Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vroem
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 15:10
Als ik het goed gelezen heb komt er een 1.25 update aan voor de HTC U12+ Schijnt in Honkong al uitgebracht te zijn met wat verbeteringen en de cryptokitties.

Geen idee wanneer en kan het ook niet meer goed terugvinden..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wootah
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 07-08 09:28

wootah

They see me trollin'

Karish schreef op zondag 2 september 2018 @ 10:53:
[...]

Fair enough mate, ik merk niet eens dat mijn telefoon trilt als die op tafel is of als die in me broek zit .. denk dat ik maar met geluidjes moet werken dan.
Ik voel hem ook wel trillen in m'n broekzak. Maar ik krijg ook extra bevestiging van mijn smartwatch :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand hier die misschien weet waar ik mijn HTC U12+ kan laten repareren?
Probleem is dat er een barst in mijn scherm zit (had hem net een week).
HTC kan het repareren, maar die vragen echt de hoofdprijs (€315)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vroem
Verwijderd schreef op woensdag 5 september 2018 @ 11:21:
Iemand hier die misschien weet waar ik mijn HTC U12+ kan laten repareren?
Probleem is dat er een barst in mijn scherm zit (had hem net een week).
HTC kan het repareren, maar die vragen echt de hoofdprijs (€315)
Ik ben met mijn defecte HTC U 12+ naar Larsa Telecom geweest. Die kunnen volgens mij ook repareren (ik had gevalletje waterschade).

Dynafix kan natuurlijk ook maar zelf geen ervaring mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wootah

wootah

They see me trollin'

Zojuist de 1.25.401.3 update binnen gekregen :)

De Nederlandse beschrijving is een beetje karig maar dit zit in de update:
- Button & Endge Sense optimizations
- Battery optimizations
- CryptoKitties

[ Voor 69% gewijzigd door wootah op 11-09-2018 12:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vroem
wootah schreef op dinsdag 11 september 2018 @ 12:20:
Zojuist de 1.25.401.3 update binnen gekregen :)

De Nederlandse beschrijving is een beetje karig maar dit zit in de update:
- Button & Endge Sense optimizations
- Battery optimizations
- CryptoKitties
Meer is het ook niet geloof ik...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Karish
  • Laatst online: 03-01-2024
Vroem schreef op dinsdag 11 september 2018 @ 14:14:
[...]

Hmm mijn update zegt alleen

'system enhancements ' ..

Update geeft wel zelfde versie aan als die van jou

Edit: wss omdat mijn telefoon op engelse taal staat ..(UK update misschien ? ) ..

[ Voor 21% gewijzigd door Karish op 11-09-2018 15:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wootah

wootah

They see me trollin'

Vroem schreef op dinsdag 11 september 2018 @ 14:14:
[...]

Nee ja, maar ze kunnen wel wat specifieker omschrijven wat er is enhanced.

Iemand op XDA heeft de 2 wat dieper vergeleken: https://forum.xda-develop...?p=77590630&postcount=121
Ook de camera heeft een update ontvangen :)

Ik hoop eerlijk gezegd ook dat er ook nog VoLTE ondersteuning aan komt. In een aantal regio's hebben ze het al.

Die crypto katten vind ik eigenlijk toch een vreemde keuze. Blijkbaar is er geld gestoken in het exclusief maken van de app. Maar gaat dat echt een grote doelgroep aanspreken om een u12+ te gebruiken? :?
Ik zie het nut niet zo.

[ Voor 18% gewijzigd door wootah op 11-09-2018 16:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vroem
wootah schreef op dinsdag 11 september 2018 @ 16:13:
[...]

Iemand op XDA heeft de 2 wat dieper vergeleken: https://forum.xda-develop...?p=77590630&postcount=121

Ik hoop eerlijk gezegd ook dat er ook nog VoLTE ondersteuning aan komt. In een aantal regio's hebben ze het al.

