Waarom had ik mijn 1-0 in een 3-0 veranderd......
Wat een kansen voor Marokko op het einde zeg...
Ik heb 1-0 ingevuld, dus van mij mag het zo blijven
Ik heb 1-0 ingevuld, dus van mij mag het zo blijven
Pepe is echt de grootste schande, gadverdamme wat een misbaksel is dat toch.
Omdat 1e wedstrijd met Spanje beter was dan ze nu kunnen laten zienchengbondkwok schreef op woensdag 20 juni 2018 @ 15:51:
Waarom had ik mijn 1-0 in een 3-0 veranderd......
Dat kan wel zijn, maar ik heb zeker in de tweede helft een stel kippen zonder kop zien rondrennen. Dat komt zeker door de Marokkanen, maar ook door absoluut gebrek aan enige vorm van team. Met God ga je de oorlog niet winnen. Portugal kan niet voetballen.Anton.net schreef op woensdag 20 juni 2018 @ 15:43:
[...]
En toch heeft Portugal 2 jaar terug het EK gewonnen...
edit:
De Portugezen kunnen nog wel een betonnen muur optrekken. Een verdediging waar je niet zomaar doorheen komt. Iets dat de Duitsers zijn verleerd. Het blijft een gevaarlijke ploeg, maar ze kunnen niet voetballen.
[ Voor 20% gewijzigd door mavaros op 20-06-2018 16:06 ]
echt schandalig een volledige minuut van de extra tijd afgehapt met die schwalbe... en dan bedoel ik schandalig van de scheidsrechterVlassie1980 schreef op woensdag 20 juni 2018 @ 15:52:
Echt jammer dit, had echt gehoopt op de gelijkmaker. Ze hebben de kansen gehad, maar helaas niet afgemaakt. Best een leuke ploeg, alleen blijkbaar niemand die een goal kan scoren.
2 Jaar geleden vond ik ze niet beter. Ook in de finale waren ze toen niet de beter voetballende ploeg, maar toch winst. Zeg nooit nooit. Al hoop ik niet dat ze winnen.mavaros schreef op woensdag 20 juni 2018 @ 15:53:
[...]
Dat kan wel zijn, maar ik heb zeker in de tweede helft een stel kippen zonder kop zien rondrennen. Dat komt zeker door de Marokkanen, maar ook door absoluut gebrek aan enige vorm van team. Met God ga je de oorlog niet winnen. Portugal kan niet voetballen.
Ik neem aan dat groep B Spanje en Portugal zal worden, zoals verwacht? Niet dat de ploegen van groep B een al te beste beurt hebben gemaakt, maar dat is snel vergeten.
Speelt hier anders wel een dikke partij.Vlassie1980 schreef op woensdag 20 juni 2018 @ 15:52:
Ik ook niet, maar Marokko legt eruit.Verwijderd schreef op woensdag 20 juni 2018 @ 15:57:
Oh die hands had ik niet gezien O.o
OP geupdated.
Laat dit soort reacties achterwegen.
[ Voor 95% gewijzigd door DaniëlWW2 op 20-06-2018 17:43 ]
13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47
Heeft Portugal toch al één wedstrijd meer gewonnen in de reguliere speeltijd dan op het afgelopen EK.
Marokko 2x verlies, hoewel ze tegen Spanje die 3e in de lijst wellicht oplopen, want scoren doen ze maar nietSRich schreef op woensdag 20 juni 2018 @ 15:59:
[...]
Ik ook niet, maar Marokko legt eruit.
OP geupdated.
Verwijderd
Vergeet niet het prachtige eigen goal.SinergyX schreef op woensdag 20 juni 2018 @ 16:00:
[...]
Nee man, de schuld ligt nu bij de tegenstander dat ze verliezen, niet bij hun onvermogen om te kunnen scoren. kan nog leuk worden, die gaan straks naar huis zonder enig doelpunt.
SinergyX schreef op woensdag 20 juni 2018 @ 16:00:
[...]
Nee man, de schuld ligt nu bij de tegenstander dat ze verliezen, niet bij hun onvermogen om te kunnen scoren. kan nog leuk worden, die gaan straks naar huis zonder enig doelpunt.
Technisch gezien hebben ze wel al een goal gemaakt, zij het in het verkeerde doelSuicyder schreef op woensdag 20 juni 2018 @ 16:00:
[...]
Marokko 2x verlies, hoewel ze tegen Spanje die 3e in de lijst wellicht oplopen, want scoren doen ze maar niet
[ Voor 23% gewijzigd door Jorissie87 op 20-06-2018 16:02 ]
9800X3D | MSI RTX 3080Ti | GigaByte X870 Gaming Wifi | 32GB@6000Mhz | NH-D15 | 990 Pro 2TB | FD Define R6 | Acer 28" 4K 60Hz Gsync | Acer 27" 1440P 165Hz Gsync | KB: Ducky one 2 RGB | HP: HyperX Cloud II | M: Zowie FK1
Portugal heeft vandaag een voetbal les gekregen van een Afrikaans land wat nummer 50 staat. Positie spel van Portugal was niet om aan te zien. Scheidsrechter natuurlijk zo blind als een kip vandaag. Twee penalties gemist.
Laat de verwijten naar anderen achterwegen. Hou het bij een topic rapport als je iets ziet waarvan je denkt dat het niet door de beugel kan.
Laat de verwijten naar anderen achterwegen. Hou het bij een topic rapport als je iets ziet waarvan je denkt dat het niet door de beugel kan.
[ Voor 57% gewijzigd door DaniëlWW2 op 20-06-2018 17:33 ]
Dit durf jij dit een voetballes te noemen? De enige die les hebben gehad zijn de Marokkanen, namelijk dat je zonder zelf te scoren niet wint.polli_ schreef op woensdag 20 juni 2018 @ 16:08:
Portugal heeft vandaag een voetbal les gekregen van een Afrikaans land wat nummer 50 staat. Positie spel van Portugal was niet om aan te zien. Scheidsrechter natuurlijk zo blind als een kip vandaag. Twee penalties gemist.
knip
[ Voor 11% gewijzigd door DaniëlWW2 op 20-06-2018 17:34 ]
Any job you can do in your pajamas is not the hardest job in the world.
Verwijderd
Doelman van Portugal was voor mijn gevoel de man van de wedstrijd bij Portugal. Dan weet je wel hoe laat het was.
Het is een geslepen tactiek, maar het is geen team. Die Marokkanen liepen net als Nederland op een muur. Dat kunnen die Portugezen altijd heel goed. Een Berlijnse muur opwerpen. Die arme Marokkanen hadden geen schijn van kans. Voor het eerst in dik 20 jaar serieus meedoen. Dan eindig je op die kelere Portugeze verdediging.Suicyder schreef op woensdag 20 juni 2018 @ 15:55:
[...]
2 Jaar geleden vond ik ze niet beter. Ook in de finale waren ze toen niet de beter voetballende ploeg, maar toch winst. Zeg nooit nooit. Al hoop ik niet dat ze winnen.
Reageer niet op de manpolli_ schreef op woensdag 20 juni 2018 @ 16:08:
knip
Marokko had in de 1e helft al met 10 moeten staan, klaar.
[ Voor 13% gewijzigd door DaniëlWW2 op 20-06-2018 17:34 ]
Reageer dan niet.
Niets vooroordelen, ze staan hier al dagen.. nee weken grote poeha rond te gooien hoe goed te zijn, hoe ze kans hebben, hoe ze het verlies van Nederland makkelijk compenseren.. met wat precies?
Portugal doet wat Portugal moet doen, winnen.
[ Voor 17% gewijzigd door DaniëlWW2 op 20-06-2018 17:36 ]
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Reageer op de discussie, niet de persoonTomski1986 schreef op woensdag 20 juni 2018 @ 16:17:
[...]
knip
Marokko had in de 1e helft al met 10 moeten staan, klaar.
