We indrukwekkend dat Sky, helaas
Misschien wil Sky wel Thomas in het geel hebben om minder gezeur te hebben rond Froome?.... [/showerthought]
Verwijderd
Nu maar hopen dat Dumoulin niet te diep is gegaan en morgen hier de weerslag van gaat krijgen.
Maar Froome wil denk ik voor die 4 grote rondes op rij gaan. Ik hoop wel dat Thomas de ruimte krijgt. Als Sky dan toch moet winnen, laat het dan Thomas zijnQu3st schreef op woensdag 18 juli 2018 @ 17:53:
Misschien wil Sky wel Thomas in het geel hebben om minder gezeur te hebben rond Froome?.... [/showerthought]
uitslag en stand na etappe 11

stand geel na etappe 11

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Thomas reed vorig jaar ook sterk, en stond op 12 sec van plek 1 toen ie zwaar ten val kwam in de 9e etappe.
Ik hoop ook dat hij vrij is om te koersen voor het klassement. Mooi een rivaliteit in team Sky en Froome die zich ergert. verder vallen mij Quintana en Nibali tegen, en hoop ik dat ze echt nog mee gaan strijden en niet zoals nu en dan bij toeval in top 7 eindigen. - beide hebben geen Giro gereden dit jaar -
Ik hoop ook dat hij vrij is om te koersen voor het klassement. Mooi een rivaliteit in team Sky en Froome die zich ergert. verder vallen mij Quintana en Nibali tegen, en hoop ik dat ze echt nog mee gaan strijden en niet zoals nu en dan bij toeval in top 7 eindigen. - beide hebben geen Giro gereden dit jaar -
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Yates die het wederom niet kan waar maken. Toch weer een flinke tik gekregen.
19 juli etappe 12: 175.5km van Bourg-Saint-Maurice Les Arcs naar Alpe d'Huez. Bergetappe
Vandaag een Koningsetappe, met op 53km de Col de la Madeleine 25km klimmen (6.2%) categorie H.
Dan volgt de Montvernier (8.2%) 3.4km klim(cat2), op naar De la Croix de Fer (5.2%) 29km klim, categorie H.
Dan naar Alpe D'Huez (8.1%) 13.8 km klim categorie H.
* start +- 12:30u met verwachte finish rond 18u.Favorieten:
* Tom Dumoulin, Chris Froome, Nairo Quintana, Romain Bardet
Warren Barguil, Lilian Calmejane, Thomas de Gendt, Ion Izagirre
*** Uitvallers zijn:
Mark Cavendish en Mark Ranshaw (Dim Data) en Marcel Kittel (Katusha) alle waren te laat binnen gister.
Waarom Thomas niet? Verwacht je dat hij toch moet gaan knechten voor Froome?Hackus schreef op donderdag 19 juli 2018 @ 09:29:
Favorieten:
* Tom Dumoulin, Chris Froome, Nairo Quintana, Romain Bardet
Warren Barguil, Lilian Calmejane, Thomas de Gendt, Ion Izagirre
Barguil kun je denk ik wel afschrijven na twee mislukte pogingen.
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Is het niet koninginnenrit i.p.v. koningsetappe?
Mooie rit gisteren, lijkt me dat Movistar toch echt de grote verliezer is van gisteren.
Mooie rit gisteren, lijkt me dat Movistar toch echt de grote verliezer is van gisteren.
Denk het wel, Froome leek me niet blij met de actie gister. Ik denk dat ze daar nog wel over gepraat hebben.St@m schreef op donderdag 19 juli 2018 @ 10:32:
[...]
Waarom Thomas niet? Verwacht je dat hij toch moet gaan knechten voor Froome?
Barguil kun je denk ik wel afschrijven na twee mislukte pogingen.
Anders zou het een mooie steek zijn. Froome lijkt mij ook sterker in deze rit. Ik denk ook dat Poels zich spaarde. kan zo zijn dat het niet zo lekker loopt binnen Sky. Maar wie weet
Wat zei u ook weer?Hackus schreef op dinsdag 17 juli 2018 @ 18:52:
[...]
