Gister overgestapt van een HTC 10 naar de U12+
Fantastisch apparaat, eindelijk ben ik ook af van de kleine ergernissen die ik had met de 10: haperige bluetooth, 4G die terug valt op 3G tot reboot, NFC betalingen die 3 van de 10 keer werken, accu te snel leeg (~1u SOT)
Verder was ik altijd wel tevreden over de 10, maar de U12+ lost al deze issues lekker op en ben ik helemaal blij
Knoppen werken prima naar mijn mening, ik snap de ophef totaal niet, ik hoefde er niet eens aan te wennen
Na de update zijn ze wel wat beter geworden, toegegeven. Maar om echt te zeggen dat ze slecht werken is wel heel sterk.
Ik heb het toch het idee dat reviewers dan of een slecht model hebben ontvangen of omdat ze gewoon alles willen afzeiken als iets net niet klopt naar hun mening
Ook deze negatieve punten van Arnoud ben ik het niet mee eens:
- Scherm niet af te lezen in zonlicht
Prima af te lezen, ik hoef er geen moeite voor te doen. Beter dan de 10 zoals sommige mensen al zeiden.
- Accuduur is onder de maat
Ik zit nog steeds op 75% na praktisch een hele werkdag (ik heb nog een half uur te gaan). Wat is daar mis mee?
- Knoppen werken niet goed
Werken gewoon.
- Advertenties in software
Waar dan? Ik heb nog niks gezien en mezelf gewoon aangemeld met HTC account e.d.