[Voetbal] Centraal WK 2018 discussie topic

Pagina: 1 ... 3 ... 95 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gaizka
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 14-07 18:10
jaapstobbe schreef op donderdag 14 juni 2018 @ 12:29:
Eindelijk begint het WK dan! oOo

Ik juich maar voor de belgen dit jaar. Ze zitten aan de makkelijke kant van het schema en gaan dan ook wel tot de halve finale komen. Een 4e plaats wordt het uiteindelijk denk ik. :)B
Als alles 'normaal' verloopt komt België in de kwartfinale Brazilie tegen... als ze nummer 2 in de poule worden komen ze 'normaal' gesproken Duitsland tegen...

Noem dat maar makkelijk 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• prOnorama2
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 09-09 23:57
Van mij mag Rusland ver komen, is meestal wel leuk voor de sfeer van een toernooi als het thuisland nog meedoet.

En ik heb 2-0 gezegd met de Saoedi's op de laatste plaats in de poule dus dat gaat goed so far. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 10-09 13:08
prOnorama2 schreef op donderdag 14 juni 2018 @ 17:54:
Van mij mag Rusland ver komen, is meestal wel leuk voor de sfeer van een toernooi als het thuisland nog meedoet.

En ik heb 2-0 gezegd met de Saoedi's op de laatste plaats in de poule dus dat gaat goed so far. 8)
Zou nog kunnen kantelen. Het is niet alsof de Russen er met kop en schouder bovenuit steken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 18:20

vhal

ಠ_ಠ

Deadsy schreef op donderdag 14 juni 2018 @ 17:36:
[...]

Waarom zou het leven als je eigen land niet mee doet? Denk niet dat er veel mensen zijn die supporters zijn van een WK.
Ik heb weinig met voetbal maar een WK/EK vind ik altijd wel leuk om te volgen, ook al doet NL niet mee (had wel leuk geweest). Nou is deze match op papier nou niet de meest boeiende maar ik ga morgen wel even kijken naar Spanje-Portugal

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yemoke
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-10-2024
Toch een mooie 3-0 voor Rusland :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Deadsy
Wat een slechte verdediging. Is bijna alsof ik het Oranje onder Hiddink/Blind tegen het Oranje van Koeman zie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 23:05
JanW schreef op donderdag 14 juni 2018 @ 17:42:
[...]

Kwam van de week dit lijstje tegen met spelers die niet voor hun geboorteland spelen.
[afbeelding]

Toch nog 6 Nederlanders om aan te moedigen en nog een extra Frans elftal.
7 Nederlanders en nog 2 halve Nederlanders, bijna kunnen we er een elftal van maken :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• polopolo150
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 25-07 06:01
Trouwens. Voor de mensen die het WK via de radio willen volgen. Vanaf de kwart finales gaan ze dt integraal op npo radio 1 uitzenden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yemoke
Nou prima 4-0! Hopla :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yemoke
lol :+ 5-0.

sorry voor de dubbel

[ Voor 63% gewijzigd door Yemoke op 14-06-2018 18:56 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fiber
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 03:58

Fiber

Beaches are for storming.

LOL, Denk je alleen heel even naar de stand te gaan kijken om tien voor zeven, pak je gewoon nog even twee prachtige goals mee... :)

Gaan die Saoedi's nog levend thuis komen of worden die straks gelijk de woestijn in gestuurd...? O-)

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chengbondkwok
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 18:56
Ik denk dat de Russen na afloop even in een potje moeten plassen. Just to be sure :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KipCurreh
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 12-09 15:37

KipCurreh

Nightcrawler

Die 4de was best een lekkere goal ja ! Voor de rest was vooral SA ontzettend zwak..

Die 2 centrale verdedigers konden nog geen pass naar elkaar geven, en dit zonder druk :o

Steam | Ryzen 7 3700X Sapphire Pulse RX7900 GRE 16GB Asus Prime X470 Pro

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Sjah
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 23:28
Dit is de laatste leuke Wk, en jammer om die reden dat wij er niet bijzijn. In 2022 in de winter, is dat leuk? (ik geef toe dat het misschien tof is,maar ik ben aan het warme weer gewend en de lange dagen tijdens Wk) en nog iets, in 2026 is de Wk met 48 landen, over pret. En ja ik praat uit ervaring, voor mij is de EK ook defect sinds die 24 landen heeft.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MadDogMcCree
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 04:36
Fiber schreef op donderdag 14 juni 2018 @ 19:00:
[...]

LOL, Denk je alleen heel even naar de stand te gaan kijken om tien voor zeven, pak je gewoon nog even twee prachtige goals mee... :)

Gaan die Saoedi's nog levend thuis komen of worden die straks gelijk de woestijn in gestuurd...? O-)
Tja, ik heb toch echt het idee dat de Saudi's de opdracht hebben gekregen om nou niet echt hun best te doen. Ik heb zelden zo'n inspiratieloze ploeg gezien op een WK. Bij de 5-0 zag je dat ook in het muurtje, beetje halfslachtig springen, het interesseerde ze niets.

'Verkocht' roepen is zo gemakkelijk en cliché, maar ik zou er niet van staan te kijken. Kwalitatief stelde het in ieder geval niks voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prOnorama2
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 09-09 23:57
Welnee, de wereldolieprijs werd alleen een beetje bijgestuurd op de tribune :+

Ik sta bovenaan met 95 punten :)

Meer dan de helft staat bovenaan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 03:58

Fiber

Beaches are for storming.

prOnorama2 schreef op donderdag 14 juni 2018 @ 19:11:
Welnee, de wereldolieprijs werd alleen een beetje bijgestuurd op de tribune :+

Ik sta bovenaan met 95 punten :)

Meer dan de helft staat bovenaan :P
Er zijn gewoon 18 mensen die deze 5-0 voorspeld hebben... O-)

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
MadDogMcCree schreef op donderdag 14 juni 2018 @ 19:09:
[...]

'Verkocht' roepen is zo gemakkelijk en cliché, maar ik zou er niet van staan te kijken. Kwalitatief stelde het in ieder geval niks voor.
Oww, kan prima, maar ik slaap er niet m;inder onder, de titel kopen kan niet, dan moet ,je nog tegen een bal kunnen schoppen ook.Maar dat ze tot de kwartfinale een passe partout hebben wil ik geloven.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sjurm
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 21:17
Ik had Rusland als laatste in de groep... maar wat was Saudi Arabië slecht zeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
Nog net de poule eindstanden in kunnen vullen, die keer dat die app wel opstartte na vieren O-) . Had nog een 1-1 staan voor de wedstrijd van vandaag maar tijdens de volksliederen wilde ik er nog een 4-1 van maken :+ (maar niet gelukt bij de tweakers pool; uiteindelijk door die 5e goal nog redelijk weinig schade)
Heb wel SA als laatste, alleen Egypte als tweede. Met dit doelsaldo zijn die vrijwel verplicht nu om Rusland te verslaan ...
jessy100 schreef op donderdag 14 juni 2018 @ 12:17:
[...]
Welk systeem speelt engeland ? kan het niet zo snel vinden.
3 centrale verdedigers, 2 wingbacks (Young/Rose en Trippier), en dan twee centrale middenvelders (Dier en Henderson of een van de twee en iemand anders. RLC of Alli bijv. Denk ook eigenlijk niet dat hij Dier en Henderson tegelijk gaat opstellen, Dier is eerder de backup voor Henderson) en resp. drie aanvallers of twee en een aanvallende middenvelder (Kane, Sterling lijken wel zeker en dan een Lingard, Alli of Rashford). Een 5-2-3 (of 3-4-3) als je er zo naar wilt kijken

[ Voor 34% gewijzigd door apis29 op 15-06-2018 00:22 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Railgunner
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 22:32
Sjah schreef op donderdag 14 juni 2018 @ 19:06:
Dit is de laatste leuke Wk, en jammer om die reden dat wij er niet bijzijn. In 2022 in de winter, is dat leuk? (ik geef toe dat het misschien tof is,maar ik ben aan het warme weer gewend en de lange dagen tijdens Wk) en nog iets, in 2026 is de Wk met 48 landen, over pret. En ja ik praat uit ervaring, voor mij is de EK ook defect sinds die 24 landen heeft.
Er is op het FIFA congres van 10 juni een voorstel ingediend om het WK van 2022 al uit te breiden naar 48 deelnemers. In de notulen is te lezen dat er nog geen besluit is genomen omdat het eerst met Qatar besproken dient te worden:
The FIFA Council unanimously agreed that the matter raised by the member associations of Argentina, Bolivia, Brazil, Chile, Colombia, Ecuador, Paraguay, Peru, Uruguay and Venezuela – i.e. the proposal of a feasibility study to increase the number of teams from 32 to 48 in the 2022 FIFA World Cup™ – will first be discussed by FIFA with the host country, Qatar, and therefore it would be premature to put it forward to the FIFA Congress.

