[Multi] Resident Evil 2 (Remake)

Pagina: 1 2 3 4 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soccerroos
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 10-05-2022
Nemesizz schreef op zaterdag 16 februari 2019 @ 17:07:
[...]

Had wel gekund, had je meteen de eerste in de hal moeten pakken voordat je op de laptop keek ;)

Maar scenario B zit je eigenlijk al een eindje verder in het verhaal, helikopter is al gecrashed en geblust.
Vond zelf de B runs lastiger (in meerdere opzichten), dus voor speedrun en dergelijke ga ik toch voor A denk ik.
en als je niet direct naar die douche gaat? Dan kom je hem toch ook niet tegen?
Al moet je die sleutel natuurlijk pakken.
Overig moet ik ook nog de codes vinden voor de medaillons. Op die 2 documenten kom ik niet ver xD.

Speedrun ga ik niet eens aan beginnen. Vind op easy al lastig genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemesizz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 13:48

Nemesizz

Untouchable

soccerroos schreef op zaterdag 16 februari 2019 @ 18:57:
[...]
en als je niet direct naar die douche gaat? Dan kom je hem toch ook niet tegen?
Al moet je die sleutel natuurlijk pakken.
Overig moet ik ook nog de codes vinden voor de medaillons. Op die 2 documenten kom ik niet ver xD.

Speedrun ga ik niet eens aan beginnen. Vind op easy al lastig genoeg.
Ik schrijf dingen op met pen en papier, zodat ik de volgende run niet weer het wiel opnieuw hoef uit te vinden (lees: eerst weer documenten opzoeken voor de oplossingen). Al gaat het soms een beetje mis met Leon of Claire A of B, heb ik een oplossing opgeschreven weet ik niet meer voor wie en welk scenario... handig :P

Speedrun dacht ik eerst ook. Maar na een paar runs weet je vaak dingen wel beter te liggen, routes ken je beter, en kun je beter inplannen wanneer je wat oppakt of niet. Ook weet je dan vaak wel wanneer er een bossfight komt, en wanneer er wat uit het plafon komt vallen :P

Zelfs met m'n no storage run, dus veel backtracken, zat ik nét over de 4 uur heen, als ik terugkeer naar het politiebureau skip, en dingen zoals bepaalde secrets achterwege laat, kun je er best snel doorkomen voor een S rank. Al is normaal en vooral hardcore wel even wat lastiger, dat merk ik nu wel met dingen als 4th Survivor en de DLC.

Maar de Tyrant is soms een lastpak hoor. Heb ik hem achtergelaten in West Office, of een van die evidence rooms, staat ie plots ineens weer voor me bovenaan een trap (en binnendoor lopen kon die ook niet, rolluiken zaten dicht in die run).

Wel een handige tip, misschien al eerder gemeld:
spoiler:
Als je in de library kunt komen, en je hebt de Tyrant nog niet achter je aan, alvast een paar van die boekenkasten op hun plek schuiven, scheelt je enorm veel problemen later. Ben het 2x vergeten in een run, zul je altijd zien dat die Tyrant bij je is in de library nét als je die kasten moet verschuiven...

*EDIT 1 dag later*

Gisteren begonnen met de standard mode run... maar oei, dat is even een hele stap moeilijker dan assisted mode. Veel minder ammo, monsters zijn taaier (dus helaas ook de ledematen). Was van plan speedrun te doen maar... heb m'n twijfels of dat gaat lukken. Zit nu op 54 minuten en zit net in Chief Irons z'n kantoor (dus moet het hele gedoe met de Tyrant nog). Al heel veel problemen gehad met lickers die echt al m'n supplies opeten. Het werd aangeraden niet alle zombies te killen, maar in bepaalde plekken probeer ik ze toch uit te schakelen omdat ik weet dat ik anders in de problemen kom als ik op de loop moet voor de Tyrant of bepaalde puzzels moet oplossen (voor zover je de library een puzzel kan noemen, maar daar wil je niet gestoord worden door zombies).

Maar wat wel fijn is om de item box weer te gebruiken, alles wat maar enigsinds nuttig is meeslepen en in de box gooien. Die gunpowders en herbs komen zeer zeker goed van pas.

Ik vrees, ALS ik het nog binnen 3 uur 30 wil halen (S rank) dat ik bepaalde dingen echt achterwege moet laten (extra inventory slots, suppressor voor SMG, misschien zelfs de SMG helemaal).

[ Voor 22% gewijzigd door Nemesizz op 17-02-2019 11:56 . Reden: toevoeging ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nemesizz

Nemesizz

Untouchable

Weer een dag verder. Stukje met de Tyrant gehad maar phoe, die is een stuk sneller dan op easy (ook dat nog). Heb behoorlijk veel tijd verknalt met de sewers helaas, stomme g-adults zijn echt een PITA.

Als je leest over tips met speedruns "je moet er langs heen rennen" ja leuk, maar eh, bij mij blocken ze het hele pad (vrijwel iedere keer). "Keer laten grijpen, defence item gebruiken en dan voorbij" nope... nog steeds geblokkeerd...

Ging dus ook een keer mis, en m'n savegame was nog een heel eind terug, moest ik dus een heel stuk opnieuw doen (continue is schijnbaar geen optie, dan gaat de tijd door en stappen ook).

Uiteindelijk nu in het lab aangekomen, heb nog 1 uur en 10 minuten de tijd om dat gedeelte te halen voor S-rank als het goed is... en dat kon nog wel eens heeeeel krap worden gezien hoeveel moeite ik nu heb gehad. Voordeel is wel, het lab is simpeler qua lay-out dat die verrekte sewers.

