Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

[Voetbal] Centraal WK 2018 discussie topic

Pagina: 1 ... 93 94 95 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • +1Henk 'm!

• silmaril8
  • Registratie: augustus 2006
  • Niet online
quote:
Hoijong schreef op zondag 15 juli 2018 @ 17:44:
Wat een gejammer hier. Ook als je voor Kroatië bent. Handjes niet naast je lijf is penalty.
quote:
ricardo246 schreef op zondag 15 juli 2018 @ 17:44:
De hand ging naar beneden en zorgde ervoor dat de bal voor het doel over de zijlijn ging. Er stonden 2 Fransen in scoringspositie.. per ongeluk telt niet..
Dit dus.

Man man man wat een geklaag hier. Gewoon terechte penalty. Gevoelens spelen weer eens mee in het oordelen zo te zien.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: januari 2003
  • Laatst online: 11:06

Martinspire

Awesomeness

quote:
Napo schreef op zondag 15 juli 2018 @ 17:45:
[...]

Dit tijdrekken noemen is nog triester
Gebeurde toch niks man. Daarbij een blessure verwachten is er naïef

Martinspire - PC, PS4, X1

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Bossie
  • Registratie: juli 2001
  • Laatst online: 10:00

Bossie

PSN = Patje_b_

quote:
Wat een gejammer hier. Ook als je voor Kroatië bent. Handjes niet naast je lijf is penalty.
De meest bijzondere regel ooit, een onnatuurlijke houding forceren voor verdedigers doordat de regelgeving dusdanig slecht is.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Hoijong
  • Registratie: juni 2007
  • Laatst online: 10:32
quote:
Bossie schreef op zondag 15 juli 2018 @ 17:47:
[...]

De meest bijzondere regel ooit, een onnatuurlijke houding forceren voor verdedigers doordat de regelgeving dusdanig slecht is.
Tja we hebben het er niet over of de regel nou goed is. Duidelijk is het in ieder geval wel, zeker met var.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Napo
  • Laatst online: 11:38

Napo

[Oo[:::|:::]oO]

quote:
Bossie schreef op zondag 15 juli 2018 @ 17:47:
[...]

uhm, je knie kan niet bijzonder goed naar de zijkant buigen en dat wordt wel geforceerd door een speler die op je valt. Ik kan me de (schrik)reactie goed voorstellen

Acties:
  • +2Henk 'm!

• LOODLOKET
  • Registratie: maart 2018
  • Laatst online: 15-07-2018
quote:
Hoe kan je je armen naast je lijf houden als je sprint en springt naar een bal, waar haal je je balans uit. Met jou zin forceer je een onnatuurlijke houding waar spelen onmogelijk is. Dat zijn hand in de beweging waar de Fransman naar beneden dook is toch gewoon stomme pech? Kom op, aub.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• MrMonkE
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 21-10 20:34

MrMonkE

★☆Bananarama fan☆★

quote:
Napo schreef op zondag 15 juli 2018 @ 17:47:
[...]

uhm, je knie kan niet bijzonder goed naar de zijkant buigen en dat wordt wel geforceerd door een speler die op je valt. Ik kan me de (schrik)reactie goed voorstellen
Kun je je ook voorstellen dat ze elke mogelijkheid aangrijpen om tijd te rekken?
Ik acht dat namelijk aanzienlijk waarschijnlijker
.

If you can't win an argument with facts just continue arguing and use opinions instead.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Napo

Napo

quote:
MrMonkE schreef op zondag 15 juli 2018 @ 17:48:
[...]

Kun je je ook voorstellen dat ze elke mogelijkheid aangrijpen om tijd te rekken?
Ik acht dat namelijk aanzienlijk waarschijnlijker
.
Ik acht de kans groter dat je spoken ziet of dat je bepaalde dingen bewust wilt zien

Acties:
  • +2Henk 'm!

