Ik vind het er nog goed uitzien hoor!
Ze hebben de GPS tracker uit het raam gegooid.
If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel
In 2 kilometer gaat er 1 minuut af, dat is heel veel.
Huh nu flipt het hoop ik
Huh nu flipt het hoop ik
[ Voor 22% gewijzigd door Vos op 19-07-2018 17:08 ]
Als je hem ziet rijden niet. GPS zal wel niet helemaal kloppen. Dit gaat 2 seconden per seconde, daar geloof ik niet in
In 3 kilometer 48 seconden verloren. Oeioei spannend.
[ Voor 10% gewijzigd door Vos op 19-07-2018 17:11 ]
monster rit man, echt gaaf
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
16 seconden per kilometer * 13.5 = 216 seconde.Vos schreef op donderdag 19 juli 2018 @ 17:10:
In 3 kilometer 48 seconden verloren. Oeioei spannend.
3 minuut 36. Houdt ie nog 45 seconden over dus
Verwijderd
Verbaas me vooralsnog wel over Quintana. Die moet toch echt wel tot meer in staat worden geacht bergop.
20s per km... dat gat hij zo helaas niet redden
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Die tijdsmeting is echt ruk vandaag!
Gaat nu te hard achteruit inderdaad. Ik vrees ervoor
PSN: xMaurice93
Tijd stond gewoon weer stil joh
Badieboediemxvahajwjjdkkskskskaa
Van elkaar aanvallen gaan ze niet per se sneller als je het over 8km uitspreid...
Zit nu op zo'n halve minuut eraf per KM, hopelijk houdt hij stand!
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Oef het wordt echt spannend! Hij heeft het moeilijk hoor. Veel klap plezier @KDL , niet Froome eraf klappen he?
Verschil in snelheid tussen Kruijswijk en groep geel is wel erg veel, ik ben bang dat ie het niet gaat redden.
Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me
Zat ook wel wat verschil in stijgings-% toen.MeNTaL_TO schreef op donderdag 19 juli 2018 @ 17:19:
Verschil in snelheid tussen Kruijswijk en groep geel is wel erg veel, ik ben bang dat ie het niet gaat redden.
Beide 11% volgens de meting.Smultie schreef op donderdag 19 juli 2018 @ 17:21:
[...]
Zat ook wel wat verschil in stijgings-% toen.
Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me
Ai ai ai, Bardet heeft verdomme veel over...
Verwijderd
Bizar nota bene Quintana uit het groepje met Thomas en Froome gelost. Nooit van hem verwacht.
Verwijderd
Begin allengs wel een beetje te vrezen voor de etappewinst van Kruijswijk. Zo weinig verschil nog maar en nog 5 km te rijden...
Snif jammer! Goed geprobeerd. Leuker dan in de skytrein zitten
Dit gaat hem toch niet worden hoor, helaas helaas
PSN: xMaurice93
het zou mij niet verbazen als 1km voor de top Dumoulin ineens er vandoor gaat en de overwinning pakt... hij zit de hele tijd achterin het groepje maar het oogt niet alsof het veel moeite kost [/boerenverstand]
Verwijderd
Hopen dat Dumoulin niet te veel achterstand gaat oplopen wanneer Thomas en/of Froome weer gaan demarreren. Zit verraderlijk ver achterin die groep.
Bardet oogt echt het meest fris van allemaal... ik denk dat hij het haalt, maar anders denk ik toch aan Landa die eigenlijk Quintana zou moeten ophalen..
[ Voor 30% gewijzigd door Makkelijk op 19-07-2018 17:29 ]
Ghehe die werd ff mooi naar de grond gewerkt die 'supporter'
van mij mogen de wielrenners bergop een taser meekrijgen... en dan iedere meerenner wegtaseren.... zelfde voor die idioten die vuurwerk afsteken... weet je wel hoe kut die rook in je bek is als je kapot aan het gaan bent...Marc3l schreef op donderdag 19 juli 2018 @ 17:30:
Ghehe die werd ff mooi naar de grond gewerkt die 'supporter'
Verwijderd
Zo kun je het ook bekijken, dat is waar!P.O. Box schreef op donderdag 19 juli 2018 @ 17:29:
het zou mij niet verbazen als 1km voor de top Dumoulin ineens er vandoor gaat en de overwinning pakt... hij zit de hele tijd achterin het groepje maar het oogt niet alsof het veel moeite kost [/boerenverstand]
Tom wint
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Nibali omver gehaald?
⏩ PVOutput☀️
whooow, dat ziet er niet best uit
Oh nee.....Froome gaat.