Wil nog wat worden op hardcore....oh dear :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErikT738
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 20:24
Ik heb nu één van de Ghost Survivor verhalen geprobeerd (de "makkelijkste" waar je vanuit het weeshuis naar de cellen moet) maar het valt me vies tegen. Zelfs als ik alles goed doe kom ik bij de cellen zo hard in de problemen dat ik 'm niet af kan maken. Misschien moet ik eerst maar een run op Youtube kijken om te zien hoe ze het daar aanpakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemesizz

Nemesizz

Untouchable

ErikT738 schreef op maandag 18 februari 2019 @ 11:47:
Ik heb nu één van de Ghost Survivor verhalen geprobeerd (de "makkelijkste" waar je vanuit het weeshuis naar de cellen moet) maar het valt me vies tegen. Zelfs als ik alles goed doe kom ik bij de cellen zo hard in de problemen dat ik 'm niet af kan maken. Misschien moet ik eerst maar een run op Youtube kijken om te zien hoe ze het daar aanpakken.
In training mode lukt het me wel (behalve die van Kendo), maar op de normale manier... nee, eindig ik vaak als happy meal.

Vraag me af of die maskers die je unlocked ook enig nut hebben of puur decoratief zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrax0508
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 19:22
Van het weekend uitgespeeld met beide characters. Wat een fantastische rit was het zeg! Absoluut met afstand de beste RE game van de afgelopen jaren en de beste horrorgame van de PS4/One generatie.

De DLC is gratis en ga ik zeker eens proberen, maar ik ben na meerdere keren uitspelen wel heel even klaar voor nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soccerroos
Ik ben 2 save terug gegaan. Nu de douche maar ff overgeslagen xD.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nemesizz

Nemesizz

Untouchable

Gisteren m'n normal (standard mode) run afgerond, met (drumroll) een S rank yeeeeey :*)

Was echt martelen, bij de laatste bossfight echt al m'n health supplies op, op pistool kogels na, alle ammo op (ook minigun...) en health in 'danger'. Uiteindelijk had ik nog 26 minuten 'headroom' voor de S-rank (je moet het halen in 3 uur 30 minuten, ik heb er dus 3 uur 4 minuten over gedaan). Heb dingen als de laatste inventory pack en dat soort dingen gelaten voor wat het was (en ook de secret photo in politiebureau niet gedaan), had gerekend dat ik veel tijd kwijt zou zijn bij de 2 bossfights en evt de herbicide puzzel (heb wel een combi opgeschreven, maar klopt blijkbaar niet... handig, misschien voor de Leon run ofzo, of B scenario).

Nu heb ik dus een pistool met infinite ammo. Meteen maar een start gemaakt met Leon z'n run (A scenario) voor de S-rank achievement (weer op standard). Zie al wel op tegen dat stukje met Ada, maar dat duurt toch nog even. Hoef me nu in elk geval niet druk te maken om pistool kogels, dus kan alle gunpowders omzetten naar shotgun of magnum ammo >:) .

*EDIT 1 dag later*

Gisteren weer met Leon op pad gegaan maar...phoe, lastiger dan met Claire.
Nu zit ik ook de hele tijd te proberen die zombies op te ruimen in het politiebureau (wat afgeraden word), maar heb ook geen zin om gegrepen/gebeten te worden als ik met die Tyrant achter me aan zit.
Infinite ammo is hierbij erg handig, al is de manier benen eraf schieten en dan met mes bezig gaan sneller volgens mij.

Kwam ook meteen in de problemen met de lickers. Weet zo'n beetje wanneer ze komen, dus flash grenade mee, 'stunnen' en dan point-blanc met de shotgun erop. Gewoon 4 schoten vol raak, en nog springt ie op, en krabt nog even een flinke Jaap (of 2...) in mij zodat ik alweer in danger zit. Ook hier weer, ik ruim ze liever op, want ik weet gewoon dat ik bij die plekken langs moet later met die Tyrant op m'n hielen.

Word nog een hele kluif. Grenade launcher is zoveel fijner dan de shotgun, die behoorlijk zwakjes aan voelt in 'standard' (ook point-blanc op een zombie... loopt gewoon door).

Hopen dat ik tijd kan besparen op andere punten :P (probeer immers een s-rank). Zit nu al op 1 uur 4 minuten, en heb m'n eerste electronical component te pakken voor de jail, net iets trager dan m'n claire run (54 minuten als je overgaat op Sherry ongeveer).

[ Voor 36% gewijzigd door Nemesizz op 20-02-2019 11:26 . Reden: toevoeging ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemesizz

Nemesizz

Untouchable

"Lief dagboek" :P (gezien het lijkt alsof ik nog als enige reageer hier :P ).

Nee geintje.

Maar gisteren na heel heel heeeeeel veel gemartel, reloads, doodgaan, meer reloads, toch eindelijk ook de game met Leon op standard mode uitgespeeld met S-rank (thank goodness, want het was krap binnen de tijd). Was echt veel moeilijker en frustrerender dan met Claire. Laatste bossfight ging ik ook in met maar 2 health items, al in 'caution' omdat ik alles al kwijt was geraakt in de voorgaande bossfights met Birkin (Crane en Lab gevechten).

Zo gauw het een beetje weer mis ging (en dat gebeurde vaak) was het meteen "laat maar" bam, weer loaden van laatste save punt en weer proberen. Vond de 'normal' mode wel erg moeilijk, wil nog wat worden op hardcore dan...

Dingen ontwijken gaat telkens zo lastig, moet je even schieten, komt de boss op je af hollen, en kan dan never nooit snel genoeg weer van m'n plek komen. Alleen maar rondrennen schiet ook niet op want dan doe je geen damage immers.

Nu misschien proberen 4th Survivor te halen, al word dat nog een hele kluif. Wel flauw dat zoiets moeilijks slechts een bronze trophy (PS4) waard is. Denk dat ik eerst heel wat video's ga bekijken hoe anderen het halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soccerroos
Niet iedereen heeft zoveel tijd.denk ik ;)
Ikzelf ben nu bezig met leon b. Maar niet zoveel tijd. Wel jammer dat ik nooit de minigun unlimmed kan krijgen. Dat lijkt mij echt tof.
Nemesizz schreef op vrijdag 22 februari 2019 @ 11:11:
"Lief dagboek" :P (gezien het lijkt alsof ik nog als enige reageer hier :P ).

Nee geintje.

