Toon posts:

Pro Wrestling (WWE, NJPW, AEW, Indies)

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:

• Agent47
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 08:38

Agent47

I always close my contracts.

polopolo150 schreef op maandag 17 september 2018 @ 05:12:
Hell in a cell is echt een pay per view waarbij ik als betalende klant een soort "fuck you" voorschoteld krijg van WWE.

spoiler:
WWE wilt dus Roman Reigns als de nieuwe grote superstar van het bedrijf. Geef hem dan ook zulke matches! Ik had het liefst Braun zien winnen maar willen jullie Roman de top guy maken? Sure, doe dat dan! Maar nu is niemand de winnaar met zulk gebruik van Brock Lesnar. Een "kut" einde was dit.

Ik krijg ook videos binnen van na de match waar het publiek chant "this is bullshit!". Ik geef ze groot gelijk. Dit doe je bij raw, niet een pay per view.
Roman krijgt al een jaar een dikke push, als het niet meer is-.-
Iedereen wilt Braun als champ.

On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.

• polopolo150
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 22-03 19:46
Jordy8 schreef op maandag 17 september 2018 @ 15:21:
Klinkt goed allemaal :')
Ik ga het vanavond kijken/ op de achtergrond aanzetten. Niet al te hoopvol dus :+
Het is gelukkig niet zoals Backlash dat het een marteling was om te kijken :P

Nintendo Switch | NVIDIA Shield TV 2019 | Xbox Series X | CHUWI HeroBox Mini | Poco X3 NFC 128 GB | AOC Q3279VWFD8 | Google Home Max | Sony WH-1000MX3 | Edifier R2000DB

• Agent47

Agent47

polopolo150 schreef op maandag 17 september 2018 @ 16:22:
[...]

Het is gelukkig niet zoals Backlash dat het een marteling was om te kijken :P
Wrestlemania en mijn persoonlijke voorkeur: Royal Rumble, zijn het leukst:)

• Jordy8
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 10-03 08:22
Vond het wel meevallen moet ik zeggen. Behalve het einde dan, dat sloeg helemaal nergens op natuurlijk.

• polopolo150
Ik zit nu Raw te kijken en ik besef me nu eigenlijk pas dat Hell In A Cell main event een cash-in was van Braun.

Bij Raw is er geen koffer te bekennen bij Braun. We hebben nu gewoon twee jaar op rij vrij nutteloze cash-ins gehad. Pff :-(

Nog erger. Weer een (Saudi Arabië) house show die gehyped word op WWE TV. Met de verwachting dat dit een herhaling van Greatest Royal Rumble wordt, een verwaarloosbare WWE Network event, is dit toch eentonige boeking? De face winnen van de heels, en je bent klaar!

De WWE Network era laat nu toch echt z'n nadelen zien. Kwantiteit boven kwaliteit. In de eerste drie dagen van de week heb je gewoon 9 uur WWE In-Ring programmering. De pay per views niet meegerekend. Mag het ietsjes minder en tegelijk veel beter aub?

[Voor 3% gewijzigd door polopolo150 op 18-09-2018 22:52]

Nintendo Switch | NVIDIA Shield TV 2019 | Xbox Series X | CHUWI HeroBox Mini | Poco X3 NFC 128 GB | AOC Q3279VWFD8 | Google Home Max | Sony WH-1000MX3 | Edifier R2000DB

• Brammos85
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 22-03 19:47
polopolo150 schreef op maandag 17 september 2018 @ 05:12:
Hell in a cell is echt een pay per view waarbij ik als betalende klant een soort "fuck you" voorschoteld krijg van WWE.

spoiler:
WWE wilt dus Roman Reigns als de nieuwe grote superstar van het bedrijf. Geef hem dan ook zulke matches! Ik had het liefst Braun zien winnen maar willen jullie Roman de top guy maken? Sure, doe dat dan! Maar nu is niemand de winnaar met zulk gebruik van Brock Lesnar. Een "kut" einde was dit.

Ik krijg ook videos binnen van na de match waar het publiek chant "this is bullshit!". Ik geef ze groot gelijk. Dit doe je bij raw, niet een pay per view.
Ik had niet zo'n last van Brock. Het was voor mij een enorme verrassing en ik vond het awesome hoe hij die deur uit de cell trapte. Zolang ze hem geen champ maken en af en toe op laten dagen, prima. Dan kan je eerder iets zeggen over de andere mensen rond die match. Leuke spot van Rollins en Ziggles, maar waar waren Ambrose en Drew? Iets gemist? Die stonden boven op de cell, toen kwam die spot van Rollins en heb ik ze niet meer gezien. Stiekem eraf geklommen?

Ook Foley was compleet inwisselbaar. Zoveel mogelijkheden (zeker gezien hoe fit hij leek) en er dan *helemaal niets* mee doen, jammer. Dat het een no contest is geworden? Ach, dan kan je de feud nog lekker even doortrekken. Braun / Roman zal wsl pas op WM eindigen met een titlewin van Strowman.

Je moet bij Strowman overigens ook oppassen dat het niet te ééndimensionaal wordt. Al die 'get these hands' catchphrases komen me nu al mijn keel uit...

Dus dat! Overigens vond ik Hardy / Randy 'boring' Orton voor de verandering ook wel weer eens de moeite waard. Nare plek op zijn been hield Orton daar aan over zeg, brrrr.

Edit: Oh, en dan nog iets: STOP met die overduidelijke klimgaten in de Cell! Als je het niet op de normale manier lukt om daar bovenop te komen dan doe je het maar niet!

[Voor 4% gewijzigd door Brammos85 op 20-09-2018 14:16]

• polopolo150
Ben er een beetje laat mee maar Super Showdown was opzich een leuke (global) pay per view. :)

Shawn Michaels is gewoon terug in Pro Wrestling. Eigenlijk echt nooit gedacht dat hij terug zou keren maar ik denk dat het geld van Saudi Arabië hem toch heeft overgehaald om een comeback te maken. Aannemend dat hij een rol gaat spelen in Crown Jewel of (Greatest) Royal Rumble.

Ook blij dat er eindelijk een title change is in de Cruiserweight division. Jammer dat dit de eerste (echte) match was voor de title sinds Cedric Alexander het heeft. Er wordt volgens mij echt niks gedaan met die hele divisie.

Ik kijk niet echt heel erg uit naar de komende weken. Evolution klonk als idee echt heel goed maar is voor mij verpest door de return van legends en voornamelijk The Bella Twins. Ben heel erg bang dat ik Botchamania kan kijken en dat ik dan een samenvatting van de hele ppv heb gezien. Verder over een maand nog een global pay per view/overpriced house show. Als Greatest Royal Rumble over niets ging, dan zal Crown Jewel vast wel hetzelfde zijn.