Portugal heeft belabberd gespeelt. Had minimaal met 4-0 moeten winnen. We hebben het hier over de nummer 4 van de wereld tegen de nummer 41.
[ Voor 25% gewijzigd door DaniëlWW2 op 20-06-2018 17:37 ]
1-0 of 4-0. Winst is binnen en op een WK is net dat wat telt.polli_ schreef op woensdag 20 juni 2018 @ 16:19:
[...]
knip
Portugal heeft belabberd gespeelt. Had minimaal met 4-0 moeten winnen. We hebben het hier over de nummer 3 van de wereld tegen de nummer 50.
Verwacht geen monsterscores of je komt bedrogen uit.
Idem dito met weergaloze aanvallen.
[ Voor 7% gewijzigd door DaniëlWW2 op 20-06-2018 17:37 ]
Even een nuance: Nederland is ook blaaskaak eerste klas als ze meedoen. Men gaat er dan ook vanuit dat ze alles winnen en automatisch in de finale staan. Geef Marokkanen geen ongelijk in deze, een stukje chauvinisme en optimisme hoort erbij. Moet je natuurlijk ook wel je verliezen nemen als die er is. Los daarvan hebben ze het ook niet onaardig gedaan, 2x met 0-1 verliezen is ook weer niet het einde van de wereld, jammer hooguit. Zeker als 1 van die twee wedstrijden tegen een land als Portugal was. Bovendien hebben zij het wel gepresteerd om zich te kwalificeren, iets wat Nederland heeft nagelaten.SinergyX schreef op woensdag 20 juni 2018 @ 16:18:
[...]
knip
Niets vooroordelen, ze staan hier al dagen.. nee weken grote poeha rond te gooien hoe goed te zijn, hoe ze kans hebben, hoe ze het verlies van Nederland makkelijk compenseren.. met wat precies?
Portugal doet wat Portugal moet doen, winnen.
[ Voor 3% gewijzigd door DaniëlWW2 op 20-06-2018 17:37 ]
9800X3D | MSI RTX 3080Ti | GigaByte X870 Gaming Wifi | 32GB@6000Mhz | NH-D15 | 990 Pro 2TB | FD Define R6 | Acer 28" 4K 60Hz Gsync | Acer 27" 1440P 165Hz Gsync | KB: Ducky one 2 RGB | HP: HyperX Cloud II | M: Zowie FK1
Verwijderd
Niet op reageren, hou het bij een topic rapportpolli_ schreef op woensdag 20 juni 2018 @ 16:19:
[...]
knip
Portugal heeft belabberd gespeelt. Had minimaal met 4-0 moeten winnen.
Marokko speelde beter, kon alleen niks afmaken, Portugal kon dat wel. Dus terechte winnaar.
Nu mag Marokko naar huis, en begint er over zo een 40 minuten weer een wedstrijd.

[ Voor 24% gewijzigd door DaniëlWW2 op 20-06-2018 17:38 ]
Dus als je liever hebt dat Portugal wint of als je vindt dat Portugal verdient heeft gewonnen ben je een PVV tokkie? Interessant.polli_ schreef op woensdag 20 juni 2018 @ 16:19:
[...]
knip
Portugal heeft belabberd gespeelt. Had minimaal met 4-0 moeten winnen. We hebben het hier over de nummer 3 van de wereld tegen de nummer 50.
Ik zelf heb niks tegen Marokko, en vind dat ze eigenlijk best wel een leuk team hebben. Echter, de zogenaamde supporters overal in Nederland die overlast veroorzaken bij een winstpartij van Marokko, maken toch dat ik liever heb dat de tegenstander wint.
En ja, Nederlanders vieren ook feest bij een winstpartij van Oranje. Maar ze veroorzaken lang niet zoveel overlast. En al helemaal niet als ze in een ander land wonen.
[ Voor 6% gewijzigd door DaniëlWW2 op 20-06-2018 17:38 ]
"Ik heb een hekel aan thuiswerken". Hendrik, 36 jaar, brandweerman.
Absoluut, zeker rond EK/WK hebben we er 3.4 miljoen trainers bijgekregen in Nederland, maar je mistte waarschijnlijk zijn eerste (hij zegt het nog een keer) politieke uitspraak, je verlies niet nemen is 1, maar het dan weer 'politiek correct' te gaan doen.. Tja, dat is verre van chauvinisme.Jorissie87 schreef op woensdag 20 juni 2018 @ 16:21:
[...]
Even een nuance: Nederland is ook blaaskaak eerste klas als ze meedoen. Men gaat er dan ook vanuit dat ze alles winnen en automatisch in de finale staan. Geef Marokkanen geen ongelijk in deze, een stukje chauvinisme en optimisme hoort erbij. Moet je natuurlijk ook wel je verliezen nemen als die er is. Los daarvan hebben ze het ook niet onaardig gedaan, 2x met 0-1 verliezen is ook weer niet het einde van de wereld, jammer hooguit. Zeker als 1 van die twee wedstrijden tegen een land als Portugal was. Bovendien hebben zij het wel gepresteerd om zich te kwalificeren, iets wat Nederland heeft nagelaten.
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Valt toch wel mee. De Marokkanen waren beter. De Portugezen waren geslepener. De Portugezen wonnen. Dat is de les die de Marokkanen moeten leren. Je wint niet met frivool voetbal van de Portugezen. We hebben het hier over volwassenen voetbal.polli_ schreef op woensdag 20 juni 2018 @ 16:08:
knip
[ Voor 6% gewijzigd door DaniëlWW2 op 20-06-2018 17:39 ]
Hou deze discussie nou uit dit topic. Het gaat hier om het voetbal, niet maatschappelijke problematiek.Verwijderd schreef op woensdag 20 juni 2018 @ 16:21:
[...]
knip
Marokko speelde beter, kon alleen niks afmaken, Portugal kon dat wel. Dus terechte winnaar.
Nu mag Marokko naar huis, en begint er over zo een 40 minuten weer een wedstrijd.
Portugal heeft terecht gewonnen. Maar hoe is het mogelijk dat Portugal het moeilijk had tegen de nummer 43 van de wereld.
[ Voor 43% gewijzigd door DaniëlWW2 op 20-06-2018 17:50 ]
Ja want die FIFA-ranking klopt echt helemaal..polli_ schreef op woensdag 20 juni 2018 @ 16:29:
[...]
<knip>
Portugal heeft terecht gewonnen. Maar hoe is het mogelijk dat het Portugal moeilijk had tegen de nummer 43 van de wereld.
Wij Belgen hadden het ook moeilijk tegen Panama om maar iets te zeggen. (nr 2 tegen 55)
Die ranking is helemaal geen waardemeter en mogen ze gewoon afschaffen.
[ Voor 37% gewijzigd door Ramzzz op 20-06-2018 19:25 ]
Na het WK komt men geloof ik met een nieuwe FIFA ranking.Tomski1986 schreef op woensdag 20 juni 2018 @ 16:46:
[...]
Ja want die FIFA-ranking klopt echt helemaal..
Wij Belgen hadden het ook moeilijk tegen Panama om maar iets te zeggen. (nr 2 tegen 55)
Die ranking is helemaal geen waardemeter en mogen ze gewoon afschaffen.
Dat het voor geen meter klopt op een WK is ook vrij logisch. Europese landen spelen vaker tegen landen die hoger op de ranking staan en Afrikaanse en landen uit midden-amerika vaker tegen landen die zeer laag staan.
@polli_
Reden voor het ontbreken van vechtpartijen op het WK.
https://www.dailystar.co....volgograd-marseille-euros
De echt harde figuren zijn opgepakt en de rest heeft huisarrest of stadion verbod met waarschuwing van de de politie/FSB
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Kijkt iemand naar die wedstrijd Uruguay-Saudi Arabië? Daar lijkt niemand iets over te zeggen
Ik kan wel begrijpen dat die niet zoveel kijkers haalt, tenzij fans van Suarez.
Met een schuin oog terwijl ik de Marokkaanse couscous aan het voorbereiden ben
Goed eten verbroederd zegt men.
Bestaan die dan?algalid schreef op woensdag 20 juni 2018 @ 17:32:
Kijkt iemand naar die wedstrijd Uruguay-Saudi Arabië? Daar lijkt niemand iets over te zeggenIk kan wel begrijpen dat die niet zoveel kijkers haalt, tenzij fans van Suarez.
Saai potje tot nu toe, Uruguay speelt traag en SA weet het niet.. Heb er een unibetje op staan dus hoop op nog wat extra doelpunten.
13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47
Wordt zelfde wedstrijd als Marokko - Portugal. Je kunt de komende 60 min rustig de aardappels gaan schillen, gehaktballen draaien (woensdag !!) etcalgalid schreef op woensdag 20 juni 2018 @ 17:32:
Kijkt iemand naar die wedstrijd Uruguay-Saudi Arabië? Daar lijkt niemand iets over te zeggenIk kan wel begrijpen dat die niet zoveel kijkers haalt, tenzij fans van Suarez.
Buit is binnen, vervolgens zien we een B of C land een uurtje nuttleloos draven, terwijl het A land de bus parkeert.
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
Ah woensdag gehaktdag
Vrijdag vis op tafel en zondag mag vader de kip of de rollade aansnijden waarschijnlijk? Maar idd potje van niks dit, vanavond maar weer eens een poging wagen.
[ Voor 25% gewijzigd door DutchOwnage op 20-06-2018 17:40 ]
Voor de 1-0 vond ik het ook al matig. Die gaan het echt nog zwaar krijgen zodra ze tegen een sterk land moeten.loekf2 schreef op woensdag 20 juni 2018 @ 17:36:
[...]
Wordt zelfde wedstrijd als Marokko - Portugal. Je kunt de komende 60 min rustig de aardappels gaan schillen, gehaktballen draaien (woensdag !!) etc
Buit is binnen, vervolgens zien we een B of C land een uurtje nuttleloos draven, terwijl het A land de bus parkeert.
Saudi Arabie doet bij vlagen net of ze kunnen voetballen.algalid schreef op woensdag 20 juni 2018 @ 17:32:
alles kan off-topic
Sjonge, de spelers met ervaring van Uruguay geven duidelijk aan dat die man van SA eigenlijk van het veld gedragen zou moeten worden, maar gewoon weer veld in lopen....
En zelfs nu na de wissel niet gelijk medische hulp voorzien. Daar wordt het beter van....
En zelfs nu na de wissel niet gelijk medische hulp voorzien. Daar wordt het beter van....
Hebben tenminste wel ervoor gevochten, vooral Amrabat zal een visite kaartje afgegeven hebben
Blegh dat overdreven zuid Amerikaanse gerol na een overtreding is wel weer irritant aanwezig.algalid schreef op woensdag 20 juni 2018 @ 17:32:
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
Bizar slechte pot. Als iemand die absoluut geen verstand van voetbal heeft ernaar zou kijken en je zou dan zeggen dat 1 ploeg 2 top aanvallers heeft dan zouden ze niet weten over welk land je het hebt.
Ik zit nu een kwartier Uruguay-Saudi-Arabië te kijken, maar wat een slaapverwekkende zaadpot is dit zeg.

Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt
Veruit de meeste zaaddodende pot tot nu toe. Op dit soort momenten vervloek je degene die met het zaligmakende idee kwam het WK uit te breiden naar zoveel landen. En het goede nieuws is, het einde is niet in zicht...
De arabische landen doen het echt heul specht zeg...
Saudi Arabie, Egypte, Tunesie, Marokko
Die hadden allemaal thuis kunnen blijven
Saudi Arabie, Egypte, Tunesie, Marokko
Die hadden allemaal thuis kunnen blijven
Houdoe
Stel je voor dat Uruguay nu tegen Portugal loot. Dan kijk ik niet hoor

Any job you can do in your pajamas is not the hardest job in the world.
Zo, de Afrikaanse teams vallen weer ontzettend tegen zoals gewoonlijk.
De verwachte teams gaan door. Maar vooral uitbreiden naar meer deelnemers hoor FIFA...... nog meer van die butlanden tegen elkaar.
De verwachte teams gaan door. Maar vooral uitbreiden naar meer deelnemers hoor FIFA...... nog meer van die butlanden tegen elkaar.
Zo slecht vind ik de Afrikaanse landen niet.
Als je bekijkt wie het is vond ik Saoudi Arabie vrij goed ballen, maar kwalitatief zijn ze gewoon op elke plek een stuk minder.
De bondscoach heeft daar denk ik ook niet veel te zeggen wat ook niet helpt.
Marokko vond ik goed voetballen tegen een Portugal dat met 8 man zat te verdedigen. Maar komt kwalitatief gewoon tekort.
Als je bekijkt wie het is vond ik Saoudi Arabie vrij goed ballen, maar kwalitatief zijn ze gewoon op elke plek een stuk minder.
Marokko vond ik goed voetballen tegen een Portugal dat met 8 man zat te verdedigen. Maar komt kwalitatief gewoon tekort.
Misschien had dat snode plannetje vd Uefa, om eigen EK, plus stuk of 6 invites te doen, niet zo slecht geweest, Zeg 16 europese, plus 4 Z-Amerikaanse landen plus 1 Afrikaans land, plus Mexico, en je ,hebt waardig Wk.Leon Zwiers schreef op woensdag 20 juni 2018 @ 18:55:
Zo, de Afrikaanse teams vallen weer ontzettend tegen zoals gewoonlijk.
Noem het dan maar gewoon een EK+Sjah schreef op woensdag 20 juni 2018 @ 19:05:
[...]
Misschien had dat snode plannetje vd Uefa, om eigen EK, plus stuk of 6 invites te doen, niet zo slecht geweest, Zeg 16 europese, plus 4 Z-Amerikaanse landen plus 1 Afrikaans land, plus Mexico, en je ,hebt waardig Wk.
En zoiets zou zeer snel vervelen, het is gewoon zoals altijd hopen op verassingen. Als Marokko een punt had gepakt tegen Portugal had niemand raar opgekeken. Idem als Saoudi Arabie gelijk had gespeeld.
Portugal viel mss tegen maar dit Uruguay is anders wel nog een heel stuk slechter.
Haha die Hugo Borst over Blatter
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Deed Peppe trouwens mee ? Geen idiote actie gezien. Duimen voor Ramos dan maar,Tomski1986 schreef op woensdag 20 juni 2018 @ 19:15:
Portugal viel mss tegen maar dit Uruguay is anders wel nog een heel stuk slechter.
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
Toeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeet........ Echt he. Alleen hierom al hoop ik dat Iran keihard verliest
Nee he weer die Kooke als commentator. Vlucht gauw naar de Belg of de BBC. Hoop juist dat Iran wint, dan is er nog watwee om voor te spelen die laatste wedstrijden.
[ Voor 37% gewijzigd door DutchOwnage op 20-06-2018 19:55 ]
Afrikaanse teams spelen tenenkrommend slecht. Een aanfluiting.Deadsy schreef op woensdag 20 juni 2018 @ 19:00:
In de jaren 90 dachten we nog dat een Afrikaans land de volgende editie van het WK, kampioen kon worden. Nu denk ik dat zelfs 2075 een utopie is.
Kijk naar Egypte. Meervoudig Afrikaans kampioen. Ze kunnen er geen hout van. Senegal is de enige positieve uitzondering, maar goed, als iedereen daar 2,25m is, dan is het ook niet meer helemaal eerlijk.
Senegal had ook vooral last van aanstelleritis (kijk die dude die de 2e goal maakte alleen al) Kunnen ze goed in die landen.mavaros schreef op woensdag 20 juni 2018 @ 19:57:
[...]
Afrikaanse teams spelen tenenkrommend slecht. Een aanfluiting.
In de jaren 90 dachten we nog dat een Afrikaans land de volgende editie van het WK, kampioen kon worden. Nu denk ik dat zelfs 2075 een utopie is.
Kijk naar Egypte. Meervoudig Afrikaans kampioen. Ze kunnen er geen hout van. Senegal is de enige positieve uitzondering, maar goed, als iedereen daar 2,25m is, dan is het ook niet meer helemaal eerlijk.
Afrikaanse landen hebben niks te zoeken op het wk. Ze verassen nooit, supporters met die fucking vuvuzela's zijn rete irritant.
De vuvuzela's waren vast in de aaanbieding idd. Restpartijtje uit Zuid-Afrika over laten komen. Mijn God.
Wat een herrie!
man man man
En wat zit iedereen continu te zeiken tegen de scheids, zo irritant! Protesteren? Gele kaart. Komop scheids, je kan het
En wat zit iedereen continu te zeiken tegen de scheids, zo irritant! Protesteren? Gele kaart. Komop scheids, je kan het
Mejor así
Iran komt niet om lekker te ballen zeg...
Houdoe
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 13:25
Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
/u/42776/crop6501d346786db_cropped.png?f=community)
Ze toeteren de verkeerde kant op
Iran heeft de bus geparkeerd en maken vervelende overtredingen.
Iran heeft de bus geparkeerd en maken vervelende overtredingen.
Nee, dat is nergens voor nodig.
[ Voor 99% gewijzigd door DaniëlWW2 op 20-06-2018 21:49 ]
Tsja, ik probeer me dan toch even in zo'n supporter te verplaatsen die toch wel wat zal hebben betaald voor een kaartje.
Ik zou een paar keer op die toeter blazen, maar dan na vijf minuten toch echt gaan genieten van de wedstrijd.
Cultuurverschilletje misschien.
Ik zou een paar keer op die toeter blazen, maar dan na vijf minuten toch echt gaan genieten van de wedstrijd.
Je kan mss proberen om de tv sound te tunen om de vuvuzela eruit te filteren:
http://www.bookofjoe.com/...buzz-on-a-samsung-tv.html
Het is idd erg irritant.
http://www.bookofjoe.com/...buzz-on-a-samsung-tv.html
Het is idd erg irritant.
Slecht dat de scheidsrechter zulke overtredingen toelaat. Hij had al 3x geel moeten trekken, wil hij het in de hand houden. Een veel te late tackle met schop op de enkel als gevolg. Iemand die zo op je af komt stormen als die Iraniër moet gewoon minimaal direct geel hebben.
Ik snap het nooit. Trek gewoon snel die lijn, dan houdt het gezeik op. Maar scheidsrechters doen vaak niks het eerste kwartier.
Ik snap het nooit. Trek gewoon snel die lijn, dan houdt het gezeik op. Maar scheidsrechters doen vaak niks het eerste kwartier.
Het vervelende is, er is ook absoluut geen ene vorm van ritme in te bekennen

Nog niet eens zo heel lang geleden deden landen als Ghana en Kameroen het wel aardig op WK's. Ik houdt eigenlijk wel van dat soort kleurrijke landen op het WK, dat maakt een WK een WK en maakt het juist leuk voor mij. En dat ze min of meer kansloos zijn voor de titel doet er niet toe. Overigens heb ik sowieso respect voor alle landen die het WK gehaald hebben. Zo ver is Nederland niet eens gekomen.
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Aha, net als de Hollandsche supporter, de eerste 10 minuten gek doen in je leeuwenpak met toetert om vervolgens 80 minuten stil te zijn omdat men achter staat.Shaffy schreef op woensdag 20 juni 2018 @ 20:17:
Tsja, ik probeer me dan toch even in zo'n supporter te verplaatsen die toch wel wat zal hebben betaald voor een kaartje.
Moet zeggen dat ik aangenaam verrast ben over de strijdlustigheid van Iran. Of dat Spanje het gewoon zo ver laat komen. Hopelijk een leuke pot. Zonder blessures....
"It's called a motor race." - M. Masi 2021
Strijdlust van Iran? Het enige wat ze doen is de bus parkeren
Er staan mensen de hele dag te wachten bij de Amstel Goldrace. Dan komen de renners eindelijk met een noodvaart langs, staan ze de cameraman of oorlogsfotograaf uit te hangen. De Mens is een curieus wezen.Shaffy schreef op woensdag 20 juni 2018 @ 20:17:
Spanje gaat gewoon rustig blijven combineren en wachten op dat verdedigende foutje. Daarna loopt het gewoon los omdat Iran dan er wat meer uit moet komen.
Nou, hup, mooi plekkie...!
Saudi Arabië ligt in Azië. Of Midden-Oosten. Maar niet in AfrikaDeadsy schreef op woensdag 20 juni 2018 @ 19:00:
[ Voor 3% gewijzigd door bvbal79 op 20-06-2018 20:26 ]
Ach dat zogenaamde geschop valt allemaal alles mee. Er zijn al veel harder wedstrijden geweest..
Doen het anders prima.vhal schreef op woensdag 20 juni 2018 @ 20:24:
De kelderklasse is er niks bij met dit geschop van Iran
Gelukkig Shojaei er uit. Veel te traag, alleen de status.
Hoe zou Iran-Ijsland gaan? Bal 90 minuten op de middenstip terwijl beide teams in hun eigen strafschop gebied blijven staan?
Tja wat had iedereen verwacht. Dat Iran even Spanje eruit tikt. Slopen die boel en proberen een keer toe te slaan. Maar 0-0 is ook prima voor hun. Staan ze nog steeds nr1
Prima? Wat een schijtploeg zegsambalbaj schreef op woensdag 20 juni 2018 @ 20:27:
[...]
Doen het anders prima.
Gelukkig Shojaei er uit. Veel te traag, alleen de status.
Dat zal ze een schijt interesseren zolang ze maar geen doelpunt tegen krijgen
Gaan ze geen 90 minuten volhouden. Vooral niet met al dat geschop van ze.bvbal79 schreef op woensdag 20 juni 2018 @ 20:30:
[...]
Dat zal ze een schijt interesseren zolang ze maar geen doelpunt tegen krijgen
Het is mooi dat de mindere landen ook mee mogen doen op het WK
Maar dan moeten ze ook meedoen, snappie
Maar dan moeten ze ook meedoen, snappie
Wel verdedigend sterk, zo'n 10-0-0 opstelling
Ik had van Spanje wel wat meer verwacht eigenlijk. Maargoed, kan nog
En als ze 4-3-3 gaan spelen staan ze na 30 minuten 5-0 achter, dus ik geef ze groot gelijk.
Dat hoop ik ook. Maar waar is het tikki takka van Spanje...Dat moet nu wel draaien om erdoor te komen.Untouchablezz20 schreef op woensdag 20 juni 2018 @ 20:31:
[...]
Gaan ze geen 90 minuten volhouden. Vooral niet met al dat geschop van ze.
Oh wacht, ik denk de hele tijd dat Spanje rood is en Iran wit...
sorry!!!
Handig zo'n dubbele mandekking. 11 man in het eigen strafschopgebied...

[ Voor 50% gewijzigd door Coltrui op 20-06-2018 20:48 ]