[Voetbal] Centraal WK 2018 discussie topic

Pagina: 1 ... 84 ... 95 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tk55
  • Registratie: April 2009
  • Niet online
enchion schreef op dinsdag 10 juli 2018 @ 22:24:
Hele wedstrijd weer geen Var te bekennen terwijl hij "meestal" wel 1 of 2 keer genoemd/gevraagd of gegeven wordt.

Lijkt een beetje een selectief middel te zijn.
Maar dat is het ook. Het wordt slechts in 4 situaties toegepast (rood, penalty, onterecht doelpunt, verwisseling identiteit). Deze situaties speelden niet in deze wedstrijd dus het is niet ingezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KipCurreh
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 13:54

KipCurreh

Nightcrawler

https://twitter.com/i/status/1016768959197208577

Hierbij mag de VAR dus idd niet helpen.. |:(

Steam | Ryzen 7 3700X Sapphire Pulse RX7900 GRE 16GB Asus Prime X470 Pro

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tk55
  • Niet online
België is door Frankrijk tactisch heel goed aangepakt. Eigenlijk weinig kansen gehad, continu sterk verdedigd (met dank aan Varane). Frankrijk was sterk op de counter dankzij veel ruimte. Er mochten er nog wel 1 of 2 in.

Giroud had meerdere kansen maar qua scoren zit hij er niet lekker in. Overigens liet men op de BBC in de voorbeschouwing wel zien dat hij voor veel ruimte en gevaar voor zijn medespelers creëert, en dat was nu ook.

Waar België tegen Japan met 2-0 achter nog steeds vol rust voetbalde, was dat hier nergens te bekennen. Zelfs De Bruyne kon er weinig van maken.

En wat is die Mbappé een talent zeg. Die heeft echt alles goed gedaan en was één van de beste van een veld vol wereldvoetballers. En dat tijdrekken? Niet leuk, maar ook dat laat zijn volwassenheid zien. Ik blijf tijdrekken en ander spelbederf een probleem van de regels vinden, minder van de spelers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel_Elessar
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 02-01-2022
Heel,heel erg zonde voor België dit.
Frankrijk heeft dit heel goed gedaan achteraan en om al op het middenveld te verdedigen. Anti voetbal? Ja misschien maar ze staan in de finale. Hopelijk kan Kroatië ze overwinnen, dat zou mooi zijn.

@Exocet Courtais geeft juist een heel eerlijke en juiste samenvatting.

Someone now is screaming as the flames fly high.. PSN: DanielElessar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enchion
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Terwijl hij voor dat soort dingen wel vaker dit WK is gebruikt, en ook met schwalbes en duwfouten en andere dingen om te verifieren of het wel goed was.

In deze wedstrijd heb ik de scheids op geen 1 seconde aan z`n oortje zitten pulliken of hij het wel goed gezien had.

De ene wedstrijd VAR te pas en onpas en andere wedstrijd volledig afwezig, en daarbij met het belang om deze wedstrijd "goed" te fluiten vind ik frappant.
(niet dat ik denk dat de uitslag anders geweest zou zijn btw)

How do you save a random generator ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
Wat betreft de kritiek op Giroud: Frankrijk - Australië nog maar eens terug kijken ;)

Deze wedstrijd was echt lang niet zo spannend als België - Brazilië ....
Lukaku ook twee keer de bal niet verwacht in goede scoringspositie, verwachtte beide keren dat de verdediger hem wel zou hebben .

['Objectieve'] cijfertjes: https://www.whoscored.com...ourite-Mbappe-stars-again

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/DhxW0-XW0AUR1JK.jpg

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/DhxN_LPXUAA1Gbc.jpg

[ Voor 98% gewijzigd door apis29 op 10-07-2018 23:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 14:53

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
Daniel_Elessar schreef op dinsdag 10 juli 2018 @ 23:08:
@Exocet Courtais geeft juist een heel eerlijke en juiste samenvatting.
Courtois reageert vanuit emotie, niet vanuit verstand. Dat is begrijpelijk.

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 12:31
F*ck mate :')
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/MRrnE71.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qu3st
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 08:36

Qu3st

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/Dhxnt-AX0AEyWA3.jpg:large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Ik vond het een slechte wedstrijd. Fra amper gewonnen,en België was hier met geluk beland. Ik krijg steeds meer een hekel aan het ophemelen van de media mbt Mbape. Hij is nog echt onvolwassen en neemt verkeerd gedrag snel over. Ja, omdat de rest maar matig is steekt hij erboven uit. hoop dat Kroatië wint morgen en anders support ik Engeland

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dubbelklik
  • Registratie: Juni 2018
  • Laatst online: 13-10-2023
Al met al een zeer matig WK met zeer matig talent en prestaties als ploegen als Frankrijk en Belgie zover komen en Duitsland er al snel uitligt (wat betekent dat de Duitsers die kwaliteit hebben ook zeer matig hebben gepresteerd).

[ Voor 27% gewijzigd door Dubbelklik op 10-07-2018 23:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• algalid
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 12:07
Dubbelklik schreef op dinsdag 10 juli 2018 @ 23:57:
Al met al een zeer matig WK met zeer matig talent en prestaties
Morgen wordt het wss ook een draak van een wedstrijd. Het feestgedruis van de Engelsen zou alle kritiek wel overstemmen (als het zo loopt). België-Kroatië zou wss leuker zijn dan Frankrijk-Engeland.

Vele ploegen zaten met 1 sterspeler die alles moest dekken, maar dat is niet realistisch. En Duitsland heeft een andere ploeg dan 2 jaar geleden. De doorgedreven "tactische" wedstrijden hebben ook het plezier uit het spel gezogen. Zo stopt Frankrijk met voetballen eens ze hun winst binnen hebben. Er waren ook een aantal non-matchen om krachten te sparen.

Als wedstrijden ook sterren kregen, dan denk ik dat dit WK relatief gezien vele 1/5* en 2/5* wedstrijden bevat. Maar goed, een film moet een goede ervaring zijn voor een goede score, bij voetbal telt enkel een goal (sommige nog erg slecht ook of een toevalstreffer).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Snap de mensen echt niet die de Fransen hier goed vonden. Ze doen precies hetzelfde als iedere ander onbekend en matig WK team, terwijl ze een sterrenteam hebben. De bus parkeren, counteren en dode spelsituaties benutten. Als een matig team het doet wordt het ook niet echt bejubeld.
Eerste helft hebben ze 1 kans gehad die eigenlijk gewoon moet hangen. België had er een paar, waarbij de keeper goed redt en/of het vizier niet scherp genoeg stond. Wat mij betreft zuivere helft voor België, maar feitelijk gelijk op omdat het walgelijk systeem van Frankrijk goed uitpakt en de Belgen niet scoren.
Tweede helft eigenlijk niet veel anders tot aan de goal. Uit een dode spelsituatie en niet uit een counter die sommigen hier zo geweldig vinden. Uit die counters gebeurde eigenlijk helemaal niet zoveel en ze kwamen pas op gang na de goal. Niet heel verrassend nadat België nog meer ruimte liet. Dat een paar individuele spelers vanaf dat moment pas een paar mooie acties laten zien zegt eigenlijk genoeg.
Ook het feit dat Frankrijk verzuimd om de 2de en 3rde erin te prikken die laatste 10 minuten zegt veel over het matig spel van de Fransen. Dat waren 200% kansen (overtal etc.) die een beetje ploeg afmaakt en zo de wedstrijd dichtgooit.
Nee de Belgen kwamen er niet doorheen, maar de Fransen hebben echt niks laten zien. Enorm matige wedstrijd was het. Als je Frankrijk dan verdiend winnaar wilt noemen kom dan niet aanzetten met mooie counters of goed voetbal. Het was onwaardig voor zulke spelers. Maar wel effectief dus.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 13:34
Malfunctions schreef op dinsdag 10 juli 2018 @ 22:51:
[...]

Onbegrijpelijke wissels? Dembele was de slechtste man op het veld. Chadli z'n voorzetten zie je nog niet eens in de 3e klasse amateurs. Dat die eraf moesten was overduidelijk.

Over Fellaini geef ik je gelijk. Die had moeten blijven staan, terwijl ze hoge ballen gingen pompen.

