_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker
Ik vind het vooral opmerkelijk dat de (ranked) matchmaking 20 maanden ná launch nog niet werkt zoals je zou verwachten. Voor wie er niet bekend mee is, op het moment dat niet iedereen tegelijk een popup krijgt kun je niet als team mee doen aan de team modus. Dit moet je elke keer controleren. Wanneer de game de melding geeft dat er een match is maar er niet genoeg spelers waren dan moet je opnieuw de queue in, doe je dit niet dan zit daarna uberhaupt niemand meer bij elkaar (zonder dat de game dit aangeeft). Hierdoor kan het soms letterlijk 45 minuten duren om één team based pvp modus in te starten.kevlar01 schreef op donderdag 7 mei 2020 @ 08:34:
Toch wel gaaf hoeveel content er bij blijft komen, en er aan de gameplay gepolijst blijft worden. De game is flink veranderd t.o.v. de Day One versie. Petje af voor Turn 10, niet alle developers doen dit (en kunnen dit doen helaas).
Verder zou ik ook graag betere interactie zien met de club. Bijvoorbeeld een menu waar alleen al maar op staat wie er online is (op pc moet dit nu via de companion app en dan moet je eigenlijk iedereen daar weer aanmelden als vriend). De game kan natuurlijk ook proberen jou standaard in een sessie te krijgen met vrienden dan wel club leden (afhankelijk van of er ruimte is op die sessie). Nu komt het eigenlijk niet voor dat ik toevallig andere clubleden online tegen kom.
Die bovenste twee zaken zie ik liever opgelost dan 6 nieuwe auto's en de mogelijkheid om foto's te maken.
Overigens werden ik en een maatje gisteren nog gedisconnect van de server tijdens een co-op event, konden we overnieuw beginnen.
Een andere verbeter puntje is dat je online (coop en versus) tussen events door niet van auto kunt wijzigen. Wanneer je echt de verkeerde auto hebt duren 3 tot 5 races erg lang. Je ziet dan ook vaak mensen afhaken, die in het geval van ranked niet worden aangevuld.
De puntentelling wordt soms ook misbruikt. Wanneer iemand disconnect dan worden direct de punten opnieuw verdeeld. Zo kan het voorkomen dat jouw team over de finish gaat en wint en vervolgens 1 tot 3 spelers van het andere team opzettelijk disconnect. Die speler was door 5 man ingehaald en kostte het andere team daardoor 500 punten per speler. Na het disconnected van die speler(s) blijven net de 1-2 gasten over die wél goed gereden hebben waardoor je alsnog de matched als loss mag noteren. Wat de game betreft heb je dan een 5 tegen 2 race gereden en die verloren