Dus de echt interessante pay per view is pas Survivor Series? Misschien zelfs Royal Rumble als ze weer Raw vs Smackdown doen als vorig jaar.

[Voor 6% gewijzigd door polopolo150 op 08-10-2018 16:06]

• Brammos85
Wanneer heb jij voor het laatst een *goede* Survivor Series gezien? Met de WCW-ECW invasion? ;) Over het algemeen wordt dit heel erg opgeklopt, maar verwachtingen worden die PPV zelden waargemaakt.

• polopolo150
Op dit moment is er een controverse gaande over het laten doorgaan van Crown Jewel in Saudi Arabië. WWE heeft het nog steeds niet gecanceld terwijl de hele wereld in rep en roer is over de gebeurtenissen binnen de Saudische consulaat in Turkije.

Ik denk dat de wereld niet wilt dat het doorgaat. De worstelaars willen niet. Verder denk ik dat dit WWE schaad als ze een toernooitje doen "wie de beste is van de wereld" met deze omstandigheden. Het hele reclame wat dit voor het land brengt is gewoon niet het moment nu.

Toch wil Vince McMahon blijven gaan. Ik vind dat echt heel raar. Echter als ik met mijn vrienden praat dan zeggen ze dat het allemaal niet zo'n probleem is dat het doorgaat want WWE moet aan hun geld komen zeggen ze.

Wat vinden jullie?

Edit over Raw:

spoiler:
Dat is wel erg. Heb je jaren lang zo erg Roman Reigns geboo'd. Moet hij op zo'n manier zijn titel kwijtraken.

[Voor 8% gewijzigd door polopolo150 op 23-10-2018 14:10]

• Brammos85
Niet gaan. Maar geld is leidend, dus die zijn er gewoon. En och,arme Roman :(

• polopolo150
Er is breaking news (officieel wel geruchten) dat Becky Lynch vanwege afgelopen Raw is injured.

Ik hoop echt dat de match doorgaat! Zowel Becky Lynch als Ronda Rousey zijn goed geboekt geweest dit jaar dus had een mooie match kunnen zijn! Ik hoop dat ze snel beter wordt en weer in de ring is!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 22-03 17:55
Zou Becky dan toch een gebroken neus hebben?

• polopolo150
Deadsy schreef op dinsdag 13 november 2018 @ 22:24:
Zou Becky dan toch een gebroken neus hebben?
Geruchten gaan inderdaad om een gebroken neus of een hersenschudding. De grote dirty sheets melden dat detail niet op dit moment.

Ik denk dat we er zometeen in Smackdown er wat over horen samen met een vervanging van de match.

• Deadsy
polopolo150 schreef op dinsdag 13 november 2018 @ 22:28:
[...]

Geruchten gaan inderdaad om een gebroken neus of een hersenschudding. De grote dirty sheets melden dat detail niet op dit moment.

Ik denk dat we er zometeen in Smackdown er wat over horen samen met een vervanging van de match.
Regel van WWE is dat je bij een grote klap op je hoofd naar het ziekenhuis moet voor een scan.
Dus kans dat ze daar iets gezien hebben.

ZOu jammer zijn.
Ze bleef gewoon doorgaan met dat bloed op haar gezicht, backstage reageerde men hier goed op en in de social media ontstond er daardoor ook een beetje een hype richting Survivor Series.

Mja misschien heeft ze niets en is dit gewoon een storyline die ontstaan is vanwege het bloed.

• polopolo150
Zou wat zijn als WWE iedereen belazerd met hun lekken. :P Bryan Alvarez tweet dit net:

Verder circuleert hier footage hoe Nia Jax dit bij Becky Lynch heeft gedaan. Echter krijg ik de video niet geopend :( (op mijn mobiel wel :P)

[Twitter: https://twitter.com/briantheguppie/status/1062450845911080960]

[Voor 3% gewijzigd door polopolo150 op 13-11-2018 23:35]

• Deadsy
polopolo150 schreef op dinsdag 13 november 2018 @ 23:25:
Zou wat zijn als WWE iedereen belazerd met hun lekken. :P Bryan Alvarez tweet dit net:

[Twitter]

Verder circuleert hier footage hoe Nia Jax dit bij Becky Lynch heeft gedaan. Echter krijg ik de video niet geopend :( (op mijn mobiel wel :P)

[Twitter]
Video werkt voor mij ook niet op mobiel.
In deze link staat een video die wel op mobiel werkt.

https://comicbook.com/wwe...e-raw-nia-jax-concussion/

Flinke klap.

• polopolo150
spoiler:
Het feit dat ze deze aankondiging van Becky's injury aan de commentary doen (publiek weet van niks) en ook nog Nia's attack laten zien kan dit misschien wel een work zijn Ook geen nieuws over de match.

Heb net pas Smackdown aangezet dus misschien mis ik nog een storyline. :)

Edit: Heb Smackdown afgekeken. Interessant! Zie het nog steeds gebeuren dat de injury van Becky een work kan zijn. :P

[Voor 21% gewijzigd door polopolo150 op 14-11-2018 21:08]

• polopolo150
Zit WWE weer in een dipje? Misschien ik in ieder geval wel want na Survivor Series vind ik RAW eigenlijk echt niet leuk. En daardoor ook gelijk minder zin in Smackdown.

Zijn er mensen die het wel nog actief volgen? Of iemand anders die nog een promotie weet waar het nu "aan" is? :)

• Brammos85
polopolo150 schreef op dinsdag 4 december 2018 @ 18:16:
Zit WWE weer in een dipje? Misschien ik in ieder geval wel want na Survivor Series vind ik RAW eigenlijk echt niet leuk. En daardoor ook gelijk minder zin in Smackdown.

Zijn er mensen die het wel nog actief volgen? Of iemand anders die nog een promotie weet waar het nu "aan" is? :)
Pff, WWE. Raw van vorige week was echt een slap in the face. Zo enorm slecht. Smackdown, tsja, was wel lekker bezig, maar behalve Becky / Charlotte interesseert het me ook niet héél erg. Ik hoop dat het tegen de Rumble en WM season weer wat spannender wordt, verder is het voorlopig even uitzitten.

• polopolo150
Zijn er hier mensen die NJPW Wrestlekingdom 13 gaan kijken vanaf 09:00 op 4 januari? Aangezien dat in onze tijd is weet ik niet of het nodig is om de spoilers tag te gebruiken. Wat vinden jullie?

