Pro Wrestling (WWE, NJPW, AEW, Indies)

Pagina: 1 2 3 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlwaysNick
  • Registratie: Juli 2018
  • Laatst online: 07-05 14:13

AlwaysNick

“No pain, no gain.”

ArthurMorgan schreef op maandag 4 april 2022 @ 15:38:
Pat McAfee moet ook meer matches krijgen. Deed het meer dan prima.
Logan Paul is een eikel, maar zijn performance was best goed.

Beste match vond ik Becky vs Bianca.

Je zag Steve Austin echt lachen na die mislukte stunner op Mr McMahon :D

Brock vs Roman viel tegen, veel te veel gericht op finishers. Charlotte en Ronda Rousey vond ik ook niks. Helemaal dat einde, dat is al 1000 keer exact zo gedaan.

Vince: Hey Steve KO wil een wedstrijd met je.
Steve: Ben je helemaal gek geworden?
Vince: Je biermerk speelt de hoofdrol.
Steve: Ok waar moet ik tekenen
De 2 ''main events'' vond ik dus niks aan.... Edge vs Styles geweldige match. De beste was toch wel de niet zo suprise return van Cody Rhodes vs Seth Rollins. Maar al met al was WM night 1 de beste WM in 6 jaar tijd. We gaan zien of WWE met Rhodes zijn input weer een fatsoenlijke wrestling show word!

“Fear is the path to the dark side…fear leads to anger…anger leads to hate…hate leads to suffering.” Yoda

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Magic666
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 08-06 19:59

Magic666

No one's neighbour!

Ik kijk eigenlijk alleen nog maar de grote WWE shows, de rest is onderhand een Roman show en daar ben ik echt klaar mee.

AEW komt met rasse schreden om WWE voorbij te streven, wachten op de volgende grote naam die naar AEW vertrekt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AlwaysNick

AlwaysNick

“No pain, no gain.”

Magic666 schreef op dinsdag 5 april 2022 @ 10:27:
Ik kijk eigenlijk alleen nog maar de grote WWE shows, de rest is onderhand een Roman show en daar ben ik echt klaar mee.

AEW komt met rasse schreden om WWE voorbij te streven, wachten op de volgende grote naam die naar AEW vertrekt.
Ik volg RAW en SD nog wel. Maar dit is eigenlijk alleen de interessante matches en promo's. Voor de rest kijk ik wel de PPV (ohja omdat AEW het ook zo noemt is het Premium Live Events... :+ ) maar zelfs die zijn eigenlijk Romans show. Samoa Joe zit nu bij AEW maar ik kan nog niet echt in AEW komen als ik heel eerlijk ben.

“Fear is the path to the dark side…fear leads to anger…anger leads to hate…hate leads to suffering.” Yoda

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twazerty
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 10:16

Twazerty

AVCHDCoder developer

Iemand al tickets geregeld voor WWE Clash at the Castle in Wales?

Wij zouden eigenlijk naar Wrestlemania 36 gaan, maar Corona gooide roet in het eten. Toen bevestigd werd dat WWE met een grote Stadium size show naar Wales kwam direct alles geregeld.

Ruisende versterker: schakel je subwoofer in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brammos85
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 07-06 17:39
Twazerty schreef op zaterdag 21 mei 2022 @ 11:51:
Iemand al tickets geregeld voor WWE Clash at the Castle in Wales?

Wij zouden eigenlijk naar Wrestlemania 36 gaan, maar Corona gooide roet in het eten. Toen bevestigd werd dat WWE met een grote Stadium size show naar Wales kwam direct alles geregeld.
4000 pond voor 2 floor tickets. Koekoek!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twazerty

Twazerty

AVCHDCoder developer

Brammos85 schreef op zaterdag 21 mei 2022 @ 14:48:
[...]

4000 pond voor 2 floor tickets. Koekoek!
Is inderdaad absurd. Wij hebben 2 tickets voor 275 euro p/s in de middle tier. Vond ik meer dan genoeg. Ticketprijs is nog niet eens het ergste. Hotel en reis komt er ook nog bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• polopolo150
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 07-06 19:30
Vince McMahon heeft net aangekondigd dat hij met pensioen gaat. Ben benieuwd wat dat betekent voor de aflevering van vanavond en WWE in de toekomst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic666

Magic666

No one's neighbour!

HHH als opvolger? Of toch Shane?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• polopolo150
Magic666 schreef op zaterdag 23 juli 2022 @ 09:48:
HHH als opvolger? Of toch Shane?
Triple H is nu head of creative. Stephanie McMahon en Nick Khan zijn co-CEO.

Verder zie ik dat Veronica/Talpa de rechten van WWE kwijt is geraakt en dat de afleveringen weer volledig (al is raw wat ingekort) op YouTube staat.

Beter zo. Veronica heeft echt een puinhoop ervan gemaakt. Op TV zonden ze een zeer ingekorte versie van een week eerder uit. Zat je 12 minuten lang naar promo en entrance van Roman Reigns te kijken en gelijk werd er geknipt naar de finish. Was niet te kijken hoe ze dat deden.

Mijn droom is wel nog ooit dat WWE live op TV komt in Nederland, mag van mij ook op een betaalzender of streamingdienst. AEW is misschien nog leuker voor de Nederlandse TV.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic666

Magic666

No one's neighbour!

Ik volg het via andere kanalen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlwaysNick

AlwaysNick

“No pain, no gain.”

Twazerty schreef op zaterdag 21 mei 2022 @ 17:27:
[...]

Is inderdaad absurd. Wij hebben 2 tickets voor 275 euro p/s in de middle tier. Vond ik meer dan genoeg. Ticketprijs is nog niet eens het ergste. Hotel en reis komt er ook nog bij.
Was het vet? Ik wil naar WM 39 maarja duur haha

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Twazerty

Twazerty

AVCHDCoder developer

AlwaysNick schreef op dinsdag 4 oktober 2022 @ 08:33:
[...]

Was het vet? Ik wil naar WM 39 maarja duur haha
Volgens mij geldt het voor bijna iedere sport: thuis op tv zie je veel meer. Kleine poppetjes in de verte en het publiek dat de sfeer maakt.

De sfeer in zowel het stadion als in Cardiff was echt geweldig. Grote hoeveelheden fans die de stad overnemen.

Voor ons is de "noodzaak" om naar WM te gaan nu minder groot geworden. Een nieuwe Premium Event in Europa zullen we overwegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Agent47
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 12:59

Agent47

I always close my contracts.

Okay bump. :)

Ik wil graag zaterdag night 1 kijken. Misschien night 2 van Wrestlemania ook wel.

Hoe doen jullie dit? Ik wil graag een goede stream. Melden jullie je aan bij wwe . Com en betalen jullie dan gewoon voor een maand?

Hoe laat is begint het event qua NL tijd ?

On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brammos85
Agent47 schreef op zaterdag 25 maart 2023 @ 10:35:
Okay bump. :)

Ik wil graag zaterdag night 1 kijken. Misschien night 2 van Wrestlemania ook wel.

Hoe doen jullie dit? Ik wil graag een goede stream. Melden jullie je aan bij wwe . Com en betalen jullie dan gewoon voor een maand?

Hoe laat is begint het event qua NL tijd ?
Geen gezeur, gewoon via WWE zelf live kijken slaan we overigens over met kinderen die vroeg wakker worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Agent47

Agent47

Brammos85 schreef op zaterdag 25 maart 2023 @ 17:24:
[...]

Geen gezeur, gewoon via WWE zelf live kijken slaan we overigens over met kinderen die vroeg wakker worden
Volgens mij is het 01:30 Nederlandse tijd dag het begint :(

Je kunt het dus compleet terug kijken tegen betaling? Via wwe zelf?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Brammos85
Agent47 schreef op zaterdag 25 maart 2023 @ 20:05:
[...]

Volgens mij is het 01:30 Nederlandse tijd dag het begint :(

Je kunt het dus compleet terug kijken tegen betaling? Via wwe zelf?
Watch.wwe.com

Maandje voor €10,-. Toegang tot alle ppv's en een hoop andere shit

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Agent47

Agent47

Brammos85 schreef op zaterdag 25 maart 2023 @ 22:09:
[...]

Watch.wwe.com

Maandje voor €10,-. Toegang tot alle ppv's en een hoop andere shit
Gelukt vanochtend! Night 1 was goed!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twazerty

Twazerty

AVCHDCoder developer

Bij jullie de stream van Money in the Bank ook van erbarmelijke kwaliteit? Erg blokkerig. Lijkt een slechte upscale van SD naar HD te zijn. Een PPV event die reeds is uitgezonden is wel scherp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlwaysNick

AlwaysNick

“No pain, no gain.”

Zo de grote ontslag ronde is ook geweest. Rip Dolph Ziggler

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Agent47

Agent47

Zondag maar weer een tientje lappen en rustig de royal rumble terug kijken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jordioa18
  • Registratie: Januari 2024
  • Laatst online: 10-02-2024
WWE Raw gaat in 2025 naar Netflix!

Buiten de VS heeft Netflix de hoofdprijs geslagen though, alle programma's (zowel Raw, SD, NXT als PLE's) komen naar alle landen die nu opzichzelf WWE Network hebben (waaronder dus Nederland)

https://www.wwe.com/shows...-partnership-january-2025

PS: Wie heeft er zin in de Royal Rumble dit weekend?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Beginning in January 2025, Netflix will be the exclusive new home of Raw in the U.S., Canada, U.K. and Latin America, among other territories, with additional countries and regions to be added over time.
Moeten dus afwachten of en wanneer Nederland (en België) wordt toegevoegd.

Ik ben zelf een beetje gestopt met WWE volgen sinds ze die nieuwe app hebben uitgerold. Daar kan ik echt niet mee overweg. Plus dat ik het wel zat was om steeds 4 weken achter de boel aan te lopen. Als het echt op Netflix komt hier dan ga ik direct weer volgen :)

[ Voor 31% gewijzigd door ArthurMorgan op 23-01-2024 21:27 ]

And that’s the bottom line cause Stone Cold said so

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jordioa18
@ArthurMorgan Je bent dit gedeelte vergeten:
Likewise, as part of the agreement, Netflix will also become the home for all WWE shows and specials outside the U.S. as available, inclusive of Raw and WWE’s other weekly shows – SmackDown and NXT – as well as the company’s Premium Live Events, including WrestleMania, SummerSlam and Royal Rumble. WWE’s award-winning documentaries, original series and forthcoming projects will also be available on Netflix internationally beginning in 2025.
Edit: Op een interview met president Nick Khan vlak na de aankondiging van dit, zei Khan dat de Netflix deal globaal is, buiten de landen die al het WWE Network naar een eigen service hebben verkocht (Peacock in VS bijvoorbeeld). Nederland is juist de kaalste land wat WWE rechten betreft, dus ik vind het niet minder dan redelijk om te schatten dat WWE in Nederland naar Netflix komt

[ Voor 27% gewijzigd door Jordioa18 op 23-01-2024 21:36 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Agent47

Agent47

Jordioa18 schreef op dinsdag 23 januari 2024 @ 21:22:

Buiten de VS heeft Netflix de hoofdprijs geslagen though, alle programma's (zowel Raw, SD, NXT als PLE's) komen naar alle landen die nu opzichzelf WWE Network hebben (waaronder dus Nederland)

Zeker zin in. Denk alleen dat CM Punk hem blind wint voor de storyline met Seth Rollins. Hopen op een paar leuke verrassingen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jordioa18
Agent47 schreef op woensdag 24 januari 2024 @ 13:12:
[...]

Zeker zin in. Denk alleen dat CM Punk hem blind wint voor de storyline met Seth Rollins. Hopen op een paar leuke verrassingen
Stiekem hoop ik dat Gunther anders de men's Rumble pakt, maar CM Punk is ook een goede kans

Voor de Women's Rumble is het wat minder duidelijk wie zal winnen. Ik denk zelf Bayley, maar kan net zo goed Becky of iemand anders zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Agent47

Agent47

Jordioa18 schreef op donderdag 25 januari 2024 @ 16:40:
[...]

Stiekem hoop ik dat Gunther anders de men's Rumble pakt, maar CM Punk is ook een goede kans

Voor de Women's Rumble is het wat minder duidelijk wie zal winnen. Ik denk zelf Bayley, maar kan net zo goed Becky of iemand anders zijn
Daar gaan de geruchten dat AJ Lee een return maakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RazorMaron
  • Laatst online: 09:42
Jordioa18 schreef op dinsdag 23 januari 2024 @ 21:22:

Ik hoop ook dat ze de oude libraries (WCW/WWWF/AWA en oude WWF) meenemen. Dan is het het nog wel waard voor mij.

Me? I'm dishonest, and a dishonest man you can always trust to be dishonest. Honestly. It's the honest ones you want to watch out for, because you can never predict when they're going to say something incredibly stupid.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dglavimans
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 08-06 03:32
Klopt het dat de RR zondag om 3 uur in de nacht is? Wil wel weer eens live kijken eigenlijk. Volg het echt sporadisch een ppv om de zoveel maande en dat is best geinig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RazorMaron
Vince McMahon is aangeklaagd voor sexual trafficking met John Laurinaitis. Lesnar wordt ook in het document benoemd.

Bron: https://www.wrestlinginc....-sex-trafficking-lawsuit/

[ Voor 31% gewijzigd door RazorMaron op 26-01-2024 12:48 ]

Me? I'm dishonest, and a dishonest man you can always trust to be dishonest. Honestly. It's the honest ones you want to watch out for, because you can never predict when they're going to say something incredibly stupid.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jordioa18
RazorMaron schreef op donderdag 25 januari 2024 @ 23:09:
[...]

Ik hoop ook dat ze de oude libraries (WCW/WWWF/AWA en oude WWF) meenemen. Dan is het het nog wel waard voor mij.
Ik lees van worstelnieuwsbronnen (Dave Meltzer) dat op het eind van 2024 het WWE Network stopt en alle content ervan naar Netflix gaat. Dat betekent ook classic content, hoop ik dan.

Zou jammer zijn om classic content te verliezen naar piraterij en de tweedehands DVD markt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jordioa18
RazorMaron schreef op vrijdag 26 januari 2024 @ 12:47:
Vince McMahon is aangeklaagd voor sexual trafficking met John Laurinaitis. Lesnar wordt ook in het document benoemd.

Vince McMahon is afgelopen nacht afgestapt van de TKO raad van bestuur (https://deadline.com/2024...x-trafficking-1235805961/)

Laurinitis was anderhalf jaar geleden bij de eerste berichten al eruit gewerkt. Bronnen (PWInsider) zeggen dat TKO plant om de mensen van Vince z'n garde weg te werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Agent47

Agent47

Nou ik heb de Rumble gekeken. Geef hem een 6 qua cijfer. Weinig spannends, verrassend einde wel. Weinig comebacks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Agent47

Agent47

RazorMaron schreef op vrijdag 26 januari 2024 @ 12:47:

Lesnar zou dus zijn return maken in de Rumble maar daar zijn ze van afgestapt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dglavimans
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 08-06 03:32
Agent47 schreef op zondag 28 januari 2024 @ 10:30:
Nou ik heb de Rumble gekeken. Geef hem een 6 qua cijfer. Weinig spannends, verrassend einde wel. Weinig comebacks.
Vrij saai. Kijk echt sporadisch nog een ppv en dan neem ik een maandje WWE Network.. heb dit vorig jaar denk ik 2x eerder gedaan met veel leukere eventen

Die Royal Rumble had geen verassingen, de vrouwen RR was wel leuk. En zelfs de match met Logan Paul waar ik wat acrobatische dingen verwachtte viel tegen

Zeker niet het opblijven waard geweest helaas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jordioa18
Wie hier heeft het meegekregen dat we waarschijnlijk Roman Reigns vs The Rock gaan krijgen op WrestleMania ipv Reigns vs Cody Rhodes?

Donderdag op vrijdagnacht de WM XL Kickoff presser btw, waar het denk ik officieel wordt gemaakt

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Brammos85
Cody gaat hier echt op 1 of andere manier nog aan toegevoegd worden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GavinTom
  • Laatst online: 05-05-2024
Het is heel goed mogelijk dat we een drievoudige dreigingswedstrijd zien tijdens de Wrestlemania XL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Agent47

Agent47

Nou ik heb maar alvast een maandje aangeschaft weer.

Ik gok op dag 1 dat The Rock en Reigns winnen en dat op dag 2 The Rock heel wordt door zich tegen Reigns te keren en Cody dan eindelijk champion is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Agent47

Agent47

Zo we gaan er dit weekend maar voor zitten. WWE weer voor een maandje aangezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RazorMaron
Wishful thinking, maar ik hoop dat de Hardy’s weer terugkomen tijdens Mania. Ik las wel dat Jeff nog 3-4 weken uit roulatie is.

Nu nog meer wishful thinking: Jeff voor een laatste x de World Title geven.

Laatste stukje hopium: CM Punk later in het jaar title winnen van Rollins, om vervolgens te feuden met Jeff.

Er zijn vier wrestlers die toch wel een speciaal plekje hebben en dat zijn Razor Ramon, The Undertaker, Sting en Jeff Hardy.