Die crypto katten vind ik eigenlijk toch een vreemde keuze. Blijkbaar is er geld gestoken in het exclusief maken van de app. Maar gaat dat echt een grote doelgroep aanspreken om een u12+ te gebruiken? :?
Ik zie het nut niet zo.
Zal nog eens kijken of ik nog wat merk. Heb die crypto kitties even bekeken en dat kan leuk zijn maar je moet er ook in investeren. Alles met cryptomunten wat ik zo zie. Je krijgt niet een kitten om mee te beginnen ofzo en elke transactie kost geld (als ik het goed gelezen heb).

VoLTE zou leuk zijn ja...

• Golf2vr6
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 20:01
wootah schreef op dinsdag 11 september 2018 @ 16:13:
[...]

Ik zie het nut niet zo.
Ik gok op Azië.

¯\_(ツ)_/¯ Pixel 9 Pro XL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 19:59

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Topicstarter
Berichten over hoesjes horen in: [HTC U12+] Accessoires en heb die dan ook die kant op verplaatst.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Golf2vr6
Nieuwe update.

Afbeeldingslocatie: https://image.ibb.co/dvVB1L/Screenshot-20181016-131328.png

[ Voor 92% gewijzigd door Golf2vr6 op 16-10-2018 13:46 ]

¯\_(ツ)_/¯ Pixel 9 Pro XL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vroem
Straks even kijken, nu geen Wi-Fi beschikbaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1133583

Heeft iemand al de U12 life ?? Ik zag een topic maar die is al stil sinds juli en deze is wat actiever dus leek handiger om het hier ff in te gooien. Zelf ben ik een tevreden klant van HTC van de Hero->Legend->M7->M8->M10 (huidig) ben wel kieskeurig geweest als het gaat om een HTC te vervangen met een nieuwere want ze doen het allemaal nog(Hero en Legend touch-screen is niet meer 100). De M10 krijgt waarschijnlijk ook nieuwe android update las ik. Gelukkig hoort HTC vaak bij een van de eerste met updates. Om even op mn vraag te blijven wat is beter U12 of U12 life? Of gewoon nog wachten tot nieuwe HTC uitkomt? Video bekijken en batterijen vindt ik op dit moment wel belangrijk. De andere specs boeit me niet zo veel omdat ze wel goed zijn en vaak niet veel schelen van anderen. Het gaat mij puur om hoe je gebruikers ervaring is als iemand al de 2 HTC heeft kunnen testen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lexp85
  • Registratie: Februari 2019
  • Laatst online: 01-04 20:22
Na lang te hebben nagedacht, ben ik er toch wel zeker van dat deze HTC alles heeft wat ik zoek. Enige punt van huivering is het update-beleid. Heeft iemand hier ervaring mee? Als ik op het net zoek naar updates van de u12+, dan kom ik als laatste uit bij de september patch van 2018. Iemand die zijn/haar ervaringen hiermee wil delen?

[ Voor 5% gewijzigd door Lexp85 op 02-02-2019 23:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vroem
Lexp85 schreef op zaterdag 2 februari 2019 @ 23:08:
Na lang te hebben nagedacht, ben ik er toch wel zeker van dat deze HTC alles heeft wat ik zoek. Enige punt van huivering is het update-beleid. Heeft iemand hier ervaring mee? Als ik op het net zoek naar updates van de u12+, dan kom ik als laatste uit bij de september patch van 2018. Iemand die zijn/haar ervaringen hiermee wil delen?
Ik snap je, het is ook zeer zeker een fijn toestel.

Qua updates moet Pie nog uitkomen alleen wanneer is niet helemaal duidelijk. Kan het ook niet vinden als ik ga zoeken. Overigens werkt de huidige versie ook goed hoor... ik klaag niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lexp85
Vroem schreef op zondag 3 februari 2019 @ 08:18:
[...]

Ik snap je, het is ook zeer zeker een fijn toestel.

Qua updates moet Pie nog uitkomen alleen wanneer is niet helemaal duidelijk. Kan het ook niet vinden als ik ga zoeken. Overigens werkt de huidige versie ook goed hoor... ik klaag niet.
Bedankt voor je reactie! Hoe zit het met de security updates? Krijg je deze netjes binnen met enige regelmaat? Qua prijs zit hij nu op hetzelfde level als een pixel 2, welke qua updates wat zekerder is. Alleen als ik kijk naar het toestel als geheel, heeft het HTC toch wat meer mijn voorkeur. Moeilijk moeilijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vroem
Lexp85 schreef op zondag 3 februari 2019 @ 09:01:
[...]

Bedankt voor je reactie! Hoe zit het met de security updates? Krijg je deze netjes binnen met enige regelmaat? Qua prijs zit hij nu op hetzelfde level als een pixel 2, welke qua updates wat zekerder is. Alleen als ik kijk naar het toestel als geheel, heeft het HTC toch wat meer mijn voorkeur. Moeilijk moeilijk
Heb inmiddels een aantal updates gehad voor het toestel incl de security fixes maar september 2018 update is de laatste tot nu toe. Het enige waar je wel aan moet wennen zijn de knoppen, die kunnen soms wat gevoelig zijn. Ik vind het zelf niet zo erg. Camera is goed en toestel is verder heerlijk soepel en snel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lexp85
Vroem schreef op zondag 3 februari 2019 @ 11:29:
[...]

Heb inmiddels een aantal updates gehad voor het toestel incl de security fixes maar september 2018 update is de laatste tot nu toe. Het enige waar je wel aan moet wennen zijn de knoppen, die kunnen soms wat gevoelig zijn. Ik vind het zelf niet zo erg. Camera is goed en toestel is verder heerlijk soepel en snel.
Ik denk dat ik het erop ga wagen, jammer dat het toestel niet populair is geworden. Zeker gezien de prijsdaling! Buiten de knoppen om heeft het toestel zoveel goeds te bieden voor multi-media gebruik.
In Taiwan heeft HTC nog wel echt een grote fan base geloof ik, waardoor ik hoop dat ze niet zullen verdwijnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vroem
Lexp85 schreef op zondag 3 februari 2019 @ 14:34:
[...]

Ik denk dat ik het erop ga wagen, jammer dat het toestel niet populair is geworden. Zeker gezien de prijsdaling! Buiten de knoppen om heeft het toestel zoveel goeds te bieden voor multi-media gebruik.
In Taiwan heeft HTC nog wel echt een grote fan base geloof ik, waardoor ik hoop dat ze niet zullen verdwijnen.
Ik denk dat je een goede keuze maakt en hoop dat je er veel plezier aan zult beleven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefan22
  • Registratie: November 2013
  • Niet online
December security patch wordt inmiddels uitgerold heb ik op XDA en Twitter gelezen.

Zit zelf te kijken naar de U12 Life (Groot scherm, goede batterij, 3.5mm en de HTC versie van Android vind ik erg fijn). Daarnaast heb ik altijd, en op een of andere manier gaat het niet weg, een zwak voor HTC's, ook al is er wellicht beter te krijgen voor de prijs.

[ Voor 61% gewijzigd door Stefan22 op 24-02-2019 22:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
EU update komt nu binnen hier.

Geen Pie wel December 2018 security.

[ Voor 40% gewijzigd door Golf2vr6 op 06-03-2019 11:15 ]

¯\_(ツ)_/¯ Pixel 9 Pro XL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wootah

wootah

They see me trollin'

Golf2vr6 schreef op woensdag 6 maart 2019 @ 10:58:
EU update komt nu binnen hier.

Geen Pie wel December 2018 security.
Nee, Pie komt in Q2, misschien:
Afbeeldingslocatie: http://i63.tinypic.com/2qx3y2d.jpg

En misschien ook niet, het bericht was snel weer verwijderd.

Ach, als de telefoon stabiel werkt ben ik niet ontevreden. Echter wel nog steeds een verouderde beveiliging update, daar heb ik meer problemen mee.
Het kan goed zijn dat deze update is bedoeld als voorbereiding op pie. De enige verandering is: systeemuitbreiding. Wat dat precies moet inhouden... :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vroem
Zojuist de update naar 1.53.401.5 met de security update van 1 December

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• etamboer
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 06-12-2024
Ik merk geen verschil dus dat zal wel het enige nieuwe zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vroem
Nou idd, had de omschrijving niet gelezen, was 4 uur s nachts...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sten123
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 08-08 22:41
Inmiddels ook de HTC U12+ besteld komt als het goed is morgen binnen.

hiervoor een Iphone en Samsung s9+ gehad maar HTC is toch altijd mijn ding geweest. Sense spreekt mij altijd heel erg goed aan. dus ben benieuwd naar dit toestel.

PSN: MisterxBee : PS5 Pro :Samsung Zfold6:Synology DS220+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vroem
sten123 schreef op maandag 18 maart 2019 @ 13:52:
Inmiddels ook de HTC U12+ besteld komt als het goed is morgen binnen.

hiervoor een Iphone en Samsung s9+ gehad maar HTC is toch altijd mijn ding geweest. Sense spreekt mij altijd heel erg goed aan. dus ben benieuwd naar dit toestel.
Veel plezier ermee. Hoop dat het toestel net zo bevalt als die van mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sten123
Vroem schreef op zaterdag 23 maart 2019 @ 17:20:
[...]

Veel plezier ermee. Hoop dat het toestel net zo bevalt als die van mij.
Tot nu toe bevalt die mij echt wel weer heel goed.
Heb alleen nog niet helemaal de druk knoppen aan de zijkant door maar dat komt wel :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vroem
sten123 schreef op maandag 25 maart 2019 @ 12:29:
[...]

Tot nu toe bevalt die mij echt wel weer heel goed.
Heb alleen nog niet helemaal de druk knoppen aan de zijkant door maar dat komt wel :9
Kwestie van instellen qua gevoeligheid en functie. Gewoon proberen dus.

Heb nu beter micro sd kaartje er in gedaan en hij voelt nu weer supersnel zoals het hoort...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sten123
Er is een update over android 9.0>

We want to share the release schedule of the Android Pie updates for #HTC smartphones. Please note, certain regions & carrier deployment may affect these dates. U11 rollout will begin late May, 2019; U11+ will begin late June, 2019; U12+ will begin mid-June, 2019. Thank you.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vroem
sten123 schreef op zaterdag 11 mei 2019 @ 10:44:
Er is een update over android 9.0>

We want to share the release schedule of the Android Pie updates for #HTC smartphones. Please note, certain regions & carrier deployment may affect these dates. U11 rollout will begin late May, 2019; U11+ will begin late June, 2019; U12+ will begin mid-June, 2019. Thank you.
Had vanmorgen ook gelezen... nog even geduld dus... aftellen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deathchant
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 07-08 16:33

Deathchant

Don't intend. Do!

Misschien niet helemaal het juiste topic, maar waar anders...Komt er eigenlijk dit jaar nog een flagship HTC uit behalve de HTC Exodus 2?

Canon: EOS R6 | EF 16-35/4L IS USM | EF 70-200/2.8L IS II USM
Zeiss: 35/2 Distagon | 50/2 Makro-Planar | 85/1.4 Planar | 100/2 Makro-Planar | 135/2 Apo Sonnar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefan22
  • Registratie: November 2013
  • Niet online
Deathchant schreef op zaterdag 11 mei 2019 @ 19:10:
Misschien niet helemaal het juiste topic, maar waar anders...Komt er eigenlijk dit jaar nog een flagship HTC uit behalve de HTC Exodus 2?
Er werd een tijdje gezegd dat HTC verder wou gaan met de U12+/U12 Life lijn, dus wellicht een nieuw flagship in die reeks. Overigens is de Exodus ook op de U12+ gebaseerd. Echt concrete informatie is er niet over een nieuw flagship. Midrangers zijn wel opgedoken in Geekbench.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vroem
Las op reddit dat in Taiwan momenteel de pie update wordt uitgerold...