Maarja, ze gingen achterin lekker breien..
Dat Dembele en Chadli eraf moesten vond ik inderdaad ook wel. Maar ik had ze gewisseld voor Carrasco en Mertens. Niet Fellaini eraf halen voor Carrasco en de laatste minuten pas Batsman brengen voor Chadli. Als ik Martinez was geweest had ik de laatste 20 minuten zo gespeeld:

Courtois
Alderweireld - Kompany - Vertonghen
Witsel
Mertens - KdB - Hazard - Carrasco
Lukaku - Fellaini

Had je eventueel de laatste minuten nog Batsman kunnen brengen voor Witsel en had Fellaini wat meer naar achteren gaan staan, waarbij die bij vrije trappen / corners nog wel mee naar voren zou kunnen..
Giroud raakte toch duidelijk eerst de bal :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel_Elessar
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 02-01-2022
Gonadan schreef op dinsdag 10 juli 2018 @ 23:16:
[...]

Courtois reageert vanuit emotie, niet vanuit verstand. Dat is begrijpelijk.
Bij de andere wedstrijden maakte hij ook scherpe analyses. Vond ondanks de emotie dat hij het nog goed verwoorde.

Someone now is screaming as the flames fly high.. PSN: DanielElessar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomski1986
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 08-09 08:55
Verdiend verloren. Gewoon veel te zwak.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Toen Nederland de finale haalde was het by far het lelijkste voetbal in jaren. Verschrikkelijk om aan te zien. De oranjebrillen verdoezelen die beelden, maar het was niet best.

Het mooie voetbal bracht ons uiteindelijk niks. Als ik Frankrijk was, zou ik het lekker ook zo doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
  • Laatst online: 11:00
Ik lees bij Courtois vooral het (logische) relaas van een teleurgestelde verliezer. De eerste helft begon België beter maar daarna was Frankrijk toch gedurende een periode van 15-20min. ook de bovenliggende partij. Dat de Belgen na de achterstand gaan drukken en Frankrijk dan inzakt of misschien wel gewoon terug gedrongen wordt lijkt me logisch. De scheidsrechter miste één overtreding buiten de zestien in de slotfase waar een gevaarlijke vrije trap uit had kunnen rollen maar verder heeft deze nul komma nul invloed gehad op het wedstrijdverloop.

Belangrijkste gister: Umtiti en Varane hadden Lukaku in de binnenzak.
PWM schreef op woensdag 11 juli 2018 @ 08:13:
Toen Nederland de finale haalde was het by far het lelijkste voetbal in jaren. Verschrikkelijk om aan te zien. De oranjebrillen verdoezelen die beelden, maar het was niet best.
Lelijk of mooi voetbal heeft natuurlijk ook met de tegenstander te maken. We speelden ook tegen ploegen als Slowakije toen, die komen niet om er een leuke pot van te maken.

[ Voor 27% gewijzigd door D-e-n op 11-07-2018 08:20 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• St@m
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 07:26

St@m

@ Your Service

Het mooie voetbal bracht ons uiteindelijk niks. Als ik Frankrijk was, zou ik het lekker ook zo doen.
Als neutrale supporter is dat misschien interessant, als Oranjesupporter heb ik er geen minuut wakker om gelegen, toen niet en nu niet.Lekker boeiend. Een wedstrijd van Oranje op het WK kijk ik niet om het goede voetbal (sowieso moet je dan geen wedstrijden van Oranje kijken).
Dus inderdaad, Frankrijk heeft begrepen waar het om gaat, de knikkers. België heeft vrij weinig gecreëerd en was onmachtig, hebben ze gewoon uitstekend gedaan. Die Fransen vieren er echt niet minder een feestje om hoor.
Niet @PWM maar naar de mensen die het stom :( vinden dat Frankrijk heeft gewonnen :P

[ Voor 4% gewijzigd door St@m op 11-07-2018 08:21 ]

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mavaros
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 14:28
Hackus schreef op dinsdag 10 juli 2018 @ 23:55:
Ik vond het een slechte wedstrijd. Fra amper gewonnen,en België was hier met geluk beland. Ik krijg steeds meer een hekel aan het ophemelen van de media mbt Mbape. Hij is nog echt onvolwassen en neemt verkeerd gedrag snel over. Ja, omdat de rest maar matig is steekt hij erboven uit. hoop dat Kroatië wint morgen en anders support ik Engeland
Je bent niet de enige die zich kapot ergeren aan het op een voetstuk plaatsen van Mbape.

In sommige talkshows wordt hij best kritisch geanalyseerd. Dan heb ik het niet over de NPO, want daar bepaald een hond de volgende verplichte favoriet.

Het ging dus over het gedrag van Mbape in het veld. Tegen Uruguay vond hij het nodig om een tegenstander te vernederen. Het gevolg was, dat hij gewisseld werd, anders had zijn knieschijf nu aan gort gelegen. Die Uruguayanen werden helemaal gek, en ergens volledig terecht. Gisteren flikte hij het weer. Nu was een Belg de Sjaak. Gevolg, er kwam een wraakactie van een Belg en die kreeg geel. Had hij nog geluk, dat de Belgen nette en beschaafde mensen zijn op het veld. Behalve Witsel, want dat is een ordinaire slager.

Het is een prima speler. Supersnel, krachtig en een uitstekende techniek, maar er ontstaat kortsluiting in zijn hoofd. Dat ga je er denk ik niet uitkrijgen.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• St@m
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 07:26

St@m

@ Your Service

mavaros schreef op woensdag 11 juli 2018 @ 08:21:
[...]

Je bent niet de enige die zich kapot ergeren aan het op een voetstuk plaatsen van Mbape.

In sommige talkshows wordt hij best kritisch geanalyseerd. Dan heb ik het niet over de NPO, want daar bepaald een hond de volgende verplichte favoriet.

Het ging dus over het gedrag van Mbape in het veld. Tegen Uruguay vond hij het nodig om een tegenstander te vernederen. Het gevolg was, dat hij gewisseld werd, anders had zijn knieschijf nu aan gort gelegen. Die Uruguayanen werden helemaal gek, en ergens volledig terecht. Gisteren flikte hij het weer. Nu was een Belg de Sjaak. Gevolg, er kwam een wraakactie van een Belg en die kreeg geel. Had hij nog geluk, dat de Belgen nette en beschaafde mensen zijn op het veld. Behalve Witsel, want dat is een ordinaire slager.

Het is een prima speler. Supersnel, krachtig en een uitstekende techniek, maar er ontstaat kortsluiting in zijn hoofd. Dat ga je er denk ik niet uitkrijgen.
Hij is 19, hou op joh. Ik weet niet wat jij deed toen je 19 was, de wereld je op een voetstuk plaatste en 180 miljoen waard was. Ik moest er even aan wennen in ieder geval.

Maar ja, we kunnen er beter vanuit gaan dat hij kortsluiting in zijn hoofd heeft en dat dat niet meer goedkomt. Of we hebben het over totaal verschillende spelers, dat kan ook nog. Weet eigenlijk niet wie Mbape is.

[ Voor 7% gewijzigd door St@m op 11-07-2018 08:25 ]

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D-e-n
@mavaros
Gisteren heeft Mbappe weinig verkeerd gedaan. Integendeel:hij was de smaakmaker van de tweede helft. Ja, hij liep wat te treuzelen met de bal bij een vrije trap maar dat is toch logisch? Als een ervaren verdediger dat doet is dat "professioneel". En dan krijgt hij een duw van een Belg die haast heeft. Ook logisch. Gedoe om niks. Iedereen loopt maar wat te zoeken nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nk
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14:34

m0nk

16-09-2003 15.15

Kortsluiting in zijn hoofd.. overdrijven is ook een vak..
Een kopstoot geven op een WK, dat is kortsluiting.. Iemand bijten in de 16.. dat is kortsluiting..
Dat gezeik om Mbappe omdat ie een hakje maakt als dat misschien niet nodig is.. En tijd rekt na de 90e minuut.. Alsof 99% van de spelers dat niet zou doen als ze voor stonden en een WK finale konden halen :+

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Robertdj
  • Registratie: Januari 2014
  • Niet online
Hoop dat Neymar meegekeken heeft. Zie je dat been? Daar kan je dus ook overheen springen, dan kan je gewoon doorspelen. ;)

Vond de sportiviteit overigens een verademing, tot de 1e goal viel.

[ Voor 22% gewijzigd door Robertdj op 11-07-2018 08:31 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Ankona
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 22-11-2023
Waarom was Belgie in de ogen van zovelen zo veel beter? Net als tegen Brazilie hebben ze gisteren amper een kans gecreeerd. Enige verschil is dat tegen Brazilie de bal wel twee keer tegen het net ging.

Het ziet er leuk en dynamisch uit. Maar het mist de echte aanvalskracht om tegen een goede tegenstander gevaarlijk te zijn. Daarnaast is de defensie niet altijd betrouwbaar.