• foxgamer2019
  • Registratie: februari 2009
  • Niet online
Dus Franssen maar één shot op goal en 33% balbezit dus ver? Denk dat het genoeg zegt waarom iedereen hoopt dat Kroatië wint. ;)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Moshi
  • Registratie: april 2017
  • Laatst online: 07-03 20:46
Ik hoop dat Frankrijk wint.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Hoijong
quote:
LOODLOKET schreef op zondag 15 juli 2018 @ 17:48:
[...]

Hoe kan je je armen naast je lijf houden als je sprint en springt naar een bal, waar haal je je balans uit. Met jou zin forceer je een onnatuurlijke houding waar spelen onmogelijk is. Dat zijn hand in de beweging waar de Fransman naar beneden dook is toch gewoon stomme pech? Kom op, aub.
De regel is echt heel simpel hoor. Als je hele discussies over een regel wilt voeren is dat prima, maar dat maakt dit niet opeens een slechte beslissing van de scheids

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Tripwire999
  • Registratie: januari 2004
  • Laatst online: 21-10 01:48
Man man man die Fransen spelen weer schijtbakkenvoetbal en komen alleen maar op geluk aan 2 goals 🤮 hoop zo dat Kroatië wint. Als de Fransen winnen dan krijg je alleen maar van dit soort tactieken en worden de WK'S en EK's er echt niet leuker op om te zien 😕

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Yonix
  • Registratie: april 2004
  • Laatst online: 21-10 11:00

Yonix

Gamertag: Yonix360

Wat mij betreft heeft Kroatië laten zien dat ze voldoende 'fighting power' heeft en om die reden ligt de tweede helft nog lekker open. Tenzij Frankrijk weer het 'anti-voetbal' in het spel gaat gooien, in dat geval is de wedstrijd gespeeld ...

Intel i9-9900K | Asus ROG Maximus XI Hero | MSI RTX 2080 Ti Gaming X Trio | Corsair LPX DDR4 (16GB) | Samsung 850 EVO (120GB + 500GB) | Samsung 860 EVO/QVO (1TB + 1TB) | ViewSonic XG2703-GS | Oculus Rift S | be quiet! Dark Base 700 | Xbox One X | PS4 Pro

Acties:
  • 0Henk 'm!

• ph4ge
  • Registratie: augustus 2004
  • Laatst online: 21-10 21:15
Mooie wedstrijd tot nu toe. En natuurlijk 100 procent penalty. Super knap van de Fransen dat ze met dit spelbeeld voor staan.

SW-0040-8191-9064

Acties:
  • +2Henk 'm!

• JanW
  • Registratie: oktober 2004
  • Laatst online: 11:55
Wil je deze discussie niet meer hebben, dan moet iedere handsbal gewoon een vrije trap of penalty zijn. Dan krijg je net zo'n suffe sport als hockey waarbij mensen bewust op de hand gaan mikken.

Perisic krijgt na een deflectie vanaf een halve meter de bal tegen z'n arm. Ik vind een penalty ontzettend zwaar voor zoiets. Ja, je kan hem geven, maar ik zou er geen penalty voor geven.

De statistieken zijn in het voordeel van Kroatië. Nu de stand op het scorebord nog. Anders krijgem we na het EK in 2016 weer zo'n winnaar die je overmorgen weer bent vergeten. Zeker met het materiaal wat die Fransen hebben verwacht je gewoon veel meer.

Dit zou een beetje de climax van het mondiale voetbal moeten zijn. Dat is het bij lange na (nog) niet.

JanW wijzigde deze reactie 15-07-2018 17:54 (7%)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: mei 2003
  • Laatst online: 27-07 14:48

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

quote:
Het is mij om het even maar dan wel pas diep in sudden death!

Xbox Live: OctagonQontrol

Acties:
  • 0Henk 'm!

• LOODLOKET
Mensen kijk naar Een van Belgie. Het gezicht van Frankrijk wordt ontmaskert.