Maar gisteren na heel heel heeeeeel veel gemartel, reloads, doodgaan, meer reloads, toch eindelijk ook de game met Leon op standard mode uitgespeeld met S-rank (thank goodness, want het was krap binnen de tijd). Was echt veel moeilijker en frustrerender dan met Claire. Laatste bossfight ging ik ook in met maar 2 health items, al in 'caution' omdat ik alles al kwijt was geraakt in de voorgaande bossfights met Birkin (Crane en Lab gevechten).

Zo gauw het een beetje weer mis ging (en dat gebeurde vaak) was het meteen "laat maar" bam, weer loaden van laatste save punt en weer proberen. Vond de 'normal' mode wel erg moeilijk, wil nog wat worden op hardcore dan...

Dingen ontwijken gaat telkens zo lastig, moet je even schieten, komt de boss op je af hollen, en kan dan never nooit snel genoeg weer van m'n plek komen. Alleen maar rondrennen schiet ook niet op want dan doe je geen damage immers.

Nu misschien proberen 4th Survivor te halen, al word dat nog een hele kluif. Wel flauw dat zoiets moeilijks slechts een bronze trophy (PS4) waard is. Denk dat ik eerst heel wat video's ga bekijken hoe anderen het halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemesizz

Nemesizz

Untouchable

soccerroos schreef op vrijdag 22 februari 2019 @ 12:02:
Niet iedereen heeft zoveel tijd.denk ik ;)
Ikzelf ben nu bezig met leon b. Maar niet zoveel tijd. Wel jammer dat ik nooit de minigun unlimmed kan krijgen. Dat lijkt mij echt tof.
[...]
Ik speel iets van 2 uur per avond, als ik dat red (gezien de tijd dat ik totaal nodig heb om het uit te spelen, nog niet eens denk ik) :P In het weekend zat ik er wel 'iets' langer, maar vooral de standard mode (op Leon) althans heb ik er na een tijdje vaak wel even genoeg van. Bepaalde stukken waren behoorlijk frusty.

De grotere wapens met unlimited ammo (weet overigens niks van een minigun af, wel een machinegun, is volgens mij dat formaat wat Hunk heeft) zou ik ook wel leuk vinden om te hebben, maar ook onwaarschijnlijk dat ik die krijg. Kun je eindelijk 'wraak' nemen op al die vervelende monsters die je het leven zuur maakten tijdens een poging snel door de game te komen (looking at you... G adult in the sewers) :P .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soccerroos
Het wapen met claire a op het laatst is toch een minigun ? Volgens mij als je die op hard speelt plus s rank krijg je die.
Nemesizz schreef op vrijdag 22 februari 2019 @ 12:29:
[...]

Ik speel iets van 2 uur per avond, als ik dat red (gezien de tijd dat ik totaal nodig heb om het uit te spelen, nog niet eens denk ik) :P In het weekend zat ik er wel 'iets' langer, maar vooral de standard mode (op Leon) althans heb ik er na een tijdje vaak wel even genoeg van. Bepaalde stukken waren behoorlijk frusty.

De grotere wapens met unlimited ammo (weet overigens niks van een minigun af, wel een machinegun, is volgens mij dat formaat wat Hunk heeft) zou ik ook wel leuk vinden om te hebben, maar ook onwaarschijnlijk dat ik die krijg. Kun je eindelijk 'wraak' nemen op al die vervelende monsters die je het leven zuur maakten tijdens een poging snel door de game te komen (looking at you... G adult in the sewers) :P .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemesizz

Nemesizz

Untouchable

soccerroos schreef op vrijdag 22 februari 2019 @ 18:00:
Het wapen met claire a op het laatst is toch een minigun ? Volgens mij als je die op hard speelt plus s rank krijg je die.
[...]
Even nagezocht, en klopt, S+ rank op hardcore voor infinite minigun en rocket launcher. Maar dan mag je dus geen infinite mes/mistool gebruiken. Gewone (nouja... 'gewoon' :P ) S rank is die normale machine gun met infinite ammo (zou ik persoonlijk al blij mee zijn). Maar hardcore + een uur minder de tijd om het te halen... pfff... zie ik mijzelf niet snel halen, zou haast niet weten waar ik een uur aan tijd vanaf moet schaven, mag je wel de hele tijd door rennen (wat echt rot is met zombiedogs en lickers, vooral lickers) en niet verdwalen in de Sewers :P

Misschien is dat ook deels m'n probleem, té voorzichtig, alles clearen (al werd ik vreselijk vaak gegrepen en gebeten door zombies tijdens m'n Leon runs in m'n poging 'snel' te zijn).

Las ook iets over niet meer dan 3x mogen saven voor S+ op hardcore maar misschien weet @Sefaex daar meer van, lijkt me wel heel harsh.

*EDIT 1 dag later*

Gisteren besloten om er maar 'even' voor te gaan zitten en proberen de 4th Survivor mode te halen.
Eerder al een paar (denk ook niet meer dan 2 of 3) pogingen gedaan die uiteraard weinig succesvol waren :P

Dus maar weer begonnen, eerst even 'inkomen' en liep uiteraard ... net zo belabberd als de vorige pogingen :P Toen maar besloten om even wat met de controller settings te veranderen (vind 'run toggle' onder L3 niet echt handig, drukt lastig in en kom je te traag van je plek). Run eerst veranderd naar indrukken (net als bij de vorige RE's die ik deed), maar dat was ook niet ideaal. Toen maar weer veranderd naar toggle onder O (rondje). Nog wel een paar keer in de knoei dat ik nog op L3 drukte, maar dit werkt een stuk fijner.

Eenmaal beetje gewend had ik ook een relatief goeie run, althans, dacht ik. Ik had nog geen video's bekeken van anderen, dus wist niet wat me te wachten stond. Kwam eerst in de Main Hall aan en dacht "hah! gered" , maar de deur was gebarricadeerd (should have known :P ), oh jee...en nu? Gezien alle obstakels was het wel duidelijk dat ik om moest lopen, gangen vol zombies, lickers, honden, en 2 of 3 Tyrants achter je aan? En dan nog die vreselijk irritante g-adults en een paar Ivy's :P Eenmaal door waar ik heen moest (via fire escape), dacht ik yeey, ben er bijna. Maar ook daar, man man man, konden er nog meer monsters in een krappe ruimte? Was (grote nadruk op WAS) er bijna, moest nog door 2 poortjes denk ik, maar werd toen opgegeten (had geen ammo meer, geen defence, en zeker geen health items meer). Was echt even zo'n "AAAaargh!!!" momentje.