Het zal niet veel spannender worden. Bij een dag wedstrijd is dat anders. Het is allemaal een strategisch spel zo'n 3 weken koers
Even wat anders dan GPS ongein ( gebruik gewoon Komoot )
Wat word het vandaag in de ettappe ? en hoeveel gekte gaat het zijn met publiek?
Ik hoop persoonlijk dat mensen zich inhouden tegen over Froome, hij is zeker niet mijn favo renner maar respect moet er wel altijd blijven vind ik.
Wat word het vandaag in de ettappe ? en hoeveel gekte gaat het zijn met publiek?
Ik hoop persoonlijk dat mensen zich inhouden tegen over Froome, hij is zeker niet mijn favo renner maar respect moet er wel altijd blijven vind ik.
iRacing profiel | Twitch | Formerly known as Marty26 || En ja ben nog steeds een deslikt!!
Uran ook uit de tour. Helaas, maar die kon het vanwege diverse omstandigheden niet waar maken. Zal vast vuurwerk worden vandaag!!!!
2021 Magnesium P2, non PP, 20" - 2024 Mazda MX-30
Dit jaar is het wel anders hoor met de Froome affaire zal sky er minder voor vechten als Froome niet wint dan bijvoorbeeld een Thomas. Andere jaren met Froome en Wiggins hadden ze duidelijk plannen en voorkeuren, vorig jaar idem met Froom en Landa.Hackus schreef op donderdag 19 juli 2018 @ 10:40:
[...]
Denk het wel, Froome leek me niet blij met de actie gister. Ik denk dat ze daar nog wel over gepraat hebben.
Anders zou het een mooie steek zijn. Froome lijkt mij ook sterker in deze rit. Ik denk ook dat Poels zich spaarde. kan zo zijn dat het niet zo lekker loopt binnen Sky. Maar wie weet
Dit jaar zal dat wel eens anders kunnne zijn.
Gewaagde voorspelling gebaseerd op hoop: Antwan Tolhoek pakt 'm vandaag!
Als mensen zich tegen Froome keren denk ik dat er gewoon gestopt wordt met fietsen, misschien niet vandaag maar morgen bij de start dat ze weigeren te gaan fietsen. Dus ik hoop dat de mensen zich inhouden en dat er een mooie strijd op de fiets wordt geleverd.Blerf schreef op donderdag 19 juli 2018 @ 11:30:
Even wat anders dan GPS ongein ( gebruik gewoon Komoot )
Dat lijkt me redelijk vergezocht. Moest gisteren vlot lossen.Merlinni schreef op donderdag 19 juli 2018 @ 12:20:
Gewaagde voorspelling gebaseerd op hoop: Antwan Tolhoek pakt 'm vandaag!
Kan zijn om wat krachten te sparen, maar leek er niet op.
Ik vond m eergisteren ijzersterk mee rijden met Kruijswijk en Roglic. Maar in mijn relatie met Antwan Tolhoek staat de hoop centraal, niet de verwactingMikeyMan schreef op donderdag 19 juli 2018 @ 13:07:
[...]
Dat lijkt me redelijk vergezocht. Moest gisteren vlot lossen.
Moest lossen van team waarschijnlijk. verslag wordt altijd weergegeven dat een renner moet lossen in de zin 'hij kan het niet aan' tactiek wordt door ploegleider bepaald, en kijker neemt vaak het commentaar van oa NOS over.MikeyMan schreef op donderdag 19 juli 2018 @ 13:07:
[...]
Dat lijkt me redelijk vergezocht. Moest gisteren vlot lossen.
Jij hebt andere info? Tolhoek in z'n eerste tour die net niet met de groten op aarde mee kan de berg op lijkt me een hele logische verklaring om te lossen. Niet omdat de ploegleider het handiger vindt om iemand uit het 'peloton' te laten lossen. Ik kan in ieder geval even geen tactiek bedenken.Hackus schreef op donderdag 19 juli 2018 @ 13:41:
[...]