Pussy voetbal!

Acties:
  • +1Henk 'm!

• LOODLOKET
quote:
LOODLOKET schreef op zondag 15 juli 2018 @ 17:53:

Pussy voetbal!
Ik quote de commentator: ik kokhals van het spel van Frankrijk.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• FreakNL
  • Registratie: januari 2001
  • Laatst online: 01:33

FreakNL

Well do ya punk?

quote:
silmaril8 schreef op zondag 15 juli 2018 @ 17:45:
[...]

[...]

Dit dus.

Man man man wat een geklaag hier. Gewoon terechte penalty. Gevoelens spelen weer eens mee in het oordelen zo te zien.
Als je 20 keer moet kijken is het dus geen pingel. Maar ok, heel strikt genomen is het er 1. Maar waarom krijgt Mandzukic hem dan niet (vasthouden Pogba)? Complete willekeur bij inzet VAR. En als ze hem gebruiken komt er alleen maar meer discussie. Denk ook ff terug aan die blamages bij Sparta.

Wat mij betreft afschaffen die zooi en gewoon weer terug naar 1 scheids die af en toe iets mist maar wel de wedstrijd aanvoelt... Die Fransen protesteerden niets eens (want dat zijn ook voetballers die weten dat dit niet meer dan ongelukkig was)....

Acties:
  • +4Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

Voor mij is deze wedstrijd vrij duidelijk:

Kroatie wil echt voetballen en op eigen kracht de winst binnenhalen zoals ze al de rest van het toernooi hebben gedaan. Frankrijk wil het zo makkelijk mogelijk gaan binnenhalen met veel hulp van desnoods de VAR maar vooral de scheidsrechter in het toekennen van vrije trappen en penalties.

Aanvallend gezien heeft Frankrijk nog 0,0 laten zien. Ja een versierde vrije trap en een penalty die er anders ook niet was ingegaan op iets wat op 2 manieren is uit te leggen of ie wel of niet terecht was. Laten we het nu maar houden op dat de penalty terecht was, maar mooi is het zeer zeker niet. Het is jammer dat Voetbal niet zoiets als een strafcorner heeft want in deze situatie is een penalty te zwaar en een corner of vrije trap wat te zwak.

Ja qua spelers zou je van Frankrijk de betere ploeg verwachten. De rest van het WK was echter net zo: alleen maar op dode spelsituaties. Je zag het Engeland ook doen toen ze wisten dat ze er effectief mee waren. Goed, nou kunnen die ploegen weinig doen aan hoe de regels op het moment zijn, maar voor de neutrale kijker is het geen geweldig voetbal om te kunnen zeggen "ja die beker hebben ze echt verdiend".

Goed, ik hoop en verwacht wel dat Kroatië terug gaat komen, het is alleen de vraag in hoeverre het anti-voetbal van Frankrijk effectief blijkt te zijn. Ik hoop van niet. Feit staat in ieder geval dat Frankrijk de scheidsrechter mee heeft en Kroatië niet. Echter blijkt uit andere wedstrijden dat dit voor de Kroaten niet altijd uitmaakt in of dat de uitslag gaat bepalen. Ik hoop dat Kroatië nog voor gaat komen want alleen dan krijgen we denk ik een mooie wedstrijd...

Martinspire wijzigde deze reactie 15-07-2018 17:59 (7%)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• LOODLOKET
quote:
Martinspire schreef op zondag 15 juli 2018 @ 17:55:
Voor mij is deze wedstrijd vrij duidelijk:

Kroatie wil echt voetballen en op eigen kracht de winst binnenhalen zoals ze al de rest van het toernooi hebben gedaan. Frankrijk wil het zo makkelijk mogelijk gaan binnenhalen met veel hulp van desnoods de VAR maar vooral de scheidsrechter in het toekennen van vrije trappen en penalties.

