. En ja, staat wel aan.

http://blog.codemasters.com/f1-2018-patch-notes/

Apple iPhone 16 Pro Max  Apple Macbook Pro M4 16" ○ Kia Stonic DynamicPlus 2023 ○ Renault Espace 2024 Iconic Full Hybrid 200

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 13:08

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Ik mis vooral ook ‘integratie’ met het echte F1 seizoen.
Al is het maar een aankondiging op het startscherm dat er dit weekend een race is in Mexico, of het opladen van de live tijden van de Vrije Trainingen en quali. Moet nog een hoop mogelijk zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• KekoDK
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 17-01-2022
Ruud010 schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 10:45:
[...]

Heb inmiddels de S license kunnen halen en het maakt inderdaad wel uit. Er zitten nog steeds wel trieste (of soms ook gewoon incapabele) racers tussen, maar het is een stuk minder.

Het bereiken van S is trouwens wel heel frustrerend, zeker omdat dat systeem totaal niet transparant is en je voor de gekste dingen, die volledig buiten jouw schuld zijn, al teruggezet kan worden. Heb om die reden ook een tijdje in D gezeten, en daar wordt je dus niet vrolijk van :+ Je komt dan ook in een vicieuze cirkel omdat je door al die beukers ook zelf steeds waarschuwingen en time penalties krijgt. Tip om het omhoog te krikken: diskwalificeer je in de kwalificatie, op die manier kan je gewoon lekker achteraan beginnen en om alle ongelukken heen rijden. In de eerste ronde moet je dan ook niet te hard pushen

[ Voor 6% gewijzigd door KekoDK op 30-10-2018 14:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuknoord
KekoDK schreef op dinsdag 30 oktober 2018 @ 14:29:
[...]

Heb inmiddels de S license kunnen halen en het maakt inderdaad wel uit. Er zitten nog steeds wel trieste (of soms ook gewoon incapabele) racers tussen, maar het is een stuk minder.

Het bereiken van S is trouwens wel heel frustrerend, zeker omdat dat systeem totaal niet transparant is en je voor de gekste dingen, die volledig buiten jouw schuld zijn, al teruggezet kan worden. Heb om die reden ook een tijdje in D gezeten, en daar wordt je dus niet vrolijk van :+ Je komt dan ook in een vicieuze cirkel omdat je door al die beukers ook zelf steeds waarschuwingen en time penalties krijgt. Tip om het omhoog te krikken: diskwalificeer je in de kwalificatie, op die manier kan je gewoon lekker achteraan beginnen en om alle ongelukken heen rijden. In de eerste ronde moet je dan ook niet te hard pushen
Het lijkt mij ook best moeilijk om in te programmeren eerlijk gezegd.

Ik had van het weekend een race in Singapore (Ik heb klasse B of C geloof ik momenteel).Start als 6e aan de binnenkant van de baan, ik kan zonder problemen een beetje oversteken zodat ik normaal bij bocht 1 in kan sturen (rekening houdend met mensen die divebomben aan de binnenkant).

Maar toch word ik door zo'n eikel aan de binnenkant geraakt en als reactie stuur ik naar rechts en snijd bocht 2 af, volledig tegennatuurlijk. maar gedwongen omdat iemand als een malloot aan de binnenkant komt. Als je dat dus al 3 keer gebeurd (zoals bij mij) omdat iemand denkt met 200 in te sturen in een bocht waar je maar 150 kan en ik niks anders kan doen dan uitwijken en buiten de baan komen terwijl het niet eens mijn fout is kost je dus punten.

Je kan voor een goede safety rating beter achteraan rijden en zorgen dat je niks raakt of afsnijdt.

Zonder collisions is een optie maar daar is geen reet aan.

[ Voor 3% gewijzigd door Luuknoord op 31-10-2018 14:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Squinck
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 02-09 08:08
Hebben jullie ook last van de SC bug? Als SC uitkomt mag je soms wel inhalen soms niet, met als gevolg dat je een line up krijgt achter de SC waarbij nrs 1-15-16-2-4-8-3-17-18 in die volgorde achter elkaar rijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuknoord
Squinck schreef op woensdag 14 november 2018 @ 08:41:
Hebben jullie ook last van de SC bug? Als SC uitkomt mag je soms wel inhalen soms niet, met als gevolg dat je een line up krijgt achter de SC waarbij nrs 1-15-16-2-4-8-3-17-18 in die volgorde achter elkaar rijden.
Nee, ik niet, wat ik nog wel elke keer heb is als ik een flashback gebruik nadat ik ben gecrashed of buiten de baan ben gekomen, er dan een VSC of SC volgt omdat de game nog denkt dat er een ongeluk gebeurd is terwijl ik flashback gebruik.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DominoNL
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 11:24

DominoNL

Professioneel Azijnzeiker

Ik weet niet precies hoe het in de game zit, maar bij een SC mag er ook in het echt eerst helemaal niet ingehaald worden (dus ook niet de nummer 2 op de nummer 16 o.i.d.). Daarna pas, als de baan veiliger is, mogen de gelapte cars zichzelf "un-lappen". Zodat de koplopers een veilige/vrije herstart kunnen doen zonder backmarkers. Is dat niet wat er gebeurd?

