Raampjes zitten er al in.Invisible_man schreef op woensdag 24 februari 2021 @ 11:42:
[...]
Als de ramen kleiner zijn dan zeg maar een centimeter, kan je met micro crystal clear raampjes maken. Dan zou je eerst alles kunnen verven en dan naderhand de raampjes er in zetten. Heb het zelf nog nooit gedaan zo, dus weet de ins en outs zo niet, maar dat blijkt wel vrij goed te werken. Wellicht een optie om op een test stukje eens uit te proberen.
Eerst de romphelften los spuiten zou in ieder geval niet mijn keus zijn, dat krijg je met z'n mooie strakke ronde romp nooit netjes zonder dat je normaal kan vullen en schuren.
Je spuit dan alleen rond de ramen. Dan romp in elkaar en naad wegwerken. Dan de rest van de romp spuiten. Het kan wel werken denk ik maar ik vrees dat je een mismatch krijgt, in mijn ervaring is zelfs met dezelfde verf overspuiten zichtbaar als er meer dan een paar dagen tussen zit.
De decalset heeft ramen dus ik denk dat ik de boel maar vul.

Ook spannend: De demarcatie tussen wit en blauw afplakken en zorgen dat die netjes onder de donkerblauwe bieslijn decal past

[ Voor 6% gewijzigd door Dr. Strangelove op 24-02-2021 11:56 ]
These are my principles. If you don't like them, I have others.