Moest lossen van team waarschijnlijk. verslag wordt altijd weergegeven dat een renner moet lossen in de zin 'hij kan het niet aan' tactiek wordt door ploegleider bepaald, en kijker neemt vaak het commentaar van oa NOS over.
Heel misschien om krachten te sparen voor de bergrit(ten) volgende week.
Lijkt er toch op dat Kruijswijk meesterknecht voor Roglic gaat zijn vandaag.
[ Voor 5% gewijzigd door St@m op 19-07-2018 13:49 ]
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Ik hoop trouwens dat de rest mooi achter de Sky-trein blijft rijden, en geen Movi of wie voor hun op kop gaat rijden. Laat hun maar eens lekker 'de trein trekken'
Gesink 'moest' ook lossen eergister waar een stuk eerder Tolhoek al gingSt@m schreef op donderdag 19 juli 2018 @ 13:47:
[...]
Jij hebt andere info? Tolhoek in z'n eerste tour die net niet met de groten op aarde mee kan de berg op lijkt me een hele logische verklaring om te lossen. Niet omdat de ploegleider het handiger vindt om iemand uit het 'peloton' te laten lossen. Ik kan in ieder geval even geen tactiek bedenken.
Heel misschien om krachten te sparen voor de bergrit(ten) volgende week.
Lijkt er toch op dat Kruijswijk meesterknecht voor Roglic gaat zijn vandaag.
[ Voor 66% gewijzigd door Hackus op 19-07-2018 13:51 ]
Movistar zal niet gaan rijden zolang Valverde in kopgroep rijdt. Hij is een vooruitgeschoven pion voor Quintana straks.En inderdaad laat die Sky trein maar flink roken.Hackus schreef op donderdag 19 juli 2018 @ 13:49:
Ik hoop trouwens dat de rest mooi achter de Sky-trein blijft rijden, en geen Movi of wie voor hun op kop gaat rijden. Laat hun maar eens lekker 'de trein trekken'
Mocht Tolhoek toch niet winnen (wat me erg onwaarschijnlijk lijkt
) denk ik dat Froome juist gaat aanvallen vandaag.
Is dat zo? Heb je een bron van Gesink? Heb het gisteren niet helemaal goed kunnen volgen in de auto maar ik meende dat Tolhoek nog met Roglic en Kruijswijk in het peloton zat.Hackus schreef op donderdag 19 juli 2018 @ 13:49:
[...]
Gesink 'moest' ook lossen eergister waar een stuk eerder Tolhoek al ging
eergisterenSt@m schreef op donderdag 19 juli 2018 @ 13:54:
[...]
Is dat zo? Heb je een bron van Gesink? Heb het gisteren niet helemaal goed kunnen volgen in de auto maar ik meende dat Tolhoek nog met Roglic en Kruijswijk in het peloton zat.
Ook goed. Maar hij was gewoon niet goed genoeg. Zijn eigen woorden:
https://www.nu.nl/tour-de...e-in-kopgroep-zitten.html"Ik was goed, maar niet goed genoeg. Ik was, denk ik, de derde man van de kopgroep", zei Gesink vlak na de finish in Le Grand-Bornand voor de camera van de NOS.
"Ik had ervoor kunnen kiezen om vol door te rijden, maar ik besloot om de benen te sparen en het op andere dagen weer te proberen."
Maar blijkbaar haal jij hier uit dat hij moest lossen van de ploegleider
[ Voor 9% gewijzigd door St@m op 19-07-2018 14:00 ]
Kruijswijk virtueel in het geel! Ben benieuwd of we een verassing gaan krijgen!
bijna 3 minuten is toch best wel veel om dicht te rijden. Zeker omdat die grote kopgroep en behoorlijk aantal goede klimmers heeft.
bijna 3 minuten is toch best wel veel om dicht te rijden. Zeker omdat die grote kopgroep en behoorlijk aantal goede klimmers heeft.