[ Voor 10% gewijzigd door DominoNL op 15-11-2018 12:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lockheat
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 11-09 14:55
knip, spam

[ Voor 96% gewijzigd door Verwijderd op 19-11-2018 10:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 13:29

Hoogie2004

Whohooooo

Is het wel een bug?

Als de SC uitkomt in het echt, gaat hij de leider opvangen. Alles wat niet de #1 is, mag dus de SC voorbij rijden. Daarna vangt de SC het veld op, met #1 dus als eerste auto, en daarna de rest van het veld in de volgorde zoals ze rijden (dus 1, 15, 16, 2, 3, etc). Pas na een x aantal ronden, mogen de achterliggers zich unlappen, en krijg je de volgorde op basis van plek in de race.

My iRacing profile | Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online

Anonymoussaurus

Ik heb juist de bug dat als er een collision gebeurd en er een gele vlag is, er geen (virtual) safety car is. Maar als ik nou 'rewind/flashback', dan daarna zegt 'ie ineens dat er een (virtual) safety car is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuknoord
Anonymoussaurus schreef op maandag 19 november 2018 @ 11:33:
Ik heb juist de bug dat als er een collision gebeurd en er een gele vlag is, er geen (virtual) safety car is. Maar als ik nou 'rewind/flashback', dan daarna zegt 'ie ineens dat er een (virtual) safety car is.
Ja correct, dat gebeurd heel vaak nadat je flashback hebt gebruikt.
Erg vervelend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online

Anonymoussaurus

Ik snap er echt helemaal niks van. Ik was bijna level 50, en nou begon ik weer ineens bij level 1. Kan je hier ook prestigen ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boatje
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 04-10-2023
De F1 2018 GoT Racing League op PS4, heeft een zitje vrij in de Ferrari. Iemand geïnteresseerd? Eerste race begint zondag.

[PS4] F1 2018 GoT Racing League

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R009
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 11-09 12:00
Skinnyice schreef op zaterdag 29 september 2018 @ 11:52:
Geen idee of meer mensen hier last van hebben.

Ik doe nu 50% race carriere, en vandaag op Bahrein kon ik 80% van de race in rich fuel mix blijven rijden. Door te liften in de bochten kon ik hem van 0.90 naar 1.20 krijgen en daarna niet meer onder de 1.00 gekomen. Lijkt me niet dat dit de bedoeling is of wel?
In de Practice moet je bij race simulation je fuel consumption naar rich zetten. Als je de test hebt afgewerkt en je gaat dan naar de race dan kan je die vrijwel volledig afwerken op rich fuel management, wanneer je een kloof hebt zet je het terug naar standard en begin je al fuel te sparen.

Heb hetzelfde nu nog niet geprobeerd met de ERS setting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sunri5e
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 08:37
Ik zit eraan te denken om voor mijn PS4 een stuurtje te kopen. Welk stuur is in de betaalbare categorie het beste?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat vind jij betaalbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Racing_Reporter
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 07-09 19:15

Racing_Reporter

Contentmaker

Heb je zelf al onderzoek gedaan überhaupt, reviews gelezen enzo? Ik vind je vraag wel een beetje lui.

Als je dit leest, heb je teveel tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Nu online

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Gisteren was me een race vol verbazing..
Rij inmiddels op 90% AI level, Anti-lock brake off, Traction control off.

Ik reed gisteren in Duitsland op de Hockenheimring Baden-Württemberg, waar ik na 15 rondes 1ste reed.
De laatste keer dat ik naar de stand keek reden vettel en Hamilton achter me, tot plotseling in lap 17 ( Final Lap) ik word ingehaald door Saints 8)7.

Dan kan jij je wel voorstellen hoe verbaast ik was dat hij me voorbij vloog en als nummer 1 finishte en Vettel finishte als 5e en Hamilton uiteindelijk uitviel.

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Nu online

G_Dragon

Gisteren weer zo'n situatie dat beide beide Renaults in de top 3 eindigende , wat er met de Renaults gebeurd is na de laatste patch. Geen idee ?

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ze ontwikkelen gewoon door schijnbaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Nu online

G_Dragon

Verwijderd schreef op dinsdag 4 december 2018 @ 09:18:
Ze ontwikkelen gewoon door schijnbaar?
Had je reactie niet eerder gezien omdat je mij niet onder quote had gezet.
Ja dat zal het wel zijn, zelfs met mijn red bull heb ik soms moeite om ze achter me te houden.

Vettel had gisteren na een gevecht met mij en saints schade aan zijn auto, moest noodgedwongen de pit in.
Maar toen hij 4 bochten verder was knapte op magische wijze zijn band plotseling terwijl hij ook niet over de curbstone ging of iets raars deedt, hierdoor werd hij helaas 20ste.

