Even nagezocht, en klopt, S+ rank op hardcore voor infinite minigun en rocket launcher. Maar dan mag je dus geen infinite mes/mistool gebruiken. Gewone (nouja... 'gewoon'

) S rank is die normale machine gun met infinite ammo (zou ik persoonlijk al blij mee zijn). Maar hardcore + een uur minder de tijd om het te halen... pfff... zie ik mijzelf niet snel halen, zou haast niet weten waar ik een uur aan tijd vanaf moet schaven, mag je wel de hele tijd door rennen (wat echt rot is met zombiedogs en lickers, vooral lickers) en niet verdwalen in de Sewers
Misschien is dat ook deels m'n probleem, té voorzichtig, alles clearen (al werd ik vreselijk vaak gegrepen en gebeten door zombies tijdens m'n Leon runs in m'n poging 'snel' te zijn).
Las ook iets over niet meer dan 3x mogen saven voor S+ op hardcore maar misschien weet @
Sefaex daar meer van, lijkt me wel heel harsh.
*EDIT 1 dag later*
Gisteren besloten om er maar 'even' voor te gaan zitten en proberen de 4th Survivor mode te halen.
Eerder al een paar (denk ook niet meer dan 2 of 3) pogingen gedaan die uiteraard weinig succesvol waren
Dus maar weer begonnen, eerst even 'inkomen' en liep uiteraard ... net zo belabberd als de vorige pogingen

Toen maar besloten om even wat met de controller settings te veranderen (vind 'run toggle' onder L3 niet echt handig, drukt lastig in en kom je te traag van je plek). Run eerst veranderd naar indrukken (net als bij de vorige RE's die ik deed), maar dat was ook niet ideaal. Toen maar weer veranderd naar toggle onder O (rondje). Nog wel een paar keer in de knoei dat ik nog op L3 drukte, maar dit werkt een stuk fijner.
Eenmaal beetje gewend had ik ook een relatief goeie run, althans, dacht ik. Ik had nog geen video's bekeken van anderen, dus wist niet wat me te wachten stond. Kwam eerst in de Main Hall aan en dacht "hah! gered" , maar de deur was gebarricadeerd (should have known

), oh jee...en nu? Gezien alle obstakels was het wel duidelijk dat ik om moest lopen, gangen vol zombies, lickers, honden, en 2 of 3 Tyrants achter je aan? En dan nog die vreselijk irritante g-adults en een paar Ivy's

Eenmaal door waar ik heen moest (via fire escape), dacht ik yeey, ben er bijna. Maar ook daar, man man man, konden er nog meer monsters in een krappe ruimte? Was (grote nadruk op WAS) er bijna, moest nog door 2 poortjes denk ik, maar werd toen opgegeten (had geen ammo meer, geen defence, en zeker geen health items meer). Was echt even zo'n "AAAaargh!!!" momentje.
Toen maar besloten om wat video's te bekijken hoe anderen het halen. En had echt zoiets van "WTF?! ze rennen zo langs die zombies, g-adults, honden, en ik word werkelijk door ieder monster geblocked of gegrepen".
Na een paar video's had ik wel een beetje een idee hoe ze dingen aanpakken, dus ook maar weer geprobeerd. En ja, nog nét niet de eerste de beste zombie, maar wel zombie nr4 greep mij alweer. Begint lekker, maar gewoon doorgaan, kijken hoe ver we komen. Bepaalde plekken redelijk door gekomen, weer andere plekken de typische domme pech dat je gegrepen of geraakt word, maar uiteindelijk weer in het politiebureau. "Let the Tyrant around the corner hit you, he does no damage, then get around" BAM, en meteen in 'caution' hoezo geen damage?

Gelukkig wel omheen gekomen, de rest ook redelijk goed door gekomen (ook langs de Ivy's zonder defence items te hoeven gebruiken), laatste stuk buiten en... dikke chaos weer. Had m'n health item gebruikt (en in geval van red+blue krijg je tijdelijk damage reduction) maar was ook hard nodig, ene na de andere zombie greep mij. Was al beetje in paniek "als zo'n stomme Ivy me maar niet grijpt!" Wonder boven wonder los gekomen, had gelukkig veel ammo over (magnum en machinegun in elk geval) en dan laatste stukje doorknallen voordat de Tyrant bij je is.
En gelukkig gehaald! Man man man, wat was dat verschrikkelijk zeg (iets té spannend). Heb er iets van 11 minuten over gedaan totaal. En dan zijn er nog lui die voor world records gaan

Heb het nu gehaald, trophy binnen, en denk ook dat ik het voorlopig daarbij laat, niet goed voor m'n gezondheid om 4th Survivor vaker te doen.
spoiler:Daarna unlock je Tofu survivor, zelfde run, maar dan met een stuk Tofu met alleen maar messen. Gelukkig hoef je die niet te halen voor trophy of wat dan ook, want dan werd ik helemaal gek
[
Voor 60% gewijzigd door
Nemesizz op 23-02-2019 12:27
. Reden: epische toevoeging ]