Ik blijf het dan ook eeuwig zonde vinden dat we geen Undertaker Vs. Sting hebben gezien toen dat mogelijk was. In plaats daarvan kregen we Shane en de daaropvolgende Mania matches. Tevens nog altijd boos dat Taker heeft verloren van Lesnar tijdens WM XXX. De eerste en laatste keer dat ik een WWE show live heb gezien. Trauma for life.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Brammos85
Ik weet dat het WM weekend is, maar ga die docu van Bray Wyatt kijken. Wow!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Agent47

Agent47

RazorMaron schreef op vrijdag 5 april 2024 @ 15:39:
Wishful thinking, maar ik hoop dat de Hardy’s weer terugkomen tijdens Mania. Ik las wel dat Jeff nog 3-4 weken uit roulatie is.

Nu nog meer wishful thinking: Jeff voor een laatste x de World Title geven.

Laatste stukje hopium: CM Punk later in het jaar title winnen van Rollins, om vervolgens te feuden met Jeff.

Er zijn vier wrestlers die toch wel een speciaal plekje hebben en dat zijn Razor Ramon, The Undertaker, Sting en Jeff Hardy.

Ik blijf het dan ook eeuwig zonde vinden dat we geen Undertaker Vs. Sting hebben gezien toen dat mogelijk was. In plaats daarvan kregen we Shane en de daaropvolgende Mania matches. Tevens nog altijd boos dat Taker heeft verloren van Lesnar tijdens WM XXX. De eerste en laatste keer dat ik een WWE show live heb gezien. Trauma for life.
Sting VS taker was wel vet geweest inderdaad. Jeff Hardy kan echt niet meer. Die is helemaal op. Shane McMahon en z’n voorrang inderdaad, net zoals in de royal rumble..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Agent47

Agent47

Tot nu toe klopt m’n hypothese, morgen day 2 terugkijken. Het moeilijkste is om geen Instagram en TikTok te openen, dan krijg je spoilers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Agent47

Agent47

Publiek van vannacht was echt saai zeg. Doe die WrestleMania alsjeblieft naar Londen of Manchester

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RazorMaron
Agent47 schreef op zondag 7 april 2024 @ 08:07:
[...]

Jeff Hardy kan echt niet meer. Die is helemaal op.
Ik weet nog dat 10 jaar geleden men ook aangaf dat Hardy te oud was om nog te main eventen. Zal waarschijnlijk nu ook wel zo zijn, maar wishful thinking mag altijd. Het doet me wel pijn om reels te zien waarbij je hem best wel wat ziet botchen. Ach ja, het is gewoon de consequentie van zijn wrestling style.

Hoe beoordeel je het product? Ik kijk zelf niet meer wegens tijdgebrek, maar was zelf bezig met het terugkijken van de Golden Era. Het huidige product boeide me vrij weinig meer na 2012-2014.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RazorMaron
Ik heb het niet gekeken, maar ik kan me wel vinden in de results van WM XL. Enige wat ik wel jammer vind is het einde van McIntyre Vs. Rollins en de result van Orton Vs. Paul Vs. Owens.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Agent47

Agent47

Holy sh*t Night 2 was echt perfect! Beste Wrestlemania tot nu toe voor mij.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Twazerty

Twazerty

AVCHDCoder developer

Night 2 was inderdaad Awesome.

Wel gaaf dat er nu een reeks internationale Premium Event zijn: Frankrijk, Saudi Arabië, Schotland, Canada, U.S., Duitsland.

Ik ben er bij in berlijn voor Bash in Berlin :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic666

Magic666

No one's neighbour!

Denk dat Triple H goed bezig is en er lijkt echt een andere wind te waaien daar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brammos85
Was ik dan de enige die Roman liever had zien winnen? Weet niet waar je heen wil met de Bloodline nu het onoverwinnelijke weg is. En solo kunnen ze ook wel bij het grof vuil zetten. En wat gaat Heyman ondertussen doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic666

Magic666

No one's neighbour!

ik was al geruime tijd klaar met dat hele Roman/bloodline geneuzel.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RazorMaron
Brammos85 schreef op woensdag 10 april 2024 @ 15:15:
Weet niet waar je heen wil met de Bloodline nu het onoverwinnelijke weg is. En solo kunnen ze ook wel bij het grof vuil zetten. En wat gaat Heyman ondertussen doen?
Zou je deze vragen ook niet hebben als we twee jaar langer doorgingen met het 'onoverwinnelijke'?

Het kriebelt toch wel weer om Rasslin te kijken. Een Hyves community waar ik vroeger erg actief was is nog in een andere vorm online, weliswaar met een stuk minder leden. Leuk om daar weer bij te zitten en het een en het ander te reviewen.

Zelf zit ik in de 60's/70's en ben ik de pioneer/territorial era aan het kijken en reviewen. Denk aan WWWF (World Wide Wrestling Federation), AWA, WWA, CWFF, AJPW.

Ben daar in een ver verleden mee begonnen maar nooit afgemaakt. Ben denk ik wel al op drie kwart voordat ik kan beginnen met de golden era. Dan is het natuurlijk erg leuk om van week tot week te zien hoe de WWF, AWA, NWA, WCCW (World Class Championship Wrestling) en de Japanse promotions zich tot elkaar verhouden (en met elkaar verstrengelen).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Twazerty

Twazerty

AVCHDCoder developer

Gaan jullie ook wel eens naar live shows?
Al verschillende WWE Live events in Nederland, België en Duitsland bezocht. Raw en Smackdown in de UK, Clash at the Castle in Cardiff, keertje of 7 PWH hier in nederland.

Aanstaanse zaterdag voor het eerst een WxW show in Duitsland, hopelijk is het wat :)

Dit jaar staan verder nog op de agenda: PWH Breda, Smackdown en Bash in Berlin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• polopolo150
In bepaalde delen in Europa is AEW programmering beschikbaar op HBO Max.