Intel Core i7-6700 | 16 GB | GeForce GTX1060 6 GB | 850 EVO 500 GB SSD + 1 TB HDD | 34" QHD | Logitech G5 | Win10 Pro x64
Apple iPad 2025 128 GB | Apple iPhone 15 Pro 128 GB | Sony 49" 4K Android TV | Sony 5.1 Blu-Ray home cinema

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• shoombak
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Aan dat shot met Putin en die sjeik te zien is de eerste wedstrijd al verkocht, wordt een interessant toernooi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 23:05
shoombak schreef op vrijdag 15 juni 2018 @ 10:28:
Aan dat shot met Putin en die sjeik te zien is de eerste wedstrijd al verkocht, wordt een interessant toernooi
_O- _O- _O-

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vlassie1980
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 12-09 10:41
Railgunner schreef op vrijdag 15 juni 2018 @ 10:17:
[...]

Er is op het FIFA congres van 10 juni een voorstel ingediend om het WK van 2022 al uit te breiden naar 48 deelnemers. In de notulen is te lezen dat er nog geen besluit is genomen omdat het eerst met Qatar besproken dient te worden:

[...]
Het is en blijft schandalig dat het WK daar gehouden wordt. Alle nationale competities moeten in 2022 op de schop omdat het WK dan in november/december wordt gehouden. Gezellig naar de finale kijken met de kerstboom naast de tv. Kan Coca-Cola het lekker sponsoren met Santa in de woestijn :')

Ze hebben daar maar 8 stadions, terwijl er dit WK in Rusland al 12 staan en dat met 32 deelnemende landen.
Dus dat zou betekenen dat je voor 48 landen gebruik kunt maken van 8 stadions.

Verder is het een zeer compact WK en hebben ze maar 1 vliegveld daar. Ik ben al benieuwd hoe ze al die supporters van die 32 landen gaan ontvangen, laat staan als het er 48 worden. Ik zie Qatar er nog voor aan om er ja op te zeggen ook want men heeft daar een chronische grootheidswaanzin en denk dat ze alles met geld kunnen ritselen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GS88
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 10-06 23:17

GS88

π raat

Ik ben voor Egypte dit jaar.
Met de Afrika cup was het mooi om te zien hoe ze het tot de finale hebben geschopt.. hoop dat ze het 1e Afrikaanse land worden dat het op z'n minst tot de halve finale weet vol te houden :)

Rotterdam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clush
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 22:25

Clush

Do as I say...

De 2-0 van gisteren was toch verreweg het mooiste doelpunt? Overal waar ik kijk gaat het om die 4e, die vind ik juist helemaal niet zo bijzonder.

... not as I do.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjurm
Clush schreef op vrijdag 15 juni 2018 @ 12:52:
De 2-0 van gisteren was toch verreweg het mooiste doelpunt? Overal waar ik kijk gaat het om die 4e, die vind ik juist helemaal niet zo bijzonder.
Hij schoot hem heerlijk in. De 2-0 was een beter doelpunt, misschien niet per se mooier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Niet online
GS88 schreef op vrijdag 15 juni 2018 @ 12:06:
Ik ben voor Egypte dit jaar.
Met de Afrika cup was het mooi om te zien hoe ze het tot de finale hebben geschopt.. hoop dat ze het 1e Afrikaanse land worden dat het op z'n minst tot de halve finale weet vol te houden :)
Mooi om te zien? Iirc was het betonvoetbal van de bovenste plank ...
Enige opdracht voor ze wat mij betreft is Rusland eruit knikkeren O-)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mosin
  • Laatst online: 23:43
Het was pas fout geweest als Duitsland en Rusland elkaar zouden treffen in Stalingrad _O-
(Heet tegenwoordig Volgograd)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 12-09 13:08
Vandaag vind ik de potjes leuker dan morgen.
Ik hou ervan als teams wat aan elkaar gewaagd zijn.
Oa. Frankrijk en Argentinië morgen worden volgens mij gewoon verplichte nummers.

