Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scargreg7
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 09-01-2024
Als Forza 4 leek, er lijkt zoveel te doen, wat mag ik zeker niet missen singleplayer?
Multiplayer is niet echt mijn ding.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Wimmel
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 18-09 13:12

Wimmel

Hello

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/iKWPZ794yI9-or5o2znJzqD1OeQ=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/u1esxl7CmtpwqCxTdiopn09l.jpg?f=fotoalbum_large

Wanneer je zo'n enorme sprong maakt dat je remmen in de lucht achterblijven.

Men are from Mars, women are meteors crashing into Mars.
Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuelke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16:24

Fuelke

Forza Ferrari

:D

Ik haalde deze seasonal sprong trouwens in 1x terwijl ik hem de voorgaande keren steeds tricky vond.

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdk1985
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 19-09 18:13
Jeetje wat is The Trial pittig deze keer!

Hostdeko webhosting: Sneller dan de concurrentie, CO2 neutraal en klantgericht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefan H
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 08:09
sdk1985 schreef op zondag 12 april 2020 @ 23:09:
Jeetje wat is The Trial pittig deze keer!
Nou inderdaad, en de playground games willen ook niet meewerken, heb die One-77 maar via de auction gehaald, en het konijnenpak kan me gestolen worden :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• cjpostma
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 18-09 15:50

cjpostma

Break like the wind

scargreg7 schreef op zondag 12 april 2020 @ 15:02:
Als Forza 4 leek, er lijkt zoveel te doen, wat mag ik zeker niet missen singleplayer?
Ik vind persoonlijk het racen gewoon het leukst, maar er zijn er ook zat die alleen maar willen cruisen. Om wat sneller progressie te boeken zou ik een zootje PR stunts doen, de stories zijn ook wel een leuke afleiding die ook nog aardige exclusieve auto's kan opleveren. Nieuwe auto's zou ik niet in de autoshow kopen maar gewoon kijken op de auction house.

Gamertag: antikriz

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• sdk1985
Wellicht handig om te weten, ik kwam er pas op level 100+ achter, is dat er bedrijven zijn die je voor 200K aankoopt en die vervolgens elke dag geld genereren. Totaal zijn er iets van 5 bedrijven (taxi's, world fastest rentals, upgrade heroes, engineer en die delivery service) en die geven elke pak hem beet 12K per dag mits je alle sterren hebt gehaald. Oók als je niet speelt leveren ze geld op.

Qua single player content moet je denk ik aan top gear etc denken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdk1985
Is er iemand die in de top3 kan rijden in de huidige Trial? Wordt nu zelf steeds 2e maar dan zitten er altijd 3 anderen bij die 0 punten halen. Na 5 pogingen ben ik het wel een beetje beu ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GS88
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 19-09 19:58

GS88

π raat

sdk1985 schreef op dinsdag 14 april 2020 @ 14:54:
Is er iemand die in de top3 kan rijden in de huidige Trial? Wordt nu zelf steeds 2e maar dan zitten er altijd 3 anderen bij die 0 punten halen. Na 5 pogingen ben ik het wel een beetje beu ;).
Ik sla em deze keer over, hij was na 2 pogingen al té irritant voor me :D

Ik probeer met het driften op level 8 te komen zodat ik de BMW M3 '05 kan claimen, maar ik kom bij geen enkele driftrun boven de 1 ster uit :X (met de speedcams, jumps en speedzones heb ik allemaal 3 sterren.. maar driften blijft een probleem!)

[ Voor 25% gewijzigd door GS88 op 14-04-2020 15:29 ]

Rotterdam

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DaMarcus
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 17-09 15:50

DaMarcus

Admin Harde Waren / Consumentenelektronica

Powered by

sdk1985 schreef op dinsdag 14 april 2020 @ 14:54:
Ik ga 'm vanavond proberen, als ik hier een week lang niet meer heb gereageerd dan komt dat omdat de Xbox bij het grof vuil ligt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdk1985
Ik heb vanmiddag tussendoor 2 nieuwe pogingen gedaan en de tweede keer is het gelukt. Met de VW Beatle Bug 5 Baha maak je nog wel een kans om 2e te rijden. De alumni craft is ook wel OK, de beatle heeft meer grip. Ik heb de skippy youtube tune gebruikt. De auction prijs van de Mini JCW is ondertussen omhooggeschoten van 1.5M naar 3M, dat is waar de nummer 1 (ai) vaak mee rijdt.

Stuur gerust bericht op xbox live als ik online ben als iemand hulp nodig heeft. Wil best 1 poging doen (maar geen 3 achter elkaar :P).

Team Ranked ging overigens ook niet veel beter. Eerst tegen een clubteam van 6 man met gemiddeld rank 4 die niet vies zijn van beuken als het om de winst gaat. Daarna tegen een team van randoms maar wel met 2 grandmasters erbij. Wat dat betreft jammer dat er zoveel tweakers in de GoT club zitten maar zo ver ik kan beoordelen er niet veel wordt samengewerkt!

[ Voor 8% gewijzigd door sdk1985 op 14-04-2020 16:04 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Fuelke

Fuelke

Forza Ferrari

@GS88 Tractie controle uit, Formula Drift Auto nemen of de 1998 Nissan Sylvia K's Aero met body kit. Een aanloop proberen nemen en al dwars door de startvlaggen gaan. Op onverhard proberen met een Hoonigan 4WD aangedreven rally auto.

Komende van een two-star drifter trouwens :D Op Fortune Island en Lego Island slaag ik er wel in om drie sterren te driften 8)7 Op het Main Land kom ik op een paar zone echt niet aan meer dan twee sterren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdk1985
DaMarcus schreef op dinsdag 14 april 2020 @ 15:40:
[...]