Froome kan alleen maar winnen doordat hij zo’n goede ploeg heeft... hij heeft nog geen trap voorop hoeven doen en gaat nu waarschijnlijk de etappe pakken.
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Kijk je achterom en zie je meneer doping fietsen..gaat de motivatie ook weer door de grond heen.
Jammer voor Kruiswijk maar dit kan nog wat worden voor
Dumoulin...
Dumoulin...
Bizar, 4 man naast elkaar zo.
⏩ PVOutput☀️
Verwijderd
Nu zou je toch hopen dat Kruijswijk miraculeuze krachten vond in zijn tenen en over die vier koplopers heen zou knallen naar de overwinning.
Commentatoren snapten niet dat deze berg er nog zat (met de supporters ed), maar nu zie je waarom! Wat een etappe!
Komaan Thomas, win die Tour
Ik gun Froome z'n vijfde niet gezien hij er al eens eentje weggaf aan Wiggins
Ik gun Froome z'n vijfde niet gezien hij er al eens eentje weggaf aan Wiggins
Jullie vriendelijkste zuiderbuur
Dumoulin zorgt nu voor een crisis bij Sky. Wie is de kopman?
If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel
Tom schakelt mis
Potverdorie, wat balen!
⏩ PVOutput☀️
Verwijderd
Wat een klasse van Kruijswijk, bepaald niet compleet naar de mallemoeren gegaan in de laatste km's.
Prima van Dumoulin. Hij wint uiteindelijk bonificatieseconden op Froome en Thomas is onverslaanbaar maar kan hij dat in de Pyreneeën ook nog?
Maar waarom viel Nibali nou?
Maar waarom viel Nibali nou?
Van het nietszeggende Barloworld naar etappes winnen in het geel. Knap hoor. Marginal gains he, Sky zal wel bedacht hebben dat ze moeten eten ofzo.
"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi
Kunnen ze volgend jaar Sky niet thuislaten? Elke etappe zitten ze met zijn zevenen vooraan te rijden en wachten.
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

En vergeet die speciale ‘puffertjes’, nietwontcachme schreef op donderdag 19 juli 2018 @ 17:45:
Kunnen ze volgend jaar Sky niet thuislaten? Elke etappe zitten ze met zijn zevenen vooraan te rijden en wachten.
Mag iedere ploeg doen hoor..maar dat durven ze niet.wontcachme schreef op donderdag 19 juli 2018 @ 17:45:
Verwijderd
Niet normaal hoe Kruijwijk nu al de NOS te woord staat na net zo'n inspanning te hebben geleverd. Die jongen mag een superconditie hebben.
Dat kunnen ze niet. Sky heeft een stapel renners in dienst die bij andere ploegen de klassementsrenner zouden zijn. De macht van het geld.Montaner schreef op donderdag 19 juli 2018 @ 17:47:
[...]
Mag iedere ploeg doen hoor..maar dat durven ze niet.
Kruiswijk... HELD
1: G. THOMAS 8 SKY 05h 18' 37''
2: T. DUMOULIN 32 SUN + 00' 02''
3: R. BARDET 21 ALM + 00' 03''
Lekker max 5 man in een ploeg. Ze helpen echt alles naar de kloten zo...wontcachme schreef op donderdag 19 juli 2018 @ 17:45:

Verwijderd
Krijgen ze ook nog bonificatieseconden?Hackus schreef op donderdag 19 juli 2018 @ 17:49:
1: G. THOMAS 8 SKY 05h 18' 37''
straks plaats ik dat 10-6-4
uitslag en stand geel na etappe 12

stand geel

[ Voor 37% gewijzigd door Hackus op 19-07-2018 20:38 . Reden: uitslag en stand ]
Gelukkig wint de macht van het ego ook nog weleens en gaat er nog weleens iemand weg om ergens te kunnen kopmannen. Maar met mensen als Kwiatkowski, Poels en Thomas als "niet-kopman" ben je natuurlijk een beetje in een luxe positie. Alleen movistar deed altijd een beetje op dezelfde manier mee...mr_obb schreef op donderdag 19 juli 2018 @ 17:48:
[...]
Dat kunnen ze niet. Sky heeft een stapel renners in dienst die bij andere ploegen de klassementsrenner zouden zijn. De macht van het geld.
Wat een held is Kruiswijk.
