[Multi] FM7 GoT Racing League - seizoen 3 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 18 Laatste
Acties:
  • 30.952 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mannetje19
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 10-09 15:48
WiFi doet een beetje vreemd. Modem is aan t herstarten

Edit: Xbox herstarten..

[ Voor 20% gewijzigd door mannetje19 op 29-05-2018 20:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 12-09 18:44
mannetje19 schreef op dinsdag 29 mei 2018 @ 20:13:
WiFi doet een beetje vreemd. Modem is aan t herstarten
We wachten eventjes. Kun je het xbox berichtje negeren :)

Gamertag: timmie271

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ample Energy
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 15:31
Crap, kan ik nog een invite krijgen? Was vergeten de stroom voor m'n laptop aan te sluiten...

Edit: Thanks!

[ Voor 8% gewijzigd door Ample Energy op 29-05-2018 20:18 ]

Luister naar je onderbewustzijn. Er is een reden dat je niet wilt weten hoe je voedsel wordt geproduceerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkkingll
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 14-08 17:59
Ik rijd met de r8 met hoodcam. Hij onderstuurt wel, maar ik rij er de meest stabiele rondes mee.. nu alleen nog een werkende microfoon.. ;)

[ Voor 18% gewijzigd door darkkingll op 29-05-2018 20:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mu.siQ
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 30-08 18:01
En NU klapt die er bij mij uit...?!? -.-

Therefore I must know what I am doing. Maybe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkkingll
Lijkt er hier ook op ja.. :(
Normaal is forza wel vrij vlot hierzo.

Ik hoor jullie wel gewoon.. heb geen last van onweer ofzo hiero.

[ Voor 74% gewijzigd door darkkingll op 29-05-2018 20:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavi86
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 18:15
nondeju 3 x gecrasht :P

www.mariovisser.com

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• skreppiedoe
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 18:52
Ik zag t....scheelt mij weer een plekje :+

PSN ID= SkreppiedoeNL , XBL=Skreppiedoe NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turbo Timmeh
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 29-03-2023

Turbo Timmeh

XBL: Hypernova NL

Na de race uit de lobby geknald. Wilde de replay opslaan, maar is niet gelukt. Tot op Mugello!

XBL: Hypernova NL | YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@Turbo Timmeh Ik heb de replay wel opgeslagen; zal 'm zometeen even sharen...

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mu.siQ
Zo. Hebben we al tijden van de andere lobby? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkkingll
Musiq, je bot moet dood.. dat ding ramde me gewoon midden in een bocht :(. Scheelde weinig of lappie had me nog ingehaald..

Oh, excuus.trouwens, intrepid, voor de.torpedo.. remmen blokleerden en.Ik kon niet op tijd herstellen...

[ Voor 12% gewijzigd door darkkingll op 29-05-2018 21:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mu.siQ
darkkingll schreef op dinsdag 29 mei 2018 @ 21:35:
Musiq, je bot moet dood.. dat ding ramde me gewoon midden in een bocht :(.

Oh, excuus.trouwens, intrepid, voor de.torpedo.. remmen blokleerden en.Ik kon niet op tijd herstellen. :(
Jezus echt, ik zit naar dat ding te kijken, slaat echt helemaal nergens op wat die bot doen. Ramde DutchBones ook achterstevoren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkkingll
Mu.siQ schreef op dinsdag 29 mei 2018 @ 21:36:
[...]

Jezus echt, ik zit naar dat ding te kijken, slaat echt helemaal nergens op wat die bot doen. Ramde DutchBones ook achterstevoren
Ja, das mijn ingame naam.. kon de r8 amper houden.. echt, wtf... meerdere keren gewoon vol geramd door dat ding.

[ Voor 7% gewijzigd door darkkingll op 29-05-2018 21:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mu.siQ
@darkkingll Ah ja sorry man, daar kan ik helaas echt niets aan doen. Wel aan die schouderduw in mijn laatste ronde. Ik dacht dat je ruimte liet dus ik gooide gas er op. Sorry, maar geloof niet dat je daardoor achterstevoren ofzo bent gaan staan toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dasfrikandel
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 22-07 00:47
Was me een enerverende race wel, verschil met nummer 9 was 1 seconde op de finish :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkkingll
Mu.siQ schreef op dinsdag 29 mei 2018 @ 21:39:
@darkkingll Ah ja sorry man, daar kan ik helaas echt niets aan doen. Wel aan die schouderduw in mijn laatste ronde. Ik dacht dat je ruimte liet dus ik gooide gas er op. Sorry, maar geloof niet dat je daardoor achterstevoren ofzo bent gaan staan toch?
Neuh, daar viel het best mee inderdaad. Volgens mij niet eens dwars gegaan toen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unigo
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 06:26
Pff, blij dat we deze gehad hebben... Veel gebots helaas, vooral de eerste rondes :( maar: op naar de volgende!

3ds fc: 4270-0926-7440

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ample Energy
Ik weet niet wat er in de eerste bocht gebeurde. Ik raakte daar in ieder geval 2 mensen in een sandwich of zo. Geen idee of ik wat anders had kunnen doen, maar sorry daarvoor. Voor mijn gevoel gingen er mensen ver voor het rempunt in de ankers. Volgende keer start ik daarom het liefste helemaal achteraan.

Verder schiet het voor mij weinig op om mee te racen zo zonder race director of zo. Werd er keihard af gebeukt en dan rij je gewoon laatste. Zonder mensen om me heen kan ik ook wel tegen de AI rijden :P Er was ook ergens een stuk waar iemand 4 meter van de racelijn af reed en dacht daarvoor niet eerder te hoeven remmen. Daarna heb ik ook niet meer geconcentreerd gereden om eerlijk te zijn.

Alleen nog even tegen Esines/@Pandanl kunnen racen tot hij er af vloog. Dat vond ik nog wel leuk; dan is er nog wat druk! Maar ja, uiteindelijk waren dus maar enkele van de 29 rondes vermakelijk...

Helemaal negatief kijk ik niet terug op m'n eerste online race, hoor. Vond het nog wel spannend om mensen voor te laten en op tijd te moeten remmen om de persoon voor me niet te raken. Maar w.b.t. eindresultaat had ik net zo goed kunnen parkeren na een paar rondes.

Edit: En mocht iemand wat hebben gezegd: blijkbaar hoor je niks zonder mic.

[ Voor 3% gewijzigd door Ample Energy op 29-05-2018 21:49 ]

Luister naar je onderbewustzijn. Er is een reden dat je niet wilt weten hoe je voedsel wordt geproduceerd.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

FM7 GoT Racing League - Silverstone Grand Prix (29 mei 2018 @ 20:15)

Driver Tijd Main Race Totaal
Baloutje07 59M40S251 1 192
MusiQ2 1H00M14S 2 188
rhwerkman 1H00M16S 3 184
Plank268 1H00M16S 4 180
Stoksbrood 1H00M18S 5 176
OctagonQontrol 1H00M18S 6 172
KillerR NL 1H00M32S 7 168
NLRev0lution 1H00M33S 8 164
Hypernova NL 1H00M36S 9 160
M en B 1H01M07S 10 156
drdreey1976 1H01M13S 11 152
Skreppiedoe NL 1H01M19S 12 148
Badmanski420 1H01M27S 13 144
Mavi1986 1H01M34S 14 140
Intrepid NL 1H01M53S 15 136
Unigo 1H02M13S 16 132
Disarmed070 1H02M22S 17 128
Dutch B0nes 1H02M31S 18 124
lappiehero 1H02M35S 19 120
generationq87 1H02M58S 20 116
dermouwert 1H02M59S 21 112
Ample Energy 1H03M32S 22 108
Esines 1H03M44S 23 104
Gamebifi 1H07M16S 24 100
timmie271 1H09M28S 25 96

[ Voor 5% gewijzigd door MAX3400 op 29-05-2018 22:02 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• timmie271
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 12-09 18:44
Ging prima met nog 30 seconden op de klok over finishen :+

Wat een bagger bak was die blauwe lambo zeg.... Ben net niet 4x gelapped door @Mu.siQ zelf....
Toen die een bot was geworden wel. Zat ook gelijk 1e rang voor de beuk tegen @darkkingll..

Ondanks dat we ruim 15 minuten later gestart zijn heeft iedereen mee kunnen doen :)
Chekck je laatste foto even voor de laatste 2 tijden waaronder die van mij :) Niet dat die nou zo spannend is....

[ Voor 25% gewijzigd door timmie271 op 29-05-2018 21:51 ]

Gamertag: timmie271

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ample Energy schreef op dinsdag 29 mei 2018 @ 21:49:

ipv6 uit en check je default sound devices, zorg dat je headset default is.

Was weer een mooie race gents, ook weer in dit seizoen mooie en eerlijke gevechten met hier een daar een klein "kusje". Prima start, wel jammer van het kusje tegen de bandenstapel waardoor ik 2 plekken verloor :|

[ Voor 28% gewijzigd door NLRev0lution op 29-05-2018 21:54 ]

PSN/XBL/Steam: NLRev0lution

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ah, de punten kloppen weer eens niet; er komt zo een correctie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ample Energy
NLRev0lution schreef op dinsdag 29 mei 2018 @ 21:52:
[...]

ipv6 uit en check je default sound devices, zorg dat je headset default is.
Zal de volgende keer kijken naar ipv6. I.p.v. een headset gebruik ik m'n speakers via HDMI trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dasfrikandel
Ik weet niet wat er in de eerste bocht gebeurde. Ik raakte daar in ieder geval 2 mensen in een sandwich of zo. Geen idee of ik wat anders had kunnen doen, maar sorry daarvoor. Voor mijn gevoel gingen er mensen ver voor het rempunt in de ankers. Volgende keer start ik daarom het liefste helemaal achteraan.

Verder schiet het voor mij weinig op om mee te racen zo zonder race director of zo. Werd er keihard af gebeukt en dan rij je gewoon laatste. Zonder mensen om me heen kan ik ook wel tegen de AI rijden :P Er was ook ergens een stuk waar iemand 4 meter van de racelijn af reed en dacht daarvoor niet eerder te hoeven remmen. Daarna heb ik ook niet meer geconcentreerd gereden om eerlijk te zijn.

Alleen nog even tegen Esines/@Pandanl kunnen racen tot hij er af vloog. Dat vond ik nog wel leuk; dan is er nog wat druk! Maar ja, uiteindelijk waren dus maar enkele van de 29 rondes vermakelijk...

Helemaal negatief kijk ik niet terug op m'n eerste online race, hoor. Vond het nog wel spannend om mensen voor te laten en op tijd te moeten remmen om de persoon voor me niet te raken. Maar w.b.t. eindresultaat had ik net zo goed kunnen parkeren na een paar rondes.

