Toon posts:

Sorteren op beschikbaarheid in Pricewatch

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • +6Henk 'm!

• UltiemePCNerd
  • Registratie: oktober 2016
  • Laatst online: 23-09 17:16
Hoi,
Misschien is het slim om een feature te implementeren zodat je kunt sorteren op beschikbaarheid?
Bijvoorbeeld nu heb je al die 580's die out of stock zijn en dan zit je ze allemaal aan te klikken om erachter te komen dat ze niet op voorraad zijn.
Zou erg handig zijn.

I7 7700K @ 5ghz, Asus Strix Z270F Gaming, 32GB G. Skill Trident Z RGB 3000MhZ, Asus GeForce Strix 1080Ti OC, full custom waterloop, MX300 525GB, 1x2tb Toshiba Seasonic Snow Silent 750W & InWin 303

• Olaf van der Spek
  • Registratie: september 2000
  • Niet online
Wil je echt sorteren of gewoon filteren?

• Cerberus_tm
  • Registratie: augustus 2008
  • Niet online
Filteren op "levertijd" lijkt mij een heel handig filter! Dan kan de kortste levertijd van de aanbiedende winkels worden meegenomen.

(Helemaal mooi zou zijn als je ervoor kunt kiezen dat in de resultaten de prijs van de winkel met de kortste levertijd wordt getoond. Maar dat is waarschijnlijk heel ingewikkeld / veel werk.)

[Voor 70% gewijzigd door Cerberus_tm op 14-06-2017 15:10]

• UltiemePCNerd
  • Registratie: oktober 2016
  • Laatst online: 23-09 17:16
Olaf van der Spek schreef op woensdag 14 juni 2017 @ 11:58:
Wil je echt sorteren of gewoon filteren?
Sorteren.

I7 7700K @ 5ghz, Asus Strix Z270F Gaming, 32GB G. Skill Trident Z RGB 3000MhZ, Asus GeForce Strix 1080Ti OC, full custom waterloop, MX300 525GB, 1x2tb Toshiba Seasonic Snow Silent 750W & InWin 303

Acties:
  • 0Henk 'm!

• StephanVierkant
  • Registratie: mei 2003
  • Laatst online: 15-09 13:10
Cerberus_tm schreef op woensdag 14 juni 2017 @ 14:57:
Filteren op "levertijd" lijkt mij een heel handig filter! Dan kan de kortste levertijd van de aanbiedende winkels worden meegenomen.

(Helemaal mooi zou zijn als je ervoor kunt kiezen dat in de resultaten de prijs van de winkel met de kortste levertijd wordt getoond. Maar dat is waarschijnlijk heel ingewikkeld / veel werk.)
Voor het filteren is inmiddels dit topic geopend: Feature: filteren op maximale levertijd

• Cerberus_tm
  • Niet online
Gestemd!

• Cerberus_tm
  • Niet online
@UltiemePCNerd Ik heb inmiddeld een userscript gemaakt waarmee je kunt filteren op levertijd. Je kunt ook filteren op winkelscore en specifieke winkels uitsluiten of verplichten. Voor mij werkt het goed. Het is een alfaversie, dus als het goed werkt of juist niet kun je dat melden, ofwel hier ofwel op Greasyfork, opdat ik weet waar ik naar moet kijken:
https://greasyfork.org/en...kers-extra-prijzenfilters

[Voor 17% gewijzigd door Cerberus_tm op 12-08-2018 19:52]

• Captain00
  • Registratie: december 2003
  • Laatst online: 28-08 09:40
Dit lijkt me heel nuttig. Als je op grafische kaarten zoekt dan zijn de eerste tien hits van dustinhome.nl met helemaal niet leverbare kaarten. Het zou fijn zijn als je die er uit kan filteren.

• servies
  • Registratie: december 1999
  • Laatst online: 14:46

servies

Veni Vidi Servici

Het is niet alleen DustInHome, ook Xstra Digital Storage en ja, daar zijn ze weer Max ICT weten de pricewatch op die manier aardig onbruikbaar te maken...

• Marijn7
  • Registratie: december 2020
  • Laatst online: 17-08 17:24
servies schreef op zaterdag 9 januari 2021 @ 22:10:
Het is niet alleen DustInHome, ook Xstra Digital Storage en ja, daar zijn ze weer Max ICT weten de pricewatch op die manier aardig onbruikbaar te maken...
Helemaal mee eens!
Ik vind dat Tweakers deze webshop eruit moet gooien. Of een fatsoenlijk productoverzicht of niet op Tweakers!

• servies
  • Registratie: december 1999
  • Laatst online: 14:46

servies

Veni Vidi Servici

Marijn7 schreef op maandag 25 januari 2021 @ 20:49:
[...]

Helemaal mee eens!
Ik vind dat Tweakers deze webshop eruit moet gooien. Of een fatsoenlijk productoverzicht of niet op Tweakers!
Eruit gooien weet ik niet, maar ik vind niet dat er een prijs voor een artikel moet worden getoond dat niet geleverd kan worden.
Als je momenteel naar de grafische kaarten sectie kijkt en dan een middenklasse kaart (zo tussen de €200 en €400) dan vind je bijna alleen maar entries van kaarten die NIET geleverd kunnen worden... Daarmee wordt de lijst enorm onoverzichtelijk en onbruikbaar.
Ter illustratie: 52 grafische kaarten tussen €120 en €600. Geforce 2000/3000 of Radeon 5000/6000 serie minus de 5500 en minimaal 6GB geheugen
Resultaat 52 kaarten, die 1 of 2 leveranciers hebben en 2x 3 leveranciers. En alleen 1 van die kaarten met 3 leveranciers is überhaupt leverbaar en dat is dan ook nog eens de 'vreemde eend in de bijt' qua leveranciers oftewel deze komt slechts 1x in de hele lijst voor.
Heel simpel filter: levertijd onbekend, dan verbergen.
En eventueel een vinkje ergens dat je dit ongedaan kunt maken.
Daarnaast zie je momenteel ook nog dat vaak de goedkoopste shops belachelijk veel qua prijs afwijken van de rest, dus of die prijs dan ook nog eens realistisch is is ook nog maar de vraag.
Overigens moet ik wel zeggen dat ik ook MaxICT hier niet (meer) tussen zie staan...

In navolging van reviews: Fabrikanten: stop met sjoemelspecs zou ik willen zeggen: shops: stop met sjoemel prijzen/voorraden

[Voor 35% gewijzigd door servies op 25-01-2021 22:02]

Pagina: 1

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee