Feature: filteren op maximale levertijd

Pagina: 1
Acties:
  • 757 views

Acties:
  • +64 Henk 'm!

• StephanVierkant
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 13-06 18:20
In aanvulling op en/of alternatief voor Feature: shops blacklisten en Feature: filteren op winkelbeoordeling, lijkt me filteren op levertijd nuttig.

Momenteel kun je niet filteren op levertijd, waardoor het kan voorkomen dat het product dat je op het oog hebt slecht/niet leverbaar is, of dat de laagste prijs niet echt de reële prijs van het product weerspiegelt omdat een bepaalde winkel de prijs laag houdt maar uiteindelijk niet kan/wil leveren. Dit kan betekenen dat een product binnen je budget lijkt te passen, maar daar juist weer buiten valt als je winkels die niet willen/kunnen leveren buiten beschouwing laat.

Er was al een feature request om te kunnen sorteren: Sorteren op beschikbaarheid in Pricewatch

En laten we er niet omheen draaien, dit is een veelgehoorde klacht in Suggestie: MaxICT weren van tweakers.net pricewatch.

[ Voor 6% gewijzigd door StephanVierkant op 03-07-2018 15:07 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cerberus_tm
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online
@StephanVierkant Ik heb inmiddeld een userscript gemaakt waarmee je kunt filteren op levertijden en winkelscore, en je specifieke winkels kunt uitsluiten of verplichten. Voor mij werkt het goed. Het is een alfaversie, dus als het goed werkt of juist niet kun je dat melden, ofwel hier ofwel op Greasyfork, opdat ik weet waar ik naar moet kijken:
https://greasyfork.org/en...kers-extra-prijzenfilters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moonsugar
  • Registratie: Juni 2019
  • Laatst online: 17-06 13:25

Moonsugar

Communitymanager
Hi allemaal, de eerste variant van de levertijdwens hebben wij doorgevoerd. Lees voor meer informatie het .plan wat deze ochtend is gepubliceerd: plan: Levertijdfilter in Pricewatch en aanduiding columns - Development-itera...

Has wares if you have coin 💰

Dit topic is gesloten.