Alleen weer niet in Nederland :(

• polopolo150
De Mr. McMahon documentaire op Netflix is echt te gek!

Ben het nu aan het binge watchen en ben bij aflevering 2 nu. Het gaat eigenlijk niet over McMahon maar wel eindelijk een goeie WWE documentaire zonder dat het een echte fantasie is zoals de WWE Network documentaires. Vind het geweldig!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Gister alle afleveringen gekeken. Vond het ook best de moeite waard. Niet dat het nou heel veel extra nieuws bevat. Mijn beeld van Vince is ook niet veranderd erdoor. Beste promotor ooit en een zegen voor de business, maar als persoon zeer discutabel.
Ik ben het dan ook niet eens met de kritiek van sommigen dat het eenzijdig McMahon als bad guy zou neerzetten. Beide elementen komen goed aan bod imho.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Als je nu zoekt op "WWE" op netflix dan zie je de vooraankondiging voor SD vanaf 4 januari, Raw 7 januari en NXT op 8 januari. (Wel met de suffe Amerikaanse datumnotering :P )

Helaas nog steeds niks kunnen vinden over de catalogus of die mee gaat vanaf WWE network naar Netflix.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• polopolo150
Weinig archief van WWE gaat komen op Netflix volgens Wrestling Observer Radio. Willekeurige selectie van recente en oude pay per views gaan er komen, stuk of 40. Dat is het. Geen WCW of andere promoties.

Op de WWE Network werd het zo weinig bekeken dat ze het de moeite niet eens waard vonden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Zonde ik ben er wel mee bezig.

Jammer dat wwe network dan niet alleen daarvoor in de lucht gehouden wordt. Ik ben nog altijd bezig oude afleveringen in chronologische volgorde te bekijken.

Weet iemand hier trouwens of wij AEW op HBO gaan krijgen per 1 januari. Want daar is ook een deal voor. Maar ik kan weinig info vinden of dat ook voor Europa/Nederland gaat gelden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Volgens Netflix is de aflevering van smackdown van komende vrijdag al live te zien.
tot dusver het enige dat voor 1 januari op Netflix komt voor zover ik zie.

AEW op HBO max lijkt alleen USA te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RazorMaron
ArthurMorgan schreef op vrijdag 13 december 2024 @ 17:51:

Jammer dat wwe network dan niet alleen daarvoor in de lucht gehouden wordt. Ik ben nog altijd bezig oude afleveringen in chronologische volgorde te bekijken.
Ik vind dit ook erg jammer. Alhoewel ik al een jaar geen pro wrestling heb gekeken, had ik wel het voornemen om weer verder te gaan met de pioneer era. Zat ondertussen in 1979-1980 en keek er wel naar uit om langzaam te starten met de golden era.

Hopelijk wordt dit materiaal wel nog ergens beschikbaar gesteld, anders moeten we even Jack Sparrow spelen, als het daar al opstaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Je kunt nog even kijken of het via Duitsland wel gaat werken met bijvoorbeeld VPN. Ik begreep dat WWE daar een andere streamingdeal had (Bild?). En dat WWE Network daar wel blijft werken.

even wat quotes van de netflix hulppagina's
Members in the following countries can also watch WWE Raw on Jan. 6, 2025:

Argentina, Australia, Brazil, Canada, Chile, Colombia, Czech Republic, Denmark, Ecuador, Egypt, Finland, Greece, Hong Kong, Hungary, Indonesia, Israel, Kuwait, Malaysia, Mexico, Netherlands, New Zealand, Norway, Peru, Poland, Portugal, Romania, Saudi Arabia, Singapore, Slovakia, Spain, Sweden, Taiwan, Thailand, Turkey, Ukraine, United Kingdom
Weet niet of er Belgische fans hier komen, maar lijkt er op dat ze daar dus moeten wachten.
How soon after live airing will episodes be available on Netflix?
Episodes will be available to watch immediately after the live stream. If watching live isn't supported on your device, these events are available a few days later for you to watch anytime, like other titles.
Dit is ook wel interessant imo:
Live events, special events or other new features may contain commercial breaks across all our plans. TV shows and movies that are not live are free of commercial breaks on ad-free experiences, but they may have other types of commercial content.

Following the end of a live event, commercial breaks will be removed on ad-free experiences.
Dus geen reclame de dag erna.

En voor mij als dove erg belangrijk:
Each live event may have limited audio and subtitle language availability during the livestream. After the event is live, additional audio and subtitle languages will be available (typically a few days after the livestream), just like other titles on Netflix.
Livestream available languages: Arabic, English, French, Hindi, Indonesian (Bahasa), Portuguese (Brazil), Spanish (Castilian), Spanish (Latin America); English closed captioning
----
edit:
France & Belgium: AB1 (Raw, SmackDown & NXT) + WWE Network (Premium Live Events)

Germany, Austria & Switzerland: BILD and ProSieben MAXX (Raw, SmackDown & NXT) + WWE Network (Premium Live Events)
https://www.wwe.com/artic...le-netflix-usa-cw-peacock

[ Voor 14% gewijzigd door ArthurMorgan op 25-12-2024 11:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• polopolo150
ArthurMorgan schreef op maandag 23 december 2024 @ 13:57:
Volgens Netflix is de aflevering van smackdown van komende vrijdag al live te zien.
tot dusver het enige dat voor 1 januari op Netflix komt voor zover ik zie.

AEW op HBO max lijkt alleen USA te zijn.
Deze aflevering gaat blijkbaar ook offline op 1 januari dus een echt library krijgen we dus niet? :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• polopolo150
België houd blijkbaar WWE Network? Zag net dit op Reddit, mocht de oude content echt belangrijk zijn en nog WWE Network hebben.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/UKnatoPkVAyCvKqp1HTxSqQrlLw=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/lQCaWhGtvommOCt3M4StteZ2.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
polopolo150 schreef op zondag 29 december 2024 @ 00:26:
[...]