Aanvallend gezien heeft Frankrijk nog 0,0 laten zien. Ja een versierde vrije trap en een penalty die er anders ook niet was ingegaan op iets wat op 2 manieren is uit te leggen of ie wel of niet terecht was. Laten we het nu maar houden op dat de penalty terecht was, maar mooi is het zeer zeker niet. Het is jammer dat Voetbal niet zoiets als een strafcorner heeft want in deze situatie is een penalty te zwaar en een corner of vrije trap wat te zwak.

Ja qua spelers zou je van Frankrijk de betere ploeg verwachten. De rest van het WK was echter net zo: alleen maar op dode spelsituaties. Je zag het Engeland ook doen toen ze wisten dat ze er effectief mee waren. Goed, nou kunnen die ploegen weinig doen aan hoe de regels op het moment zijn, maar voor de neutrale kijker is het geen geweldig voetbal om te kunnen zeggen "ja die beker hebben ze echt verdiend".

Goed, ik hoop en verwacht wel dat Kroatië terug gaat komen, het is alleen de vraag in hoeverre het anti-voetbal van Frankrijk effectief blijkt te zijn. Ik hoop van niet. Feit staat in ieder geval dat Frankrijk de scheidsrechter mee heeft en Kroatië niet.
Amen!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Let There Be Rock !

quote:
Je bent de 1e die dat hoopt, iedereen die ik ken is voor Kroatië ;)

@Eating Iron. Nothing Compares to A Good Deadlift Session Every Week

Acties:
  • +4Henk 'm!

• FreakNL

FreakNL

Well do ya punk?

Nijhuis vind het ook geen pingel. En bij de NOS ook niet.... Maar Tweakers zullen het beter weten ;)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Moshi
quote:
FreakNL schreef op zondag 15 juli 2018 @ 17:57:
Nijhuis vind het ook geen pingel. En bij de NOS ook niet.... Maar Tweakers zullen het beter weten ;)
Tja, de scheids vond het er wel eentje...

Acties:
  • +1Henk 'm!

• momania
  • Registratie: mei 2000
  • Laatst online: 07:44

momania

iPhone 30! Bam!

VAR wordt wel kut ingezet trouwens hoor.
1 camerahoek bekijken in repeat en dan een slow-motion die het erger laat lijken dan het is.

Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*

Acties:
  • +3Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Narf! Poit! Egad! Zort!

Op de BBC zijn Alan Shearer, Jurgen Klinsmann en Rio Ferdinand (en Gary Lineker) heel erg duidelijk: never nooit niet een pingel.

++?????++ Out of Cheese Error. Redo From Start.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Pinobigbird
  • Registratie: januari 2002
  • Laatst online: 21-10 23:44

Pinobigbird

doesn't share food!

quote:
Nijhuis vind het ook geen pingel. En bij de NOS ook niet.... Maar Tweakers scheidsrechters op het allerhoogste niveau zullen het beter weten ;)
FTFY

Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
http://kattenoppasleiderdorp.nl

Acties:
  • 0Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: juli 2009
  • Laatst online: 11:32

v8power67

Seat leon 1.8t 20v !

Was ook geen penal. Ging allemaal zo snel en zoals.iemand hier terecht zegt als hij dit bewust doet moet ie keeper worden houd ie alles.
Nee frankrijk word mega geholpen helaas.
Zoals vaak weer een bagger finale. Er is er maar 1 die wil voetballen..

PSN/XBL: hjallo/RiCeBoY NL CORSA HUIDIGE STAAT!/ 4770k@4.4ghz||EVGA 1070 FTW2 stock|| 16gb @1600mhz||850evo 256gb||

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Napo

Napo

quote:
Ahja Nijhuis, de man die zo goed is in het leiden van wedstrijden. Zo goed dat hij zijn eigen regels verzint. Nee, niet overtuigend.
quote:
gambieter schreef op zondag 15 juli 2018 @ 17:59:
Op de BBC zijn Alan Shearer, Jurgen Klinsmann en Rio Ferdinand (en Gary Lineker) heel erg duidelijk: never nooit niet een pingel.
Dubbele ontkenning en dus wel een strafschop?