Ben benieuwd hoe Marokko speelt met de bekenden uit de eredivisie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjurm
Salah begint op de bank helaas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 12-09 10:41
Zo die coach van Uruguay is ook oud geworden zeg, oude eindbaas die Tabarez!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
Zijn dat oranje fans op de tribune? Ooh nee, het zijn oranje stoeltjes :')
Krijgen we tenminste nog een beetje het Nederland gevoel he..

[ Voor 29% gewijzigd door Mosin op 15-06-2018 14:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
Wanneer wint Oranje nou eens die Cup.... ;(

[ Voor 7% gewijzigd door Sjah op 15-06-2018 14:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchOwnage
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 23:03
Over 8 jaar. Onder 19 schijnt een hele aardige lichting te zijn en dan zijn ze allemaal in de kracht van hun leven ;) :) We blijven een klein landje en kunnen niet putten uit een arsenaal aan spelers zoals bijvoorbeeld Duitsland en Frankrijk dat kunnen. Als we dan eens een wat mindere lichting hebben zoals nu dan werkt dat helaas wat langer door.

[ Voor 48% gewijzigd door DutchOwnage op 15-06-2018 14:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
Nederland wint met 11 wereld toppers nog geen WK begin ik soms te denken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hupske
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 12-09 16:37

Hupske

AFCA

Wat een droevenis deze wedstrijd. Totaal geen tempo erin. Is Uruguay een keer weer voorin, krijg weer een pass die gewoon veel te hard is en over de achterlijn is.

Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
DutchOwnage schreef op vrijdag 15 juni 2018 @ 14:42:
Over 8 jaar. Onder 19 schijnt een hele aardige lichting te zijn en dan zijn ze allemaal in de kracht van hun leven ;) :) We blijven een klein landje en kunnen niet putten uit een arsenaal aan spelers zoals bijvoorbeeld Duitsland en Frankrijk dat kunnen. Als we dan eens een wat mindere lichting hebben zoals nu dan werkt dat helaas wat langer door.
Hopen dat ze zich goed ontwikkelen, geen domme keuzes maken en dat het kwartje valt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 12-09 10:21
Op naar Marokko-Iran dan maar. Dat zal Marokko wel winnen. Hopen dat ze de boel hier niet te erg afbreken.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Sjah
Heb besloten dat ik de grote 5 a 6 favorieten niet volg inde 1e ronde, die komen toch wel door. Nee ik ga voor de onbekende teams - minus de slechte, dus wel Mar Senegal en
Peru, niet ZKo. En ja, mocht Dld in de 1e ronde uitgeschakeld worden, dan mis ik dat, op de 3e wedstrijd na (dan heeft het zich rondegezongen dat ze eruit kunnen), want denk je dat ;ik dat laat liggen...een Duitse huilie ; in de 1e ronde, haha...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Hebben ze daar een grote muggen plaag ofzo?
Kunnen ze die beesten even weg meppen van de microfoon

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sjurm
Ze hebben weer vuvuzela's ergens vandaar getoverd lijkt het

Edit: bovenstaand inderdaad ;)

[ Voor 22% gewijzigd door Sjurm op 15-06-2018 17:06 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Deadsy
Bizar veel lege plekken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
Bzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz Er is weer eens een Afrikaans elftal aan het spelen hoor......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
Echt he. Viel me ook al op.
Die vuvuvuzuvuzuvuvuzuvuzeelaars waren in 2014 verboden, toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Mosin schreef op vrijdag 15 juni 2018 @ 17:11:
[...]

Echt he. Viel me ook al op.
Die vuvuvuzuvuzuvuvuzuvuzeelaars waren in 2014 verboden, toch?
Geloof dat ze toen inderdaad verboden waren. Misschien daarom de lege plekken, die mensen hadden hem gewoon in de hand toen ze naar binnen gingen en zijn aangehouden.