Frankrijk daarintegen speelt veel efficienter. Die hebben met Griezman, Pogba en Mbappe enorm veel kwaliteit en snelheid in de aanval. Het team erachter kan zich aanpassen aan de tegenstander. Sommigen noemen het antivoetbal, maar in mijn ogen is dat vooral verliezers retoriek.
Bij voetbal is het de bedoeling dat je meer doelpunten maakt dan je tegenstander. De tegenstander laten komen en dan de ruimte die ontstaat benutten door er met snelle aanvallers doorheen te counteren is gewoon goed voetbal. PSV is er ook kampioen mee geworden. Wie dat spel niet beheerst komt tekort, (De Italianen waren daar 30 jaar geleden al meesters en wonnen toen alle prijzen)

alles kan off-topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
Ankona schreef op woensdag 11 juli 2018 @ 08:30:
Waarom was Belgie in de ogen van zovelen zo veel beter? Net als tegen Brazilie hebben ze gisteren amper een kans gecreeerd. Enige verschil is dat tegen Brazilie de bal wel twee keer tegen het net ging.

Het ziet er leuk en dynamisch uit. Maar het mist de echte aanvalskracht om tegen een goede tegenstander gevaarlijk te zijn. Daarnaast is de defensie niet altijd betrouwbaar.

Frankrijk daarintegen speelt veel efficienter. Die hebben met Griezman, Pogba en Mbappe enorm veel kwaliteit en snelheid in de aanval. Het team erachter kan zich aanpassen aan de tegenstander. Sommigen noemen het antivoetbal, maar in mijn ogen is dat vooral verliezers retoriek.
Bij voetbal is het de bedoeling dat je meer doelpunten maakt dan je tegenstander. De tegenstander laten komen en dan de ruimte die ontstaat benutten door er met snelle aanvallers doorheen te counteren is gewoon goed voetbal. PSV is er ook kampioen mee geworden. Wie dat spel niet beheerst komt tekort, (De Italianen waren daar 30 jaar geleden al meesters en wonnen toen alle prijzen)
Exactly:

België in de laatste twee duels samen (Brazilië & Frankrijk):
0,9 xG voor
4,8 xG tegen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Joster schreef op woensdag 11 juli 2018 @ 08:07:
[...]

Giroud raakte toch duidelijk eerst de bal :?
Kijk jij hetzelfde filmpje uit alle hoeken? Giroud raakt enkel been, Hazard tikt daar de bal opzij.

Volgens mij vind niemand België hier bijster goed, maar juist de Fransen waren helemaal niet beter.
Ik snap je relaas ook niet. Je hebt het over kwaliteit en snelheid in de aanval, maar die mannen hebben niks laten zien en niet gescoord. Het was een focking corner waarmee ze scoren. Dus dat hele tactische Frankrijk verhaal zou kloppen als ze 2 counters erin geprikt hadden en de laatste 10 minuten toen zeeën van ruimte kwamen de boel afmaakten. Dat verzuimden ze.
In mijn ogen is dit onterechte winnaars retoriek. De Fransen komen hier goed weg, maar als een tegenstander er 2 in prikt de eerste helft hebben ze niks aan hun tactiek. Ik denk dat je onderschat hoeveel België daadwerkelijk gecreëerd heeft tegen een tegenstander die de boel volledig op sloot gooide.
Gewoon een drama wedstrijd met het geluk aan de zijde van Frankrijk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tripwire999
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 18-09 16:23
Ugh jammer dat je met zo'n team zulk voetbal moet spelen om te winnen 🤮. Ik hoop wel dat de VAR bij volgende toernooien ook ingezet mag worden voor schwalbes en onsportief gedrag. Gelijk geel geven dat soort aanstellerij misschien dat het dat eindelijk ns ophoud. VAR was bij deze wedstrijd ook lekker aanwezig 😑 scheids was matig die gaat in ieder geval geen finale fluiten.

[ Voor 18% gewijzigd door Tripwire999 op 11-07-2018 08:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
Verwijderd schreef op woensdag 11 juli 2018 @ 08:48:
[...]

Kijk jij hetzelfde filmpje uit alle hoeken? Giroud raakt enkel been, Hazard tikt daar de bal opzij.

[...]
Nadat Hazard de bal aan tikt raakt Giroud duidelijk eerst de bal (niet vol, meer een schamp waardoor de bal iets van richting veranderd) en daarna psa het been van Hazard.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Joster schreef op woensdag 11 juli 2018 @ 08:57:
[...]

Nadat Hazard de bal aan tikt raakt Giroud duidelijk eerst de bal (niet vol, meer een schamp waardoor de bal iets van richting veranderd) en daarna psa het been van Hazard.
Het is een gestrekt been tegen het been van Hazard. Dat mag nie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tk55
  • Niet online
Joster schreef op woensdag 11 juli 2018 @ 08:38:
[...]
Exactly:

0,9 xG voor
4,8 xG tegen
Dat is een flink verschil zeg. Waar haal je de expected goals vandaan?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ekfad
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 13:37
Waarom was Belgie in de ogen van zovelen zo veel beter? ....
Ik vind niet dat België beter was gisteren. Maar vond ze zeker ook niet slechter.
Tot de 1-0 had België de beste kansen, dat Frankrijk nadien meer kansen "crëeert" is gewoon een logisch gevolg van het verdere verloop van de wedstrijd.

Het is wel zo dat België een voetbal speelt dat aangenamer is om volgen.

Met uitzondering van Frankrijk-Argentinië (en daar moesten de Fransen) hebben de Fransen alle matchen gespeeld zoals gisteren. Erg volwassen maar weinig atractief.

Wat het antivoetbal betreft, het tijd rekken en alle andere kleine irritaties zorgen er voor dat er, samen met het verdedigend voetbal (Fransen stonden op de meeste momenten met 10 man op 25! meter van hun doel), natuurlijk sneller gegooid wordt met die term.

De meeste wereldkampioenen hebben het op deze manier gedaan. Het was dus erg volwassen wat de Fransen deden. Dat is iets wat ik bij België wel mis. Soms willen ze iets te 'mooi' en te sportief spelen.

Als er zoveel man terugvalt dan moet je die bal de laatste 15min gewoon vol durven pompen in de 16 van de tegenstander. Dan vallen er sowieso wel 1 of 2 goed. België bleef op zoek gaan naar openingen die er niet waren.

Nu wat ik wel weet is dat, als de Fransen zo blijven spelen, de kleine finale stukken leuker wordt dan de finale zelf.
Joster schreef op woensdag 11 juli 2018 @ 08:57:
[...]

Moet je toch eens het filmpje tonen dat jij hebt gezien. Giroud raakt in de verste verte geen bal.
Tripwire999 schreef op woensdag 11 juli 2018 @ 08:52:
Ugh jammer dat je met zo'n team zulk voetbal moet spelen om te winnen 🤮. Ik hoop wel dat de VAR bij volgende toernooien ook ingezet mag worden voor schwalbes en onsportief gedrag. Gelijk geel geven dat soort aanstellerij misschien dat het dat eindelijk ns ophoud. VAR was bij deze wedstrijd ook lekker aanwezig 😑 scheids was matig die gaat in ieder geval geen finale fluiten.
Ik ben eigenlijk voorstander van hetsysteem dat wordt toegepast bij Hockey.
Dan kan je op zo'n fase tenminste vragen om de tussenkomst van de VAR. Dan lijkt mij een VAR veel nuttiger en krijg je tenminste ook de uitleg waarom een fout al dan niet gegeven wordt.

[ Voor 28% gewijzigd door Ekfad op 11-07-2018 09:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankona
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 22-11-2023
De troostfinale om derde of vierde plek is eigenlijk nooit interessant. Simpelweg omdat het voor beide teams weinig meer uitmaakt en voor het grote publiek al helemaal niet.
Vier jaar geleden was natuurlijk een uitzondering. Toen moest Brazilie in eigenland wel wat rechtzetten na die enorme vernedering door de Duitsers.

alles kan off-topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripwire999
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 18-09 16:23
Ekfad schreef op woensdag 11 juli 2018 @ 09:10:
[...]

Ik vind niet dat België beter was gisteren. Maar vond ze zeker ook niet slechter.
Tot de 1-0 had België de beste kansen, dat Frankrijk nadien meer kansen "crëeert" is gewoon een logisch gevolg van het verdere verloop van de wedstrijd.

Het is wel zo dat België een voetbal speelt dat aangenamer is om volgen.