Was best een verassende race :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je kan toch zien waar ze staan op de ladder qua ontwikkeling? Dan weet je zelf ook waar je staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Nu online

G_Dragon

Verwijderd schreef op dinsdag 4 december 2018 @ 10:06:
Je kan toch zien waar ze staan op de ladder qua ontwikkeling? Dan weet je zelf ook waar je staat.
Het zou wel handiger zijn als je met quotes ging werken, nu krijg ik steeds geen melding als je op mij reageert. Ik zal vanavond is kijken waar ze staan want kan me vaag herinneren dat ze 4e of 5e stonden in de lijst, ik sta met red bull ver boven aan de rest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SlaadjeBla
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12:28
@G_Dragon degene boven je quoten is tegen de Tweakers etiquette. Het is voor jou wellicht handig, maar de rest moet door meer tekst heen scrollen om de conversatie te volgen.

Je kunt dit topic bookmarken zodat je weet dat er nieuwe berichten zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Nu online

G_Dragon

@SlaadjeBla Over dat bookmarken weet ik, wil alleen niet alle nieuwe berichten als melding. Wil juist de reacties op mij alleen als melding houden, daarom dat ik quoten of deze manier ook liever heb.

Bedankt voor je tip trouwens :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online

Anonymoussaurus

Weer een nieuwe update (1.15) met flink wat fixes :D. 135,6 MB bij mij.

https://steamcommunity.co...etail/1720835165991665172
  • Safety Rating and Skill Rank should no longer reset on Xbox One.
  • Fixed several issues where spectators and players could get stuck in a perpetual load state in multiplayer.
  • The Safety Car/Virtual Safety Car should no longer trigger after a flashback.
  • Fixed an issue where teams would value showmanship and sportsmanship incorrectly in contract negotiations.
  • Wheels should no longer feel like they are losing power/force feedback mid race.
  • Near/far chase camera should no longer jump when entering and exiting the pits.
  • Fanatec CSL Elite should be able to be calibrated correctly after a fresh boot.
  • Rev lights should now function correctly on Fanatec CSL Elite on PC.
  • Trigger rumble option “Auto” should now work as intended on PC.
  • Frame rate capping should now reach the maximum FPS cap on PC.
  • Various stability and performance fixes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Nu online

G_Dragon

Ik blijf me elke race weer verbazen over de eind stand , dit seizoen lijkt het wel alsof Ferrari en Mercedes zwakker zijn dan Renault en Force India. Heb de ontwikkelingstand bekeken maar daar staat het allemaal weer anders, gister weer occon en hulkenberg in de top 3.

Er zijn volgens mij niet veel meer die dit spel spelen als ik het topic zo zie de laatste tijd :P

Edit no 3 : Gisteren kampioen geworden met Red Bull in Rusland , had verder niet op de puntentelling gelet dus werd best verrast dat ik hem al binnen had. Nog een paar races en dan overstappen naar het slechtste team en dan proberen hun kampioen te maken.

[ Voor 40% gewijzigd door G_Dragon op 07-12-2018 10:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjan90
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 06:41
Gisteren begonnen met dit spel (de proefversie). Moeilijkheid op Hard (75) gezet, was met kwalificatie nog wat te makkelijk (ik kwalificeerde P11 met een Williams), maar ik reed wel een bijna foutloos rondje.

In de race o.a. een safety car gehad en door goede strategie plek 11 weer heroverd, 10 ronden lang vechten om niet ingehaald te worden door snellere auto's. In de 1-na-laatste bocht Gearbox probleem, schakelde mijn auto niet meer! Voordat ik over de finishlijn kwam was ik weer 19e. Wat een rukspel! :+

Wat me wel opviel is dat ik niets heb gehoord van de pitmuur, is dat normaal?

Met een controller status updates ed opvragen of instellingen aanpassen is wel heel lastig en resulteert vaak in ergens niet de goede lijnen pakken. Stom dat je bij de Xbox One nog steeds Kinect nodig hebt hiervoor 8)7

[ Voor 15% gewijzigd door Arjan90 op 08-12-2018 12:19 ]

"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Nu online

G_Dragon

Arjan90 schreef op zaterdag 8 december 2018 @ 09:20:
Gisteren begonnen met dit spel (de proefversie). Moeilijkheid op Hard (75) gezet, was met kwalificatie nog wat te makkelijk (ik kwalificeerde P11 met een Williams), maar ik reed wel een bijna foutloos rondje.

In de race o.a. een safety car gehad en door goede strategie plek 11 weer heroverd, 10 ronden lang vechten om niet ingehaald te worden door snellere auto's. In de 1-na-laatste bocht Gearbox probleem, schakelde mijn auto niet meer! Voordat ik over de finishlijn kwam was ik weer 19e. Wat een rukspel! :+

Wat me wel opviel is dat ik niets heb gehoord van de pitmuur, is dat normaal?