Dit is toch wel naast Wrestlemania de pay per view van het jaar waar ik graag naar kijk. Wie weet kijk ik het live. <3

• DidierB
  • Laatst online: 06-03 09:19

DidierB

Meester in meesterlijk zijn.

polopolo150 schreef op woensdag 2 januari 2019 @ 13:20:
Zijn er hier mensen die NJPW Wrestlekingdom 13 gaan kijken vanaf 09:00 op 4 januari? Aangezien dat in onze tijd is weet ik niet of het nodig is om de spoilers tag te gebruiken. Wat vinden jullie?

Dit is toch wel naast Wrestlemania de pay per view van het jaar waar ik graag naar kijk. Wie weet kijk ik het live. <3
Preshow van wrestle kingdom was iniedergeval zeer vermakelijk.

Rest moet ik nog kijken. Maar is standaard elk jaar dat me Vrouw en ik dat kijken.

• polopolo150
Net eindelijk gekeken. Was wel okay. :D

Wel lachen dat iedereen van The Elite (+ Kenny Omega) heeft verloren. Ik denk dat de aankonding van All Elite Wrestling promotie eigenlijk een spoiler is voor deze Wrestlekingdom. Hierdoor verbaasde me de results eigenlijk niks.

Edit: Kenny Omega heeft aangekondigd weg te gaan bij njpw. Dus heel misschien de nummer 30 voor Royal Rumble later deze maand? :D

[Voor 28% gewijzigd door polopolo150 op 07-01-2019 12:30]

• DidierB

DidierB

polopolo150 schreef op zondag 6 januari 2019 @ 18:25:
Net eindelijk gekeken. Was wel okay. :D

Wel lachen dat iedereen van The Elite (+ Kenny Omega) heeft verloren. Ik denk dat de aankonding van All Elite Wrestling promotie eigenlijk een spoiler is voor deze Wrestlekingdom. Hierdoor verbaasde me de results eigenlijk niks.

Edit: Kenny Omega heeft aangekondigd weg te gaan bij njpw. Dus heel misschien de nummer 30 voor Royal Rumble later deze maand? :D
Hopelijk tekent Omega bij Aew.

Ben echt een Young Bucks fanboy. Laatste keer dat ik wwe keek was volgens mij vorig jaar met Wrestlemania..

Tegenwoordig is het alleen Roh. Njpw. Tna en verdere indies.

• polopolo150
Als ik jullie was zou ik de Double Or Nothing Rally kijken. Zo is nu bekend dat Neville en Chris Jericho naar AEW gaan. En nog veel meer!

• DidierB

DidierB

polopolo150 schreef op woensdag 9 januari 2019 @ 00:01:
Als ik jullie was zou ik de Double Or Nothing Rally kijken. Zo is nu bekend dat Neville en Chris Jericho naar AEW gaan. En nog veel meer!

[YouTube: All Elite Wrestling]
Hell yeah.

Ben super stoked.. Ook voor Britt Baker (Vrouw van Adam Cole Bay Bay)

• Brammos85
polopolo150 schreef op woensdag 9 januari 2019 @ 00:01:

[YouTube: All Elite Wrestling]
Waarom moet ik dan nog kijken? ;)

Ik vond de rally niet heeeeel bijzonder. Jericho was een leuke surprise, maar die man staat erom bekend niet gebonden aan WWE te zijn. Verder mag ik hopen dat AEW potten gaat breken, dan voelt Vince de noodzaak tot het maken van een degelijk product wellicht weer eens.

• Agent47

Agent47

Royal Rumble komt er weer aan :)
Blijft altijd leuk in de hoop op verrassingen / returns.
Ik denk dat Drew een push krijgt. Ik denk dan ook dat Drew hem wint of Seth Rollins.
Hoop altijd nog op een terugkeer van Batista.

• Brammos85
Agent47 schreef op donderdag 10 januari 2019 @ 10:15:
Hoop altijd nog op een terugkeer van Batista.
Kans lijkt klein. Heeft al getekend voor een film die in WM season aan het filmen is. Bovendien was het plan om tegen Trips te vechten, en die zal weinig kunnen na de GRR

• Agent47

Agent47

Brammos85 schreef op donderdag 10 januari 2019 @ 15:17:
[...]

Kans lijkt klein. Heeft al getekend voor een film die in WM season aan het filmen is. Bovendien was het plan om tegen Trips te vechten, en die zal weinig kunnen na de GRR
Die promo op SmackDown nodige wel uit, maar dacht ergens te lezen dat het wederom niet doorging.

• polopolo150
Kijken jullie morgen uit naar de eerste NXT UK Takeover pay-per-view op WWE Network?

Ik vind het enorm vet dat ik iets van WWE in onze eigen tijd kunnen kijken. Het zal om 20:00 worden uitgezonden. Wel vond ik de go-home episodes van NXT UK deze week niet zo heel erg hype makend.

Ben nog steeds benieuwd of ik spoiler tags moet gebruiken mocht ik er live iets over posten of niet. :P

• Agent47

Agent47

Gaan geruchten dat Batista toch terug komt met Royal Rumble, hem wint en tegen Lesnar gaat met Wrestlemania. HHH schijnt een blessure te hebben.

Lesnar wint sowieso van Braun.
Ronda blijft ook alles winnen.

• polopolo150
Dat was wel een mooie begin voor een Takeover.

Heb opzich wel genoten van NXT UK Takeover: Blackpool :)

spoiler:
Blij met Toni Storm als champion. Vooral omdat ze een kut week heeft gehad. En WALTER in WWE :D

• Agent47

Agent47

• polopolo150
Dat zou wat zijn!

Wat een raw was dat zeg. Braun Strowman sloopt een deel van de limousine van Mr. McMahon en hij is ineens z'n title shot kwijt. Blijkt dat hij nooit die match zou krijgen.Verder zijn de NXT "debuts" van afgelopen maandagnacht enorm slecht gedaan en ik kan niet geloven dat WWE in current era nog een "Oeps, Alexa Bliss was nog bezig met omkleden en is bijna topless" spot doet waar Otis Dozovic raar/geil op reageert.

Ik vond het qua matches één van de betere raws van current era. Maar qua story was het echt wtf.

• Agent47

Agent47

polopolo150 schreef op woensdag 16 januari 2019 @ 15:05:
Dat zou wat zijn!

Wat een raw was dat zeg. Braun Strowman sloopt een deel van de limousine van Mr. McMahon en hij is ineens z'n title shot kwijt. Blijkt dat hij nooit die match zou krijgen.Verder zijn de NXT "debuts" van afgelopen maandagnacht enorm slecht gedaan en ik kan niet geloven dat WWE in current era nog een "Oeps, Alexa Bliss was nog bezig met omkleden en is bijna topless" spot doet waar Otis Dozovic raar/geil op reageert.

