Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre_nr1
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 20:22
cazzer22 schreef op zondag 15 juli 2018 @ 01:44:
Thanks! Precies wat ik zocht.

Gebruiken jullie een screenprotector eigenlijk? Hij lijkt me zeer krasgevoelig.
Nee, geen screenprotector. Het scherm lijkt me redelijk krasgevoelig. Tot nu toe nog geen krasje te zien.

Net even een aangepaste Engelse firmware geflashed, nu staat de datumnotering zoals wij gewend zijn, namelijk op DD/MM.

[ Voor 15% gewijzigd door Pierre_nr1 op 15-07-2018 10:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurricane
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 15:09

Hurricane

Alles is anders dan het lijkt!

Ik zit er ook aan te denken om mijn miband 2 door te schuiven hier thuis en een 3 te bestellen. Werkt dat nu zonder problemen met de Engelse taal e.d. of kan ik beter nog even wachten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hiddit
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 05-07 14:45
Ik zit al sinds die uit is te twijfelen om deze te bestellen alleen vraag ik me nu af of het zin heeft om te wachten op de versie met NFC omdat ik toch wel twijfel of het echt een meer waarde gaat halen. Dacht eventueel aan betalingen maar verwacht daar voor eigenlijk geen ondersteuning hier. Of is daar verder nog wat duidelijkheid over?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre_nr1
Hurricane schreef op maandag 16 juli 2018 @ 22:23:
Ik zit er ook aan te denken om mijn miband 2 door te schuiven hier thuis en een 3 te bestellen. Werkt dat nu zonder problemen met de Engelse taal e.d. of kan ik beter nog even wachten?
De Engelse firmware werkt probleemloos, zowel de officiele(MM/DD) als de aangepaste(DD/MM).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaas
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
xileS schreef op woensdag 11 juli 2018 @ 19:49:
Ik gebruik nu nog de mi band 2 met de Tools & Mi Band app.

Zie dat de Tools & Mi Band app en de notify & Fitness app beide ondersteuning hebben voor de Miband 3.

Iemand toevallig al beide geprobeerd en zo even snel de voor en nadelen kan opnoemen?

Weet niet of ik beter de bij tools app kan blijven of toch ook de notify & Fitness ga proberen.
Ik ben ook wel benieuwd naar de voor- en nadelen van beide apps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurricane

Hurricane

Ik heb de mi band 2 en heb de 3 net besteld en gebruik de Notify & Fitness app onder Android. Ik kan straks als hij binnen is wel aangeven of ik verschil merk tussen deze 2 en de app. Heb de Tools & Mi Band app niet en ken hem ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Belecthor
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 05-07 12:38
Zijn eigenlijk de sensoren en dergelijke nauwkeuriger dan de Xiaomi Mi Band 2?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• xileS
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online
De chinese Miband 3 is binnen, helemaal in Chinees natuurlijk. Als ik mobiel in Engels zet, dan springt Miband ook naar Engels. Alleen als ik terug naar Nederlands zet, dan is het weer Chinees. Al iemand gelukt om het Engels te laten terwijl telefoon op NL staat?

Heb even de Tools & Mi Band app er even eraf gegooid. Ik heb namelijk het gevoel dat het bij de Miband 3 minder toegevoegde waarde heeft. Ik vind de continue hartslag enzo niet zo belangrijk. De alarm vond ik wel handig, dat je ook kon snoozen. Gebruikte het voornamelijk voor tekstberichten die ik dan op de Miband 2 kan lezen, maar op de Miband 3 kan dat met de standaard app ook al zo te zien.

[ Voor 43% gewijzigd door xileS op 19-07-2018 23:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YdieresiS
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 15:37
xileS schreef op donderdag 19 juli 2018 @ 22:40:
De chinese Miband 3 is binnen, helemaal in Chinees natuurlijk. Als ik mobiel in Engels zet, dan springt Miband ook naar Engels. Alleen als ik terug naar Nederlands zet, dan is het weer Chinees. Al iemand gelukt om het Engels te laten terwijl telefoon op NL staat?
Als je dat wilt (op een Android telefoon) moet je custom firmware installeren. Met de officiële app en de officiële firmware werkt dit niet.

[ Voor 2% gewijzigd door YdieresiS op 20-07-2018 10:39 . Reden: Android telefoon genoemd, schijnbaar wil het op een iPhone wel. ]

Latin capital letter y with diaeresis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joepsel
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 03-07 23:49

joepsel

٩(͡๏̯͡๏)۶

xileS schreef op donderdag 19 juli 2018 @ 22:40:
Op mijn iPhone is dat gelukt.
Mi Band 3 in eerste instantie natuurlijk Chinees. Toen iPhone op Engels gezet en na syncen werd de Mi Band 3 ook op Engels gezet. Daarna iPhone weer op Nederlands gezet en de Mi Band 3 is gewoon op Engels blijven staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xileS
  • Niet online
YdieresiS schreef op vrijdag 20 juli 2018 @ 07:42:
[...]

Als je dat wilt (op een Android telefoon) moet je custom firmware installeren. Met de officiële app en de officiële firmware werkt dit niet.
Hmm dan laat ik denk ik voorlopig mijn telefoon op Engels, dat moet ook geen ramp zijn. Was alleen gewend dat het altijd op Nederlands stond. De custom firmware biedt naar mijn weten niet meer voordelen, behalve de taal.

Voorheen was het handig om andere apps naast de Mi Fit app te installeren voor de miband 2, maar naar mij gevoel is dat nu al minder. Tekstberichten zijn nu ook te lezen en je kan tegenwoordig meerdere apps kiezen voor notificaties (vroeger was er een max van 3 ofzo).

Misschien als ik zin heb toch de verschillen vergelijken van de andere apps, maar naar mij gevoel voldoet de standaard app al. Wel valt mij al op dat de notificaties op de Mi Fit steeds handmatig gecleared moet worden, dat vind ik wel beetje onhandig. Maar ik denk niet dat het met de andere apps veel anders zal zijn.

