• polopolo150
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 10:37
Om te kijken of er een animo voor een pro wrestling topic heb ik besloten om er eentje te openen.

Pro wrestling staat beter bekend als Amerikaans show worstelen. Hierin word er een verhaal verteld tussen worstelaars door middel van promo's en het gevecht zelf. Het is dus nep maar er worden echte atletische gevechten laten zien.

Het meest bekendste is WWE. Deze heeft op het moment van schrijven vier brands. Raw, Smackdown Live, 205 Live en NXT.

WWE (Monday Night) Raw word elke maandagnacht uitgezonden om 02:00 op het Amerikaanse kanaal USA. Gedurende de uitzending worden highlights geupload op het YouTube kanaal van WWE. Een samenvatting van anderhalf uur word rond 18:00 online gezet op YouTube van WWE.

WWE Smackdown Live word elke dinsdagnacht uitgezonden om 02:00 op het Amerikaanse kanaal USA. Gedurende de uitzending worden highlights geupload op het YouTube kanaal van WWE. De volledige aflevering word rond 18:00 online gezet op YouTube van WWE.

WWE 205 live en NXT word elke oensdagnacht uitgezonden op het online kanaal van WWE Network. De volledige aflevering word niet op YouTube gezet maar de highlights worden wel op YouTube geupload.

De tweede grootste promotie is New Japan Pro Wrestling. Deze heeft op dit moment flink de aandacht vanwege de goede matches die de Pay per views hebben. Deze kan je bekijken op NJPW World.

De derde grote is Impact. Voorheen bekend als TNA. Naar mijn weten is er geen legaal manier om dit te kijken in Nederland op dag 1. Wel is er de Global Wrestling Network met oudere afleveringen.

Er zijn nog veel meer worstel promoties die bekend staan als Indies. Bekendste hiervan is Ring of Honor. Deze en anderen zijn te bekijken via het gratis Fite network. Ook zijn promoties op YouTube te bekijken.

Vanwege de late tijdstippen van de reguliere uitzendingen en Pay per views stel ik voor om tot 24 uur na de uitzending de spoiler tag te gebruiken

Nintendo Switch | NVIDIA Shield TV 2019 | Xbox Series X | CHUWI HeroBox Mini | Poco X3 NFC 128 GB | AOC Q3279VWFD8 | Google Home Max | Sony WH-1000MX3 | Edifier R2000DB

• polopolo150
Graag start ik deze topic met de tip om NJPW Dominion te bekijken. Deze PPV was afgelopen weekend en is in mijn ogen een van de beste PPVs die ik ooit heb gezien.

Verder is er komend weekend twee PPVs van WWE. Zaterdagnacht om 02:00 is er NXT Takeover en zondagnacht om 00:00 (dan begint de pre show) is Money in the bank. Tijdens Money in the bank zijn er 8 worstelaars die vechten om een koffer. Hierin zit een contract die je een championship match garandeert. Die kan je elk moment inzetten. Deze twee zijn te bekijken op de WWE Network.

Als stukje service hierbij de laatste afleveringen van Raw en Smackdown. Hierin krijg je een beeld wat er dit weekend te wachten staat.

[Voor 3% gewijzigd door polopolo150 op 14-06-2018 13:40]

Nintendo Switch | NVIDIA Shield TV 2019 | Xbox Series X | CHUWI HeroBox Mini | Poco X3 NFC 128 GB | AOC Q3279VWFD8 | Google Home Max | Sony WH-1000MX3 | Edifier R2000DB

Acties:
  • 0Henk 'm!

• polopolo150
polopolo150 schreef op donderdag 14 juni 2018 @ 13:40:
Graag start ik deze topic met de tip om NJPW Dominion te bekijken. Deze PPV was afgelopen weekend en is in mijn ogen een van de beste PPVs die ik ooit heb gezien.
Immidels zijn er van journalist Dave Meltzer de ratings binnen. Hoogtepunt is de main event tussen Okada en Omega. Van de vijf sterren krijgt de match een zeven. Is geen foutje maar zegt hoe goed deze match is. De vorige matches van Okada en Omega hadden een gemiddelde van zes sterren van de vijf.

Nogmaals de herrinering voor de mensen die deze nacht niks te doen hebben gaat om 02:00 WWE NXT Takeover begint. Deze is te bekijken op WWE Network. Je krijgt een maand gratis bij je aanmelding. Als je gelijkt cancelt kan je dit dus gratis bekijken.

Edit:

Eerste match voor de tag team championship was redelijk vermakelijk.
spoiler:
dat Undisputed Era de titel houdt is iets wat mij niet verbaasd trouwens. Was qua storyline ook geen reden toe om de titel te verliezen

De tweede match is Ricochet vs Velveteen Dream. Tegenwoordig is Velveteen Dream garant voor goeie matches tijdens pay per views. Ricochet staat ook bekend als een goeie worstelaar. Samen hebben ze een te gekke match neergezet. Verrassend genoeg ook een storyline die verteld werd in de match wat ze goed hebben neergezet. Hierdoor bleef de match leuk.

Derde match is de nxt women's championship match tussen Shayna Baszler en Nikki Cross.
Uuuhm. Raar einde?
spoiler:
Nikki Cross liet zich lachend flauw vallen door de arm lock van Shayna. Dat lachen past bij de karakter maar dat maakt het zo'n raar abrupt einde

Vierde match is tussen de Nederlander Aleister Black en Lars Sullivan. Was ook een leuke match :)
spoiler:
Blij dat wij (als Nederlander) nog steeds een champion hebben!

Vijfde match is een street fight tussen Tomasso Ciampa en Johnny Gargano. Hierin kunnen de worstelaars wapens gebruiken tegen elkaar en buiten de ring vechten.
Wow! Nxt is een brand die zich blijft vernieuwen en deze match liet dat goed zien! Deze kan wel hoge ratings verwachten van mij en de journalisten!

[Voor 42% gewijzigd door polopolo150 op 17-06-2018 05:16]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Mx. Alba
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14:44

Mx. Alba

die/hen/zij

Ik heb in de jaren '90 regelmatig worstelen gekeken - in de tijd van de weergaloze Hulk Hogan. Waardoor ik uiteindelijk niet meer keek was omdat het eigenlijk een groot toneelspel is. Als je dat leuk vind, even goede vrienden, maar mijn ding is het niet. Dan kijk ik liever MMA. :)

Als anarchist baal ik ervan dat ik een orgaan heb dat "prostaat" heet...

Acties:
  • 0Henk 'm!

• DidierB
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 06-03 09:19

DidierB

Meester in meesterlijk zijn.

Ik keek altijd WWF in de jaren 2000 en later wwe. Momenteel vind ik doe entertainment shit te saai voor woorden.

Kijk wel elke avond wrestling zoals tna/ lucha underground / Ring of honor of njpw.

Ook hou ik erg van indie wrestling zoals Chikara en Pwg. Mijn vriendin en ik hebben dan ook een grote collectie dvds van wrestling (350 dvds) en ongeveer 30 wrestling shirts.

Laten we zeggen dat ik 30 procent van me tijd wel met wrestling of wrestling nieuws bezig ben.

Btw Ring of honor is vanwege dat ze een tv deal hebben geen indie organisatie.

[Voor 8% gewijzigd door DidierB op 17-06-2018 12:46]

Acties:
  • +1Henk 'm!

• polopolo150
@DidierB wat vind je dan van RoH state of the art? Zag dat staan op de streaming sites maar heb het niet echt gekeken.

Ik ben het met je eens dat WWE niet perse beter is dan de attitude era (97-01) maar met nxt maken ze eindelijk wel memorabele matches. Ik raad je aan om de Main event van Takeover Chicago 2 te kijken. Het begint om 01:54:00 op de officiële wwe network stream.

En als dat niet kan, dan is er hier een youtube filmpje die de match samenvat in 5 minuten. Zal waarschijnlijk wel snel offline gaan.

YouTube: Johnny Gargano vs. Tommaso Ciampa (Street Fight) TakeOver Chicago II
Ik heb mma echt een kans gegeven maar ik vind het uiteindig grapplen en beetje kut. Dan vind ik de show gehalte van pro wrestling eigenlijk wel leuker om te kijken.

UFC heeft ook de gewoonte om op 04:00 te beginnen met de main cards. En vroeg slapen is niet echt mijn ding :P maar als Bellator op Spike is kijk ik er wel graag naar.

Zometeen om 00:00 is er weer een nieuwe pay per view genaamd WWE money in the bank. Dan begint er een pre show van een uur lang met daarin een Raw tag team championship match tussen Bray Wyat en Matt Hardy vs the b team. Deze is gratis te bekijken en zal rond die tijd een link op deze topic gooien. Om 01:00 begint de uiteindelijke Pay per view op de WWE Network.

[Voor 40% gewijzigd door polopolo150 op 17-06-2018 18:58]

Acties:
  • +1Henk 'm!

• DidierB

DidierB

polopolo150 schreef op zondag 17 juni 2018 @ 18:11:
@DidierB wat vind je dan van RoH state of the art? Zag dat staan op de streaming sites maar heb het niet echt gekeken.

Ik ben het met je eens dat WWE niet perse beter is dan de attitude era (97-01) maar met nxt maken ze eindelijk wel memorabele matches. Ik raad je aan om de Main event van Takeover Chicago 2 te kijken. Het begint om 01:54:00 op de officiële wwe network stream.

En als dat niet kan, dan is er hier een youtube filmpje die de match samenvat in 5 minuten. Zal waarschijnlijk wel snel offline gaan.

YouTube: Johnny Gargano vs. Tommaso Ciampa (Street Fight) TakeOver Chicago II

[...]

Ik heb mma echt een kans gegeven maar ik vind het uiteindig grapplen en beetje kut. Dan vind ik de show gehalte van pro wrestling eigenlijk wel leuker om te kijken.

UFC heeft ook de gewoonte om op 04:00 te beginnen met de main cards. En vroeg slapen is niet echt mijn ding :P maar als Bellator op Spike is kijk ik er wel graag naar.

Zometeen om 00:00 is er weer een nieuwe pay per view genaamd WWE money in the bank. Dan begint er een pre show van een uur lang met daarin een Raw tag team championship match tussen Bray Wyat en Matt Hardy vs the b team. Deze is gratis te bekijken en zal rond die tijd een link op deze topic gooien. Om 01:00 begint de uiteindelijke Pay per view op de WWE Network.
Was zoals gewoonlijk een heerlijke ppv. The hurricane die Punishment martinez een chokeslam gaf bijvoorbeeld was geweldig.

Ik kijk wel nxt idd want ben sinds zijn RoH tijd een hardcore Ciampa fan. Ook van Johnny wrestling was ik in Pwg een fan maar raw /SmackDown kijk ik amper. Al kijk ik al Kevin steen zijn matches.

Ben al wrestling fan sinds ongeveer 1989

Acties:
  • +1Henk 'm!

• polopolo150
polopolo150 schreef op zondag 17 juni 2018 @ 18:11:
Zoals beloofd hier de live feed.

Ik zal deze topic tijdens de pay per view blijven updaten :)

Edit:

Ooh. Het is blijkbaar de smackdown tag team match die vanavond komt! En dat was... Ja. Typische pre show kwaliteit?

Daniel Bryan vs Big Cass
Dit was niet echt een match waar ik flink zat op te letten maar het leek erop dat dit een herhaling was van Backlash. En dat is geen compliment voor zo'n slechte ppv wat dat was.
spoiler:
big Cass word ook een beetje geburried met weer een verlies. Deze twee moeten echt kappen met deze feud.

Nu staat Bobby Lashley vs Sami Zayn aan. Deze feud is nog slechter dan de bovenstaande. Ik ga maar eens een peuk roken.

Daarna kwam Elias vs Seth Rollins. Hoe langer het duurde hoe beter het werd. Het ging wel.

Erna kwam eindelijk de vrouwen money in the bank ladder match. Dat was wel vermakelijk! Eindelijk! Kon de ppv goed gebruiken!
spoiler:
Jammer dat Alexa Bliss het heeft gewonnen. Deze was eerder dit jaar nog Champion en andere vrouwen mochten ook eindelijk de kans krijgen om Champion te worden. Helaas krijgen we ipv nieuwe gezichten een voormalige recente Champion

Met jinder mahal en Roman reigns zijn we weer terug bij af. Wat mij betreft hoeven ppvs eigenlijk niet langer dan 3 uur te duren.

Ik heb niet de hele match van Asuka vs Carmella gezien maar
spoiler:
dit is toch wel de karaktermoord van Asuka. Van een winning streak naar een losing streak? Wat een grap.

Hierna kwam aj styles vs nakamura maar bij deze heb ik besloten mijn bed op te zoeken. Ik kijk morgen wel verder.

Edit 2:

Zo. Zit nu verder te kijken. De last man standing match tussen de twee ging wel.

Hierna kwam de Raw women's championship match tussen Nia Jax en Ronda Roussey.
spoiler:
deze match moest het echt hebben van de cash in van Alexa Bliss. Dat was wel een leuk moment. Maar nogmaals. Had liever een andere champion gezien. Dan nog liever Ronda Roussey

En een leuke men's money in the bank match geweest.
spoiler:
ook hier een winnaar die genoeg kansen heeft gehad. Ik had graag een Finn Balor als winnaar gezien.

[Voor 68% gewijzigd door polopolo150 op 18-06-2018 16:37]

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Brammos85
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 12:25
Zo, dit topic loopt lekker! ;)

Hoe dan ook, aardige PPV. Zeker gezien hoe poepslecht RAW de afgelopen maanden was heeft dit me wel verbaasd. Ronda was verrassend goed in haar match! Ook de beide MITB matches konden me wel bekoren. Snap inderdaad alleen niet wat ze met Strowman doen. Hij had die koffer niet nodig. Had hem fijn aan Joe, Miz , Baylor of Rusev (wat is die man over!) gegeven. Braun hoort de jager te zijn, niet de prooi.

En tsja, Asuka, geen idee wat die misdaan heeft backstage maar die wordt de laatste maanden compleet verneukt, al die jaren fantastische opbouw waren helemaal voor niets. Carmella, RLY?

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Als kind vond ik het wel leuk. Randy Savage, Hulk Hogan, Jake 'The Snake' Roberts, André The Giant etc.
Maar kijk nu al jaren niet meer.

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• polopolo150
Hackus schreef op dinsdag 19 juni 2018 @ 12:11:
Als kind vond ik het wel leuk. Randy Savage, Hulk Hogan, Jake 'The Snake' Roberts, André The Giant etc.
Maar kijk nu al jaren niet meer.
Misschien een leuke tip. HBO heeft een tijdje geleden een documentaire gemaakt over Andre the giant. Kan het zeer aanraden aan iedereen :)

• Jordy8
  • Laatst online: 10-03 08:22
Ik moet de MitB nog kijken op de network.
Waar kijken jullie NJPW?

• polopolo150
Ik vind NJPW een heel eng product met hun Japanse taal dat word vertaald door Google translate. Dus ik heb er geen abbo op. Ik kijk het via de illegale streaming sites of reguliere download sites.

[Voor 4% gewijzigd door polopolo150 op 19-06-2018 16:20]

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Jordy8
polopolo150 schreef op dinsdag 19 juni 2018 @ 16:19:
[...]

Ik vind NJPW een heel eng product met hun Japanse taal dat word vertaald door Google translate. Dus ik heb er geen abbo op. Ik kijk het via de illegale streaming sites.
Ah, check. Daar maar eens op zoeken dan.

NXT Takeover was in ieder geval fantastisch. Snap echt niet dat de matches van het main roster zoveel 'tammer' zijn.
De verhalen die verteld worden tijdens de match zijn in NXT zoveel beter naar mijn mening.. heel bijzonder.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Nu online
Ik keek het vroeger als Puber altijd, en dan vooral het tijdperk van NWO

Ik zou het zelfs nog wel is terug willen kijken.

[Voor 60% gewijzigd door Mektheb op 19-06-2018 16:24]

• polopolo150
Jordy8 schreef op dinsdag 19 juni 2018 @ 16:22:
[...]
NXT Takeover was in ieder geval fantastisch. Snap echt niet dat de matches van het main roster zoveel 'tammer' zijn.
De verhalen die verteld worden tijdens de match zijn in NXT zoveel beter naar mijn mening.. heel bijzonder.
Ja dat vind ik ook! Waarschijnlijk omdat Triple H volledige zeggenschap heeft om NXT en dat toch vooral in main roster Vincent McMahon en Kevin Dunn.

Dan wil Vincent toch vooral z'n rare storylines en match besluiten nemen.
Mektheb schreef op dinsdag 19 juni 2018 @ 16:23:

[afbeelding]

Dat kan je dus ook doen op de wwe network :)

Ik zie in het wrestling circuit ook dat je de originele uitzendingen (zonder aanpassing van WWE) online kan vinden. Echter heb ik deze nooit kunnen vinden.

[Voor 34% gewijzigd door polopolo150 op 19-06-2018 16:56]

• polopolo150
Hierbij de samenvatting van WWE Monday night raw.

Ik zit op dit moment te kijken en vind het best goed.

spoiler:
discutabel is de 30 dagen suspension van Ronda Roussey. In kayfabe gaan we haar dus voorlopig niet zien. Waarom kunnen we haar niet zien als full timer?

Verder had ik niet verwacht dat we een title change gaan krijgen met intercontinental championship. Dat heeft Dolph ziggler wel goed gedaan.

Bayley en Sasha Banks hebben het ineens bijgelegd. Dat veranderd ook ineens elke week, niet dan? En mocht dat het einde zijn, wat een feud was dat. 8)7

Wauw Chad Gable krijgt de jobber treatment. Geen entrance?

spoiler:
en nu al weer een break up tussen Bayley en sasha Banks. Dat was snel :P

Mojo rawley die wint van no way José. :S

Zal de topic nog updaten terwijl ik het kijk.

Er komt een nieuwe vijfde brand in wwe. https://www.f4wonline.com...-series-and-titles-259921

[Voor 36% gewijzigd door polopolo150 op 19-06-2018 19:39]

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Jordy8
polopolo150 schreef op maandag 18 juni 2018 @ 00:00:
[...]

Zoals beloofd hier de live feed.

[video]

Ik zal deze topic tijdens de pay per view blijven updaten :)

Edit:

Ooh. Het is blijkbaar de smackdown tag team match die vanavond komt! En dat was... Ja. Typische pre show kwaliteit?

Daniel Bryan vs Big Cass
Dit was niet echt een match waar ik flink zat op te letten maar het leek erop dat dit een herhaling was van Backlash. En dat is geen compliment voor zo'n slechte ppv wat dat was.
spoiler:
big Cass word ook een beetje geburried met weer een verlies. Deze twee moeten echt kappen met deze feud.

Nu staat Bobby Lashley vs Sami Zayn aan. Deze feud is nog slechter dan de bovenstaande. Ik ga maar eens een peuk roken.

Daarna kwam Elias vs Seth Rollins. Hoe langer het duurde hoe beter het werd. Het ging wel.

Erna kwam eindelijk de vrouwen money in the bank ladder match. Dat was wel vermakelijk! Eindelijk! Kon de ppv goed gebruiken!
spoiler:
Jammer dat Alexa Bliss het heeft gewonnen. Deze was eerder dit jaar nog Champion en andere vrouwen mochten ook eindelijk de kans krijgen om Champion te worden. Helaas krijgen we ipv nieuwe gezichten een voormalige recente Champion

Met jinder mahal en Roman reigns zijn we weer terug bij af. Wat mij betreft hoeven ppvs eigenlijk niet langer dan 3 uur te duren.

Ik heb niet de hele match van Asuka vs Carmella gezien maar
spoiler:
dit is toch wel de karaktermoord van Asuka. Van een winning streak naar een losing streak? Wat een grap.

Hierna kwam aj styles vs nakamura maar bij deze heb ik besloten mijn bed op te zoeken. Ik kijk morgen wel verder.

Edit 2:

Zo. Zit nu verder te kijken. De last man standing match tussen de twee ging wel.

Hierna kwam de Raw women's championship match tussen Nia Jax en Ronda Roussey.
spoiler:
deze match moest het echt hebben van de cash in van Alexa Bliss. Dat was wel een leuk moment. Maar nogmaals. Had liever een andere champion gezien. Dan nog liever Ronda Roussey

En een leuke men's money in the bank match geweest.
spoiler:
ook hier een winnaar die genoeg kansen heeft gehad. Ik had graag een Finn Balor als winnaar gezien.
Heb me enigzins vermaakt, maar wel wat teleurstellend op veel vlakken. Soms vraag ik me wel eens af waarom ik kijk :P

Vond de womens MitB match het leukst. Alleen inderdaad de winnares.. oh well.
Ember Moon trouwens (y) Don't screw it up wwe......
polopolo150 schreef op dinsdag 19 juni 2018 @ 18:18:
Hierbij de samenvatting van WWE Monday night raw.

[video]

Ik zit op dit moment te kijken en vind het best goed.

spoiler:
discutabel is de 30 dagen suspension van Ronda Roussey. In kayfabe gaan we haar dus voorlopig niet zien. Waarom kunnen we haar niet zien als full timer?

Verder had ik niet verwacht dat we een title change gaan krijgen met intercontinental championship. Dat heeft Dolph ziggler wel goed gedaan.

Bayley en Sasha Banks hebben het ineens bijgelegd. Dat veranderd ook ineens elke week, niet dan? En mocht dat het einde zijn, wat een feud was dat. 8)7

Wauw Chad Gable krijgt de jobber treatment. Geen entrance?

spoiler:
en nu al weer een break up tussen Bayley en sasha Banks. Dat was snel :P

Mojo rawley die wint van no way José. :S

Zal de topic nog updaten terwijl ik het kijk.

Er komt een nieuwe vijfde brand in wwe. https://www.f4wonline.com...-series-and-titles-259921
spoiler:
Ronda wordt nu geboekt zoals het moet vind ik. Dat vrolijke baby face gedoe past niet echt, maar wat ze hier liet zien wel (y)
Weet niet of ze haar echt zo lang van tv houden. Maar als ze het doen is het gewoon om tijdens Extreme Rules Alexa vs Nia te hebben. En dan Rousey weer boeken voor Summerslam.

Ach, verder gewoon typisch Raw :+

• polopolo150
Interessante nieuws deze avond.

Sanity word eindelijk gedebut.

Ring of Honor gaat toch niet naar Madison Square Garden.

Gauntlet match voor de number 1 contender in smackdown live zometeen

Big Cass gereleased

Big Cass is voor mij het meest opvallende. Ik wou goeie feuds met Big Cass. Niet dat hij gereleased zou worden.

Maar van WWE verbaasd me dit niet. Hij heeft zijn match met zijn ACL blessure niet afgemaakt, is als worstelaar niet interessant en werkt niet met de script van WWE.

Edit: in het persbericht van WWE maar 1 zinnetje. Geen "we wish (worstelaar) the best in his future endeavor". Dan heeft hij echt iets verkeerd gedaan.

Verder word er nog steeds geadverteerd met Ronda Roussey in komende raws.

[Voor 26% gewijzigd door polopolo150 op 19-06-2018 22:37]

Acties:
  • +1Henk 'm!

• polopolo150
Hierbij de volledige aflevering van Smackdown.

[YouTube: https://youtu.be/i4o8kCO9ZEY]

Ik zelf heb het nog niet gezien. Had wat dingen op de planning staan en zit nu heerlijk in de tuin het WK te kijken ;)

Edit:

Ik heb nu wel smackdown gezien. Was gewoon typische uitzending.

spoiler:
blij dat er iets gedaan word met Rusev Day. Rusev hoeft voor mij niet eens de wwe championship te winnen maar een main event shot vind ik eindelijk een erkenning die Rusev verdient.

Edit 2:

WWE heeft de originele uitzending offline gehaald. Hierbij de nieuwe versie.

[Voor 51% gewijzigd door polopolo150 op 21-06-2018 00:30]

• Brammos85
F*ck yeah, RUSEV! Eindelijk!

• polopolo150
polopolo150 schreef op zaterdag 23 juni 2018 @ 00:54:
Zegt het trouwens tegenwoordig eigenlijk iets als iets op Netflix USA is vertaal in het Nederlands? Komen ze dan ooit naar Nederland?

Bijvoorbeeld. Lucha Underground op Netflix USA heeft de beschrijvijng vertaald in het Nederlands.Maar dit lijkt me een product dat never nooit in Nederland zal werken. (Pro Wrestling)
Misschien interessant voor de Netflix USA kiijkers hier, Lucha Underground seizoen 1 & 2 staan erop.

Maar het gaat me er vooral om, komt dit naar Nederland? Heb bovenstaande in de Netfllix topic gepost.

• Jordy8
Denk dat daar weinig animo voor is in het algemeen. WWE is hier ook niet populair volgens mij, terwijl de naamsbekendheid er wel is.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• polopolo150
Deze week was het zulk lekker weer dat ik het trouw kijken van WWE op een lager pitje heb gedaan. Net eindelijk smackdown afgekeken (moest alleen nog main event kijken).

Best wel veel gebeurd. Bayley die eindelijk klaar is met Sasha Banks. (heel turn?) Team Hell No is terug. Dolph blijft nog intercontinental champion. Was mijn weekje wel.

Alleen jammer dat ze de universal championship flink laten zakken. Geen fatal 5 way (weet niet meer hoeveel ze in de match wouden proppen) meer omdat Brock Lesnar dat niet wilt? Ik ben hier zo klaar mee. Wrestlemania was gewoon het perfecte moment om Roman Reigns champion te maken. Brock kon dan gewoon UFC doen en wij hadden een champion die wekelijks op TV was. De enorme botch op Greatest Royal Rumble hielp er ook niet bij.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 16:56
polopolo150 schreef op dinsdag 19 juni 2018 @ 21:47:

Big Cass is voor mij het meest opvallende. Ik wou goeie feuds met Big Cass. Niet dat hij gereleased zou worden.

Maar van WWE verbaasd me dit niet. Hij heeft zijn match met zijn ACL blessure niet afgemaakt, is als worstelaar niet interessant en werkt niet met de script van WWE.

Edit: in het persbericht van WWE maar 1 zinnetje. Geen "we wish (worstelaar) the best in his future endeavor". Dan heeft hij echt iets verkeerd gedaan.

Verder word er nog steeds geadverteerd met Ronda Roussey in komende raws.
De afgelopen maanden zouden er backstage diverse dingen gebeurd zijn. Hij zou ruzies gehad hebben, arrogant etc.
Zijn feud met Bryan en de verlies partijen zijn dan waarschijnlijk een straf geweest voor iets.

Als je de straf accepteert en je gedraagt en het goed doet in de ring dan word het je meestal wel vergeven.
Ga je op dezelfde tour door dan mag je gaan jobben.

Blijkbaar heeft hij er niet van geleerd en besloot men om hem te releasen.

Maar dan moet hij het wel bont gemaakt hebben aangezien Vince geilt op grote sterke gasten.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• polopolo150
Is wel een grappig detail dat zowel Enzo Amore als Big Cass dus niet lekker lag in WWE. Jammer dat beide nooit echt tot bloei zijn gekomen zowel in tag team (nooit een championship gehad) als singles. (hadden pas net hun push)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• polopolo150
Wtf was er met deze Raw :S

Een avond vol roman reigns. En meer wtf momenten.

Zat tijdens raw te appen en kreeg te horen dat dit echt een slechte raw was. Had geen zin meer om verder te kijken en keek de wrestletalk review waarin ze het een poor hebben gegeven.

Gelukkig was er nog een voetbal wedstrijd bezig afgelopen avond.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• polopolo150
Zijn er mensen die NJPW G1 gaan volgen? Volgens mij begint het morgen.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Bergie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09:10

Bergie

Lekker belangrijk...

Mektheb schreef op dinsdag 19 juni 2018 @ 16:23:

[afbeelding]

Sting! :D Mooie tijden waren dat idd. Dat heb ik destijds ook echt gevolgd; met Lex Luger, Rick Flair, 'Macho Man' Randy Savage etc

Yamaha MT-09

Acties:
  • 0Henk 'm!

• polopolo150
Zometeen begint de volgende pay per view van WWE, genaamd Extreme Rules.

00:00 begint de pre-show op onder andere youtube. Deze kan je hieronder vinden.

Om 01:00 begint de pay per view op WWE Network.

Matches zijn:

gratis match in de pre-show New Day vs sanity in een tables match.

gratis match in de pre-show Andrade “Cien” Almas vs. Sin Cara

— Matt Hardy and Bray Wyatt vs. The B-Team (Bo Dallas and Curtis Axel) for the “RAW” Tag Team Championships

— Finn Balor vs. Baron Corbin

— AJ Styles vs. Rusev for the WWE Championship

— Dolph Ziggler vs. Seth Rollins in a 30-minute Iron Man match for the Intercontinental Championship

— Braun Strowman vs. Kevin Owens in a cage match

— Jeff Hardy vs. Shinsuke Nakamura for the United States Championship

— The Bludgeon Brothers vs. Team Hell No (Daniel Bryan and Kane) for the “SmackDown” Tag Team Championship

— Alexa Bliss vs. Nia Jax in an Extreme Rules match for the “RAW” Women’s Championship

— Carmella vs. Asuka for the “SmackDown” Women’s Championship with James Ellsworth suspended over the ring in a shark cage

— Roman Reigns vs. Bobby Lashley

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Brammos85
Haha, mijn god, een shark cage? Is die gimmick nog niet klaar? Ik heb nog niets gezien, maar vanavond toch maar eens gaan checken. Wellicht dat het de moeite kan zijn. Rollins - Ziggles kan haast niet teleurstellen :)

• polopolo150
Opzich wel een leuke ppv.

spoiler:
alleen jammer dat ik alweer momentum verloren zien gaan voor Asuka. Wat is het nut om haar helemaal kapot te maken door een (semi) losing streak om haar wellicht in summerslam Champion te maken?

Edit: ben ik dan veel te positief? Want volgens deze review was deze PPV niet veel soeps.

[Voor 34% gewijzigd door polopolo150 op 16-07-2018 19:22]

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Jordy8
Ik vond het matig. Het publiek was ook vreselijk, dus dat helpt niet echt mee.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Brammos85
Jordy8 schreef op maandag 16 juli 2018 @ 19:24:
Ik vond het matig. Het publiek was ook vreselijk, dus dat helpt niet echt mee.
Verdomme ja, dat aftellen bij Rollins Ziggler, schaamtelijk.. Wel een fantastische match trouwens! Rest was idd meh..

• polopolo150
Ja tuurlijk RAW. Krijgen we alweer roman reigns vs Bobby Lashley volgende week :(

Als Roman dan weer wint, heb ik enige interesse in de Raw main event scene 100% verloren.

• Jordy8
Raw is gewoon erg frustrerend. We hebben Lashley vs Reigns afgelopen zondag al gehad, maar nu is het net alsof het nooit gebeurd is. Ik denk zelf dat Reigns wint, aangezien Bobby afgelopen zondag heeft gewonnen.. 50/50 booking...

Gelukkig is Smackdown wel goed bezig.

• Brammos85
Lashley, dan zie je toch nog liever Reigns doorgaan, brrr

Acties:
  • +1Henk 'm!

• polopolo150
Brammos85 schreef op donderdag 19 juli 2018 @ 11:15:
Lashley, dan zie je toch nog liever Reigns doorgaan, brrr
Dan heb je je zin :P

Zo ik ben wel blij met het nieuwe album van Elias. Hou wel van zijn character en z'n liedjes bij raw zijn soms ook wel leuk dus dit is wel vet :D

Acties:
  • +1Henk 'm!

• DidierB

DidierB

polopolo150 schreef op vrijdag 13 juli 2018 @ 19:25:
Zijn er mensen die NJPW G1 gaan volgen? Volgens mij begint het morgen.
Jep ik volg het elk jaar weer.

Geweldige matches zelfs matches waarvan je normaal verwacht dat ze minder kunnen zijn bouwen ze goed op en zijn zeker niet saai.

Niet zoals reigns VS lesnar voor de 5000ste keer.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• polopolo150
Net de eerste aflevering van WOS wrestling gekeken. Een nieuwe promotie/reboot op het Britse ITV. In eerste instantie zou NXT UK divisie die spot krijgen maar dat is afgeblazen. Nu is er een product dat het Britse pro wrestling goed laat zien.

Wat ik wel raar vind:

programma begint met een entrance van de champion :S hoe komt hij aan die titel?
Multi man elimination match waar er count outs zijn. Misschien ben ik niet zo bekend hiermee maar ik dacht dat er geen count out was bij meer dan twee wrestlers in de ring?

Ik heb me wel prima vermaakt. Ik vind het wel vet dat de Britse worstel scene primetime op ITV word uitgezonden. Dit maakt het beter dan dat ik 5* wrestling kijk via botchamania en werkelijk niks mis.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• michel2506
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 24-03 16:37
31 december 2016 is er een Pilot uitgezonden van WOS Wrestling waar Grado kampioen werd.

En regels in Pro Wrestling, die zijn er alleen maar wanneer het uitkomt voor t verhaal he:)

• polopolo150
michel2506 schreef op maandag 30 juli 2018 @ 11:48:
31 december 2016 is er een Pilot uitgezonden van WOS Wrestling waar Grado kampioen werd.

En regels in Pro Wrestling, die zijn er alleen maar wanneer het uitkomt voor t verhaal he:)
Ah bedankt :)

En ja, dat laatste is waar. Mooiste die mij bij is gebleven is Asuka vs Nikki Cross die in een no DQ match een no contest kregen omdat ze backstage gingen vechten :P

• Brammos85
Gisteren de WWE 24 feature van de Hardyz (Woken) gezien. Leuk inkijkje over hoe zowel Matt als Jeff door allerlei ellende dieper de afgrond inzakken. Was natuurlijk al wel bekend, maar zeker Matt is er in dit stuk heel erg open over. Aanrader!

• Agent47
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 17:15

Agent47

I always close my contracts.

RAW is leuker dan Smackdown vind ik. Roman Reigns blijft alleen een dikke push krijgen. Denk dat die wint van Lesnar, omdat Lesnar naar de UFC gaat. Vervolgens casht Strauwman of Kevin Owens die briefcase de RAW na SummerSlam in gok ik.

Ben die push van Reigns wel meer als zat. Smackdown zuigt enorm, ben die Daniel Bryan ook vies zat.

On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.

• polopolo150
Damn de promo's van Daniel Bryan en the miz is goed deze week!

• sig69
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13:49
Jullie weten dat het allemaal nep en gescript is toch?

Roomba E5 te koop

• michel2506
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 24-03 16:37
sig69 schreef op donderdag 16 augustus 2018 @ 02:00:
Game of Thrones, GTST en de laatste Avengers film ook, maar daar wordt dat gek genoeg nooit over geroepen...

• Brammos85

Doe me een lol, kijk dit eens terug. Kurt Angle / Shane McMahon, King of The Ring (2001 of 2002?). Zeg daarna nog even dat het 'nep' is. Scripted, absoluut, maar het misbruik wat deze gasten op hun lichaam toepassen is héél erg echt.

• _NooT_
  • Registratie: Juni 2018
  • Laatst online: 28-03 20:23
Het is zo echt als dat de worstelaars zelf durven/willen gaan.
Sommigen zetten zelfs van tijd tot tijd hun leven op het spel.
Een legendarisch voorbeeld:

In sommige leagues is er zelfs bijna niets gescript op de meest gevaarlijke stunts na.

• polopolo150

• polopolo150
Hahahaha wat een main event van summerslam!

• polopolo150
Smackdown moet ik nog kijken maar waarom word er bij raw van deze week een "heel turn" van the shield/Roman reigns genoemd door de dirty sheets?

Is het anno 2018 niet gewoon logisch dat iedereen brown strowman wil stoppen?

[Voor 5% gewijzigd door polopolo150 op 22-08-2018 23:24]

• polopolo150
Hell in a cell is echt een pay per view waarbij ik als betalende klant een soort "fuck you" voorschoteld krijg van WWE.

spoiler:
WWE wilt dus Roman Reigns als de nieuwe grote superstar van het bedrijf. Geef hem dan ook zulke matches! Ik had het liefst Braun zien winnen maar willen jullie Roman de top guy maken? Sure, doe dat dan! Maar nu is niemand de winnaar met zulk gebruik van Brock Lesnar. Een "kut" einde was dit.

Ik krijg ook videos binnen van na de match waar het publiek chant "this is bullshit!". Ik geef ze groot gelijk. Dit doe je bij raw, niet een pay per view.

[Voor 15% gewijzigd door polopolo150 op 17-09-2018 05:34]

• Agent47

Agent47

Hell in A Cell was ook weer klote.

• Jordy8
Klinkt goed allemaal :')
Ik ga het vanavond kijken/ op de achtergrond aanzetten. Niet al te hoopvol dus :+

• Agent47

Agent47

polopolo150 schreef op maandag 17 september 2018 @ 05:12:
Hell in a cell is echt een pay per view waarbij ik als betalende klant een soort "fuck you" voorschoteld krijg van WWE.

spoiler:
WWE wilt dus Roman Reigns als de nieuwe grote superstar van het bedrijf. Geef hem dan ook zulke matches! Ik had het liefst Braun zien winnen maar willen jullie Roman de top guy maken? Sure, doe dat dan! Maar nu is niemand de winnaar met zulk gebruik van Brock Lesnar. Een "kut" einde was dit.

Ik krijg ook videos binnen van na de match waar het publiek chant "this is bullshit!". Ik geef ze groot gelijk. Dit doe je bij raw, niet een pay per view.
Roman krijgt al een jaar een dikke push, als het niet meer is-.-
Iedereen wilt Braun als champ.

