Het grote modelbouw topic! Zelf bouw, Die-casts, treinen etc

Pagina: 1 ... 79 80 Laatste
Acties:

Onderwerpen

• eitje84
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 08:31
Een kleine financiële meevaller en omdat de trumpeter een gedeeltelijk interieur erbij heeft, heeft er toe geleid dat ik nu twee 1/16 Leo's op de plank heb liggen....

Ben wel benieuwd naar hoe beide verschillen qua pas en bouw kwaliteit en natuurlijk een A6 en een A7. Maar gaat wel even duren vooraleer beide gereed zijn voor inspectie.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/PTR9Duqofw3TQpd7g5lW6JlcZLQ=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/zNocKIKMMNtMnETY52bMQke3.jpg?f=fotoalbum_large

• Ootje70
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 03-12 15:02

Ootje70

Work hard, model harder

Dat zijn wel megakits... alleen de dozen al, en de dozen in de doos van de Trumpeter. Ik heb de Trumpeter gebouwd zien staan, wat een apparaat :). Maar dat geldt voor beiden met hun 70*23.5 cm hahaha.

[ Voor 41% gewijzigd door Ootje70 op 03-12-2025 09:45 ]

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Invisible_man schreef op maandag 1 december 2025 @ 20:39:
[...]
H&S ultra adviseren. [.....] maar mist wat extra features zoals een needlestop
Als ik me niet vergis (word ook een dagje ouder) kun je die ook los kopen en past die achterop. Heb ik met een Evo gedaan.

Dat gezegd hebbende, als je eenmaal een Procon/Iwata met drukregelaar en naaldstop hebt gebruikt, dan wil je eigenlijk die features op elke airbrush hebben. En dan is een Fengda 180K een heel aantrekkelijk alternatief voor erbij - die dingen kosten 25 euro en hebben dat, al is het fijnafstellen wat harkeriger dan de Procon.
Inmiddels liggen mijn 2 (!) Evo's al een jaar stil, en werk ik hoofdzakelijk met 2 Fengda 180s, gescheiden voor lak en acryl, en de PS-270 voor het nog fijnere detailwerk. Ik moet de Evo's maar eens voor revisie laten gaan....

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

• eitje84
Ootje70 schreef op woensdag 3 december 2025 @ 09:31:
Dat zijn wel megakits... alleen de dozen al, en de dozen in de doos van de Trumpeter. Ik heb de Trumpeter gebouwd zien staan, wat een apparaat :). Maar dat geldt voor beiden met hun 70*23.5 cm hahaha.
Ja, ben erg benieuwd hoe ik hier plaats voor ga maken, zowel tijdens de bouw als uiteindelijke display plek.

O, en die Trumpeter werd bij de buren geleverd... arme mensen konden amper hun kont nog keren in de hal _O-

• Ootje70

Ootje70

Work hard, model harder

Hahahaha.... 😂 je kunt er ook iemand in laten wonen denk ik. Heb eens op het punt gestaan hun Panzer IV Late te komen voor 119 euro, had ook geen idee gehad waar ik die had moeten laten. Maar ondertussen staan hier 4 1:24 Airfix vliegtuigen vergelijkbare ruimte in beslag te nemen. Toch mijn dochter eens het huis uit zetten zodat ik de zolder terug krijg.

• eitje84
Ootje70 schreef op woensdag 3 december 2025 @ 11:45:
Hahahaha.... 😂 je kunt er ook iemand in laten wonen denk ik. Heb eens op het punt gestaan hun Panzer IV Late te komen voor 119 euro, had ook geen idee gehad waar ik die had moeten laten. Maar ondertussen staan hier 4 1:24 Airfix vliegtuigen vergelijkbare ruimte in beslag te nemen. Toch mijn dochter eens het huis uit zetten zodat ik de zolder terug krijg.
Mijn vrouw vroeg al of ik zelf in kon gaan zitten... :|

Ik heb 3 1:32 vliegtuigen tegen de akoestische panelen want van het home office hangen, ziet er wel kek uit.

De rest van de modellen staan onder stofkappen omdat de interieurverzorgster er al een paar buitengevecht heeft gesteld. Deze twee 1:16 boys moeten we nog even kijken hoe we die gaan stallen.

• Ootje70

Ootje70

Work hard, model harder

Ik denk ook dat ik die vliegtuigen (als ze af zijn een keer 😬) aan de wand ga hangen. Dat ziet er goed uit, je hebt al eens eerder foto's gedeeld ervan of iemand anders had dat ook.
Pagina: 1 ... 79 80 Laatste