Toen maar besloten om wat video's te bekijken hoe anderen het halen. En had echt zoiets van "WTF?! ze rennen zo langs die zombies, g-adults, honden, en ik word werkelijk door ieder monster geblocked of gegrepen".

Na een paar video's had ik wel een beetje een idee hoe ze dingen aanpakken, dus ook maar weer geprobeerd. En ja, nog nét niet de eerste de beste zombie, maar wel zombie nr4 greep mij alweer. Begint lekker, maar gewoon doorgaan, kijken hoe ver we komen. Bepaalde plekken redelijk door gekomen, weer andere plekken de typische domme pech dat je gegrepen of geraakt word, maar uiteindelijk weer in het politiebureau. "Let the Tyrant around the corner hit you, he does no damage, then get around" BAM, en meteen in 'caution' hoezo geen damage? :P Gelukkig wel omheen gekomen, de rest ook redelijk goed door gekomen (ook langs de Ivy's zonder defence items te hoeven gebruiken), laatste stuk buiten en... dikke chaos weer. Had m'n health item gebruikt (en in geval van red+blue krijg je tijdelijk damage reduction) maar was ook hard nodig, ene na de andere zombie greep mij. Was al beetje in paniek "als zo'n stomme Ivy me maar niet grijpt!" Wonder boven wonder los gekomen, had gelukkig veel ammo over (magnum en machinegun in elk geval) en dan laatste stukje doorknallen voordat de Tyrant bij je is.

En gelukkig gehaald! Man man man, wat was dat verschrikkelijk zeg (iets té spannend). Heb er iets van 11 minuten over gedaan totaal. En dan zijn er nog lui die voor world records gaan :P Heb het nu gehaald, trophy binnen, en denk ook dat ik het voorlopig daarbij laat, niet goed voor m'n gezondheid om 4th Survivor vaker te doen.

spoiler:
Daarna unlock je Tofu survivor, zelfde run, maar dan met een stuk Tofu met alleen maar messen. Gelukkig hoef je die niet te halen voor trophy of wat dan ook, want dan werd ik helemaal gek

[ Voor 60% gewijzigd door Nemesizz op 23-02-2019 12:27 . Reden: epische toevoeging ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sefaex
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 12-07 04:35
Ja als je voor de S+ rank gaat, mag je max 3x saven. Ga je voor de S rank dan maakt het niet uit.

P.S. Voor S+ rank mag je trouwens wel de infinite knife gebruiken. Andere infinite wapens niet.

Wil die S+ rank nog wel een keer proberen. Lijkt heel pittig (is het ook). Maar als het spel een paar keer op hardcore hebt uitgespeeld. En je weet wat je moet doen. Dan moet het wel te doen zijn denk ik.

Lijkt me wel leuk die minigun. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemesizz

Nemesizz

Untouchable

Eigenlijk wel een beetje... flauw. Je hebt een S+ rank nodig voor infinite rocket/minigun, echter, als je dat al kan halen, heb je die minigun/rocketlauncher eigenlijk niet eens nodig. Voor minder-hardcore players, had het een leuke toevoeging geweest om überhaubt door hardcore te knallen.

Hadden ze beter iets kunnen doen zoals in RE3, dat je kan sparen voor zo'n ding. Achja, het is niet anders.

Denk dat ik al blij mag zijn als ik hardcore kán halen tot het einde. Gezien hoe m'n 'standard' runs gingen...word dat nog een hele kluif (vooral met Leon) :P .
Moet m'n mindset ook worden denk ik, niet voor een goed rank gaan, maar puur halen, dan maar wat langer over doen (al zou ik die gewone machingun met infinite ammo al heel fijn vinden).

De sportschool krijgt het nog druk, al die zombies die moeten afvallen na het vele eten :+

*EDIT 1 dag later (ja alweer :P ) *

Begonnen met de hardcore run, met Leon omdat ik die het moeilijkste vind (kan beter het moeilijkste maar eerst doen). Guide erbij (video) van iemand die zelf S+ ranks heeft gehaald, maar ook rekening houdt met niet-speedrunners en duidelijk aangeeft waar je op moet letten met bepaalde stukken.

Echter zoals vrijwel altijd bij mij, kijk je de guide "stay left here, stay right there, run past zombie when he busts the door to avoid him" werkelijk iedere zombie die je niet afschiet grijpt mij meteen. Snap werkelijk niet hoeveel geluk die lui met die speedruns hebben. Ik doe precies wat hun doen (en zeggen) maar word werkelijk door iedere zombie gegrepen. Goed, dat werkte voor mij dus niet, dus besloot ik maar heel voorzichtig te doen, en de zombies maar gewoon neer te schieten, goeie tijdrun word het niet. Als ik zie dat die gast met die guide ook al een paar keer gebeten werd in zo'n gangetje had ik al zoiets van "dat word em niet voor mij".

Ook stukje met de licker (bij maiden statue, die is niet te ontwijken door stil te zijn). In de guide, "just run quickly to the door to avoid the licker" , ik ren weg en word meteen geraakt, licker draait zich om, raakt mij meteen weer en ik dood.... geweldig, moest ik dat hele stuk opnieuw doen (had gelukkig wel gesaved voordat ik dat zombie gangetje in ging, maar toch, moest 2 statues opnieuw doen plus alles daar tussen).

Zit nu al aan 53 minuten, en ben net in de 'secret passage' opweg naar m'n eerste bossfight...dat wil nog wat worden, op normal had ik er al moeite mee (z'n oog bleef hele tijd verborgen en doe je vrijwel geen damage).