Die lege plekken zouden minder opvallen als er wat variatie was in de kleur.

edit:
Hoe duur zijn die kaartjes? Want anders zou ik echt wel met een paar maten er naartoe gaan als ik in die stad zou wonen.,

[ Voor 12% gewijzigd door Deadsy op 15-06-2018 17:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
Heel irritant dat lawaai, verbaas me erover dat dat blijkbaar geduld wordt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaN
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-09 17:36

SaN

Niet te doen om de wedstrijd op de achtergrond aan te zetten met die vuvuzelas. Was dat vanmiddag ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjurm
SaN schreef op vrijdag 15 juni 2018 @ 17:14:
Niet te doen om de wedstrijd op de achtergrond aan te zetten met die vuvuzelas. Was dat vanmiddag ook?
Nee, vanmiddag niet gelukkig. Dus hopelijk is het alleen bij enkele ploegen

Deze wedstrijd is in St Petersburg, vrij groot stadion. Niet heel gek dat je niet het hele stadion vol krijgt. Ik denk dat Russen niet heel warm lopen voor Marokko tegen Iran

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

Harribo schreef op vrijdag 15 juni 2018 @ 17:13:
Heel irritant dat lawaai, verbaas me erover dat dat blijkbaar geduld wordt
Ik dacht al een bekend geluid. In zo’n stadion is dat toch helemaal niet te harden die herrie?

Elect a clown, expect a circus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Sjurm schreef op vrijdag 15 juni 2018 @ 17:16:
[...]

Nee, vanmiddag niet gelukkig. Dus hopelijk is het alleen bij enkele ploegen

Deze wedstrijd is in St Petersburg, vrij groot stadion. Niet heel gek dat je niet het hele stadion vol krijgt. Ik denk dat Russen niet heel warm lopen voor Marokko tegen Iran
Dit zul je als organisator denk ik toch zien aankomen. Ga dan de dag ervoor massaal kaartjes weg geven op de radio ofzo.
Want dit ziet er niet uit en is toch wel negatieve reclame.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjurm
Deadsy schreef op vrijdag 15 juni 2018 @ 17:17:
[...]

Dit zul je als organisator denk ik toch zien aankomen. Ga dan de dag ervoor massaal kaartjes weg geven op de radio ofzo.
Ja klopt. Of zorg dat in ieder geval de zitplekken die in beeld komen gevuld zijn.
Dat viel me met name vanmiddag op, de tribune het meest prominent in beeld was het minst gevulde gedeelte in het hele stadion

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Sjurm schreef op vrijdag 15 juni 2018 @ 17:19:
[...]

Ja klopt. Of zorg dat in ieder geval de zitplekken die in beeld komen gevuld zijn.
Dat viel me met name vanmiddag op, de tribune het meest prominent in beeld was het minst gevulde gedeelte in het hele stadion
Misschien een flink prijs verschil tussen de 1e en 2e ring.
Maar inderdaad, gooi dan iedereen in de 2e ring naar beneden. En dan zou ik de kaartjes voor de 2e ring weg geven aan scholen ofzo.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Slasher schreef op vrijdag 15 juni 2018 @ 17:17:
[...]

Ik dacht al een bekend geluid. In zo’n stadion is dat toch helemaal niet te harden die herrie?
Zag net iemand in t publiek met z'n oren vol toilet papier, dus zal inderdaad een lekkere teringherrie zijn ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
Deadsy schreef op vrijdag 15 juni 2018 @ 17:17:
[...]

Tja, Rusland is nou eenmaal geen populaire bestemming. En niet geheel zonder reden.

Scheelt ook wel dat deze wedstrijd niet om aan te gluren is, dat had je ook al kunnen zien aankomen dus de Russen skippen deze natuurlijk massaal. Spanje-Portugal zal wel drukker zijn lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Zijn er echt spelers bij die aan de rammadan mee doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
Moeten ze gewoon verbieden, het stoort de grote gros mensen
Heb tv maar op mute gezet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Kan niet iemand van de FSB even rondlopen met een taser?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchOwnage
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 23:03
Dit hebben we weken moeten aanhoren toen in Zuid- Afrika. Paar wedstrijdjes hier maakt toch ook niet uit laat die gasten lekker blazen op hun toetertjes :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
Nou, als Ziyech niet eerst meer brengt zometeen, is ajax, na deze wedstrijd 5 a 10 miljoen transfersom armer.

Wat valt Mar me tegen, Iran kan best wel wat, moeten eens zelfvertrouwen in hun donder krijgen.

[ Voor 31% gewijzigd door Sjah op 15-06-2018 17:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
Het zijn de Marokkanen met mini vuvuzelatjes. Mijn god, dat die zoveel geluid produceren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Leon Zwiers schreef op vrijdag 15 juni 2018 @ 17:57:
Het zijn de Marokkanen met mini vuvuzelatjes. Mijn god, dat die zoveel geluid produceren.
Zouden zwemmers moeten worden met die longen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
De Iraniers hebben ze ook zie ik nu :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deruxian
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online

Deruxian

p4 2.8 1024mb, 6800 gt

Zijn er hier mensen die juichen voor Marokko? Zag bij vi oranje allemaal filmpjes van Nederlanders die juichen en supporten voor Marokko. Merk er niks van in mijn omgeving

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:24
Denk je even lekker voetbal te kijken.... Vuvuzelas :(

These are my principles. If you don't like them, I have others.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Betaal je voor een vliegticket naar Rusland, betaal je voor een kaartje, ga je lekker naar het stadion om je land te zien en dan heb je deze herrie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Met een gelijk spel schiet geen van de 2 iets op. Dus ik verwacht nog een alles of niets poging van Marokko

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Ziyech, Boussoufa, Belhanda.. veel te veel dezelfde types. Zelfde met Amrabat en die nr 18, die geven de bal pas af als ze er zelf echt niks meer mee kunnen. Waarbij Amrabat er dan ook nog een handje van heeft om blind voor te zetten, ipv naar 1 vd 2 spelers in de 16

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Dus ze roepen net om dat er bijna 65k mensen in het stadion zitten.

Twijfel daar een beetje aan.
64,468 is de capaciteit voor het WK. Dus ze tellen de lege stoeltjes gewoon mee. Ga er toch wel een beetje vanuit dat het rond de 50k zal zitten, misschien zelfs lager.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• albino71
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online

albino71

Leef rijk, sterf arm

Beetje stroef begin weer...
Zit ook meer spanning op zo'n eerste wedstrijd. Hebben de meeste teams last van.

Vuvuzela herrie mag van mij ook weg.

Voegt echt niets anders dan een irritante constante zoem op voor ons, en de medische staf kan Amrabat niet eens horen. Belachelijk...

[ Voor 5% gewijzigd door albino71 op 15-06-2018 18:34 ]

Te koop....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjurm
Die Amrabat zal ik er maar afhalen. Lijkt me niet verantwoord om door te laten voetballen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Dus hij wisselt gewoon positie voor positie? Zou toch iets aanvallender wisselen als je nog een kans wilt maken op de volgende ronde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
Stom hoor Marokko, als je dit niet wint, dan ben je bijna gezien, met Spanje en Portugal nog voor de boeg. Die vuvuz hoor ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polycom
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 22:29

Polycom

Poes van goud

Lamme tegen de blinden dit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Sjah schreef op vrijdag 15 juni 2018 @ 18:39:
Stom hoor Marokko,l als je dit niet wint, dan ben je bijna gezien, met Spanje en Portugal nog voor de boeg. Die vuvuz hoor ik niet.
1 van de 2 win je misschien met mazzel maar beide nooit. Dus hier geen 3 punten betekend dat je naar huis mag.
En als er echt spelers bij zitten die meedoen aan de ramadan is het sowieso kansloos en had de bondscoach ze thuis kunnen laten.
Ze kunnen voor een WK echt wel een uitzondering vragen en het na het WK inhalen.

edit:
omg en nog een verdediger erin.
Die knuppel van een Renard heeft er blijkbaar echt zin in

[ Voor 8% gewijzigd door Deadsy op 15-06-2018 18:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Alirezah :N vraagprijs 25m en daar krijg je dan 80minuten voor...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjurm
Opvallend veel blessures

Manmanman, de wedstrijd ligt langer stil dan dat er gespeeld wordt

[ Voor 59% gewijzigd door Sjurm op 15-06-2018 18:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Dit was geen blessure, gewoon kramp. Slechte conditie dus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SR8
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

SR8

Deadsy schreef op vrijdag 15 juni 2018 @ 18:41:
[...]

1 van de 2 win je misschien met mazzel maar beide nooit. Dus hier geen 3 punten betekend dat je naar huis mag.
En als er echt spelers bij zitten die meedoen aan de ramadan is het sowieso kansloos en had de bondscoach ze thuis kunnen laten.
Ze kunnen voor een WK echt wel een uitzondering vragen en het na het WK inhalen.

edit:
De Ramadan is voorbij, het is vandaag Suikerfeest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
Deadsy schreef op vrijdag 15 juni 2018 @ 18:41:
[...]

edit:
Ik denk eerlijk gezegd dat die hele ploeg meedeed aan die Ramadan. Het is vandaag suikerfeest though, dus als t goed is hebben ze er al aardig wat voer inzitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chengbondkwok
Die nummer 23 van Iran :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
SR8 schreef op vrijdag 15 juni 2018 @ 18:47:
[...]

De Ramadan is voorbij, het is vandaag Suikerfeest.
Klopt maar als er spelers bij zijn die de afgelopen maand mee gedaan hebben aan de ramadan dan heeft dat echt een nadelig effect op hun prestaties voor het WK.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjurm
Leon Zwiers schreef op vrijdag 15 juni 2018 @ 18:49:
[...]

Ik denk eerlijk gezegd dat die hele ploeg meedeed aan die Ramadan. Het is vandaag suikerfeest though, dus als t goed is hebben ze er al aardig wat voer inzitten.
Maar een Ramadan is geen ideale voorbereiding. Lijkt me toch uitputtend

[ Voor 31% gewijzigd door Sjurm op 15-06-2018 18:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22:18
De strijd voor de 3e/4e plaats in de poule is vooralsnog onbeslist :+

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
Sjurm schreef op vrijdag 15 juni 2018 @ 18:50:
[...]

Maar een Ramadan is geen ideale voorbereiding. Lijkt me toch uitputtend
Yup, maarja....religie he......

Als Marokko niet wint vrees ik voor de prullenbakken en de speeltuin hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Leon Zwiers schreef op vrijdag 15 juni 2018 @ 18:52:
[...]

Yup, maarja....religie he......

Als Marokko niet wint vrees ik voor de prullenbakken en de speeltuin hier.
Je hoeft niet mee te doen. Je kunt als het niet samengaat met je werk een uitzondering krijgen en dan moet je het later inhalen. Ook kun je het afkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polycom
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 22:29

Polycom

Poes van goud

hahahahahah

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yemoke
Toet! Toet! 0-1 Iran!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alexbl69
  • Laatst online: 00:00
Denk dat het gedweep met Marokko nu wel iets minder wordt... ;)

If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 22:14

Pierre

Van nature lui!

Wat een draak van een wedstrijd zeg

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 12-09 10:09

v8power67

Psn: Mausosaurus

Holy crap das zuur zo een eigen goal...

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Oeps :o

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chengbondkwok
Shit, had 0-0 in m'n poule :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:24
Goeie goal, jammer dat het aan de verkeerde kant is.

Einde WK Marokko.

These are my principles. If you don't like them, I have others.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Goh de 1e keer dat een spits de bal op goal krijgt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjurm
Hij kopt hem goed in

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Deadsy
Zoals gezegd.

De coach van Marokko heeft echt dom gewisseld. En meedoen aan de ramadan de maand voor het WK is gewoon dom, vooral omdat er andere opties zijn, zoals na het WK inhalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
Ok, wonen geen Iranezen binnen straal van 100 meter van me (Amsterdam-Zuid).

Over Ziyech, heeft die dan echt een houdings-probleem, vond hem af en toe naar overkomen, en dat relletje dat niet in beeld kwam (..... :( ) had die ook rol begreep ik?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nitroglycerine
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 00:09

Nitroglycerine

Autisme: belemmering en kracht

Super irritant dat getoeter tijdens de wedstrijd. Ik dacht dat we de vuvuzela wel achter ons hadden liggen

Hier kon uw advertentie staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowdog
  • Laatst online: 20:24
Hrmz had wat meer verwacht van Marokko, toch best een leuk team op papier...
Maja, wel weer enorm brak om zo te verliezen. Zal lastig worden voor ze om nu nog door te gaan.
Pagina: 1 ... 3 ... 95 Laatste