Wij hadden wel een goed gevecht, todat je bandjes moest gaan wisselen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bifi_G60
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13:54
Zo ik ben ff in phusebox mode weet niet of ik het nog zo leuk vind om te racen als ik gelapped wordt door de persoon die 1 plaats voor me ligt. Baal voornamelijk dat ik mezelf niet lijk te verbeteren

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MariusV
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 13:33
Ik bem er 2 keer flink afgebeukt (niet expres neem ik aan😉) en ben toen gespind. Anders was het spannend tussen Mu.siQ en mij geworden👊🏼

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jordy8
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 12-09 22:00
De lobby's zijn de volgende keer wat beter ingedeeld natuurlijk door de tijden die vandaag zijn gereden. Komt vast goed! :)

Vond het zelf in ieder geval weer erg geslaagd! Beloofd nog heel wat mooie gevechten voor de komende races *O*

[ Voor 34% gewijzigd door Jordy8 op 29-05-2018 22:02 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ample Energy
dasfrikandel schreef op dinsdag 29 mei 2018 @ 21:56:
[...]

Wij hadden wel een goed gevecht, todat je bandjes moest gaan wisselen :p
Ah, dat was jij :P Jij was toen al een keer gestopt, toch?
Dat stukje was ook nog wel leuk, maar over zo'n gevecht heb ik dan een beetje een gemixt gevoel. De enige reden dat ik je tegen kwam is omdat jij al een keer gestopt was. Met een race director die elke keer een restart doet o.i.d. zijn de gevechten tenminste natuurlijk. Nu reed ik alleen maar even achter je aan om wat te doen te hebben, maar met racen was ik niet meer bezig en toen mij een hap ijs werd aangeboden dook ik dus maar de pitstraat in om je niet dwars te zitten :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Intr3pid
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 06-08 23:44
darkkingll schreef op dinsdag 29 mei 2018 @ 21:35:
Musiq, je bot moet dood.. dat ding ramde me gewoon midden in een bocht :(. Scheelde weinig of lappie had me nog ingehaald..

Oh, excuus.trouwens, intrepid, voor de.torpedo.. remmen blokleerden en.Ik kon niet op tijd herstellen...
Poep gebeurd. No worries.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dasfrikandel
Ample Energy schreef op dinsdag 29 mei 2018 @ 22:01:
[...]

Ah, dat was jij :P Jij was toen al een keer gestopt, toch?
Dat stukje was ook nog wel leuk, maar over zo'n gevecht heb ik dan een beetje een gemixt gevoel. De enige reden dat ik je tegen kwam is omdat jij al een keer gestopt was. Met een race director die elke keer een restart doet o.i.d. zijn de gevechten tenminste natuurlijk. Nu reed ik alleen maar even achter je aan om wat te doen te hebben, maar met racen was ik niet meer bezig en toen mij een hap ijs werd aangeboden dook ik dus maar de pitstraat in om je niet dwars te zitten :P
Haha dacht al, ik gaf je kansen die je niet pakte :p

Acties:
  • +1 Henk 'm!
MAX3400 schreef op dinsdag 29 mei 2018 @ 21:53:
Ah, de punten kloppen weer eens niet; er komt zo een correctie!
Correctie gepost in MAX3400 in "[Multi] FM7 GoT Racing League - seizoen 3"

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Heb me weer erg vermaakt deze race; misschien iets beter dan lobby 2 maar zoals @Jordy8 aangeeft; de volgende keer heb je kans dat je in een snellere / langzamere set races wordt geplaatst en dan zullen de verschillen mogelijk kleiner/minder worden over de hele race tussen alle rijders.

Helaas (voor sommigen) hebben de buitentemperaturen niet echt meegeholpen; hopelijk geen oververhitte personen in real life.

Mochten er daadwerkelijk klachten zijn over een bepaalde rijder of akties; stuur me even een duidelijke DM hoe & wat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pandanl
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 29-08 10:13
Was inderdaad even een leuk duel, jammer dat ik dan weer zo'n fout maak en ook nog wel op een plek waar ik normaal nooit problemen mee heb.

Voor de race nog een oefenpotje gedaan en mij TX stuur deed het prima ook qua FFB, maar het is gewoon een en al roulette heb ik het idee. Tijdens de race is de FFB opeens totaal anders, FFB die knetter hardt staat waardoor ik al vrij snel last van mijn polsen kreeg, wanneer je op het punt ben dat je banden beginnen te blokkeren stuitert het stuur abnormaal waardoor je juist de hele wegligging kwijt bent. En dan rij ik de pit in en ga ik eruit en is de FFB weer helemaal normaal zoals in het testrondje ervoor :F

Jammer dat je tijdens het wachten in de lobby niet een testrondje kan rijden zodat ik dit soort issues voor kan zijn, want T10 lijkt het niet te gaan fixen. T10 haat stuurtjes :/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ample Energy
dasfrikandel schreef op dinsdag 29 mei 2018 @ 22:03:
[...]

Haha dacht al, ik gaf je kansen die je niet pakte :p
Ik deed toch niet meer mee, dus het enige dat ik kon doen was anderen ruimte geven.
Maar ik zal je naam onthouden! Als we weer bij elkaar worden ingedeeld laat ik je niet meer gaan >:) ;)
Edit: Ah, dermouwert! Je had me een tijdje terug als vriend toegevoegd en sindsdien rijdt jouw drivatar bij mij bijna altijd op plek 1 in de Forza-kampioenschappen. Ik moet jou sowieso een keer verslaan, want je naam heeft nog meer frustratie opgeleverd dan OctagonQontrol :+
Pandanl schreef op dinsdag 29 mei 2018 @ 22:07:
[...]

Was inderdaad even een leuk duel, jammer dat ik dan weer zo'n fout maak en ook nog wel op een plek waar ik normaal nooit problemen mee heb.

Voor de race nog een oefenpotje gedaan en mij TX stuur deed het prima ook qua FFB, maar het is gewoon een en al roulette heb ik het idee. Tijdens de race is de FFB opeens totaal anders, FFB die knetter hardt staat waardoor ik al vrij snel last van mijn polsen kreeg, wanneer je op het punt ben dat je banden beginnen te blokkeren stuitert het stuur abnormaal waardoor je juist de hele wegligging kwijt bent. En dan rij ik de pit in en ga ik eruit en is de FFB weer helemaal normaal zoals in het testrondje ervoor :F

Jammer dat je tijdens het wachten in de lobby niet een testrondje kan rijden zodat ik dit soort issues voor kan zijn, want T10 lijkt het niet te gaan fixen. T10 haat stuurtjes :/
Ik dacht al, daar?! :+
Maar gezien de punten gaan we elkaar weer tegenkomen, dus tot de volgende keer! :D

[ Voor 9% gewijzigd door Ample Energy op 29-05-2018 22:15 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Disarmed070
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 10:50
Race ging goed voor mijn gevoel (twee kleine foutjes en te voorzichtig om niemand te raken in het begin + wegkomen bij de start…) .

Had alleen de pech dat ik groep 1 zat met rijders die een stapje of 5 verder zijn.

voelde als een race met AI die net te hoog stond ingesteld :P

Maar als ik naar de tijden kijk gaat de tweede race de groep wel dichter bij elkaar brengen qua indeling.(denk ik)

Dus bedankt voor het organiseren en op naar de volgende :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MariusV
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 13:33
@MAX3400 bedankt voor het organiseren en al je moeite tot nu toe!

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 14:04
bifi_G60 schreef op dinsdag 29 mei 2018 @ 21:58:
Zo ik ben ff in phusebox mode weet niet of ik het nog zo leuk vind om te racen als ik gelapped wordt door de persoon die 1 plaats voor me ligt. Baal voornamelijk dat ik mezelf niet lijk te verbeteren
Hela hola. Zomaar mijn merknaam gebruiken. Dat mag alleen om te klagen wanneer het ongegrond is.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mannetje19
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 10-09 15:48
Mooie race gehad! De Ferrari is mij wel bevallen!
Halverwege de race raakte ik de auto wel even kwijt, waarna er iemand achterop mij klapte.
Schade beperkt gehouden en nog een aardig gevecht gehad met 'dermouwert'!

Mugello wordt een thuis race ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De GTR is me gisteren alleszins meegevallen en zelfs 0.3s van mijn trainingstijd afgereden op Silverstone.

Nu tijd zoeken om Mugello te gaan testen maar ik hoop eigenlijk met dezelfde auto het seizoen af te maken; iets met gewenning en consistentie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turbo Timmeh

Turbo Timmeh

MAX3400 schreef op woensdag 30 mei 2018 @ 09:56:
De GTR is me gisteren alleszins meegevallen en zelfs 0.3s van mijn trainingstijd afgereden op Silverstone.

Nu tijd zoeken om Mugello te gaan testen maar ik hoop eigenlijk met dezelfde auto het seizoen af te maken; iets met gewenning en consistentie.
Die GTR is helaas geen optie voor de cockpit view rijders onder ons. Er zijn geen spiegels aanwezig in de cockpit. Niet eens een zijspiegeltje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Turbo Timmeh schreef op woensdag 30 mei 2018 @ 10:03:
[...]

Die GTR is helaas geen optie voor de cockpit view rijders onder ons. Er zijn geen spiegels aanwezig in de cockpit. Niet eens een zijspiegeltje.
Japanse prut :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pandanl
Turbo Timmeh schreef op woensdag 30 mei 2018 @ 10:03:
[...]

Tja met de Z4 heb je ook maar de helft van je zijspiegel, ook niet bepaald ideaal. Achja ik vertik het om bird view te rijden, voelt zo onnatuurlijk en nep aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turbo Timmeh

Turbo Timmeh

Pandanl schreef op woensdag 30 mei 2018 @ 10:30:
[...]

Tja met de Z4 heb je ook maar de helft van je zijspiegel, ook niet bepaald ideaal. Achja ik vertik het om bird view te rijden, voelt zo onnatuurlijk en nep aan.
De Z4 heeft toch gewoon een achteruitkijkspiegel? Die GTR heeft helemaal niets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkkingll
Pandanl schreef op woensdag 30 mei 2018 @ 10:30:
[...]

Je kan ook hoodcam doen.. Best of both worlds imho. Niet de afleiding/belemmeringen van cockpit, niet zo nep als bird

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unigo
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 06:26
MAX3400 schreef op woensdag 30 mei 2018 @ 09:56:

Idem, en geen zin om andere auto's te verven ;)

3ds fc: 4270-0926-7440

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Wow, Mugello... Volgens de sheet ben ik de eerste onder de 1:53... ;)

Dat wordt dus zeker wagens aftesten want dat moet nog sneller kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turbo Timmeh

Turbo Timmeh

Zat na 8 rondjes op een 1:53.064 met de Dodge.. dat kan zeker sneller

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Turbo Timmeh schreef op woensdag 30 mei 2018 @ 17:24:
Zat na 8 rondjes op een 1:53.064 met de Dodge.. dat kan zeker sneller
Ter leeringh; welke rpm schakel je op met de Dodge?

De GTR doe ik echt doortrekken bijna tot de begrenzer; opschakelen paar honderd rpm voordat ie gaat hikken.

[ Voor 19% gewijzigd door MAX3400 op 30-05-2018 17:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turbo Timmeh

Turbo Timmeh

MAX3400 schreef op woensdag 30 mei 2018 @ 17:25:
[...]

Ter leeringh; welke rpm schakel je op met de Dodge?
Rij dus cockpit en let op de lampjes die rood worden op het stuur. Mijn speedometer staat uit, maar zal eens opletten in de telemetry.

edit, schakel in de dodge vrijwel direct bij het rood worden van de lampjes.

[ Voor 13% gewijzigd door Turbo Timmeh op 30-05-2018 17:30 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Unigo schreef op woensdag 30 mei 2018 @ 17:05:
[...]

Idem, en geen zin om andere auto's te verven ;)
Safe elke kant (zijkanten, hood/top en indien nodig de rear) als losse layer groups (eerst alles selecteren wat je wilt en dan "group", vervolgens "Safe as layer group". Past het net niet allemaal dan ungroup je de layer group en pas je de losse onderdelen ietsjes..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skreppiedoe
Pandanl schreef op dinsdag 29 mei 2018 @ 22:07:
[...]

Ik rij ook met een TX en deze problemen heb ik ook en het is idd behoorlijk irritant. Bij mij is het vaak dat de wagen na een pitsstop duidelijk meer onderstuur heeft waardoor bij het remmen het stuur begint te "klapperen" wat je best voelt in je polsen.
Ik heb zelf de FFB kracht een stuk lager gezet en dan is het wel te doen. Ik ga tijdens het oefenen voor Mugello maar weer verder experimenteren met de settings en tevens ga ik de Chevy maar eens proberen aangezien ik die tijdens het showcase event op Spa best lekker vond rijden(geen idee of dit dezelfde is eigenlijk)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
@skreppiedoe als je je TX wil testen; 4 & 6 juni kan ik wel ff rijden, ik denk rond 19:00. Zelfde geldt voor anderen die ook willen rijden, natuurlijk.

Zal tijdig mijn definitieve online-tijd posten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skreppiedoe
MAX3400 schreef op woensdag 30 mei 2018 @ 17:58:
@skreppiedoe als je je TX wil testen; 4 & 6 juni kan ik wel ff rijden, ik denk rond 19:00. Zelfde geldt voor anderen die ook willen rijden, natuurlijk.

Zal tijdig mijn definitieve online-tijd posten!
Ik zal het in de gaten houden...geen idee of ik dan tijd heb :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pandanl
skreppiedoe schreef op woensdag 30 mei 2018 @ 17:51:
[...]

Ik rij ook met een TX en deze problemen heb ik ook en het is idd behoorlijk irritant. Bij mij is het vaak dat de wagen na een pitsstop duidelijk meer onderstuur heeft waardoor bij het remmen het stuur begint te "klapperen" wat je best voelt in je polsen.
Ik heb zelf de FFB kracht een stuk lager gezet en dan is het wel te doen. Ik ga tijdens het oefenen voor Mugello maar weer verder experimenteren met de settings en tevens ga ik de Chevy maar eens proberen aangezien ik die tijdens het showcase event op Spa best lekker vond rijden(geen idee of dit dezelfde is eigenlijk)
Ja dit heb ik ook dat het begint te klapperen, heb ook wel eens gehad dat up en down shiften opeens achteruit en opzij kijken werd.

Zojuist firmware V53 op de TX gezet, ga nu even testen of dit helpt, kan namelijk nergens een changelog vinden wat er veranderd zou moeten zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theAlchemist
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 09-09 19:47
Pandanl schreef op woensdag 30 mei 2018 @ 20:30:
[...]

Ja dit heb ik ook dat het begint te klapperen, heb ook wel eens gehad dat up en down shiften opeens achteruit en opzij kijken werd.

Zojuist firmware V53 op de TX gezet, ga nu even testen of dit helpt, kan namelijk nergens een changelog vinden wat er veranderd zou moeten zijn.
Ik rij ook met een TX. Volgens mij krijg je dit fenomeen met wisselende kracht van ffb vaak door hoge temperaturen van de hardware. De ffb wordt steeds minder krachtiger als de temperatuur van de hardware omhoog gaat en wordt weer krachtiger als de temperatuur van de hardware daalt. Als je standaard ffb kracht omlaag zet, lijkt het in ieder geval een minder groot verschil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pandanl
theAlchemist schreef op woensdag 30 mei 2018 @ 20:50:
[...]

Ik rij ook met een TX. Volgens mij krijg je dit fenomeen met wisselende kracht van ffb vaak door hoge temperaturen van de hardware. De ffb wordt steeds minder krachtiger als de temperatuur van de hardware omhoog gaat en wordt weer krachtiger als de temperatuur van de hardware daalt. Als je standaard ffb kracht omlaag zet, lijkt het in ieder geval een minder groot verschil.
Ik heb meer het idee dat het een roulette is, voordat wij begonnen aan de race zaten we zo'n 30 minuten in de lobby waar de TX dus niks aan het doen was, vanaf de start voelde de TX al raar aan. Dit probleem heb ik vaker gehad en lijkt per race te verschillen, soms komt het nadat je een rewind gebruikt, maar ook een paar keer gehad dat het aan het begin prima gaat en na een pit stop helemaal anders is, gisteravond was dit dus omgedraaid. Heb ook vaak zat dat het race na race na race gewoon helemaal prima gaat.

Dit probleem kan ik niet na produceren in Project Cars 2, dus ik gok dat dit echt een Forza dingetje is.

Fan slaat bij mij altijd aan en laat hem altijd netjes uitloeien zelfs nadat de xbox al enkele minuten uit is.

Het klopt inderdaad dat na een lange race de FFB wat minder kan worden, maar het lijkt er hier op alsof er een totaal ander FFB profiel aangeroepen wordt.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Turbo Timmeh

Turbo Timmeh

Eerder op de avond een 1:52.408 gereden in de Dodge Viper.

[ Voor 51% gewijzigd door Turbo Timmeh op 31-05-2018 08:34 . Reden: video met sync geluid toegevoegd ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• skreppiedoe
theAlchemist schreef op woensdag 30 mei 2018 @ 20:50:
[...]

Het lig niet aan de temperatuur maar aan de game zelf aangezien ik bij andere games totaal geen last hiervan heb. Het blijft gewoon zeer matig en er zijn talloze klachten over op het officiele FM7 forum. Wel lijkt het op de PC minder erg te zijn dan de XB1.

Net even een paar rondjes op Mugello gereden met de #4 Chevy ZR1 met een beste tijd van 1:55:719 dus er is nog genoeg ruimte voor verbetering...maarja eerst maar eens proberen een paar rondjes achter elkaar op de baan te blijven in plaats van eraf te spinnen. :9

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Turbo Timmeh schreef op donderdag 31 mei 2018 @ 00:31:
Eerder op de avond een 1:52.408 gereden in de Dodge Viper.

[video]
Thanks! Zojuist met de Dodge een 1:53,065 gereden. Had niet gedacht dat ik onder die 1:53,828 zou komen die ik had gereden met de BMW. En we oefenen weer vrolijk verder :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jordy8
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 12-09 22:00
skreppiedoe schreef op donderdag 31 mei 2018 @ 19:26:
[...]

.maarja eerst maar eens proberen een paar rondjes achter elkaar op de baan te blijven in plaats van eraf te spinnen. :9
Denk dat dit aankomende race erg belangrijk wordt. Gewoon op de baan houden en een goed resultaat komt dan vanzelf ook al zijn de ronde tijden misschien trager dan de rest.

[ Voor 7% gewijzigd door Jordy8 op 31-05-2018 21:03 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Jordy8 schreef op donderdag 31 mei 2018 @ 21:02:
[...]

Denk dat dit aankomende race erg belangrijk wordt. Gewoon op de baan houden en een goed resultaat komt dan vanzelf ook al zijn de ronde tijden misschien trager dan de rest.
Gewoon de meest brede auto nemen die er is, met wat geluk start je ergens in de voorhoede :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bifi_G60
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13:54
Heb net wat rondjes met de TT gereden die hou ik nog een beetje op de baan en kom dan in de buurt van de 2 minuten rond

Acties:
  • +1 Henk 'm!
NLRev0lution schreef op donderdag 31 mei 2018 @ 21:24:
[...]

Gewoon de meest brede auto nemen die er is, met wat geluk start je ergens in de voorhoede :p
Breed helpt niet als je in de laatste bocht een rotte exit hebt; het is een zeer lang stuk en zelfs met 2km/h verschil, komt iemand dus een meter of 40 voor je bij de eerste bocht.

We gaan het zien; trainen, trainen, trainen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
NLRev0lution schreef op donderdag 31 mei 2018 @ 20:35:
[...]

Thanks! Zojuist met de Dodge een 1:53,065 gereden. Had niet gedacht dat ik onder die 1:53,828 zou komen die ik had gereden met de BMW. En we oefenen weer vrolijk verder :)
#92 BMW ook heel fijn! 1:53,060 :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nielless
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 11-09 19:56
Gisteren perongeluk mijn wheelsettings naar default qereset in FM7 7(8)7. FF en sensivity enzo was allemaal crap😂.

Inmiddels heb ik mijn settings beter staan dan de vorige keer, dus dat beloofd wat.

Kwam met trainen overigens nog niet verder dan een 1:54.116

XBL: DeutscheHelm // STEAM: Nielles™

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nielless
Heb voor de luie mensen onder ons even mijn naam+nummer van mijn decal gehaald en deze geshared.
Als je zoekt op NismoGTRedBlack kun je deze eenvoudig vinden bij de designs.

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/1mbaaKIh.png
Ik weet alleen niet of ie locked is of dat je er zelf je naam+sticker aan toe kunt voegen. Als iemand me kan vertellen of deze locked is / hoe ik die er dan af krijg, zou top zijn.

EDIT: Alles is dus gelocked. Op verzoek kan ik je naam + nummer toevoegen. Dit zal dan niet te geavanceerd worden. Ook kan ik de kleursamenstelling voor je aanpassen.

[ Voor 20% gewijzigd door Nielless op 01-06-2018 11:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nielless schreef op vrijdag 1 juni 2018 @ 11:13:
Heb voor de luie mensen onder ons even mijn naam+nummer van mijn decal gehaald en deze geshared.
Als je zoekt op NismoGTRedBlack kun je deze eenvoudig vinden bij de designs.

[afbeelding]
Ik weet alleen niet of ie locked is of dat je er zelf je naam+sticker aan toe kunt voegen. Als iemand me kan vertellen of deze locked is / hoe ik die er dan af krijg, zou top zijn.

Gelieve ook de kleursamenstelling van dit design aan te passen, zodat niet iedereen met dezelfde kleur rijdt ;) (of je moet deze kleur mooi vinden natuurlijk)
Is locked in alle opzichten. Je kan geen nummers toevoegen of de kleuren aanpassen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nielless
NLRev0lution schreef op vrijdag 1 juni 2018 @ 11:19:
[...]

Is locked in alle opzichten. Je kan geen nummers toevoegen of de kleuren aanpassen.
Balen.. enig idee of je dat ergens uit kunt zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nielless schreef op vrijdag 1 juni 2018 @ 11:39:
[...]

Balen.. enig idee of je dat ergens uit kunt zetten?
Volgens mij niet. Dus wanneer kunnen we verzoeknummertjes indienen? >:)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nielless
NLRev0lution schreef op vrijdag 1 juni 2018 @ 11:47:

Volgens mij niet. Dus wanneer kunnen we verzoeknummertjes indienen? >:)
Dan kan ik op verzoek inderdaad wel een standaardnummer + naam (niet te geavanceerd dus) toevoegen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijn96
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 15:04

Tijn96

In speed we trust

Vandaag maar eens beginnen met de eerste rondjes op mugello. Behoorlijk technisch circuit dus zal niet meevallen

Regelmatig op circuits te vinden zowel digitaal als in het echt. iRacing Profiel

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Tijn96 schreef op vrijdag 1 juni 2018 @ 14:39:
Vandaag maar eens beginnen met de eerste rondjes op mugello. Behoorlijk technisch circuit dus zal niet meevallen
Aantal keer links, aantal keer rechts en dat waarschijnlijk 32 keer en dan zit het uur erop d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pandanl
Tijn96 schreef op vrijdag 1 juni 2018 @ 14:39:
Ik vind juist dat je dit circuit vrij snel onder de knie hebt. Zelf kende ik het circuit ook nog niet maar vrij snel heb ik de rem lijnen al uitgezet. Nu nog wat seconden afschaven, zit nu nog op snelste lap 01:56.329

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tijn96

Tijn96

In speed we trust

MAX3400 schreef op vrijdag 1 juni 2018 @ 14:41:
[...]

Aantal keer links, aantal keer rechts en dat waarschijnlijk 32 keer en dan zit het uur erop d:)b
Klinkt als een goed plan. Maandag komt als het goed is mijn fanatec set binnen. Dan wordt het veel trainen daarmee :+

Regelmatig op circuits te vinden zowel digitaal als in het echt. iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zo, ondertussen tijd redelijk naar beneden weten te schroeven. Tussenstand is 1:52,782 met de Dodge. @job115 kom dr maar in, laat de lage 1:51,xxx of misschien de 1:50,xxx maar zien :p

[ Voor 8% gewijzigd door NLRev0lution op 02-06-2018 00:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pandanl
Tijn96 schreef op vrijdag 1 juni 2018 @ 17:02:
[...]

Klinkt als een goed plan. Maandag komt als het goed is mijn fanatec set binnen. Dan wordt het veel trainen daarmee :+
Je had toch een logitech g920 besteld? Of heb je die alweer retour gedaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijn96

Tijn96

In speed we trust

Pandanl schreef op zaterdag 2 juni 2018 @ 00:51:
[...]

Je had toch een logitech g920 besteld? Of heb je die alweer retour gedaan?
Die heb ik geannuleerd inderdaad en toen een hele fanatec set besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@NLRev0lution Excel doet het weer niet? Mijn snelste tijd in de GTR wordt wel als "fastest" gezien in mijn kolom maar niet als "groenste" in mijn kolom?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MAX3400 schreef op zondag 3 juni 2018 @ 21:25:
@NLRev0lution Excel doet het weer niet ik snap je excel sheet niet? Mijn snelste tijd in de GTR wordt wel als "fastest" gezien in mijn kolom maar niet als "groenste" in mijn kolom?
Als ik je goed begrijp.. klopt. De groene velden met groene tekst onder de persoon (eigenlijk rechts van de auto) laat de persoon zien welke de snelste tijd heeft gereden met de betreffende auto. Wil je dat vakje dus mooi groen laten oplichten dan zal je de tijd van @Stoksbrood moeten verbeteren ;)

[ Voor 3% gewijzigd door NLRev0lution op 03-06-2018 23:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
NLRev0lution schreef op zondag 3 juni 2018 @ 23:02:
[...]

Als ik je goed begrijp.. klopt. De groene velden met groene tekst onder de persoon (eigenlijk rechts van de auto) laat de persoon zien welke de snelste tijd heeft gereden met de betreffende auto. Wil je dat vakje dus mooi groen laten oplichten dan zal je de tijd van @Stoksbrood moeten verbeteren ;)
@MAX3400, GAS EROP!

XBL: Stoksbrood | iRacing Profiel | [Asetek Forte WB\SW] [Asetek Invicta Pedals] | [10600KF] [ROG STRIX Z490-G] [FTW3 3080ti]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Zit weer met hetzelfde probleem; ik kan niet sneller. 1.52:hoog is het best wat ik red met deze auto's.

Weet wel waar mijn zwakte ligt; meetsector 2 (dus van ongeveer 37 seconden tot 1:12) ben ik consistent 0.5s langzamer.

Maaruh, Stokkie, doe eens een flying lap posten?? :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
MAX3400 schreef op maandag 4 juni 2018 @ 10:55:
[...]

Zit weer met hetzelfde probleem; ik kan niet sneller. 1.52:hoog is het best wat ik red met deze auto's.

Weet wel waar mijn zwakte ligt; meetsector 2 (dus van ongeveer 37 seconden tot 1:12) ben ik consistent 0.5s langzamer.

Maaruh, Stokkie, doe eens een flying lap posten?? :)
Sta alweer even droog dus misschien dat ik vanavond weer even kan rijden :).
Als ik voor mezelf een perfect rondje eruit kan halen kan er nog 0,3 tot 0,5 seconden af ongeveer.