Thema is hierbij online, single player valt weinig op aan te merken.
[ Voor 31% gewijzigd door sdk1985 op 08-05-2020 12:59 ]
Hostdeko webhosting: Sneller dan de concurrentie, CO2 neutraal en klantgericht.
Ook het aanvragen van een ranked (team of ieder voor zich) race vind ik jammer dat je niet kan kiezen voor road of dirt race. Het matchmaken mag wel sneller, over de hele wereld zullen toch wel meer dan 12 spelers een race willen doen.
Maakt het zo'n verschil of je met een stuurtje rijdt?Benga schreef op zaterdag 9 mei 2020 @ 11:40:
Tip: Ik had dit spel volledig opgegeven om met mijn stuurtje te spelen (t300rs) maar dankzij deze guide: YouTube: Forza Horizon 4 - Best Wheel Settings (900°) heb ik plots een volledig nieuwe game! Wat rijdt dit zalig nu zeg! Ik win zelfs races nu 😂 allerlei settings geprobeerd en dit is em eindelijk 💪
Qua realisme snap ik het direct, ben zelf lekker arcade met het keyboard. Ik heb nog wel ergens een Logitech Momo stuurtje liggen van vroeger, wellicht dat ik het ooit eens een kans moet geven
Goh, ik speel met de gamepad om echt vorderingen te maken en met de T300 is het heerlijk cruisen 😂 dan voel ik me terug 18 jaar. 👍Stefan H schreef op zondag 10 mei 2020 @ 09:52:
[...]
Maakt het zo'n verschil of je met een stuurtje rijdt?
Qua realisme snap ik het direct, ben zelf lekker arcade met het keyboard. Ik heb nog wel ergens een Logitech Momo stuurtje liggen van vroeger, wellicht dat ik het ooit eens een kans moet geven
Ja, dat je nog 9 auto's te gaan hebt voor de volgende CR beloning?calsonic schreef op donderdag 14 mei 2020 @ 13:42:
Wel een anti-climax als je eindelijk auto 691 op de foto hebt want er gebeurt daarna helemaal niets
La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima
De #25 Mustang staat deze week in de Forzathon shop voor 600 FP.GS88 schreef op vrijdag 17 april 2020 @ 15:10:
Zag ook nog dat de #25 Mustang te halen was als je level 10 Drift Adventure komt ofzo
Yes! Vanmiddag maar eens ervoor gaan danFuelke schreef op vrijdag 15 mei 2020 @ 08:12:
[...]
De #25 Mustang staat deze week in de Forzathon shop voor 600 FP.
Rotterdam
https://forzamotorsport.net/en-us/news/fh4_Series_22
Je kan nu snel foto's maken, en er is een hoop nieuwe content voor de rally liefhebbers
Ik zit nog op 422.59 omdat ik ook rare dingen kreeg bij de laatste update(s) en dan vooral in f1 2019. Weet niet wat Nvidia aan het doen is...Benga schreef op vrijdag 15 mei 2020 @ 21:43:
Sinds vandaag enkele craches gehad met een RTX2060. Toevallig driver geupdate naar 445.87. Effe terugdraaien en hopelijk werkt het terug.
[ Voor 5% gewijzigd door sdk1985 op 16-05-2020 01:13 ]
https://twitter.com/ForzaHorizon/status/1261492352587165696
:strip_exif()/f/image/fo74bJSDpUYn8G3vG7oi2Qm6.jpg?f=fotoalbum_large)
Ik kreeg trouwens ook 5 "Car Mastery point refunded" zou dat komen omdat ik in het auction house een auto heb verkocht met perks?
Na 200x draaien 18 miljoen credits en een mooie lading auto's erbij.
Poos terug was er ook zoiets, toen kreeg iedereen heel veel skillpointsFuelke schreef op zaterdag 16 mei 2020 @ 09:40:
Ik heb ze er net allemaal doorheen gedraaid
Ik kreeg trouwens ook 5 "Car Mastery point refunded" zou dat komen omdat ik in het auction house een auto heb verkocht met perks?
Zeker als beginner is dat wel lekker als je een kapitaaltje hebt.ThunderaceNL schreef op zaterdag 16 mei 2020 @ 09:54:
Cool, heb dit spel net 2 weken, dit is een zeer welkome aanvulling!
Na 200x draaien 18 miljoen credits en een mooie lading auto's erbij.
Ook door men 200 spins heen, 40mil incl verkochte dupes. Zit nu over de 400 miljoen. Alle auto's heb ik. Maar wat heb ik dan aan zoveel credits, je kan er niks mee als je alles al hebt. Het enige is oppotten.
AMD 9800X3D | Noctua NH-D15S chromax | Asus B650m + wifi | Gigabyte RX6800 Gaming OC | G.Skill Flare X 6000 - 32GB | Samsung 990 pro 2TB | Samsung 960 500GB | Samsung G7 27 | MSI MPG A850G | Be quiet pure base 501 LX
Heb het bericht ook maar heb totaal 47 super wheel spins dus is al gefixt.®Otto schreef op zaterdag 16 mei 2020 @ 09:22:
Kreeg net even 200 gratis super wheelspins cadeau, schijnt dat iedereen die krijgt![]()
https://twitter.com/ForzaHorizon/status/1261492352587165696
[Afbeelding]
edit: Je moet het bericht activeren, dus had er daarna 247!
[ Voor 5% gewijzigd door sdk1985 op 18-05-2020 00:34 ]
Ik ben nu gestopt omdat ik 100miljoen heb. Ga daarna kijken wat ik ga doen.
Baal op deze manier steeds meer van die 750 limiet
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker
Polestar 2 (2020) - Fiat 500e (2022) - Zappi v2 - 7250Wp SMA (2013) - 5850Wp Enphase (2021)

Edit:
11 minuten geleden...Mistakes happen and we made one. For those who redeemed the Super Wheelspins, enjoy.
Edit 2: ticket response
Yesterday, we accidentally sent an in-game message gifting Super Wheelspins to every player as they logged in. Earlier today, we stopped sending the erroneous in-game message. We recognize our mistake and apologize to all of our players for any confusion.
Forza Support & Safety Team

[ Voor 109% gewijzigd door MK_ op 16-05-2020 23:38 ]
12x SunPower X21-350-BLK @ Solar Edge SE3680H (4200Wp) | Dell Inspiron 15 7559 | OnePlus 9 Pro Stellar Black 12/256GB | Xbox Series X | LPG powered
2 maanden verder (en met een beetje hulp van 200 superspins) en ik hoef er nog maar 28!GS88 schreef op dinsdag 17 maart 2020 @ 10:11:
[...]
Iets meer dan 10 dagen later en ik hoef er (inclusief nieuwe toegevoegde wagens zoals de Napier) nog maar 98
Sommige komen er dit seizoen mogelijk al bij zoals de Mercedes W154, Ferrari 512s, en de nieuwe rallywagens van Mitsubishi, Peugeot, Toyota en Nissan.
Andere wagens lijken me vrijwel onmogelijk om te bemachtigen omdat ik ze haast nooit in de Auctions voorbij zie komen

Rotterdam
Ja reddit is echt zuurder dan zuurMK_ schreef op zaterdag 16 mei 2020 @ 18:53:
0.0 wheelspins ontvangenLekker dan...
Edit:
[...]
11 minuten geleden...
Edit 2: ticket response
[...]

Ha fuckGS88 schreef op zondag 17 mei 2020 @ 11:52:
[...]
2 maanden verder (en met een beetje hulp van 200 superspins) en ik hoef er nog maar 28!
***members only***
Sommige komen er dit seizoen mogelijk al bij zoals de Mercedes W154, Ferrari 512s, en de nieuwe rallywagens van Mitsubishi, Peugeot, Toyota en Nissan.
Andere wagens lijken me vrijwel onmogelijk om te bemachtigen omdat ik ze haast nooit in de Auctions voorbij zie komen(zoals de Ferrari 812s, Camaro PO, Capri FE, 911 2019 of de Megane R.S.