Het rubberen bandje is trouwens wel snel beschadigd bij mij, heb hem nog geen 24 uur om en ik zie al een veeg op bandje, die ik niet weg krijg. Ik heb iig bij Banggood een metalen bandje in de preorder.

Weet iemand wat de optie op het bandje bij More > Silent doet? ik heb het een paar keer geprobeerd en ik merk niks veranderen ;p

[ Voor 15% gewijzigd door xileS op 20-07-2018 16:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jape
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 13:18
Ik heb sinds gisteren ook een Mi Band 3, leuk ding. Pairen ging gelijk goed.

Alleen vanochtend liep ik tegen dit probleem aan, het bluetooth icoon op de band staat doorgekruist. Verbinden vanaf mijn telefoon lukt niet meer, geen idee hoe ik het weer aankrijg. Iemand een idee?

Het trucje door op de band je telefoon te zoeken werkt niet, dan zegt hij "can't connect".

Mi band 3

Edit: Bluetooth op mijn telefoon herstarten was blijkbaar de oplossing 8)7

[ Voor 6% gewijzigd door Jape op 21-07-2018 12:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAkS1
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 03-07 19:34
Ik heb het hier niet terug kunnen lezen: Heeft iemand getest hoe accuraat de afstand bij hardlopen wordt bijgehouden? Ik snap dat het niet op de meter nauwkeurig zal zijn, maar krijg je wel een reële weergave van de afgelegde afstand? Bvd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diondokter
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 16:50

diondokter

Dum spiro, spero

MAkS1 schreef op zondag 22 juli 2018 @ 12:33:
Ik heb het hier niet terug kunnen lezen: Heeft iemand getest hoe accuraat de afstand bij hardlopen wordt bijgehouden? Ik snap dat het niet op de meter nauwkeurig zal zijn, maar krijg je wel een reële weergave van de afgelegde afstand? Bvd
In combinatie met de Mi Fit app zal er GPS van de telefoon gebruikt worden. Dat werkt gewoon prima. Maar de stappenteller alleen geeft wel een vertekend beeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAkS1
diondokter schreef op zondag 22 juli 2018 @ 14:47:
[...]

In combinatie met de Mi Fit app zal er GPS van de telefoon gebruikt worden. Dat werkt gewoon prima. Maar de stappenteller alleen geeft wel een vertekend beeld.
Bedankt, dus zonder telefoon niet goed bruikbaar voor het registeren van afstanden van hardloopsessies?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• diondokter

diondokter

Dum spiro, spero

MAkS1 schreef op zondag 22 juli 2018 @ 14:51:
[...]

Bedankt, dus zonder telefoon niet goed bruikbaar voor het registeren van afstanden van hardloopsessies?
Het zou zeker niet mijn voorkeur hebben.
Maar ik gebruik mijn telefoon ook met zo'n band om de arm. https://www.hardlopenwinkel.nl/sportarmband-OnePlus-5T Bevalt prima!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAkS1
Bedankt, ik wil juist zonder telefoon rennen. Ga ik toch even kijken hoe ik dat vind met de mi band, evt kan ik altijd nog voor een model met GPS gaan (Amazfit oid) mocht het niet bevallen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• diondokter

diondokter

Dum spiro, spero

MAkS1 schreef op zondag 22 juli 2018 @ 16:12:
Bedankt, ik wil juist zonder telefoon rennen. Ga ik toch even kijken hoe ik dat vind met de mi band, evt kan ik altijd nog voor een model met GPS gaan (Amazfit oid) mocht het niet bevallen.
Heb net 12.5km gelopen en de stappenteller geeft 11.7km aan. FYI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackShadow
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 17:14
Sinds vandaag ook een Band 3. Netjes geupdate, alles is in het Engels behalve meldingen van berichten, het tekstballonnetje is te zien met een reeks Chinese tekens, steeds dezelfde tekst.

Iemand die weet hoe dit op te lossen is?

Om een of andere reden krijg ik ook geen iconen meer te zien voor notifications van apps:
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/8HDaRrz.png

[ Voor 29% gewijzigd door BlackShadow op 24-07-2018 10:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xileS
  • Niet online
BlackShadow schreef op maandag 23 juli 2018 @ 20:59:
Sinds vandaag ook een Band 3. Netjes geupdate, alles is in het Engels behalve meldingen van berichten, het tekstballonnetje is te zien met een reeks Chinese tekens, steeds dezelfde tekst.

Iemand die weet hoe dit op te lossen is?

Om een of andere reden krijg ik ook geen iconen meer te zien voor notifications van apps:
[afbeelding]
Dat is zo te zien niet de standaard app. Weet niet welke het is en wat de toegevoegde waarde is? Ik heb momenteel de officiële mi fit app alleen, en alles lijkt het gewoon prima te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackShadow
xileS schreef op woensdag 25 juli 2018 @ 00:59:
[...]

Dat is zo te zien niet de standaard app. Weet niet welke het is en wat de toegevoegde waarde is? Ik heb momenteel de officiële mi fit app alleen, en alles lijkt het gewoon prima te doen.
Dat is de Notify & Fitness app.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• zedje85
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 13-05-2022
Nederlandse taal is inmiddels ook beschikbaar. Heb ik een paar weken geleden mee vertaald.
Firmware inclusief Nederlandse taal is via Gadgetbridge app via bluetooth te installeren op Mi Band 3.
Ik heb inmiddels mijn Mi Band 3 in het Nederlands :-)

Zie voor meer info:
Firmware: https://geekdoing.com/threads/dutch-firmware-1-2-0-8.103/
Hoe te installeren: https://geekdoing.com/thr...mware-via-gadgetbridge.5/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre_nr1
zedje85 schreef op woensdag 25 juli 2018 @ 15:16:
Nederlandse taal is inmiddels ook beschikbaar. Heb ik een paar weken geleden mee vertaald.
Firmware inclusief Nederlandse taal is via Gadgetbridge app via bluetooth te installeren op Mi Band 3.

Zie voor meer info:
Net even geinstalleerd. Prima werk, dank je!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xileS
  • Niet online
Interessant, zijn er ook andere voor of nadelen behalve de Nederlandse taal? En na het flashen, hoeft GadgetBridge niet geïnstalleerd te blijven denk ik?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre_nr1
xileS schreef op woensdag 25 juli 2018 @ 19:13:
Interessant, zijn er ook andere voor of nadelen behalve de Nederlandse taal? En na het flashen, hoeft GadgetBridge niet geïnstalleerd te blijven denk ik?
Nee, geen nadelen voor zover ik het weet. En je kan Gadgetbridge inderdaad gewoon deinstalleren na het flashen van de NL firmware.

Vergeet 'discoverable' niet uit te zetten binnen Mi Fit na het flashen. Dat scheelt heel veel batterijverbruik. Ik doe zo'n 3 weken met een volle batterij.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Janet_
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 04-12-2022
MAkS1 schreef op zondag 22 juli 2018 @ 12:33:
Je kan dan beter 25euro bijleggen voor een Amazfit bip. Die heeft ingebouwde gps die prima werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAkS1
Janet_ schreef op woensdag 25 juli 2018 @ 20:54:
[...]

Je kan dan beter 25euro bijleggen voor een Amazfit bip. Die heeft ingebouwde gps die prima werkt.
Bedankt. Ik was ook al tot die conclusie gekomen en heb de Amazfit inderdaad besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackShadow
Ervaart nog iemand dat de Mi Band 3 regelmatig zijn connectie met de smartphone verliest, iets later herstelt het zich vanzelf wel?

- Telefoon al meermaals herstart
- App staat in ignore power saving & notification access.
- Bluetooth app cache gewist alsook van de Mi Band app

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cazzer22
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 05-07 11:02
Bij mij heeft hij een paar keer een bluetooth icoontje weergegeven, maar die verdween telkens weer als ik mijn telefoon erbij pakte. Dus het werkt wel allemaal, echter zit er lijkt me ergens een time out niet lekker ingesteld voor de bluetooth connectie. Heb hem in combinatie met een Mi 5S.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackShadow
cazzer22 schreef op donderdag 26 juli 2018 @ 13:41:
Bij mij heeft hij een paar keer een bluetooth icoontje weergegeven, maar die verdween telkens weer als ik mijn telefoon erbij pakte. Dus het werkt wel allemaal, echter zit er lijkt me ergens een time out niet lekker ingesteld voor de bluetooth connectie. Heb hem in combinatie met een Mi 5S.
Welke app gebruik je? Enkel de Official Mi Fit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cazzer22
Inderdaad. NIks anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joepsel
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 03-07 23:49

joepsel

٩(͡๏̯͡๏)۶

Pierre_nr1 schreef op woensdag 25 juli 2018 @ 20:19:
[...]Ik doe zo'n 3 weken met een volle batterij.
3 weken?! Wow! Ik haal zelf net geen week en dat vond ik eigenlijk al best netjes.
Hoe krijg je dat voor elkaar?
Ik heb overigens welk elke minuut hartslag meting aan staan en alle notificaties op mijn telefoon gaan ook naar de Mi Band 3.

[ Voor 14% gewijzigd door joepsel op 27-07-2018 11:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YdieresiS
joepsel schreef op vrijdag 27 juli 2018 @ 09:57:
[...]

3 weken?! Wow! Ik haal zelf net geen week en dat vond ik eigenlijk al best netjes.
Ik heb overigens welk elke minuut hartslag meting aan staan en alle notificaties op mijn telefoon gaan ook naar de Mi Band 3.
Als je daar wat selectiever mee om gaat dan gaat je batterij langer mee. Ik haal vaak twee weken. Ik heb geen hartslag iedere minuut, bij mij gaan de agenda afspraken, whatsapp berichten en telefoonoproepen als notificatie door en ik sport 3 keer in de week een uurtje met wel realtime hartslag aan. Dan doe ik ongeveer twee weken op een volle accu. Met de Mi Band 2 kon ik ongeveer 20 dagen op een volle accu, dus het is iets achteruit gegaan bij mijn gebruik, maar daar krijg je dan wel weer meer features en meer info op je scherm voor terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre_nr1
joepsel schreef op vrijdag 27 juli 2018 @ 09:57:
[...]

Zoals @YdieresiS ook zegt, selectief gebruiken. Alhoewel een week met iedere optie aan toch ook niet verkeerd is. Het hangt er uiteraard ook sterk vanaf hoe vaak je op je Mi Band kijkt, het scherm gebruikt de meeste energie.

Ik heb alleen Whatsapp notificaties, telefoonoproepen en slaapgedrag aanstaan. Hiermee haal ik zo'n 3 weken. Ik gebruik de Mi Fit zowel de Notify&Fitness als de app, vooral de laatste is aan te raden. Veel opties en veel uitgebreide visuele grafieken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rorie
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 19:51
Na mijn Mi Band 3 bij AliExpress besteld te hebben dacht ik, kom, ik installeer alvast de Mi Fit app op mijn Iphone en maak alvast een account aan. Dit verliep allemaal vlotjes, account is via email geverifieerd en ik kan inloggen op de site van Xiaomi. Alleen wat ik ook probeer, in de Mit Fit app kan ik dus niet inloggen, elke keer krijg ik de melding "Account doesn`t exist". Iemand met dezelfde ervaring hier en een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geurt-kun
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 31-03 11:55

Geurt-kun

8 Simax SM660-250, SMA 1600TL

rorie schreef op maandag 30 juli 2018 @ 14:53:
Na mijn Mi Band 3 bij AliExpress besteld te hebben dacht ik, kom, ik installeer alvast de Mi Fit app op mijn Iphone en maak alvast een account aan. Dit verliep allemaal vlotjes, account is via email geverifieerd en ik kan inloggen op de site van Xiaomi. Alleen wat ik ook probeer, in de Mit Fit app kan ik dus niet inloggen, elke keer krijg ik de melding "Account doesn`t exist". Iemand met dezelfde ervaring hier en een oplossing?
Ik heb mijn Mi geregistreerd met mijn mobiele nummer. Had eerst mijn gMail adres gebruikt. Weet niet of dit er iets mee te maken heeft, maar via mijn telefoonnummer geen problemen.

2k op west bij Pv Output

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rorie
Bedankt voor je reactie, net even mijn telefoonnummer toegevoegd. Jammer genoeg geeft dit dezelfde melding.
Geurt-kun schreef op maandag 30 juli 2018 @ 21:20:
[...]

Ik heb mijn Mi geregistreerd met mijn mobiele nummer. Had eerst mijn gMail adres gebruikt. Weet niet of dit er iets mee te maken heeft, maar via mijn telefoonnummer geen problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• urbie47
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 26-08-2023
BlackShadow schreef op donderdag 26 juli 2018 @ 08:26:
Ervaart nog iemand dat de Mi Band 3 regelmatig zijn connectie met de smartphone verliest, iets later herstelt het zich vanzelf wel?

- Telefoon al meermaals herstart
- App staat in ignore power saving & notification access.
- Bluetooth app cache gewist alsook van de Mi Band app
Ik verlies ook regelmatig de Bluetooth connectie (Galaxy Note 4) maar bij mij herstelt het niet vanzelf. Van alles geprobeerd (stop/restart app, bluetooth aan/uit, unpair/repair) maar eigenlijk hielp alleen restart van de mobiel. Nu ontdekt dat een cache clear van de app bluetooth-share ook helpt. Maar dat is even goed onbevredigend ,natuurlijk. Connectie verliezen kan maar dat moet automatisch herstellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geurt-kun
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 31-03 11:55

Geurt-kun

8 Simax SM660-250, SMA 1600TL

Zojuist kreeg ik van iemand te horen dat de Mi 3 de stappen niet meer bijhoudt. Reboot mobiel en Bluetooth uit/aan hebben niet geholpen. Klinkt ook logisch, want de rest doet het wel. Vreemd verhaal, lijkt op een defecte Mi.
Kom ik op terug.

Edit: Stappenteller werkt weer. Ze weet niet wat er verandert is.

[ Voor 12% gewijzigd door Geurt-kun op 31-07-2018 20:15 . Reden: Mi band werkt weer. ]

2k op west bij Pv Output

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurricane

Hurricane

Geurt-kun schreef op dinsdag 31 juli 2018 @ 19:01:
Zojuist kreeg ik van iemand te horen dat de Mi 3 de stappen niet meer bijhoudt. Reboot mobiel en Bluetooth uit/aan hebben niet geholpen. Klinkt ook logisch, want de rest doet het wel. Vreemd verhaal, lijkt op een defecte Mi.
Kom ik op terug.

Edit: Stappenteller werkt weer. Ze weet niet wat er verandert is.
Zou raar zijn dat de stappenteller het ineens weer zou gaan doen na een reboot van de telefoon. Stappen tellen doet hij in de mi band en niet in de telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beyazz06
  • Registratie: December 2009
  • Niet online
zedje85 schreef op woensdag 25 juli 2018 @ 15:16:

Zie voor meer info:
De originele firmware heeft momenteel versienummer; 1.3.0.4. Zie dat de gelinkte NL firmware als versie 1.2.0.8 heeft. Gaat dit werken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jiskefet296
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 30-05 19:37
Is er al een methode om de Nederlandse versie te installeren met een Iphone?

Engels is me gelukt door de telefoon op Engels te zetten. Maar als ik de telefoon naar Nederlands terugzet, is de Mi Band weer in het Chinees.

Edit:
Geprobeerd na het aanmaken van een nieuw account op Xiaomi. Ik had er al één voor de Home automation en die staat op Mainland China. Vermoedde dat het daarom verkeerd ging. Helaas geen resultaat.

Nederlands is leuk, maar Engels zou het geheel al een stuk beter maken.

[ Voor 38% gewijzigd door Jiskefet296 op 03-08-2018 13:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xileS
  • Niet online
beyazz06 schreef op woensdag 1 augustus 2018 @ 15:47:
[...]

De originele firmware heeft momenteel versienummer; 1.3.0.4. Zie dat de gelinkte NL firmware als versie 1.2.0.8 heeft. Gaat dit werken?
Ben hier ook benieuwd naar of ondertussen meer mensen naar NL geflashed hebben zonder problemen.

Heb mijn telefoon momenteel nog op Engels staan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pierre_nr1
NL 1.3.0.4 firmware is hier te vinden : https://geekdoing.com/threads/dutch-firmware-1-3-0-4.103/

Werkt prima!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MDB1106
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 09:45
Afgelopen week is de app geupdate en nu is het menu in het Engels (ook met mijn telefoon in het Nederlands)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YdieresiS
MDB1106 schreef op maandag 6 augustus 2018 @ 09:59:
Afgelopen week is de app geupdate en nu is het menu in het Engels (ook met mijn telefoon in het Nederlands)
Bij mij niet, als ik op mijn Mi A1 de taal naar NL verander, dan springt de band weer vrolijk naar het Chinees. Heb jij nog andere instellingen ergens gedaan? Of toch een custom firmware geinstalleerd? Ik heb van mijn telefoon en van de Mi Fit app de laatste updates geinstalleerd staan.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• misterdjus
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 08-06 21:04

misterdjus

hoi2x

Bij mij springt de Mi Band ook standaard naar chinees. Ik zit eigenlijk al vanaf 1.2.0.8 op de custom NL firmware en werkt prima. Je loopt ook geen enkel risico (enige nadeel zelfs) is dat als de Mi Fit app een update heeft (en er een firmware voor je Mi Band bij zit) hij automatisch de nieuwe originele firmware naar je Mi Band pusht. Ik had dus weer 1 dag de chinese taal erop tot ik de tijd nam om hem even te updaten.
Na het updates is wel alle data uit je bandje. Als je de update dus aan het eind van de dag doet en je al 15.000 stappen gezet hebt dat komt die dag ineens als 200 b.v. binnen in je grafiek. In de ochtend updaten dus (of ik doe iets mis).