Leest her en der dat 4th Survivor moeilijker is dan hardcore, na wat ik gisteren zag heb ik daar heel erg m'n twijfels over :P (je bent echt met alles in 2 tikken dood, en in 'danger' loop je ook nog verrekte langzaam ook, en de zombies zijn al naar de sportschool geweest zo snel).

[ Voor 53% gewijzigd door Nemesizz op 24-02-2019 12:19 . Reden: toevoeging ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemesizz

Nemesizz

Untouchable

Hardcore Birkin (1e boss) gehaald in 1x :P Guide aangehouden, en had geen flauw idee dat je de boss zo te lijf kon gaan. Wel 2 health items gebruikt... of 3? En snel switchen naar gewoon mes ipv infinite mes als die je greep.

Overigens, aan het einde van het gevecht, lag het 'verloren' mes gewoon op de grond voor de ladder. Dus mes permanent kwijt klopt toch niet (of het is in een 'hotfix' geweest, was laatst een kleine patch). Dus als je per ongeluk toch je infinite knife gebruikt hebt om los te komen, is het niet zo'n ramp.

Moet nu het Tyrant gedeelte doen... word nog wat. Op de loop voor de sport-Tyrant, en dan ook oppassen voor de Lickers (hal bij West Office, en voorbij Reception zitten ze dan volgens mij).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sefaex
Resident Evil 2 heeft 4 miljoen exemplaren verkocht. Resident Evil 7 had pas na bijna een jaar 4 miljoen sales. RE2 doet het in een maand. Erg knap!

Kortom: Die RE3 Remake gaat er zeker wel komen hoor. Zou me niks verbazen als ze er allang mee bezig zijn.

• Shows off first concept of Kendo Area (Early Gameplay Footage)
  • Shows some of the expanded city Opening (Early Gameplay Footage)
  • Shows concept UI
  • Shows some Concept Toilets
  • Mentioned that they were scared of the Meta and expecting similar to RE7
and much more.

Original Inventory Concepts
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/D0X-eYXWsAAhC8G.png
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/D0X-eYhX0AY5ckp.png

[ Voor 60% gewijzigd door Sefaex op 27-02-2019 19:43 ]

• ErikT738
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 20:24
Een remake van 3 zou leuk zijn, dan kan iedereen Mr. X vergeten zodra ze af worden gemaakt door Nemesis :p

Ik heb zowaar voor de eerste keer een Ghost Survivor gehaald (Katherine). Ik ben ook al best een heel eind gekomen met Kendo dus dat zal ook nog wel lukken uiteindelijk, ik loop alleen elke keer vast in de sewers.

• Nemesizz

Nemesizz

Untouchable

Ik ben momenteel nog druk bezig met m'n hardcore run (uurtje per avond, anders raak ik gestressed :P ). Met handige guide (al volg ik die niet helemaal), en gewoon heel voorzichtig aan doen.

Want al die stukken "run past here" "shoot g-adult and run past" dingen werkt op een of andere manier nooit bij mij. Zombies en monster grijpen mij altijd, echt altijd, als ik niet met ze afwerk.

Gisteren dus in de sewers, probeer dus zoveel mogelijk langs die g-adults te komen. "Shoot the monster once, and run past", ik doe exact hetzelfde, schiet erop, en hoppa, heeft mij meteen te pakken. Toen moest ik er wel mee afwerken wat dat ding had m'n infinite knife in z'n nek (neem nu vaak de non-infinite knives mee zodat ik los kan komen van de adults zonder ze helemaal te hoeven killen).

Stuk met Ada gelukkig gehaald, zag ik erg tegen op, maar met die guide erbij ging het wel redelijk (werd uiteraard wel gebeten door een zombie, maar de Tyrant kon ik gelukkig goed ontwijken).

Heb wel backtracking naar police station gedaan voor de magnum upgrades, kan alles wel gebruiken op dit moment. Wil het einde halen, goede tijd zat er toch al niet in (alleen S of S+ ranks zijn interessant, dat haal ik al niet dus kan net zo goed het zo makkelijk mogelijk maken voor mijzelf door dingen als de magnum te upgraden).

• soccerroos
Dacht ook even verder gaan met leon b, maar wat is dat moeilijk. Kwam op gegeven moment in de hal uit waar 2 lickers waren en mr x. Ja toen ging ik rip.
Weet iemand toevallig als je mr x voor de 2e keer kunt tegenkomen voordat je de heli blust ? Anders ga ik eerst terug om alles te clairen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemesizz

Nemesizz

Untouchable

soccerroos schreef op donderdag 28 februari 2019 @ 18:45:
Dacht ook even verder gaan met leon b, maar wat is dat moeilijk. Kwam op gegeven moment in de hal uit waar 2 lickers waren en mr x. Ja toen ging ik rip.
Weet iemand toevallig als je mr x voor de 2e keer kunt tegenkomen voordat je de heli blust ? Anders ga ik eerst terug om alles te clairen.
En de B-run kom je Mr X vrijwel meteen tegen (zo gauw je de laptop in de hal aanklikt zie je hem al lopen).
Daarom ging ik ook voor de A-runs op de meeste difficulties (dan komt ie pas nadat je de heli blust).
In de B-run heeft het andere personage eigenlijk al een deel van de puzzels en dergelijke gedaan, daarom kom je ook zo snel in aanraking met de Tyrant.

Zelf clear ik alle kamers vóórdat ik met mr X aan de stok krijg (de kamers waar ik weet dat ik langs moet, library bijvoorbeeld wil je geen last hebben van zombies terwijl mr X achter je aan zit).

In hardcore heb ik de lickers echter laten leven, te gevaarlijk om ze aan te vallen, loop er wel langs heen (fingers crossed dat je niet hoeft te rennen voor mr X).