2021 Magnesium P2, non PP, 20" - 2024 Mazda MX-30
Aan zijn interview lees ik dat uit.St@m schreef op donderdag 19 juli 2018 @ 13:59:
[...]
Ook goed. Maar hij was gewoon niet goed genoeg. Zijn eigen woorden:
[...]
https://www.nu.nl/tour-de...e-in-kopgroep-zitten.html
Maar blijkbaar haal jij hier uit dat hij moest lossen van de ploegleider
Tony Gallopin (AG2R) er uit. Missen al 3 rijders tot nu
Kom eens op zeg, welk interviewHackus schreef op donderdag 19 juli 2018 @ 14:27:
[...]
Aan zijn interview lees ik dat uit.
Tony Gallopin (AG2R) er uit. Missen al 3 rijders tot nu
Lekker makkelijk discussiëren zo, tegen anderen zeggen dat ze het niet goed hebben omdat ze alleen maar luisteren naar wat ze bij de NOS zeggen en dan zelf op de vlakte blijven als gevraagd wordt waar jij je wijsheid vandaan haalt.
maak je niet zo druk, het is mijn gedachte uit het interviewSt@m schreef op donderdag 19 juli 2018 @ 14:34:
[...]
Kom eens op zeg, welk interviewIk vind het prima dat jij verkondigd dat de renners van Lotto zich moeten laten lossen van de ploegleiding, maar als ik dan om een bron vraag waar dat wordt gezegd geef je niet thuis
![]()
Lekker makkelijk discussiëren zo, tegen anderen zeggen dat ze het niet goed hebben omdat ze alleen maar luisteren naar wat ze bij de NOS zeggen en dan zelf op de vlakte blijven als gevraagd wordt waar jij je wijsheid vandaan haalt.
Dacht van Tour du Jour ( zie er zoveel
edit: snap trouwens niet waarom je met gister en de link van nu.nl aan mijn mening wil hangen. zoals ik eerder schreef, heb ik het over eergisteren !
mijn wijsheid haal ik uit het volgen van oa De Tour vanaf 1979
[ Voor 13% gewijzigd door Hackus op 19-07-2018 14:55 ]
Fijn om te zien dat ze sky nu ook eens echt het werk laten opknappen.
Hopelijk moeten daar een aantal man een jas uit doen voor de finale zodat het dan ook leuk gaat worden...
Hopelijk moeten daar een aantal man een jas uit doen voor de finale zodat het dan ook leuk gaat worden...
If the thickness of a pizza is A, and its radius is Z, and pi is just PI, then its volume is V = PIZZA
Groenewegen er uit helaas
Al met al veel van degenen die zondag gevallen zijn exit inmiddels.
Denk 'waarom pakt hij die bidon en dat blok ijs zo vreemd aan'... Maar de chauffeur geeft net op het juiste moment gas waardoor hij een zwieper krijgt.
If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel
Jij zegt dat Antwan Tolhoek gisteren moest lossen van de ploegleiding.Hackus schreef op donderdag 19 juli 2018 @ 14:41:
[...]
maak je niet zo druk, het is mijn gedachte uit het interview
Dacht van Tour du Jour ( zie er zoveel)
edit: snap trouwens niet waarom je met gister en de link van nu.nl aan mijn mening wil hangen. zoals ik eerder schreef, heb ik het over eergisteren !
mijn wijsheid haal ik uit het volgen van oa De Tour vanaf 1979
Hackus in "[wielrennen] Tour De France 2018"
Ik vraag vervolgens waar je die wijsheid vandaan haalt.
Jou reactie daarop is dat Gesink eergisteren ook moest lossen van de ploegleiding
Hackus in "[wielrennen] Tour De France 2018"
Waarop ik nota bene met een bron kom waarin Gesink zelf aangeeft dat hij gewoon niet goed genoeg was dinsdag (dat is eergisteren). Vervolgens vraag ik nogmaals waar jij je wijsheid vandaan haalt. Blijkbaar ergens uit een interview, maar je weet niet wat en uit het volgen van de Tour sinds 1979.