Met uitzondering van Frankrijk-Argentinië (en daar moesten de Fransen) hebben de Fransen alle matchen gespeeld zoals gisteren. Erg volwassen maar weinig atractief.

Wat het antivoetbal betreft, het tijd rekken en alle andere kleine irritaties zorgen er voor dat er, samen met het verdedigend voetbal (Fransen stonden op de meeste momenten met 10 man op 25! meter van hun doel), natuurlijk sneller gegooid wordt met die term.

De meeste wereldkampioenen hebben het op deze manier gedaan. Het was dus erg volwassen wat de Fransen deden. Dat is iets wat ik bij België wel mis. Soms willen ze iets te 'mooi' en te sportief spelen.

Als er zoveel man terugvalt dan moet je die bal de laatste 15min gewoon vol durven pompen in de 16 van de tegenstander. Dan vallen er sowieso wel 1 of 2 goed. België bleef op zoek gaan naar openingen die er niet waren.

Nu wat ik wel weet is dat, als de Fransen zo blijven spelen, de kleine finale stukken leuker wordt dan de finale zelf.

[...]

Moet je toch eens het filmpje tonen dat jij hebt gezien. Giroud raakt in de verste verte geen bal.

[...]

Ik ben eigenlijk voorstander van hetsysteem dat wordt toegepast bij Hockey.
Dan kan je op zo'n fase tenminste vragen om de tussenkomst van de VAR. Dan lijkt mij een VAR veel nuttiger en krijg je tenminste ook de uitleg waarom een fout al dan niet gegeven wordt.
Eens over het hockey systeem! Laat ze dan ook meteen net zoals in American Football door het hele stadion uitleggen wat het probleem was en waarom er gefloten is (in een VAR situatie) dan is het tenminste duidelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
Verwijderd schreef op woensdag 11 juli 2018 @ 09:01:
[...]

Het is een gestrekt been tegen het been van Hazard. Dat mag nie.
Hier tikt Hazard de bal weg:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/PryLLPs8QDsYx08iqaR7MfFs/full.png

Hier raakt Giroud de bal, het is wel een soort schamp:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/z7OC9CT2hGonSMJ5k0Bktuus/full.png

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/kfh0aVzEeLvT6Vn6ytIKSfA4/full.png

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/c12CmZNJPlnayJH19qtI7ICW/full.png

En pas hier raakt Giroud Hazard:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/9CWrWSLhHgZfPQOEGkZQQ2xQ/full.png

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Anton.net
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 22-09 20:24
Veel jongens bij Belgie zaten gisteren ook niet goed in de match
-Dembele was echt niet goed. Zwakste prestatie van Belgie dit toernooi
-De Bruyne had balverliezer en leek vaak erg verward.
-Lukaku heeft die hele match niets gepresteerd
-Alderweireld speelde gisteren ook zijn slechtste match
-Chaldi speelde zijn slechtste match

Daarnaast waren er ook enkele strategische fouten imo
-Fellaini mocht nooit gewisseld worden (ze hadden hem juist nodig in die situatie)
-Batschuayi moest veel vroeger inkomen
- Te veel hopen op mooi voetbal en dribbels waar je toch niets mee bereikt. Pas in de laatste 20min begonnen ze lange ballen in de 16 te forceren. maar toen stond Fellaini al niet meer op het veld, de man die dan kan koppen.

Hazard speelde gisteren wel prachtig!
Meunier werd ook wel gemist. Die jongen brengt toch veel dynamiek en durf in de ploeg

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Witte
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 29-07 11:23
Witte schreef op dinsdag 10 juli 2018 @ 14:54:
Belgie zwijnde tegen Japan met die rare goal van Vertonghen en de naiviteit van de Japanners, en Belgie zwijnde tegen Brazilie met de own goal. Verder doet iedereen alsof de Belgen de Brazilianen van de mat hebben gespeeld, maar dat is gewoon niet waar. Ze zijn 60 minuten onder druk gezet en hebben - mede dankzij Courtois en slecht inschieten - slechts een goal geincasseerd.
Frankrijk heeft nog nauweljjks onder enige druk gestaan en hebben alles redelijk riant gewonnen.
En wederom heeft Frankrijk wederom redelijk easy een rondje overleefd. Ik had eerlijk gezegd verwacht dat België iets beter voor de dag zou komen, maar de Fransen hebben Lukaku, Fellaini onschadelijk gemaakt door De Bruyne en Hazard volledig uit de wedstrijd te spelen. Tja, en dan kopt nota bene een van hun verdedigers ook nog eens de bal binnen.
Who needs offense when you have such a defense?
De Belgen hadden geen schijn van kans, ze zijn tactisch volledig afgetroefd (dat mag Martinez wel aangerekend worden), ook al hebben ze op papier een beter elftal (maar voetbal wordt op gras gespeeld)

Japan: krijgt in de 95ste minuut een corner. Ze nemen de corner hoog. Courtois vangt... counter ... goal.
Frankrijk: krijgt in de 95ste minuut een corner. Die nemen ze kort. Gaan bij de cornervlag wat prutsen en pakken een minuut tijd.

Dit is het verschil in kwaliteit.

[ Voor 11% gewijzigd door Witte op 11-07-2018 09:26 ]

Houdoe

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• ph4ge
  • Laatst online: 13:57
Joster schreef op woensdag 11 juli 2018 @ 08:38:
Exactly:

0,9 xG voor
4,8 xG tegen
In mijn beleving waren in alle playoff wedstrijden van Belgie de tegenstanders beter en hadden ze meer kansen. Japan miste de kwaliteit (gogme) om dat over de streep te trekken, Brazilie had heel veel pech en Frankrijk won verdiend. In die laatste wedstrijd had Belgie duidelijk meer balbezit en ook meer dreiging, maar uiteindelijk heeft Lloris zich volgens mij maar 1x in hoeven te spannen. Dik verdiend dus.

Dat Frankrijk niet sprankelde zegt mij niks. Het is geen jury sport en het is juist klasse om als het niet loopt toch wedstrijden te winnen. Doet me erg denken aan Nederland in 2010, toen hadden we ook goede spelers die in de aanloop naar het WK geweldige dingen lieten zien, maar op het WK lukte het niet maar werden de wedstrijden op een andere manier (en ook terecht) gewonnen. Helaas troffen wij toen een team wat nog net iets beter was.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Joster schreef op woensdag 11 juli 2018 @ 09:18:
[...]

Hier tikt Hazard de bal weg:

[afbeelding]

Hier raakt Giroud de bal, het is wel een soort schamp:

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

En pas hier raakt Giroud Hazard:

[afbeelding]
Juist, bedankt voor de moeite. Gestrekt been --> mag niet. Schampt de bal wel of niet, niet heel relevant meer na het gestrekt been. Los van het feit dat hij Hazard vol opvangt en het schampen van de bal dan nog genegeerd kan worden wegens de charge op de man. Eerst de bal raken is geen vrijbrief om vervolgens de speler om te kegelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
Achteraf kan je natuurlijk makkelijk praten, maar stel dat Nainggolan gisteren op de bank zat. Ik had hem na 60 min op het veld gezet hoor. Hem kon je gisteren echt wel gebruiken tegen dat Franse middenveld

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Witte
Zullen we de charge van Hazard op Matuidi dan ook even volledig analyseren? Hazard raakte géén bal, was te laat, maar botste vol op Matuidi die nu even met een hersenschudding de finale mag bekijken.
Maar we moeten vooral de niet-overtreding van Giroud bekijken. (i.m.h.o. een faire interceptie).

[ Voor 6% gewijzigd door Witte op 11-07-2018 09:38 ]

Houdoe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Witte schreef op woensdag 11 juli 2018 @ 09:23:
Dit is het verschil in kwaliteit.
Edit: beter lezen /me

[ Voor 36% gewijzigd door Han op 11-07-2018 09:41 ]

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Witte
Natuurlijk, maar daarom staat Japan er niet, omdat ze domme voetballers zijn.

Houdoe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Witte schreef op woensdag 11 juli 2018 @ 09:38:
Zullen we de charge van Hazard op Matuidi dan ook even volledig analyseren? Hazard raakte géén bal, was te laat, maar botste vol op Matuidi die nu even met een hersenschudding de finale mag bekijken.
Maar we moeten vooral de niet-overtreding van Giroud bekijken. (i.m.h.o. een faire interceptie).
Dat was evengoed een overtreding. Is daar discussie over? Sterker nog, Hazard is daar opgefokt door matig optreden van de scheids.
Desalniettemin een vergelijking van niks, want dat zou geen vrije trap op rand 16 opleveren rond de 80ste minuut bij een 1-0 achterstand.
Dat je nog steeds wilt benadrukken dat Giroud geen overtreding maakt is je goed recht als je geen verstand van de regels hebt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Witte
nee, dat was GEEN overtreding. De scheids legde uiteindelijk het spel stil omdat er een speler halfdood lag te gaan.