Blueprint (drag)race maken en je missende auto's als toegestane auto's selecteren. Zo heb ik er in een paar dagen tijd al ruim 600 vast gelegd. Bij de start een foto maken en je hebt er meteen meerdere te pakkenGS88 schreef op zondag 17 mei 2020 @ 11:52:
[...]
2 maanden verder (en met een beetje hulp van 200 superspins) en ik hoef er nog maar 28!
***members only***
Andere wagens lijken me vrijwel onmogelijk om te bemachtigen omdat ik ze haast nooit in de Auctions voorbij zie komen(zoals de Ferrari 812s, Camaro PO, Capri FE, 911 2019 of de Megane R.S.
[ Voor 4% gewijzigd door Richard117 op 17-05-2020 12:08 ]
Ik ben er ook best salty over om eerlijk te zijn... niet dat ik ze nodig heb (op 17 auto's na heb ik alles*) en 165M in de bank, maar het gaat me om het principe... laat dan de mistake staan, of revert het voor iedereen. Aangezien dat laatste niet mogelijk is, ben ik voorstander van voorstel #1Touchdomex schreef op zondag 17 mei 2020 @ 11:56:
[...]
Ja reddit is echt zuurder dan zuurSnap dat wel een beetje want een deel heeft het wel ontvangen en een deel niet.
Meer mensen die zitten van ik ga dit spel nooit meer spelen enzovoort.
* 5 niet bemachtigbaar via de Autoshow (Camaro PO, #88 Mustang RTR, Capri RS3100 FE, 2018 Mégane R.S, Clio V6), andere 12 gezamelijk een aanschafwaarde van 27.9M.
12x SunPower X21-350-BLK @ Solar Edge SE3680H (4200Wp) | Dell Inspiron 15 7559 | OnePlus 9 Pro Stellar Black 12/256GB | Xbox Series X | LPG powered
Er zat een bericht in FH4 box wat ik maar half gelezen had want je krijgt iedere vrijdag of zo twee Super Wheelspins dus ik dacht dat het die waren. Pas toen ik naar de spinner ging zag ik staan "200 remaining". Heb ze allemaal gedraaid
Daarna gegoogled om te kijken of er nog mensen waren met die 200. Volgens mij zag ik ook een officiële tweet om te genieten van dit cadeau / deze verrassing, waardoor de indruk wordt gewekt dat het met opzet was.
Dat ze dan daarna hun staart intrekken en zeggen dat ze een fout gemaakt hebben dat is dan jammer.
Vraag me nu af wat ik met die berg credits moet doen, iedere auto te koop via de autoshow heb ik al. En buiten de autoshow om zijn er ook niet veel auto's die ik mis. Maar die ontbrekende zitten soms zelden in het Auction House.
En dan nog zeggen dat het geen mistake was ook

Ik heb zelf naast het 'Wheelspin-net gevist', maar ik vraag mij af welke gevolgen deze fout gaat hebben voor de in-game economie. Zullen de prijzen in Auction House nu enorm omhoog gaan? Wat doen ze met geldelijke rewards?Fuelke schreef op zondag 17 mei 2020 @ 13:34:
Ik vind het ook maar een vage communicatie.
Er zat een bericht in FH4 box wat ik maar half gelezen had want je krijgt iedere vrijdag of zo twee Super Wheelspins dus ik dacht dat het die waren. Pas toen ik naar de spinner ging zag ik staan "200 remaining". Heb ze allemaal gedraaid
Daarna gegoogled om te kijken of er nog mensen waren met die 200. Volgens mij zag ik ook een officiële tweet om te genieten van dit cadeau / deze verrassing, waardoor de indruk wordt gewekt dat het met opzet was.
Dat ze dan daarna hun staart intrekken en zeggen dat ze een fout gemaakt hebben dat is dan jammer.
Vraag me nu af wat ik met die berg credits moet doen, iedere auto te koop via de autoshow heb ik al. En buiten de autoshow om zijn er ook niet veel auto's die ik mis. Maar die ontbrekende zitten soms zelden in het Auction House.
Het zal toch niet te maken hebben met die 200 spins
Edit: sync is klaar. Ben blij dat ik alles nog heb. Moet er niet aan denken dat ik opnieuw moest gaan beginnen.
[ Voor 14% gewijzigd door MisterJD op 18-05-2020 08:48 ]
AMD 9800X3D | Noctua NH-D15S chromax | Asus B650m + wifi | Gigabyte RX6800 Gaming OC | G.Skill Flare X 6000 - 32GB | Samsung 990 pro 2TB | Samsung 960 500GB | Samsung G7 27 | MSI MPG A850G | Be quiet pure base 501 LX
Ah shit! Ik had je er écht graag van af geholpenTouchdomex schreef op zondag 17 mei 2020 @ 11:56:
[...]
Ha fuckHeb net afgelopen weekend opgeruimd want had meer dan 730 auto's en zie er gewoon enkele tussen staan die jij mist
Maar als ik iemand nog kan 'helpen' hoor ik 't graag