Daarbij moet je ook nog even vermelden dat de mensen die hun informatie bij oa de NOS vandaan halen het allemaal niet begrijpen (die mensen die daar commentaar geven hebben er ook echt geen verstand van). Je moet de tactiek van de ploegleiding begrijpen volgens jou.
Nou, ik kijk de tour 6 jaar korter, maar een rijder die met de beste mee naar boven gaat (Tolhoek gisteren) en zich vervolgens moet laten lossen van de ploegleiding heb ik zelden tot nooit gezien. Of iemand in de kopgroep die zich moet laten lossen van de ploegleiding (Gesink eergisteren) om...
Zeer onwaarschijnlijk, het verhaal wat jij ophangt. En aangezien je er niet eens een bron bij hebt betwijfel ik je uitspraken ten zeerste.
Anyhow, Kruijswijk bezig met iets opmerkelijks. Zou mooi zijn als hij het redt, mocht hij niet worden teruggefloten door de ploegleiding
[ Voor 5% gewijzigd door St@m op 19-07-2018 15:39 ]
Verwijderd
Wat zie ik nu? Kruiswijk is iedereen aan het verbazen? Wie had dat gedacht! Gaaf hoor hoe menige Nederlander het deze Tour doet.
Al is het natuurlijk wel zonde dat Groenewegen op heeft moeten geven en Mollema zo'n last van zijn rug heeft. Maar zo'n Gesink bijvoorbeeld ook, niet normaal hoe die man anders is gaan rijden. Veel vrijer in zijn koppie lijkt het wel.
Al is het natuurlijk wel zonde dat Groenewegen op heeft moeten geven en Mollema zo'n last van zijn rug heeft. Maar zo'n Gesink bijvoorbeeld ook, niet normaal hoe die man anders is gaan rijden. Veel vrijer in zijn koppie lijkt het wel.
@St@m
en ik maak mijn mening op uit interviews en info wat ik zie en lees. en je vraagt waar ik mijn wijsheid vandaan haal, dan zeg ik dat ik vanaf 1979 oa De tour volg.
waar komt telkens jouw heet gebakken reacties vandaan ?
Het is mijn mening, net als die van jou en andere die hier posten. Jij wil mij betichten dat ik onzin vertel en maakt er een lange discussie van wat niet eens nodig is. - iedereen speculeert en dat is toch gezellig, om hier een (slow) chat te houden. ik weet het niet beter dan jij en jij niet beter dan een andere die hier post.
jij jouw mening ik de mijne. Oké ?
dit is wat ik zei. (iemand die echt naar de klote is, zie je het wel aan af) is mijn meningHackus schreef op donderdag 19 juli 2018 @ 13:41:
[...]
Moest lossen van team waarschijnlijk. verslag wordt altijd weergegeven dat een renner moet lossen in de zin 'hij kan het niet aan' tactiek wordt door ploegleider bepaald, en kijker neemt vaak het commentaar van oa NOS over.
en ik maak mijn mening op uit interviews en info wat ik zie en lees. en je vraagt waar ik mijn wijsheid vandaan haal, dan zeg ik dat ik vanaf 1979 oa De tour volg.
Het is mijn mening, net als die van jou en andere die hier posten. Jij wil mij betichten dat ik onzin vertel en maakt er een lange discussie van wat niet eens nodig is. - iedereen speculeert en dat is toch gezellig, om hier een (slow) chat te houden. ik weet het niet beter dan jij en jij niet beter dan een andere die hier post.
[ Voor 3% gewijzigd door Hackus op 19-07-2018 15:49 ]
Idd leuk dat de Nederlands zo goed bezig zijn. eerst Groenewegen, gisteren Dumoulin en nu Gesink en Kruiswijk... leuke etappes om te zien sowieso..Verwijderd schreef op donderdag 19 juli 2018 @ 15:45:
Wat zie ik nu? Kruiswijk is iedereen aan het verbazen? Wie had dat gedacht! Gaaf hoor hoe menige Nederlander het deze Tour doet.