Napo wijzigde deze reactie 15-07-2018 18:00 (29%)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Moshi
quote:
LOODLOKET schreef op zondag 15 juli 2018 @ 17:53:

Pussy voetbal!
Hebben we hier te maken met een stel slechte verliezers? Brons is natuurlijk wel de tweede verliezer natuurlijk :'(

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Vaniska
  • Registratie: juni 2013
  • Laatst online: 10:16
quote:
Hackus schreef op zondag 15 juli 2018 @ 17:57:
[...]

Je bent de 1e die dat hoopt, iedereen die ik ken is voor Kroatië ;)
Ben ik nummer 2. Vind overigens dat Kroatië al lang geleden naar huis had gemoeten. Tegen denenmarken.

“Never underestimate the determination of a kid who is time-rich and cash-poor.”

Acties:
  • +2Henk 'm!

• FreakNL

FreakNL

Well do ya punk?

Tweakers zijn blijkbaar enorme regelneukers. Op bijna elk forum en op tv vinden ze het op zijn minst zwaar bestraft en in de meeste gevallen zelfs onterecht.

Maar hier is het een 100% pingel volgens sommigen. Totaal mee oneens.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: november 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Deze eerste helft laat wel zien dat de bij de FIFA de nummer 1 en 4 van het scheidsrechtersteam hebben omgewisseld. :+

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Narf! Poit! Egad! Zort!

Belangrijkste is dat Frankrijk zelf niets creeert: twee twijfelachtige arbitrale beslissingen nodig om te scoren.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• MrMonkE

MrMonkE

★☆Bananarama fan☆★

quote:
Napo schreef op zondag 15 juli 2018 @ 17:50:
[...]

Ik acht de kans groter dat je spoken ziet of dat je bepaalde dingen bewust wilt zien
Nah. Ik vind het gewoon geen penalty.
Ik vind ook dat met die slomotions alles lijkt alsof het een beweging naar de bal is.

Iedereen op de BBC is het in elk geval met me eens.

If you can't win an argument with facts just continue arguing and use opinions instead.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Let There Be Rock !

Bal is niet met opzet van richting verandert, hij heeft het geen klap/stoot gegeven. Was gewoon een natuurlijke beweging komend uit sprong.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Odessa
  • Registratie: juni 2004
  • Niet online

Odessa

"Das Beste oder nichts"

We kunnen weer...Allez les bleus *O*

#44 "The best crowd ever" #77 ...Beard...

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Napo

Napo

quote:
MrMonkE schreef op zondag 15 juli 2018 @ 18:03:
[...]

Ik vind ook dat met die slomotions alles lijkt alsof het een beweging naar de bal is.

dit ging over het "tijdrekken" (wat het volgens mij dus per definitie niet is) in de 44ste minuut, niet om de strafschop

AGee wijzigde deze reactie 15-07-2018 18:20 (0%)
Reden: aanspreekvorm aangepast

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Tk55
  • Registratie: april 2009
  • Niet online
quote:
MrMonkE schreef op zondag 15 juli 2018 @ 18:03:
[...]

Inderdaad, zie ook https://www.nrc.nl/nieuws...ion-maakt-streng-a1607634

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Hoijong
quote:
FreakNL schreef op zondag 15 juli 2018 @ 18:01:
Tweakers zijn blijkbaar enorme regelneukers. Op bijna elk forum en op tv vinden ze het op zijn minst zwaar bestraft en in de meeste gevallen zelfs onterecht.