Zit nu zelf met hardcore in het lab, moet nu richting de laatste 2 bossfights. Valt mij nog mee dat ik zover ben gekomen, maar zal wel een boel frustratie worden komende run. Heb namelijk niet zoveel items als in de video guide (praktisch geen granaten bijvoorbeeld, en minder health items). Qua tijd valt me nog mee eigenlijk, ik heb dan veel back-tracking gedaan, secret foto en dat soort dingen erbij voor de extra magnum upgrade, maar als ik dat niet had gedaan denk ik dat ik nog redelijk in de buurt had kunnen komen voor een gewone S rank (en misschien iets minder grondig clearen). Maar goed, wil erdoor komen, snelheid komt wel een andere keer (of niet, 't is behoorlijk stressen hardcore mode).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemesizz

Nemesizz

Untouchable

Heb hardcore Leon gehaald yeey!

De laatste Birkin fight ging wonderbaarlijk goed, hij heeft me slechts 1x geraakt, dus had mooi veel healing items over voor de laatste Tyrant fight. Die fight ging overigens knap waardeloos :P (zoals verwacht).

Iedere keer was het 'instagib' met die stomme speciale aanval van hem. Die gaat zo snel dat je vaak geen tijd hebt om een flash grenade te gooien.

Probeerde eerst de 'passive' manier, gewoon dom rondjes rennen, maar na 5 pogingen ofzo bleek wel dat dat niet de oplossing was. Daarna maar gaan knallen, had slechts 3 magnum kogels over, rest maar met flamethrower gedaan. Toen wel in 1x gehaald. B-rank gekregen (was uiteraard veel te traag), maar wel trophy en daar ging het hoofdzakelijk om.

Nu met Claire nog zien te halen, dan heb ik (volgens mij) de ergste trophies wel gehad. Dan nog geen healing-item run, en minder dan 14.000 stappen (ga ik wel op easy doen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soccerroos
Waar kun je de aantal stappen zien?
Nemesizz schreef op zaterdag 2 maart 2019 @ 12:08:
Heb hardcore Leon gehaald yeey!

De laatste Birkin fight ging wonderbaarlijk goed, hij heeft me slechts 1x geraakt, dus had mooi veel healing items over voor de laatste Tyrant fight. Die fight ging overigens knap waardeloos :P (zoals verwacht).

Iedere keer was het 'instagib' met die stomme speciale aanval van hem. Die gaat zo snel dat je vaak geen tijd hebt om een flash grenade te gooien.

Probeerde eerst de 'passive' manier, gewoon dom rondjes rennen, maar na 5 pogingen ofzo bleek wel dat dat niet de oplossing was. Daarna maar gaan knallen, had slechts 3 magnum kogels over, rest maar met flamethrower gedaan. Toen wel in 1x gehaald. B-rank gekregen (was uiteraard veel te traag), maar wel trophy en daar ging het hoofdzakelijk om.

Nu met Claire nog zien te halen, dan heb ik (volgens mij) de ergste trophies wel gehad. Dan nog geen healing-item run, en minder dan 14.000 stappen (ga ik wel op easy doen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemesizz

Nemesizz

Untouchable

soccerroos schreef op zaterdag 2 maart 2019 @ 21:55:
Waar kun je de aantal stappen zien?
[...]
Tijdens de game, in het menu, en dan 'records' en dan ergens onderin kun je zien hoeveel stappen je in je huidige run zit, hoeveel health items gebruikt, en hoe vaak je de itembox geopend hebt.
(heel veel dingen worden bijgehouden, aantal geschoten raccoons, tekst files, upgrades per character, enz)

Welke handig zijn om te weten als je een no-health item, no storagebox run doet, of degene met 14.000 stappen of minder.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nemesizz

Nemesizz

Untouchable

Gisteren hardcore met Claire gehaald *O*
Laatste 2 bossfights een paar pogingen nodig gehad, liep niet helemaal als gehoopt.

De laatste boss had ik een blunder, zat uiteindelijk zonder ammo (had m'n infinite pistool niet mee). Had nog wel health, maar boss krijg je niet plat zonder wapens, dus game opnieuw geload, voor de zekerheid pistool maar mee en weer proberen.

Iets voorzichtiger aangedaan met schieten (niet in het wilde weg knallen, en korte 'bursts' doen met de minigun). En toen ging ie wel neer, en zelfs ruim kogels over.

Voor platinum trophy moet ik nu alleen nog de no-health item en de <14K stappen. Moet te doen zijn op easy lijkt me (al loop je het risico overmoedig te zijn "ach, 't is maar easy" en dan domme fouten maken waardoor je veel health verliest :P ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soccerroos
Leon run 2 ook uitgespeeld, viel mij toch beetje tegen. Bijna 95% hetzelfde als in run 1. Weet niet als ik claire run 2 nog ga spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemesizz

Nemesizz

Untouchable

soccerroos schreef op donderdag 7 maart 2019 @ 14:37:
Leon run 2 ook uitgespeeld, viel mij toch beetje tegen. Bijna 95% hetzelfde als in run 1. Weet niet als ik claire run 2 nog ga spelen.
Het is in grote lijnen hetzelfde, puzzels zijn wat anders en je komt er in een andere volgorde langs. Einde is wel wat mooier vond ik.

Zelf geef ik echter de voorkeur voor de A scenario's, al betrap ik me er nu wel op dat ik dat misschien iets té vaak heb gedaan :P

Nu bijvoorbeeld bezig met de 14K en no-health run, maar als ik eenmaal platinum heb is er ook weinig meer te doen (hardcore speedrun gaat em niet worden, erg luck-based en beetje te stressvol voor my liking :P ). En records halen in 4th Survivor of die DLC modes.... eh, nee, not my cup of tea.

Maar goed, als ik kijk hoeveel uur ik er inmiddels ook in heb zitten is denk ik ook niet mals :P

Morgen komt Devil May Cry 5 uit, dus tegen dat ik helemaal klaar ben me RE2 (platinum) kan ik daar mee verder ;)

*EDIT*

Platinum is in the bag! *O*

Zowel de no-health item, als de <14K stappen gehaald in 1 run. Van die health was nog knap lastig bij de voorlaatste boss. Je zit dan al de hele tijd in oranje 'caution' (dankje lieve Lickers...) en zo'n boss doet echt veel damage. Gelukkig is het gebruik van de blue+red herb combi wel toegestaan (damage reduction), maar dan nog ben je met 2 ongelukkige tikken dood. Wat dus ook een stuk of wat keren gebeurde.