Wat ik bedoel is: het zeiken op een overtredingkje ja of nee doet niks af aan de uitslag. De scheids maakte aan beide kanten dezelfde foutjes, en je kan niet zeggen dat de Belgen benadeeld. zijn.

Ik heb genoten van het vloeiende spel van de Franse middenvelders, en van het tactische vernuft van de complete ploeg. Mbappé is een waanzinnige speler. Dan te bedenken dat die gozer pas 19 is!
Face it: dit is voetbal in 2018. En dan kan je leuk vinden of niet, en als je het niet leuk vind, dan moet je een andere sport opzoeken.

[ Voor 80% gewijzigd door Witte op 11-07-2018 09:57 ]

Houdoe

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• s0kkie
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 12:33

s0kkie

Cowabunga

Witte schreef op woensdag 11 juli 2018 @ 09:38:
Precies dit. Altijd worden de fouten van de winnaar alleen gezien door mensen die gewoon niet tegen hun verlies kunnen. Net zoals dat Mbappe nu wordt neergezet als een Neymar, terwijl hij op een klein kinderachtig moment helemaal niks deed (snel liggen bedoel ik dan).
Sommige Belgische vrienden hier moeten gewoon accepteren dat FR de betere ploeg was en Belgie na een geweldig toernooi gisteren als een natte krant voetbalde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchOwnage
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 13:55
Erg matige wedstrijd gisteren. Frankrijk laf maar gewoon efficiënt, geen leuke ploeg. Bij België leek het wel of niemand zijn niveau haalde, met uitzondering van Hazard en Courtois en dieptepunt De Bryune. Lukaku kon ook niet bereikt worden dus niet gezien. Jammer allemaal.

Ik hoop nu op Engeland, niet dat die nou zo geweldig spelen maar ze proberen er over het algemeen nog wel wat van te maken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

speelschema 11 juli: 2e halve finale
20:00u Kroatië - Engeland

Ik hoop op 2x winst voor Kroatië. maar als Engeland vanavond wint, dan liever dat hun 2x winnen ipv Frankrijk.

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

s0kkie schreef op woensdag 11 juli 2018 @ 09:44:
[...]

Precies dit. Altijd worden de fouten van de winnaar alleen gezien door mensen die gewoon niet tegen hun verlies kunnen. Net zoals dat Mbappe nu wordt neergezet als een Neymar, terwijl hij op een klein kinderachtig moment helemaal niks deed (snel liggen bedoel ik dan).
Sommige Belgische vrienden hier moeten gewoon accepteren dat FR de betere ploeg was en Belgie na een geweldig toernooi gisteren als een natte krant voetbalde.
Geen idee op wie je doelt, maar dit zijn nogal simpele dooddoeners. Je kunt het ook neutraal bekijken.
FR was niet beter, maar effectiever. België was ook matig. Slechte wedstrijd dus.
Wat Mbappe gisteren op het laatst deed was gewoon matennaaierij, enorm lullig op dit niveau in een halve finale. En dat een aantal keer. En realiteit in het voetbal. Mag je dat dan niet benoemen?
Hazard had daar ook prima geel kunnen krijgen voor die charge op Matuidi, maar wordt dat ook glashard ontkend?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wanneer blijkt dat een speler niet in de wedstrijd zit heeft het niet veel zin hem toch door te laten spelen. Om die reden begreep ik niet zo goed waarom Martinez Lukaku liet staan in plaats van hem te vervangen door een kleine beweeglijke speler waar fysiek sterke verdedigers het merendeels verdraaid lastig tegen hebben.

Komt bij dat België blijkbaar echt wel bang was voor de snelheid van de Franse counters. Hoe vaak zijn de sterk koppende verdedigers van België immers mee naar voren geweest?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Vonden jullie België tegen Brazilië zoveel anders spelen dan nu Frankrijk tegen België?

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Vond ik wel. België was echt bang om achter te komen. Frankrijk kreeg van menigeen het verwijt betonvoetbal te spelen maar dat deden de Belgen bepaald niet minder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mavaros
  • Laatst online: 14:28
Ankona schreef op woensdag 11 juli 2018 @ 09:15:
De troostfinale om derde of vierde plek is eigenlijk nooit interessant. Simpelweg omdat het voor beide teams weinig meer uitmaakt en voor het grote publiek al helemaal niet.
Vier jaar geleden was natuurlijk een uitzondering. Toen moest Brazilie in eigenland wel wat rechtzetten na die enorme vernedering door de Duitsers.
En zelfs dat mislukte bij de Brazilianen. Toen strooide een stervend Nederlands elftal nog even snel zout in de wonden.

Ik denk dat een derde plek voor de Belgen een heel mooi resultaat zou zijn. Kijk, ze hebben wel, zij het per ongeluk, de moeilijke weg bewandeld. Brazilië winnen is gewoon prima en uiteindelijk van Frankrijk verliezen is geen schande.

Straks duurt het weer bijna dertig jaar voor er weer zo'n kans voorbij komt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Joster
Verwijderd schreef op woensdag 11 juli 2018 @ 09:42:
[...]

Dat was evengoed een overtreding. Is daar discussie over? Sterker nog, Hazard is daar opgefokt door matig optreden van de scheids.
Desalniettemin een vergelijking van niks, want dat zou geen vrije trap op rand 16 opleveren rond de 80ste minuut bij een 1-0 achterstand.
Dat je nog steeds wilt benadrukken dat Giroud geen overtreding maakt is je goed recht als je geen verstand van de regels hebt.
Spreek voor jezelf, gestrekt been wel of niet toegestaan staat nergens in de spelregels. Het gaat tegenwoordig om onvoorzichtig (careless), onbesuisd (reckless) of buitensporige inzet (excessive force).

In het geval van Giroud vond ik het geen van allen, want er was niks onvoorzichtig aan zijn inzet omdat zijn been voor Hazard langs ging om de bal te spelen. Hazard werd pas geraakt toen de bal gespeeld was en het been van Giroud weer gebogen was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe kun je spreken van verwantwoord de bal raken als je die amper schampt en geeneens van richting veranderd? En wel de speler volledig onderuit schoffelt --> op z'n minst onvoorzichtig, maar eigenlijk ook buitensporige inzet gezien je de bal niet eens van richting doet veranderen.
Het doel moet zijn de bal te spelen of af te pakken. Hier wordt enkel de speler gehinderd en voorgaande doelen worden niet gehaald. Als hij nou duidelijk de bal wegtikt was ik het met je eens, maar hij is gewoon te laat en onbesuisd.....En een gestrekt been is nagenoeg altijd onbesuisd en onnodig.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 11-07-2018 10:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tosemime
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 13:20
Ik vind dat altijd een vreemde discussie. Zo lang je de bal maar raakt, al is het de bal schampen met je kleine teen, mag je een andere speler lomp onderuit halen? Of je de bal raakt of niet zou imo niet uit moeten maken, een overtreding is een overtreding. Ik vond het geval Giroud/Hazard dan ook wel een overtreding. Hazard is op snelheid en giroud zet zijn been er vol tussen zodat hazard er tegen aan loopt. Tuurlijk probeert Giroud de bal te spelen maar hij schoffelt daarmee wel Hazard onderuit.

https://www.flickr.com/photos/tosemime/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Martinusz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 22-09 21:34
Waarom gaat het uberhaupt over een gestrekt been :? zijn voet staat op de grond, hij maakt geen tackle met gestrekt been ofzo.

Dit noem ik een gestreekt been inkomen:
Afbeeldingslocatie: https://ssl.c.photoshelter.com/img-get/I0000QbVYMdr7ZFg/s/750/750/BVD91260.jpg

Op moment dat Hazard er tegenaan komt, staat zijn voet gewoon op de grond en is zijn been niet gestrekt:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/9CWrWSLhHgZfPQOEGkZQQ2xQ/full.png

Of er wel of niet gefloten voor had moeten worden lastig, ik denk dat ie 9 van de 10 keer wel gegeven wordt, wellicht vond de scheidsrechter de lichte aanraking van de bal wel voldoende of vond hij Hazard aanstellen, we zullen het niet weten :)

Float like a butterfly, sting like a bee.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Tja en wat als de vrije trap wel was gegeven? In de muur of het stadion uit, alsnog verloren. De discussie is zo hardnekkig dat het bijna lijkt alsof een zuiver doelpunt onthouden is. 8)7

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Anton.net schreef op woensdag 11 juli 2018 @ 09:22:

Hazard speelde gisteren wel prachtig!
Tja, je kan wel 90 minuten lang 'prachtig' spelen. Zonder enig rendement heb ik liever dat ze wat minder prachtig spelen en dan met rendement.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Malfunctions schreef op dinsdag 10 juli 2018 @ 22:51:
[...]