[ Voor 8% gewijzigd door P.O. Box op 19-07-2018 15:49 ]
Ik stel me de vraag of het zo slim is om al weg te rijden.
Je wilt natuurlijk genoeg voorsprong hebben op Alpe d'Uez, maar straks het volledige dal alleen rijden gaat er ook serieus inkappen als er iets of wat samenwerking in de groep erachter komt... Zowel Movistar als Education First hebben een extra pion die zich kan opofferen
Je wilt natuurlijk genoeg voorsprong hebben op Alpe d'Uez, maar straks het volledige dal alleen rijden gaat er ook serieus inkappen als er iets of wat samenwerking in de groep erachter komt... Zowel Movistar als Education First hebben een extra pion die zich kan opofferen
Jullie vriendelijkste zuiderbuur
Bij de bookmakers is hij dik favoriet, Froome op 2.Jebus4life schreef op donderdag 19 juli 2018 @ 15:50:
Ik stel me de vraag of het zo slim is om al weg te rijden.
Is toch niets mis mee om een beetje een discussie op niveau te voerenHackus schreef op donderdag 19 juli 2018 @ 15:48:
@St@m
[...]
dit is wat ik zei. (iemand die echt naar de klote is, zie je het wel aan af) is mijn mening
Maar goed, als jij denkt dat het wel zo is, soit.
Bardet kan vijfde worden heD-e-n schreef op donderdag 19 juli 2018 @ 16:00:
Lees ik nu dat AG2R mee op kop gaat rijden? Snappen die het wel?
Krijg je dat gezeik weer
[ Voor 5% gewijzigd door St@m op 19-07-2018 16:01 ]
zouden ze proberen Sky stuk te rijden? Die lijken wat minder dominant, maar ja, 't is ook nog niet de laatste berg...
Lekker bezig Kruijswijk
Pakt even 3 minuten. Weet niet of hij dat dal doorkomt though. Ik zou Valverde niet afschrijven vandaag
Badieboediemxvahajwjjdkkskskskaa
Maar het domme is dat zowel AG2r als Movistar haar knechten nu opoffert en wie gaat dan het werk doen in de vallei? Beter spaar je die knechten op en ga je in de vallei de jacht openen, kost minder kracht en je maakt veel sneller terrein goed.St@m schreef op donderdag 19 juli 2018 @ 16:01:
[...]
Bardet kan vijfde worden he
Krijg je dat gezeik weer
Only fools are enslaved by time and space.
Tsja. Misschien hebben ze wel straf. Sainz gaf wel eens dat soort orders.LoneRanger schreef op donderdag 19 juli 2018 @ 16:08:
[...]
Maar het domme is dat zowel AG2r als Movistar haar knechten nu opoffert en wie gaat dan het werk doen in de vallei? Beter spaar je die knechten op en ga je in de vallei de jacht openen, kost minder kracht en je maakt veel sneller terrein goed.
"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi
jammer dat dat telkens gebeurt, Sky profiteert daar telkens van. ik zou er lekker achter blijven en Sky zich op laten branden.LoneRanger schreef op donderdag 19 juli 2018 @ 16:08:
[...]
Maar het domme is dat zowel AG2r als Movistar haar knechten nu opoffert en wie gaat dan het werk doen in de vallei? Beter spaar je die knechten op en ga je in de vallei de jacht openen, kost minder kracht en je maakt veel sneller terrein goed.
[ Voor 0% gewijzigd door Hackus op 19-07-2018 16:26 . Reden: typo ]
Kan het niet goed zien, maar alleen Poels, Froome en Thomas nog toch?
Moet het doen zonder geluid en een tv die op 6 meter hangt.
[ Voor 31% gewijzigd door St@m op 19-07-2018 16:13 ]
Verwijderd
Dat virtuele algemeen klassement wat ze af en toe laten zien, daar gaat iedere Nederlander toch subiet van dromen!
Kwiatkowski.St@m schreef op donderdag 19 juli 2018 @ 16:12:
Only fools are enslaved by time and space.