Maar hier is het een 100% pingel volgens sommigen. Totaal mee oneens.
Snap niet dat je hier zo geëmotioneerd over raakt, maar knap dat je elk forum en tv afstruint op zoek naar je gram.
Sprak hier wat ex-profs (wel Nederland, dus misschien niet voldoende niveau voor sommigen hier), maar die zeiden ook dat de regel heel simpel is voor een verdediger. Penalty dus.
Feit is dat de Kroaten ook weinig protesteerden......

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Tk55
  • Registratie: april 2009
  • Niet online
quote:
Hoijong schreef op zondag 15 juli 2018 @ 18:07:
[...]

Snap niet dat je hier zo geëmotioneerd over raakt, maar knap dat je elk forum en tv afstruint op zoek naar je gram.
Sprak hier wat ex-profs (wel Nederland, dus misschien niet voldoende niveau voor sommigen hier), maar die zeiden ook dat de regel heel simpel is voor een verdediger. Penalty dus.
Feit is dat de Kroaten ook weinig protesteerden......
Ex-prof als in voetballers of scheidsrechters? Want voetballers zelf snappen de regels in ieder geval het minst.

De analyse op BBC was erg duidelijk inclusief voorlezen van de officiële regels van het voetbal. Dit was geen penalty.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• theduke1989
  • Registratie: september 2008
  • Laatst online: 10:38
Nja frankrijk is echt saai. En OP geluk winnen maakt ze nog meer schandaliger.

Maar goed hej wie Ben ik om dat te zeggen

Acties:
  • 0Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

En de eerste idioten op het veld. Dat wordt strafkamp. :P

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• momania
  • Registratie: mei 2000
  • Laatst online: 07:44

momania

iPhone 30! Bam!

quote:
DaniëlWW2 schreef op zondag 15 juli 2018 @ 18:11:
Die zijn morgen 'vermist'

Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*

Acties:
  • +1Henk 'm!

• BlazeMuis
  • Nu online
Moet je ook zeker doen in Rusland...

Xbox One X: BlazeMuis | MacBook Pro 2018 TB i5, 8GB, 256GB | iPhone XS Max 64GB

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Napo

Napo

quote:
Enkeltje Siberie? :+

Acties:
  • 0Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

quote:
Geen tetten/streakers!!!

Ohja, dat mocht niet meer van de FIFA 8)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

Goed gekeeped. Voorin loopt het niet echt bij Kroatië, al staat Frankrijk prima te verdedigen. Maar ze leveren hem dan ook weer makkelijk in

Acties:
  • +1Henk 'm!

• enchion
  • Registratie: februari 2002
  • Niet online
Het waren Franse supporters die omdat de nationale ploeg het spel niet genoeg kan vertragen dan maar het heft zelf in handen hebben genomen.

Oftewel stakers midden op het veld.

How do you save a random generator ?

Acties:
  • +3Henk 'm!

• D-e-n
  • Registratie: februari 2004
quote:
Tripwire999 schreef op zondag 15 juli 2018 @ 17:52:
Als de Fransen winnen dan krijg je alleen maar van dit soort tactieken en worden de WK'S en EK's er echt niet leuker op om te zien 😕
De laatste decennia zijn WK's vaker niet dan wel reclame geweest voor het voetbal:
Duitsland in 1990
Brazilië in 1994
Brazilië in 2002
Spanje en Duitsland de laatste twee keer waren prettige uitzonderingen, mede dankzij het ingespeelde geheel van Guardiola
quote:
LOODLOKET schreef op zondag 15 juli 2018 @ 17:54:
[...]

Ik quote de commentator: ik kokhals van het spel van Frankrijk.
Dat is hypocriet van die commentator. Dit soort spel was jarenlang het handelsmerk van het Belgische voetbal. Er is zelfs ooit een bondscoach ontslagen omdat hij te aanvallend dacht.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• MrMonkE

MrMonkE

★☆Bananarama fan☆★

quote:
D-e-n schreef op zondag 15 juli 2018 @ 18:14:
[...]