Deze aflevering gaat blijkbaar ook offline op 1 januari dus een echt library krijgen we dus niet? :/
Ik denk dat dat vooral voor deze aflevering geldt. Geen idee of ze hier een deal met Peacock over hebben gesloten om te kunnen testen of zo. Want in principe is deze aflevering natuurlijk 'te vroeg' omdat die pas ingaat op 1 januari voor de content vanaf dan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Raw komt vannacht ook al op de Nederlandse Netflix.

Lijkt echt dat we testgebied zijn of zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• polopolo150
Als je WWE intikt op Netflix kan je al zien wat er komt. Bij Wrestlemania staat er "vanaf Woensdag" dus echt een 1 januari launch :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• polopolo150
ArthurMorgan schreef op maandag 30 december 2024 @ 08:11:
Raw komt vannacht ook al op de Nederlandse Netflix.

Lijkt echt dat we testgebied zijn of zo.
Goed dat je het zegt! Vanochtend om 04:20 (20 minuten na einde Raw) deed ik Netflix aan om te kijken of ik Raw kon zien. Maar stond er niet op. Nu wel!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Om 3 uur werd ik wakker, toen had ik hem even snel aangezet om te zoeken naar reclame. Dus toen stond hij er wel op.

Overigens geen reclame kunnen vinden. Dus het lijkt erop of die er on the fly uitgeskipt wordt als je later start en 'terugspoelt'. (Niet 100% zeker hoor, het was wel 3 uur 's nachts en ik heb alleen even snel heen en weer gespoeld door dat uur. Wilde verder niks zien van de show zelf ;) )

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• polopolo150
@ArthurMorgan ik zit er nu naar te kijken. Eerste half uur was er geen reclame. Nu een match waar er een reclame break was. Dan gaat de Netflix logo weg en gaat de wrestler minuten lang in een head lock. Dus volgens mij gaan we echt alles zien wat daar gebeurd. :) ik weet niet of ze in Amerika ook reclame gaan uitzenden op Netflix met WWE. Met afgelopen NFL wedstrijden deden ze het in Amerika wel maar de rest van de wereld niet.

Edit: ah wel een Monopoly Go reclame bij een ad break omdat ze WWE sponsor zijn 😂

[ Voor 9% gewijzigd door polopolo150 op 31-12-2024 10:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• polopolo150
ECW December to Dismember 2006 staat op Netflix en ECW/WWE One Night Stand komt vanaf Maart erop :)

Weet niet of het ECW One Night Stand 2005 ppv zal zijn. Ik hoop het erg van wel! Is 1 van mijn favoriete pay per views :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
De ondertiteling lijkt beter te lopen dan op het network. Beeldkwaliteit is ook goed.

Maar ik twijfel heel erg aan of ik verder ga met oude dingen kijken. Er mist veel te veel van RAW, en dat Nitro er niet bij staat maakt het ook wat minder interessant. Ik zat aan de vooravond van monday night war. En dan wil je eigenlijk gewoon alles zien.
Van RAW mist sowieso alles van 2002-2021....
Denk dat ik de rumbles op een rij ga bekijken en dan afwacht wat er verder gaat gebeuren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• polopolo150
Ik heb de Netflix debut live gekeken vannacht! Het ging best goed!

Echter vind ik Raw om live vanuit Nederland te kijken best onwennig. Ik dacht dat het twee uur zou duren omdat het de laatste weken ook echt twee uur duurde maar dit was dus gewoon weer een drie uur Show. Met de hele rare combinatie van veel reclame breaks hebben maar die niet hier te tonen dus zit je gewoon naar kapot veel filler te kijken. Je hebt totaal niet door wanneer er reclame is in Amerika maar ik lijk dus eigenlijk naar een soort pay per view te kijken terwijl er kapot vaak niks gebeurd. Extreem lange entrance bijvoorbeeld of iets dergelijks. Ik hoor dit niet te zien als TV kijker maar door het model dat Netflix heeft gekozen ben ik er wel getuige van.

Ik vind ads echt niet erg dan. Maar drie uur deze versie van Raw kijken was heel onwennig en raar. Ik dacht echt dat het twee uur zou duren. Dat het 04:00 was en Raw nog gewoon doorliep was echt teleurstellend.

Misschien moet ik het opnieuw leren kijken? Waar vroeger een ad break was of een korte entrance als je het terugkeek, gewoon wat anders doen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Agent47

Agent47

Ik vond de RAW opzich een 7,5/10. Keek leuk weg.
Fijn dat alles op Netflix staat. Elke PPV is terug te kijken. Lekker wat nostalgie opdoen.

De docu van MR.Mcmahon keek lekker weg, maar een beetje WWE fan kende bijna alles al, niet heel veel nieuws.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Het was net een 2 uur show uitgesmeerd over 3 uur. Ze hadden de match van Dakota Kai tegen Lyra Valkyria gewoon erbij moeten doen, en die promo van the Rock heel erg moeten inkorten. Dat brak sowieso wat te veel met kayfabe.

Heel veel filler op momenten van de reclames. Dat wordt er 's ochtends ook niet uit geknipt zoals bij SD en NXT helaas. Maar als ik het goed heb kun je zien of iets filler is aan het logo rechts boven van Netflix. Als dat er is dan is het echt onderdeel van de show, en anders filler.
Voordeel voor ons Europeanen is trouwens wel dat de ingame commercials bij ons gewoon vervangen worden door wat er in de ring gebeurd, en dat is geen minutenlange headlock :D (Al zal dat in de VS na de show ook zo zijn denk ik.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• polopolo150
2.5 uur raw vandaag. Was best leuk om naar te kijken! Leuker dan vorige week!