Rotterdam
Is er een manier waarop ik makkelijk zo'n lijst kan maken van wat ik heb en waar ik eventueel vanaf kan of is dit allemaal handwerkGS88 schreef op zondag 17 mei 2020 @ 17:09:
[...]
Ah shit! Ik had je er écht graag van af geholpen![]()
Maar als ik iemand nog kan 'helpen' hoor ik 't graag
Edit - Ik las je vraag verkeerd. Je kan niet makkelijk zien welke auto's je dubbel hebt, je moet ze manueel aflopen om op het oog te zien welke je meerdere keren hebt.
[ Voor 38% gewijzigd door Fuelke op 17-05-2020 17:14 ]
Rotterdam
Ohw ja laat dan maarGS88 schreef op zondag 17 mei 2020 @ 17:18:
@Touchdomex het is wel handwerk, ben nu niet thuis maar kan me nog een site herinneren waar een Excel staat met alle auto's (zal vanavond eens kijken).
https://www.kudosprime.com/GS88 schreef op zondag 17 mei 2020 @ 17:18:
@Touchdomex het is wel handwerk, ben nu niet thuis maar kan me nog een site herinneren waar een Excel staat met alle auto's (zal vanavond eens kijken).
Rotterdam
Dat leverde een instant photo mode van ongeveer 15 users die op dat in de ring stonden, epic
Gelukkig! Heb al een paar keer zien voorkomen dat het weg was inderdaad, en Turn 10 kon dan helemaal niks voor je betekenenMisterJD schreef op zondag 17 mei 2020 @ 16:46:
Lekker, wil ik nu weer gaan spelen krijg ik error code e:47-0 voor men neus (the forza horizon profile you are trying to load is no longer available). Hoop niet dat mijn save ****** zijn. Ik heb de game opnieuw ingesteld. Sync draait nu, dat gaat denk ik nog wel een tijdje duren.
Het zal toch niet te maken hebben met die 200 spins
Edit: sync is klaar. Ben blij dat ik alles nog heb. Moet er niet aan denken dat ik opnieuw moest gaan beginnen.

Ze gaan helemaal niks doenYonix schreef op zondag 17 mei 2020 @ 16:41:
[...]
Ik heb zelf naast het 'Wheelspin-net gevist', maar ik vraag mij af welke gevolgen deze fout gaat hebben voor de in-game economie. Zullen de prijzen in Auction House nu enorm omhoog gaan? Wat doen ze met geldelijke rewards?

Gisteren maar op een shopping spree gegaan en de laatste auto's uit de Autoshow gekocht. Enkel de volgende 9 moeten nog, waarvan 4 dit seizoen nog als reward zijn:
Hopelijk komt de rest ook nog eens als reward ...Chevrolet Camaro ZL1 PO
Ford #88 Mustang RTR
Ford Capri RS3100 FE
Mitsubishi Starion ESI-R
Nissan Pulsar GTI-R
Peugeot 205 RALLYE
Renault Mégane R.S. 2018
Renault Sport Clio V6
Toyota Celica GT-Four RC ST185
De game heeft geen money sink en geeft spelers regelmatig wheelspins met daarin regelmatig auto's. Kan niet anders dan dat op termijn de common auto's extreem goedkoop worden en de zeldzame auto's extreem duur.
Wellicht hadden ze tuning duurder moeten maken.
Je bedoelt zoals dat de Crown Vic elke keer als ik er eentje verkoop voor miljoenen gaat?sdk1985 schreef op maandag 18 mei 2020 @ 23:26:
@MK_
De game heeft geen money sink en geeft spelers regelmatig wheelspins met daarin regelmatig auto's. Kan niet anders dan dat op termijn de common auto's extreem goedkoop worden en de zeldzame auto's extreem duur.
Wellicht hadden ze tuning duurder moeten maken.
Snap dan ook niet al die painters en tuners zo nodig 20M moeten vragen waar mogelijk om maximale eruit te krijgen....en dat keer 10-20. Als je dit doet en je hebt geld zat, ben je gewoon een misgunner
Als ik alle auto’s zou hebben, zou ik er niet wakker van liggen, alleen moest ik 3 maanden opnieuw beginnen nadat mijn voortgang foetsie was; 1,5 jaar auto’s verzamelen wegXant0r schreef op woensdag 20 mei 2020 @ 15:59:
Ik verkoop altijd mijn nieuwe auto's die ik al heb, zelfs autos die super rare zijn. Gaan voor de laagste prijs op de AH, want heb praktisch alle auto's al en 200m+ op de bank. Ik zie nut er niet zo van in om 10-20M te vragen (mits dat kan) als je alles al hebt...

Heb ik gisteren eentje (van de 5 beschikbare) gekocht uit het auction house, meteen voor de buyout prijs van 8,000,000 omdat ik geen uur wou wachten op te verzanden in een biedstrijd vlak voor tijd). Bewust gekozen voor de kerel die minimum maar 25 000 wou, en niet voor diegene die het startbod ook rond de 6-7 miljoen hadden liggen.
Als je niet veel cash hebt en/of auto's mist zie ik niks op tegen om maximale uit je dubbele auto's te halen. Dat zou iedereen doen.DaMarcus schreef op woensdag 20 mei 2020 @ 19:04:
[...]
Als ik alle auto’s zou hebben, zou ik er niet wakker van liggen, alleen moest ik 3 maanden opnieuw beginnen nadat mijn voortgang foetsie was; 1,5 jaar auto’s verzamelen weg
Maar heb meer over de mensen die alles opkopen en een livery met 2 strepen erop zetten en dan 20 stuks listen voor het maximale en waarschijnlijk alles al hebben. Daarom verkoop ik mijn auto's voor laagste buyout en startprijs, om iemand anders die auto te gunnen. Jammer genoeg worden die listing nog wel eens gekocht door dat soort lui.

Moet ook zeggen dat ik het niet zo heel veel meer speel, kom alleen elke week even terug om de nieuwe auto's op te pakken en praktisch alles behalve de playground games te spelen. Wat ik al heb verkoop ik dan. Vervolgens weer wachten op een nieuwe week.
Mocht je deze winter nog niet in de Forzashop gekeken hebben.. de Clio is voor 450 FP te bemachtigenMK_ schreef op zondag 17 mei 2020 @ 13:21:
[...]
Ik ben er ook best salty over om eerlijk te zijn... niet dat ik ze nodig heb (op 17 auto's na heb ik alles*) en 165M in de bank, maar het gaat me om het principe... laat dan de mistake staan, of revert het voor iedereen. Aangezien dat laatste niet mogelijk is, ben ik voorstander van voorstel #1
* 5 niet bemachtigbaar via de Autoshow (Camaro PO, #88 Mustang RTR, Capri RS3100 FE, 2018 Mégane R.S, Clio V6), andere 12 gezamelijk een aanschafwaarde van 27.9M.
Rotterdam
Terug naar level 1, met een derde ster.
Je had vorig seizoen moeten zijnDaMarcus schreef op vrijdag 22 mei 2020 @ 14:52:
Doe jezelf een lol en koop mijn Renaulr Clio V6 die ik met een startbod van 25K te koop heb staan :’)
En 200 super wheelspins gemist zie ik? Jammer!
edit: Awwww yeahhh gelijk een Diablo GTR & E63 AMG binnen
[ Voor 14% gewijzigd door London op 23-05-2020 19:45 ]
Tesla M3LR '21
De game toch zo nu en dan maar eens op de pc startenDaMarcus schreef op woensdag 20 mei 2020 @ 19:04:
[...]
Als ik alle auto’s zou hebben, zou ik er niet wakker van liggen, alleen moest ik 3 maanden opnieuw beginnen nadat mijn voortgang foetsie was; 1,5 jaar auto’s verzamelen weg
Yup, had hem gezienGS88 schreef op vrijdag 22 mei 2020 @ 13:44:
[...]
Mocht je deze winter nog niet in de Forzashop gekeken hebben.. de Clio is voor 450 FP te bemachtigen
Te laat, sorryDaMarcus schreef op vrijdag 22 mei 2020 @ 14:52:
Doe jezelf een lol en koop mijn Renaulr Clio V6 die ik met een startbod van 25K te koop heb staan :’)
Ging uiteindelijk nog voor 4,5 miljoen wegMK_ schreef op maandag 25 mei 2020 @ 08:57:
[...]
Yup, had hem gezienEn heb hem bemachtigd, toch 10.000 FP
[...]
Te laat, sorry
Dan betaal ik wel 450FP
Nog maar 6 auto's te gaan, waarvan 2 komend seizoen komen:
Star Card voor de RS3100 lukt me niet, ben maar rank 3 voor alles van Tuner/painter/blueprinter/photographer...Chevrolet Camaro ZL1 PO
Ford #88 Mustang RTR
Ford Capri RS3100 FE
Nissan Pulsar GTI-R
Peugeot 205 RALLYE
Renault Mégane R.S. 2018
Kan het trouwens zijn dat ik PO auto's niet kan veilen? Krijg continu de melding "Failed connecting to server" wanneer in de 911 PO probeer te veilen, elke andere auto werkt gewoon.
Tesla M3LR '21
De PO Camaro heeft voor zover ik weet tot nu toe 1 keer 3 uur in de Forzathon Shop gestaan en is ervoor de rest niet aan te komen. Wellicht in de toekomst een reward voor een nieuwe spelvariant (zie bijv PO Porsche bij de Eliminator).
Gamertag: antikriz
Kom je bij de eerste poging al opnieuw dicht bij de 123 000 dus nog een poging wagen denk ik. En nog eentje en nog eentje en nog eentje. Huh, waarom zijn we een halfuur verder

