Tsjaa...als ik iets gemaakt heb (en dat is de laatste jaren niet veel) wil ik er ook mee pronken hoor. Ik ben eigenlijk weer begonnen met modelbouw na een bezoek aan de voormalige Soviet lanceerbasis Baikonour twee jaar geleden om een lancering bij te wonen. Toen zag ik later dat er een heel leuk Japans model was van de Soyuz raket mét trein waarmee hij naar het platform wordt gebracht. En aangezien ik foto's had van de echte, heb ik die dus gemaakt. Best aardig geworden moet ik zeggen. Ja, dan post ik 'm ook in de ruimtevaart groepjes op Facebook. Zo trots als de spreekwoordelijke aap...PaT schreef op woensdag 21 oktober 2020 @ 18:18:
[...]
Wat dat betreft erger ik mij regelmatig aan de overduidelijke 'kijk mij eens goed bezig zijn' posts op fora en bijvoorbeeld Facebook. Dat in combinatie met de 'geweldig' en 'schitterend' reacties bij soms goed bedoelde huisvlijt maar echt niet 'geweldig' producties zorgt er zeker de laatste tijd voor dat ik de hobby lekker mijn hobby hou en maar zelden of in ieder geval heel selectief deel.
Ik heb ook wel een Lego raket en die maanlander gemaakt. Maar ja, Lego geldt niet als modelbouw denk ik. Ze staan nog wel op mijn lijstje, de Revell of Monogram (volgens mij hetzelfde) maanlander en command module. Gelukkig is er veel referentiemateriaal en zijn er ook hiervoor detail kits om de boel wat mooier te maken.
Maar goed, pronken met je modellen mag best. Whatever floats your boat zeg ik altijd maar.
A good way to test the effectiveness and strength of a strategy is to look at whether it contains a strong and authentic tagline.