Onbegrijpelijke wissels? Dembele was de slechtste man op het veld. Chadli z'n voorzetten zie je nog niet eens in de 3e klasse amateurs. Dat die eraf moesten was overduidelijk.

Over Fellaini geef ik je gelijk. Die had moeten blijven staan, terwijl ze hoge ballen gingen pompen.

Maarja, ze gingen achterin lekker breien..
Fellaini moest blijven staan, Witsel voegde totaal niks toe en stond vaak dieper dan De Bruyne, Batsu kwam veel te laat, Mertens heeft niks gebracht. Moet ik nog even door gaan?
Dat breien achterin kwam doordat iedereen voor stil stond. Witsel is niet de man van de actie, noch die van de briljante steekbal. Dembele speelde niet goed maar kan beiden wel en kan desgevraagd ook veel beter in zn positie blijven zodat de Bruyne verder naar voren kon.
Chadli had nooit mogen beginnen, hoe vaak heeft hij al op rechts gespeeld? Volgens mij was dit zn 1e wedstrijd ooit aan de rechterkant. Gewoon geen schijtbak zijn en minimaal het laatste kwartier met 2 centraal spelen en Alderweireld op rechts.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ph4ge
Gonadan schreef op woensdag 11 juli 2018 @ 11:37:
Tja en wat als de vrije trap wel was gegeven? In de muur of het stadion uit, alsnog verloren. De discussie is zo hardnekkig dat het bijna lijkt alsof een zuiver doelpunt onthouden is. 8)7
Vind ik ook. De scheidsrechter liet het spel lekker lopen en zag wel meer door de vingers. Dat hij hier niet voor floot is te billijken, uiteindelijk werd de bal geraakt en was het niet super wild, en dan nog is het maar een vrije trap, dat gebeurd wel vaker en aan beide kanten. Ik vond dat Brazilië meer te klagen had over de scheidsrechter. ;)

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 22-09 09:55

Martinspire

Awesomeness

Ik denk dat Frankrijk met de huidige instelling het nog lastig gaat krijgen. Het voor komen was echt mazzel en daarna deden ze al alsof de buit binnen was terwijl het verschil maar 1 goal was. De aanval vond ik van Frankrijk vooral zwak. Ja ze kregen de bal wel bij de spitsen, maar wat hebben die eigenlijk laten zien gister? Paar makkelijke schoten op doel en vooral veel naast of balverlies.

Zeg maar, wat was iets van Griezman waar een Kroatië of Engeland bang van gaat worden? En bij Giroud? Mbappe?

Griezman staat op 3 goals waarvan 2 penalties. Giroud heeft niet eens een goal gescoord en volgens mij heeft ie na gister ook nog steeds geen schot op goal (ok hij wordt wel eens geblocked of schot van richting veranderd, maar toch)

Mbappé heeft 3 goals waarvan 2 tegen Argentinië toen deze eigenlijk al klaar was en niks meer ging inbrengen.

Dus hoezo heeft Frankrijk een aanval waar je bang van moet zijn? Ja ze kunnen het prima dichtzetten en hebben verdedigend ook een prima wedstrijd gespeeld, maar qua aanval zijn ze echt nog niet denderend bezig geweest.

Als Engeland of Kroatië een goal scoort en de bus parkeert, denken jullie echt dat Frankrijk daar dan veel tegenin kan brengen?

Overigens is dat natuurlijk nog maar de vraag, maar het is niet alsof Frankrijk met dit team een uitgesproken staat van dienst heeft. Ik vind het jammer dat de Belgen eruit zijn, want dat had de finale nog wat spectaculairs gegeven. Maar goed, eerst Kroatië - Engeland doorkomen en kijken hoe de tegenstand gaat zijn.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
@toolkist
Wie had er dan op rechts gemoeten in de beginopstelling? Welke wingback heeft België nog achter de hand? Je kan er Aldweireld neerzetten en Vermaelen erbij centraal maar dan heb je vier pure verdedigers en dan is je aanvallende concept weer om zeep.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomski1986
toolkist schreef op woensdag 11 juli 2018 @ 12:14:
[...]

Fellaini moest blijven staan, Witsel voegde totaal niks toe en stond vaak dieper dan De Bruyne, Batsu kwam veel te laat, Mertens heeft niks gebracht. Moet ik nog even door gaan?
Dat breien achterin kwam doordat iedereen voor stil stond. Witsel is niet de man van de actie, noch die van de briljante steekbal. Dembele speelde niet goed maar kan beiden wel en kan desgevraagd ook veel beter in zn positie blijven zodat de Bruyne verder naar voren kon.
Chadli had nooit mogen beginnen, hoe vaak heeft hij al op rechts gespeeld? Volgens mij was dit zn 1e wedstrijd ooit aan de rechterkant. Gewoon geen schijtbak zijn en minimaal het laatste kwartier met 2 centraal spelen en Alderweireld op rechts.
Witsel vond ik anders wel heel sterk samen met Courtois. De rest daarentegen..
Courtois behoedde de Belgen voor een vernedering tegen Brazilië en zorgde er ook voor dat vandaag enigszins spannend bleef.
Dembélé enorm onder zijn niveau.
De Bruyne strooide met wereldpasses naar de tegenstander en liet zich veel te vaak aftroeven.
Chadli trapte de ene verkeerde voorzet en hoekschop na de andere.
Fellaini was heel zwak in de lucht terwijl dit net het omgekeerde moet zijn, laat zich veel te makkelijk aftroeven door Umtiti.
Hazard zorgde voor het enige beetje gevaar met zijn dribbels waar Pavard niet mee om kon.
Lukaku bijtte volledig in het zand (zoals verwacht) tegen Varane en Umtiti en bewijst voor mij nogmaals zijn 'one-trick-pony' en 'flat track bully' status in Engeland. Helemaal onzichtbaar tegen stugge ploegen.
De verdediging was wel on-point. Snap niet waarom ze zelf ook niet uitgingen van te verdedigen en te speculeren op de counter. Ze zijn er veel gevaarlijker door.

Toch wel een gefaald WK. Dit zal voor mij altijd bijblijven als het WK van de gemiste kans.
Want je mag ook toch stellen dat ze met dat beetje geluk zover zijn geraakt.
Ik zie weinig verschil tov 2 jaar geleden buiten dat het resultaat wat meezat en er meer voor gevochten werd.

[ Voor 3% gewijzigd door Tomski1986 op 11-07-2018 12:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Witte
Tomski1986 schreef op woensdag 11 juli 2018 @ 12:42:
Snap niet waarom ze zelf ook niet uitgingen van te verdedigen en te speculeren op de counter. Ze zijn er veel gevaarlijker door.
Dan was de bal 120min op de middenstip blijven liggen en was het op penalties beslist

Houdoe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomski1986
Witte schreef op woensdag 11 juli 2018 @ 12:55:
[...]

Dan was de bal 120min op de middenstip blijven liggen en was het op penalties beslist
Dan was het ook zo.. Hadden we tenminste toch een kans om te winnen. Nu had ik dat gevoel helemaal niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
Witte schreef op woensdag 11 juli 2018 @ 12:55:
[...]

Aan de andere kant van de tabelhelft deed iedereen het...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
D-e-n schreef op woensdag 11 juli 2018 @ 12:41:
@toolkist
Wie had er dan op rechts gemoeten in de beginopstelling? Welke wingback heeft België nog achter de hand? Je kan er Aldweireld neerzetten en Vermaelen erbij centraal maar dan heb je vier pure verdedigers en dan is je aanvallende concept weer om zeep.
Alderweireld kan ook prima als back in een aanvallender rol spelen, heeft ie vroeger bij Ajax ook wel gedaan. Idem in z'n eerste jaren bij de Spurs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
toolkist schreef op woensdag 11 juli 2018 @ 14:04:
[...]