Ben benieuwd... (en ja toestel bevalt me nog steeds prima!!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wootah

wootah

They see me trollin'

Android 9 is uit voor de U12+
Eerst moet je een kleine 100mb update binnen halen en installeren, daarna nog een keer naar updates zoeken en je krijg android 9 update.
Helaas zit ik al met het eerste probleem dat telefoon oproepen met speaker of video bellen, het geluid van mijn microfoon is dan heel erg zacht en ik moet schreeuwen om mijzelf verstaanbaar te maken.
Zodra ik oortjes in prik is het helemaal prima, of een normaal telefoon gesprek ook trouwens.
Heeft iemand anders daar ook last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alexander82
  • Laatst online: 04-06 01:46
wootah schreef op donderdag 8 augustus 2019 @ 00:35:
Helaas zit ik al met het eerste probleem dat telefoon oproepen met speaker of video bellen, het geluid van mijn microfoon is dan heel erg zacht en ik moet schreeuwen om mijzelf verstaanbaar te maken.
Zodra ik oortjes in prik is het helemaal prima, of een normaal telefoon gesprek ook trouwens.
Heeft iemand anders daar ook last van?
Weekje of twee geleden, kwam voor mij ook de update binnen.
Deze ervaringen gelden voor mij het zelfde, oortjes gebruik ik dan niet. Maar op speakerfunctie zetten dat zit er gewoon niet meer in nu. de ander horen gaat prima, alleen de ander hoort mij heel ver weg.

Naast geluidsproblemen, heb ik mijn telefoon nagenoeg altijd op niet storen staan. Ondanks deze functie, gaat geluid gewoon over en geluidsmeldingen komen bij de apps ook gewoon door.
Heb al gekeken naar de instellingen, deze staan alleen alarmmeldingen en media aan.

Afgelopen week had ik duur van niet storen aangestaan op op aantal uren, de tijdsnotatie die hij aangeeft klopte ook niet, mis hier trouwens nog wel de optie tussen uitschakelen wanneer je wekker afgaat. dit stond in Android 8 er standaard nog in.

Als laatste vind ik het jammer dat ze de klok verplaatst hebben, had eerst een appe gebruikt om deze uit te schakelen, want op mijn begin scherm heb ik de klok in het groot ook staan, maar doordat het niet werkte heb ik het laten zitten. Ik moet zeggen dat ik daar voor de rest nu wel aangewend ben. Alleen had liever die ruimte gezien voor de meldingen.

Voor de rest niet helemaal de vernieuwing tussen Android 8 en 9.

We stopped checking for monsters under our bed, when we realized they were inside us.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alexander82
Al een paar jaar in bezit van een HTC 12+, maar vandaag kwam er een einde zijn leven. Na de zoveelste keer dat die gevallen is, geeft het scherm nu alleen nog strepen en vlakken aan. Dus zal er niet heel veel meer mee kunnen doen atm.

Alleen zal ik toch op een of andere manier moeten kijken om de data over te zetten. Dus is het mogelijk om voor dit toestel een USB-C naar HDMI adapter op aan te sluiten? kan niet in de instellingen van de telefoon etc. Nog beter gezegd zal me eerst moeten inloggen. Ik heb als het goed is wel een toetsenbord op bluetooth die ik zou moeten kunnen aansluiten, die staat als goed is nog in de instellingen.

Maar voor ik een adapter koop, vraag ik me af of hier nog eisen aan zit. Bij bol.com zie ik al adapters staan van 10 15 euro, maar is dit plug en play of zal dit niet gaan werken?

