Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Registratie: April 2014
  • Niet online

Anonymoussaurus

Medewerker van Oxygen Updater

Na tijden weer een update (1.16): https://steamcommunity.co...etail/1774885974646643521
Patch 1.16 is now live on Steam, and contains an update for a tyre physics issue, where the temperatures behaved differently depending on frame rate.

The fix will bring temperature behaviour in line across all three platforms, PC, PS4 and Xbox One, and regardless of frame rate. As we’ve previously commented, we log and assess all user feedback which we receive via any of our channels. In some situations we’re able to act upon issues more readily than others, depending on the complexity and development requirements. In this instance we felt we could quickly and safely apply an important fix which will impact upon the validity of players performance in game.

Medewerker van Oxygen Updater: discord.gg/5TXdhKJ

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 19:16

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Hoppa we zijn aangekomen bij het 6e seizoen in de game :), zal ik nog een seizoen bij Torro Rosso blijven over een ander team uitzoeken hmm..

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingCrash
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 19:47

KingCrash

Angry Rabbit

Vorig jaar waren er wat geruchten dat seizoen 2019 als DLC uit zou komen.
Echter kan ik weinig nieuwe bronnen hiervan vinden.
iemand een idee of we binnenkort met nieuwe livery's kunnen rondrijden? Nu het nieuwe seizoen voor de deur staat begint het wel te kriebelen :)

Angry Rabbit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thom2289
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 08:51
KingCrash schreef op dinsdag 12 maart 2019 @ 18:26:
iemand een idee of we binnenkort met nieuwe livery's kunnen rondrijden? Nu het nieuwe seizoen voor de deur staat begint het wel te kriebelen :)
Hebben ze nooit gedaan, zal ook nooit gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Nu online

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Thom2289 schreef op dinsdag 12 maart 2019 @ 18:29:
[...]

Hebben ze nooit gedaan, zal ook nooit gebeuren.
Want?

Lijkt me een hele logische stap. Zeker als je dezelfde engine houdt. Altijd al raar gevonden dat het totaal losstaande spellen zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Thom2289
MikeyMan schreef op dinsdag 12 maart 2019 @ 18:40:
[...]

Want?

Lijkt me een hele logische stap. Zeker als je dezelfde engine houdt. Altijd al raar gevonden dat het totaal losstaande spellen zijn.
Omdat ze veel meer verdienen met een standalone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Nu online

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Thom2289 schreef op dinsdag 12 maart 2019 @ 18:41:
[...]

Dat ligt aan de prijs van de DLC en de kosten die ze gaan maken voor ontwikkeling. Nogal ongefundeerde uitspraken als je het mij vraagt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RigolleM
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 18:02
Thom2289 schreef op dinsdag 12 maart 2019 @ 18:41:
[...]

Aan mij hebben ze niet veel verdiend aan F1 2018, aangeschaft met de Black Friday actie aan 60% ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
Nu free weekend + leuk prijsje 13,75 euro:

https://store.steampowered.com/app/737800/F1_2018/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

MikeyMan schreef op dinsdag 12 maart 2019 @ 18:40:
[...]

Want?

heb er een beetje een dubbel gevoel bij, opzich is een DLC geen slecht idee om op die manier alle progressie mee te nemen naar het nieuwe seizoen. Dat is wel een van de minpunten bij elke nieuwe game, maar aan de andere kant vind ik een volledig verbeterd spel altijd ook wel verfrissend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
Voor PC gebruik ik altijd gewoon skins om de game weer een beetje "up-to-date" te houden :)
https://www.racedepartmen...gories/f1-2018-skins.165/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 16:31
Sinds gisteren is de game beschikbaar via Xbox Game Pass. :)

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Nu online

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

G_Dragon schreef op woensdag 13 maart 2019 @ 09:45:
[...]

heb er een beetje een dubbel gevoel bij, opzich is een DLC geen slecht idee om op die manier alle progressie mee te nemen naar het nieuwe seizoen. Dat is wel een van de minpunten bij elke nieuwe game, maar aan de andere kant vind ik een volledig verbeterd spel altijd ook wel verfrissend.
Het zou zelfs in twee stappen kunnen. Begin van het seizoen een nieuwe skin, later in het seizoen de echte verbeteringen.

Vind sowieso dat ze flink wat kansen laten liggen. Hoeveel moeite is het om een soort race weekend te koppelen aan het echte weekend. Al hang je maar de tijden na een sessie in de game.

[ Voor 14% gewijzigd door MikeyMan op 15-03-2019 08:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boatje
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 04-10-2023
De [PS4] F1 2018 GoT Racing League heeft momenteel 3 vrije stoeltjes: [PS4] F1 2018 GoT Racing League

Iemand interesse om mee te doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 18:17
KingCrash schreef op dinsdag 12 maart 2019 @ 18:26:
Dat kan nu al. Staan 2 mods op Racedepartment en daar rij ik nu mee rond. Wel enkel boeiend als je niet online rijdt, want anders wordt je gekickt van de server.

Zelf speel ik enkel career en time trials met dit spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yannick97
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 11-09 14:55
MikeyMan schreef op vrijdag 15 maart 2019 @ 08:23:
[...]

Het zou zelfs in twee stappen kunnen. Begin van het seizoen een nieuwe skin, later in het seizoen de echte verbeteringen.

Vind sowieso dat ze flink wat kansen laten liggen. Hoeveel moeite is het om een soort race weekend te koppelen aan het echte weekend. Al hang je maar de tijden na een sessie in de game.
Dan is de vraag weer, komen de tijden in de game overeen met de echte tijden?

Je kunt een circuit wel namaken, maar er zijn zoveel variablen die exact moeten kloppen voor tijden. Niet alleen dimensies, maar ook het weer, bandenslijtage, banden en baan temperatuur, griplevels, olie of vuiligheid op de baan.

Ik dacht hetzelfde een tijd geleden, het implementeren van de tijden zal niet zo'n probleem zijn, maar zijn ze ook te evenaren in/met dezelfde omstandigheden en moet je er dan ook evenveel moeite voor doen als een echte coureur?

Om het leuk en realistisch te maken, komt er toch wat meer bij kijken.

[ Voor 3% gewijzigd door Yannick97 op 15-03-2019 16:16 ]

Gaming Rig | Race Rig [P1-X, Simucube 2 Pro, HE Sprint pedals, CSS SQ V1.5, HE HB, Seat: Sparco Pro 2000 II] | iRacing profiel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Nu online

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Yannick97 schreef op vrijdag 15 maart 2019 @ 16:16:
[...]

Dan is de vraag weer, komen de tijden in de game overeen met de echte tijden?

Je kunt een circuit wel namaken, maar er zijn zoveel variablen die exact moeten kloppen voor tijden. Niet alleen dimensies, maar ook het weer, bandenslijtage, banden en baan temperatuur, griplevels, olie of vuiligheid op de baan.

Ik dacht hetzelfde een tijd geleden, het implementeren van de tijden zal niet zo'n probleem zijn, maar zijn ze ook te evenaren in/met dezelfde omstandigheden en moet je er dan ook evenveel moeite voor doen als een echte coureur?

Om het leuk en realistisch te maken, komt er toch wat meer bij kijken.
Ja echt 1:1 zul je het niet krijgen, maar daar valt vast wel een berekening op los te laten. Zeker gezien ze met de FIA samenwerken. Minisectoren per auto zou al een performance update voor het spel kunnen faciliteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SR8
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

SR8

Free weekend zie ik nergens staan in de store, ik heb alleen de keuze om het te kopen voor €13,75. (ik ben ingelogd) :?
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/6MpkQPo.jpg

Zie ik er nu overheen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Nu online

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

SR8 schreef op zaterdag 16 maart 2019 @ 09:46:
[...]

Free weekend zie ik nergens staan in de store, ik heb alleen de keuze om het te kopen voor €13,75. (ik ben ingelogd) :?
[Afbeelding]

Zie ik er nu overheen?
Dat zegt ie toch ook? :?

Waarom zou je overigens nu nog even alle oude versies gaan aanschaffen dan? Zie bundel...

[ Voor 11% gewijzigd door MikeyMan op 16-03-2019 11:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SR8
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

SR8

MikeyMan schreef op zaterdag 16 maart 2019 @ 11:05:
[...]

Dat zegt ie toch ook? :?

Waarom zou je overigens nu nog even alle oude versies gaan aanschaffen dan? Zie bundel...
Free weekend zou betekenen, dit weekend gratis spelen, maar ik kan hem alleen kopen.

Edit:

T/m maandag zou het mogelijk moeten zijn. Maar ik lees al dat ik niet de enige ben, waar het niet werkt.

[ Voor 22% gewijzigd door SR8 op 16-03-2019 11:17 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Ervoor gekozen om het 6e seizoen bij Torro Rosso te blijven, helaas begon het seizoen als een groot drama.. Alle upgrades kwijt door reglementswijziging en ik dacht dat het niet zoveel verschil uit zou maken als ik niks vast zou zetten oeps!

Race 2 was een grote chaos bij de de start, door een fout in het gevecht tussen Hamilton en Vettel ontstond er een grote kettingbotsing met 7 uitvallers. Ik moest het de 1e ronde met een lekke band en een kapotte voorvleugel doen, gelukkig na de pitstop nog naar de 4e plek kunnen rijden.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• LAPJENL70
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 18:50
F1 2019 eind juni....
http://blog.codemasters.c...-2019-defeat-your-rivals/

[ Voor 15% gewijzigd door LAPJENL70 op 28-03-2019 15:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thom2289
Zit daar nu een formule 2 auto in de trailer? oOo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kw4kje
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 08-09 19:54
Thom2289 schreef op donderdag 28 maart 2019 @ 15:14:
[...]

Zit daar nu een formule 2 auto in de trailer? oOo
Jup, in de bestanden van F1 2018 zijn al codes gevonden dat verwijzen naar F2 2019. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joost1991
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 15:04
Ahh, heerlijk! Inderdaad het laatste shot van de trailer is een F2 wagen :)

Macbook Pro 16" 2021 -  iPhone 14 Pro Max Deep Purple 256GB -  Apple Watch Ultra 2 Black Titanium Case -  iPad Pro 11" M4 Space Gray 256GB -  Apple TV 4K 32GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kw4kje
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 08-09 19:54
Zal mooi zijn als je van F2 kan doorstromen naar F1. :D

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jordy8
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 11-09 19:34
Ik vraag me alleen af of ze echt goede vernieuwingen kunnen doorvoeren. Elk jaar heb ik juist het idee dat ze te weinig tijd hadden. En nu komt het spel 2 maanden eerder uit dan normaal.

Ben heel benieuwd, maar ik verwacht er voor nu maar niet zoveel van.

Edit:
Zie nu dit: F1® 2019 has been in development here at Codemasters for nearly two years,.

Verklaart misschien waarom de laatste games niet helemaal geweldig waren (in mijn ogen dan).

[ Voor 27% gewijzigd door Jordy8 op 28-03-2019 15:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RigolleM
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 18:02
Jordy8 schreef op donderdag 28 maart 2019 @ 15:35:
Verklaart misschien waarom de laatste games niet helemaal geweldig waren (in mijn ogen dan).
Kan je ook uitleggen wat je niet geweldig vindt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SlaadjeBla
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 18:32
die andere waren ook gewoon twee jaar in ontwikkeling. Je zou kunnen stellen dat deze serie en engine al jaren in ontwikkeling is. Het is maar net wat je in je marketingpraatje wil overbrengen.

Leuke aankondiging en ik ben nieuwsgierig naar de F2 elementen, maar ik verwacht hier niet meer van dan van de vorige.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jordy8
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 11-09 19:34
RigolleM schreef op donderdag 28 maart 2019 @ 16:48:
[...]

Kan je ook uitleggen wat je niet geweldig vindt?
-AI tijdens het racen.
-De verschillende bugs.
-Safety car die de baan niet op komt ook al is er een gigantische crash.
-Solo is te makkelijk, tijdens de career valt iedereen uit maar jijzelf niet. Je kan daarnaast heel makkelijk een Williams met 2 of 3 seizoenen naar de top brengen.
- Contract onderhandelingen zijn niet geweldig, je kan zo bij Merc, Ferrari aan de slag zonder iets gedaan te hebben.
- Online speel ik niet, maar het ziet er ook niet geweldig uit qua netcode en lag. Public lobbies lijken mij helemaal een drama.
- Geen rijders wissels
- Motor geluiden die soms net niet zijn (geen Honda roffel bijvoorbeeld).
- Support via patching is niet denderend (maar ach, dat is bij zoveel games).

Ik weet niet hoe lang ik moet doorgaan. Maar de game voelt gewoon nooit "af" voor mij. Al gaat het wel de goede kant op hoor. 2018 vind ik qua solo een heel stuk beter dan bijv. 2016.

Bovenstaand is dan ook slechts mijn mening. Ik snap dat andere mensen het misschien wel een geweldig spel vinden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• freddyathlon
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 01-08 02:05

freddyathlon

McLaren Mercedes

(jarig!)
Ik zit in seizoen 6 van mijn carrière.
Sinds seizoen 3 bij Ferrari en nu bijna 4 keer kampioen. Ik zou graag bij de volgende contractonderhandelingen eens naar Red Bull willen gaan.

Maar; hoe wordt je de teammaat van Verstappen? Heb dat al eens eerder geprobeerd, maar of je nu 1e of 2e rijder selecteert; het lijkt of je altijd Ricciardo als teammaat krijgt. Wanneer je de carrière begint kun je een teamgenoot kiezen, maar hoe gaat dat nu?

Apple iPhone 16 Pro Max  Apple Macbook Pro M4 16" ○ Kia Stonic DynamicPlus 2023 ○ Renault Espace 2024 Iconic Full Hybrid 200

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pyr0_
  • Registratie: September 2009
  • Nu online
Even een snel vraagje waar ik via google geen duidelijk antwoord op kan vinden. Hou verhoud een career-mode auto zich met een Time Trial auto? Heb m'n RB nu ongeveer 75% geupgrade, en mijn tijden beginnen akelig dicht in de buurt te komen van de top in time trial. Nu kan ik best een potje sturen... maar zó goed... :+

Gisteren met de quali in Hongarije een 1:14.1xx gereden... gaat Max daar even onderdoor met een 1:13.8xx... (op 100diff) Het wereldrecord staat op 1:13.7xx .... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luxicon
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 18-07-2021
Dit (2018)wordt volgens mij de beste F1 gevonden? Volgens mij door bepaalde realistische toevoegingen / gedrag van de auto. Wat ik in ieder geval super vind is dat je Field of View fatsoenlijk in te stellen is en je via UDP apps kunt gebruiken. Dat kan dus niet met Assetto Corsa en GT Sport.

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Na 1 seizoen voor haas te rijden, 2 seizoen voor red bull, 4 seizoenen voor toro rosso te hebben gereden. Ben ik gisteren overgestapt naar Mercedes, het is toch de laatste maand dat ik dit spel zou spelen, want F1 2019 komt dichterbij.

Heb er heel veel zin in! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KBE91
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 09-09 06:57
Mensen die met stuur rijden, wat is jullie rotatie ?
Heb het gevoel dat mijn auto gewoon niet draait op bepaalde momenten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luxicon
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 18-07-2021
KBE91 schreef op maandag 27 mei 2019 @ 16:43:
Mensen die met stuur rijden, wat is jullie rotatie ?
Heb het gevoel dat mijn auto gewoon niet draait op bepaalde momenten.
Hier 270

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jin
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 16-05 16:14

jin

op de XBOX one X, met f1 2018, probeer ik voice commands werkend te krijgen.

headset wordt goed herkend door Xbox, (party chats gaan prima).

Echter zodra ik "LB" doe om te praten tegen Engineer, zie ik een rood icoon naast de commands.

Al geprobeerd
- andere headset : zelfde probleem
- xbox op UK en cortana ingesteld: Cortana werkt goed. maar in F1 2018 geen voice control

Iemand een idee / oplossing. lees op internet meer gelijke problemen, maar geen oplossing.

op pc met zelfde headset werkt alles perfect.

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lremcol
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 11-09 13:38
Hey, weet iemand wat ik hier mee aan moet?
Heb een nieuw stuurtje gekocht, een drift oz. Ik had er al een maar die is kapot gegaan.
Maar goed met dit nieuwe stuurtje heb ik opeens een enorme onderstuur en heb ik na een aantal rondes mijn linker voorband flink oververhit en dus nog meer onderstuur. Ik ben hierdoor ongeveer 2 seconden langzamer dan met mijn oude stuurtje en na enkele rondes dus nog 1 of 2 seconden langzamer. Wat moet ik doen? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Racing_Reporter
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 07-09 19:15

Racing_Reporter

Contentmaker

Hoe ver staat je steering lock? Denk dat je te hard stuurt.

Als je dit leest, heb je teveel tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoteW
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 17:39
Ik hoor jullie denken: heb je hem weer te zeuren, haha. Maar ik heb wederom een vraag.

Ik wil graag wat meer stoeien met het maken / monteren van een F1 career. Zijn er mensen bekend mee die goede opname programmas weten of waar je het relatief eenvoudig mee kan bewerken etc? Hoe gaat dit doorgaans in z’n werk?

Twente komt eraan!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Xamsix
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 24-08 18:02
He guys, ben ook vrij actief in F1 2019 nu (op pc). Als je me wilt toevoegen, al is het maar om time trials te vergelijken, mijn steam account is; Xamsix.

PSN/Steam: Xamsix

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lremcol
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 11-09 13:38
Snap er maar weinig van maar ik heb een tussenoplossing, door een mode op het stuurtje te veranderen ziet de PC het stuurtje nu als een X-box controller en dat gaat goed. Enig nadeel is dat ik 4 knoppen nu kwijt ben dus heb er maar 8 i.p.v. 12. Vreemd allemaal maar ik kan het spel in ieder geval nu spelen-ish.
Pagina: 1 ... 7 8 Laatste