Ben verder best tevreden met het bandje maar ik mis nog wel een beetje waar ik het allemaal voor doe. Grappig om te zien wat mijn hartslag in rust doet of met wat inspanning. Ook de nachtelijke pieken zijn goed terug te zien maar ik mis nog wel een beetje de toepasbaarheid naast het stappen tellen. Natuurlijk is het leuk om appjes binnen te zien komen (hoewel alle gifjes en smileys binnenkomen als een scherm vol met ??????).

Ik heb ook wat geëxperimenteerd met verschillende apps maar ik moet zeggen dat vooral het slaap deel heel erg uit een loopt. Als ik bij de ene app 3.5 uur deep sleep heb, heb ik dat bij de andere bijvoorbeeld maar 2 uur. Zeker voor het slaap deel denk ik dan: wat is nu de werkelijkheid want zelf weet ik het niet... Ik had ook sleep as a droid geinstalleerd. Deze zou nog nauwkeuriger moeten meten hoe je slaap ritme is maar hier moet je altijd manual je slaap start instellen. De combo van je telefoon naast je kussen en je Mi Band zou dan nauwkeurigere data moeten opleveren. Toch zie ik op een slechte nacht waar ik er 3x uit moet omdat een van de kids grieperig is of iets dat de meeste apps aangeven dat ik light sleep heb en er 1x uit ben geweest. Bij sleep as a droid moet ik zelf aangeven op de telefoon dat ik wakker ben...

Ik twijfel om toch de Amazfit Bip aan te schaffen omdat ik het wel een voordeel vind om zonder telefoon toch met GPS te kunnen lopen.

Ik geef het nog even maar ben nog niet overtuigd. Ben wel benieuwd wat doen jullie verder met het apparaat? En dan doel ik meer op wat doe je met de data? Ik doe nu niet veel meer dan het feit dat ik de Band als een gadget draagt.

Enige echte voordeel vind ik wel Apps en oproepen via de band te voelen want deze miste ik nog wel eens. Zeker op de scooter of in drukke ruimtes.

Excuus voor de mini review :P

hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YdieresiS
Waar ik de band vooral voor gebruik is gewekt worden door de tril (ik hoor de wekker niet zo goed en ik wordt daar chagrijnig wakker van).

Daarnaast om mijn prestaties bij het sporten te meten, waarbij ik het bij de Band3 erg fijn vindt dat deze na elke kilometer een tril geeft, zodat ik ook weet wanneer ik terug moet/kan en dat ik mijn hartslag een beetje in de gaten kan houden. Hierna gebruik ik deze data vooral om te vergelijken met andere workouts en te kijken waar ik het beter zou kunnen doen.

Slaap laat ik ook registreren, daar kijk ik echter amper naar (zou ik dus kunnen uitschakelen om batterij te sparen en langer te kunnen doen met de accu).

Verder dus nog om appjes te ontvangen, al lees ik ze niet op de band, maar vind ik het wel fijn om te kunnen zien wie een appje heeft gestuurd en het overgaan van de telefoon krijg ik ook op mijn band (mijn telefoon staat eigenlijk altijd op stil en op deze manier mis ik geen telefoontje meer).

Dat in het kort eigenlijk.

[ Voor 4% gewijzigd door YdieresiS op 06-08-2018 11:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• misterdjus
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 08-06 21:04

misterdjus

hoi2x

Ah het alarm zal ik nog eens proberen idd. Daar ben ik nog wel benieuwd naar.

Voor de workouts ga ik er vanuit dat je je telefoon ook bij je hebt omdat de Mi Band een beetje lomp de afstand meet. Ik loop 2x per week hard en merk dat ik nu alleen de stappen zie en mijn hartslag tijdens de workout. Ik zou eigenlijk op de Band een soort "start workout" knop zien ofzo. En ik vind het toch leuker om ook de afstand nauwkeurig te hebben maar vind een S8 zo'n log ding om in mijn sport broek mee te nemen.

hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YdieresiS
misterdjus schreef op maandag 6 augustus 2018 @ 12:32:
Ah het alarm zal ik nog eens proberen idd. Daar ben ik nog wel benieuwd naar.

Voor de workouts ga ik er vanuit dat je je telefoon ook bij je hebt omdat de Mi Band een beetje lomp de afstand meet. Ik loop 2x per week hard en merk dat ik nu alleen de stappen zie en mijn hartslag tijdens de workout. Ik zou eigenlijk op de Band een soort "start workout" knop zien ofzo. En ik vind het toch leuker om ook de afstand nauwkeurig te hebben maar vind een S8 zo'n log ding om in mijn sport broek mee te nemen.
Ik heb dan inderdaad mijn telefoon mee. Ik stop hem alleen niet in mijn broekzak, ik heb hier deze voor gekocht:
https://www.bol.com/nl/p/...m-zwart/9200000051873061/ (helaas niet meer leverbaar).
In het ene vakje stop ik mijn portemonee en in de andere neem ik mijn id-kaart en wat geld mee. Telefoon meet alles wel redelijk nauwkeurig aan de hand van de GPS signalen. Ik ben ook niet een topsporter of echte fanatiekeling, dus een beetje afwijking vind ik niet erg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1098017

Er is voor iOS een vertaling van Chinees naar Engels voor de Mi band 3, de update kost alleen €3,99 helaas maar werkt perfect, hier is de link van YouTube :

YouTube: How to change Xiaomi Mi Band 3 language on iOS (from Chinese to Engl...

Nu mijn Mi band 3 ge-update naar Nederlands

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 1098017 op 10-08-2018 22:24 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lucasmarkwat
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 08-08-2018
Anoniem: 1098017 schreef op maandag 6 augustus 2018 @ 17:49:
Er is voor iOS een vertaling van Chinees naar Engels voor de Mi band 3, de update kost alleen €3,99 helaas maar werkt perfect, hier is de link van YouTube :

YouTube: How to change Xiaomi Mi Band 3 language on iOS (from Chinese to Engl...
Dat ging bij mij gewoon vanzelf. Eerst mijn iPhone op Engels gezet toen veranderde mijn mi band ook naar Engels. Daarna teruggezet naar Nederlands en de Band bleef op Engels staan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rorie
Gisteren mijn Mi band 3 uit China ontvangen, besteld bij AliExpress met een zwart en blauw bandje. Zowel de doos, instructieboekjes en Mi band zijn in het chinees. Mi band was bij ontvangst leeg, na het opladen en pairen met mijn Iphone 7 verscheen de melding dat er een update was. Update direct geïnstalleerd, hierna stond mijn Mi band in het engels, geen probleem dus. Iphone staat gewoon NL en ik gebruik de officiële Mi fit app van Xiaomi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chamek
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 14-12-2020
Is deze compatabile met bijvoorbeeld apps zoals any.do? Iemand die dit wil testen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 480787

Kan zelf geen whatsapp en email notificaties krijgen op MI3 band. Ik gebruik standaard app MI Fit op IOS 11 iphone6. Ik krijg wel een notificatie op MI3 band als ik wordt gebeld. Iemand een idee hope ik dit kan oplossen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
  • Registratie: Augustus 2009
  • Nu online
Je moet binnen de notificaties van de Mi Fit app Whatsapp nog wel toevoegen. Alleen notificaties aanzetten is niet voldoende. Op Android althans.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 480787

Heb ik inderdaad gedaan evenals die voor 'Other', maar toch geen berichtjes. Ik krijg wel notificaties van 'other' app Groupon door op mijn MI3 band

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MDB1106
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 09:45
YdieresiS schreef op maandag 6 augustus 2018 @ 10:28:
[...]

Bij mij niet, als ik op mijn Mi A1 de taal naar NL verander, dan springt de band weer vrolijk naar het Chinees. Heb jij nog andere instellingen ergens gedaan? Of toch een custom firmware geinstalleerd? Ik heb van mijn telefoon en van de Mi Fit app de laatste updates geinstalleerd staan.
Nee, niets gedaan dan de app laten updaten.
Het enige dat nog in het Chinees is, zijn de commentaren onder het weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YdieresiS
MDB1106 schreef op donderdag 9 augustus 2018 @ 13:25:
[...]

Nee, niets gedaan dan de app laten updaten.
Het enige dat nog in het Chinees is, zijn de commentaren onder het weer.
Als ik dit doe op mijn android toestel, dan verandert ook direct de dag achter de datumweergave op mijn watchface in het Chinees. Dat is voor mij de indicatie dat dit niet de Engelse taal vasthoudt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Janet_
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 04-12-2022
http://www.xiaomimagazine...y-what-away-with-me-band/

Zal dit de concurrentie van de band 3 worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph075
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
Direct filmpje:

Ziet eruit als de eerder aangekondigde Miband 3 met NFC.... en dus ook een kleurenscherm(pje)

[ Voor 14% gewijzigd door ralph075 op 09-08-2018 17:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Dat ziet er beter uit, vroeg me al af waarom ze dat (kleurenscherm) niet hadden. NFC kan ik me niet direct toepassingen bij bedenken (deuren unlocken?)

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre_nr1
Marzman schreef op donderdag 9 augustus 2018 @ 20:52:
Dat ziet er beter uit, vroeg me al af waarom ze dat (kleurenscherm) niet hadden. NFC kan ik me niet direct toepassingen bij bedenken (deuren unlocken?)
NFC, draadloos betalen? Lijkt me een prima toepassing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R.van.M
  • Laatst online: 20:31
Pierre_nr1 schreef op donderdag 9 augustus 2018 @ 21:17:
[...]

NFC, draadloos betalen? Lijkt me een prima toepassing.
Helaas is die kans zeer klein. Zoals ik begrepen heb moet er een speciale APK worden uitgebracht voor een besturingssysteem. Het is niet zo dat elk NFC device automatisch een betaalkaart kan spoofen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Maar wat dan wel? Bestanden versturen of ontvangen zal het ook niet zijn.

Unlocken van een telefoon zoals nu al kan met bluetooth?

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph075
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
Volgens mij is er in het filmpje wel een shot te zien waarin ze doen voorkomen alsof het voor contactloos betalen te gebruiken is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R.van.M
  • Laatst online: 20:31
ralph075 schreef op vrijdag 10 augustus 2018 @ 12:43:
Volgens mij is er in het filmpje wel een shot te zien waarin ze doen voorkomen alsof het voor contactloos betalen te gebruiken is.
Laat ik het anders verwoorden. Het is mogelijk met NFC te betalen maar dan via de eigen app, Mi pay. Vervolgens zullen banken zich dus moeten aansluiten bij Mi Pay om er gebruik van te maken. Vergelijkbaar dus met Apple pay.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1098017

Nu mijn Mi band 3 ge-update naar Nederlands en mijn IPhone staat ook in Nederlands, succes allemaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rorie
En hoe doe je dit?
Anoniem: 1098017 schreef op vrijdag 10 augustus 2018 @ 22:45:
Nu mijn Mi band 3 ge-update naar Nederlands en mijn IPhone staat ook in Nederlands, succes allemaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chamek
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 14-12-2020
Chamek schreef op donderdag 9 augustus 2018 @ 00:38:
Is deze compatabile met bijvoorbeeld apps zoals any.do? Iemand die dit wil testen?
Iemand die dit wil testen svp?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre_nr1
Als je zoekt of even een stukje terugleest in dit topic dan zijn de linkjes met uitleg eenvoudig te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xileS
  • Niet online
Is er eigenlijk een mute optie in de miband of mi fit app zelf? Heb het namelijk niet kunnen vinden. Op de Miband 2 gebruikte ik de tools app en kon ik de hele band muten. Enige optie lijkt om alle meldingen uit te schakelen.

• Ruurd31
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 26-05 20:31
Kopen jullie de CN of de global versie? Ik kan niet echt verschil vinden, behalve de prijs.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pierre_nr1
Ruurd31 schreef op donderdag 16 augustus 2018 @ 09:59:
Kopen jullie de CN of de global versie? Ik kan niet echt verschil vinden, behalve de prijs.
Volgens mij is er geen verschil. Het wordt 'global' genoemd omdat er nu meerdere talen worden ondersteund, o.a. Engels. Ik heb het idee dat je gewoon de CN versie kan kopen, de taal van je telefoon en de Mi fit app bepalen namelijk de taal. Ik heb zelf een tijdje geleden de CN versie gekocht en deze heeft op dit moment de Engelse taal.

[ Voor 25% gewijzigd door Pierre_nr1 op 16-08-2018 10:20 ]

• Belecthor
Wat voor account gebruiken jullie voor het inloggen op de Mi Fit app? Ik heb toegang tot Xiaomi, Facebook en google, maar vertrouw het niet helemaal met dit soort Chinese dingen..

• StopEcocide
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 13:57
Zijn er mensen die last hebben van uitslag op de huid bij de Mi Band 3? Ik had namelijk de Mi Band 2 en heb die daardoor verkocht. Het was een vaker voorkomend probleem, dus ik was niet de enige en ik vraag me af of ze het bandje met deze versie écht hypoallergeen hebben gemaakt.

Word Aardebeschermer en help mee om ecocide tot een internationale misdaad te maken: Eco Justice 💚🌍💚

• Belecthor
Vandaag dus mijn Mi Band 3 voor het eerst in gebruik en ik heb een aantal vragen!

1. Is het mogelijk dat ik andere 'apps' op de Mi Band 3 kan zetten? Ik ben veel aan het (wedstrijd)zeilen en vind het fijn om een starthorloge te gebruiken.

2. Wat is het verschil tussen 24-uurs tracking met de hartslagmonitor en de slaapritme monitor? Wat zijn de verschillen in metingen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• B64
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 18:03

B64

StopEcocide schreef op donderdag 16 augustus 2018 @ 20:26:
Zijn er mensen die last hebben van uitslag op de huid bij de Mi Band 3? Ik had namelijk de Mi Band 2 en heb die daardoor verkocht. Het was een vaker voorkomend probleem, dus ik was niet de enige en ik vraag me af of ze het bandje met deze versie écht hypoallergeen hebben gemaakt.
Nog niets over gehoord, maar je kunt altijd nog een metalen bandje aanschaffen, die zijn hier of in het levertijden-topic al langsgekomen. Nadeel van metalen bandjes is dat de trilmotor minder goed voelbaar is door de grotere massa van het bandje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fvandenreek
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 28-01-2021
Met notify en Fitness for miband kun je de talen vast zetten, of andere roms installeren (tevens nog wat extra functie tov mi fit). Wellicht is het verwijderen van mi fit nodig om conflicten te voorkomen. Op die manier kun je je telefoon gewoon op Nederlands laten staan en heb je geen Chinese meuk op je mi band scherm. Je kan dus gewoon de CN versie kopen, want ik heb hier een global, en op de verpakking staat bij Xiaomi normaal tussen de Chinese tekens "global" maar dat is bij deze verpakkingen niet, en dus een leuk verkoop trucje om je weer een paar euro lichter te maken.

Money isn't rellevant..... who you are is.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xileS
  • Niet online
fvandenreek schreef op vrijdag 17 augustus 2018 @ 22:24:
Met notify en Fitness for miband kun je de talen vast zetten, of andere roms installeren (tevens nog wat extra functie tov mi fit). Wellicht is het verwijderen van mi fit nodig om conflicten te voorkomen. Op die manier kun je je telefoon gewoon op Nederlands laten staan en heb je geen Chinese meuk op je mi band scherm. Je kan dus gewoon de CN versie kopen, want ik heb hier een global, en op de verpakking staat bij Xiaomi normaal tussen de Chinese tekens "global" maar dat is bij deze verpakkingen niet, en dus een leuk verkoop trucje om je weer een paar euro lichter te maken.
Zonet even geïnstalleerd en taal op Miband op Engels gezet. Heb het nu weer gedeïnstalleerd en Engelse taal blijft tot nu op de Miband staand, terwijl mij telefoon weer op NL staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fvandenreek
xileS schreef op vrijdag 17 augustus 2018 @ 23:44:
[...]

Zonet even geïnstalleerd en taal op Miband op Engels gezet. Heb het nu weer gedeïnstalleerd en Engelse taal blijft tot nu op de Miband staand, terwijl mij telefoon weer op NL staat.
Mocht hij nu toch terug gaan met een update, dan kun je de notify app gebruiken, deze is is iets uitgebreider, maar heeft geen sync met Xiaomi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xileS
  • Niet online
fvandenreek schreef op zaterdag 18 augustus 2018 @ 05:56:
[...]

Mocht hij nu toch terug gaan met een update, dan kun je de notify app gebruiken, deze is is iets uitgebreider, maar heeft geen sync met Xiaomi.
Hij is na het wakker worden al terug op Chinees.

Ik had gisteren even naar de notify app gekeken, maar zag al dat veel dingen het niet doen, zonder de pro versie. En heb niet echt behoefte aan al die opties denk ik. Vind de mi fit app wel overzichtelijker, dus hou het denk ik gewoon daar bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
  • Registratie: Augustus 2009
  • Nu online
Voor die drie euro vond ik het wel waard. Ontzettend veel aan te passen en je kan tenminste alle WhatsApp notificaties lezen op je Miband.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cazzer22
xileS schreef op zaterdag 18 augustus 2018 @ 09:54:
[...]

Hij is na het wakker worden al terug op Chinees.

Ik had gisteren even naar de notify app gekeken, maar zag al dat veel dingen het niet doen, zonder de pro versie. En heb niet echt behoefte aan al die opties denk ik. Vind de mi fit app wel overzichtelijker, dus hou het denk ik gewoon daar bij.
Hier was hij bijna direct na het verwijderen van die notificaties app al terug naar t Chinees.

En ook ik vond de app erg onrustig in elkaar steken. Er zouden meer opties in de mi fit app mogen maar wat de band moet kunnen doet hij goed. Alleen dan in t Chinees

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xileS
  • Niet online
vinom schreef op zaterdag 18 augustus 2018 @ 11:01:
Voor die drie euro vond ik het wel waard. Ontzettend veel aan te passen en je kan tenminste alle WhatsApp notificaties lezen op je Miband.
Had in de tijd dat ik de mi band 2 had al de Tools & Mi Band app gekocht. Eigenlijk ook speciaal zodat de notificaties te lezen waren op je Miband, maar dit is nu gewoon mogelijk met de standaard Mi Fit app icm Miband 3. Alleen overzichtelijk is het niet te lezen, als het meer dan 1 bericht is. Met de notify app zag ik alleen maar een bericht van check op je telefoon, je hebt een nieuw bericht. Misschien omdat ik de gratis versie had. Ik weet niet of de betaalde versie dit overzichtelijker doet dan de standaard app?

Ik had de tools app sinds ik de mi band 3 heb er eigenlijk gelijk eraf gegooid, omdat ik de meeste functies toch niet gebruik. Accu ging ook alleen maar snel leeg op de mi band 2.

/edit
Zojuist even een snelle test gedaan met de (betaalde versie van) Tools app en een paar WhatsApp berichten. Het viel mij op dat de nieuwste versie ook al gelijk voor zorgt dat bandje op Engels staat (behalve onderste gedeelte van het weer, dat was ook met de notify app trouwens).

De WhatsApp berichten zijn een stuk overzichtelijker lijkt het :o, ga toch maar weer overwegen om in de mi fit app de app alerts uit te zetten en dat aan de Tools app over te laten.

[ Voor 19% gewijzigd door xileS op 18-08-2018 13:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fvandenreek
Het nadeel van het tegenlijk draaien met mifit app, is dat de mifit app Chinees zou kunnen forceren na een firmware upgrade, openen vd notify app zou dat dan weer ongedaan maken. Vandaar ook de waarschuwing dat beide gelijktijdig gebruiken niet aan te raden is, volgens de notify app Dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Belecthor
Kun je eigenlijk de statistieken van de Mi Band 3 ook ergens online inzien op een website ergens?

[ Voor 12% gewijzigd door Belecthor op 19-08-2018 09:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xileS
  • Niet online
Belecthor schreef op zondag 19 augustus 2018 @ 09:44:
Kun je eigenlijk de statistieken van de Mi Band 3 ook ergens online inzien op een website ergens?
Ik zie in de tools app dat je de hartslag statistieken, kan exporteren naar een CSV bestand, of als plaatje. Maar geen cloud oplossing dat de gegevens online staan.

Ik heb ook even in de Mi Cloud (lijkt erg veel op de icloud site trouwens) zelf gekeken, maar daar staan ook geen gegevens zichtbaar van de Mi Fit app.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre_nr1
Belecthor schreef op zondag 19 augustus 2018 @ 09:44:
Misschien kan dat als je de app Notify & Fitness installeert en deze aan Google Fit koppelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ExoFun
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 06-07 00:20
Is er al iets bekend dat ze in de toekomst eventueel swimtracking toevoegen aan de mi band 3?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xileS
  • Niet online
Pierre_nr1 schreef op zondag 19 augustus 2018 @ 19:17:
[...]

Misschien kan dat als je de app Notify & Fitness installeert en deze aan Google Fit koppelt.
ah niet aan gedacht, maar met de Tools app kan je ook met Google Fit koppelen. Misschien kan daar ook nog wel wat mee gedaan worden (ik gebruik het zelf niet).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xwb350
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 09-06 06:17
Heeft Xiaomi de firmware geüpdatet? Ik heb namelijk de CN versie gekocht en vandaag ontvangen. Mobiel (Android) staat op Nederlands, maar nog geen Chinees tegengekomen. Gelijk alles in Engels, ook het weer e.d. :)

Edit: Ik heb een CN versie besteld, maar heb blijkbaar een global (international) gekregen :+

[ Voor 22% gewijzigd door xwb350 op 21-08-2018 15:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 15:51

Vos

AFCA

Meer mensen problemen met inloggen op de Mi Fit app voor Android? Krijg steeds de melding 'Kan niet inloggen'.

[ Voor 6% gewijzigd door Vos op 21-08-2018 18:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• streelder
  • Laatst online: 22-06 01:20
Vos schreef op dinsdag 21 augustus 2018 @ 18:55:
Meer mensen problemen met inloggen op de Mi Fit app voor Android? Krijg steeds de melding 'Kan niet inloggen'.
Zojuist mijn Mi band 3 binnen, en tijdens het aanmaken van een MI fit account iodentieke melding. Heb al meerdere accounts aangemaakt maar overal dezelfde melding helaas. ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Heb via VPN andere locaties geprobeerd, maar ook geen succes.

Nu met iPad proberen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• streelder
Vos schreef op dinsdag 21 augustus 2018 @ 19:09:
Heb via VPN andere locaties geprobeerd, maar ook geen succes.

Nu met iPad proberen...
Op de site inloggen lukt daarentegen prima, alleen via de app niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

streelder schreef op dinsdag 21 augustus 2018 @ 19:10:
[...]

Op de site inloggen lukt daarentegen prima, alleen via de app niet.
Klopt ja. Irritant zeg! Wel een flinke bummer als je dat ding net binnen hebt en wil proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• streelder
Vos schreef op dinsdag 21 augustus 2018 @ 19:15:
[...]

Klopt ja. Irritant zeg! Wel een flinke bummer als je dat ding net binnen hebt en wil proberen.
Haha vertel mij wat :D Zometeen maar weer eens proberen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carreon
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 03-07 20:42
Ik heb m'n nieuwe Mi Band 3 (CN versie) ook vandaag ontvangen en ondervind dezelfde problemen

PSN: Carreon_TO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Heb het even op Twitter geplaatst, meer mensen met dezelfde issues. Zal even wachten zijn... Hoop ik.

Pagina: 1 2 ... 6 Laatste

Let op:
Dit topic is alleen bedoeld voor het bespreken van ervaringen, andere onderwerpen horen thuis in:
- Levertijden, winkels, prijzen: [Xiaomi Mi Band 3] Levertijden & Prijzen