Ik vond het qua matches één van de betere raws van current era. Maar qua story was het echt wtf.
Hij deed het puur voor de marketing en verkoop van de tickets voor RR inderdaad. Braun schijnt nog niet helemaal fit te zijn met zijn ellegeboog ook.

Heb erg veel zin in de RR. Ik vind het altijd lastig. Ik kijk hem op maandagavond altijd omdat ik werk overdag, wil overdag niks mee krijgen maar moet me echt inhouden om geen sites te bezoeken.

• polopolo150
Agent47 schreef op donderdag 17 januari 2019 @ 13:43:
[...]

Heb erg veel zin in de RR. Ik vind het altijd lastig. Ik kijk hem op maandagavond altijd omdat ik werk overdag, wil overdag niks mee krijgen maar moet me echt inhouden om geen sites te bezoeken.
Ja dat ken ik. Het is vooral frustrerend dat WWE zo actief is op social media. Zo had een vriend van me twee jaar geleden op een schip moeten werken ergens in Europa. Zat die even op snapchat, zag hij in de Stories tabblad heel groot dat Randy Orton heeft gewonnen. :P

Ik ga de Royal Rumble wel live kijken met vrienden. Gek genoeg lukt het me vaak om pay per views live te kijken en mijn vrienden zijn studenten dus die maken wel tijd. :P

Ik heb er ook echt veel zin in! Heb net mijn WWE Network verlengd en ben weer bezig met mijn projectje om alle Royal Rumble's te kijken. Zit nu bij 1995. Ik snap wel dat veel mensen toendertijd hebben afgehaakt. Allemaal gimmick worstelaars. :P

• polopolo150
Net de Royal Rumble en NXT Takeover gekeken achter elkaar met vrienden. Was best leuk opzich.

spoiler:
wat ik echter wel heb is dat voor zo'n grote rumble dat ik de mannen Royal rumble wat vind tegenvallen. Nia Jax die nummer 30 is vind ik een beetje meh. Maar mijn verwachtingen waren dan ook toren hoog met hoe de pay per view verliep. Ik had alleen een veel grotere surprise verwacht dan Jeff Jarret.

• polopolo150
Ik had niet gedacht dat Elimination Chamber ppv dit jaar best leuk zal worden. Had er geen verwachtingen van maar ik ben blij dat ik het live heb gezien :)

• Agent47

Agent47

Batista is back!!!!

• polopolo150
Interessant dat zelfs een 70 jarige man niet veilig is in WWE :P

• Brammos85
Boei! ;) De enige interessante return deze week is van

spoiler:
Kevin Owens!

Degelijke opbouw wel naar die return. Was Batista al een beetje vergeten aangezien Trips te geblesseerd leek om te vechten. Om dan al die heisa te maken voor Flair's verjaardag en hem vervolgens niet eens op te komen laten dagen in de ring, maar aan gort te laten geslagen worden door Big Dave, goede keuze! Fijn van Ric ook dat hij dit wilde doen.

Kan sowieso wel interessant worden. De match zelf zal niet bijzonder zijn, maar Batista genereert door zijn nieuwe status als filmster wel een hoop mainstream media buzz

[Voor 53% gewijzigd door Brammos85 op 27-02-2019 11:53]

• Agent47

Agent47

Brammos85 schreef op woensdag 27 februari 2019 @ 11:51:
[...]

spoiler:
Kevin Owens!

Degelijke opbouw wel naar die return. Was Batista al een beetje vergeten aangezien Trips te geblesseerd leek om te vechten. Om dan al die heisa te maken voor Flair's verjaardag en hem vervolgens niet eens op te komen laten dagen in de ring, maar aan gort te laten geslagen worden door Big Dave, goede keuze! Fijn van Ric ook dat hij dit wilde doen.

Kan sowieso wel interessant worden. De match zelf zal niet bijzonder zijn, maar Batista genereert door zijn nieuwe status als filmster wel een hoop mainstream media buzz
Hij zal hem wel verliezen, voor mij helaas. Ik ben altijd fan geweest van Dave.
Triple H wordt face. Triple H heeft ook nooit gewonnen van Batista dus zal wel zo worden aangezien hij toch een hoge status heeft en alle eer naar zichzelf zal gaan strijden.

Die spoiler is sowieso waar, wel jammer want gunde die ander ook eindelijk eens iets.

• Agent47

Agent47

Brammos85 schreef op woensdag 27 februari 2019 @ 11:51:
[...]

spoiler:
Kevin Owens!

Daarnintegen is het geschreven script wel oldschool, erg fijn gefilmd vond ik! Zal wel werk van Paul Heyman zijn. Maar eerst hoe die camera man werd meegesleurd en dan van dichtbij, complimenten!

• polopolo150
Ik kan niet geloven dat het volgende week Zondag al Fastlane is. En enige match die aandacht krijgt is de WWE title match :P

Wikipedia: Fastlane (2019)

Dus blijkbaar zijn er meer matches. Oli Davies van WrestleTalk noemde het voor de grap Sunday Night Raw. Volgens mij is het echt zo. :P

• Brammos85
polopolo150 schreef op woensdag 27 februari 2019 @ 20:37:
Ik kan niet geloven dat het volgende week Zondag al Fastlane is. En enige match die aandacht krijgt is de WWE title match :P

Wikipedia: Fastlane (2019)

Dus blijkbaar zijn er meer matches. Oli Davies van WrestleTalk noemde het voor de grap Sunday Night Raw. Volgens mij is het echt zo. :P
WWE heeft véél te veel PPV's, dat is al tijden duidelijk. Zeker in WM season, waar je na de Rumble eigenlijk alleen maar opbouw hebt naar WM, is het onzin om dan ook nog 2 (!) (!) ppv's in die tussenliggende periode te doen. Lekker focus op WM houden. Maar ja, geld is geld, dus waarom niet..

• polopolo150

spoiler:
Kurt Angle laatste match wordt tegen Baron Corbin. Braun Strowman krijgt een match in de pre show van WrestleMania. :?

Het enige wat ik een kaliber van een match vind is HHH tegen Bautista. Voor de rest vind ik dit een teleurstellende match card voor het grootste pro wrestling event van het jaar. Nou is dat opzich niet zo erg als Wrestlemania maar 4 uur duurde zoals paar jaar geleden. Maar Forbes reageert dat het nog langer gaat duren dan de 7 uur van vorig jaar. (inclusief pre show)

Stik erin WWE.