XBL: Stoksbrood | iRacing Profiel | [Asetek Forte WB\SW] [Asetek Invicta Pedals] | [10600KF] [ROG STRIX Z490-G] [FTW3 3080ti]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Stoksbrood schreef op maandag 4 juni 2018 @ 11:17:
[...]

Sta alweer even droog dus misschien dat ik vanavond weer even kan rijden :).
Als ik voor mezelf een perfect rondje eruit kan halen kan er nog 0,3 tot 0,5 seconden af ongeveer.
Ik ga trainen van omstreeks 19:00 tot ongeveer 20:30. Wil sowieso 1x 16 ronden rijden en voor de rest whatever.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
MAX3400 schreef op maandag 4 juni 2018 @ 12:20:
[...]

Ik ga trainen van omstreeks 19:00 tot ongeveer 20:30. Wil sowieso 1x 16 ronden rijden en voor de rest whatever.
Ben pas na 1800 een keer thuis. Die 16 ronden doe ik graag mee.
Als je dus tot ~ 19:30 kan rekken ga ik mijn best doen :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
MAX3400 schreef op maandag 4 juni 2018 @ 12:20:
[...]

Ik ben ook van de partij!

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Stoksbrood schreef op maandag 4 juni 2018 @ 12:43:
[...]

Ben pas na 1800 een keer thuis. Die 16 ronden doe ik graag mee.
Als je dus tot ~ 19:30 kan rekken ga ik mijn best doen :)
Doen we dat toch; ga ik eerst wel ff korte sprintjes trekken. Denk dat @NLRev0lution en ik in een gewone XBL party gaan zitten voor de chat; merken wel wanneer je binnen komt.

@Tijn96 kom je ook toevallig??

[ Voor 4% gewijzigd door MAX3400 op 04-06-2018 15:11 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tijn96

Tijn96

In speed we trust

Ja daar wil ik wel bij zijn! Hopelijk heb ik mn set dan staan anders doe ik lekker met de controller mee. Gelijk mogelijkheid om wat nieuwe wagens te testen

[ Voor 22% gewijzigd door Tijn96 op 04-06-2018 16:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkkingll
De race is volgende week maandag toch?

Moet even kijken of ik dan wel kan, de dag erna moet ik s' ochtends mijn scriptie inleveren.. B)

Acties:
  • +2 Henk 'm!
We gaan een mooi oefengroepje hebben :)!
@Nielless kan ook aansluiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
darkkingll schreef op maandag 4 juni 2018 @ 16:34:
De race is volgende week maandag toch?

Moet even kijken of ik dan wel kan, de dag erna moet ik s' ochtends mijn scriptie inleveren.. B)
Scripties heb je vaak tijdig af dus je kan zonder problemen racen volgende week! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Tijn96 schreef op zaterdag 2 juni 2018 @ 19:46:
[...]

Die heb ik geannuleerd inderdaad en toen een hele fanatec set besteld.
Niet voor Forza 7 hoop ik. Die fout heb ik gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijn96

Tijn96

In speed we trust

Phusebox schreef op maandag 4 juni 2018 @ 18:08:
[...]

Niet voor Forza 7 hoop ik. Die fout heb ik gemaakt.
In eerste instantie wel. Als de fanatec dan bevalt en t algehele simracen wil ik een pc sim bouwen. De spaarpot moet weer leeg 😅

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Tijn96 schreef op maandag 4 juni 2018 @ 18:26:
[...]

In eerste instantie wel. Als de fanatec dan bevalt en t algehele simracen wil ik een pc sim bouwen. De spaarpot moet weer leeg 😅
Dan zou ik beginnen met een ander spel en liefst platform want de Fanatec op Xbox is echt een drama. Op pc vele malen beter met Project Cars of Assetto Corsa.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pandanl
Phusebox schreef op maandag 4 juni 2018 @ 18:53:
[...]

Dan zou ik beginnen met een ander spel en liefst platform want de Fanatec op Xbox is echt een drama. Op pc vele malen beter met Project Cars of Assetto Corsa.
Idem dito voor de TX, afgelopen weekend een oculus aangeschaft en Assetto Corsa gespeeld, dan merk je pas hoe bizar slecht de FFB is van Forza.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pethor
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 24-05-2024
Door drukte afgelopen maand is het me helemaal ontschoten dat we alweer begonnen zijn. (Ik zit niet dagelijks op tweakers). Ik ga de races weer in de agenda zetten en aanwezig zijn als inhaal vee wanneer mogelijk.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Training nice!!! Rondetijden, clean of dirty, liggen wel heerlijk bij elkaar. Denk niet dat het zomaar een gelopen race wordt voor het gros van de deelnemers.

Op basis van de tijden in de sheet, pitstop, etc, zet ik de race op 32 ronden vast!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nielless
Wel achter gekomen dat ik dus ziekelijk zuinig op de banden ben na 15 rondes op 28% voor // 20% achter

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Nielless
Nog een vette inhaalactie gemaakt straks terwijl @MAX3400 & @Tijn96 in gevecht waren _/-\o_

YouTube: FM7 ~ Mugello Practice Session

[ Voor 11% gewijzigd door Nielless op 04-06-2018 22:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijn96

Tijn96

In speed we trust

Nette, bekeken actie inderdaad! Wel toevallig dat de actie zo snel op youtube staat 😝

Pagina: 1 ... 7 ... 18 Laatste

Dit topic is gesloten.