Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• Masihi
  • Registratie: mei 2018
  • Laatst online: 08:28
Hallo,

Ben nieuw hier en heb een waarschijnlijk domme vraag. Maar hoe kom ik op een verborgen forum zoals W&L? De reden dat ik dit vraag is omdat ik ergens op dit subforum wilde reageren, maar ik zag een waarschuwing staan dat bepaalde onderwerpen niet bedoeld zijn voor dat forum, maar voor W&L. Vervolgens blijkt, na lang zoeken met een hoop vraagtekens boven m'n hoofd, dat dit forum helemaal niet zichtbaar is voor mij. Dus dan vind ik het wel vreemd dat iedereen wordt verteld dat je naar W&L kunt gaan, terwijl dat dus niet zo is.

Maar goed, wat is dan W&L en wat moet je doen (of wie moet je zijn) om daar op te kunnen? Het bevreemd me wel eens beetje maar goed, er zal wel een legitieme reden voor zijn.

Ik heb overigens echt gezocht naar info hierover. Kom niet veel tegen behalve klachten over hoe het er daar aan toe gaat. Maar ik zou best graag zelf een kijkje nemen.

groet

Masihi wijzigde deze reactie 24-05-2018 12:28 (10%)

• Tiagoo
  • Registratie: augustus 2013
  • Laatst online: 00:18
Er staat meestal bij de melding wat je ervoor nodigt hebt? BV dat je 100 posts moet hebben etc..

• MewBie
  • Registratie: april 2002
  • Laatst online: 13:03
W&L bestaat niet meer, toegang krijgen tot W&L kan dus niet.

Tegenwoordig heet dat subforum AWM, je zit dus al in het juiste subforum ;)

Please leave a message after the beep.
*beeeeep*

• Masihi
@Tiagoo
Thanks. Ik weet niet wat voor melding dat zou moeten zijn, maar ik begrijp nu in elk geval dat je dus een bepaald aantal posts moet hebben. Gaat het dan om reacties of echte topics?

• vuurtjih
  • Registratie: april 2015
  • Laatst online: 12:31
Heb je hier al gekeken?

Honor View 20 | Cubot Power / X18 Plus| Chuwi HI9 Air | PS4 Slim

• Masihi
@MewBie

Ah ok! Maar wat vreemd dan dat ik ergens wilde reageren en een groot rood vlak zag met dit:

"Let op:
Het is hier niet de bedoeling om het wel en wee van de islam/jihad/sharia te bediscussiëren. Daarvoor hebben we o.a. W&L als subforum. "

Dat is dus niet meer actueel. Maar begrijp ik hieruit dan dat die onderwerpen nu WEL besproken mogen wordne in AWM?

• Masihi
quote:
Nee, ik wist nog niet dat er ook zoiets is als de huiskamer. Ga ik dan even naar kijken. Thanks.

• MewBie
quote:
ChrisDee schreef op donderdag 24 mei 2018 @ 12:36:
[...]

Nee, ik wist nog niet dat er ook zoiets is als de huiskamer. Ga ik dan even naar kijken. Thanks.
HK is niet voor politieke discussies.

En die topicwaarschuwing is waarschijnlijk van voor de hernoeming van W&L naar AWM.

*beeeeep*

• Masihi
OK maar er staat bij HK dat het ook voor serieuze onderwerpen is.

Masihi wijzigde deze reactie 24-05-2018 12:40 (72%)

• Arunia
  • Registratie: februari 2003
  • Laatst online: 12:31
@ChrisDee HuisKamer

Er zijn ook forumdelen waar alleen Moderaters bij mogen. Daar hebben "commoners" niets te zoeken. ;)

Arunia wijzigde deze reactie 24-05-2018 12:41 (71%)

http://tinyurl.com/jz5ms3c gehaakte pokeballs

• rg-mohwa
  • Registratie: september 2004
  • Laatst online: 11:41

rg-mohwa

Phoe Hé

quote:
ChrisDee schreef op donderdag 24 mei 2018 @ 12:39:
dat is de Huiskamer, zie ook https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1023597

Acties:
  • +1Henk 'm!

• MewBie
quote:
ChrisDee schreef op donderdag 24 mei 2018 @ 12:39:
Serieuze onderwerpen die ergens anders geen plaats hebben. Politieke/religieuze discussies kunnen dus gewoon in AWM.

*beeeeep*

• Masihi
Mooi dan ga ik er vanuit dat ik geen regels overtreed als ik over jihad enzo ga babbelen. :D

• Brent
  • Registratie: september 2001
  • Nu online
In AWM gaan we zelden zomaar ergens vanuit :)

Lees deze topics even diagonaal eer ge post:

Brontoetsing #hoedan?!
Actualiteit, Wetenschap & Maatschappij Beleid

Humanist | Kernpower! | Determinist | Netiquette | Politiek dakloos

Acties:
  • +4Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: december 2001
  • Laatst online: 18-04 23:23
quote:
ChrisDee schreef op donderdag 24 mei 2018 @ 12:46:
Mooi dan ga ik er vanuit dat ik geen regels overtreed als ik over jihad enzo ga babbelen. :D
Daarvoor moet je in het terrorisme subforum zijn. Toegang kun je aanvragen met een gemotiveerd mailtje naar tips@aivd.nl O-)

TheS4ndm4n#1919

• Delerium
  • Registratie: mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

quote:
Als je tenminste een goede aanvulling hebt, want jihad = bad en islam zuigt is niet bepaald iets waar men op wacht. Dat niveau zijn we ongeveer 20 jaar terug al voorbij gegaan.

• Rannasha
  • Registratie: januari 2002
  • Laatst online: 09:41

Rannasha

aka "Species5618"

quote:
ChrisDee schreef op donderdag 24 mei 2018 @ 12:34:
@MewBie

Ah ok! Maar wat vreemd dan dat ik ergens wilde reageren en een groot rood vlak zag met dit:

"Let op:
Het is hier niet de bedoeling om het wel en wee van de islam/jihad/sharia te bediscussiëren. Daarvoor hebben we o.a. W&L als subforum. "

Dat is dus niet meer actueel. Maar begrijp ik hieruit dan dat die onderwerpen nu WEL besproken mogen wordne in AWM?
Je zit waarschijnlijk te kijken in een thread die al een tijdje bestaat. Dat rode vlak (de "topic warning") is blijkbaar allang niet meer geupdate.

W&L was een besloten forum met de volledige naam "Wetenschap & Levensbeschouwing". Discussies over religie kwamen daar terecht.

Tegenwoordig is er, zoals anderen al hebben opgemerkt, het openbare forum AWM ("Actualiteit, Wetenschap & Maatschappij"), dat voor een groot deel de rol van W&L heeft overgenomen.

Dutch StarCraft League || Vierkant voor Wiskunde || Olympus OM-D E-M1 MkII, 9-18, 12-40, 40-150, 70-300, 50

• Virtuozzo
  • Registratie: mei 2009
  • Niet online
quote:
Natuurlijk, aannames maken is zo'n geweldig idee, dat kan niet fout gaan. Ben je puur op zoek naar een plek om te spuien? Dan is het overal het verkeerde adres. Op T.net wordt ongeacht sectie of onderwerp heel wat meer verwacht.

Populisme: de weigering van complexiteit en de poging om simplistische antwoorden te formuleren op ingewikkelde vraagstukken middels gebruik van elke mogelijke prikkel van gedrag - i.p.v. moeite te doen voor gezonde participatie.

• BLACKfm
  • Registratie: maart 2004
  • Laatst online: 18-04 19:40
Er is net een mooi topic geopend :) IS heeft geen steun onder moslims, of toch wel?

Litebit.eu voorraad check :).

• Virtuozzo
  • Registratie: mei 2009
  • Niet online
quote:
Oh wat een toeval. Hoe eigenaardig. Wat een interessante profielen van ineens nieuwe accounts.

Populisme: de weigering van complexiteit en de poging om simplistische antwoorden te formuleren op ingewikkelde vraagstukken middels gebruik van elke mogelijke prikkel van gedrag - i.p.v. moeite te doen voor gezonde participatie.

• Señor Sjon
  • Registratie: juli 2003
  • Nu online

Señor Sjon

Moderator General Chat

Magnificent bastard

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.

OnePlus 7 Microsoft Xbox One S All-Digital Edition LG W7 Google Pixel 3 XL OnePlus 6T (6GB ram) FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True