Ik ga 'm vanavond proberen, als ik hier een week lang niet meer heb gereageerd dan komt dat omdat de Xbox bij het grof vuil ligt :P
Haha :P .

Om het samenspelen te bevorderen: https://discord.gg/jCqvjZY

[ Voor 70% gewijzigd door sdk1985 op 20-04-2020 01:04 . Reden: link bijgewerkt ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• cjpostma

cjpostma

Break like the wind

Wat dat betreft jammer dat er zoveel tweakers in de GoT club zitten maar zo ver ik kan beoordelen er niet veel wordt samengewerkt!
Discord gejoind. Kijken of er meer samenwerking mogelijk is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToolkiT
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

ToolkiT

brit-tweaker

Gewoon gaan rijden en dan komen de meeste opties vanzelf wel langs :)

Zelf find ik de barnfinds altijd wel leuk.
En de auctions zijn ook op een vreemde manier verslavend (ookal is de UI kut en gebeurt er amper was.. de koopjesdrift slaat bij mij vaak toe).

Zelf vind ik straten verkennen erg leuk.. het land is enorm dus daar ben je wel even mee bezig..
Zelf zit ik nu op 99% maar kan maar niet vinden wat ik gemist heb.. dat is wel weer frustrerend..

Mag je een gegeten paard in de bek kijken?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Stefan H
ToolkiT schreef op woensdag 15 april 2020 @ 12:13:
[...]

Gewoon gaan rijden en dan komen de meeste opties vanzelf wel langs :)

Zelf find ik de barnfinds altijd wel leuk.
En de auctions zijn ook op een vreemde manier verslavend (ookal is de UI kut en gebeurt er amper was.. de koopjesdrift slaat bij mij vaak toe).

Zelf vind ik straten verkennen erg leuk.. het land is enorm dus daar ben je wel even mee bezig..
Zelf zit ik nu op 99% maar kan maar niet vinden wat ik gemist heb.. dat is wel weer frustrerend..
Check in ieder geval bij die boerderijen ook of je op het erf gereden hebt, die telt ie bij sommige boerderijen ook mee namelijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToolkiT
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

ToolkiT

brit-tweaker

Stefan H schreef op woensdag 15 april 2020 @ 12:57:
[...]

Check in ieder geval bij die boerderijen ook of je op het erf gereden hebt, die telt ie bij sommige boerderijen ook mee namelijk :)
Dat is denk ik idd wat het probleem is.. dus ik ben nog even bezig om alles langs te gaan..
Maar elke keer raak ik weer afgeleid door een race of challenge ;)

Mag je een gegeten paard in de bek kijken?

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• GS88

GS88

π raat

Eindelijk de ELIMINATOR gewonnen!Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/yXEP-RT0YgL_uYgSf2LlQfabNOc=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/DrGcNRXpKonOqKtLM48c77X6.jpg?f=fotoalbum_large

Rotterdam

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sdk1985
GS88 schreef op dinsdag 14 april 2020 @ 15:17:
[...]

Ik probeer met het driften op level 8 te komen zodat ik de BMW M3 '05 kan claimen, maar ik kom bij geen enkele driftrun boven de 1 ster uit :X (met de speedcams, jumps en speedzones heb ik allemaal 3 sterren.. maar driften blijft een probleem!)
Is het al gelukt? Eigenlijk wat @Fuelke zegt. Er is een gratis DLC van drift cars, dat helpt. Daarnaast de stability, traction control en auto gears uitzetten en gewoon vol gas in de 3e versnelling en slepen maar over die weg :X .

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rossi46
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 14:09
GS88 schreef op dinsdag 14 april 2020 @ 15:17:
[...]

Gebruik daarvoor de drift Corvette die deze seasonal week op 50% valt te winnen. Daarmee drift ik vrij makkelijk op een best hoge snelheid.

iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• calsonic
  • Registratie: Augustus 2012
  • Niet online
Zo moeilijk als het vorige week was zo makkelijk was het nu..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeefHazard
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 19-09 15:16
Vertel mij wat. Ik speel nog maar een week of 3 (iets met thuiswerken...) en vorige week had ik voor de weekly nog geen vintage racer. Bamburgh Castle gekocht voor de barn find, maar dat ding duurt dus echt een eeuw om op te knappen :X. Deze week had ik de eerste 2 daily's al binnen voor ik überhaupt gekeken gehad. Al had ik vorige week dan wél mazzel met The Trial, want die had ik bij de eerste poging al binnen :o

R6 | 24-70 F2.8 DG OS HSM Art | 18-35 F1.8 DC HSM Art | EF 70-200 F4L IS USM | EF 50mm f/1.8 | Zenbook 14 OLED | T14G4 OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wimmel

Wimmel

Hello

Ik vond hem deze week ook behoorlijk eenvoudig en mijn Audi tune met een nadruk op acceleratie deed het hier bijzonder lekker.

Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefan H
Wimmel schreef op donderdag 16 april 2020 @ 23:09:
Ik vond hem deze week ook behoorlijk eenvoudig en mijn Audi tune met een nadruk op acceleratie deed het hier bijzonder lekker.
[YouTube: Forza Horizon 4 Trial]
Die Audi doet het goed tijdens de Trial inderdaad! Gisteren ook gehaald, voorzien van een gedownloade tune (de enige 4 star tune met 700 rating), ging hij als een razende! De eerste twee races met overmacht gewonnen, de laatste race was het een en al gestuiter bij de start, dus die race hebben we dik verloren met team blauw :P

Wat een verademing qua completion als je online gerankt bent trouwens. Even een kwartier per maand vernedering ondergaan, en de rest van de maand profijt van :)

De weekly challenge is ook goed te doen, en was zelfs erg leuk om te doen dit keer :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wimmel

Wimmel

Hello

Zouden jullie mijn setup eens willen testen? Dit is de eerste serieuze tune die ik share en ben benieuwd of anderen hem ook als goed ervaren.

sharecode: 131 575 310

Discogs

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stefan H
Wimmel schreef op vrijdag 17 april 2020 @ 07:38:
Zouden jullie mijn setup eens willen testen? Dit is de eerste serieuze tune die ik share en ben benieuwd of anderen hem ook als goed ervaren.

Ik wil dit weekend wel even testen.

Mooie nummerplaat gebruik je trouwens :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wimmel

Wimmel

Hello

Dat is om de jeugd even te laten zien dat ze door een senior worden losgereden >:) Voor shooters word ik te traag maar racen gaat nog prima.

[ Voor 26% gewijzigd door Wimmel op 17-04-2020 08:56 ]

Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• calsonic
  • Niet online
Vanmiddag de hoogste ranking ooit gezien 1084*10 _/-\o_
Kom ik aan met mijn 300*2 :|

[ Voor 28% gewijzigd door calsonic op 17-04-2020 14:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GS88

GS88

π raat

calsonic schreef op vrijdag 17 april 2020 @ 14:48:
Vanmiddag de hoogste ranking ooit gezien 1084*10 _/-\o_
Kom ik aan met mijn 300*2 :|
Ik weet het zo even niet uit m'n hoofd, maar ik heb iets van 130*1 ofzo :9
(kan je dat overigens online nog ergens opzoeken, of moet je echt op de Xbox zijn aangemeld?)

Edit: @Fuelke , @sdk1985 en @Rossi46 : Nee, nog niet gelukt :') maar ik probeer eerst wat andere goals die ik had te halen, wil o.a. eerst nog de Mercury Cougar binnenslepen via de Eliminator en de Gymkhana10 Focus via Skillstreak :*) Ik denk dat dat iets makkelijker is dan driften. (owja! En de 2 Horizon Promo auto's nog!)

Zag ook nog dat de #25 Mustang te halen was als je level 10 Drift Adventure komt ofzo |:(
Tijdje terug Top Gear iig alles op 3 sterren gezet en een 6x6 Mercedes binnen! :D

[ Voor 41% gewijzigd door GS88 op 17-04-2020 15:20 ]

Rotterdam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• calsonic
  • Niet online
GS88 schreef op vrijdag 17 april 2020 @ 15:10:
[...]

Ik weet het zo even niet uit m'n hoofd, maar ik heb iets van 130*1 ofzo :9
(kan je dat overigens online nog ergens opzoeken, of moet je echt op de Xbox zijn aangemeld?)
Dat staat in-game links boven in het scherm vermeld ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuelke

Fuelke

Forza Ferrari

Ik sta op 305 * 2

Vergeet jullie rewards niet op te halen: https://rewards.forzamotorsport.net/en-US/redeem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• calsonic
  • Niet online
Thanks heb het geclaimd was €75k
Niet dat ik het nodig heb met mijn 350M >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Ha, thanks..krijg het ook gelijk voor Forza 5,6 en 7 en Horizon 2 en 3 :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdk1985
sdk1985 schreef op dinsdag 14 april 2020 @ 22:35:
[...]

Om het samenspelen te bevorderen: https://discord.gg/YKGahj
Ik verwacht vanavond circa 20:30 de weeklies te gaan doen. Dus meld je gerust in discord om mee te doen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Fuelke

Fuelke

Forza Ferrari

Ik ging gisteren een BMW M3-GTR in de auction gooien, net toen de auction online werd gegooid kreeg ik de melding dat de FH4 server niet bereikbaar was. Toen ik terug naar My Auctions ging stond de BMW drie keer te koop. Vanmorgen gezien dat hij ook 3x verkocht is, aan drie verschillende spelers. Ik heb ook 3x credits gekregen. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pretpik
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 15:49
Fuelke schreef op dinsdag 14 april 2020 @ 18:16:
@GS88 Tractie controle uit, Formula Drift Auto nemen of de 1998 Nissan Sylvia K's Aero met body kit. Een aanloop proberen nemen en al dwars door de startvlaggen gaan. Op onverhard proberen met een Hoonigan 4WD aangedreven rally auto.

Komende van een two-star drifter trouwens :D Op Fortune Island en Lego Island slaag ik er wel in om drie sterren te driften 8)7 Op het Main Land kom ik op een paar zone echt niet aan meer dan twee sterren.
Dank je wel voor de tips, na een paar YouTube filmpjes gekeken te hebben lukte alsnog niet. Nu met de BMW uit het Formula Drift Pack lukt het meestal na 4 of 5 keer. :)

PSN: pretpikkie Xbox Live: Pretpik Steam: Pretpik [NL]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• guido66
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 14:31
Wimmel schreef op vrijdag 17 april 2020 @ 07:38:

Dit was de eerste keer dat ik the Trial probeerde, en jouw tune heeft me fors geholpen! (y)

Gaat heel lekker met een controleerbare drift door de bocht en qua acceleratie is het gewoon de snelste op dit niveau. _/-\o_

Polestar 2 (2020) - Fiat 500e (2022) - Zappi v2 - 7250Wp SMA (2013) - 5850Wp Enphase (2021)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wimmel

Wimmel

Hello

guido66 schreef op zondag 19 april 2020 @ 10:19:
[...]

Dit was de eerste keer dat ik the Trial probeerde, en jouw tune heeft me fors geholpen! (y)

Gaat heel lekker met een controleerbare drift door de bocht en qua acceleratie is het gewoon de snelste op dit niveau. _/-\o_
Bedankt voor de positieve review! Ik zal meer tunes gaan delen. Ik rijd zelf met manual shift + clutch dus ik kan mij voorstellen dat mijn tunes niet voor iedereen passen.

Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• guido66
Ik rijd met automaat, maar dat past bij mijn leeftijd. Misschien is het gewoon dat je als 50+ bent niet meer zo’n zenuwachtige auto wilt, zoals bv die 205FE die ik net won.

Polestar 2 (2020) - Fiat 500e (2022) - Zappi v2 - 7250Wp SMA (2013) - 5850Wp Enphase (2021)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wimmel

Wimmel

Hello

De 205FE vind ik inderdaad een gruwel van een auto. Een stuiterbal op steroïden en coke.

Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 16:10
sdk1985 schreef op dinsdag 14 april 2020 @ 22:35:
[...]

Om het samenspelen te bevorderen: https://discord.gg/YKGahj
De invite werkt niet meer. Voor welke Discord server is dit? De algemene Tweakers discord toevallig?

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Iemand een tip voor The Grange challenge? Je moet de Speed Trap halen met 321 km/h en probeer het nu met de Ferrari FXX-K maar haal het steeds nét niet. Iemand tip voor auto en/of tune?

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wimmel

Wimmel

Hello

@Rivanov
Mosler MT900Ss
Tune: 817 865 724, 397 KM/H

Discogs

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MK_
  • Registratie: November 2013
  • Niet online

MK_

Sneller dan het licht :)

Topicstarter
Rivanov schreef op zondag 19 april 2020 @ 11:56:
Iemand een tip voor The Grange challenge? Je moet de Speed Trap halen met 321 km/h en probeer het nu met de Ferrari FXX-K maar haal het steeds nét niet. Iemand tip voor auto en/of tune?
Heb je geen 599XX Evo, Agera RS of Mosler MT900S? Met een van die is het echt super eenvoudig

Edit:
@Rivanov
599XX Evolution
Tune: 117 046 225
The Grande Challenge: 442.3km/h

Edit 2: 442.6km/h nu :+

[ Voor 11% gewijzigd door MK_ op 19-04-2020 13:39 ]

12x SunPower X21-350-BLK @ Solar Edge SE3680H (4200Wp) | Dell Inspiron 15 7559 | OnePlus 9 Pro Stellar Black 12/256GB | Xbox Series X | LPG powered

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Thanks @Wimmel en @MK_.. even kijken of ik die auto’s heb op dit moment.
Heb FH4 een tijd lang niet gespeeld.. laatste dagen weer wat intensiever dus moet er weer een beetje ‘inkomen’.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sdk1985
Rivanov schreef op zondag 19 april 2020 @ 11:34:
[...]

De invite werkt niet meer. Voor welke Discord server is dit? De algemene Tweakers discord toevallig?
Update: https://discord.gg/jCqvjZY

Verder zoals hierboven vermeld de Mosler, deze krijgt elke speler als 'gift' bij messages.

[ Voor 15% gewijzigd door sdk1985 op 20-04-2020 01:05 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MK_
  • Niet online

MK_

Topicstarter
MK_ schreef op zondag 19 april 2020 @ 13:15:
[...]

Heb je geen 599XX Evo, Agera RS of Mosler MT900S? Met een van die is het echt super eenvoudig

Edit:
@Rivanov
599XX Evolution

_o- 37 downloads, 62 uses, dat had ik niet verwacht :)

12x SunPower X21-350-BLK @ Solar Edge SE3680H (4200Wp) | Dell Inspiron 15 7559 | OnePlus 9 Pro Stellar Black 12/256GB | Xbox Series X | LPG powered

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuelke

Fuelke

Forza Ferrari

Eindelijk een 2018 Honda Civic Type-R uit het auction house kunnen plukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• calsonic
  • Niet online
Zie net een speler genaamd magas2013 met 2999*10 _/-\o_

[ Voor 7% gewijzigd door calsonic op 27-04-2020 22:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 13:59

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

MK_ schreef op zondag 19 april 2020 @ 13:15:
[...]

Edit:
@Rivanov
599XX Evolution

Ik heb het gehaald met een KTM ding met volle tune erop. Had ook direct een nieuwe Personal Best :$

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cjpostma

cjpostma

Break like the wind

calsonic schreef op maandag 27 april 2020 @ 22:53:
Zie net een speler genaamd magas2013 met 2999*10 _/-\o_
Waarschijnlijk een gemodde account...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MK_
  • Niet online

MK_

Topicstarter
Touchdomex schreef op dinsdag 28 april 2020 @ 07:17:
[...]
Ik heb het gehaald met een KTM ding met volle tune erop. Had ook direct een nieuwe Personal Best :$
Je PB staat anders op een Mosler @ 383.87km/h bij mij :P
cjpostma schreef op dinsdag 28 april 2020 @ 10:41:
[...]
Waarschijnlijk een gemodde account...
Kan niet anders nee, of je moet echt 24/7 FH4 spelen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

MK_ schreef op dinsdag 28 april 2020 @ 11:36:
[...]

Je PB staat anders op een Mosler @ 383.87km/h bij mij :P
Dan haal ik wat dingen door elkaar :+

Haalde die ook gewoon per ongeluk namelijk :')

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefan H
Rivanov schreef op zondag 19 april 2020 @ 13:59:
Thanks @Wimmel en @MK_.. even kijken of ik die auto’s heb op dit moment.
Heb FH4 een tijd lang niet gespeeld.. laatste dagen weer wat intensiever dus moet er weer een beetje ‘inkomen’.
Mocht je de Ferrari 599 FXX-E nog niet hebben, die is in het huidige spring season te winnen bij 80% completion.

Altijd prettig, een 599 FXX-E voor erbij, zo heb ik van de Porsche Carrera GT ook een road en een off-road versie :p

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GS88

GS88

π raat

Stefan H schreef op zaterdag 2 mei 2020 @ 09:07:
[...]

Mocht je de Ferrari 599 FXX-E nog niet hebben, die is in het huidige spring season te winnen bij 80% completion.

Altijd prettig, een 599 FXX-E voor erbij, zo heb ik van de Porsche Carrera GT ook een road en een off-road versie :p
Ik heb em 1 dag vóór Spring verkocht voor 20mil. , vervolgens Bamburgh Castle gekocht, de dag erna Spring op 80% gezet en dus weer in t bezit van de 599 xx-e :*)

Rotterdam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Stefan H schreef op zaterdag 2 mei 2020 @ 09:07:
[...]

Ja dat heb ik dus met de Mosler, eentje voor offroad en eentje voor op de weg :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuelke

Fuelke

Forza Ferrari

Ik heb het gevoel dat de vierdelige weekly challenges rond een bepaald type auto ofwel heel makkelijk zijn, ofwel zijn ze quasi onmogelijk te behalen met de standaardwagens en volstaat een beetje tuning niet eens. Je moet er dan een hele boel credits tegenaan gooien om het wel te halen.

Deze week ook: 3 sterren op Princess Street halen: met de standaard wagens blijf je mijlenver onder de 370 km/h. Een van de dubbele Ferrari F12 volledig getuned, kom ik nog 20 km/h te kort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bwlian
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 19-09 18:19
Je moet een serieuze "aanloping" nemen, ik begon bij de rotonde om dan via de tramrails de linkerbocht te nemen richting de flitser. AMG GT R gebruikt.

[ Voor 3% gewijzigd door Bwlian op 02-05-2020 21:07 ]

This space was intentionally left blank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• guido66
Hier ook met de 2017 Mercedes-amg gt r pre order car, ook vanaf de rotonde, zwaar getuned en aangepaste versnellingen: met eindoverbrenging de top op 380 ingesteld en een hele lange 1e versnelling: tot 200 km/h. Leek me dat daarboven de acceleratie pas belangrijk werd. Met een halve km/h marge gehaald..

[ Voor 6% gewijzigd door guido66 op 03-05-2020 09:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MK_
  • Niet online

MK_

Topicstarter
Zo'n serieuze aanloop gebruik ik altijd voor speed traps :X

Anyway, Ferrari Superfast getuned en je haalt het eenvoudig oOo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Hahah ik probeer het nu met een gtc4lusso. Die haalt de snelheid uiteindelijk wel maar zit met het moment waarop die snelheid wordt gehaald.

Heb normaal die gtc4lusso afgesteld op offroad maar dat is nu dus eventjes anders :+

Ga zo weer een paar rondjes het proberen en als het niet lukt op de huidige manier ga ik de versnellingsbak nog raarder afstellen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuelke

Fuelke

Forza Ferrari

Het einde van Horizon Promo komt in zicht, ik moet nog 9 auto's fotograferen. Allemaal exemplaren die niet in de garage staan, en voor sommige vragen ze flink wat credits in het auction house, als ze uberhaupt al in het auction house opduiken.

Deze moet ik nog
2017 Chevrolet Colorado ZR2
2018 Ford #25 RTR Mustang
1973 Ford Capri RS3100 F.E.
1984 Honda Civic CRX Mugen
1969 Hot Wheels Twin Mill
2018 McLaren 720S Coupe Preorder Car
2014 Mercedes-Benz G 63 AMG 6x6
1970 Mercury Cougar Eliminator
2016 Porsche 911 GT3 RS Preorder Car

[ Voor 6% gewijzigd door Fuelke op 03-05-2020 18:52 . Reden: Paar auto's bij gefotografeerd ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• guido66
Gewoon een dragrace organiseren met 1 auto van jezelf en de auto’s die je nog mist..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cjpostma

cjpostma

Break like the wind

Fuelke schreef op zondag 3 mei 2020 @ 12:57:
Het einde van Horizon Promo komt in zicht, ik moet nog 9 auto's fotograferen. Allemaal exemplaren die niet in de garage staan, en voor sommige vragen ze flink wat credits in het auction house, als ze uberhaupt al in het auction house opduiken.

Deze moet ik nog
2017 Chevrolet Colorado ZR2
2018 Ford #25 RTR Mustang
1973 Ford Capri RS3100 F.E.
1984 Honda Civic CRX Mugen
1969 Hot Wheels Twin Mill
2014 Mercedes-Benz G 63 AMG 6x6
1970 Mercury Cougar Eliminator
Ik heb alle auto's in de garage staan. Wellicht kunnen we een keer wat afspreken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdk1985
Wat zou het record aan wheelspins zijn? Heb 200 normale bewaard nu :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi46
cjpostma schreef op zondag 3 mei 2020 @ 19:42:
[...]

Ik heb alle auto's in de garage staan. Wellicht kunnen we een keer wat afspreken.
Die 720s pre-order heb ik in m'n garage staan. Morgen even iets proberen te regelen?

Never mind..haha...bericht verkeerd gelezen :+

[ Voor 9% gewijzigd door Rossi46 op 04-05-2020 21:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuelke

Fuelke

Forza Ferrari

@cjpostma & @Rossi46 bedankt voor het aanbod, ik ga eerst de tip van @guido66 proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Touchdomex schreef op zondag 3 mei 2020 @ 10:20:
Hahah ik probeer het nu met een gtc4lusso. Die haalt de snelheid uiteindelijk wel maar zit met het moment waarop die snelheid wordt gehaald.

Heb normaal die gtc4lusso afgesteld op offroad maar dat is nu dus eventjes anders :+

Ga zo weer een paar rondjes het proberen en als het niet lukt op de huidige manier ga ik de versnellingsbak nog raarder afstellen
Okay zondag geprobeerd en vandaag ook weer. Ik krijg het niet goed :')

Heeft er iemand nog tips of tunes waarmee ik dit goed kan doen.

Heb geen zin om de mudkickers te doen maar heb de punten wel nodig om alles rond te breien voor deze maand :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MK_
  • Niet online

MK_

Topicstarter
@Touchdomex heb je toevallig de 812 Superfast? Daar heb ik een tune voor waarmee het eenvoudig lukt, die wil ik anders wel delen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

MK_ schreef op dinsdag 5 mei 2020 @ 10:59:
@Touchdomex heb je toevallig de 812 Superfast? Daar heb ik een tune voor waarmee het eenvoudig lukt, die wil ik anders wel delen :)
Nope heb ik dus jammer genoeg niet. Staat ook niet in de autoshow of in auctionhouse.

Maybe een andere auto of iemand hier? Anders de versnellingsbak verhoudingen hier sturen en dan ga ik hem aanpassen voor de gtc4lusso die ik tot nu toe heb gebruikt. Eerste keer ook dat ik de versnellingsbak zo specifiek moet tunen en ik verzand er in :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• guido66
Als van de rotonde begint na de paaltjes rechts de trambaan op sturen, je hebt dan meer marge om de linkerbocht op hoge snelheid te nemen.

De versnellingsbak tunen was voor mij ook de eerste keer: de 1 zo lang maken dat je er 200 (of nog meer) mee haalt, de andere versnellingen dan mooi verdelen voor optimale acceleratie. De grafiek rechts is een mooi hulpmiddel.

Met de gtc4lusso lukte het mij trouwens ook niet, de AMG gt was de enige die zo dicht in de buurt kwam, dat ik het de moeite vond om deze tot het extreme te tunen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MK_
  • Niet online

MK_

Topicstarter
Met de AMG GT heb ik het in het verleden ook wel eens gehaald inderdaad (was toen eenzelfde challenge volgens mij).

@Touchdomex welke auto heb je wel in die klasse? Wil anders wel eens kijken of ik nog een mooie tune kan fabriceren :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GS88

GS88

π raat

@Touchdomex Het is mij gelukt met een Aston Martin DBS Superleggera (getuned). Zorg ervoor dat remmen niet op automatisch remmen staan en je haalt 't ruimschoots.

[ Voor 4% gewijzigd door GS88 op 05-05-2020 13:39 ]

Rotterdam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

MK_ schreef op dinsdag 5 mei 2020 @ 12:52:
Met de AMG GT heb ik het in het verleden ook wel eens gehaald inderdaad (was toen eenzelfde challenge volgens mij).

@Touchdomex welke auto heb je wel in die klasse? Wil anders wel eens kijken of ik nog een mooie tune kan fabriceren :*)
Sowieso alles uit de autoshow :+ Verder zal ik zo eens een screenshot maken :P Heb alles op de Xbox :+
GS88 schreef op dinsdag 5 mei 2020 @ 13:39:
@Touchdomex Het is mij gelukt met een Aston Martin DBS Superleggera (getuned). Zorg ervoor dat remmen niet op automatisch remmen staan en je haalt 't ruimschoots.
Die heb ik volgens mij wel. Ga zo nog wel even kijken. Ook de bak getuned of die stock?

Okay. Hier komt de lijst

Aston Martin: v12 vantage 's, Vanquish, One-77, db11, dbs superleggera, vantage, Vanquish zagato coupe
Ferrari: f12berlinetta, 599 gto, gtc4lusso, Californië t
Mercedes-Amg: gt r, gt 's, gt r PO
Mercedes-Benz: sl 65 Black, sl 65 Black Forza Edition, SLS AMG.

Dit is dus alles uit autoshow en nog wat extra's. Iemand hier een tune voor die gedeelt kan worden?

[ Voor 19% gewijzigd door Touchdomex op 05-05-2020 14:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MK_
  • Niet online

MK_

Topicstarter
Touchdomex schreef op dinsdag 5 mei 2020 @ 13:40:
Okay. Hier komt de lijst

Aston Martin: v12 vantage 's, Vanquish, One-77, db11, dbs superleggera, vantage, Vanquish zagato coupe
Ferrari: f12berlinetta, 599 gto, gtc4lusso, Californië t
Mercedes-Amg: gt r, gt 's, gt r PO
Mercedes-Benz: sl 65 Black, sl 65 Black Forza Edition, SLS AMG.

Dit is dus alles uit autoshow en nog wat extra's. Iemand hier een tune voor die gedeelt kan worden?
Ik ga kijken of ik een mooie tune voor je kan maken :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

MK_ schreef op dinsdag 5 mei 2020 @ 14:17:
[...]

Ik ga kijken of ik een mooie tune voor je kan maken :>
Was al bezig met de sl65 Black forza edition maar ik snap dus echt te weinig van die versnellingen en dat aanpassen. Dat is dus iets wat ik hierna eens kan oppakken :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MK_
  • Niet online

MK_

Topicstarter
Touchdomex schreef op dinsdag 5 mei 2020 @ 14:29:
[...]
Was al bezig met de sl65 Black forza edition maar ik snap dus echt te weinig van die versnellingen en dat aanpassen. Dat is dus iets wat ik hierna eens kan oppakken :+
@Touchdomex Het is me gelukt, eerste keer met de F12 Berlinetta (share code 159 440 055): 3 starts Princes Speed Trap @ 376.03km/h (zelfs een clip gemaakt met proof :P ).

Good luck, and leave a like pls :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

MK_ schreef op dinsdag 5 mei 2020 @ 14:53:
[...]

@Touchdomex Het is me gelukt, eerste keer met de F12 Berlinetta (share code 159 440 055): 3 starts Princes Speed Trap @ 376.03km/h (zelfs een clip gemaakt met proof :P ).

Hij is gekopieerd en probeer het nu. Kom al veel verder en sneller dan net dus eventjes de lijnen goed finetunen en hopen dat er geen auto's telkens in beeld spanen.

Yes!!!! Het is gelukt! Fuck yes. Wel 50x geprobeerd en nu done

Is er ergens nog een mooie tutorial of iets anders waar ik Rekening mee moet houden als ik dit in het vervolg weer wil doen

[ Voor 16% gewijzigd door Touchdomex op 05-05-2020 15:42 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MK_
  • Niet online

MK_

Topicstarter
Touchdomex schreef op dinsdag 5 mei 2020 @ 15:28:
[...]
Hij is gekopieerd en probeer het nu. Kom al veel verder en sneller dan net dus eventjes de lijnen goed finetunen en hopen dat er geen auto's telkens in beeld spanen.

Yes!!!! Het is gelukt! Fuck yes. Wel 50x geprobeerd en nu done

Is er ergens nog een mooie tutorial of iets anders waar ik Rekening mee moet houden als ik dit in het vervolg weer wil doen
Nice oOo

Geen idee van een tutorial tho, heb het altijd zelf uitgevogeld... Versnellingen aanpassen toe ik bijna altijd, voor speed runs is de auto verlagen vaak de oplossing (niet altijd), en in het geval van de F12 onderstuurde deze enorm (vandaar de spoilers, getuned op speed). Gas geven en gaan oOo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

MK_ schreef op dinsdag 5 mei 2020 @ 16:18:
[...]

Nice oOo

Geen idee van een tutorial tho, heb het altijd zelf uitgevogeld... Versnellingen aanpassen toe ik bijna altijd, voor speed runs is de auto verlagen vaak de oplossing (niet altijd), en in het geval van de F12 onderstuurde deze enorm (vandaar de spoilers, getuned op speed). Gas geven en gaan oOo
Hmm okay, volgende reeks aan seizoenen eens mee spelen. Zit veel nieuw speelgoed tussen wat ik graag wil hebben. Zoals de Starion en de Puma!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuelke

Fuelke

Forza Ferrari

Fuelke schreef op zondag 3 mei 2020 @ 12:57:
Het einde van Horizon Promo komt in zicht, ik moet nog 2 auto's fotograferen.

Deze moet ik nog
Zo, nog twee te gaan na die tip om er een custom event mee te maken.

Gisteren nog geprobeerd voor bovenstaande, maar iedere keer gooit hij me in een race met de non preorder versies :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MK_
  • Niet online

MK_

Topicstarter
Fuelke schreef op dinsdag 5 mei 2020 @ 18:50:
[...]

Zo, nog twee te gaan na die tip om er een custom event mee te maken.

Gisteren nog geprobeerd voor bovenstaande, maar iedere keer gooit hij me in een race met de non preorder versies :D
Pre-order versies zijn normaal gezien getuned naar de top van het segment, misschien proberen met een auto bovenaan de categorie proberen?

Ik heb beide anders >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stutrecht
  • Registratie: April 2010
  • Nu online
MK_ schreef op dinsdag 5 mei 2020 @ 14:53:
[...]

Hartelijk dank. Ik probeer het al de halve week en nu in twee pogingen!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MK_
  • Niet online

MK_

Topicstarter
stutrecht schreef op dinsdag 5 mei 2020 @ 20:08:
[...]
Hartelijk dank. Ik probeer het al de halve week en nu in twee pogingen!
Graag gedaan :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bwlian
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 19-09 18:19
Is er een reward voor het fotograferen van ALLE auto's of is het vanwege verzameldwang? :>
Bij de 200 heb ik het voor gezien gehouden.

[ Voor 20% gewijzigd door Bwlian op 05-05-2020 20:49 ]

This space was intentionally left blank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jbbrans
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 13:31

jbbrans

Bwlian schreef op dinsdag 5 mei 2020 @ 20:49:
Is er een reward voor het fotograferen van ALLE auto's of is het vanwege verzameldwang? :>
Na elke 20 foto's krijg je iets van 30-50k cr of een catch phrase, maar voor mij is het meer om niet steeds dat fototoestel icoontje boven de namen te hebben. Ik ben na de porsche ook gestopt met dwangmatig alle auto's te spammen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MK_
  • Niet online

MK_

Topicstarter
Bwlian schreef op dinsdag 5 mei 2020 @ 20:49:
Niks bijzonders:
The Horizon Life menu shows 36 tiers of Rewards:
CR totalling 730,000
8 wheelspins
Quickchat phrases: "Smile, You're on camera," "Group Photo," "Let me take a selfie," "Say Cheese!" "Look at this photograph"
2018 Ferrari Portofino, unlocked at level 6, for photographing 100 unique cars.
1995 Porsche 911 Carrera 2 by Gunther Werks, unlocked at level 11, for photographing 200 unique cars.
From Mike Brown during #ForzaMonthly, Achievement hunters should keep an eye on future updates

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

jbbrans schreef op dinsdag 5 mei 2020 @ 21:08:
[...]

Na elke 20 foto's krijg je iets van 30-50k cr of een catch phrase, maar voor mij is het meer om niet steeds dat fototoestel icoontje boven de namen te hebben. Ik ben na de porsche ook gestopt met dwangmatig alle auto's te spammen.
Ik pak ze gewoon mee wanneer ik een race start nu met de season dingen. Dan heb je al ruim genoeg. Ga ze echt niet allemaal proberen te halen :D -O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuelke

Fuelke

Forza Ferrari

Het is inderdaad de verzameldwang.

Eens je de twee auto's heb verkregen krijg je alleen nog maar credits en af en toe een catchphrase per 20 auto's.

Die catchphrases heb ik overigens nog nooit gebruikt :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefan H
Fuelke schreef op woensdag 6 mei 2020 @ 08:41:
Het is inderdaad de verzameldwang.

Eens je de twee auto's heb verkregen krijg je alleen nog maar credits en af en toe een catchphrase per 20 auto's.

Die catchphrases heb ik overigens nog nooit gebruikt :X
Same here, ik heb onder het snelmenu ook nog steeds de standaard phrases staan :P Af en toe gooi ik er een cynische 'nice driving' in als ik van de weg wordt gedrukt, als onderdeel van het frustratie proces :P

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Cubix
  • Niet online
Fuelke schreef op donderdag 9 april 2020 @ 18:13:
"Do you want to exit Photo Mode"

Ja man, waarom duw ik anders op die knop! Waarom geen "Do not show this message again" optie daar?
Wat denk je van "Do you want this car to be delivered?". Ja natuurlijk, andere optie is er niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• guido66
Dit wordt in series 22 opgelost, met een nieuwe snelle manier om foto's te nemen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fuelke

Fuelke

Forza Ferrari

MK_ schreef op dinsdag 5 mei 2020 @ 18:58:
[...]

Pre-order versies zijn normaal gezien getuned naar de top van het segment, misschien proberen met een auto bovenaan de categorie proberen?

Ik heb beide anders >:)
Bedankt voor de tip. Niet gezien dat ze getuned waren dus een race georganiseerd met de F50 GT en de twee PO's.

Jeuh, 685 / 685 auto's ... hoezo FH4, waarom toon je nu plots 685 / 691? Staan de nieuwe auto's ook al klaar.

@Wimmel werk aan de winkel morgenavond!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wimmel

Wimmel

Hello

@Fuelke I know! Meer Rally auto's en niet de minste:
  • 1999 Ford Racing Puma (Autumn season)[/i]
  • 1990 Nissan Pulsar (Spring season)[/i]
  • 1990 Toyota Celica 185 (Winter season)[/i]
  • 1994 Toyota Celica ST205 (Summer season)[/i]
  • 1991 Peugeot 205 Rallye (Summer season)[/i]
  • 1988 Mitsubishi Starion

Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• guido66
Zojuist alle 6 in 1x op de foto gezet 😜

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jbbrans
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 13:31

jbbrans

Wimmel schreef op woensdag 6 mei 2020 @ 20:27:
@Fuelke I know! Meer Rally auto's en niet de minste:
  • 1999 Ford Racing Puma (Autumn season)[/i]
  • 1990 Nissan Pulsar (Spring season)[/i]
  • 1990 Toyota Celica 185 (Winter season)[/i]
  • 1994 Toyota Celica ST205 (Summer season)[/i]
  • 1991 Peugeot 205 Rallye (Summer season)[/i]
  • 1988 Mitsubishi Starion
Kan je nu dan ook meer auto's in je garage hebben? Ik ben nu dubbele auto's en auto's die ik echt niet verwacht te gaan gebruiken, aan het weggooien (na eenmaal 24u in de auction).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MK_
  • Niet online

MK_

Topicstarter
jbbrans schreef op woensdag 6 mei 2020 @ 20:52:
[...]

Kan je nu dan ook meer auto's in je garage hebben? Ik ben nu dubbele auto's en auto's die ik echt niet verwacht te gaan gebruiken, aan het weggooien (na eenmaal 24u in de auction).
750, daarna is je garage vol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevlar01
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

kevlar01

trigger happy 'next' klikker

Toch wel gaaf hoeveel content er bij blijft komen, en er aan de gameplay gepolijst blijft worden. De game is flink veranderd t.o.v. de Day One versie. Petje af voor Turn 10, niet alle developers doen dit (en kunnen dit doen helaas).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rossi46
kevlar01 schreef op donderdag 7 mei 2020 @ 08:34:
Toch wel gaaf hoeveel content er bij blijft komen, en er aan de gameplay gepolijst blijft worden. De game is flink veranderd t.o.v. de Day One versie. Petje af voor Turn 10, niet alle developers doen dit (en kunnen dit doen helaas).
Ik denk dat je laaste toevoeging de spijker op z'n kop slaat. MS stopt hier ook gewoon heel veel geld in, aangezien het zo ongeveer de enige IP is die nog echt goed loopt. Playstation heeft hier geen antwoord op, ook niet vanuit 3rd parties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevlar01
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

kevlar01

trigger happy 'next' klikker

Rossi46 schreef op donderdag 7 mei 2020 @ 10:30:
[...]

Ik denk dat je laaste toevoeging de spijker op z'n kop slaat. MS stopt hier ook gewoon heel veel geld in, aangezien het zo ongeveer de enige IP is die nog echt goed loopt. Playstation heeft hier geen antwoord op, ook niet vanuit 3rd parties.
Mee eens. Ikzelf heb niks met Halo. Was wel een Gears fan, maar deel 5 kan me niet echt boeien.
Forza Horizon en Forza Motorsport blijven gewoon tof imo.
Vind het wel jammer dat het inmiddels wel lang duurt voor er een nieuwe Motorsport is uitgekomen. Wel begrijpelijk aangezien dit een launch game gaat zijn, maar toch.
Pagina: 1 ... 33 ... 46 Laatste