• Brammos85
polopolo150 schreef op dinsdag 19 maart 2019 @ 19:22:
[Afbeelding]

spoiler:
Kurt Angle laatste match wordt tegen Baron Corbin. Braun Strowman krijgt een match in de pre show van WrestleMania. :?

Het enige wat ik een kaliber van een match vind is HHH tegen Bautista. Voor de rest vind ik dit een teleurstellende match card voor het grootste pro wrestling event van het jaar. Nou is dat opzich niet zo erg als Wrestlemania maar 4 uur duurde zoals paar jaar geleden. Maar Forbes reageert dat het nog langer gaat duren dan de 7 uur van vorig jaar. (inclusief pre show)

Stik erin WWE.
Ik snap de frustratie. Card spreekt me op Trips / Batista en wellicht de women's triple threat amper aan. Angle tegen Corbin zetten voor zijn laatste match is een f*cking schande. Wat ze met Strowman aan het doen zijn ook. Wat heeft die in godsnaam gedaan om zo behandeld te worden?

Waar is Cena? Waar is Taker? Wat is er gebeurd met Bray Wyatt? Zoveel vragen..

• polopolo150
Zijn er mensen die deze nacht WWE NXT Takeover gaan kijken?

Ik ben wel van plan om te kijken :)

• Brammos85
polopolo150 schreef op vrijdag 5 april 2019 @ 08:37:
Zijn er mensen die deze nacht WWE NXT Takeover gaan kijken?

Ik ben wel van plan om te kijken :)
Fck no, ik heb een baby en ben gehecht aan mijn slaap :+ Maar we gaan hem wel terugkijken hoor, al is het alleen maar voor Neerlands trots

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Deadsy
the womens triple threat match had nooit een triple threat moeten zijn. Gewoon 1 tegen 1.
Hiermee geven ze gewoon aan dat Rousey niet gaat verliezen.
Batista tegen Triple H kan conditioneel een probleem worden, dus hoop dat het geen trage match word.

Cena heeft een pauze, en wat ze met Bray doen vind ik echt jammer. Is een van de beste talenten in hun roster.

Hoop dat er nog een verassing komt bij de match van Angela anders word dit echt een domper.

• polopolo150
Ik heb NXT Takeover dus vannacht gekeken en het was echt vet. Ze blijven het met elke pay per view maar overtreffen!

In dat opzicht is @Brammos85 wel slim. Hij zit er waarschijnlijk nu fris en fruitig bij en ik ben helemaal kapot. :P

Deze nacht is er ook nog ROH/NJPW G1 Supercard. Als ik echt niet kan slapen kijk ik die misschien ook wel. Maar liefst kijk ik het morgen. :)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Brammos85
polopolo150 schreef op zaterdag 6 april 2019 @ 16:48:
Ik heb NXT Takeover dus vannacht gekeken en het was echt vet. Ze blijven het met elke pay per view maar overtreffen!

In dat opzicht is @Brammos85 wel slim. Hij zit er waarschijnlijk nu fris en fruitig bij en ik ben helemaal kapot. :P

Deze nacht is er ook nog ROH/NJPW G1 Supercard. Als ik echt niet kan slapen kijk ik die misschien ook wel. Maar liefst kijk ik het morgen. :)
Baby was om half 6 wakker, dus nee. So far alleen de tag match gezien en die was waarschijnlijk al beter dan heel WM gaat zijn

• polopolo150
Net wrestlemania afgekeken. Was best leuk.

spoiler:
verrassend dat alle titles zijn overgegaan op iemand anders haha

Alleen duurde het veels te lang. Iets minder van 7.5 uur inclusief pre show. Michael Cole was schoor tijdens de main event. En het publiek (inclusief ik) waren uitgeput op het eind. Ik hoop dat WWE zich echt nog eens een keer bedenkt met al deze uren content. Het ouderwetse 4 uur was gewoon perfect voor wrestlemania.

Nu gaat over 6 uur m'n wekker maar kan ik nu pas beginnen om te kijken of ik kan slapen. En dan heb je morgen ook nog Raw en dag erna smackdown. Pfoe.

• Agent47

Agent47

Raw! na Wrestlemania viel ook weer vies tegen vond ik.
Deze week superstar shake up toch?

• Brammos85
Agent47 schreef op maandag 15 april 2019 @ 11:27:
Raw! na Wrestlemania viel ook weer vies tegen vond ik.
Deze week superstar shake up toch?
Yup, zowel op SD als op RAW inmiddels geweest. Wel wat interessante wisselingen. Reigns naar SD is gedurfd, aangezien ze die man altijd als wonder boy no. 1 zagen. Om die dan naar de 'B' show te sturen is ook nogal wat. Ook irritant dat Black en Ricochet als tag-team gedraft zijn. Laat die toch gewoon fijn hun eigen gang gaan.

• Agent47

Agent47

Brammos85 schreef op woensdag 17 april 2019 @ 15:29:
[...]

Yup, zowel op SD als op RAW inmiddels geweest. Wel wat interessante wisselingen. Reigns naar SD is gedurfd, aangezien ze die man altijd als wonder boy no. 1 zagen. Om die dan naar de 'B' show te sturen is ook nogal wat. Ook irritant dat Black en Ricochet als tag-team gedraft zijn. Laat die toch gewoon fijn hun eigen gang gaan.
Vroeger waren die drafts veel leuker en spannender. Met die kaartjes die steeds geswitched werden.

• Brammos85
Agent47 schreef op donderdag 18 april 2019 @ 12:07:
[...]

Vroeger waren die drafts veel leuker en spannender. Met die kaartjes die steeds geswitched werden.
Vroeger was alles beter :+

• polopolo150
Roman Reigns naar Smackdown zal denk ik toch te maken hebben dat het programma naar FOX gaat later dit jaar. Hun betalen dik ervoor en Roman Reigns is van de full-timers toch de grootste ster in de ogen van WWE.

• polopolo150
Overmorgen wordt het voor het eerst in weken dat ik weer pro wrestling ga kijken. Ik had echt helemaal niks met de raw en smackdown sinds wrestlemania. De zogenoemde reset van WWE is bij wijze van spreken drie weken later (eerst Raw/smackdown after mania waar geen story wordt gebouwd. Daarna superstar shakeup. Pas daarna de eerste reguliere uitzending) en ik vond het niet perse veel soeps. Het beetje nieuws wat ik volg blijkt dat WWE in een nog ergere kijkcijfer crisis zit dan eerst. En we gaan gewoon vrolijk door met Charlotte vs Becky Lynch. En oh ja. Een klap uitdelen aan Becky Lynch? Instant titleshot!

Dus heb me ingenomen om het bij pay per views te houden nu. Ondanks dat wel zin om Money in the Bank te kijken! Vind de ladder matches altijd leuk. Ik wou er speciaal voor vrij vragen er vanuit gaande dat het na Backlash zou komen. Maar backlash is nooit gekomen, dat wordt gelijk money in the bank. Was beetje kort dag om nog vrij te vragen. Met summerslam denk ik wel vrij te vragen, pak ik de raw en smackdown er live ook achteraan. :) Moet WWE wel echt veel leuker worden dan dat het nu is. :P

Acties:
  • 0Henk 'm!

• polopolo150
:')

spoiler:
Brock Lesnar die de MITB wint. :P hahahahaha. Komt ie zeker als part-time ineens op Wrestlemania pas dat cashen ofzo. :P

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Agent47

Agent47

polopolo150 schreef op maandag 20 mei 2019 @ 21:32:
:')

spoiler:
Brock Lesnar die de MITB wint. :P hahahahaha. Komt ie zeker als part-time ineens op Wrestlemania pas dat cashen ofzo. :P
Voor t eerst sinds tijden gelachen om Brock Lesnar. Niet wetende dat hij één jaar heeft :D
Wss krijg je een soort payback van Wrestlemania. Ik gok dat hij hem nu incasht op Seth Rollins en het een triple treath wordt.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Agent47

Agent47

polopolo150 schreef op zaterdag 18 mei 2019 @ 19:46:
Overmorgen wordt het voor het eerst in weken dat ik weer pro wrestling ga kijken. Ik had echt helemaal niks met de raw en smackdown sinds wrestlemania. De zogenoemde reset van WWE is bij wijze van spreken drie weken later (eerst Raw/smackdown after mania waar geen story wordt gebouwd. Daarna superstar shakeup. Pas daarna de eerste reguliere uitzending) en ik vond het niet perse veel soeps. Het beetje nieuws wat ik volg blijkt dat WWE in een nog ergere kijkcijfer crisis zit dan eerst. En we gaan gewoon vrolijk door met Charlotte vs Becky Lynch. En oh ja. Een klap uitdelen aan Becky Lynch? Instant titleshot!

Dus heb me ingenomen om het bij pay per views te houden nu. Ondanks dat wel zin om Money in the Bank te kijken! Vind de ladder matches altijd leuk. Ik wou er speciaal voor vrij vragen er vanuit gaande dat het na Backlash zou komen. Maar backlash is nooit gekomen, dat wordt gelijk money in the bank. Was beetje kort dag om nog vrij te vragen. Met summerslam denk ik wel vrij te vragen, pak ik de raw en smackdown er live ook achteraan. :) Moet WWE wel echt veel leuker worden dan dat het nu is. :P
Eerder had je ook nog Armageddon, die was ook vet altijd! New Years Revolution trouwens ook ;w

Acties:
  • 0Henk 'm!

• polopolo150
Heb wel lol met AEW Double or Nothing van afgelopen weekend. Moet het wel nog afkijken. Ik post/edit er later er nog wel over. :)

• Brammos85
polopolo150 schreef op dinsdag 28 mei 2019 @ 13:51:
Heb wel lol met AEW Double or Nothing van afgelopen weekend. Moet het wel nog afkijken. Ik post/edit er later er nog wel over. :)
Degelijke show, maar alles mag nog wel wat soepeler in production value als ze echt een WWE concurrent willen worden

Acties:
  • 0Henk 'm!

• polopolo150
Heb vannacht de eerste twee matches van Takeover 25 gekeken. Dat was echt te gek! Zit nu de rest te kijken. :)

Triple H moet echt WWE overnemen. Zulke ladder matches moeten de standaard worden.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• polopolo150
Op dit moment zit ik met heel wat bier op naar Super Showdown te kijken uit Saudi Arabië. Lekker om een pay per view te kijken in "onze" tijd. :D

Vrees wel voor het ergste. Brock Lesnar die de money in the bank gaat cashen bijvoorbeeld.

• Brammos85
polopolo150 schreef op vrijdag 7 juni 2019 @ 19:58:
Op dit moment zit ik met heel wat bier op naar Super Showdown te kijken uit Saudi Arabië. Lekker om een pay per view te kijken in "onze" tijd. :D

Vrees wel voor het ergste. Brock Lesnar die de money in the bank gaat cashen bijvoorbeeld.
Het kon blijkbaar nog erger (zie Taker / Goldberg)

• Agent47

Agent47

polopolo150 schreef op vrijdag 7 juni 2019 @ 19:58:

Viel mee deze PPV. T is inderdaad heerlijk om gewoon lekker op de bank te zitten met snacks en een biertje en lekker dom wegkijken. Dat Stomping Grounds lijkt me niks.

• polopolo150
Ik had reviews gelezen dat afgelopen Raw aardig goed te kijken was. Deze uiteindelijk ook bekeken en het klopt. Dit was wel een redelijk leuke Raw.

Vond het ook wel leuk om het te zien na weken niet te hebben gekeken. :)

• Agent47

Agent47

polopolo150 schreef op woensdag 19 juni 2019 @ 13:39:
Ik had reviews gelezen dat afgelopen Raw aardig goed te kijken was. Deze uiteindelijk ook bekeken en het klopt. Dit was wel een redelijk leuke Raw.

Vond het ook wel leuk om het te zien na weken niet te hebben gekeken. :)
Afgelopen RAW was ook tof! Heyman on board nu eh!
Extreme Rules card vind ik tot nu toe niet spannend...

• Brammos85
Er zijn gewoon véél te veel PPV's. Haal de helft eens weg en zorg voor een fatsoenlijke opbouw naar een match of een langer lopende fued. Zou al zo enorm veel schelen. Hopen dat Heyman wat vrijheid krijgt, an sich wel vertrouwen in. Wat Bisschoff gaat doen op SD blijft natuurlijk ook nog ff afwachten.

• Twazerty
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 08:52

Twazerty

AVCHDCoder developer

Jullie al naar AEW gekeken? Double of Nothing was een geweldige PPV ten op zichte van wat WWE aan PPV's aflevert de laatste jaren. Nu Fyter Fest kijken :)

Ruisende versterker: schakel je subwoofer in.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• polopolo150
Kijkt iemand nu ook Wrestlemania? :)

Edit: was wel enorm wennen zonder publiek maar wende wel. Gek genoeg zaten er soms wel leuke matches tussen die goed werken zonder publiek.

[Voor 66% gewijzigd door polopolo150 op 05-04-2020 05:14]

Acties:
  • +1Henk 'm!
  • Pinned

• polopolo150
Ik heb geweldig nieuws!