Ik snap dat ook niet....LoneRanger schreef op donderdag 19 juli 2018 @ 16:08:
[...]
Laat sky de mannen maar oproken en ga dan straks als froome alleen zit pas aanvallen.
En dan zien we meteen of ze voor geel of froome in geel gaan kiezen.
If the thickness of a pizza is A, and its radius is Z, and pi is just PI, then its volume is V = PIZZA
Poels niet, Bernal nog wel. En dus Kwiat. Luxe zat dus nog.St@m schreef op donderdag 19 juli 2018 @ 16:12:
En Castoviejo zit nu weer voorop.
[ Voor 5% gewijzigd door Vos op 19-07-2018 16:29 ]
Volgens mij krijgt hij het nu wel moeilijk met de rest..
20km terug was het 6:02, het is nu 6:01Makkelijk schreef op donderdag 19 juli 2018 @ 16:24:
Volgens mij krijgt hij het nu wel moeilijk met de rest..
Maar er is nog niks zeker.
[ Voor 6% gewijzigd door Vos op 19-07-2018 16:32 ]
Nu in drie minuten 15s eraf. Hoop echt van harte dat het lukt, maar ik ga er geen geld op zetten...Vos schreef op donderdag 19 juli 2018 @ 16:31:
[...]
20km terug was het 6:02, het is nu 6:01
En toen ik het postte kwam er ineens een update op de livefeed van letourVos schreef op donderdag 19 juli 2018 @ 16:31:
[...]
20km terug was het 6:02, het is nu 6:01

Als hij nog fris is gaat het er om dat hij de voet van Alpe D'Huez haalt. Alleen die aanloop....
't begint nu wel langzaam terug te lopen voor m'n gevoel; Al hoef je maar 1 goede daler in de groep te hebben en ze storten zich met z'n allen naar beneden, omdat ze achter iemand aan kunnen crossen. dat is wel een nadeel voor 'm
Het goeie nieuws is wel dat de achtervolgers het niet gaan redden..
16k tijdrijden voor Kruijswijk.. hopen dat hij dat een beetje aan kan. Ik vind Froome er nog niet zo lekker bijzitten, al zegt dat bij die man niets.
16k tijdrijden voor Kruijswijk.. hopen dat hij dat een beetje aan kan. Ik vind Froome er nog niet zo lekker bijzitten, al zegt dat bij die man niets.
[ Voor 52% gewijzigd door Makkelijk op 19-07-2018 16:39 ]
4'06 op 2e groep en 5'34"op groep geel. geel dus 30 sec ingelopen op deze afstand
[ Voor 36% gewijzigd door Hackus op 19-07-2018 16:41 ]
Er wordt nu wel echt met secondes gesmeten hoor, goeiemorgen.
PSN: xMaurice93
Dit is natuurlijk wel een heel groot nadeel dit stuk. Moet snel weer omhoog gaan, maar dan nog ben ik er bang voor.
4 minuten voor de slotklim zou moeten kunnen. Het is logisch dat hij op dit rechte stuk veel verliest op iemand die zich echt helemaal leeg rijdt.
Komt het verschil ook niet gedeeltelijk doordat kruiswijk eerder begon met dalen en eerder op het vlakke gedeelte zit? Waardoor het verschil dus groter leek dan het was en nu kleiner lijkt dan het is?
Dit vlakke stuk is zo'n groep natuurlijk dik in het voordeel. Als hij bergop nog net zo goed is hoeven de seconden daar niet zo snel eraf te gaan
Hij zat eerst op 6 plusTleilaxu schreef op donderdag 19 juli 2018 @ 16:45:
Komt het verschil ook niet gedeeltelijk doordat kruiswijk eerder begon met dalen en eerder op het vlakke gedeelte zit? Waardoor het verschil dus groter leek dan het was en nu kleiner lijkt dan het is?
Daarom meet je in tijd en niet in afstandTleilaxu schreef op donderdag 19 juli 2018 @ 16:45:
3 minuten zou ook nog kunnen, in zijn doen. En we schreeuwen hem omhoog hèAequitasII schreef op donderdag 19 juli 2018 @ 16:45:
4 minuten voor de slotklim zou moeten kunnen.