Met een controller status updates ed opvragen of instellingen aanpassen is wel heel lastig en resulteert vaak in ergens niet de goede lijnen pakken. Stom dat je bij de Xbox One nog steeds Kinect nodig hebt hiervoor 8)7
Haha omdat je uitvalt is het gelijk een rukspel? ik moet zeggen dat ik juist op het moment zit te wachten dat ik is een keer auto problemen ga krijgen na 3 seizoenen, heb het namelijk nog nooit gehad in de career.
Denk dat je toevallig pech hebt gehad en hoop dat je het spel nog een kans gaat geven, als je het onder de knie krijgt is het een geweldig spel.

Over de pit ligt eraan op hoeveel ronden of % je de race hebt staan, bij 5 rondes krijg je namelijk niks te horen van de pit.

Gisteren wederom 1ste geworden met Toro Rosso, had 6 ronden lang een groot gevecht met Hulkenberg die uiteindelijk 2e is geworden. In mijn career mode staat Renault boven aan de lijst met snelheid :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Arjan90
Daarom ook een :+ Moeilijkheidsgraad is wel enorm zoeken, heb nu een niveau gevonden waarbij ik reëel scoor (achterveld). Die Williams is wel een onbetrouwbaar stuk vreten, in twee Q's (3 races) maar 1 run kunnen doen door storing in auto.

Al met al tot nu toe een leuke game die ook goed met controller te spelen is en waar ik echt kan racen. Meerdere bochten naast een ander gereden om te verdedigen of juist aan te vallen.

"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Frishe1992
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 29-08 10:57
Ik ben ook sinds een weekje ofzo in het bezit van deze game. (kom van Iracing/asetto corsa enz.) Moet zeggen dat de FFB aangenaam goed is. Ik vindt het een vermakelijke game, weer eens wat anders dan het ultra serieuze online racing :).
Ben in de Sauber begonnen naast Leclerc en heb zelf ook 1 race gehad dat mijn DRS storing had en dicht bleef! Zeer spannende race moet ik zeggen :)
Moeilijkheidsgraad heb ik op 90% met alle assist uit en handmatige start/pitstraat.

You're too slow!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Nu online

G_Dragon

Arjan90 schreef op dinsdag 11 december 2018 @ 17:00:
Daarom ook een :+ Moeilijkheidsgraad is wel enorm zoeken, heb nu een niveau gevonden waarbij ik reëel scoor (achterveld). Die Williams is wel een onbetrouwbaar stuk vreten, in twee Q's (3 races) maar 1 run kunnen doen door storing in auto.

Al met al tot nu toe een leuke game die ook goed met controller te spelen is en waar ik echt kan racen. Meerdere bochten naast een ander gereden om te verdedigen of juist aan te vallen.
Ik lees hier meer over dat mensen uitvallen door motorstoring, verbaast me dat ik over de helft van seizoen 3 zit en dit nog nooit heb gehad ( Haas, Red Bull en nu Toro Rosso). Welk gevonden niveau speel je momenteel?
Frishe1992 schreef op woensdag 12 december 2018 @ 13:59:
Ik ben ook sinds een weekje ofzo in het bezit van deze game. (kom van Iracing/asetto corsa enz.) Moet zeggen dat de FFB aangenaam goed is. Ik vindt het een vermakelijke game, weer eens wat anders dan het ultra serieuze online racing :).
Ben in de Sauber begonnen naast Leclerc en heb zelf ook 1 race gehad dat mijn DRS storing had en dicht bleef! Zeer spannende race moet ik zeggen :)
Moeilijkheidsgraad heb ik op 90% met alle assist uit en handmatige start/pitstraat.
Wow dat vind ik wel erg knap met handmatige start/pitstraat, dat lukt mij nu nog niet. Speel dan ook nog op 73% (expert), ooit begonnen op 41% toen de game uitkwam. Er zit gelukkig een stijgende lijn in, dit wil ik ook zeker volhouden.

Win je ook elke race?
Ben van Red Bull naar Torro Rosso gegaan omdat ik meer in de achterhoede wou rijden, tot me grote verbazing win ik elke race als nog :P.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Arjan90
G_Dragon schreef op vrijdag 14 december 2018 @ 08:32:
[...]

Ik lees hier meer over dat mensen uitvallen door motorstoring, verbaast me dat ik over de helft van seizoen 3 zit en dit nog nooit heb gehad ( Haas, Red Bull en nu Toro Rosso). Welk gevonden niveau speel je momenteel?
Ik speel nu op 90, heb wel wat assists aanstaan omdat het anders niet te doen is met een controller. Op Baku kan ik bijv. moeilijk meekomen, maar in Barcelona ben ik snel en kan ik met mijn Williams 16e kwalificeren (dat hok heeft echt een slechte wegligging). Steevast boven mijn teammaat, behalve in Baku. Speel 50% races en ben nu mid session na start in Barcelona opgeklommen naar de 12de plek (iedereen start op Softs, ik op Super waardoor ik ze voorbij kan steken). Vooral strategie met banden ed aanpassen ben ik nu aan het ontdekken, heerlijk. Heb op Barcelona bijv een snellere tactiek gevonden en daardoor kan ik in startfase goed inhalen.