Talpa heeft de rechten van WWE nu in Nederland! Via kijk.nl kan je nu op dezelfde dag als uitzending kijken naar Raw & Smackdown. Zoek hier dan op WWE Raw/Smackdown Main Event.

Uit enthousiasme maar NLZiet genomen maar daar staan de 45 minuten versies van een week eerder die elke Zaterdagnacht op Veronica worden uitgezonden :'( Gelijk support geklaagd en opgezegd.

Edit: vervolgens is het Zondag ochtend en staat de laatste aflevering van WWE Friday Night Smackdown er nog steeds niet op. |:( Blijkt dat Smackdown elke Maandag geüpload wordt.

Ja, zo verander je mijn huidige manieren van kijken niet. :/

[Voor 23% gewijzigd door polopolo150 op 18-04-2021 06:20]

• polopolo150
NLZiet heeft gereageerd en ze gaan het toevoegen. Talpa/kijk.nl had het nog niet aangeleverd maar komt er wel zo snel mogelijk aan!

Ik heb Talpa ook wat mails gestuurd over bijvoorbeeld of ze WWE live kunnen uitzenden via internet of TV, of ze de pay per view rechten hebben weggekocht van de WWE Network (omdat Wrestlemania via kijk.nl te kijken was voor een tientje) en of ze Smackdown ook op Zaterdag kunnen uploaden zodat ik het niet meer illegaal hoef te kijken.

Als ik reacties krijg laat ik het weten. :)

[Voor 6% gewijzigd door polopolo150 op 18-04-2021 17:48]

• Magic666
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 08:46

Magic666

No one's neighbour!

Ik schop hem even omhoog!

CM Punk is terug! Zelden zo een luide pop gehoord! Kippenvel tot en met!

Hopelijk de komende tijd nog wat smeuïge WWE verhalen. Het zou mij niks verbazen als WWE geleidelijk naar de afgrond gaat nu, ik keek het al niet meer maar nu Punk terug is en er steeds meer sterren naar AEW gaan, gaat AEW in waarde stijgen.

Edit: in het begin vond ik AEW qua produktie en opzet erg amateuristisch ogen, maar de laatste tijd gaat dat ook wel met sprongen omhoog.

[Voor 16% gewijzigd door Magic666 op 23-08-2021 12:12]

Join het GoT Pulse-Team!

• dannyaalbeek
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 27-12-2021
Ik ga vanavond weer eens kijken na hele lange tijd.

• Magic666

Magic666

No one's neighbour!

Ik kijk eigenlijk alleen nog maar AEW.

WWE wordt met de week slechte imho.

De geruchten gaan dat Owens ook naar AEW gaat (y)
Nu nog ff Edge, herenigen met Christian, en dan blijft er toch weinig A garnituur over in de WWE.

Join het GoT Pulse-Team!

• Agent47

Agent47

Schop omhoog. Die Austin Theory neemt het stokje van Cena over uiteindelijk denk ik.
Wel tof om te zien dat MR.Mcmahon vaker op RAW is.
Stiekem hoop ik nog op één title run van Rey Mysterio.

• polopolo150
Ik heb laatste tijd geluk met werk om AEW Dynamite live te kijken en ik krijg met AEW wel echt heeeeel veel lol om het live te kijken!

Met WWE denk ik dat ik het ook wil kijken maar stelt zo erg teleur. Met de aflevering van vandaag krijg ik echt weer de golden era van NXT vibes hiervan wat WWE helaas over de balk heeft gegooid. WWE zit in mijn ogen ook heeeeeel erg in een dip in mijn ogen.

Zal wel WWE Day 1 PPV kijken maar alleen omdat ik weet dat ik dan wakker ben. Niet dat ik er naar uitkijk, verre van. :P

• Magic666

Magic666

No one's neighbour!

Tja, de WWE...... de sterren lopen over en echte knallers zijn er niet meer. (Roman reken ik ff niet mee)
Het is ondertussen ook de Roman show.... geruchten gaan wel dat ie er mee wil kappen.

Als dat gebeurt houden ze echt niks over!

En AEW doet het ondertussen echt meer dan prima :)

Join het GoT Pulse-Team!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Enige wat voor mij als dove kijker wel lastig is is dat WWE.com wel ondertiteling aanbied en fite - AEW niet. Daardoor blijf ik toch maar gewoon bij WWE zitten. En, ach, eerlijk gezegd vind ik het ook wel erg leuk om al die stokoude dingen terug te kijken. Vorige week nog weer eens iets van Bruno Sammartino gekeken :D

And that’s the bottom line cause Stone Cold said so

• Hallotjess
  • Registratie: Januari 2022
  • Laatst online: 12-01-2022
Tegenwoordig kan je wwe raw/smackdown main event niet eens meer kijken via kijk.nl weet iemand waar je het wel kan zien

• polopolo150
Hallotjess schreef op woensdag 12 januari 2022 @ 17:25:
Tegenwoordig kan je wwe raw/smackdown main event niet eens meer kijken via kijk.nl weet iemand waar je het wel kan zien
Drie weken na de uitzending op WWE Network. Althans, legaal.

Talpa maakt er echt een potje van. Op NLZiet staan de main events en de TV uitzendingen er nog steeds niet behalve de terugkijk optie met reclame.

• ArthurMorgan
  • Niet online
dat moet zijn 30 dagen.

• ArthurMorgan
  • Niet online
Hou trouwens ook de komende streamingdienst SkyShowtime in de gaten. Dat is een samenwerking tussen Peacock en Paramount. Het is zeer te verwachten dat daar alles van de WWE op komt. En met een beetje mazzel ook gewoon live. Er is nog geen lanceerdatum maar voor Nederland zou het in de eerste helft van dit jaar zijn als ik het goed onthouden heb.

• Agent47

Agent47

Middelmatige Wrestlemania was dit.

Die stunner van Stone Cold op mr.mcmahon was lachwekkend.

De match van Roman Reigns vs Brock Lesnar viel ook tegen.

De match van Sami Zayn vs Johnny Knoxville is leuk in elkaar gezet.

De match van Cody Rhodes was het beste vond ik.

• ArthurMorgan
  • Niet online
Pat McAfee moet ook meer matches krijgen. Deed het meer dan prima.
Logan Paul is een eikel, maar zijn performance was best goed.

Beste match vond ik Becky vs Bianca.

Je zag Steve Austin echt lachen na die mislukte stunner op Mr McMahon :D

Brock vs Roman viel tegen, veel te veel gericht op finishers. Charlotte en Ronda Rousey vond ik ook niks. Helemaal dat einde, dat is al 1000 keer exact zo gedaan.

Vince: Hey Steve KO wil een wedstrijd met je.
Steve: Ben je helemaal gek geworden?
Vince: Je biermerk speelt de hoofdrol.
Steve: Ok waar moet ik tekenen

• AlwaysNick
  • Registratie: Juli 2018
  • Laatst online: 17-01 19:06

AlwaysNick

“No pain, no gain.”

ArthurMorgan schreef op maandag 4 april 2022 @ 15:38:
Pat McAfee moet ook meer matches krijgen. Deed het meer dan prima.
Logan Paul is een eikel, maar zijn performance was best goed.

Beste match vond ik Becky vs Bianca.

Je zag Steve Austin echt lachen na die mislukte stunner op Mr McMahon :D

Brock vs Roman viel tegen, veel te veel gericht op finishers. Charlotte en Ronda Rousey vond ik ook niks. Helemaal dat einde, dat is al 1000 keer exact zo gedaan.

Vince: Hey Steve KO wil een wedstrijd met je.
Steve: Ben je helemaal gek geworden?
Vince: Je biermerk speelt de hoofdrol.
Steve: Ok waar moet ik tekenen
De 2 ''main events'' vond ik dus niks aan.... Edge vs Styles geweldige match. De beste was toch wel de niet zo suprise return van Cody Rhodes vs Seth Rollins. Maar al met al was WM night 1 de beste WM in 6 jaar tijd. We gaan zien of WWE met Rhodes zijn input weer een fatsoenlijke wrestling show word!

“Fear is the path to the dark side…fear leads to anger…anger leads to hate…hate leads to suffering.” Yoda

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Magic666

Magic666

No one's neighbour!

Ik kijk eigenlijk alleen nog maar de grote WWE shows, de rest is onderhand een Roman show en daar ben ik echt klaar mee.

AEW komt met rasse schreden om WWE voorbij te streven, wachten op de volgende grote naam die naar AEW vertrekt.

Join het GoT Pulse-Team!

Acties:
  • +1Henk 'm!

• AlwaysNick

AlwaysNick

“No pain, no gain.”

Magic666 schreef op dinsdag 5 april 2022 @ 10:27:
Ik kijk eigenlijk alleen nog maar de grote WWE shows, de rest is onderhand een Roman show en daar ben ik echt klaar mee.

AEW komt met rasse schreden om WWE voorbij te streven, wachten op de volgende grote naam die naar AEW vertrekt.
Ik volg RAW en SD nog wel. Maar dit is eigenlijk alleen de interessante matches en promo's. Voor de rest kijk ik wel de PPV (ohja omdat AEW het ook zo noemt is het Premium Live Events... :+ ) maar zelfs die zijn eigenlijk Romans show. Samoa Joe zit nu bij AEW maar ik kan nog niet echt in AEW komen als ik heel eerlijk ben.

“Fear is the path to the dark side…fear leads to anger…anger leads to hate…hate leads to suffering.” Yoda

• Twazerty

Twazerty

AVCHDCoder developer

Iemand al tickets geregeld voor WWE Clash at the Castle in Wales?

Wij zouden eigenlijk naar Wrestlemania 36 gaan, maar Corona gooide roet in het eten. Toen bevestigd werd dat WWE met een grote Stadium size show naar Wales kwam direct alles geregeld.

• Brammos85
Twazerty schreef op zaterdag 21 mei 2022 @ 11:51:
Iemand al tickets geregeld voor WWE Clash at the Castle in Wales?

Wij zouden eigenlijk naar Wrestlemania 36 gaan, maar Corona gooide roet in het eten. Toen bevestigd werd dat WWE met een grote Stadium size show naar Wales kwam direct alles geregeld.
4000 pond voor 2 floor tickets. Koekoek!

• Twazerty

Twazerty

AVCHDCoder developer

Brammos85 schreef op zaterdag 21 mei 2022 @ 14:48:
[...]

4000 pond voor 2 floor tickets. Koekoek!
Is inderdaad absurd. Wij hebben 2 tickets voor 275 euro p/s in de middle tier. Vond ik meer dan genoeg. Ticketprijs is nog niet eens het ergste. Hotel en reis komt er ook nog bij.

• polopolo150
Vince McMahon heeft net aangekondigd dat hij met pensioen gaat. Ben benieuwd wat dat betekent voor de aflevering van vanavond en WWE in de toekomst.

• Magic666

Magic666

No one's neighbour!

HHH als opvolger? Of toch Shane?

Join het GoT Pulse-Team!

Acties:
  • +1Henk 'm!

• polopolo150
Magic666 schreef op zaterdag 23 juli 2022 @ 09:48:
HHH als opvolger? Of toch Shane?
Triple H is nu head of creative. Stephanie McMahon en Nick Khan zijn co-CEO.

Verder zie ik dat Veronica/Talpa de rechten van WWE kwijt is geraakt en dat de afleveringen weer volledig (al is raw wat ingekort) op YouTube staat.

Beter zo. Veronica heeft echt een puinhoop ervan gemaakt. Op TV zonden ze een zeer ingekorte versie van een week eerder uit. Zat je 12 minuten lang naar promo en entrance van Roman Reigns te kijken en gelijk werd er geknipt naar de finish. Was niet te kijken hoe ze dat deden.

Mijn droom is wel nog ooit dat WWE live op TV komt in Nederland, mag van mij ook op een betaalzender of streamingdienst. AEW is misschien nog leuker voor de Nederlandse TV.

• Magic666

Magic666

No one's neighbour!

Ik volg het via andere kanalen ;)

Join het GoT Pulse-Team!

• AlwaysNick

AlwaysNick

“No pain, no gain.”

Twazerty schreef op zaterdag 21 mei 2022 @ 17:27:
[...]

Is inderdaad absurd. Wij hebben 2 tickets voor 275 euro p/s in de middle tier. Vond ik meer dan genoeg. Ticketprijs is nog niet eens het ergste. Hotel en reis komt er ook nog bij.
Was het vet? Ik wil naar WM 39 maarja duur haha

• Twazerty

Twazerty

AVCHDCoder developer

AlwaysNick schreef op dinsdag 4 oktober 2022 @ 08:33:
[...]

Was het vet? Ik wil naar WM 39 maarja duur haha
Volgens mij geldt het voor bijna iedere sport: thuis op tv zie je veel meer. Kleine poppetjes in de verte en het publiek dat de sfeer maakt.

De sfeer in zowel het stadion als in Cardiff was echt geweldig. Grote hoeveelheden fans die de stad overnemen.

Voor ons is de "noodzaak" om naar WM te gaan nu minder groot geworden. Een nieuwe Premium Event in Europa zullen we overwegen.

Pagina: 1 2 Laatste

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee