Ja lekker... nog ff wat spanning erin. Belgen gaan het wel redden
Wow, die pass van Coutino was briljant
Successful jinx is successful.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
@DaniëlWW2 jinxed it!!
★ What does that mean? ★
Ok, bilspieren zijn opgewarmd, knijpen maar
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Wederopstanding!
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Verlengen! Voor het eerst dat ik er op zit te wachten.
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Zet je bril even aftheduke1989 schreef op vrijdag 6 juli 2018 @ 21:34:
Nu nog 2 en ben tevreden . Dat saaie belgische voetbal hebben we nu wel genoeg gezien.
Any job you can do in your pajamas is not the hardest job in the world.
Dit weerspiegelt tot nu toe de verhoudingen, hadden de Belgen maar scherper moeten zijn in 2e helft.We gaan het zien.
Opletten nu. Ontzettend goed opletten. Geen goed gevoel nu.
Op bedoel je?
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Dat gaat nog interessant worden
Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt
Brazilië mag zich hierna wel kampioen kansen missen noemen.
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Nog een kwartier om een verlenging af te dwingen. Ik heb gekkere dingen gezien...
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Weten we in Nederland helaas alles van afcarpebios schreef op vrijdag 6 juli 2018 @ 21:36:
Brazilië mag zich hierna wel kampioen kansen missen noemen.
I'm confused. Oh wait, maybe I'm not.
Dit is wel lekkere voetbal om via de radio te volgen
Daar had meer mee gedaan kunnen/ moeten worden
België had dat af moeten straffen, voordat ze 'm zelf krijgen.....
Dit scheelde héél weinig.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Verwijderd
Dat denk ik dus serieus de hele wedstrijd al. Dit voelt als Nederland, constant overwicht hebben 1,5 counter tegen krijgen en er alsnog uitvliegen.TinusTegengas schreef op vrijdag 6 juli 2018 @ 21:37:
[...]
Weten we in Nederland helaas alles van af
Pfffff die Brazilianen missen echt alles
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Net naast, maar de Brazilianen zijn nu in vorm, lijkt op die wedstrijd tegen Japan maar omgekeerd. Laten we hopen van niet!
Ja die had er wel in gemogen zeg
Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
Ik denk toch dat de belgen in de eerste helft iets teveel gas hebben gegeven
★ What does that mean? ★
Nee!Coltrui schreef op vrijdag 6 juli 2018 @ 21:39:
Brazilië verdient al lang de gelijkmaker. Eerlijk is eerlijk.
(ok eigenlijk wel)
Wat zit er bij de Belgen door meer op de bank aan verdedigers? Die Vermaelen kan dit niet aan.
Dat eerste doelpunt was wel een eigen goal he.
Ze moeten eens breder gaan verdedigen en Marcelo eerder gaan oppakken.Coltrui schreef op vrijdag 6 juli 2018 @ 21:39:
Brazilië verdient al lang de gelijkmaker. Eerlijk is eerlijk.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Yup. Ik merk ook dat ik echt moeite heb met het supporteren van de Belgen zo.Verwijderd schreef op vrijdag 6 juli 2018 @ 21:38:
Dat denk ik dus serieus de hele wedstrijd al. Dit voelt als Nederland, constant overwicht hebben 1,5 counter tegen krijgen en er alsnog uitvliegen.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Boyata is er ook nog, maar "hij staat lager in de pikorde".Montaner schreef op vrijdag 6 juli 2018 @ 21:39:
Wat zit er bij de Belgen door meer op de bank aan verdedigers? Die Vermaelen kan dit niet aan.
België moet zich niet laten opjagen. Het staat 2-1, dus er is niks aan de hand.
Wat een prutsers daar
Ze blijven de kansen maar om zeep helpen.
Anders kan ik het niet zeggen.
Lijkt echt helemaal nergens op.
Alsof ze met een andere bal trainen.
Anders kan ik het niet zeggen.
Lijkt echt helemaal nergens op.
Alsof ze met een andere bal trainen.
[ Voor 15% gewijzigd door MrMonkE op 06-07-2018 21:42 ]
★ What does that mean? ★
10/10, would f*ck up again...
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Coutinho. De man die hem van 140 meter afstand perfect binnen krulde, nu de bal het stadion uit.

Zeiss Distagon 21 f/2.8
Pfff...ok die neymar moet zich toch ook doodergeren aan de andere kanaries...man man man
Dat was het probleem.Gonadan schreef op vrijdag 6 juli 2018 @ 21:42:
Coutinho. De man die hem van 140 meter afstand perfect binnen krulde, nu de bal het stadion uit.
Die scheids loopt echt constant in de weg
"This is it....This is it " | Gianpiero Lambiase | Lap 54 12-12-2021
Wat. Een. Wedstrijd.
Heerlijk dat België 👍🏻
Heerlijk dat België 👍🏻
Your Friendly Neighborhood Moderator
Vind dat Coutinho wel laat zien de betere speler te zijn dit WK.readytoflow schreef op vrijdag 6 juli 2018 @ 21:42:
Pfff...ok die neymar moet zich toch ook doodergeren aan de andere kanaries...man man man
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Eigenlijk is Ronaldo toch wel de enige ‘ster’ die liet zien op het hoogste podium waarom hij bij de beste hoort.
Die Belgen zijn kampioen tijdrekken. Dat doen ze wel knap. Heel de wedstrijd ligt stil
Die witsel doet ook steeds hetzelfde trucje, lopen met de bal en zodra hij een braziliaan voelt gaat ie liggen en dan krijgt ie iedere keer de vrije trap mee van de scheids
Ik dacht Carrasco en Dembele, maar denk niet dat Dembele zal mogen opdraven.D-e-n schreef op vrijdag 6 juli 2018 @ 21:42:
Wie is de standin voor Meunier?
Ja, ik erger me er kapot aan.backupdevice schreef op vrijdag 6 juli 2018 @ 21:43:
Die scheids loopt echt constant in de weg
Net als die figuren die bij een bergetappe de hele tijd vlak tegen renners aanlopen.
Zo'n gevoel krijg ik er van.
[ Voor 5% gewijzigd door MrMonkE op 06-07-2018 21:46 ]
★ What does that mean? ★
Verwijderd
Stevige gast. Heb je nodig in je team.poor Leno schreef op vrijdag 6 juli 2018 @ 21:45:
Als je zegt dat Lukaku een basketballer is geloof ik t ook
Echt groot voor een voetballer
Hoop dat belgie wint. Maar Brazilie speelt gewoon beter nu. Alhoewel je het ook niet verdient als je zoveel kansen verprutst.
Spits eruit, verdedigende middenvelder erin. Da's echt wel alles of niks met eventuele verlengingen in zicht.
Verwijderd
Of dat handig is korte termijn wel maar mocht het op penalty's uitdraaien dan schat ik de kansen voor Brazilië momenteel een stuk hoger in.Coltrui schreef op vrijdag 6 juli 2018 @ 21:46:
Spits eruit, verdedigende middenvelder erin. Da's echt wel alles of niks met eventuele verlengingen in zicht.
5 min extra pfff
I'm confused. Oh wait, maybe I'm not.
Die was niet doorgebroken hoorJoep schreef op vrijdag 6 juli 2018 @ 21:47:
Da's nu al de 2e keer dat een doorgebroken Belg naar de grond wordt gewerkt...
Geef hem dan eens geel ...
Neymar moet echt eens een kaart krijgen voor dat duikelen
Als ze deze geven wordt ik gek,
★ What does that mean? ★
Waarom geeft niemand neymar geel? Flut scheidsrechters
Verwijderd
Diegene die graag grassprietjes telt die heeft het denk ik nu wel verkeken bij de scheids.Exocet schreef op vrijdag 6 juli 2018 @ 21:48:
Kom op geef m
Zou het reglement betreft doorgebroken spelers even doorlezen.Joep schreef op vrijdag 6 juli 2018 @ 21:47:
Da's nu al de 2e keer dat een doorgebroken Belg naar de grond wordt gewerkt...
Wow wat een redding!
[ Voor 11% gewijzigd door Exocet op 06-07-2018 21:52 ]
Als de VAR in NL komt krijgt Luc de Jong in ieder geval geen penalty's meer. Dit is zijn signature divealgalid schreef op vrijdag 6 juli 2018 @ 21:50:
Die Neymar valt neer bij elke windstoot of als iemand in zijn nek ademt.
Courtois! 👍🏻👌🏻
Zucht...hadden wij nog maar van die goede keepers...
Was op de lat gegaan
Was nog boven de lat zo te zienFleximex schreef op vrijdag 6 juli 2018 @ 21:51:
Jezus wat een redding
Verwijderd
Die heeft het voor hemzelf en Brazilië dit WK wel verkloot. Denk dat er nog weinig mensen buiten Brazilië nog fan zijn.algalid schreef op vrijdag 6 juli 2018 @ 21:50:
Die Neymar valt neer bij elke windstoot of als iemand in zijn nek ademt.
Zou ik niet zo zeker van zijn. Draaide rap omlaag weer. En hij stond wel een metertje voor de goal.Grindtegel schreef op vrijdag 6 juli 2018 @ 21:51:
Die was er niet in gegaan
Gewoon een puike redding.
Het is gedaan
Vive La Belgique! 😘
Ole Ole Ole!
Felicitaties aan de Zuiderburen!
Ole Ole Ole!
Felicitaties aan de Zuiderburen!