• polopolo150
Jordy8 schreef op maandag 17 september 2018 @ 15:21:
Klinkt goed allemaal :')
Ik ga het vanavond kijken/ op de achtergrond aanzetten. Niet al te hoopvol dus :+
Het is gelukkig niet zoals Backlash dat het een marteling was om te kijken :P

• Agent47

Agent47

polopolo150 schreef op maandag 17 september 2018 @ 16:22:
[...]

Het is gelukkig niet zoals Backlash dat het een marteling was om te kijken :P
Wrestlemania en mijn persoonlijke voorkeur: Royal Rumble, zijn het leukst:)

• Jordy8
Vond het wel meevallen moet ik zeggen. Behalve het einde dan, dat sloeg helemaal nergens op natuurlijk.

• polopolo150
Ik zit nu Raw te kijken en ik besef me nu eigenlijk pas dat Hell In A Cell main event een cash-in was van Braun.

Bij Raw is er geen koffer te bekennen bij Braun. We hebben nu gewoon twee jaar op rij vrij nutteloze cash-ins gehad. Pff :-(

Nog erger. Weer een (Saudi Arabië) house show die gehyped word op WWE TV. Met de verwachting dat dit een herhaling van Greatest Royal Rumble wordt, een verwaarloosbare WWE Network event, is dit toch eentonige boeking? De face winnen van de heels, en je bent klaar!

De WWE Network era laat nu toch echt z'n nadelen zien. Kwantiteit boven kwaliteit. In de eerste drie dagen van de week heb je gewoon 9 uur WWE In-Ring programmering. De pay per views niet meegerekend. Mag het ietsjes minder en tegelijk veel beter aub?

[Voor 3% gewijzigd door polopolo150 op 18-09-2018 22:52]

• Brammos85
polopolo150 schreef op maandag 17 september 2018 @ 05:12:

spoiler:

Ik had niet zo'n last van Brock. Het was voor mij een enorme verrassing en ik vond het awesome hoe hij die deur uit de cell trapte. Zolang ze hem geen champ maken en af en toe op laten dagen, prima. Dan kan je eerder iets zeggen over de andere mensen rond die match. Leuke spot van Rollins en Ziggles, maar waar waren Ambrose en Drew? Iets gemist? Die stonden boven op de cell, toen kwam die spot van Rollins en heb ik ze niet meer gezien. Stiekem eraf geklommen?

Ook Foley was compleet inwisselbaar. Zoveel mogelijkheden (zeker gezien hoe fit hij leek) en er dan *helemaal niets* mee doen, jammer. Dat het een no contest is geworden? Ach, dan kan je de feud nog lekker even doortrekken. Braun / Roman zal wsl pas op WM eindigen met een titlewin van Strowman.

Je moet bij Strowman overigens ook oppassen dat het niet te ééndimensionaal wordt. Al die 'get these hands' catchphrases komen me nu al mijn keel uit...

Dus dat! Overigens vond ik Hardy / Randy 'boring' Orton voor de verandering ook wel weer eens de moeite waard. Nare plek op zijn been hield Orton daar aan over zeg, brrrr.

Edit: Oh, en dan nog iets: STOP met die overduidelijke klimgaten in de Cell! Als je het niet op de normale manier lukt om daar bovenop te komen dan doe je het maar niet!

[Voor 4% gewijzigd door Brammos85 op 20-09-2018 14:16]

• polopolo150
Ben er een beetje laat mee maar Super Showdown was opzich een leuke (global) pay per view. :)

Shawn Michaels is gewoon terug in Pro Wrestling. Eigenlijk echt nooit gedacht dat hij terug zou keren maar ik denk dat het geld van Saudi Arabië hem toch heeft overgehaald om een comeback te maken. Aannemend dat hij een rol gaat spelen in Crown Jewel of (Greatest) Royal Rumble.

Ook blij dat er eindelijk een title change is in de Cruiserweight division. Jammer dat dit de eerste (echte) match was voor de title sinds Cedric Alexander het heeft. Er wordt volgens mij echt niks gedaan met die hele divisie.

Ik kijk niet echt heel erg uit naar de komende weken. Evolution klonk als idee echt heel goed maar is voor mij verpest door de return van legends en voornamelijk The Bella Twins. Ben heel erg bang dat ik Botchamania kan kijken en dat ik dan een samenvatting van de hele ppv heb gezien. Verder over een maand nog een global pay per view/overpriced house show. Als Greatest Royal Rumble over niets ging, dan zal Crown Jewel vast wel hetzelfde zijn.

Dus de echt interessante pay per view is pas Survivor Series? Misschien zelfs Royal Rumble als ze weer Raw vs Smackdown doen als vorig jaar.

[Voor 6% gewijzigd door polopolo150 op 08-10-2018 16:06]

• Brammos85
Wanneer heb jij voor het laatst een *goede* Survivor Series gezien? Met de WCW-ECW invasion? ;) Over het algemeen wordt dit heel erg opgeklopt, maar verwachtingen worden die PPV zelden waargemaakt.

• polopolo150
Op dit moment is er een controverse gaande over het laten doorgaan van Crown Jewel in Saudi Arabië. WWE heeft het nog steeds niet gecanceld terwijl de hele wereld in rep en roer is over de gebeurtenissen binnen de Saudische consulaat in Turkije.

Ik denk dat de wereld niet wilt dat het doorgaat. De worstelaars willen niet. Verder denk ik dat dit WWE schaad als ze een toernooitje doen "wie de beste is van de wereld" met deze omstandigheden. Het hele reclame wat dit voor het land brengt is gewoon niet het moment nu.

Toch wil Vince McMahon blijven gaan. Ik vind dat echt heel raar. Echter als ik met mijn vrienden praat dan zeggen ze dat het allemaal niet zo'n probleem is dat het doorgaat want WWE moet aan hun geld komen zeggen ze.

Wat vinden jullie?

Edit over Raw:

spoiler:
Dat is wel erg. Heb je jaren lang zo erg Roman Reigns geboo'd. Moet hij op zo'n manier zijn titel kwijtraken.

[Voor 8% gewijzigd door polopolo150 op 23-10-2018 14:10]

• Brammos85
Niet gaan. Maar geld is leidend, dus die zijn er gewoon. En och,arme Roman :(

• polopolo150
Er is breaking news (officieel wel geruchten) dat Becky Lynch vanwege afgelopen Raw is injured.

Ik hoop echt dat de match doorgaat! Zowel Becky Lynch als Ronda Rousey zijn goed geboekt geweest dit jaar dus had een mooie match kunnen zijn! Ik hoop dat ze snel beter wordt en weer in de ring is!

• Deadsy
Zou Becky dan toch een gebroken neus hebben?

• polopolo150
Deadsy schreef op dinsdag 13 november 2018 @ 22:24:
Zou Becky dan toch een gebroken neus hebben?
Geruchten gaan inderdaad om een gebroken neus of een hersenschudding. De grote dirty sheets melden dat detail niet op dit moment.

Ik denk dat we er zometeen in Smackdown er wat over horen samen met een vervanging van de match.

• Deadsy
polopolo150 schreef op dinsdag 13 november 2018 @ 22:28:
[...]

Geruchten gaan inderdaad om een gebroken neus of een hersenschudding. De grote dirty sheets melden dat detail niet op dit moment.

Ik denk dat we er zometeen in Smackdown er wat over horen samen met een vervanging van de match.
Regel van WWE is dat je bij een grote klap op je hoofd naar het ziekenhuis moet voor een scan.
Dus kans dat ze daar iets gezien hebben.

ZOu jammer zijn.
Ze bleef gewoon doorgaan met dat bloed op haar gezicht, backstage reageerde men hier goed op en in de social media ontstond er daardoor ook een beetje een hype richting Survivor Series.

Mja misschien heeft ze niets en is dit gewoon een storyline die ontstaan is vanwege het bloed.

