Hi Tweakers!
Ik ben beroepsmatig systeem en -netwerkbeheerder. Eind 2016 heeft een vaste relatie mij gevraagd om te zoeken naar een oplossing voor het slechte telefoonbereik. Na enig speurwerk ben ik uitgekomen bij GSM-Repeater-Shop. Meerdere malen telefonisch contact gehad en apparatuur aangeschaft t.w.v. € 2000,- ex btw.
Het gaat hier om een zakelijke aankoop.
Onderstaand 2 qoutes van hun website.
Boos en gefrustreerd contact gehad met GSM-Repeater-Shop, hun reactie; dit staat in de algemene voorwaarden en deze informatie is correct.
Naar aanleiding hiervan heb ik een negeatieve review geplaatst.
Vandaag ontvang ik bericht van De Vos & Partners Advocaten, die namens GSM-Repeater-Shop optreedt..
Aangeklaagd worden wegens recensie
Na negatieve review word ik beschuldigd van smaad
Review garage achtergelaten, Laster/smaad ?
Kan ik mijn review laten staan, als ik wijzig dat ik de communicatie slecht vind?
Heeft iemands ervaring met GSM-Repeater-Shop?
Ik wil geen problemen maar wil wel mensen waarschuren, ik ben niet de enigste!
Ik ben beroepsmatig systeem en -netwerkbeheerder. Eind 2016 heeft een vaste relatie mij gevraagd om te zoeken naar een oplossing voor het slechte telefoonbereik. Na enig speurwerk ben ik uitgekomen bij GSM-Repeater-Shop. Meerdere malen telefonisch contact gehad en apparatuur aangeschaft t.w.v. € 2000,- ex btw.
Het gaat hier om een zakelijke aankoop.
Onderstaand 2 qoutes van hun website.
De oplossing is binnen bereik. Het is tijd voor een GSM repeater!
Wij bieden een eenvoudige en kwalitatieve oplossing om binnen woningen en gebouwen probleemloos mobiel te kunnen bellen.
Begin april krijg ik een brief binnen van het Agentschap Telecom, er is geen vergunning voor deze apparatuur, de apparatuur moet direct ontkoppeld worden. In de 10-tal telefoontjes en mailwisselingen voor deze aankoop is hier nooit over gesproken. Toegegeven, dit staat in de algemene voorwaarden die ik onvoldoende heb gelezen. Eerder heb ik nooit nagedacht over een licentie of goedkeuring voor deze apparatuur, dit was de eerste keer dat ik hiervan hoorde.Veel mensen weten niet dat dit probleem eenvoudig kan worden verholpen. Wij hebben ons tot doel gesteld om iedereen in de gelegenheid te stellen dit ongemak op te lossen. Wij richten ons uitsluitend op consumenten en kleinzakelijk gebruik.
Boos en gefrustreerd contact gehad met GSM-Repeater-Shop, hun reactie; dit staat in de algemene voorwaarden en deze informatie is correct.
Naar aanleiding hiervan heb ik een negeatieve review geplaatst.
Ik vind het niet netjes hoe GSM-Repeater-Shop functioneert. De medewerkers wisten exact de situatie, en hebben geen woord gerept over toestemming van het Agentschap Telecom.Eind 2016 een volledige set aangeschaft om het telefoonsignaal in huis te verbeteren, kosten € 2000,- ex btw.
Begin april 2018 een brief ontvangen dat deze apparatuur alleen mag gebruikt worden met toestemming van het Agentschap Telecom. Dit is nooit eerder vermeld, ondanks meerdere malen contact.
Nu bij navraag kom ik ook andere gedupeerden tegen die niet goed geïnformeerd zijn.
Kansloos.
Vandaag ontvang ik bericht van De Vos & Partners Advocaten, die namens GSM-Repeater-Shop optreedt..
Er staan vergelijkbare verhalen op Tweakers, juridische stappen naar aanleiding negatieve reviews.Recentelijk heeft mijn cliente moeten constateren dat u op 8 mei 2018 op de Google Reviewpagina van GSM Repeater Shop.NL de volgende -onware- recensie heeft geplaatst, waarin u beweert dat u hierover niet gewaarschuwd was.
Cliente lijdt schade door uw onrechtmatig handelen. Daags na plaatsing van dit bericht door u, is de omzet van GSM Repeater Shop.NL gedaald. De schade loopt iedere dag dat uw onware recensie online staat verder op.
Aangeklaagd worden wegens recensie
Na negatieve review word ik beschuldigd van smaad
Review garage achtergelaten, Laster/smaad ?
Kan ik mijn review laten staan, als ik wijzig dat ik de communicatie slecht vind?
Heeft iemands ervaring met GSM-Repeater-Shop?
Ik wil geen problemen maar wil wel mensen waarschuren, ik ben niet de enigste!