Nog geen 125 000 trouwens.
De Megane RS is er!MK_ schreef op maandag 25 mei 2020 @ 09:10:
[...]
Dan betaal ik wel 450FP
Nog maar 6 auto's te gaan, waarvan 2 komend seizoen komen:
[...]
Star Card voor de RS3100 lukt me niet, ben maar rank 3 voor alles van Tuner/painter/blueprinter/photographer...#88 RTR komt vast nog wel een keer, de Mégane R.S. ook... Enkel de PO Camaro ben ik benieuwd.
Kan het trouwens zijn dat ik PO auto's niet kan veilen? Krijg continu de melding "Failed connecting to server" wanneer in de 911 PO probeer te veilen, elke andere auto werkt gewoon.
Ik hoef er nog maar 18!
Ik had net écht dikke pech met de '88 Mustang.. kwam die voor ~ 2.1 miljoen in een Auction.. was ik er eindelijk als eerste bij!!
Kwam ik 5 (!!) credits tekort.
Eerst maar weer eens zien te verkopen voordat ik kan kopen
[ Voor 3% gewijzigd door GS88 op 29-05-2020 11:12 ]
Rotterdam
Top, morgen even claimenGS88 schreef op vrijdag 29 mei 2020 @ 10:59:
[...]
De Megane RS is er!(in de Forzathon shop).
Ik hoef er nog maar 18!
***members only***
Ik had net écht dikke pech met de '88 Mustang.. kwam die voor ~ 2.1 miljoen in een Auction.. was ik er eindelijk als eerste bij!!
Kwam ik 5 (!!) credits tekort.![]()
Eerst maar weer eens zien te verkopen voordat ik kan kopen
De Pulsar en 205 Rallye zijn er normaal ook nu, dat zou betekenen dat ik er na die nog maar 3 hoef

Wel knap zuur dat je 5 hele credits te kort kwam

Ach, ik heb nu weer een stuk of 30 dubbele wagens in een Auction gegooid, hoop dat er iig. enkele van verkocht worden
Heb eerder deze ochtend nog wel geluk gehad met de Porsche 911 2019, die had ik voor 1 miljoen gekocht ofzo
Rotterdam
Heb jij alle auto's al overigens?
Rotterdam
Zie dat het de '93 is wat de foxbody is.GS88 schreef op zaterdag 30 mei 2020 @ 10:49:
[...]
ik moest het zelfs ff googlen..
[Afbeelding]
Heb jij alle auto's al overigens?
Ga niet voor alle. Ga voor dingen die ik leuk vind dus de 30 varianten van de mustang boeien mij niet zoveel. Alle mustangs na 2000 zijn leuk om te racen maar meer niet
Ook de Bugatti Divo kun je nu voor 600 puntjes scoren in de Forzathon shop
iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

Ik! Heb het ook maar opgegeven!Rossi46 schreef op zondag 31 mei 2020 @ 12:08:
Trouwens, even wat anders. Hebbben jullie ook dat de kleur (of tint) van de auto in de 'garage' fors afwijkt t.o.v. van als je aan het rijden bent in de spelomgeving? Ik stoor me daar behoorlijk aan. Ik zit auto's nu meer een beetje op de gok te painten, want je weet nooit precies hoe het er uiteindelijk in het 'echt' uit gaat zien

Ik had deze kleur willen maken op een Fiat 500. Nou is het niet een makkelijke kleur maar juist daardoor is het verschil tussen rondrijden en in de editor heel erg lastig
Heb de game ook weer eens opgepakt, eerste keer nou dat ik die season progress dingen doe en ik was volledig in de veronderstelling dat ik voor zowel team als ffa online adventure 10 keer zou moeten doen om me te plaatsen. Heb ik er ondertussen 7 in ffa gedaan... valt mijn oog ineens op de 0/1 onder team adventure

Anyway... 1 team adventure later en ik heb mijn 80% season progress en klaar met die online adventure crap. Hoop dat het niet te veel tijd van mijn leven afgeschaafd heeft.
De game is heerlijk, maar het blijft bizar hoe ze dan zo'n ontzettend frustrerende online modi er in hebben kunnen bouwen. En dat Playground blijkbaar zo verliefd is op door akkers scheuren, vreselijk hoe vaak dat flauwe excuus voor een racetrack langskomt.
Goed, even de frustratie weg laten ebben en dan kijken wat ik nog meer kan doen, want buiten die onzin blijft de game zoals gezegd heerlijk om te spelen.
Gamertag: FinrazielNL
Zeker eens met dit verhaal, de Playground games is altijd alleen even doorkomen als er een nieuwe auto te verdienen is, en de auction house nog geen soelaas biedt. Anders wordt ie mooi geskiptFinraziel schreef op maandag 1 juni 2020 @ 15:06:
Ugh, wat heb ik toch een enorme hekel aan online adventure... en playground games begin ik al helemaal niet meer aan.
Heb de game ook weer eens opgepakt, eerste keer nou dat ik die season progress dingen doe en ik was volledig in de veronderstelling dat ik voor zowel team als ffa online adventure 10 keer zou moeten doen om me te plaatsen. Heb ik er ondertussen 7 in ffa gedaan... valt mijn oog ineens op de 0/1 onder team adventure![]()
Anyway... 1 team adventure later en ik heb mijn 80% season progress en klaar met die online adventure crap. Hoop dat het niet te veel tijd van mijn leven afgeschaafd heeft.
De game is heerlijk, maar het blijft bizar hoe ze dan zo'n ontzettend frustrerende online modi er in hebben kunnen bouwen. En dat Playground blijkbaar zo verliefd is op door akkers scheuren, vreselijk hoe vaak dat flauwe excuus voor een racetrack langskomt.
Goed, even de frustratie weg laten ebben en dan kijken wat ik nog meer kan doen, want buiten die onzin blijft de game zoals gezegd heerlijk om te spelen.
De beloningen zijn wel oké voor het online adventure, dat maakt een en ander goed, en is wel een kwartiertje vernedering per maand waard
Vanaf vandaag weer de series 23, ben benieuwd! De livestream is uitgesteld, dus volgens mij is nog niet bekend wat er precies aan nieuwe auto's bij komt.