Asrock Z370 Extreme4 i9 9900k 16gb NightHawk 3200mhz MSI GTX1080Ti gaminingX 2 Evo 512gb m.2 over chipset pcie lanes Corair hx750i
Gave etappe maar toch snap ik niet dat Thomas niet overnam van Dumoulin toen ze los waren, daar had Thomas toch wat meer winst kunnen behalen op Froome. Toen Bernal z'n werk had gedaan moest Thomas voor Froome op kop rijden en dat zegt wat over hoe de verhoudingen liggen en juist daarom had ik als ik Thomas was overgenomen van Dumoulin. Zul je zien dat hij nu 20 seconden te kort gaat hebben straks op Froome.
Only fools are enslaved by time and space.
nog niets over gelezen, maar ik had de indruk dat Nibali zelf tegen het hek aangereden was dat daar stond. Wellicht omdat hij de weg niet goed zag door de rook.
Omdat Sky op deze manier 2 renners boven Dumoulin kon houden in het klassement. Anders had Thomas ervoor gezorgd dat Dumoulin over Froome zou wippen en dat maakt het voor volgende etappes weer wat lastiger uit te spelen. Bovendien twijfel ik of Thomas dan de etappe wel had gewonnen en zichzelf niet zou hebben opgebrand. Nu konden ze Dumoulin zich mooi laten leegrijden.LoneRanger schreef op donderdag 19 juli 2018 @ 20:37:
Gave etappe maar toch snap ik niet dat Thomas niet overnam van Dumoulin toen ze los waren, daar had Thomas toch wat meer winst kunnen behalen op Froome. Toen Bernal z'n werk had gedaan moest Thomas voor Froome op kop rijden en dat zegt wat over hoe de verhoudingen liggen en juist daarom had ik als ik Thomas was overgenomen van Dumoulin. Zul je zien dat hij nu 20 seconden te kort gaat hebben straks op Froome.
Vandaag werd wel duidelijk dat Dumoulin de sterkste renner in koers is. Wat zit die fris op zijn fiets. En dan achteraf zeggen dat hij niet zo sterk was. Sky heeft echter met afstand de sterkste ploeg met astmapatiënten. Ik kan die ploeg niet uitstaan. Froome speelt hetzelfde spelletje als in de Giro. Doen alsof je zwakke momenten hebt om in de derde week weg te rijden met verschillen die nergens op slaan.
Het grote verschil tussen Sky en Sunweb is dat Sunweb ver wegblijft van alles wat met doping te maken heeft. Sky daarentegen zoekt steeds de grens op van het toelaatbare, gaat er soms overheen, maar heeft dan genoeg vermogen om een peloton advocaten de rommel te laten opruimen. Zeer slecht voor de wielersport en het boe-geroep bij de finish was dan ook zeer goed te begrijpen.
Schijnt te zijn aangereden door een politiemotor. Mogelijk een breuk in een ruggenwervel, dus dan is het exit tour.P.O. Box schreef op donderdag 19 juli 2018 @ 20:41:
[...]
nog niets over gelezen, maar ik had de indruk dat Nibali zelf tegen het hek aangereden was dat daar stond. Wellicht omdat hij de weg niet goed zag door de rook.
Ook erg jammer dat Groenewegen moest afstappen. Toch teveel last van een eerdere val. Helemaal als je ziet dat zo'n beetje alle concurrenten gisteren en vandaag afstapten waren er nog flink wat kansen op etappewinst.
[ Voor 15% gewijzigd door KlaasjeNL op 19-07-2018 21:23 ]
Wat een dag!Qu3st schreef op donderdag 19 juli 2018 @ 17:19:
Veel klap plezier @KDL , niet Froome eraf klappen he?
Nee we gaan niet te gek doen op de Hollandse Berg. Veel beter gecontroleerd deze keer gelukkig.
Jammer dat veel Fransen froomey echt uitboe-en en gebaren maken, heb ook wel een paar bijna zien slaan of duwen.. ben ook niet voor hem, maar dan roep je gewoon "kom op Tom" ipv "boe froome"
Sporza bevestigt ondertussen dat Nibali niet meer aan de start komt morgen.KlaasjeNL schreef op donderdag 19 juli 2018 @ 20:48:
Schijnt te zijn aangereden door een politiemotor. Mogelijk een breuk in een ruggenwervel, dus dan is het exit tour.
La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima
Vincenzo Nibali heeft de Ronde van Frankrijk verlaten na aanrijding op de Alpe d'Huez, die werd veroorzaakt door een politiemotor. Nibali is direct na de etappe naar het ziekenhuis gebracht voor onderzoek. helaas bleek er op foto's een breuk in een ruggenwervel te zien. Nibali stond gister 4e op 2'14" van geel.