Dat is hypocriet van die commentator. Dit soort spel was jarenlang het handelsmerk van het Belgische voetbal. Er is zelfs ooit een bondscoach ontslagen omdat hij te aanvallend dacht.
Toen ze Dick Advocaat als bondscoach namen zeiden ze dat het was voor het aanvallende voetbal. ;)
Dat zegt wel genoeg denk ik.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Moshi
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Acties:
  • 0Henk 'm!

• ricardo246
  • Registratie: december 2007
  • Laatst online: 07:11
Done..

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Le Enfant!
  • Registratie: juli 2012
  • Laatst online: 21-10 22:22
Het is voorbij..

Acties:
  • +1Henk 'm!

• v8power67

v8power67

Seat leon 1.8t 20v !

Gadver... Nou ik ga wat and3rs doen denk...

PSN/XBL: hjallo/RiCeBoY NL CORSA HUIDIGE STAAT!/ 4770k@4.4ghz||EVGA 1070 FTW2 stock|| 16gb @1600mhz||850evo 256gb||

Acties:
  • 0Henk 'm!

• enchion
  • Registratie: februari 2002
  • Niet online
quote:
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

How do you save a random generator ?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• theduke1989
Damn sheize

Acties:
  • +2Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Deze is echt zo onverdiend...

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Odessa
  • Niet online

Odessa

"Das Beste oder nichts"

BAM!! *O*

Acties:
  • +1Henk 'm!

• JanW
Nou, dan is 't nu wel gedaan. Prachtige pass van Pogba op Mbappe. Kroatië lijkt er fysiek wel echt doorheen te zitten.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Sjurm
  • Registratie: november 2013
  • Laatst online: 21-10 21:29
Nou gaan de Fransen zich ingraven :/

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Junia
  • Laatst online: 21-10 18:06
En de stream wordt afgesloten, jammer.

Acties:
  • +3Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Op naar de 3-3!!!

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Let There Be Rock !

1e echte gemaakte doelpunt van Fra

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Vaniska
Oleeeee!!!!!

“Never underestimate the determination of a kid who is time-rich and cash-poor.”

Acties:
  • +1Henk 'm!

• dr.lowtune
  • Registratie: mei 2002
  • Laatst online: 11:26

dr.lowtune

(o\ | /o)

Allez les Bleus!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• algalid
  • Laatst online: 11:39
Lijkt idd onmogelijk voor Kroatië. En spits Giroud stond erbij en keek ernaar, weeral noppes, deed zelfs niet mee aan een pass.

Acties:
  • +3Henk 'm!

• v8power67

v8power67

Seat leon 1.8t 20v !

quote:
I admire your positivity!!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Narf! Poit! Egad! Zort!

Het eerste niet-steriele van Frankrijk. Beetje mazzel met de ricochet, maar mooi afgemaakt. Hier komt Kroatie niet meer overheen, helaas.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

Nog 30 min. Het is nog niet afgelopen. Denken dat de buit binnen is, was al eerder voorgekomen en afgestraft dit wk

Martinspire wijzigde deze reactie 15-07-2018 18:21 (51%)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• JanW
Nou gaan ze voetballen?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• theduke1989
Wat ik al zei. Winnen op geluk is niet waar he trots op hoeft te zijn. Meer venederd.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Moshi
Geluk dwing je af.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• foxgamer2019
  • Niet online
Als Frankrijk nu het hele toernooi zo had gespeeld als in de laatste minuten, dan had ik ze het WK misschien wel gegund. Verder vind ik die Griezmann ook maar irritant met zijn gedrag en tijdrekken voornamelijk.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• v8power67

v8power67

Seat leon 1.8t 20v !

Okee die was nic3

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Moshi
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Pinobigbird

Pinobigbird

doesn't share food!

Whoooooo mooi!

Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

Wissel die keeper pfffffff

Acties:
  • +1Henk 'm!