Laatste boss wel in 1x plat, heb je ook iets meer ruimte om te ontwijken.

Exacte aantal stappen weet ik niet, maar zat toen ik naar de laatste boss ging (dus met self destruct timer al lopende) aan iets van 10400 stappen.

Nu wil ik eigenlijk wel graag die infinite wapens van hardcore maar... die zijn echt moeilijk te krijgen. Momenteel denk ik ook wel even iets té veel RE2 gedaan, telkens dezelfde runs doen (ken je beter, in mijn geval vond ik Claire A makkelijker, betere wapens en Sherry stuk is achteraf toch makkelijker dan Ada).

[ Voor 32% gewijzigd door Nemesizz op 08-03-2019 11:04 . Reden: toevoeging ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Registratie: Februari 2013
  • Niet online
sinds gisteren in bezit. ziet er mooi uit en speelt heerlijk weg, maaar mann ik heb echt geen zin meer in een doolhof/puzzel spel. ik erger me er snel aan. deze ga ik waarschijnlijk inruilen voor metro exodus. jammer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• muhda
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 19:46

muhda

Time & Space traveler

Ik denk er aan om dit game aan te schaffen, is er een mod om Mr.x uit te schakelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soccerroos
muhda schreef op zaterdag 9 maart 2019 @ 02:09:
Ik denk er aan om dit game aan te schaffen, is er een mod om Mr.x uit te schakelen?
Niet dat ik weet, maar zoveel last heb je niet van hem. Alleen sommige stukken. Vooral in run a kom je hem niet veel tegen.

Edit:
Toch maar weer begonnen met claire b. Nu iets sneller. Heb nu net alle medaillons gevonden. Maar mr x kwam nu ook op de zelfde plek en heb niet op de laptop gekeken.

[ Voor 21% gewijzigd door soccerroos op 10-03-2019 13:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeara
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 23:09
muhda schreef op zaterdag 9 maart 2019 @ 02:09:
Ik zou niet weten waarom je dat zou willen, zo vaak komt ie niet voor en het zorgt voor wat extra spanning.
Maar geheel toevallig...

https://www.pcgamer.com/t...-kills-off-mr-x-for-good/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maukoo
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 20:23
Zeara schreef op dinsdag 12 maart 2019 @ 08:00:
[...]

Ik zou niet weten waarom je dat zou willen, zo vaak komt ie niet voor en het zorgt voor wat extra spanning.
Maar geheel toevallig...

https://www.pcgamer.com/t...-kills-off-mr-x-for-good/
Er is zelfs een no enemy mod. Dan heb je als het ware een walking simulator. Ik zie de lol er niet van in in ieder geval.

[ Voor 5% gewijzigd door maukoo op 12-03-2019 09:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soccerroos
4x uitgespeeld nu, leon a b en claire ab. Nu wel even genoeg van ;)

Nu wachten op 3 en ondertussen nog keer 5 spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemesizz

Nemesizz

Untouchable

soccerroos schreef op woensdag 13 maart 2019 @ 20:48:
4x uitgespeeld nu, leon a b en claire ab. Nu wel even genoeg van ;)

Nu wachten op 3 en ondertussen nog keer 5 spelen.
Ook hardcore? >:)

Blijft bij mij in elk geval nog wel knagen, wil zo graag die infinite machinegun (minigun/rocket launcher is te ver gegrepen). Maar die sewers zijn echt verschrikkelijk om snel door te komen.

Maar heb er zelf ook even genoeg van, nu even zoet met Devil May Cry 5 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gekke Jantje
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 15-09-2020
Ik ga nu met de volgende run bezig. Kan ik dan beter Leon B doen of eerst beginnen met Claire A.
Ik heb overigens bij de eerste run van Leon A 1 ding gemist, iets met een filmrolletje in de sewers. Ik eindigde ook maar met Rank C en heb er dik 10 uur over gedaan op normal lol.

Asrock Z370 Extreme4 i9 9900k 16gb NightHawk 3200mhz MSI GTX1080Ti gaminingX 2 Evo 512gb m.2 over chipset pcie lanes Corair hx750i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farrell
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 11-07 20:27
Ik, Leon, zit op moment redelijk vast, bij de G-Birkin boss. Mijn health staat op danger, save game, en er is maar 1 health spray in de area. Daar moet ik het dus mee doen, het is denk ik te weinig. Ik aim natuurlijk op de ogen, maar na vele pogingen toch gestopt. Wat te doen? Terug naar een oude save game? Of blijven proberen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sefaex
Farrell schreef op vrijdag 10 mei 2019 @ 10:43:
Ik, Leon, zit op moment redelijk vast, bij de G-Birkin boss. Mijn health staat op danger, save game, en er is maar 1 health spray in de area. Daar moet ik het dus mee doen, het is denk ik te weinig. Ik aim natuurlijk op de ogen, maar na vele pogingen toch gestopt. Wat te doen? Terug naar een oude save game? Of blijven proberen?
Als het echt niet lukt, zou ik terug gaan naar een oude save.
En dan gewoon proberen zoveel mogelijk ammo en health te sparen voor deze baas.

Dat is het mooie aan de old skool resident evil games. Je moet echt spaarzaam met je resources omgaan. Anders ben je vroeg of laat gewoon de sjaak.

P.S. Je hoeft niet elke zombie te schieten he. Soms kun je ze ook lokken (als hun grijp animatie start, even naar achter lopen) en dan kun je langs ze heen rennen. Vergt wat oefenen. Maar als je dit onder de knie krijgt. Hoef je eigenlijk bijna geen enkel normale zombie te schieten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 170423

De laatste G-Birkin in Leon A had ik met de flamethrower binnen een minuut neer. Ik ben dan ook trots dat ik de game uitgespeeld heb. Veel vijanden ontwijken en bazen slim of met bruut geweld neerhalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farrell
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 11-07 20:27
Thanks voor de tips! Dit is mijn eerste RE game :) Heb er al ontzettend veel plezier aan beleefd, heerlijke spanning en je moet idd echt goed met resources omgaan. Zo ben ik ook overal op zoek naar ammo en health supplies.