Alderweireld kan ook prima als back in een aanvallender rol spelen, heeft ie vroeger bij Ajax ook wel gedaan. Idem in z'n eerste jaren bij de Spurs.
Niet in een aanvallende rol. Onder Wilmots was dat ook al niet ideaal: twee pure verdedigers aan de zijkant. Spelen als een wingback of back in een 442 is een wereld van verschil. Oranje (lees: Blind) werd een chaos toen ze het met Veltman als back in een 352 probeerden. Je komt veel minder aan voetballen toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 14:39
Daniel_Elessar schreef op dinsdag 10 juli 2018 @ 23:08:
Heel,heel erg zonde voor België dit.
Frankrijk heeft dit heel goed gedaan achteraan en om al op het middenveld te verdedigen. Anti voetbal? Ja misschien maar ze staan in de finale. Hopelijk kan Kroatië ze overwinnen, dat zou mooi zijn.
Belgie zal, hier nog wel ns nachtje wakker van schrikken . IMO was het combinatie van de slimmere coach (deed me erg denken aan de slimme Mourinho tijdens Ajax Manchester verleden jaar), en toch ook het betere materiaal..... Dembele was niks, maar vooral De Bruyne was niet dwingend, tja dan houdt het al bijna op.
Kroatie moet ze maar ze overwinnen tja idd als iemand het kan zijn het die sluwerds misschien.
Hackus schreef op dinsdag 10 juli 2018 @ 23:55:
Ik vond het een slechte wedstrijd. Fra amper gewonnen,en België was hier met geluk beland. Ik krijg steeds meer een hekel aan het ophemelen van de media mbt Mbape. Hij is nog echt onvolwassen en neemt verkeerd gedrag snel over.
Niet leuk, maar het was wel vrij hoog niveau. Mbappe, tja wie wil je dan als DE man van het Wk noemen, een Wk eist nu eenmaal een topper die schijnt, het kan niet altijd, Cruyff of Diego zijn
Verwijderd schreef op woensdag 11 juli 2018 @ 07:03:
Snap de mensen echt niet die de Fransen hier goed vonden. [....]
Nee de Belgen kwamen er niet doorheen, maar de Fransen hebben echt niks laten zien. Enorm matige wedstrijd was het. Als je Frankrijk dan verdiend winnaar wilt noemen kom dan niet aanzetten met mooie counters of goed voetbal. Het was onwaardig voor zulke spelers. Maar wel effectief dus.....
De Fransen hebben gewoon de grootste tijd het middenveld beheerst, en hun verdediging stond als een huis. Ze hebben op een Mourinho-manier de finale gehaald, en ik vind dat ook negatief, maar ik kan niet zeggen dat Beglie op me zo een onuitwisbare indruk heeft gemaakt dit tournooi, dat ik moet janken. Even over Giroud, das weinig he...

Mwa dat was gewoon een goeie groep, en de wedstrijd tegen Uruguay mocht er zijn...Maar suggereer jij nou dat NL toen deze tendens mede heeft doen starten, de tendens van negatief voetbal?
mavaros schreef op woensdag 11 juli 2018 @ 10:06:
[...]

En zelfs dat mislukte bij de Brazilianen. Toen strooide een stervend Nederlands elftal nog even snel zout in de wonden.

Ik denk dat een derde plek voor de Belgen een heel mooi resultaat zou zijn. Kijk, ze hebben wel, zij het per ongeluk, de moeilijke weg bewandeld. Brazilië winnen is gewoon prima en uiteindelijk van Frankrijk verliezen is geen schande.

Straks duurt het weer bijna dertig jaar voor er weer zo'n kans voorbij komt.
3e plek is mooi, maar zuur mocht Engeland wel 2e, laatstaan 1e ,worden....oei reken maar dat ze dat pijn doet. tJa 30 jaar wachten, klopt, deze generatie is oud, geloof dat Bruyne 26 is, de rest al boven de 30.
Martinspire schreef op woensdag 11 juli 2018 @ 12:34:

Als Engeland of Kroatië een goal scoort en de bus parkeert, denken jullie echt dat Frankrijk daar dan veel tegenin kan brengen?
Absoluut, want ze beheersen dat minimaal net zo goed, en weten dat ze de besten zijn.

Over Kroatie...stel dat die de werelditel halen, denk dat ze daar in Servie ook wel gevoelens over hebben, net zoals wij over Belgie hadden.
Doe mij maar Frankrijk als winnaar, eigenlijk reken ik die 2e ster voor ze al. Anders Engeland, das gewoon leuk, die hebben berenhonger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

@Sjah Kylian Mbappe, wordt gewoon gehypet. Dat moet weer een Mega transfer worden, en de ster van.
Ik vind het overdreven. De keeper van België kan men beter verkiezen (ook al liggen ze er nu uit)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Reucht
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 22-09 11:42
Als Belg vind ik het uiteraard enorm spijtig dat we zijn verloren, maar we hebben mooi voetbal getoond. We hebben voetbal gespeeld zoals het hoort, en als de tegenstander het toelaat, zijn dat enorm mooie matchen om naar te kijken, spannend, vlug, veel actie. De wedstrijden die Frankrijk naar de finale hebben geloodst waren slaapverwekkend en het merendeel van de goals waar Engeland mee in de halve finale zit, zijn amper goals te noemen.

Ja, Frankrijk heeft het tactisch slimmer aangepakt, maar ik ben blij dat ik geen Fransman ben. Supporteren voor een ploeg die amper aan bal komt en heel de tijd kampeert op hun eigen helft... Belgie heeft veel geluk gehad de afgelopen matchen, ga ik zeker niet ontkennen, maar ik ben verdomd trots op onze ploeg.

Ik hoop dat Kroatie het WK wint en dat wij een 3e plaats pakken tegen Engeland!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
Hackus schreef op woensdag 11 juli 2018 @ 15:32:
@Sjah Kylian Mbappe, wordt gewoon gehypet. Dat moet weer een Mega transfer worden, en de ster van.
Ik vind het overdreven. De keeper van België kan men beter verkiezen (ook al liggen ze er nu uit)
Courtois is denk ik ook de speler met de meeste impact geweest, maar dat zegt tevens veel over het team waar hij in speelde. Hoe dan ook vind ik het nog een beetje vroeg om die conclusie te trekken, als een speler straks een hattrick maakt in de finale is hij gewoon de speler van het toernooi, imo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• algalid
Reucht schreef op woensdag 11 juli 2018 @ 15:46:
Ja, Frankrijk heeft het tactisch slimmer aangepakt, maar ik ben blij dat ik geen Fransman ben. Supporteren voor een ploeg die amper aan bal komt en heel de tijd kampeert op hun eigen helft...
De Franse commentaren loven het slimme aftroeven van de Belgische ploeg, de ijzersterke verdediging en het veelvuldig oppikken van de bal.

Ik denk dat vele Franse fans dan ook goedkeurend kijken naar de prestatie van gisteren, het is maar hoe je het voorstelt.

Mbappe zei gisteren dat hij het sluw speelde "maar ik sta wel in de finale".

Straks krijgen we wss superhero berichten van Engeland die de Franse schildpadden even gaan oplappen.

Dat New York Times artikel was goed: "Wat is dat hier? Die journalisten zijn niet kritisch als eigen land speelt? En juichen? Hallo, neutraliteit?"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomski1986
algalid schreef op woensdag 11 juli 2018 @ 16:31:
[...]

De Franse commentaren loven het slimme aftroeven van de Belgische ploeg, de ijzersterke verdediging en het veelvuldig oppikken van de bal.

Ik denk dat vele Franse fans dan ook goedkeurend kijken naar de prestatie van gisteren, het is maar hoe je het voorstelt.

Straks krijgen we wss superhero berichten van Engeland die de Franse schildpadden even gaan oplappen.

Dat New York Times artikel was goed: "Wat is dat hier? Die journalisten zijn niet kritisch als eigen land speelt? En juichen? Hallo, neutraliteit?"
Heb je een link naar dat NYT artikel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
algalid schreef op woensdag 11 juli 2018 @ 16:31:

Uiteindelijk is dat wel waar het om draait ja. Vervelend voor ons, maar over een jaar is iedereen t alweer vergeten hoe ze speelden.
Ik hoop maar dat Engeland wint vanavond (en zondag). Kroatie gun ik helemaal niks (knipoogkroaat en die hele fijne totaal niet racistische supporters - al hebben we daar op het wk nog niks van gemerkt) en Frankrijk gun ik het maar iets minder niet wegens de laffe speelstijl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Nu online
Sjah schreef op woensdag 11 juli 2018 @ 15:08:
[...]

[...]