[ Voor 17% gewijzigd door KDL op 19-07-2018 16:48 ]
Niet in minuten..Tleilaxu schreef op donderdag 19 juli 2018 @ 16:45:
Nee joh, dit is gewoon het effect van 1 tegen 31 op een vrijwel volledig vlak stuk asfalt...Verwijderd schreef op donderdag 19 juli 2018 @ 16:44:
[...]
Is zich een beetje aan het sparen voor de slotklim
[ Voor 3% gewijzigd door Makkelijk op 19-07-2018 16:50 ]
Bruyneel stelt op twitter dat Kruijswijk niet genoeg zou eten volgens hem. Maar heb hem toch wel aardig wat zien happen of heb ik het mis?
Froome 2013 
Nog minder dan 4km tot de klim. Dit kan goed komen!
Nog minder dan 4km tot de klim. Dit kan goed komen!
[ Voor 63% gewijzigd door Makkelijk op 19-07-2018 16:53 ]
Ik heb een hersenspinsel wat ik even met jullie wil delen. Wat als de teamcaptain van Lott Jumbo NL heeft gezegd tegen Steven Kruijswijk. Ga jij er maar vandoor, zorg dat je flink voorop rijdt als je de Alp D'huez opgaat. De "fans" gaan het Froome in ieder geval moeilijk genoeg maken om bij je te komen.
Ik denk echt dat we een paar dwazen gaan zien op de Alp D'huez.
Als Bruyneel dat kan zien vanachter een glas wijn ergens in een commentaarhokje, dan kan de ploegleider die vlak achter Kruijswijk rijdt dat ook zien.Qu3st schreef op donderdag 19 juli 2018 @ 16:52:
Bruyneel stelt op twitter dat Kruijswijk niet genoeg zou eten volgens hem. Maar heb hem toch wel aardig wat zien happen of heb ik het mis?
1100m nog voor de klim
Ik hoop het niet!Noxa schreef op donderdag 19 juli 2018 @ 16:55:
Ik heb een hersenspinsel wat ik even met jullie wil delen. Wat als de teamcaptain van Lott Jumbo NL heeft gezegd tegen Steven Kruijswijk. Ga jij er maar vandoor, zorg dat je flink voorop rijdt als je de Alp D'huez opgaat. De "fans" gaan het Froome in ieder geval moeilijk genoeg maken om bij je te komen.
Begonnen met 4:20 voorsprong aan de klim
hop hop hop Steven met 4'20" voor geel
Als hij niet instort moet hij dat best kunnen halen...
Op de Alpe rijdt iedereen elkaar stuk en die mannen vinden het ook niet heul erg als Kruijswijk wint want ze zien hem het geen 3 weken volhouden.
Verwijderd
Denk dat het wel duidelijk is dat hij de etappe zal winnen. Met hoeveel voorsprong is dan nog wel de vraag.
Hij zal niet de eerste zijn die compleet instort op deze klim. Maar laten we hopen van nietVerwijderd schreef op donderdag 19 juli 2018 @ 16:58:
Denk dat het wel duidelijk is dat hij de etappe zal winnen. Met hoeveel voorsprong is dan nog wel de vraag.
Ik reken hem nog niet, gelukkig maar anders was het maar saai.

[ Voor 9% gewijzigd door Makkelijk op 19-07-2018 16:59 ]
Hij zocht een gelletje, maar zak was leeg.. hup ploegleider geef m wat suiker, het liefst al geopend op de hand smeren zodat hij het er dan weer af kan likken (collant heet dat)
Tot wanneer mag hij nog iets krijgen van zijn ploegleider dan?KDL schreef op donderdag 19 juli 2018 @ 17:00:
Hij zocht een gelletje, maar zak was leeg.. hup ploegleider geef m wat suiker, het liefst al geopend op de hand smeren zodat hij het er dan weer af kan likken (collant heet dat)