• polopolo150
Zou wat zijn als WWE iedereen belazerd met hun lekken. :P Bryan Alvarez tweet dit net:

Verder circuleert hier footage hoe Nia Jax dit bij Becky Lynch heeft gedaan. Echter krijg ik de video niet geopend :( (op mijn mobiel wel :P)

[Twitter: https://twitter.com/briantheguppie/status/1062450845911080960]

[Voor 3% gewijzigd door polopolo150 op 13-11-2018 23:35]

• Deadsy
polopolo150 schreef op dinsdag 13 november 2018 @ 23:25:
Zou wat zijn als WWE iedereen belazerd met hun lekken. :P Bryan Alvarez tweet dit net:

[Twitter]

Verder circuleert hier footage hoe Nia Jax dit bij Becky Lynch heeft gedaan. Echter krijg ik de video niet geopend :( (op mijn mobiel wel :P)

[Twitter]
Video werkt voor mij ook niet op mobiel.
In deze link staat een video die wel op mobiel werkt.

https://comicbook.com/wwe...e-raw-nia-jax-concussion/

Flinke klap.

• polopolo150
spoiler:
Het feit dat ze deze aankondiging van Becky's injury aan de commentary doen (publiek weet van niks) en ook nog Nia's attack laten zien kan dit misschien wel een work zijn Ook geen nieuws over de match.

Heb net pas Smackdown aangezet dus misschien mis ik nog een storyline. :)

Edit: Heb Smackdown afgekeken. Interessant! Zie het nog steeds gebeuren dat de injury van Becky een work kan zijn. :P

[Voor 21% gewijzigd door polopolo150 op 14-11-2018 21:08]

• polopolo150
Zit WWE weer in een dipje? Misschien ik in ieder geval wel want na Survivor Series vind ik RAW eigenlijk echt niet leuk. En daardoor ook gelijk minder zin in Smackdown.

Zijn er mensen die het wel nog actief volgen? Of iemand anders die nog een promotie weet waar het nu "aan" is? :)

• Brammos85
polopolo150 schreef op dinsdag 4 december 2018 @ 18:16:
Zit WWE weer in een dipje? Misschien ik in ieder geval wel want na Survivor Series vind ik RAW eigenlijk echt niet leuk. En daardoor ook gelijk minder zin in Smackdown.

Zijn er mensen die het wel nog actief volgen? Of iemand anders die nog een promotie weet waar het nu "aan" is? :)
Pff, WWE. Raw van vorige week was echt een slap in the face. Zo enorm slecht. Smackdown, tsja, was wel lekker bezig, maar behalve Becky / Charlotte interesseert het me ook niet héél erg. Ik hoop dat het tegen de Rumble en WM season weer wat spannender wordt, verder is het voorlopig even uitzitten.

• polopolo150
Zijn er hier mensen die NJPW Wrestlekingdom 13 gaan kijken vanaf 09:00 op 4 januari? Aangezien dat in onze tijd is weet ik niet of het nodig is om de spoilers tag te gebruiken. Wat vinden jullie?

Dit is toch wel naast Wrestlemania de pay per view van het jaar waar ik graag naar kijk. Wie weet kijk ik het live. <3

• DidierB

DidierB

polopolo150 schreef op woensdag 2 januari 2019 @ 13:20:
Zijn er hier mensen die NJPW Wrestlekingdom 13 gaan kijken vanaf 09:00 op 4 januari? Aangezien dat in onze tijd is weet ik niet of het nodig is om de spoilers tag te gebruiken. Wat vinden jullie?

Dit is toch wel naast Wrestlemania de pay per view van het jaar waar ik graag naar kijk. Wie weet kijk ik het live. <3
Preshow van wrestle kingdom was iniedergeval zeer vermakelijk.

Rest moet ik nog kijken. Maar is standaard elk jaar dat me Vrouw en ik dat kijken.

• polopolo150
Net eindelijk gekeken. Was wel okay. :D

Wel lachen dat iedereen van The Elite (+ Kenny Omega) heeft verloren. Ik denk dat de aankonding van All Elite Wrestling promotie eigenlijk een spoiler is voor deze Wrestlekingdom. Hierdoor verbaasde me de results eigenlijk niks.

Edit: Kenny Omega heeft aangekondigd weg te gaan bij njpw. Dus heel misschien de nummer 30 voor Royal Rumble later deze maand? :D

[Voor 28% gewijzigd door polopolo150 op 07-01-2019 12:30]

• DidierB

DidierB

polopolo150 schreef op zondag 6 januari 2019 @ 18:25:
Net eindelijk gekeken. Was wel okay. :D

Wel lachen dat iedereen van The Elite (+ Kenny Omega) heeft verloren. Ik denk dat de aankonding van All Elite Wrestling promotie eigenlijk een spoiler is voor deze Wrestlekingdom. Hierdoor verbaasde me de results eigenlijk niks.

Edit: Kenny Omega heeft aangekondigd weg te gaan bij njpw. Dus heel misschien de nummer 30 voor Royal Rumble later deze maand? :D
Hopelijk tekent Omega bij Aew.

Ben echt een Young Bucks fanboy. Laatste keer dat ik wwe keek was volgens mij vorig jaar met Wrestlemania..

Tegenwoordig is het alleen Roh. Njpw. Tna en verdere indies.

• polopolo150
Als ik jullie was zou ik de Double Or Nothing Rally kijken. Zo is nu bekend dat Neville en Chris Jericho naar AEW gaan. En nog veel meer!

• DidierB

DidierB

polopolo150 schreef op woensdag 9 januari 2019 @ 00:01:
Als ik jullie was zou ik de Double Or Nothing Rally kijken. Zo is nu bekend dat Neville en Chris Jericho naar AEW gaan. En nog veel meer!

[YouTube: All Elite Wrestling]
Hell yeah.

Ben super stoked.. Ook voor Britt Baker (Vrouw van Adam Cole Bay Bay)

• Brammos85
polopolo150 schreef op woensdag 9 januari 2019 @ 00:01:

[YouTube: All Elite Wrestling]
Waarom moet ik dan nog kijken? ;)

Ik vond de rally niet heeeeel bijzonder. Jericho was een leuke surprise, maar die man staat erom bekend niet gebonden aan WWE te zijn. Verder mag ik hopen dat AEW potten gaat breken, dan voelt Vince de noodzaak tot het maken van een degelijk product wellicht weer eens.

• Agent47

Agent47

Royal Rumble komt er weer aan :)
Blijft altijd leuk in de hoop op verrassingen / returns.
Ik denk dat Drew een push krijgt. Ik denk dan ook dat Drew hem wint of Seth Rollins.
Hoop altijd nog op een terugkeer van Batista.

• Brammos85
Agent47 schreef op donderdag 10 januari 2019 @ 10:15:
Hoop altijd nog op een terugkeer van Batista.
Kans lijkt klein. Heeft al getekend voor een film die in WM season aan het filmen is. Bovendien was het plan om tegen Trips te vechten, en die zal weinig kunnen na de GRR

• Agent47

Agent47

Brammos85 schreef op donderdag 10 januari 2019 @ 15:17:
[...]

Kans lijkt klein. Heeft al getekend voor een film die in WM season aan het filmen is. Bovendien was het plan om tegen Trips te vechten, en die zal weinig kunnen na de GRR
Die promo op SmackDown nodige wel uit, maar dacht ergens te lezen dat het wederom niet doorging.

• polopolo150
Kijken jullie morgen uit naar de eerste NXT UK Takeover pay-per-view op WWE Network?

Ik vind het enorm vet dat ik iets van WWE in onze eigen tijd kunnen kijken. Het zal om 20:00 worden uitgezonden. Wel vond ik de go-home episodes van NXT UK deze week niet zo heel erg hype makend.

