Toon posts:

Pro Wrestling (WWE, NJPW, AEW, Indies)

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 22-05 23:27
Ik keek het vroeger als Puber altijd, en dan vooral het tijdperk van NWO

Ik zou het zelfs nog wel is terug willen kijken.

[Voor 60% gewijzigd door Mektheb op 19-06-2018 16:24]

• Brammos85
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 12:58
sig69 schreef op donderdag 16 augustus 2018 @ 02:00:
Jullie weten dat het allemaal nep en gescript is toch?

Doe me een lol, kijk dit eens terug. Kurt Angle / Shane McMahon, King of The Ring (2001 of 2002?). Zeg daarna nog even dat het 'nep' is. Scripted, absoluut, maar het misbruik wat deze gasten op hun lichaam toepassen is héél erg echt.

• polopolo150
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 05:54

spoiler:
Kurt Angle laatste match wordt tegen Baron Corbin. Braun Strowman krijgt een match in de pre show van WrestleMania. :?

Het enige wat ik een kaliber van een match vind is HHH tegen Bautista. Voor de rest vind ik dit een teleurstellende match card voor het grootste pro wrestling event van het jaar. Nou is dat opzich niet zo erg als Wrestlemania maar 4 uur duurde zoals paar jaar geleden. Maar Forbes reageert dat het nog langer gaat duren dan de 7 uur van vorig jaar. (inclusief pre show)

Stik erin WWE.

Nintendo Switch | NVIDIA Shield TV 2019 | Xbox Series X | CHUWI HeroBox Mini | Poco X3 NFC 128 GB | AOC Q3279VWFD8 | Google Home Max | Sony WH-1000MX3 | Edifier R2000DB

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Pat McAfee moet ook meer matches krijgen. Deed het meer dan prima.
Logan Paul is een eikel, maar zijn performance was best goed.

Beste match vond ik Becky vs Bianca.

Je zag Steve Austin echt lachen na die mislukte stunner op Mr McMahon :D

Brock vs Roman viel tegen, veel te veel gericht op finishers. Charlotte en Ronda Rousey vond ik ook niks. Helemaal dat einde, dat is al 1000 keer exact zo gedaan.

Vince: Hey Steve KO wil een wedstrijd met je.
Steve: Ben je helemaal gek geworden?
Vince: Je biermerk speelt de hoofdrol.
Steve: Ok waar moet ik tekenen

And that’s the bottom line cause Stone Cold said so

Pagina: 1

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone SE (2022) LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S22 Garmin fēnix 7 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2022 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee