Heb de DLC zelf nog niet gedownload, vanavond misschien.
In de screenshots die je (@
Sefaex ) eerder postte herkende ik die meid in die witte jurk wel (viel me later pas op tijdens m'n 2e Claire/Sherry playthrough, 1e keer dacht ik dat het een pop was).
Ben wel benieuwd naar het stukje met Kendo, kijken hoe het hem vergaat nu die metalen rekken voor de ramen heeft van z'n winkel, kan die iets meer doen dan in het origineel
(voor wie de 'grap' niet snapt, in de originele RE2 werd Kendo een 'broodje hamburger' voor zombies die door de ramen van z'n shop sprongen, veel meer dan 5 zinnetjes had die toen niet).
Eigenlijk komt de DLC 'te vroeg' ben nog niet klaar met de main game
*EDIT 1 dag later*
De DLC geprobeerd en is hetzelfde idee als 4th Survivor.
Je start met weinig spul, moet van punt A naar B, tussen hordes zombies door met een paar speciale modellen zombies (bij Kendo gas zombies, Kathrine snel regenererende witte zombies, en die soldaat zombies met bepansering).
Werd in alle runs vrij snel opgegeten, maar je hebt ook de optie voor 'training mode' , krijg je (veel) meer items mee en monsters zijn wat zwakker, maar je behaalde tijd telt niet mee in rankings.
Kon 2 van de 3 wel halen op training mode (nét), maar Kendo wil me niet lukken, die is echt lastig.
Bij Kendo vooral problemen in de sewers, 2 van die G-adults blokken je weg, je hebt geen beschermings items (mes/granaten) dus als zo'n monster je grijpt ben je meteen poisoned. Ook shotgun en handgun helpen niet mee om ze plat te krijgen. Daarnaast, krijg je van die gas zombies (komt behoorlijke wolk af als je ze killen) ook poison.
Was een eindje op weg, vlak bij de chopper, maar toen moest ik nog 1 krap gangetje door, stampvol met zombies...en een Ivy. En was toen dus zo goed als door m'n ammo heen. Ivy grijpt me en instagib...
Paar pogingen gedaan, en dus 2 gehaald (op training) maar behoorlijk pittig.
Daarna verder met m'n no-storage run en dat nu uitgespeeld. Nu denk ik proberen voor S-rank op normal mode. Die no-health item run kan ik beter proberen met een infinite ammo wapen in de pocket.
[
Voor 50% gewijzigd door
Nemesizz op 16-02-2019 11:29
. Reden: toevoeging ]