Monaco zal straks wel weer huilen worden, ik ben niet zo goed in stratencircuits en korte bochten.

Qua moeilijkheidsgraad: op 70% kwalificeerde ik 7e, niet heel realistisch. Op 80% kwalificeerde ik nog 12e.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Frishe1992
G_Dragon schreef op vrijdag 14 december 2018 @ 08:32:

Wow dat vind ik wel erg knap met handmatige start/pitstraat, dat lukt mij nu nog niet. Speel dan ook nog op 73% (expert), ooit begonnen op 41% toen de game uitkwam. Er zit gelukkig een stijgende lijn in, dit wil ik ook zeker volhouden.

Win je ook elke race?
Ben van Red Bull naar Torro Rosso gegaan omdat ik meer in de achterhoede wou rijden, tot me grote verbazing win ik elke race als nog :P.
Ik heb een simulator met kuipstoel, fanatec stuur en pedalen en 3 schermen, wellicht verklaard dat de moeilijkheidsgraad van 90 enigzinds :p

Nee uiteraard rijd ik meestal ergens tussen P10 en P17. Persoonlijk vind ik dit het leukste aangezien het niet realistisch is om met een Sauber op p1 te rijden. Op deze manier heb ik echt mooie gevechten gehad in het middenveld!

Beste resultaat was P7 (dacht ik) en slechtste was P16 tot nu toe.

Wat me wel opvalt is dat ik tijdens een race vaak snel door het veld heen kom en goede pace heb t.o.v. de rest, maar tijdens qualificatie heb ik wel moeite om überhaupt in buurt van de top 10 te komen. Mag van mij iets beter gebalanceerd worden.

[ Voor 6% gewijzigd door Frishe1992 op 14-12-2018 11:47 ]

You're too slow!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kevlar01
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

kevlar01

trigger happy 'next' klikker

F1 2018 free to play dit weekend met Xbox Live Gold :)
Vanavond maar eens proberen (vanochtend al even gespeeld. moet nog wel ff wennen aan de Halo in de cockpit view..)
[edit] zie dat je de middelste balk wel kan weghalen in de settings, dat straks maar eens proberen.

[ Voor 23% gewijzigd door kevlar01 op 14-12-2018 16:58 . Reden: Halo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unbreukable
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 11-09 19:35
Krijgt iemand de Voice Control voor communicatie met Jeff werkend? Ik gebruik een T500 ipv de dual shock en de draadloze sony koptelefoon waar een microfoon inzit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe kan ik reageren op gele vlaggen zonder dat er gelijk drie bij me binnen vliegen? Is daar een knopje voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DerOllie
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 10-09 15:49

DerOllie

PSN / GT7 = DerOllie

Verwijderd schreef op zondag 16 december 2018 @ 16:45:
Hoe kan ik reageren op gele vlaggen zonder dat er gelijk drie bij me binnen vliegen? Is daar een knopje voor?
Waarom moet je er op reageren? (ja ik snap de officiele regels in F1) Ietsje langzamer rijden is technisch gezien al voldoende, maar ik merk in de game dat volgas doorrijden ook geen probleem is volgens mij.

www.youtube.com/DerOllie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 16 december 2018 @ 16:45:
Zolang je niet inhaalt onder de gele vlag hoef je niets te doen. Gewoon gas erop houden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Panini
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 11-09 15:24
kevlar01 schreef op vrijdag 14 december 2018 @ 16:57:
F1 2018 free to play dit weekend met Xbox Live Gold :)
Vanavond maar eens proberen (vanochtend al even gespeeld. moet nog wel ff wennen aan de Halo in de cockpit view..)
[edit] zie dat je de middelste balk wel kan weghalen in de settings, dat straks maar eens proberen.
Uiteindelijk gekocht?

Heb zelf na het free to play weekend toch maar besloten om de game te kopen. Voor 28 euro op de Xbox One was het best een prima deal. Gisteren gestart met Sauber, en uiteindelijk 3e geëindigd na het starten op de laatste startplek. Denk dan de moeilijkheidsgraad iets omhoog moet. :)

Staat standaard op 30 zie ik. Waarschijnlijk is 40-50 een betere start?

Nog meer mensen die het op de Xbox spelen en af en toe ook online racen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kevlar01
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

kevlar01

trigger happy 'next' klikker

Panini schreef op donderdag 20 december 2018 @ 12:42:
[...]
Uiteindelijk gekocht?

Heb zelf na het free to play weekend toch maar besloten om de game te kopen. Voor 28 euro op de Xbox One was het best een prima deal. Gisteren gestart met Sauber, en uiteindelijk 3e geëindigd na het starten op de laatste startplek. Denk dan de moeilijkheidsgraad iets omhoog moet. :)

Staat standaard op 30 zie ik. Waarschijnlijk is 40-50 een betere start?

