Acties:
  • 0 Henk 'm!

• polopolo150
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 25-07 06:01
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/M979bbn.jpg

spoiler:
Kurt Angle laatste match wordt tegen Baron Corbin. Braun Strowman krijgt een match in de pre show van WrestleMania. :?

Het enige wat ik een kaliber van een match vind is HHH tegen Bautista. Voor de rest vind ik dit een teleurstellende match card voor het grootste pro wrestling event van het jaar. Nou is dat opzich niet zo erg als Wrestlemania maar 4 uur duurde zoals paar jaar geleden. Maar Forbes reageert dat het nog langer gaat duren dan de 7 uur van vorig jaar. (inclusief pre show)

Stik erin WWE.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brammos85
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 22:08
polopolo150 schreef op dinsdag 19 maart 2019 @ 19:22:
[Afbeelding]

spoiler:
Kurt Angle laatste match wordt tegen Baron Corbin. Braun Strowman krijgt een match in de pre show van WrestleMania. :?

Het enige wat ik een kaliber van een match vind is HHH tegen Bautista. Voor de rest vind ik dit een teleurstellende match card voor het grootste pro wrestling event van het jaar. Nou is dat opzich niet zo erg als Wrestlemania maar 4 uur duurde zoals paar jaar geleden. Maar Forbes reageert dat het nog langer gaat duren dan de 7 uur van vorig jaar. (inclusief pre show)

Stik erin WWE.
Ik snap de frustratie. Card spreekt me op Trips / Batista en wellicht de women's triple threat amper aan. Angle tegen Corbin zetten voor zijn laatste match is een f*cking schande. Wat ze met Strowman aan het doen zijn ook. Wat heeft die in godsnaam gedaan om zo behandeld te worden?

Waar is Cena? Waar is Taker? Wat is er gebeurd met Bray Wyatt? Zoveel vragen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• polopolo150
Zijn er mensen die deze nacht WWE NXT Takeover gaan kijken?

Ik ben wel van plan om te kijken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brammos85
polopolo150 schreef op vrijdag 5 april 2019 @ 08:37:
Zijn er mensen die deze nacht WWE NXT Takeover gaan kijken?

Ik ben wel van plan om te kijken :)
Fck no, ik heb een baby en ben gehecht aan mijn slaap :+ Maar we gaan hem wel terugkijken hoor, al is het alleen maar voor Neerlands trots

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 14-09 19:00
the womens triple threat match had nooit een triple threat moeten zijn. Gewoon 1 tegen 1.
Hiermee geven ze gewoon aan dat Rousey niet gaat verliezen.
Batista tegen Triple H kan conditioneel een probleem worden, dus hoop dat het geen trage match word.

Cena heeft een pauze, en wat ze met Bray doen vind ik echt jammer. Is een van de beste talenten in hun roster.

Hoop dat er nog een verassing komt bij de match van Angela anders word dit echt een domper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• polopolo150
Ik heb NXT Takeover dus vannacht gekeken en het was echt vet. Ze blijven het met elke pay per view maar overtreffen!

In dat opzicht is @Brammos85 wel slim. Hij zit er waarschijnlijk nu fris en fruitig bij en ik ben helemaal kapot. :P

Deze nacht is er ook nog ROH/NJPW G1 Supercard. Als ik echt niet kan slapen kijk ik die misschien ook wel. Maar liefst kijk ik het morgen. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Brammos85
polopolo150 schreef op zaterdag 6 april 2019 @ 16:48:
Ik heb NXT Takeover dus vannacht gekeken en het was echt vet. Ze blijven het met elke pay per view maar overtreffen!

In dat opzicht is @Brammos85 wel slim. Hij zit er waarschijnlijk nu fris en fruitig bij en ik ben helemaal kapot. :P

Deze nacht is er ook nog ROH/NJPW G1 Supercard. Als ik echt niet kan slapen kijk ik die misschien ook wel. Maar liefst kijk ik het morgen. :)
Baby was om half 6 wakker, dus nee. So far alleen de tag match gezien en die was waarschijnlijk al beter dan heel WM gaat zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• polopolo150
Net wrestlemania afgekeken. Was best leuk.

spoiler:
verrassend dat alle titles zijn overgegaan op iemand anders haha

Alleen duurde het veels te lang. Iets minder van 7.5 uur inclusief pre show. Michael Cole was schoor tijdens de main event. En het publiek (inclusief ik) waren uitgeput op het eind. Ik hoop dat WWE zich echt nog eens een keer bedenkt met al deze uren content. Het ouderwetse 4 uur was gewoon perfect voor wrestlemania.

Nu gaat over 6 uur m'n wekker maar kan ik nu pas beginnen om te kijken of ik kan slapen. En dan heb je morgen ook nog Raw en dag erna smackdown. Pfoe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Agent47
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 15-09 15:17

Agent47

I always close my contracts.

Raw! na Wrestlemania viel ook weer vies tegen vond ik.
Deze week superstar shake up toch?

On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brammos85
Agent47 schreef op maandag 15 april 2019 @ 11:27:
Raw! na Wrestlemania viel ook weer vies tegen vond ik.
Deze week superstar shake up toch?
Yup, zowel op SD als op RAW inmiddels geweest. Wel wat interessante wisselingen. Reigns naar SD is gedurfd, aangezien ze die man altijd als wonder boy no. 1 zagen. Om die dan naar de 'B' show te sturen is ook nogal wat. Ook irritant dat Black en Ricochet als tag-team gedraft zijn. Laat die toch gewoon fijn hun eigen gang gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Agent47

Agent47

Brammos85 schreef op woensdag 17 april 2019 @ 15:29:
[...]

Yup, zowel op SD als op RAW inmiddels geweest. Wel wat interessante wisselingen. Reigns naar SD is gedurfd, aangezien ze die man altijd als wonder boy no. 1 zagen. Om die dan naar de 'B' show te sturen is ook nogal wat. Ook irritant dat Black en Ricochet als tag-team gedraft zijn. Laat die toch gewoon fijn hun eigen gang gaan.
Vroeger waren die drafts veel leuker en spannender. Met die kaartjes die steeds geswitched werden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brammos85
Agent47 schreef op donderdag 18 april 2019 @ 12:07:
[...]

Vroeger waren die drafts veel leuker en spannender. Met die kaartjes die steeds geswitched werden.
Vroeger was alles beter :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• polopolo150
Roman Reigns naar Smackdown zal denk ik toch te maken hebben dat het programma naar FOX gaat later dit jaar. Hun betalen dik ervoor en Roman Reigns is van de full-timers toch de grootste ster in de ogen van WWE.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• polopolo150
Overmorgen wordt het voor het eerst in weken dat ik weer pro wrestling ga kijken. Ik had echt helemaal niks met de raw en smackdown sinds wrestlemania. De zogenoemde reset van WWE is bij wijze van spreken drie weken later (eerst Raw/smackdown after mania waar geen story wordt gebouwd. Daarna superstar shakeup. Pas daarna de eerste reguliere uitzending) en ik vond het niet perse veel soeps. Het beetje nieuws wat ik volg blijkt dat WWE in een nog ergere kijkcijfer crisis zit dan eerst. En we gaan gewoon vrolijk door met Charlotte vs Becky Lynch. En oh ja. Een klap uitdelen aan Becky Lynch? Instant titleshot!

Dus heb me ingenomen om het bij pay per views te houden nu. Ondanks dat wel zin om Money in the Bank te kijken! Vind de ladder matches altijd leuk. Ik wou er speciaal voor vrij vragen er vanuit gaande dat het na Backlash zou komen. Maar backlash is nooit gekomen, dat wordt gelijk money in the bank. Was beetje kort dag om nog vrij te vragen. Met summerslam denk ik wel vrij te vragen, pak ik de raw en smackdown er live ook achteraan. :) Moet WWE wel echt veel leuker worden dan dat het nu is. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• polopolo150
:')

spoiler:
Brock Lesnar die de MITB wint. :P hahahahaha. Komt ie zeker als part-time ineens op Wrestlemania pas dat cashen ofzo. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Agent47

Agent47

polopolo150 schreef op maandag 20 mei 2019 @ 21:32:
:')

spoiler:
Brock Lesnar die de MITB wint. :P hahahahaha. Komt ie zeker als part-time ineens op Wrestlemania pas dat cashen ofzo. :P
Voor t eerst sinds tijden gelachen om Brock Lesnar. Niet wetende dat hij één jaar heeft :D
Wss krijg je een soort payback van Wrestlemania. Ik gok dat hij hem nu incasht op Seth Rollins en het een triple treath wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Agent47

Agent47

polopolo150 schreef op zaterdag 18 mei 2019 @ 19:46:
Overmorgen wordt het voor het eerst in weken dat ik weer pro wrestling ga kijken. Ik had echt helemaal niks met de raw en smackdown sinds wrestlemania. De zogenoemde reset van WWE is bij wijze van spreken drie weken later (eerst Raw/smackdown after mania waar geen story wordt gebouwd. Daarna superstar shakeup. Pas daarna de eerste reguliere uitzending) en ik vond het niet perse veel soeps. Het beetje nieuws wat ik volg blijkt dat WWE in een nog ergere kijkcijfer crisis zit dan eerst. En we gaan gewoon vrolijk door met Charlotte vs Becky Lynch. En oh ja. Een klap uitdelen aan Becky Lynch? Instant titleshot!

Dus heb me ingenomen om het bij pay per views te houden nu. Ondanks dat wel zin om Money in the Bank te kijken! Vind de ladder matches altijd leuk. Ik wou er speciaal voor vrij vragen er vanuit gaande dat het na Backlash zou komen. Maar backlash is nooit gekomen, dat wordt gelijk money in the bank. Was beetje kort dag om nog vrij te vragen. Met summerslam denk ik wel vrij te vragen, pak ik de raw en smackdown er live ook achteraan. :) Moet WWE wel echt veel leuker worden dan dat het nu is. :P
Eerder had je ook nog Armageddon, die was ook vet altijd! New Years Revolution trouwens ook ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• polopolo150
Heb wel lol met AEW Double or Nothing van afgelopen weekend. Moet het wel nog afkijken. Ik post/edit er later er nog wel over. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brammos85
polopolo150 schreef op dinsdag 28 mei 2019 @ 13:51:
Heb wel lol met AEW Double or Nothing van afgelopen weekend. Moet het wel nog afkijken. Ik post/edit er later er nog wel over. :)
Degelijke show, maar alles mag nog wel wat soepeler in production value als ze echt een WWE concurrent willen worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• polopolo150
Heb vannacht de eerste twee matches van Takeover 25 gekeken. Dat was echt te gek! Zit nu de rest te kijken. :)

Triple H moet echt WWE overnemen. Zulke ladder matches moeten de standaard worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• polopolo150
Op dit moment zit ik met heel wat bier op naar Super Showdown te kijken uit Saudi Arabië. Lekker om een pay per view te kijken in "onze" tijd. :D

Vrees wel voor het ergste. Brock Lesnar die de money in the bank gaat cashen bijvoorbeeld.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Brammos85
polopolo150 schreef op vrijdag 7 juni 2019 @ 19:58:
Op dit moment zit ik met heel wat bier op naar Super Showdown te kijken uit Saudi Arabië. Lekker om een pay per view te kijken in "onze" tijd. :D

Vrees wel voor het ergste. Brock Lesnar die de money in the bank gaat cashen bijvoorbeeld.
Het kon blijkbaar nog erger (zie Taker / Goldberg)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Agent47

Agent47

polopolo150 schreef op vrijdag 7 juni 2019 @ 19:58:

Viel mee deze PPV. T is inderdaad heerlijk om gewoon lekker op de bank te zitten met snacks en een biertje en lekker dom wegkijken. Dat Stomping Grounds lijkt me niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• polopolo150
Ik had reviews gelezen dat afgelopen Raw aardig goed te kijken was. Deze uiteindelijk ook bekeken en het klopt. Dit was wel een redelijk leuke Raw.

Vond het ook wel leuk om het te zien na weken niet te hebben gekeken. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Agent47

Agent47

polopolo150 schreef op woensdag 19 juni 2019 @ 13:39:
Ik had reviews gelezen dat afgelopen Raw aardig goed te kijken was. Deze uiteindelijk ook bekeken en het klopt. Dit was wel een redelijk leuke Raw.

Vond het ook wel leuk om het te zien na weken niet te hebben gekeken. :)
Afgelopen RAW was ook tof! Heyman on board nu eh!
Extreme Rules card vind ik tot nu toe niet spannend...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brammos85
Er zijn gewoon véél te veel PPV's. Haal de helft eens weg en zorg voor een fatsoenlijke opbouw naar een match of een langer lopende fued. Zou al zo enorm veel schelen. Hopen dat Heyman wat vrijheid krijgt, an sich wel vertrouwen in. Wat Bisschoff gaat doen op SD blijft natuurlijk ook nog ff afwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twazerty
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 15-09 19:28

Twazerty

AVCHDCoder developer

Jullie al naar AEW gekeken? Double of Nothing was een geweldige PPV ten op zichte van wat WWE aan PPV's aflevert de laatste jaren. Nu Fyter Fest kijken :)

Ruisende versterker: schakel je subwoofer in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• polopolo150
Kijkt iemand nu ook Wrestlemania? :)

Edit: was wel enorm wennen zonder publiek maar wende wel. Gek genoeg zaten er soms wel leuke matches tussen die goed werken zonder publiek.

[ Voor 66% gewijzigd door polopolo150 op 05-04-2020 05:14 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• polopolo150
Ik heb geweldig nieuws!

Talpa heeft de rechten van WWE nu in Nederland! Via kijk.nl kan je nu op dezelfde dag als uitzending kijken naar Raw & Smackdown. Zoek hier dan op WWE Raw/Smackdown Main Event.

Uit enthousiasme maar NLZiet genomen maar daar staan de 45 minuten versies van een week eerder die elke Zaterdagnacht op Veronica worden uitgezonden :'( Gelijk support geklaagd en opgezegd.

Edit: vervolgens is het Zondag ochtend en staat de laatste aflevering van WWE Friday Night Smackdown er nog steeds niet op. |:( Blijkt dat Smackdown elke Maandag geüpload wordt.

Ja, zo verander je mijn huidige manieren van kijken niet. :/

[ Voor 23% gewijzigd door polopolo150 op 18-04-2021 06:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• polopolo150
NLZiet heeft gereageerd en ze gaan het toevoegen. Talpa/kijk.nl had het nog niet aangeleverd maar komt er wel zo snel mogelijk aan!

Ik heb Talpa ook wat mails gestuurd over bijvoorbeeld of ze WWE live kunnen uitzenden via internet of TV, of ze de pay per view rechten hebben weggekocht van de WWE Network (omdat Wrestlemania via kijk.nl te kijken was voor een tientje) en of ze Smackdown ook op Zaterdag kunnen uploaden zodat ik het niet meer illegaal hoef te kijken.

Als ik reacties krijg laat ik het weten. :)

[ Voor 6% gewijzigd door polopolo150 op 18-04-2021 17:48 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Magic666
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 15-09 19:14

Magic666

No one's neighbour!

Ik schop hem even omhoog!

CM Punk is terug! Zelden zo een luide pop gehoord! Kippenvel tot en met!

Hopelijk de komende tijd nog wat smeuïge WWE verhalen. Het zou mij niks verbazen als WWE geleidelijk naar de afgrond gaat nu, ik keek het al niet meer maar nu Punk terug is en er steeds meer sterren naar AEW gaan, gaat AEW in waarde stijgen.

Edit: in het begin vond ik AEW qua produktie en opzet erg amateuristisch ogen, maar de laatste tijd gaat dat ook wel met sprongen omhoog.

[ Voor 16% gewijzigd door Magic666 op 23-08-2021 12:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dannyaalbeek
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 27-12-2021
Ik ga vanavond weer eens kijken na hele lange tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic666

Magic666

No one's neighbour!

Ik kijk eigenlijk alleen nog maar AEW.

WWE wordt met de week slechte imho.

De geruchten gaan dat Owens ook naar AEW gaat (y)
Nu nog ff Edge, herenigen met Christian, en dan blijft er toch weinig A garnituur over in de WWE.

• Agent47

Agent47

Schop omhoog. Die Austin Theory neemt het stokje van Cena over uiteindelijk denk ik.
Wel tof om te zien dat MR.Mcmahon vaker op RAW is.
Stiekem hoop ik nog op één title run van Rey Mysterio.

• polopolo150
Ik heb laatste tijd geluk met werk om AEW Dynamite live te kijken en ik krijg met AEW wel echt heeeeel veel lol om het live te kijken!

Met WWE denk ik dat ik het ook wil kijken maar stelt zo erg teleur. Met de aflevering van vandaag krijg ik echt weer de golden era van NXT vibes hiervan wat WWE helaas over de balk heeft gegooid. WWE zit in mijn ogen ook heeeeeel erg in een dip in mijn ogen.

Zal wel WWE Day 1 PPV kijken maar alleen omdat ik weet dat ik dan wakker ben. Niet dat ik er naar uitkijk, verre van. :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Magic666

Magic666

No one's neighbour!

Tja, de WWE...... de sterren lopen over en echte knallers zijn er niet meer. (Roman reken ik ff niet mee)
Het is ondertussen ook de Roman show.... geruchten gaan wel dat ie er mee wil kappen.

Als dat gebeurt houden ze echt niks over!

En AEW doet het ondertussen echt meer dan prima :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Enige wat voor mij als dove kijker wel lastig is is dat WWE.com wel ondertiteling aanbied en fite - AEW niet. Daardoor blijf ik toch maar gewoon bij WWE zitten. En, ach, eerlijk gezegd vind ik het ook wel erg leuk om al die stokoude dingen terug te kijken. Vorige week nog weer eens iets van Bruno Sammartino gekeken :D

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hallotjess
  • Registratie: Januari 2022
  • Laatst online: 12-01-2022
Tegenwoordig kan je wwe raw/smackdown main event niet eens meer kijken via kijk.nl weet iemand waar je het wel kan zien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• polopolo150
Hallotjess schreef op woensdag 12 januari 2022 @ 17:25:
Tegenwoordig kan je wwe raw/smackdown main event niet eens meer kijken via kijk.nl weet iemand waar je het wel kan zien
Drie weken na de uitzending op WWE Network. Althans, legaal.

Talpa maakt er echt een potje van. Op NLZiet staan de main events en de TV uitzendingen er nog steeds niet behalve de terugkijk optie met reclame.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
dat moet zijn 30 dagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Hou trouwens ook de komende streamingdienst SkyShowtime in de gaten. Dat is een samenwerking tussen Peacock en Paramount. Het is zeer te verwachten dat daar alles van de WWE op komt. En met een beetje mazzel ook gewoon live. Er is nog geen lanceerdatum maar voor Nederland zou het in de eerste helft van dit jaar zijn als ik het goed onthouden heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Agent47

Agent47

Middelmatige Wrestlemania was dit.

Die stunner van Stone Cold op mr.mcmahon was lachwekkend.

De match van Roman Reigns vs Brock Lesnar viel ook tegen.

De match van Sami Zayn vs Johnny Knoxville is leuk in elkaar gezet.

De match van Cody Rhodes was het beste vond ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Pat McAfee moet ook meer matches krijgen. Deed het meer dan prima.
Logan Paul is een eikel, maar zijn performance was best goed.

Beste match vond ik Becky vs Bianca.

Je zag Steve Austin echt lachen na die mislukte stunner op Mr McMahon :D

Brock vs Roman viel tegen, veel te veel gericht op finishers. Charlotte en Ronda Rousey vond ik ook niks. Helemaal dat einde, dat is al 1000 keer exact zo gedaan.

Vince: Hey Steve KO wil een wedstrijd met je.
Steve: Ben je helemaal gek geworden?
Vince: Je biermerk speelt de hoofdrol.
Steve: Ok waar moet ik tekenen

Afbeeldingslocatie: https://i.kym-cdn.com/photos/images/newsfeed/002/340/227/14f.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlwaysNick
  • Registratie: Juli 2018
  • Laatst online: 07-05 14:13

AlwaysNick

“No pain, no gain.”

ArthurMorgan schreef op maandag 4 april 2022 @ 15:38:
Pat McAfee moet ook meer matches krijgen. Deed het meer dan prima.
Logan Paul is een eikel, maar zijn performance was best goed.

Beste match vond ik Becky vs Bianca.

Je zag Steve Austin echt lachen na die mislukte stunner op Mr McMahon :D

Brock vs Roman viel tegen, veel te veel gericht op finishers. Charlotte en Ronda Rousey vond ik ook niks. Helemaal dat einde, dat is al 1000 keer exact zo gedaan.

Vince: Hey Steve KO wil een wedstrijd met je.
Steve: Ben je helemaal gek geworden?
Vince: Je biermerk speelt de hoofdrol.
Steve: Ok waar moet ik tekenen
De 2 ''main events'' vond ik dus niks aan.... Edge vs Styles geweldige match. De beste was toch wel de niet zo suprise return van Cody Rhodes vs Seth Rollins. Maar al met al was WM night 1 de beste WM in 6 jaar tijd. We gaan zien of WWE met Rhodes zijn input weer een fatsoenlijke wrestling show word!

“Fear is the path to the dark side…fear leads to anger…anger leads to hate…hate leads to suffering.” Yoda

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Magic666

Magic666

No one's neighbour!

Ik kijk eigenlijk alleen nog maar de grote WWE shows, de rest is onderhand een Roman show en daar ben ik echt klaar mee.

AEW komt met rasse schreden om WWE voorbij te streven, wachten op de volgende grote naam die naar AEW vertrekt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AlwaysNick

AlwaysNick

“No pain, no gain.”

Magic666 schreef op dinsdag 5 april 2022 @ 10:27:
Ik kijk eigenlijk alleen nog maar de grote WWE shows, de rest is onderhand een Roman show en daar ben ik echt klaar mee.

AEW komt met rasse schreden om WWE voorbij te streven, wachten op de volgende grote naam die naar AEW vertrekt.
Ik volg RAW en SD nog wel. Maar dit is eigenlijk alleen de interessante matches en promo's. Voor de rest kijk ik wel de PPV (ohja omdat AEW het ook zo noemt is het Premium Live Events... :+ ) maar zelfs die zijn eigenlijk Romans show. Samoa Joe zit nu bij AEW maar ik kan nog niet echt in AEW komen als ik heel eerlijk ben.

“Fear is the path to the dark side…fear leads to anger…anger leads to hate…hate leads to suffering.” Yoda

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twazerty

Twazerty

AVCHDCoder developer

Iemand al tickets geregeld voor WWE Clash at the Castle in Wales?

Wij zouden eigenlijk naar Wrestlemania 36 gaan, maar Corona gooide roet in het eten. Toen bevestigd werd dat WWE met een grote Stadium size show naar Wales kwam direct alles geregeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brammos85
Twazerty schreef op zaterdag 21 mei 2022 @ 11:51:
Iemand al tickets geregeld voor WWE Clash at the Castle in Wales?

Wij zouden eigenlijk naar Wrestlemania 36 gaan, maar Corona gooide roet in het eten. Toen bevestigd werd dat WWE met een grote Stadium size show naar Wales kwam direct alles geregeld.
4000 pond voor 2 floor tickets. Koekoek!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twazerty

Twazerty

AVCHDCoder developer

Brammos85 schreef op zaterdag 21 mei 2022 @ 14:48:
[...]

4000 pond voor 2 floor tickets. Koekoek!
Is inderdaad absurd. Wij hebben 2 tickets voor 275 euro p/s in de middle tier. Vond ik meer dan genoeg. Ticketprijs is nog niet eens het ergste. Hotel en reis komt er ook nog bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• polopolo150
Vince McMahon heeft net aangekondigd dat hij met pensioen gaat. Ben benieuwd wat dat betekent voor de aflevering van vanavond en WWE in de toekomst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic666

Magic666

No one's neighbour!

HHH als opvolger? Of toch Shane?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• polopolo150
Magic666 schreef op zaterdag 23 juli 2022 @ 09:48:
HHH als opvolger? Of toch Shane?
Triple H is nu head of creative. Stephanie McMahon en Nick Khan zijn co-CEO.

Verder zie ik dat Veronica/Talpa de rechten van WWE kwijt is geraakt en dat de afleveringen weer volledig (al is raw wat ingekort) op YouTube staat.

Beter zo. Veronica heeft echt een puinhoop ervan gemaakt. Op TV zonden ze een zeer ingekorte versie van een week eerder uit. Zat je 12 minuten lang naar promo en entrance van Roman Reigns te kijken en gelijk werd er geknipt naar de finish. Was niet te kijken hoe ze dat deden.

Mijn droom is wel nog ooit dat WWE live op TV komt in Nederland, mag van mij ook op een betaalzender of streamingdienst. AEW is misschien nog leuker voor de Nederlandse TV.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic666

Magic666

No one's neighbour!

Ik volg het via andere kanalen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlwaysNick

AlwaysNick

“No pain, no gain.”

Twazerty schreef op zaterdag 21 mei 2022 @ 17:27:
[...]

Is inderdaad absurd. Wij hebben 2 tickets voor 275 euro p/s in de middle tier. Vond ik meer dan genoeg. Ticketprijs is nog niet eens het ergste. Hotel en reis komt er ook nog bij.
Was het vet? Ik wil naar WM 39 maarja duur haha

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Twazerty

Twazerty

AVCHDCoder developer

AlwaysNick schreef op dinsdag 4 oktober 2022 @ 08:33:
[...]

Was het vet? Ik wil naar WM 39 maarja duur haha
Volgens mij geldt het voor bijna iedere sport: thuis op tv zie je veel meer. Kleine poppetjes in de verte en het publiek dat de sfeer maakt.

De sfeer in zowel het stadion als in Cardiff was echt geweldig. Grote hoeveelheden fans die de stad overnemen.

Voor ons is de "noodzaak" om naar WM te gaan nu minder groot geworden. Een nieuwe Premium Event in Europa zullen we overwegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Agent47

Agent47

Okay bump. :)

Ik wil graag zaterdag night 1 kijken. Misschien night 2 van Wrestlemania ook wel.

Hoe doen jullie dit? Ik wil graag een goede stream. Melden jullie je aan bij wwe . Com en betalen jullie dan gewoon voor een maand?

Hoe laat is begint het event qua NL tijd ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brammos85
Agent47 schreef op zaterdag 25 maart 2023 @ 10:35:
Okay bump. :)

Ik wil graag zaterdag night 1 kijken. Misschien night 2 van Wrestlemania ook wel.

Hoe doen jullie dit? Ik wil graag een goede stream. Melden jullie je aan bij wwe . Com en betalen jullie dan gewoon voor een maand?

Hoe laat is begint het event qua NL tijd ?
Geen gezeur, gewoon via WWE zelf live kijken slaan we overigens over met kinderen die vroeg wakker worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Agent47

Agent47

Brammos85 schreef op zaterdag 25 maart 2023 @ 17:24:
[...]

Geen gezeur, gewoon via WWE zelf live kijken slaan we overigens over met kinderen die vroeg wakker worden
Volgens mij is het 01:30 Nederlandse tijd dag het begint :(

Je kunt het dus compleet terug kijken tegen betaling? Via wwe zelf?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Brammos85
Agent47 schreef op zaterdag 25 maart 2023 @ 20:05:
[...]

Volgens mij is het 01:30 Nederlandse tijd dag het begint :(

Je kunt het dus compleet terug kijken tegen betaling? Via wwe zelf?
Watch.wwe.com

Maandje voor €10,-. Toegang tot alle ppv's en een hoop andere shit

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Agent47

Agent47

Brammos85 schreef op zaterdag 25 maart 2023 @ 22:09:
[...]

Watch.wwe.com

Maandje voor €10,-. Toegang tot alle ppv's en een hoop andere shit
Gelukt vanochtend! Night 1 was goed!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twazerty

Twazerty

AVCHDCoder developer

Bij jullie de stream van Money in the Bank ook van erbarmelijke kwaliteit? Erg blokkerig. Lijkt een slechte upscale van SD naar HD te zijn. Een PPV event die reeds is uitgezonden is wel scherp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlwaysNick

AlwaysNick

“No pain, no gain.”

Zo de grote ontslag ronde is ook geweest. Rip Dolph Ziggler

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Agent47

Agent47

Zondag maar weer een tientje lappen en rustig de royal rumble terug kijken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jordioa18
  • Registratie: Januari 2024
  • Laatst online: 10-02-2024
WWE Raw gaat in 2025 naar Netflix!

Buiten de VS heeft Netflix de hoofdprijs geslagen though, alle programma's (zowel Raw, SD, NXT als PLE's) komen naar alle landen die nu opzichzelf WWE Network hebben (waaronder dus Nederland)

https://www.wwe.com/shows...-partnership-january-2025

PS: Wie heeft er zin in de Royal Rumble dit weekend?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Beginning in January 2025, Netflix will be the exclusive new home of Raw in the U.S., Canada, U.K. and Latin America, among other territories, with additional countries and regions to be added over time.
Moeten dus afwachten of en wanneer Nederland (en België) wordt toegevoegd.

Ik ben zelf een beetje gestopt met WWE volgen sinds ze die nieuwe app hebben uitgerold. Daar kan ik echt niet mee overweg. Plus dat ik het wel zat was om steeds 4 weken achter de boel aan te lopen. Als het echt op Netflix komt hier dan ga ik direct weer volgen :)

[ Voor 31% gewijzigd door ArthurMorgan op 23-01-2024 21:27 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jordioa18
@ArthurMorgan Je bent dit gedeelte vergeten:
Likewise, as part of the agreement, Netflix will also become the home for all WWE shows and specials outside the U.S. as available, inclusive of Raw and WWE’s other weekly shows – SmackDown and NXT – as well as the company’s Premium Live Events, including WrestleMania, SummerSlam and Royal Rumble. WWE’s award-winning documentaries, original series and forthcoming projects will also be available on Netflix internationally beginning in 2025.
Edit: Op een interview met president Nick Khan vlak na de aankondiging van dit, zei Khan dat de Netflix deal globaal is, buiten de landen die al het WWE Network naar een eigen service hebben verkocht (Peacock in VS bijvoorbeeld). Nederland is juist de kaalste land wat WWE rechten betreft, dus ik vind het niet minder dan redelijk om te schatten dat WWE in Nederland naar Netflix komt

[ Voor 27% gewijzigd door Jordioa18 op 23-01-2024 21:36 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Agent47

Agent47

Jordioa18 schreef op dinsdag 23 januari 2024 @ 21:22:

Buiten de VS heeft Netflix de hoofdprijs geslagen though, alle programma's (zowel Raw, SD, NXT als PLE's) komen naar alle landen die nu opzichzelf WWE Network hebben (waaronder dus Nederland)

Zeker zin in. Denk alleen dat CM Punk hem blind wint voor de storyline met Seth Rollins. Hopen op een paar leuke verrassingen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jordioa18
Agent47 schreef op woensdag 24 januari 2024 @ 13:12:
[...]

Zeker zin in. Denk alleen dat CM Punk hem blind wint voor de storyline met Seth Rollins. Hopen op een paar leuke verrassingen
Stiekem hoop ik dat Gunther anders de men's Rumble pakt, maar CM Punk is ook een goede kans

Voor de Women's Rumble is het wat minder duidelijk wie zal winnen. Ik denk zelf Bayley, maar kan net zo goed Becky of iemand anders zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Agent47

Agent47

Jordioa18 schreef op donderdag 25 januari 2024 @ 16:40:
[...]

Stiekem hoop ik dat Gunther anders de men's Rumble pakt, maar CM Punk is ook een goede kans

Voor de Women's Rumble is het wat minder duidelijk wie zal winnen. Ik denk zelf Bayley, maar kan net zo goed Becky of iemand anders zijn
Daar gaan de geruchten dat AJ Lee een return maakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RazorMaron
  • Laatst online: 06:34
Jordioa18 schreef op dinsdag 23 januari 2024 @ 21:22:

Ik hoop ook dat ze de oude libraries (WCW/WWWF/AWA en oude WWF) meenemen. Dan is het het nog wel waard voor mij.

Me? I'm dishonest, and a dishonest man you can always trust to be dishonest. Honestly. It's the honest ones you want to watch out for, because you can never predict when they're going to say something incredibly stupid.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dglavimans
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 20:45
Klopt het dat de RR zondag om 3 uur in de nacht is? Wil wel weer eens live kijken eigenlijk. Volg het echt sporadisch een ppv om de zoveel maande en dat is best geinig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RazorMaron
Vince McMahon is aangeklaagd voor sexual trafficking met John Laurinaitis. Lesnar wordt ook in het document benoemd.

Bron: https://www.wrestlinginc....-sex-trafficking-lawsuit/

[ Voor 31% gewijzigd door RazorMaron op 26-01-2024 12:48 ]

Me? I'm dishonest, and a dishonest man you can always trust to be dishonest. Honestly. It's the honest ones you want to watch out for, because you can never predict when they're going to say something incredibly stupid.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jordioa18
RazorMaron schreef op donderdag 25 januari 2024 @ 23:09:
[...]

Ik hoop ook dat ze de oude libraries (WCW/WWWF/AWA en oude WWF) meenemen. Dan is het het nog wel waard voor mij.
Ik lees van worstelnieuwsbronnen (Dave Meltzer) dat op het eind van 2024 het WWE Network stopt en alle content ervan naar Netflix gaat. Dat betekent ook classic content, hoop ik dan.

Zou jammer zijn om classic content te verliezen naar piraterij en de tweedehands DVD markt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jordioa18
RazorMaron schreef op vrijdag 26 januari 2024 @ 12:47:
Vince McMahon is aangeklaagd voor sexual trafficking met John Laurinaitis. Lesnar wordt ook in het document benoemd.

Vince McMahon is afgelopen nacht afgestapt van de TKO raad van bestuur (https://deadline.com/2024...x-trafficking-1235805961/)

Laurinitis was anderhalf jaar geleden bij de eerste berichten al eruit gewerkt. Bronnen (PWInsider) zeggen dat TKO plant om de mensen van Vince z'n garde weg te werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Agent47

Agent47

Nou ik heb de Rumble gekeken. Geef hem een 6 qua cijfer. Weinig spannends, verrassend einde wel. Weinig comebacks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Agent47

Agent47

RazorMaron schreef op vrijdag 26 januari 2024 @ 12:47:

Lesnar zou dus zijn return maken in de Rumble maar daar zijn ze van afgestapt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dglavimans
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 20:45
Agent47 schreef op zondag 28 januari 2024 @ 10:30:
Nou ik heb de Rumble gekeken. Geef hem een 6 qua cijfer. Weinig spannends, verrassend einde wel. Weinig comebacks.
Vrij saai. Kijk echt sporadisch nog een ppv en dan neem ik een maandje WWE Network.. heb dit vorig jaar denk ik 2x eerder gedaan met veel leukere eventen

Die Royal Rumble had geen verassingen, de vrouwen RR was wel leuk. En zelfs de match met Logan Paul waar ik wat acrobatische dingen verwachtte viel tegen

Zeker niet het opblijven waard geweest helaas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jordioa18
Wie hier heeft het meegekregen dat we waarschijnlijk Roman Reigns vs The Rock gaan krijgen op WrestleMania ipv Reigns vs Cody Rhodes?

Donderdag op vrijdagnacht de WM XL Kickoff presser btw, waar het denk ik officieel wordt gemaakt

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Brammos85
Cody gaat hier echt op 1 of andere manier nog aan toegevoegd worden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GavinTom
  • Laatst online: 05-05-2024
Het is heel goed mogelijk dat we een drievoudige dreigingswedstrijd zien tijdens de Wrestlemania XL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Agent47

Agent47

Nou ik heb maar alvast een maandje aangeschaft weer.

Ik gok op dag 1 dat The Rock en Reigns winnen en dat op dag 2 The Rock heel wordt door zich tegen Reigns te keren en Cody dan eindelijk champion is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Agent47

Agent47

Zo we gaan er dit weekend maar voor zitten. WWE weer voor een maandje aangezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RazorMaron
Wishful thinking, maar ik hoop dat de Hardy’s weer terugkomen tijdens Mania. Ik las wel dat Jeff nog 3-4 weken uit roulatie is.

Nu nog meer wishful thinking: Jeff voor een laatste x de World Title geven.

Laatste stukje hopium: CM Punk later in het jaar title winnen van Rollins, om vervolgens te feuden met Jeff.

Er zijn vier wrestlers die toch wel een speciaal plekje hebben en dat zijn Razor Ramon, The Undertaker, Sting en Jeff Hardy.

Ik blijf het dan ook eeuwig zonde vinden dat we geen Undertaker Vs. Sting hebben gezien toen dat mogelijk was. In plaats daarvan kregen we Shane en de daaropvolgende Mania matches. Tevens nog altijd boos dat Taker heeft verloren van Lesnar tijdens WM XXX. De eerste en laatste keer dat ik een WWE show live heb gezien. Trauma for life.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Brammos85
Ik weet dat het WM weekend is, maar ga die docu van Bray Wyatt kijken. Wow!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Agent47

Agent47

RazorMaron schreef op vrijdag 5 april 2024 @ 15:39:
Wishful thinking, maar ik hoop dat de Hardy’s weer terugkomen tijdens Mania. Ik las wel dat Jeff nog 3-4 weken uit roulatie is.

Nu nog meer wishful thinking: Jeff voor een laatste x de World Title geven.

Laatste stukje hopium: CM Punk later in het jaar title winnen van Rollins, om vervolgens te feuden met Jeff.

Er zijn vier wrestlers die toch wel een speciaal plekje hebben en dat zijn Razor Ramon, The Undertaker, Sting en Jeff Hardy.

Ik blijf het dan ook eeuwig zonde vinden dat we geen Undertaker Vs. Sting hebben gezien toen dat mogelijk was. In plaats daarvan kregen we Shane en de daaropvolgende Mania matches. Tevens nog altijd boos dat Taker heeft verloren van Lesnar tijdens WM XXX. De eerste en laatste keer dat ik een WWE show live heb gezien. Trauma for life.
Sting VS taker was wel vet geweest inderdaad. Jeff Hardy kan echt niet meer. Die is helemaal op. Shane McMahon en z’n voorrang inderdaad, net zoals in de royal rumble..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Agent47

Agent47

Tot nu toe klopt m’n hypothese, morgen day 2 terugkijken. Het moeilijkste is om geen Instagram en TikTok te openen, dan krijg je spoilers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Agent47

Agent47

Publiek van vannacht was echt saai zeg. Doe die WrestleMania alsjeblieft naar Londen of Manchester

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RazorMaron
Agent47 schreef op zondag 7 april 2024 @ 08:07:
[...]

Jeff Hardy kan echt niet meer. Die is helemaal op.
Ik weet nog dat 10 jaar geleden men ook aangaf dat Hardy te oud was om nog te main eventen. Zal waarschijnlijk nu ook wel zo zijn, maar wishful thinking mag altijd. Het doet me wel pijn om reels te zien waarbij je hem best wel wat ziet botchen. Ach ja, het is gewoon de consequentie van zijn wrestling style.

Hoe beoordeel je het product? Ik kijk zelf niet meer wegens tijdgebrek, maar was zelf bezig met het terugkijken van de Golden Era. Het huidige product boeide me vrij weinig meer na 2012-2014.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RazorMaron
Ik heb het niet gekeken, maar ik kan me wel vinden in de results van WM XL. Enige wat ik wel jammer vind is het einde van McIntyre Vs. Rollins en de result van Orton Vs. Paul Vs. Owens.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Agent47

Agent47

Holy sh*t Night 2 was echt perfect! Beste Wrestlemania tot nu toe voor mij.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Twazerty

Twazerty

AVCHDCoder developer

Night 2 was inderdaad Awesome.

Wel gaaf dat er nu een reeks internationale Premium Event zijn: Frankrijk, Saudi Arabië, Schotland, Canada, U.S., Duitsland.

Ik ben er bij in berlijn voor Bash in Berlin :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic666

Magic666

No one's neighbour!

Denk dat Triple H goed bezig is en er lijkt echt een andere wind te waaien daar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brammos85
Was ik dan de enige die Roman liever had zien winnen? Weet niet waar je heen wil met de Bloodline nu het onoverwinnelijke weg is. En solo kunnen ze ook wel bij het grof vuil zetten. En wat gaat Heyman ondertussen doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic666

Magic666

No one's neighbour!

ik was al geruime tijd klaar met dat hele Roman/bloodline geneuzel.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RazorMaron
Brammos85 schreef op woensdag 10 april 2024 @ 15:15:
Weet niet waar je heen wil met de Bloodline nu het onoverwinnelijke weg is. En solo kunnen ze ook wel bij het grof vuil zetten. En wat gaat Heyman ondertussen doen?
Zou je deze vragen ook niet hebben als we twee jaar langer doorgingen met het 'onoverwinnelijke'?

Het kriebelt toch wel weer om Rasslin te kijken. Een Hyves community waar ik vroeger erg actief was is nog in een andere vorm online, weliswaar met een stuk minder leden. Leuk om daar weer bij te zitten en het een en het ander te reviewen.

Zelf zit ik in de 60's/70's en ben ik de pioneer/territorial era aan het kijken en reviewen. Denk aan WWWF (World Wide Wrestling Federation), AWA, WWA, CWFF, AJPW.

Ben daar in een ver verleden mee begonnen maar nooit afgemaakt. Ben denk ik wel al op drie kwart voordat ik kan beginnen met de golden era. Dan is het natuurlijk erg leuk om van week tot week te zien hoe de WWF, AWA, NWA, WCCW (World Class Championship Wrestling) en de Japanse promotions zich tot elkaar verhouden (en met elkaar verstrengelen).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Twazerty

Twazerty

AVCHDCoder developer

Gaan jullie ook wel eens naar live shows?
Al verschillende WWE Live events in Nederland, België en Duitsland bezocht. Raw en Smackdown in de UK, Clash at the Castle in Cardiff, keertje of 7 PWH hier in nederland.

Aanstaanse zaterdag voor het eerst een WxW show in Duitsland, hopelijk is het wat :)

Dit jaar staan verder nog op de agenda: PWH Breda, Smackdown en Bash in Berlin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• polopolo150
In bepaalde delen in Europa is AEW programmering beschikbaar op HBO Max.

Alleen weer niet in Nederland :(

• polopolo150
De Mr. McMahon documentaire op Netflix is echt te gek!

Ben het nu aan het binge watchen en ben bij aflevering 2 nu. Het gaat eigenlijk niet over McMahon maar wel eindelijk een goeie WWE documentaire zonder dat het een echte fantasie is zoals de WWE Network documentaires. Vind het geweldig!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Gister alle afleveringen gekeken. Vond het ook best de moeite waard. Niet dat het nou heel veel extra nieuws bevat. Mijn beeld van Vince is ook niet veranderd erdoor. Beste promotor ooit en een zegen voor de business, maar als persoon zeer discutabel.
Ik ben het dan ook niet eens met de kritiek van sommigen dat het eenzijdig McMahon als bad guy zou neerzetten. Beide elementen komen goed aan bod imho.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Als je nu zoekt op "WWE" op netflix dan zie je de vooraankondiging voor SD vanaf 4 januari, Raw 7 januari en NXT op 8 januari. (Wel met de suffe Amerikaanse datumnotering :P )

Helaas nog steeds niks kunnen vinden over de catalogus of die mee gaat vanaf WWE network naar Netflix.

Pagina: 1 2 3 Laatste