We stopped checking for monsters under our bed, when we realized they were inside us.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 20:42
Alexander82 schreef op donderdag 5 mei 2022 @ 16:22:
Al een paar jaar in bezit van een HTC 12+, maar vandaag kwam er een einde zijn leven. Na de zoveelste keer dat die gevallen is, geeft het scherm nu alleen nog strepen en vlakken aan. Dus zal er niet heel veel meer mee kunnen doen atm.

Alleen zal ik toch op een of andere manier moeten kijken om de data over te zetten. Dus is het mogelijk om voor dit toestel een USB-C naar HDMI adapter op aan te sluiten? kan niet in de instellingen van de telefoon etc. Nog beter gezegd zal me eerst moeten inloggen. Ik heb als het goed is wel een toetsenbord op bluetooth die ik zou moeten kunnen aansluiten, die staat als goed is nog in de instellingen.

Maar voor ik een adapter koop, vraag ik me af of hier nog eisen aan zit. Bij bol.com zie ik al adapters staan van 10 15 euro, maar is dit plug en play of zal dit niet gaan werken?
Zijn er geen usb-c docking stations op je werk die je kunt testen, dan heb je gelijk alles beschikbaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alexander82
Nee, die zijn er niet. Daar werken ze met appeltjes als het om telefoons gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swhnld
Alexander82 schreef op donderdag 5 mei 2022 @ 16:27:
Nee, die zijn er niet. Daar werken ze met appeltjes als het om telefoons gaat.
Gaat om laptop docking stations.
MacBooks hebben ook usb-c poorten voor docking stations aan te sluiten, net als Dell, HP en Lenovo laptops.

Heb het zien werken gekoppeld aan Samsung en Xiaomi telefoons, dus zal ook met HTC moeten kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alexander82
Als ik er een docking station op aansluit gaat het toch om data overdracht? bedoel dat werkt toch het zelfde als je een kabel in de laptop steekt, dat je de optie op je scherm nog om te kiezen voor bestandsoverdracht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swhnld
Alexander82 schreef op donderdag 5 mei 2022 @ 17:36:
Als ik er een docking station op aansluit gaat het toch om data overdracht? bedoel dat werkt toch het zelfde als je een kabel in de laptop steekt, dat je de optie op je scherm nog om te kiezen voor bestandsoverdracht?
Nee, dan kun je het grote beeldscherm, muis en toetsenbord gebruiken wat aan het docking station hangt. Ook zitten er USB poorten in een docking station waar je een flash drive in kunt stoppen om data over te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alexander82
Zelf zat ik eerste instantie hier aan te denken:
https://www.bol.com/nl/nl...lFMA_0_31.32.ProductTitle

Kabeltje aansluiten en dan op de tv, alleen kan ik niet helemaal zien wat voor Type-C aansluiting is en of ik hier echt op hoeft te letten.

Een docking station lijkt me op zich ook wel handig, maar tot zo ver gaat het nu enkel om het beeld, waarbij als ik beeld heb de telefoon in zo verre kan gebruiken dat ik alles kan zetten. Daarnaast is een docking station toch een heel stuk duurder lijkt mij.

Ik sta wel open voor een docking station, maar momenteel kijk ik ook eventjes nog naar de eurotjes. dus eigenlijk iets waar ik makkelijk beeld mee hebt om straks alles over te kunnen zetten.

[ Voor 9% gewijzigd door Alexander82 op 06-05-2022 05:37 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alexander82
Uit eindelijk opgelost met adapter van BCC, eerste instantie naar MediaMarkt geweest, daar hadden ze alleen kabeltje.Deze ging niet werken.
Maar deze onderstaande werkt:
https://www.bcc.nl/comput...-naar-hdmi-adapter/322604

Pagina: 1 2 Laatste

Let op:
Dit topic is alleen bedoeld voor het bespreken van ervaringen, andere onderwerpen horen thuis in:
- Levertijd, winkels, aanbiedingen: [HTC U12+] Levertijd & Prijzen
- Hoesjes, opladers, protectors, e.d.: [HTC U12+] Accessoires