Alleen maar credits en wheel spins..
Als ik iets niet nodig heb zijn het wel credits
[ Voor 57% gewijzigd door calsonic op 04-06-2020 16:33 ]
Ik dacht dus exact hetzelfde... Lamecalsonic schreef op donderdag 4 juni 2020 @ 16:31:
Geen enkele nieuwe auto komende 4 weken
Alleen maar credits en wheel spins..
Als ik iets niet nodig heb zijn het wel credits

:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/J3jT4XYeHqEFyZhjqXZRjAUT.jpg?f=user_large)
Nog 5 wagens te gaan:
2017 Chevrolet Camaro ZL1 PO
1973 Ford Capri RS3100 FE
2010 Lexus LFA
2014 Maserati Ghibli S Q4
2016 Porsche 911 GT3 RS PO
Men are from Mars, women are meteors crashing into Mars.
Discogs
Bedankt voor de tip! Ik moest de convertible ook nog hebben.. voor 100 FP!Wimmel schreef op vrijdag 5 juni 2020 @ 07:24:
Toch een positieve noot, in de Forzathon shop staat nu wel weer de Mini Convertible die ik nog niet had.
Nog 5 wagens te gaan:
2010 Lexus LFA
Rotterdam
Chevrolet Camaro ZL1 PO
Ford Capri RS1300 FE
Ford Focus RS PO
McLaren 720 S Coupe PO
Mercury Cougar Eliminator
Porsche 911 GT3 RS PO
Men are from Mars, women are meteors crashing into Mars.
Discogs
Zojuist kon ik de VW Pikes Peak versie voor 100fp kopen, lijkt erop dat daar wat meer roulatie in zit, goedmakertje?GS88 schreef op vrijdag 5 juni 2020 @ 10:46:
[...]
Bedankt voor de tip! Ik moest de convertible ook nog hebben.. voor 100 FP!
Een ding waar ik me aan irriteer zijn de lange laadtijden op de Xbox One X. Online lees ik dat mensen adviseren om een externe ssd aan te sluiten.
Zo’n externe ssd kost alleen ook aardig wat geld, maar gelukkig heb ik hier toevallig nog een Samsung 850 Evo 1TB liggen. Deze wil ik graag extern maken voor de Xbox One X. Echter, wat heb ik hier allemaal voor nodig? Moet ik voor een specifieke behuizing/aansluiting gaan?
[ Voor 11% gewijzigd door tim.w op 05-06-2020 20:26 ]
@Wimmel op reguliere wijze de Capri FE verdienen is inderdaad hopeloos. Ik moet bij Superstar Creator nog alle 4 de onderdelen halen (nog maar level 3 blueprint - level 2 snapper - level 1 design en tuner). Op FH4 fora al vaker gelezen dat die zeer traag opschieten).
Bij Adventure Superstar moet ik nog 3 onderdelen halen (ranked in Online adventures en Free for all alsook league 10 in any online adventure). En ik heb de indruk dat het soms héél lang wachten is om ranked online iets gestart te krijgen. (muv online team adventures).
Oh, Eliminator level 24 levert die Mercury Cougar op ... moet ik nog ff doorbuffelen, want ben L10 of L11 daarin.
[ Voor 8% gewijzigd door Fuelke op 05-06-2020 20:40 ]
Ik heb zelf geen console en speel op PC, maar zelfs met een dikke m2 ssd zijn de laadtijden lang, moet namelijk wachten op iedereen die meespeelt (althans online). Dat is ook gelijk één van de minpunten van Forza series...de menu's en de lange laadtijden (wat vergeleken met GTAOnline echt peanuts istim.w schreef op vrijdag 5 juni 2020 @ 20:23:
Sinds kort ook begonnen met deze game. Ik vermaak me er prima mee.
Een ding waar ik me aan irriteer zijn de lange laadtijden op de Xbox One X. Online lees ik dat mensen adviseren om een externe ssd aan te sluiten.
Zo’n externe ssd kost alleen ook aardig wat geld, maar gelukkig heb ik hier toevallig nog een Samsung 850 Evo 1TB liggen. Deze wil ik graag extern maken voor de Xbox One X. Echter, wat heb ik hier allemaal voor nodig? Moet ik voor een specifieke behuizing/aansluiting gaan?
Ik vind het verschil best behoorlijkXant0r schreef op vrijdag 5 juni 2020 @ 20:44:
[...]
Ik heb zelf geen console en speel op PC, maar zelfs met een dikke m2 ssd zijn de laadtijden lang, moet namelijk wachten op iedereen die meespeelt (althans online). Dat is ook gelijk één van de minpunten van Forza series...de menu's en de lange laadtijden (wat vergeleken met GTAOnline echt peanuts is)
Inderdaad nog altijd behoorlijk lang maar het scheelt al bijna de helft.
/f/image/sygaCaNzoaP0F5nV98AiNl9o.png?f=fotoalbum_large)
En ja ik hang stijf achteraan want was niet op aan het letten, had niet door dat het een Mazda only race was en zat dus in een gehuurde stock bak
Maar goed, wat blijkt... Dit wordt veroorzaakt door de hud safe area settings op de PC. Die setting bestaat niet op de Xbox, maar hij wordt wél gesynct

En wat op een 21:9 ultrawide scherm recht in mijn face prima was zodat ik de boel nog kon zien zonder mijn ogen van de weg te halen was op een standaard 16:9 TV compleet onspeelbaar.
Anyway, is weer gefixt, maar vind het wel weer knullig zoiets... Net als dat de graphics setting trouwens ook onspeelbaar was, zéér duidelijk merkbare inputlag (zelfs het menu wat duidelijk even nadat ik op een knop druk reageer, terwijl het Xbox menu zelf nergens last van heeft). Terug op performance gezet, niks meer aan de hand.
Gamertag: FinrazielNL
Ik heb zelf specifiek een USB3-behuizing met USB-C aansluiting gekozen, omdat ik die kabels een stuk makkelijker in te pluggen vind dan die met een USB3 Micro-B plug.tim.w schreef op vrijdag 5 juni 2020 @ 20:23:
Sinds kort ook begonnen met deze game. Ik vermaak me er prima mee.
Het belangrijkste is dat de behuizing UASP ondersteunt.
Met UASP is een extern aangesloten Samsung EVO, op een PC, net zo snel als een intern aangesloten SSD. Bij het oudere standaard USB3-protocol was dit niet het geval.
Zowel de Focus PO als de 720S PO staan bij mij in de garage. Ik wil ze best wel een keertje naar buiten rollen voor een photoshootFuelke schreef op vrijdag 5 juni 2020 @ 13:17:
Ik heb mijn ontbrekende auto's ook eens bekeken:
Chevrolet Camaro ZL1 PO
Ford Capri RS1300 FE
Ford Focus RS PO
McLaren 720 S Coupe PO
Mercury Cougar Eliminator
Porsche 911 GT3 RS PO
M.b.t de fotoshoots: mocht je een heel obscure auto willen fotograferen, maak een Blueprint met die specifieke auto (niet het hele merk) en 1 auto die erg in de buurt zit qua waarde. Dan krijg je hem directChevrolet Camaro ZL1 PO
Ford #88 Mustang RTR
Ford Capri RS3100 FE
@Wimmel nu kan je de LFA krijgen voor 100 FP (elke 24u komt blijkbaar een andere auto)Wimmel schreef op vrijdag 5 juni 2020 @ 07:24:
Toch een positieve noot, in de Forzathon shop staat nu wel weer de Mini Convertible die ik nog niet had.
Nog 5 wagens te gaan:
2010 Lexus LFA
Denk het niet aangezien je alleen overbodige "wheelspins en credits" misloopt.Touchdomex schreef op zondag 7 juni 2020 @ 08:55:
Iemand enig idee of het niet halen van de dingen van dit seizoen nog effect zou hebben?Ik heb eigenlijk geen zin in allemaal wheelspins en andere nutteloze dingen
Ben zelf gisteren de hele dag (voor het eerst) bezig geweest met" online Ranked free for all "en sta nu op 14 - 1561 maar heb geen idee of ik er nu klaar mee ben aangezien series 23 goudkleurig is en klaar lijkt te zijn
Ja maar waarom zou die ranked gaan doen als het mogelijk volgende week toch weer weg is want alles is nu een tijdelijk seizoen? Dat doe ik dus automatisch ook niet nu dus.calsonic schreef op zondag 7 juni 2020 @ 10:24:
[...]
Denk het niet aangezien je alleen overbodige "wheelspins en credits" misloopt.
Ben zelf gisteren de hele dag (voor het eerst) bezig geweest met" online Ranked free for all "en sta nu op 14 - 1561 maar heb geen idee of ik er nu klaar mee ben aangezien series 23 goudkleurig is en klaar lijkt te zijn
- 1970 Ferrari 512 S (100FP)
- 2019 Aston Martin DBS Superleggera (450FP)
Een van de best klinkende auto’s in de gameMK_ schreef op zaterdag 6 juni 2020 @ 16:44:
[...]
@Wimmel nu kan je de LFA krijgen voor 100 FP (elke 24u komt blijkbaar een andere auto)
Komen deze exclusieve auto’s regelmatig voorbij in de Forzathon shop of slechts zelden?
Opstarten zal zeker sneller gaan met een ssd, alleen probeerde meer te zeggen dat als je eenmaal dingen gaat laden in online racen en dergelijke je afhankelijk bent van andere spelers (en eventuele rokende x-boxes in dichte tv kastentim.w schreef op vrijdag 5 juni 2020 @ 21:04:
[...]
Ik vind het verschil best behoorlijk![]()
[YouTube: XBOX One X SSD vs Internal HDD Game Load Times]
Inderdaad nog altijd behoorlijk lang maar het scheelt al bijna de helft.
Als je puur singleplayer racet, dan zal een ssd ongetwijfeld een dikke plus zijn