Ben nog steeds benieuwd of ik spoiler tags moet gebruiken mocht ik er live iets over posten of niet. :P

• Agent47

Agent47

Gaan geruchten dat Batista toch terug komt met Royal Rumble, hem wint en tegen Lesnar gaat met Wrestlemania. HHH schijnt een blessure te hebben.

Lesnar wint sowieso van Braun.
Ronda blijft ook alles winnen.

• polopolo150
Dat was wel een mooie begin voor een Takeover.

Heb opzich wel genoten van NXT UK Takeover: Blackpool :)

spoiler:
Blij met Toni Storm als champion. Vooral omdat ze een kut week heeft gehad. En WALTER in WWE :D

• Agent47

Agent47

• polopolo150
Dat zou wat zijn!

Wat een raw was dat zeg. Braun Strowman sloopt een deel van de limousine van Mr. McMahon en hij is ineens z'n title shot kwijt. Blijkt dat hij nooit die match zou krijgen.Verder zijn de NXT "debuts" van afgelopen maandagnacht enorm slecht gedaan en ik kan niet geloven dat WWE in current era nog een "Oeps, Alexa Bliss was nog bezig met omkleden en is bijna topless" spot doet waar Otis Dozovic raar/geil op reageert.

Ik vond het qua matches één van de betere raws van current era. Maar qua story was het echt wtf.

• Agent47

Agent47

polopolo150 schreef op woensdag 16 januari 2019 @ 15:05:
Dat zou wat zijn!

Wat een raw was dat zeg. Braun Strowman sloopt een deel van de limousine van Mr. McMahon en hij is ineens z'n title shot kwijt. Blijkt dat hij nooit die match zou krijgen.Verder zijn de NXT "debuts" van afgelopen maandagnacht enorm slecht gedaan en ik kan niet geloven dat WWE in current era nog een "Oeps, Alexa Bliss was nog bezig met omkleden en is bijna topless" spot doet waar Otis Dozovic raar/geil op reageert.

Ik vond het qua matches één van de betere raws van current era. Maar qua story was het echt wtf.
Hij deed het puur voor de marketing en verkoop van de tickets voor RR inderdaad. Braun schijnt nog niet helemaal fit te zijn met zijn ellegeboog ook.

Heb erg veel zin in de RR. Ik vind het altijd lastig. Ik kijk hem op maandagavond altijd omdat ik werk overdag, wil overdag niks mee krijgen maar moet me echt inhouden om geen sites te bezoeken.

• polopolo150
Agent47 schreef op donderdag 17 januari 2019 @ 13:43:
[...]

Heb erg veel zin in de RR. Ik vind het altijd lastig. Ik kijk hem op maandagavond altijd omdat ik werk overdag, wil overdag niks mee krijgen maar moet me echt inhouden om geen sites te bezoeken.
Ja dat ken ik. Het is vooral frustrerend dat WWE zo actief is op social media. Zo had een vriend van me twee jaar geleden op een schip moeten werken ergens in Europa. Zat die even op snapchat, zag hij in de Stories tabblad heel groot dat Randy Orton heeft gewonnen. :P

Ik ga de Royal Rumble wel live kijken met vrienden. Gek genoeg lukt het me vaak om pay per views live te kijken en mijn vrienden zijn studenten dus die maken wel tijd. :P

Ik heb er ook echt veel zin in! Heb net mijn WWE Network verlengd en ben weer bezig met mijn projectje om alle Royal Rumble's te kijken. Zit nu bij 1995. Ik snap wel dat veel mensen toendertijd hebben afgehaakt. Allemaal gimmick worstelaars. :P

• polopolo150
Net de Royal Rumble en NXT Takeover gekeken achter elkaar met vrienden. Was best leuk opzich.

spoiler:
wat ik echter wel heb is dat voor zo'n grote rumble dat ik de mannen Royal rumble wat vind tegenvallen. Nia Jax die nummer 30 is vind ik een beetje meh. Maar mijn verwachtingen waren dan ook toren hoog met hoe de pay per view verliep. Ik had alleen een veel grotere surprise verwacht dan Jeff Jarret.

• polopolo150
Ik had niet gedacht dat Elimination Chamber ppv dit jaar best leuk zal worden. Had er geen verwachtingen van maar ik ben blij dat ik het live heb gezien :)

• Agent47

Agent47

Batista is back!!!!

• polopolo150
Interessant dat zelfs een 70 jarige man niet veilig is in WWE :P

• Brammos85
Boei! ;) De enige interessante return deze week is van

spoiler:
Kevin Owens!

Degelijke opbouw wel naar die return. Was Batista al een beetje vergeten aangezien Trips te geblesseerd leek om te vechten. Om dan al die heisa te maken voor Flair's verjaardag en hem vervolgens niet eens op te komen laten dagen in de ring, maar aan gort te laten geslagen worden door Big Dave, goede keuze! Fijn van Ric ook dat hij dit wilde doen.

Kan sowieso wel interessant worden. De match zelf zal niet bijzonder zijn, maar Batista genereert door zijn nieuwe status als filmster wel een hoop mainstream media buzz

[Voor 53% gewijzigd door Brammos85 op 27-02-2019 11:53]

• Agent47

Agent47

Brammos85 schreef op woensdag 27 februari 2019 @ 11:51:
[...]

spoiler:
Kevin Owens!

Degelijke opbouw wel naar die return. Was Batista al een beetje vergeten aangezien Trips te geblesseerd leek om te vechten. Om dan al die heisa te maken voor Flair's verjaardag en hem vervolgens niet eens op te komen laten dagen in de ring, maar aan gort te laten geslagen worden door Big Dave, goede keuze! Fijn van Ric ook dat hij dit wilde doen.

Kan sowieso wel interessant worden. De match zelf zal niet bijzonder zijn, maar Batista genereert door zijn nieuwe status als filmster wel een hoop mainstream media buzz
Hij zal hem wel verliezen, voor mij helaas. Ik ben altijd fan geweest van Dave.
Triple H wordt face. Triple H heeft ook nooit gewonnen van Batista dus zal wel zo worden aangezien hij toch een hoge status heeft en alle eer naar zichzelf zal gaan strijden.

Die spoiler is sowieso waar, wel jammer want gunde die ander ook eindelijk eens iets.

• Agent47

Agent47

Brammos85 schreef op woensdag 27 februari 2019 @ 11:51:
[...]

spoiler:
Kevin Owens!

Daarnintegen is het geschreven script wel oldschool, erg fijn gefilmd vond ik! Zal wel werk van Paul Heyman zijn. Maar eerst hoe die camera man werd meegesleurd en dan van dichtbij, complimenten!

• polopolo150
Ik kan niet geloven dat het volgende week Zondag al Fastlane is. En enige match die aandacht krijgt is de WWE title match :P

Wikipedia: Fastlane (2019)

Dus blijkbaar zijn er meer matches. Oli Davies van WrestleTalk noemde het voor de grap Sunday Night Raw. Volgens mij is het echt zo. :P

• Brammos85
polopolo150 schreef op woensdag 27 februari 2019 @ 20:37:
Ik kan niet geloven dat het volgende week Zondag al Fastlane is. En enige match die aandacht krijgt is de WWE title match :P

Wikipedia: Fastlane (2019)

Dus blijkbaar zijn er meer matches. Oli Davies van WrestleTalk noemde het voor de grap Sunday Night Raw. Volgens mij is het echt zo. :P
WWE heeft véél te veel PPV's, dat is al tijden duidelijk. Zeker in WM season, waar je na de Rumble eigenlijk alleen maar opbouw hebt naar WM, is het onzin om dan ook nog 2 (!) (!) ppv's in die tussenliggende periode te doen. Lekker focus op WM houden. Maar ja, geld is geld, dus waarom niet..
Pagina: 1 2 Laatste

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee