HTC heeft de U12+-smartphone officieel onthuld. Het nieuwe toestel gaat 799 euro kosten en krijgt onder andere met Edge Sense 2 een nieuwe aanraakfunctie waarmee gebruikers een verkleind scherm kunnen oproepen dat eenvoudiger met een hand is te bedienen. De HTC U12+ is volgens de fabrikant in staat te bepalen welke hand wordt gebruikt. Gebruikers kunnen door middel van een dubbele aanraking op de plaats waar je normaal ook knijpt, een minischerm oproepen zodat het toestel beter is te bedienen met een hand. Standaard kan de schermweergave worden verkleind door twee keer te tikken op de zijkant met de duim. Door te knijpen kunnen bijvoorbeeld foto's worden gemaakt of kan een stemassistent worden opgeroepen. Daarnaast beschikt de telefoon over een softwarematige functie die ervoor zorgt dat de schermoriëntatie niet van portrait- naar landscapemodus gaat op ongewenste momenten. Op het moment dat een gebruiker bijvoorbeeld in bed ligt zou hiermee voorkomen moeten worden dat het scherm kantelt. Ook kan hiermee worden voorkomen dat het scherm dimt. De smartphone draait op een Qualcomm Snapdragon 845-soc met een geheugen ter grootte van 6GB. De opslag heeft een capaciteit van 64GB of 128GB, afhankelijk van de variant. De telefoon heeft een 6"-lcd met een resolutie van 2880x1440 pixels en in tegenstelling tot veel andere Android-smartphones van de afgelopen maanden beschikt hij niet over een inkeping in het display. De U12+ heeft een dubbele camera aan de achterkant. De primaire camera heeft een resolutie van twaalf megapixels, een sensor met 1,4 micron grote pixels en een lens met een diafragma van f/1.75. De secundaire 16MP-camera heeft een telelens met een diafragma van f/2.6 die objecten 1,85x dichterbij brengt. Aan de voorkant zit ook een dubbele camera. Er zit een vingerafdrukscanner aan de achterkant van de behuizing. Audio verloopt via usb-c en een 3,5mm-jack ontbreekt dus. Die aansluiting, met ondersteuning voor usb 3.1, zit aan de onderkant. De telefoon meet 156x74mm, is 8,7mm dik enb weegt 188 gram. Het toestel draait op Android 8.0 en beschikt over een accu met een capaciteit van 3500mAh. De U12+ komt in de tweede helft van juni uit.
Terug naar Inhoudsopgave
Terug naar Inhoudsopgave Terug naar Inhoudsopgave Mocht er iemand nog tips, aanpassingen of wijzigingen hebben, stuur me dan een DM.
Terug naar Inhoudsopgave |
Ben heel benieuwd wanneer het toestel verkrijgbaar zal zijn... De één zegt half juni, de ander half juli. Ik kijk er naar uit
Anoniem: 457169
Mooi ding. Mijn oude HTC is het aan het begeven, en ben opzoek naar een nieuwe :-)
Eens kijken waar ik hem nu al kan pre-orderen.
Eens kijken waar ik hem nu al kan pre-orderen.
Voor de mensen die een los toestel kopen. Via HTC Club is hij voor €719.10 te bestellen (pre-order).

¯\_(ツ)_/¯ Pixel 9 Pro XL
De pre order prijzen beginnen ook op de websites te komen.
Belsimpel € 799 voor de 64Gb versie waar Mobiel.nl de 128Gb versie voor zelfde bedrag aanbied.
Vodafone denkt wel dat ze hem gaan leveren maar nog geen idee....
Nog even afwachten om leuke aanbieding te vinden hoewel de 128 Gb versie wel aantrekkelijk klinkt.
Levering half juni staat er bij.
Belsimpel € 799 voor de 64Gb versie waar Mobiel.nl de 128Gb versie voor zelfde bedrag aanbied.
Nog even afwachten om leuke aanbieding te vinden hoewel de 128 Gb versie wel aantrekkelijk klinkt.
Ik gok dat mobiel.nl er naast zit of dat het om een import model gaat. Via de officiële HTC shop is alleen de 64GB verkrijgbaar.Vroem schreef op donderdag 31 mei 2018 @ 21:53:
De pre order prijzen beginnen ook op de websites te komen.
Ik hoop dat Vodafone nog mee gaat komen, ik heb ergens nog een F&F code liggen
Ik heb contact met mobiel.nl gehad en die wist zeker dat het klopte. De verkoop medewerker van VF had het idee dat ze hem niet gingen krijgen, hij had er intern ook niets over gehoord, net als over andere nieuwe toestellen zoals bijv LG of Sony geloof ik.Upbeat schreef op vrijdag 1 juni 2018 @ 23:19:
[...]
Ik gok dat mobiel.nl er naast zit of dat het om een import model gaat. Via de officiële HTC shop is alleen de 64GB verkrijgbaar.
Ik hoop dat Vodafone nog mee gaat komen, ik heb ergens nog een F&F code liggen
Heb de gok genomen en via mobiel.nl besteld, levertijd ongeveer 3 weken... ben benieuwd...
Vreemd dat HTC zelf wel de 64GB levert.Vroem schreef op zaterdag 2 juni 2018 @ 07:31:
[...]
Ik heb contact met mobiel.nl gehad en die wist zeker dat het klopte. De verkoop medewerker van VF had het idee dat ze hem niet gingen krijgen, hij had er intern ook niets over gehoord, net als over andere nieuwe toestellen zoals bijv LG of Sony geloof ik.
Heb de gok genomen en via mobiel.nl besteld, levertijd ongeveer 3 weken... ben benieuwd...
Ik heb ook bij Belsimpel gekeken, daar is het twee euro per maand duurder dan bij mobiel.nl icm VF. En ook nog eens meer opslag
Vreemd genoeg heeft mobiel.nl het stukje 128GB weggehaald.Vroem schreef op zaterdag 2 juni 2018 @ 07:31:
[...]
Ik heb contact met mobiel.nl gehad en die wist zeker dat het klopte. De verkoop medewerker van VF had het idee dat ze hem niet gingen krijgen, hij had er intern ook niets over gehoord, net als over andere nieuwe toestellen zoals bijv LG of Sony geloof ik.
Ik zie het maar heb van hun geen bericht gehad en heb mijn contract nog een keer en daar staat echt 128 op....Upbeat schreef op woensdag 6 juni 2018 @ 19:41:
[...]
Vreemd genoeg heeft mobiel.nl het stukje 128GB weggehaald.
Misschien heb ik geluk
Er staat nu duidelijk 64gb op de site. Ik verwacht dat je die dan ook krijgt.Vroem schreef op woensdag 6 juni 2018 @ 23:37:
[...]
Ik zie het maar heb van hun geen bericht gehad en heb mijn contract nog een keer en daar staat echt 128 op....
Misschien heb ik geluk
¯\_(ツ)_/¯ Pixel 9 Pro XL
Of hij moet héél lang wachten tot de 128GB komtGolf2vr6 schreef op donderdag 7 juni 2018 @ 08:46:
[...]
Er staat nu duidelijk 64gb op de site. Ik verwacht dat je die dan ook krijgt.
Dat mag ik niet hopen, wil niet lang wachten....
Prachtig toestel maar best wel duur 720 euro via de HTC Club ..
Heb wel nood aan een toestel zoals deze, hoop dat deze wat nog met de prijs gaat zakken.
Verder heb je wel de S9 met een prachtig camera € 520 ex btw (zakelijk belsimpel)
Ben best wel wat aan het twijfelen er is een verschil van 200 euro, wil persoonlijk niet weer dezelfde merk na mijn S7 (touchwiz :////)
Heb wel nood aan een toestel zoals deze, hoop dat deze wat nog met de prijs gaat zakken.
Verder heb je wel de S9 met een prachtig camera € 520 ex btw (zakelijk belsimpel)
Ben best wel wat aan het twijfelen er is een verschil van 200 euro, wil persoonlijk niet weer dezelfde merk na mijn S7 (touchwiz :////)
Als je de BTW erbij rekent, dan scheelt het opeens maar 90 euroKaya10 schreef op vrijdag 8 juni 2018 @ 13:20:
Prachtig toestel maar best wel duur 720 euro via de HTC Club ..
Juist maar via HTC club kan ik helaas geen zakelijke abonnement nemen...Upbeat schreef op vrijdag 8 juni 2018 @ 19:46:
[...]
Als je de BTW erbij rekent, dan scheelt het opeens maar 90 euro
Sinds vandaag ligt de zwarte dual SIM versie op voorraad bij de Nederlandse leverancier. Volgende week volgt de blauwe. Ik zie alleen dat de webshops nog niet geüpdate zijn.
Net bij Belsimpel de blauwe dual Sim besteld. Als het goed is wordt hij de 15e verzonden.Upbeat schreef op dinsdag 12 juni 2018 @ 11:41:
Sinds vandaag ligt de zwarte dual SIM versie op voorraad bij de Nederlandse leverancier. Volgende week volgt de blauwe. Ik zie alleen dat de webshops nog niet geüpdate zijn.
¯\_(ツ)_/¯ Pixel 9 Pro XL
Zou mooi zijn! Ik wacht ook op de blauwe.Golf2vr6 schreef op woensdag 13 juni 2018 @ 14:39:
[...]
Net bij Belsimpel de blauwe dual Sim besteld. Als het goed is wordt hij de 15e verzonden.
Al denk ik dat Belsimpel een andere leverancier heeft. De zwarte is bij de Nederlandse leverancier voor HTC op voorraad, terwijl Belsimpel 2-4 werkdagen aangeeft.
Yep op diverse plekken de zwarte op voorraad.Upbeat schreef op woensdag 13 juni 2018 @ 16:03:
[...]
Zou mooi zijn! Ik wacht ook op de blauwe.
Al denk ik dat Belsimpel een andere leverancier heeft. De zwarte is bij de Nederlandse leverancier voor HTC op voorraad, terwijl Belsimpel 2-4 werkdagen aangeeft.
centralpoint en directsale hebben hem op voorraad. Maar dan ook dik boven de 800 euries.
/Edit: Belsimpel heeft de zwarte nu op voorraad.
[ Voor 10% gewijzigd door Golf2vr6 op 14-06-2018 15:38 ]
¯\_(ツ)_/¯ Pixel 9 Pro XL
Ik heb de blauwe bij Belsimpel omgeruild voor een zwarte. Toch mijn twijfels met die blauwe kleur.
Zwarte morgen in huis
Grtz
Zwarte morgen in huis
Grtz
I'm Mickey Mouse. They don't know who's inside the suit.
Doe ik
👍
👍
Blauw dual sim is nu ook op voorraad bij Belsimpel.
[ Voor 13% gewijzigd door Golf2vr6 op 15-06-2018 00:26 ]
¯\_(ツ)_/¯ Pixel 9 Pro XL
Wanneer komt de jouwe binnen?Golf2vr6 schreef op vrijdag 15 juni 2018 @ 00:25:
Blauw dual sim is nu ook op voorraad bij Belsimpel.
'Mijn' leverancier heeft hem helaas nog niet. Duimen dat dit snel gaat gebeuren!
Vorig jaar met de U11 liep het niet goed bij Belsimpel (op voorraad op de site maar niet kunnen leveren om een of andere vreemde reden) dus ik hou een slag om de arm.Upbeat schreef op vrijdag 15 juni 2018 @ 13:07:
[...]
'Mijn' leverancier heeft hem helaas nog niet. Duimen dat dit snel gaat gebeuren!
Edit: en ja hoor op mijn orderstatus staat nu 20-06 weer op voorraad.
[ Voor 21% gewijzigd door Golf2vr6 op 15-06-2018 16:47 ]
¯\_(ツ)_/¯ Pixel 9 Pro XL
Mobiel.nl heeft aangegeven dat ze de 128 Gb versie idd niet kunnen leveren. Krijg nu de 64 Gb versie ... hoop dat die volgende week binnenkomt...
Dan komt ie toch bij dezelfde leverancier vandaan. Die geven nu 19-06 aan (was 22-06).Golf2vr6 schreef op vrijdag 15 juni 2018 @ 14:25:
[...]
Vorig jaar met de U11 liep het niet goed bij Belsimpel (op voorraad op de site maar niet kunnen leveren om een of andere vreemde reden) dus ik hou een slag om de arm.
Edit: en ja hoor op mijn orderstatus staat nu 20-06 weer op voorraad.
Status: Op voorraad en alvast voor je gereserveerdUpbeat schreef op vrijdag 15 juni 2018 @ 16:54:
[...]
Dan komt ie toch bij dezelfde leverancier vandaan. Die geven nu 19-06 aan (was 22-06).
Geen idee wat dit betekent.
Edit. Net bericht van KPN dat mijn verlenging is ingegaan.
Edit 2: En hij staat op verzonden!
[ Voor 14% gewijzigd door Golf2vr6 op 15-06-2018 23:46 ]
¯\_(ツ)_/¯ Pixel 9 Pro XL
Vandaag de zwarte binnen gekregen van belsimpel.
Volume toetsen zijn ok.
Even wennen maar zijn ok.
Sens edge even uitgezet. Moet me daar nog even in verdiepen, is namelijk nieuw voor me.
Geluid perfect.
Camera perfect.
Snelheid perfect.
Nu even verder er mee spelen.
Grtz
Volume toetsen zijn ok.
Even wennen maar zijn ok.
Sens edge even uitgezet. Moet me daar nog even in verdiepen, is namelijk nieuw voor me.
Geluid perfect.
Camera perfect.
Snelheid perfect.
Nu even verder er mee spelen.
Grtz
Gisteren de telefoon gekregen en begonnen met 80%batterij
Na 4uur en 25 minuten de telefoon zwaar gebruikt te hebben gaan slapen.
Op moment van slapen 23:45 was de batterij 24%
Bij het wakker worden 05:45 was de batterij 23%
De batterij ziet er voorlopig goed uit ben zeer tevreden.
Grtz
Na 4uur en 25 minuten de telefoon zwaar gebruikt te hebben gaan slapen.
Op moment van slapen 23:45 was de batterij 24%
Bij het wakker worden 05:45 was de batterij 23%
De batterij ziet er voorlopig goed uit ben zeer tevreden.
Grtz
Hier is hij ook binnen. Eerste indruk is goed. Buttons werken ook perfect (tot nu toe) en wennen heel snel.
Ik meld me later wel in het ervaringen topic, eerst spelen.
Ik meld me later wel in het ervaringen topic, eerst spelen.
[ Voor 22% gewijzigd door Golf2vr6 op 16-06-2018 14:30 ]
¯\_(ツ)_/¯ Pixel 9 Pro XL
Veel plezier ermee beiden. Ik zie jullie vd week in het ervaringen topic.
@de mensen die hem al in hun bezit hebben: hoe?
Ik heb mijn T-mobile abo verlengd via belsimpel, maar die zeggen nog niet te kunnen leveren. Ik ben dus nog in blijde ver-/afwachting...
Ik heb mijn T-mobile abo verlengd via belsimpel, maar die zeggen nog niet te kunnen leveren. Ik ben dus nog in blijde ver-/afwachting...
PSN: GregNL76 - Possessor of: PS1, PS2, PS3 phat, slim & superslim, PS4 (fw 5.05), PS4 Pro, PS4 Slim, PS5, PS Portal, PS Vita (HENkaku), PSP, PSVR, Nintendo Wii U, Switch (unpatched), DS, NES, GameBoy and more consoles!
Heb de zwarte dualsim vorige week donderdag besteld bij belsimpel. Vrijdag was hij in huis.Gregory76 schreef op dinsdag 19 juni 2018 @ 08:33:
@de mensen die hem al in hun bezit hebben: hoe?
Ik zie nu bij belsimpel dat de zwarte inderdaad gewoon leverbaar is, maar de blauwe en de rode niet. Ik heb de blauwe besteld...almere schreef op dinsdag 19 juni 2018 @ 08:42:
[...]
Heb de zwarte dualsim vorige week donderdag besteld bij belsimpel. Vrijdag was hij in huis.

PSN: GregNL76 - Possessor of: PS1, PS2, PS3 phat, slim & superslim, PS4 (fw 5.05), PS4 Pro, PS4 Slim, PS5, PS Portal, PS Vita (HENkaku), PSP, PSVR, Nintendo Wii U, Switch (unpatched), DS, NES, GameBoy and more consoles!
Blauw komt vandaag op voorraad in NLGregory76 schreef op dinsdag 19 juni 2018 @ 08:48:
[...]
Ik zie nu bij belsimpel dat de zwarte inderdaad gewoon leverbaar is, maar de blauwe en de rode niet. Ik heb de blauwe besteld...
Edit: ik zie net dat de datum naar 21-06 is gegaan
[ Voor 8% gewijzigd door Upbeat op 19-06-2018 11:46 ]
Da's nog altijd een stuk beter dan de 'drie weken' die nu bij Belsimpel op de site staat!Upbeat schreef op dinsdag 19 juni 2018 @ 09:39:
[...]
Blauw komt vandaag op voorraad in NL
Edit: ik zie net dat de datum naar 21-06 is gegaan
Staat dat ie gewoon leverbaar is: Voor 23.30 uur besteld, morgen in huisGregory76 schreef op dinsdag 19 juni 2018 @ 12:30:
[...]
Da's nog altijd een stuk beter dan de 'drie weken' die nu bij Belsimpel op de site staat!
https://www.belsimpel.nl/...dual-sim/translucent-blue
Dat is de dual sim versie inderdaad. Ik wist alleen toen ik de gewone blauwe bestelde, die niet op voorraad was, dat er ook een blauwe dual sim voor dezelfde prijs was die wel op voorraad is.phxzy schreef op dinsdag 19 juni 2018 @ 12:40:
[...]
Staat dat ie gewoon leverbaar is: Voor 23.30 uur besteld, morgen in huis
https://www.belsimpel.nl/...dual-sim/translucent-blue

Ik heb ze inmiddels al gemaild of ik niet de bestelde gewone blauwe mag aanpassen naar een dual sim.
Zit er überhaupt verschil tussen deze versies, hij gebruikt toch een hybride oplossing met Micro sd en sim kaart slot in 1?Gregory76 schreef op dinsdag 19 juni 2018 @ 12:49:
[...]
Dat is de dual sim versie inderdaad. Ik wist alleen toen ik de gewone blauwe bestelde, die niet op voorraad was, dat er ook een blauwe dual sim voor dezelfde prijs was die wel op voorraad is.![]()
![]()
Ik heb ze inmiddels al gemaild of ik niet de bestelde gewone blauwe mag aanpassen naar een dual sim.
Ja... dat dacht ik ook. Beetje vreemd is het wel.LiquidCloud schreef op dinsdag 19 juni 2018 @ 13:11:
[...]
Zit er überhaupt verschil tussen deze versies, hij gebruikt toch een hybride oplossing met Micro sd en sim kaart slot in 1?
Ik heb hem inmiddels in elk geval met succes om kunnen zetten naar de dual sim versie, die vandaag de deur uit gaat bij ze. Dan zou ik hem dus morgen moeten hebben
EDIT: "Status: Niet op voorraad. Wij verwachten dit product binnenkort weer op voorraad te hebben. De verwachte leverdatum is op dit moment onbekend."

Gisteren toen ik hem bestelde stond hij gewoon op voorraad...
[ Voor 19% gewijzigd door Gregory76 op 20-06-2018 08:57 ]
Mobiel.nl dacht eind deze week de blauwe binnen te hebben echter op de site staat nu juli, geen idee wanneer precies
Toestel is op voorraad bij de leverancier sinds vandaag maar geen idee of dat voorraad is voor Belsimpel. Vrijdag komt weer een nieuwe lading binnen.Gregory76 schreef op dinsdag 19 juni 2018 @ 13:22:
[...]
Ja... dat dacht ik ook. Beetje vreemd is het wel.
Ik heb hem inmiddels in elk geval met succes om kunnen zetten naar de dual sim versie, die vandaag de deur uit gaat bij ze. Dan zou ik hem dus morgen moeten hebben![]()
EDIT: "Status: Niet op voorraad. Wij verwachten dit product binnenkort weer op voorraad te hebben. De verwachte leverdatum is op dit moment onbekend."![]()
Gisteren toen ik hem bestelde stond hij gewoon op voorraad...
Ik denk ook voor Belsimpel.Upbeat schreef op woensdag 20 juni 2018 @ 13:22:
[...]
Toestel is op voorraad bij de leverancier sinds vandaag maar geen idee of dat voorraad is voor Belsimpel. Vrijdag komt weer een nieuwe lading binnen.
"Status: Niet op voorraad. Wij verwachten dit product op 21-06-2018 weer op voorraad te hebben."
Ik kreeg een bevestiging dat de mijne onderweg isGregory76 schreef op woensdag 20 juni 2018 @ 16:02:
[...]
Ik denk ook voor Belsimpel.De status is zojuist weer aangepast:
"Status: Niet op voorraad. Wij verwachten dit product op 21-06-2018 weer op voorraad te hebben."

De status van mijn order is ongewijzigd...Upbeat schreef op woensdag 20 juni 2018 @ 20:43:
[...]
Ik kreeg een bevestiging dat de mijne onderweg is. Niet via Belsimpel trouwens!

Status: Niet op voorraad. Wij verwachten dit product op 21-06-2018 weer op voorraad te hebben.
Hier ook. Ondanks dat er op de website staat dat ze een voorraad hebben. Volgens Belsimpel is de lading nog niet binnen, maar verwachten ze deze vandaag nog wel.Gregory76 schreef op donderdag 21 juni 2018 @ 15:09:
[...]
De status van mijn order is ongewijzigd...![]()
Status: Niet op voorraad. Wij verwachten dit product op 21-06-2018 weer op voorraad te hebben.
Update: Inmiddels staat er 22-06-18 bij mijn bestelling. En weer 2 tot 4 werkdagen levertijd op de site.
[ Voor 10% gewijzigd door phxzy op 21-06-2018 18:04 ]
Hier nu :phxzy schreef op donderdag 21 juni 2018 @ 15:23:
[...]
Hier ook. Ondanks dat er op de website staat dat ze een voorraad hebben. Volgens Belsimpel is de lading nog niet binnen, maar verwachten ze deze vandaag nog wel.
Update: Inmiddels staat er 22-06-18 bij mijn bestelling. En weer 2 tot 4 werkdagen levertijd op de site.
Bezorgtijd (verwacht)
Morgen 23 juni
13:30 - 16:00 uur
Hier morgenochtend... Geswitched naar de dual simGregory76 schreef op vrijdag 22 juni 2018 @ 20:31:
[...]
Hier nu :
Bezorgtijd (verwacht)
Morgen 23 juni
13:30 - 16:00 uur
Die van mij is nog steeds niet verzonden. Staat al 3 dagen dat de aanvraag wordt verwerkt door de provider (T-mobile). De telefoon is al wel gereserveerd voor mij, maar of dat ook echt zo is... Maar er zou een storing zijn bij TM en het was druk.Vermoed dat ze deze vandaag ook niet gaan versturen...
[ Voor 11% gewijzigd door phxzy op 23-06-2018 23:04 ]
Ik heb hem zaterdagmiddag gehad.
Top toestel! Ik ben erg blij tot nu toe.
Top toestel! Ik ben erg blij tot nu toe.
Ik hoop voor je dat je niet de GoGoGo deals mist daardoor.phxzy schreef op zaterdag 23 juni 2018 @ 23:03:
Die van mij is nog steeds niet verzonden. Staat al 3 dagen dat de aanvraag wordt verwerkt door de provider (T-mobile). De telefoon is al wel gereserveerd voor mij, maar of dat ook echt zo is... Maar er zou een storing zijn bij TM en het was druk.Vermoed dat ze deze vandaag ook niet gaan versturen...
GoGoGo deals? Heb gewoon mijn abonnement verlengt.Upbeat schreef op maandag 25 juni 2018 @ 10:26:
[...]
Ik hoop voor je dat je niet de GoGoGo deals mist daardoor.
Na wat gedoe, door een fout van TM, is het eindelijk gelukt en heb ik mijn U12+ morgen in huis.
Ik hoop dat je er net zo van gaat genieten als ik nu doephxzy schreef op maandag 25 juni 2018 @ 16:39:
[...]
Na wat gedoe, door een fout van TM, is het eindelijk gelukt en heb ik mijn U12+ morgen in huis.
Ik kan niet wachten! En dat zal denk ik wel goed komen. Zit nu nog op m'n 10, maar sinds de OTA naar Oreo slurpt ie m'n batterij leeg.Vroem schreef op maandag 25 juni 2018 @ 17:31:
[...]
Ik hoop dat je er net zo van gaat genieten als ik nu doe
Ja dat is iets naast de snelheid wat echt een verademing is. Verder zijn wat instellingen anders weg gestopt dan op de 10phxzy schreef op maandag 25 juni 2018 @ 17:50:
[...]
Ik kan niet wachten! En dat zal denk ik wel goed komen. Zit nu nog op m'n 10, maar sinds de OTA naar Oreo slurpt ie m'n batterij leeg.
Yep, de T-Mobile abbotjes waren tot en met gister paar euro per maand goedkoper. Vandaag zijn de prijzen weer opgehoogd.phxzy schreef op maandag 25 juni 2018 @ 16:39:
[...]
GoGoGo deals? Heb gewoon mijn abonnement verlengt.
Is er eigenlijk al iets meer duidelijk over de 128GB variant in Europa/NL? Hij is op sommige plekken wel te vinden (Franse HTC webshop bijvoorbeeld), maar lijkt nergens te bestellen te zijn?
Overigens kreeg ik vanmorgen nog een mailtje van de HTC Club dat ze 'm weer met 10% korting op voorraad hebben.
Overigens kreeg ik vanmorgen nog een mailtje van de HTC Club dat ze 'm weer met 10% korting op voorraad hebben.
Wordt volgens mobiel.nl niet geleverd in Nederland.B_Swinkels schreef op donderdag 28 juni 2018 @ 12:42:
Is er eigenlijk al iets meer duidelijk over de 128GB variant in Europa/NL? Hij is op sommige plekken wel te vinden (Franse HTC webshop bijvoorbeeld), maar lijkt nergens te bestellen te zijn?
Ben van plan om de u12 te halen maar vroeg me af of Iemand ervaring heeft met repatatie procedure van gsmwijzer ? Of kan ik mijn phone rechtstreeks naar HTC sturen ?
Ik heb vroeger altijd direct contact opgenomen met HTC i.p.v. CoolBlue. Dat is al wel meer dan 3 jaar geleden i.v.m. schade aan toestel door een HTC Iceview hoesje.Karish schreef op donderdag 5 juli 2018 @ 18:59:
Ben van plan om de u12 te halen maar vroeg me af of Iemand ervaring heeft met repatatie procedure van gsmwijzer ? Of kan ik mijn phone rechtstreeks naar HTC sturen ?
Afgelopen zaterdag besteld bij HTC zelf, hoe lang is de levertijd?
Come hear the moon is calling, The witching hour draws near, Hold fast the sacrifice, For now it's the time to die, All hell breaks loose, WITCHING HOUR!
Pagina: 1