Deze keer was het echt een smooth experience waarbij de uitzending 1 geheel was als er reclame was. Beeld even op zwart en dan erna gaan ze gewoon door waar ze gebleven waren. Vond het wel leuk zo!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• polopolo150
Op Netflix stond geen WWE Saturday Night Main Event en ik dacht dat het een NBC exclusive was waardoor ik het niet legaal kon zien.

Maar blijkbaar wordt het (live) op YouTube uitgezonden. Weet ik het nu ook, haha.

YouTube: Saturday Night's Main Event: Jan. 25, 2025

Zin in de Royal Rumble trouwens komende Zaterdagnacht :D

[ Voor 8% gewijzigd door polopolo150 op 29-01-2025 11:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Ik zat ook al te zoeken zondag :) Kwam er via Reddit gelukkig snel achter. Hoop dat als het contract met peacock in 2026 eindigt wel gewoon echt alles op Netflix gaat komen.

Moet zeggen dat ik nog steeds met een dag of 2 vertraging kijk. De live ondertiteling loopt altijd een paar seconden achter en dat vind ik echt irritant. Na een dag of 1.5 - 2 loopt hij mooi synchroon en zijn de fouten er ook uitgehaald :)
Maar goed nog altijd stukken fijner dan met bijna een maand vertraging kijken.

Royal rumble vind ik het leukste evenement altijd. Dit jaar helemaal, echt helemaal volgepakt met superstars (en een suffe influencer :'( )

[ Voor 12% gewijzigd door ArthurMorgan op 29-01-2025 12:00 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Shaker74
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 06-06 15:36
Joh goh wat leuk. Een o.a. WWE topic.. Wist niet dat er meer mensen waren die dat leuk vinden in NL/tweakers.

Ik ben zelf groot fan. Kijk al sinds de jaren 90... Heb alles meegemaakt. Zelf keek ik altijd op YT wat ellendig was met al die reclame. Gelukkig nu op Netflix. Tip, als je het de dag erna kijkt is het tnt de volledige versie en als je een dagje wacht iets samengevat. Ook fijn dat het ook de PLE's uitzenden. muv Saturday nght dan blijkbaar. Kan niet wachten op WWE 2K25 overigens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shaker74
Hadden jullie het ongeluk gezien van JD? Jeetje zeg..... pfff. Kan toch ook echt goed misgaan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Shaker74 schreef op woensdag 5 februari 2025 @ 14:48:
Hadden jullie het ongeluk gezien van JD? Jeetje zeg..... pfff. Kan toch ook echt goed misgaan...
Ja dat was niet mooi. Hopelijk valt de schade uiteindelijk mee. Al lees ik daar wel verschillende dingen over. Zelf is hij wel redelijk positief en verwacht dat het een paar maanden gaat duren. Maar anderen zijn daar minder zeker over.
Toch hoop ik dat de WWE wel gaat proberen om te voorkomen dat de match doorgaat na zulke momenten. De kans dat er een tweede botch plaats vindt als je geblesseerd bent is natuurlijk nog veel groter. En dan kan het echt supergrote gevolgen hebben. Veiligheid boven story :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shaker74
Hij heeft een bericht gepost. Gebroken ribben en een geperforeerde long. Hij had zomaar zijn nek kunnen breken. Kijk maar naar Big-E die kan nooit meer performen.

Ze maken bijna altijd de wedstrijd af. Alleen aangepast. De scheids communiceerd dat. Maar soms gaan ze idd door terwijl ze dat echt niet moeten doen. Show must go on. De leiding achter de schermen is daar heel hard in. Zeker in de tijd van Vince. Niet verder = Ontslag. Maar gelukkig lijkt dat nu niet meer het geval te zijn met HHH.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ollie_NL
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 05-06 12:38
Mijn zoon kijkt via Netflix tegenwoordig, klopt het dat ze de uitzendingen later optimaliseren en/of dingen eruit halen? Volgens mijn zoon was een uitzending eerst >3 uur en een dag later was de uitzending 2.5 uur

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Ollie_NL schreef op woensdag 5 februari 2025 @ 16:13:
Mijn zoon kijkt via Netflix tegenwoordig, klopt het dat ze de uitzendingen later optimaliseren en/of dingen eruit halen? Volgens mijn zoon was een uitzending eerst >3 uur en een dag later was de uitzending 2.5 uur
Ja dat klopt. Maar ook als je na de live uitzending kijkt duurt het programma niet 3 uur. Hij skipt dan alsnog de plekken waar reclame heeft gezeten.
Na een kleine 2 dagen zijn die delen echt uit het programma weggeknipt, maar ook de ondertiteling is dan aangepast. Hij loopt dan meer synchroon en iets uitgebreider.

Zelf kijk ik altijd direct de volgende dag naar hoe lang de uitzending oorspronkelijk duurt, om daarna zo af en toe te kijken of dat is aangepast zodat ik weet dat ik het kan gaan kijken. (puur zodat de ondertiteling lekker meeloopt :) )

[ Voor 15% gewijzigd door ArthurMorgan op 05-02-2025 16:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shaker74
ArthurMorgan schreef op woensdag 5 februari 2025 @ 16:28:
[...]

Ja dat klopt. Maar ook als je na de live uitzending kijkt duurt het programma niet 3 uur. Hij skipt dan alsnog de plekken waar reclame heeft gezeten.
Na een kleine 2 dagen zijn die delen echt uit het programma weggeknipt, maar ook de ondertiteling is dan aangepast. Hij loopt dan meer synchroon en iets uitgebreider.

