Eruit gooien weet ik niet, maar ik vind niet dat er een prijs voor een artikel moet worden getoond dat niet geleverd kan worden.
Als je momenteel naar de grafische kaarten sectie kijkt en dan een middenklasse kaart (zo tussen de €200 en €400) dan vind je bijna alleen maar entries van kaarten die
NIET geleverd kunnen worden... Daarmee wordt de lijst enorm onoverzichtelijk en onbruikbaar.
Ter illustratie:
52 grafische kaarten tussen €120 en €600. Geforce 2000/3000 of Radeon 5000/6000 serie minus de 5500 en minimaal 6GB geheugen
Resultaat 52 kaarten, die 1 of 2 leveranciers hebben en 2x 3 leveranciers. En alleen 1 van die kaarten met 3 leveranciers is überhaupt leverbaar en dat is dan ook nog eens de 'vreemde eend in de bijt' qua leveranciers oftewel deze komt slechts 1x in de hele lijst voor.
Heel simpel filter: levertijd onbekend, dan verbergen.
En eventueel een vinkje ergens dat je dit ongedaan kunt maken.
Daarnaast zie je momenteel ook nog dat vaak de goedkoopste shops belachelijk veel qua prijs afwijken van de rest, dus of die prijs dan ook nog eens realistisch is is ook nog maar de vraag.
Overigens moet ik wel zeggen dat ik ook MaxICT hier niet (meer) tussen zie staan...
In navolging van
reviews: Fabrikanten: stop met sjoemelspecs zou ik willen zeggen: shops: stop met sjoemel prijzen/voorraden
[
Voor 35% gewijzigd door
servies op 25-01-2021 22:02
]