Nog meer mensen die het op de Xbox spelen en af en toe ook online racen?
Niet gekocht.. gister werkte de trial nog.
Wel best veel gespeeld. Ben met career nu bij Paul Ricard.
Misschien dat ik het later nog koop, maar ben voor nu nog met teveel andere spellen bezig.
Moeilijkheidsgraad is in het begin inderdaad een eitje, kan zeker omhoog. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• geeraerts
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 14-11-2023
hallo
weet er iemand hier of er een volledige Nederlandse F1 2018 spel handleiding is
waar alles in begrijpelijke taal word beschreven van het volledige spel
want ik snap er niets van , en spel is in veel talen
behalve Nederlands
vind dit zeer spijtig,denkt Codemaster dat er geen Belgische spelers rijden
alvast bedankt
grt walter ;w

walterke2

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

In de wereld van gaming zou Engels toch niet zo'n probleem moeten zijn?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• geeraerts
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 14-11-2023
beste
leg mij dan eens uit waarom het spel (game)
het menu wel in andere buitenlandse talen verschijnt 8)7
graag een respect vol antwoord van u
alvast bedankt
grt

walterke2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik snap je vraag niet helemaal denk ik.

En we zitten hier op een forum waar het niet gebruikelijk is om te groeten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DerOllie

DerOllie

PSN / GT7 = DerOllie

Zijn er wellicht specifieke stukken functionaliteit met tekst die je kan overtypen wat je niet snapt? Ik ben bang dat een NL handleiding er niet in zit, maar ik gok dat je met bepaalde opties er niet uit komt (?)

bijvoorbeeld: wat betekend en doet (X)? Wat wordt hiermee bedoeld?

Misschien dat dit helpt? YouTube: ZE VLIEGEN AAN ALLE KANTEN VOORBIJ! - F1 2018 Career Mode #1
Deze video neemt iemand stap voor stap de career mode door, hij vertaalt niet echt, maar verteld er wel omheen wat hij doet. Denk dat dat ook waardevolle informatie is om te snappen wat alles doet?

[ Voor 41% gewijzigd door DerOllie op 23-12-2018 00:08 ]

www.youtube.com/DerOllie

• Christoxz
  • Laatst online: 11-09 07:24
geeraerts schreef op zaterdag 22 december 2018 @ 20:50:
beste
leg mij dan eens uit waarom het spel (game)
het menu wel in andere buitenlandse talen verschijnt 8)7
graag een respect vol antwoord van u
alvast bedankt
grt
Waarschijnlijk bedoel je dat Engels, Duits, Frans, Italiaans wel mogelijk is, maar Nederlands niet?
Tja, dat is met zo'n 90% van de spellen op de markt. Deze talen worden zeer veel gesproken, niet alleen in Duitsland, Frankrijk, Italie etc. Nederlands heeft maar een zeer klein aandeel en is dus verre van interessant om te realiseren.

T.Net Creality 3D Printer Discord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jurgen
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 05-09 20:22
Zijn jullie ook een beetje bezig met de trophy's?

Het lukt me wel aardig, alleen nog de trophy waarbij je een race moet finishen waarbij je een gear mist, dit wil me maar niet lukken, hoe hebben jullie dat gedaan?

Edit, je kan dus een online championship joinen via het unranked gedeelte. Dat had ik nog niet gezien.

[ Voor 21% gewijzigd door Jurgen op 30-12-2018 12:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DerOllie

DerOllie

PSN / GT7 = DerOllie

Jurgen schreef op zaterdag 29 december 2018 @ 12:24:

Het lukt me wel aardig, alleen nog de trophy waarbij je een race moet finishen waarbij je een gear mist, dit wil me maar niet lukken, hoe hebben jullie dat gedaan?

Edit, je kan dus een online championship joinen via het unranked gedeelte. Dat had ik nog niet gezien.
In een slechte auto een kampioenschap racen en dan maar hopen dat iets stuk gaat? Ik zou het anders niet weten, is ook een van de offline trophy's die ik slecht kan halen denk ik. Ik heb meerdere seizoenen nu al geraced en nog geen enkele keer is een versnelling stuk gegaan IMHO...

www.youtube.com/DerOllie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarz
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 10-09 22:22
Even een beginnersvraag voor de racers hier. Ik zit te denken aan het aanschaffen van F1 2018 voor de PS4. Veel race ervaring heb ik niet (behalve Need for Speed achtige games). In het verleden wel eens F1 2017 demo gespeeld een enkel raceweekend, maar met een controller is het toch niet mijn ding.

Om nu een stuur aan te schaffen zit ik te twijfelen over de G29. Brengt een stuur en pedalen echt meer lol in het spel en is de besturing daarmee ook beter te regelen (soepeler bochtenwerk enzo)?

En zo ja, is de G29 dan een goede keuze om te starten qua ervaring en kwaliteit?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Ja, ja en ja.

G29 is niet perfect maar voor het geld een prima instapper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarz
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 10-09 22:22
Verwijderd schreef op maandag 31 december 2018 @ 09:54:
Ja, ja en ja.

G29 is niet perfect maar voor het geld een prima instapper.
Is de T150 dan beter of is het een gelijkwaardig stuur? Ik wil zo rond de 200 euro klaar zijn, maar voordeel van de G29 is 3 pedalen en een voor mijn gevoel degelijker materiaal.

En Perfect hoeft voor mij ook niet, als het maar een probleemloze hobby race ervaring kan bieden. Ik ben geen Schumacher of Hamilton :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb geen ervaring met de T150. Kijk eens op YouTube voor een vergelijking. Vast wel te vinden.

Voor F1 heb je trouwens voldoende aan 2 pedalen. De G29 is 2e hands erg interessant. Behoud ook goed zijn waarde als je er weer vanaf wilt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuknoord
Tarz schreef op maandag 31 december 2018 @ 10:14:
[...]

Is de T150 dan beter of is het een gelijkwaardig stuur? Ik wil zo rond de 200 euro klaar zijn, maar voordeel van de G29 is 3 pedalen en een voor mijn gevoel degelijker materiaal.

En Perfect hoeft voor mij ook niet, als het maar een probleemloze hobby race ervaring kan bieden. Ik ben geen Schumacher of Hamilton :+
Ik heb de T150 Ferrari Edition.

Uitstekend stuur. Werkt echt erg lekker. Ik ken de G29 niet, maar ik weet dat ik al sinds Mei 2018 met erg veel plezier met dit stuur F1 2018 speel.

3e pedaal (koppeling) is leuk, maar voor voor de F1 games compleet overbodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jurgen
DerOllie schreef op zondag 30 december 2018 @ 14:14:
[...]

In een slechte auto een kampioenschap racen en dan maar hopen dat iets stuk gaat? Ik zou het anders niet weten, is ook een van de offline trophy's die ik slecht kan halen denk ik. Ik heb meerdere seizoenen nu al geraced en nog geen enkele keer is een versnelling stuk gegaan IMHO...
Ik heb tijdens mijn career een paar keer een missing gear gehad, maar deze kwam tijdens de race weer terug. Ik heb het nu een paar keer geprobeerd in career modus inderdaad maar dan ging de hele bak kapot, niet alleen een missing gear.

Als ik google zou het makkelijk moeten zijn, maar ook in een gewone 5 lap race krijg ik het maar niet voor elkaar, voornamelijk doordat er een tijdklok is om te finishen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frishe1992
Tarz schreef op maandag 31 december 2018 @ 10:14:
[...]

Ben zelf ooit begonnen met de T150, IMO de betere van de 2, die koppeling gebruik je toch niet. ;)

Heeft iemand enig idee waarom er bij mij maar geen safetycar wordt gedeployed? Heb na 10 races meerdere malen serieus crashes voor en achter me gezien maar er komt alleen maar een gele vlag. (De optie safetycar heb ik aangevinkt) :?

You're too slow!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Milan1NL
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 01:55
Ik zag een optie dat je die timer uit kan zetten van de tijd met die interview na je kwalificatie enof race. Alleen, als ik die tijdens de carriere wilt veranderen. Lukt dat niet. En in het hoofdmenu zie je de sectie ''gameplay settings'' ook niet staan.

Weet iemand wanneer je dat wel kan veranderen? Of kan je dat alleen veranderen als je de eerste vrije dag (hoe heet dat ook alweer?) moet doen?

thanks btw :)

AMD Ryzen 7 9700X | MSI GeForce RTX 3060 VENTUS 2X 12G OC (in 2026 upgraden) | Patriot Memory Viper Venom 2x16GB 6000Mhz | Corsair Force MP600 PRO LPX 2TB M.2 | Gigabyte GP-UD850GM PG5 V2.0 PSU | Gigabyte X870 EAGLE WIFI7 | Windows 11 Pro

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Zodra je een nieuw weekend start kan je dat veranderen. Op tab drukken tijdens het loadscreen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• stijn014
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 08:39
Nog mensen waarbij het geluid wegvalt in een pieptoon als je de pit uitrijdt in practice 1?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• stijn014
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 08:39
Vervelend wel dat je ingenieur altijd met je wil praten net voor je de tunnel inrijdt in monaco

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online

Anonymoussaurus

stijn014 schreef op woensdag 16 januari 2019 @ 23:31:
Nog mensen waarbij het geluid wegvalt in een pieptoon als je de pit uitrijdt in practice 1?
Nog nooit last van gehad. In Grand Prix en online in ieder geval niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Racing_Reporter

Racing_Reporter

Contentmaker

stijn014 schreef op zaterdag 19 januari 2019 @ 14:25:
Vervelend wel dat je ingenieur altijd met je wil praten net voor je de tunnel inrijdt in monaco
Dat is een recht stuk, gewoon flauwtjes sturen en je bent er zo doorheen ;) Ik vond dat geluidseffect altijd fantastisch, dat het stemgeluid meevervormde doordat je in een tunnel zit. Heerlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuknoord
Ik heb heel vaak met "flying lap" uit de pits in training, dat ik direct controle krijg over de auto en niet hoef te wachten op de lichten. Beetje vervelend afhankelijk van waar je op dat moment rijd. Zeker als je het niet verwacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jbbrans
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11-09 13:09

jbbrans

Ik wil met 2 vrienden via het internet een multiplayer game doen.
Heeft iemand dat al geprobeerd? En ging dat een beetje soepel?

2e vraag:
is het mogelijk om bij een multiplayer race een losse pc met een al aanwezig account als spectator mee te laten kijken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Racing_Reporter

Racing_Reporter

Contentmaker

jbbrans schreef op maandag 21 januari 2019 @ 12:19:
Ik wil met 2 vrienden via het internet een multiplayer game doen.
Heeft iemand dat al geprobeerd? En ging dat een beetje soepel?

2e vraag:
is het mogelijk om bij een multiplayer race een losse pc met een al aanwezig account als spectator mee te laten kijken?
Ik zou zweren dat deze vraag in 2002 al een keer gesteld is :D :D :D Deze game leeft van online (en bad players). Gewoon privélobby maken. Laatste vraag weet ik niet, je bedoelt dubbel ingelogd zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jbbrans
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11-09 13:09

jbbrans

Racing_Reporter schreef op maandag 21 januari 2019 @ 12:40:
[...]

Ik zou zweren dat deze vraag in 2002 al een keer gesteld is :D :D :D Deze game leeft van online (en bad players). Gewoon privélobby maken. Laatste vraag weet ik niet, je bedoelt dubbel ingelogd zijn?
Laatste vraag is inderdaad iets van dubbel ingelogd zijn of zoiets.
Nu is de prijs van het spel nou ook niet de hoofdprijs meer, maar het geeft wel extra administratie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TeunisDokter
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 23-01-2022
Ik ben op zoek naar een aantal toffe mensen om races te rijden. Is er een F1-groepje hier op Tweakers.net waar ik mij kan aansluiten?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

TeunisDokter schreef op donderdag 31 januari 2019 @ 12:02:
Ik ben op zoek naar een aantal toffe mensen om races te rijden. Is er een F1-groepje hier op Tweakers.net waar ik mij kan aansluiten?
We hebben hier op Tweakers onder andere de GoT racing league :) [PS4] F1 2018 GoT Racing League We zitten wel vol nu maar op de reserve lijst kan altijd! Je kan dan vaak mee rijden als er mensen niet aanwezig kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• babbelmb
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Jurgen schreef op zaterdag 29 december 2018 @ 12:24:

Wat ik gedaan heb is in careermode de versnellingsbak niet wisselen na 6 races. Als dan de wear rond de 70% zit in de laatste ronde van een race als een gek gaan schakelen (full speed van 8 naar 1 en weer omhoog bijv) en dan krijg je als het goed is de melding dat je een gear mist.

(nog 2.5 online level en dan platinum :9 )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jurgen
babbelmb schreef op woensdag 6 februari 2019 @ 15:05:
[...]

Wat ik gedaan heb is in careermode de versnellingsbak niet wisselen na 6 races. Als dan de wear rond de 70% zit in de laatste ronde van een race als een gek gaan schakelen (full speed van 8 naar 1 en weer omhoog bijv) en dan krijg je als het goed is de melding dat je een gear mist.

(nog 2.5 online level en dan platinum :9 )
Ik ga het toch maar weer eens proberen. Deze is de enige tot platinum maar heb het vooralsnog maar even laten schieten omdat het maar niet lukte..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thaam
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 06-09 11:54
*knip* niet meer van toepassing.

[ Voor 88% gewijzigd door Thaam op 12-02-2019 06:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 14:19
Sinds kort in het bezit van F1 2018 op de PS4 en ik rij met een controller maar ik heb zoveel moeite met het juist configureren van de keys
Ik stuur en geef gas met de sticks en schakel met de L2 en R2 keys maar dat hele MFD met R1 en andere settngs met rondje zuigt als een malle.

Zijn er ergens ideale settings beschikbaar voor een dergelijke opzet?
Las wat zaken van ERS en fuel management maar kan maar niet prettige settings vinden, iemand tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Nu online

G_Dragon

Afgelopen zaterdag het weer opgepakt en gelijk 2 races gereden, dacht dat ik eerst weer moest wennen.
Dat was niet nodig want ik pakte het gelijk weer op, gelijk met mijn Toro Rosso 2 keer 1ste geworden.

Bij een aantal gevechten om de eerste plek ging het goed fout met de tegenstander, zelf kon ik hem nog op de baan houden. Zoals Hamilton of Max die mij beide probeerde in te halen maar uiteindelijk te graag willen en zich verremmen, dat eindigde voor Hamilton helaas in de muur.

EDIT:

Afgelopen woensdag onder andere op Azerbaijan gereden, Hamilton maakte helaas een foutje toen hij mij wou inhalen. Waardoor hij een stukje voorvleugel verloor en 10 plekken terugzakte, vond het gevecht met Hamilton juist erg vermakelijk.

Zijn er nog veel mensen die dit spelen?

[ Voor 23% gewijzigd door G_Dragon op 22-02-2019 11:33 ]

Pagina: 1 ... 7 8 Laatste