Zelf kijk ik altijd direct de volgende dag naar hoe lang de uitzending oorspronkelijk duurt, om daarna zo af en toe te kijken of dat is aangepast zodat ik weet dat ik het kan gaan kijken. (puur zodat de ondertiteling lekker meeloopt :) )
Je kunt het ook aan de tekst zien rechtbovenin als je hem start. Lekker vaag van mij maar weet niet exact wat er stond maar er staat eerst iets van dat dit een eerder gestreamed live event was en als hij aangepast is staat er een andere tekst. Dat viel me iig laatst op dat de tekst niet het zelfde was als dag ervoor. Daar kun je het denk ik ook aan zien. Lekker vaag maar kijk er maar eens naar als je wil.

Dat was overigens ook zo op YT de laatst tijd. Vroeger stond er direct een samenvatting van 1,5uur klaar. de laatst maanden ineens de volle lengte van de show en een paar dagen erna weer een samenvatting.

Ach hoe dan ook ben ik blij dat het weer goed te zien is. YT werd ik erg ongelukkig van met de massa's aan reclame. _/-\o_

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Shaker74
Ik heb even gekeken. Na 1 a 2 dagen staat er een 'bewerkte" versie van de live uitzending op Netflix. Er staat letterlijk "bewerkt" bij. Dan kun je ook spoelen met beeld b.v.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shaker74
Iemand die WWE2K25 gaat aanschaffen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Brammos85
It's good to be a wrestling fan these days ❤️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• polopolo150
Brammos85 schreef op zondag 2 maart 2025 @ 19:10:
It's good to be a wrestling fan these days ❤️
Ben heel benieuwd naar Raw en Smackdown deze week! Begon heel klein beetje klaar te raken met WWE (Afgelopen week bijna niet gekeken) maar nu wel weer benieuwd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shaker74
Elimination Chamber gezien?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Zo om 8 uur eens echt live kijken. Raw in Brussel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
https://www.thesportster....wwe-return-date-revealed/

Aleister Black, oftewel Tom Budgen is een Nederlandse worstelaar die de afgelopen jaren voor AEW heeft geworsteld. Hij is overigens getrouwd met Zelina Vega.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Shaker74
ArthurMorgan schreef op dinsdag 18 maart 2025 @ 07:53:
https://www.thesportster....wwe-return-date-revealed/

Aleister Black, oftewel Tom Budgen is een Nederlandse worstelaar die de afgelopen jaren voor AEW heeft geworsteld. Hij is overigens getrouwd met Zelina Vega.
Hij valt best wel op. Ik vind persoonlijk dat hij het best goed doet. De combi van worstelen/vechtsport ziet er goed uit. benieuwd wat voor een plannen ze met hem hebben. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
De timing van het kampioenschap van Zelina was ook wel erg toevallig :P

/edit: overigens moet hij wel snel het midcard gedeelte uit. Carmello en the Miz zijn niet degenen waar hij lang tegen moet uitkomen.

[ Voor 49% gewijzigd door ArthurMorgan op 20-05-2025 14:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shaker74
ArthurMorgan schreef op dinsdag 20 mei 2025 @ 14:36:
De timing van het kampioenschap van Zelina was ook wel erg toevallig :P

/edit: overigens moet hij wel snel het midcard gedeelte uit. Carmello en the Miz zijn niet degenen waar hij lang tegen moet uitkomen.
Ligt er denk ik aan hoe het publiek hem oppakt denk ik. Zijn stijl is wel lekker hard en verfrissend. tegenstanders moeten echt oppassen dat ze niet te hard worden geraakt. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shaker74
Jeetje zeg.

Zoey Stark ligt eruit. Haar knie blessure is zo erg dat ze met WWE moet stoppen!! En dat op die leeftijd.

En R-Truth en Carlito eruit gegooid. Met name die eerste is erg onhandig en niet zo slim. Volgens mij mocht echt werkelijk iedereen die kerel achter de schermen. Lag al dubbel als ik hem aan zag komen. Erg jammer en niet slim..

[ Voor 3% gewijzigd door Shaker74 op 03-06-2025 08:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
The Miz heeft op twitter al zijn WWE mentions gedelete, Gunther ook.

Ik snap echt niet waar WWE/TKO mee bezig is.

Gisteren tijdens RAW wel veel "We want Truth" chants. Dat is echt oproer aan het worden. In de lockerroom snappen ze er ook echt weinig van. Hopelijk draaien ze dat nog terug.

Carlito vond ik ook leuk binnen Judgement Day. Maar dat ontslag snap ik nog wel. Jammer, maar ok. Maar R Truth is echt bizar.

Wel mooie reactie op reddit over het ontslag van Sarah Logan. "Dat is de verkeerde Logan die ze ontslaan." :D :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shaker74
Ja ik hoop dat ze het terugdraaien van Truth. Onbegrijpelijk. :|

Logan.. Oei.... Dan durf ik bijna niet te zeggen dat ik wel fan ben van de "andere" Logan(s). Ik vind het echt knap dat je zo koud erin stapt en zulke prestaties neerzet. Hij is wel echt high risk. Ik hou daar wel van. Ik kan hem wel hebben. Maar denk dat ik een van de weinige ben. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Agent47

Agent47

R-Truth eruit is echt een schande. Die man is een icoon.

Logan Paul vind ik dan wel oprecht gemaakt voor de WWE. Enorm atletisch, sterk en een enorme heel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shaker74
Agent47 schreef op dinsdag 3 juni 2025 @ 09:16:
R-Truth eruit is echt een schande. Die man is een icoon.

Logan Paul vind ik dan wel oprecht gemaakt voor de WWE. Enorm atletisch, sterk en een enorme heel.
Helemaal mee eens. Hij heeft alles in huis om een echte superster te worden. Zeker als (natuurlijke) heel idd. Het zou mooi voor hem zijn als hij zich zou aansluiten bij een grote factie. We gaan kijken wat ze allemaal hebben bedacht. 8)
Pagina: 1 2 3 Laatste