Niet leuk, maar het was wel vrij hoog niveau. Mbappe, tja wie wil je dan als DE man van het Wk noemen, een Wk eist nu eenmaal een topper die schijnt, het kan niet altijd, Cruyff of Diego zijn
Modric.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wie? :+

Die perfecte penal schieter tegen Denemarken? Nee bedankt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Martinusz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 22-09 21:34
Wel grappig dat Frankrijk als laf wordt bestempeld, terwijl van Gaal op handen werd gedragen toen Oranje in een 5-3-2 opstelling 3de werd op het wk.

Float like a butterfly, sting like a bee.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Ramzzz

Ziet alles :|

Martinusz schreef op woensdag 11 juli 2018 @ 17:01:
Wel grappig dat Frankrijk als laf wordt bestempeld, terwijl van Gaal op handen werd gedragen toen Oranje in een 5-3-2 opstelling 3de werd op het wk.
Met alsnog super aanvallend voetbal, het stond ook snel na omschakelingen als 3-5-2 of 4-3-3.

Ik denk dat men het geduikel van met name Matuidi en Griezmann erg vervelend vindt. Ik wel.

En dan kreeg bijv. Hazard geel voor een lichte overtreding en de Fransman die hem torpedeerde niets, meerdere malen. Niet eens een vrije trap... :F

[ Voor 29% gewijzigd door Ramzzz op 11-07-2018 19:24 ]

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 11 juli 2018 @ 17:00:
[...]

Wie? :+

Die perfecte penal schieter tegen Denemarken? Nee bedankt.
Hij heeft de penalty wel er in geklapt toen het moest. En dat is het enige wat telt. Kroatië zit immers in de halve finale terwijl Denemarken naar huis moet.

Daarnaast zijn de penaltyreeksen dit WK meer voor de keepers dan voor de mannen die het schot moeten nemen. In andere woorden, lachwekkend slecht met veel missers.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 11-07-2018 17:56 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Sjah schreef op woensdag 11 juli 2018 @ 15:08:
[...]
Mwa dat was gewoon een goeie groep, en de wedstrijd tegen Uruguay mocht er zijn...Maar suggereer jij nou dat NL toen deze tendens mede heeft doen starten, de tendens van negatief voetbal?
Nee hoor, dat zou veel te ver gaan. Nederland ging gewoon doen als andere "vervelende" teams. Het is het gevolg, niet de oorzaak.

Dat Spanje uiteindelijk won was een overwinning van het voetbal, hoewel die finale zelf natuurlijk niet bijster goed was, maar welke finale is dat wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 11 juli 2018 @ 17:55:
[...]

Hij heeft de penalty wel er in geklapt toen het moest. En dat is het enige wat telt. Kroatië zit immers in de halve finale terwijl Denemarken naar huis moet.

Daarnaast zijn de penaltyreeksen dit WK meer voor de keepers dan voor de mannen die het schot moeten nemen. In andere woorden, lachwekkend slecht met veel missers.
Met penalty's kunnen de keeper alleen maar winnen, terwijl de spelers alleen maar kunnen verliezen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• D-e-n
PWM schreef op woensdag 11 juli 2018 @ 18:23:
[...]

Nee hoor, dat zou veel te ver gaan. Nederland ging gewoon doen als andere "vervelende" teams. Het is het gevolg, niet de oorzaak.

Dat Spanje uiteindelijk won was een overwinning van het voetbal, hoewel die finale zelf natuurlijk niet bijster goed was, maar welke finale is dat wel.
Nu halen we twee toernooien door elkaar. Het WK met van Marwijk waar veel landen ook tegen Oranje verdedigend speelden, met uitzondering van Spanje en Brazilië. En het 532 onder v Gaal.

Overigens wordt het negatieve van Frankrijk erg overdreven nu. Ook Frankrijk heeft bij gelijke stand 20 min. overwicht gehad en ik las op het AD statistieken waaruit bleek dat de Fransen vaker in de zestien kwamen dan de Belgen. En schwalbes a la Neymar heb ik niet gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 14:39
PWM schreef op woensdag 11 juli 2018 @ 18:23:
[...]

die finale zelf natuurlijk niet bijster goed was, maar welke finale is dat wel.
Klopt, maar halve finales zijn dat erg vaak juist wel, leuk, dus vanavond maar dan...?
Verwijderd schreef op woensdag 11 juli 2018 @ 18:37:
[...]
Met penalty's kunnen de keeper alleen maar winnen, terwijl de spelers alleen maar kunnen verliezen.
Mwoa, Cillesen kon ook aardig verliezen, die penalty-reeks tegen Argentinie neem ik em nog steeds beetje kwalijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Sjah schreef op woensdag 11 juli 2018 @ 18:42:
[...]

Klopt, maar halve finales zijn dat erg vaak juist wel, leuk, dus vanavond maar dan...?
Dat mag ik hopen. Ik zit in de pub (in Duns Tew) en het schijnt dat ze vanavond wel 30 man verwachten :p Da's meteen het halve dorp.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• algalid
Tomski1986 schreef op woensdag 11 juli 2018 @ 16:39:
Heb je een link naar dat NYT artikel?
Had het al eerder gepost maar hier is het:
https://www.nytimes.com/2...cup/press-conference.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomski1986
Trouwens, wat vinden jullie de beste aanpak tegen zulke - noem het maar - antivoetbal of ultradefensieve tactieken? Hoe moet het team spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

D-e-n schreef op woensdag 11 juli 2018 @ 18:39:
En schwalbes a la Neymar heb ik niet gezien.
Griezmann laat in de tweede helft, bij zijn eigen strafschopgebied. Licht geraakt aan een been maakte een dubbele axel met viervoudige schroef en daarna de dode vissenduik :+

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• D-e-n
Ik heb het idee dat er uit teleurstelling wel erg veel karikaturen gemaakt worden van de Fransen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 11 juli 2018 @ 18:37:
[...]
Incorrect, de spelers in de team die het meest scoren winnen en verliezen daarmee niets. Ik snap je zin niet zo goed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21-09 16:27
gambieter schreef op woensdag 11 juli 2018 @ 19:04:
[...]

Griezmann laat in de tweede helft, bij zijn eigen strafschopgebied. Licht geraakt aan een been maakte een dubbele axel met viervoudige schroef en daarna de dode vissenduik :+
Pogba ging ook op de grond liggen, toen de scheids liet doorspelen sprong hij direct op en rende achter de bal.
De pogingen om te tijdrekken waren echt te idioot, en met dat soort gedrag is de kans groter dat men laat doorspelen bij een echte overtreding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 13:32

Fiber

Beaches are for storming.

Zo, kan een mooie wedstrijd worden vanavond! Willen die Engelsen nou echt al naar huis of gaan ze er eerst nog wat moois van maken...? O-)

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Fiber schreef op woensdag 11 juli 2018 @ 19:39:
Zo, kan een mooie wedstrijd worden vanavond! Willen die Engelsen nou echt al naar huis of gaan ze er eerst nog wat moois van maken...? O-)
Zie het ze wel winnen en dan kan in de finale van alles gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qu3st

Qu3st

Fiber schreef op woensdag 11 juli 2018 @ 19:39:
It's coming home!!! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 22-09 09:55

Martinspire

Awesomeness

Hier nog een grappig filmpje over kroatische brandweermannen voor de laatste pingel van de strafschoppenserie:

[Video: https://v.redd.it/nyivx2tt3b911]

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qu3st

Qu3st

Helaas is de wedstrijd niet te zien op de BBC maar op Sky. Dus maar gewoon bij de NOS vandaag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 13:32

Fiber

Beaches are for storming.

Hebben ze straks naast een Prince Harry ook een King (of Sir) Harry... :z

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12:48
Ff heel negatief hoor maar Engeland verdient het op basis van het toernooi so far echt niet om naar de finale te gaan. Wat hebben die nou gepresteerd?

- Armzalig tegen Tunesië.
- Eén helft een paar goede dood spelmomenten tegen Panama, veruit de zwakste ploeg van dit toernooi.
- Verlies van een niet terzake doende wedstrijd tegen België.
- Met de hakken over de sloot tegen Colombia.
- De wedstrijd tegen Zweden heb ik niet gezien, het was dat of The Incredibles 2 in de bios en ik denk dat ik goed gekozen heb.

Als ze nu een doodmoe Kroatisch team verslaan staan ze in de finale. Dat moet echt de minst indrukwekkende road to the final ever zijn, maar ik wordt graag gecorrigeerd.

These are my principles. If you don't like them, I have others.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
oooooooooooo
Pagina: 1 ... 84 ... 95 Laatste