• KevinT
  • Registratie: april 2013
  • Laatst online: 14-10 21:23
Nu is het wel klaar ;(

Acties:
  • 0Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Afgelopen uit...

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Vaniska
Oleeeeeeee!!!

Acties:
  • +3Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

quote:
-O- voor mezelf...

4-4 dan maar?? B)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• JanW
quote:
foxgamer2019 schreef op zondag 15 juli 2018 @ 18:22:
Als Frankrijk nu het hele toernooi zo had gespeeld als in de laatste minuten, dan had ik ze het WK misschien wel gegund. Verder vind ik die Griezmann ook maar irritant met zijn gedrag en tijdrekken voornamelijk.
Tegen een uitgeput Kroatië. Die zitten echt helemaal stuk.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Yonix
  • Registratie: april 2004
  • Laatst online: 21-10 11:00

Yonix

Gamertag: Yonix360

Verlenging, anyone? :P

Intel i9-9900K | Asus ROG Maximus XI Hero | MSI RTX 2080 Ti Gaming X Trio | Corsair LPX DDR4 (16GB) | Samsung 850 EVO (120GB + 500GB) | Samsung 860 EVO/QVO (1TB + 1TB) | ViewSonic XG2703-GS | Oculus Rift S | be quiet! Dark Base 700 | Xbox One X | PS4 Pro

Acties:
  • 0Henk 'm!

• foxgamer2019
  • Niet online
quote:
Zie ook een verdediging totaal geen druk zetten en alle duels verliezen, maar ben het met je eens dat een betere keeper die bal wel zou moeten hebben.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Cthulhu
  • Registratie: juni 2001
  • Laatst online: 11:58

Cthulhu

Carpe Noctem

Godver, kut Fransen

See you in the Galaxies Far, Far Away ....

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Bossie
  • Registratie: juli 2001
  • Laatst online: 10:00

Bossie

PSN = Patje_b_

quote:
JanW schreef op zondag 15 juli 2018 @ 18:24:
[...]

Tegen een uitgeput Kroatië. Die zitten echt helemaal stuk.
Een betere vraag is of Frankrijk nu nog even een half uurtjes echt gas gaat geven.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Exocet
  • Niet online
Die keeper is zo ontzettend matig, die ziet het gewoon niet.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

quote:
Bossie schreef op zondag 15 juli 2018 @ 18:25:
[...]

Een betere vraag is of Frankrijk nu nog even een half uurtjes echt gas gaat geven.
14-7 (quatorze juilliet) vieren? *O*

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Moshi
Hahahahaha

Acties:
  • 0Henk 'm!

• v8power67

v8power67

Seat leon 1.8t 20v !

Lolzzzz

Acties:
  • 0Henk 'm!

• da_PSI
  • Registratie: december 2003
  • Laatst online: 11:05
Kan nog altijd ... 4-4 :)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• MisteRMeesteR
  • Registratie: december 2001

MisteRMeesteR

Moderator PNS & NT

Is Gek op... :)

Haha HOEDAN!

www.google.nl

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Pinobigbird

Pinobigbird

doesn't share food!

Ghehe

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Let There Be Rock !

Hop hop hop

Acties:
  • 0Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Nog twee. :P

Acties:
  • 0Henk 'm!

• JanW
Jaaaaaaaaaaaaaaaa!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Odessa
  • Niet online

Odessa

"Das Beste oder nichts"

LOL :D

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Cthulhu
  • Registratie: juni 2001

Cthulhu

Carpe Noctem

wtf was dat

See you in the Galaxies Far, Far Away ....

Acties:
  • 0Henk 'm!

• algalid
  • Laatst online: 11:39
Nou zeg, die Lloris stond te slapen. Eventjes terugschop... Oeps!
Pagina: 1 ... 93 94 95 Laatste

Apple iPhone 11 Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 4 FIFA 20 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Beveiliging en antivirus

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True