wootah schreef op donderdag 8 augustus 2019 @ 00:35:
Helaas zit ik al met het eerste probleem dat telefoon oproepen met speaker of video bellen, het geluid van mijn microfoon is dan heel erg zacht en ik moet schreeuwen om mijzelf verstaanbaar te maken.
Zodra ik oortjes in prik is het helemaal prima, of een normaal telefoon gesprek ook trouwens.
Heeft iemand anders daar ook last van?
Weekje of twee geleden, kwam voor mij ook de update binnen.
Deze ervaringen gelden voor mij het zelfde, oortjes gebruik ik dan niet. Maar op speakerfunctie zetten dat zit er gewoon niet meer in nu. de ander horen gaat prima, alleen de ander hoort mij heel ver weg.
Naast geluidsproblemen, heb ik mijn telefoon nagenoeg altijd op niet storen staan. Ondanks deze functie, gaat geluid gewoon over en geluidsmeldingen komen bij de apps ook gewoon door.
Heb al gekeken naar de instellingen, deze staan alleen alarmmeldingen en media aan.
Afgelopen week had ik duur van niet storen aangestaan op op aantal uren, de tijdsnotatie die hij aangeeft klopte ook niet, mis hier trouwens nog wel de optie tussen uitschakelen wanneer je wekker afgaat. dit stond in Android 8 er standaard nog in.
Als laatste vind ik het jammer dat ze de klok verplaatst hebben, had eerst een appe gebruikt om deze uit te schakelen, want op mijn begin scherm heb ik de klok in het groot ook staan, maar doordat het niet werkte heb ik het laten zitten. Ik moet zeggen dat ik daar voor de rest nu wel aangewend ben. Alleen had liever die ruimte gezien voor de meldingen.
Voor de rest niet helemaal de vernieuwing tussen Android 8 en 9.
We stopped checking for monsters under our bed, when we realized they were inside us.