@Anoniem: 170423 Ik heb helaas die flamethrower niet...

Ik heb uiteindelijk met een oudere save game de flamethrower en magnum gepakt. Dit maakt alles een stuk makkelijker. Die G-Birkin ging zo neer inderdaad. Inmiddels uitgespeeld. :*)

[ Voor 29% gewijzigd door Farrell op 11-05-2019 17:00 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rival24
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:53

Rival24

I'll Be Back

Voor de liefhebbers, de Resident Evil 3 remake is ook aangekondigd met een release date van 3 April 2020. Het ziet er naar uit dat ook deze game in dezelfde stijl wordt doorgezet als de remake van 2.

YouTube: Resident Evil 3 Remake - Reveal Trailer [HD 1080P]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s0kkie
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 12-07 23:33

s0kkie

Cowabunga

Hele toffe trailer! Het is nog niet helemaal duidelijk of het 1st of 3rd person wordt want ze laten beide zien eigenlijk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 11-07 14:05

SD5k

>4&X

s0kkie schreef op dinsdag 10 december 2019 @ 16:28:
Hele toffe trailer! Het is nog niet helemaal duidelijk of het 1st of 3rd person wordt want ze laten beide zien eigenlijk :P
Ik hoop eigenlijk 1st person, dat pakte bij RE7 echt heel goed uit imo, en het geeft een iets andere invalshoek ten opzichte van het origineel. Maar ik denk dat de RE puristen daar wel anders over denken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• s0kkie

s0kkie

Cowabunga

SD5k schreef op dinsdag 10 december 2019 @ 16:38:
[...]

Ik hoop eigenlijk 1st person, dat pakte bij RE7 echt heel goed uit imo, en het geeft een iets andere invalshoek ten opzichte van het origineel. Maar ik denk dat de RE puristen daar wel anders over denken.
Ik speel RE sinds deel 2 uitkwam in 1998 en ik vind eigenlijk beide wel heel dik om te spelen. RE7 was inderdaad een heel sterk deel na een paar niet zo goede delen :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• jori040
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 23:16
s0kkie schreef op dinsdag 10 december 2019 @ 16:28:
3rd person: https://www.psx-sense.nl/...chap-van-de-ontwikkelaar/ [Check de video]

Net als 2 een prachtige game om te zien. :)

Andere studio dan de RE2 remake: https://www.insidegamer.n...lige-ceo-platinumgames-2/

[ Voor 5% gewijzigd door jori040 op 11-12-2019 14:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 170423

Is het niet tijd aan het worden voor een RE3 topic?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snmght
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 13-07 09:58

snmght

imho dan he

Gisteren de Deluxe Edition gedownload voor € 24,99 in de PS store! Fijn Kerstkadootje van de baas. ;)

Vanavond maar eens beginnen.. Heb het origineel destijds niet gespeeld maar als ik de hype mag geloven sta ik dus aan het begin van een heerlijk avontuur. :D

Kwam een tijdje terug nieuwsitems tegen over de Pennywise mod. Die is vast niet op de PS4 te zetten he? :-(

[ Voor 17% gewijzigd door snmght op 20-12-2019 10:13 ]

Well ain't that just fucking fairies and dancing dildos, eh?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Niet online
ik ben nu met leon aan het spelen. ik ben net uit de parkeergarage. duurt het nog lang vanaf hier?

moet ik dit spel opnieuw bespelen met de vrouwelijke personage? krijg ik dan iets anders voorgeschoteld? of is het gewoon dezelfde route weer allemaal?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• s0kkie

s0kkie

Cowabunga

Farabi schreef op zaterdag 11 februari 2023 @ 13:40:
ik ben nu met leon aan het spelen. ik ben net uit de parkeergarage. duurt het nog lang vanaf hier?

moet ik dit spel opnieuw bespelen met de vrouwelijke personage? krijg ik dan iets anders voorgeschoteld? of is het gewoon dezelfde route weer allemaal?
Ja, dat is ongeveer op de helft :)
Met Claire doe je op een paar kleine dingen na in het algemeen hetzelfde, ze heeft hier en daar een iets ander verhaal (bijv. geen Ada Wong maar een andere character) en sommige cutscenes zijn net even een beetje anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Niet online
s0kkie schreef op maandag 13 februari 2023 @ 17:04:
[...]

Ja, dat is ongeveer op de helft :)
Met Claire doe je op een paar kleine dingen na in het algemeen hetzelfde, ze heeft hier en daar een iets ander verhaal (bijv. geen Ada Wong maar een andere character) en sommige cutscenes zijn net even een beetje anders.
Pff, ik had gehoopt dat het bijna over was. Wat een verschrikkelijk moeilijk spel met al die puzzels. Vind RE3 veel beter dan dit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Niet online
ik ben nu 2e walkthrough aan het doen met Claire. Gaat het verhaal nog een beetje de andere kant op? want ik heb het idee dat ik precies dezelfde dingen aan het doen als de 1e walkthrough van Leon.
.
wat is precies anders? alleen de cutscenes?

[ Voor 10% gewijzigd door Farabi op 06-05-2024 10:02 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sefaex
Farabi schreef op maandag 6 mei 2024 @ 10:02:
ik ben nu 2e walkthrough aan het doen met Claire. Gaat het verhaal nog een beetje de andere kant op? want ik heb het idee dat ik precies dezelfde dingen aan het doen als de 1e walkthrough van Leon.
.
wat is precies anders? alleen de cutscenes?
Als je alleen voor het verhaal speelt zijn 2 campaigns genoeg (1x Leon, 1x Claire).
Als je alle trophies wil halen zul je minimaal 4 campaigns moeten spelen.

De campaigns overlappen wel met elkaar. Dus ze zijn grotendeels wel hetzelfde ja.

Maar goed, het zijn vrij korte campaigns. Minimaal 2 campaigns zijn voor het verhaal wel de moeite waard ja.
Pagina: 1 2 3 4 Laatste