WiFi doet een beetje vreemd. Modem is aan t herstarten
Edit: Xbox herstarten..
Edit: Xbox herstarten..
[ Voor 20% gewijzigd door mannetje19 op 29-05-2018 20:15 ]
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
[ Voor 20% gewijzigd door mannetje19 op 29-05-2018 20:15 ]
We wachten eventjes. Kun je het xbox berichtje negerenmannetje19 schreef op dinsdag 29 mei 2018 @ 20:13:
WiFi doet een beetje vreemd. Modem is aan t herstarten
Gamertag: timmie271
[ Voor 8% gewijzigd door Ample Energy op 29-05-2018 20:18 ]
Luister naar je onderbewustzijn. Er is een reden dat je niet wilt weten hoe je voedsel wordt geproduceerd.
[ Voor 18% gewijzigd door darkkingll op 29-05-2018 20:24 ]
Therefore I must know what I am doing. Maybe.
[ Voor 74% gewijzigd door darkkingll op 29-05-2018 20:27 ]
Ik zag t....scheelt mij weer een plekje
PSN ID= SkreppiedoeNL , XBL=Skreppiedoe NL
XBL: Hypernova NL | YouTube
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
[ Voor 12% gewijzigd door darkkingll op 29-05-2018 21:37 ]
Jezus echt, ik zit naar dat ding te kijken, slaat echt helemaal nergens op wat die bot doen. Ramde DutchBones ook achterstevorendarkkingll schreef op dinsdag 29 mei 2018 @ 21:35:
Musiq, je bot moet dood.. dat ding ramde me gewoon midden in een bocht.
Oh, excuus.trouwens, intrepid, voor de.torpedo.. remmen blokleerden en.Ik kon niet op tijd herstellen.
Ja, das mijn ingame naam.. kon de r8 amper houden.. echt, wtf... meerdere keren gewoon vol geramd door dat ding.Mu.siQ schreef op dinsdag 29 mei 2018 @ 21:36:
[...]
Jezus echt, ik zit naar dat ding te kijken, slaat echt helemaal nergens op wat die bot doen. Ramde DutchBones ook achterstevoren
[ Voor 7% gewijzigd door darkkingll op 29-05-2018 21:38 ]
Neuh, daar viel het best mee inderdaad. Volgens mij niet eens dwars gegaan toen.Mu.siQ schreef op dinsdag 29 mei 2018 @ 21:39:
@darkkingll Ah ja sorry man, daar kan ik helaas echt niets aan doen. Wel aan die schouderduw in mijn laatste ronde. Ik dacht dat je ruimte liet dus ik gooide gas er op. Sorry, maar geloof niet dat je daardoor achterstevoren ofzo bent gaan staan toch?
3ds fc: 4270-0926-7440
[ Voor 3% gewijzigd door Ample Energy op 29-05-2018 21:49 ]
Luister naar je onderbewustzijn. Er is een reden dat je niet wilt weten hoe je voedsel wordt geproduceerd.
Driver | Tijd | Main Race | Totaal |
Baloutje07 | 59M40S251 | 1 | 192 |
MusiQ2 | 1H00M14S | 2 | 188 |
rhwerkman | 1H00M16S | 3 | 184 |
Plank268 | 1H00M16S | 4 | 180 |
Stoksbrood | 1H00M18S | 5 | 176 |
OctagonQontrol | 1H00M18S | 6 | 172 |
KillerR NL | 1H00M32S | 7 | 168 |
NLRev0lution | 1H00M33S | 8 | 164 |
Hypernova NL | 1H00M36S | 9 | 160 |
M en B | 1H01M07S | 10 | 156 |
drdreey1976 | 1H01M13S | 11 | 152 |
Skreppiedoe NL | 1H01M19S | 12 | 148 |
Badmanski420 | 1H01M27S | 13 | 144 |
Mavi1986 | 1H01M34S | 14 | 140 |
Intrepid NL | 1H01M53S | 15 | 136 |
Unigo | 1H02M13S | 16 | 132 |
Disarmed070 | 1H02M22S | 17 | 128 |
Dutch B0nes | 1H02M31S | 18 | 124 |
lappiehero | 1H02M35S | 19 | 120 |
generationq87 | 1H02M58S | 20 | 116 |
dermouwert | 1H02M59S | 21 | 112 |
Ample Energy | 1H03M32S | 22 | 108 |
Esines | 1H03M44S | 23 | 104 |
Gamebifi | 1H07M16S | 24 | 100 |
timmie271 | 1H09M28S | 25 | 96 |
[ Voor 5% gewijzigd door MAX3400 op 29-05-2018 22:02 ]
Chekck je laatste foto even voor de laatste 2 tijden waaronder die van mij
[ Voor 25% gewijzigd door timmie271 op 29-05-2018 21:51 ]
Gamertag: timmie271
ipv6 uit en check je default sound devices, zorg dat je headset default is.Ample Energy schreef op dinsdag 29 mei 2018 @ 21:49:
Edit: En mocht iemand wat hebben gezegd: blijkbaar hoor je niks zonder mic.
[ Voor 28% gewijzigd door NLRev0lution op 29-05-2018 21:54 ]
PSN/XBL/Steam: NLRev0lution
Zal de volgende keer kijken naar ipv6. I.p.v. een headset gebruik ik m'n speakers via HDMI trouwens.NLRev0lution schreef op dinsdag 29 mei 2018 @ 21:52:
[...]
ipv6 uit en check je default sound devices, zorg dat je headset default is.
Wij hadden wel een goed gevecht, todat je bandjes moest gaan wisselenAmple Energy schreef op dinsdag 29 mei 2018 @ 21:49:
Ik weet niet wat er in de eerste bocht gebeurde. Ik raakte daar in ieder geval 2 mensen in een sandwich of zo. Geen idee of ik wat anders had kunnen doen, maar sorry daarvoor. Voor mijn gevoel gingen er mensen ver voor het rempunt in de ankers. Volgende keer start ik daarom het liefste helemaal achteraan.
Verder schiet het voor mij weinig op om mee te racen zo zonder race director of zo. Werd er keihard af gebeukt en dan rij je gewoon laatste. Zonder mensen om me heen kan ik ook wel tegen de AI rijdenEr was ook ergens een stuk waar iemand 4 meter van de racelijn af reed en dacht daarvoor niet eerder te hoeven remmen. Daarna heb ik ook niet meer geconcentreerd gereden om eerlijk te zijn.
Alleen nog even tegen Esines/@Pandanl kunnen racen tot hij er af vloog. Dat vond ik nog wel leuk; dan is er nog wat druk! Maar ja, uiteindelijk waren dus maar enkele van de 29 rondes vermakelijk...
Helemaal negatief kijk ik niet terug op m'n eerste online race, hoor. Vond het nog wel spannend om mensen voor te laten en op tijd te moeten remmen om de persoon voor me niet te raken. Maar w.b.t. eindresultaat had ik net zo goed kunnen parkeren na een paar rondes.
Edit: En mocht iemand wat hebben gezegd: blijkbaar hoor je niks zonder mic.
[ Voor 34% gewijzigd door Jordy8 op 29-05-2018 22:02 ]
Ah, dat was jijdasfrikandel schreef op dinsdag 29 mei 2018 @ 21:56:
[...]
Wij hadden wel een goed gevecht, todat je bandjes moest gaan wisselen
Poep gebeurd. No worries.darkkingll schreef op dinsdag 29 mei 2018 @ 21:35:
Musiq, je bot moet dood.. dat ding ramde me gewoon midden in een bocht. Scheelde weinig of lappie had me nog ingehaald..
Oh, excuus.trouwens, intrepid, voor de.torpedo.. remmen blokleerden en.Ik kon niet op tijd herstellen...
Haha dacht al, ik gaf je kansen die je niet pakteAmple Energy schreef op dinsdag 29 mei 2018 @ 22:01:
[...]
Ah, dat was jijJij was toen al een keer gestopt, toch?
Dat stukje was ook nog wel leuk, maar over zo'n gevecht heb ik dan een beetje een gemixt gevoel. De enige reden dat ik je tegen kwam is omdat jij al een keer gestopt was. Met een race director die elke keer een restart doet o.i.d. zijn de gevechten tenminste natuurlijk. Nu reed ik alleen maar even achter je aan om wat te doen te hebben, maar met racen was ik niet meer bezig en toen mij een hap ijs werd aangeboden dook ik dus maar de pitstraat in om je niet dwars te zitten
Correctie gepost in MAX3400 in "[Multi] FM7 GoT Racing League - seizoen 3"MAX3400 schreef op dinsdag 29 mei 2018 @ 21:53:
Ah, de punten kloppen weer eens niet; er komt zo een correctie!
Was inderdaad even een leuk duel, jammer dat ik dan weer zo'n fout maak en ook nog wel op een plek waar ik normaal nooit problemen mee heb.Ample Energy schreef op dinsdag 29 mei 2018 @ 21:49:
Alleen nog even tegen Esines/@Pandanl kunnen racen tot hij er af vloog. Dat vond ik nog wel leuk; dan is er nog wat druk! Maar ja, uiteindelijk waren dus maar enkele van de 29 rondes vermakelijk...
Ik deed toch niet meer mee, dus het enige dat ik kon doen was anderen ruimte geven.dasfrikandel schreef op dinsdag 29 mei 2018 @ 22:03:
[...]
Haha dacht al, ik gaf je kansen die je niet pakte
Ik dacht al, daar?!Pandanl schreef op dinsdag 29 mei 2018 @ 22:07:
[...]
Was inderdaad even een leuk duel, jammer dat ik dan weer zo'n fout maak en ook nog wel op een plek waar ik normaal nooit problemen mee heb.
Voor de race nog een oefenpotje gedaan en mij TX stuur deed het prima ook qua FFB, maar het is gewoon een en al roulette heb ik het idee. Tijdens de race is de FFB opeens totaal anders, FFB die knetter hardt staat waardoor ik al vrij snel last van mijn polsen kreeg, wanneer je op het punt ben dat je banden beginnen te blokkeren stuitert het stuur abnormaal waardoor je juist de hele wegligging kwijt bent. En dan rij ik de pit in en ga ik eruit en is de FFB weer helemaal normaal zoals in het testrondje ervoor![]()
Jammer dat je tijdens het wachten in de lobby niet een testrondje kan rijden zodat ik dit soort issues voor kan zijn, want T10 lijkt het niet te gaan fixen. T10 haat stuurtjes
[ Voor 9% gewijzigd door Ample Energy op 29-05-2018 22:15 ]
Hela hola. Zomaar mijn merknaam gebruiken. Dat mag alleen om te klagen wanneer het ongegrond is.bifi_G60 schreef op dinsdag 29 mei 2018 @ 21:58:
Zo ik ben ff in phusebox mode weet niet of ik het nog zo leuk vind om te racen als ik gelapped wordt door de persoon die 1 plaats voor me ligt. Baal voornamelijk dat ik mezelf niet lijk te verbeteren
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Die GTR is helaas geen optie voor de cockpit view rijders onder ons. Er zijn geen spiegels aanwezig in de cockpit. Niet eens een zijspiegeltje.MAX3400 schreef op woensdag 30 mei 2018 @ 09:56:
De GTR is me gisteren alleszins meegevallen en zelfs 0.3s van mijn trainingstijd afgereden op Silverstone.
Nu tijd zoeken om Mugello te gaan testen maar ik hoop eigenlijk met dezelfde auto het seizoen af te maken; iets met gewenning en consistentie.
Japanse prutTurbo Timmeh schreef op woensdag 30 mei 2018 @ 10:03:
[...]
Die GTR is helaas geen optie voor de cockpit view rijders onder ons. Er zijn geen spiegels aanwezig in de cockpit. Niet eens een zijspiegeltje.
Tja met de Z4 heb je ook maar de helft van je zijspiegel, ook niet bepaald ideaal. Achja ik vertik het om bird view te rijden, voelt zo onnatuurlijk en nep aan.Turbo Timmeh schreef op woensdag 30 mei 2018 @ 10:03:
[...]
Die GTR is helaas geen optie voor de cockpit view rijders onder ons. Er zijn geen spiegels aanwezig in de cockpit. Niet eens een zijspiegeltje.
De Z4 heeft toch gewoon een achteruitkijkspiegel? Die GTR heeft helemaal niets.Pandanl schreef op woensdag 30 mei 2018 @ 10:30:
[...]
Tja met de Z4 heb je ook maar de helft van je zijspiegel, ook niet bepaald ideaal. Achja ik vertik het om bird view te rijden, voelt zo onnatuurlijk en nep aan.
Je kan ook hoodcam doen.. Best of both worlds imho. Niet de afleiding/belemmeringen van cockpit, niet zo nep als birdPandanl schreef op woensdag 30 mei 2018 @ 10:30:
[...]
Tja met de Z4 heb je ook maar de helft van je zijspiegel, ook niet bepaald ideaal. Achja ik vertik het om bird view te rijden, voelt zo onnatuurlijk en nep aan.
Idem, en geen zin om andere auto's te vervenMAX3400 schreef op woensdag 30 mei 2018 @ 09:56:
De GTR is me gisteren alleszins meegevallen en zelfs 0.3s van mijn trainingstijd afgereden op Silverstone.
Nu tijd zoeken om Mugello te gaan testen maar ik hoop eigenlijk met dezelfde auto het seizoen af te maken; iets met gewenning en consistentie.
3ds fc: 4270-0926-7440
Ter leeringh; welke rpm schakel je op met de Dodge?Turbo Timmeh schreef op woensdag 30 mei 2018 @ 17:24:
Zat na 8 rondjes op een 1:53.064 met de Dodge.. dat kan zeker sneller
[ Voor 19% gewijzigd door MAX3400 op 30-05-2018 17:26 ]
Rij dus cockpit en let op de lampjes die rood worden op het stuur. Mijn speedometer staat uit, maar zal eens opletten in de telemetry.MAX3400 schreef op woensdag 30 mei 2018 @ 17:25:
[...]
Ter leeringh; welke rpm schakel je op met de Dodge?
[ Voor 13% gewijzigd door Turbo Timmeh op 30-05-2018 17:30 ]
Safe elke kant (zijkanten, hood/top en indien nodig de rear) als losse layer groups (eerst alles selecteren wat je wilt en dan "group", vervolgens "Safe as layer group". Past het net niet allemaal dan ungroup je de layer group en pas je de losse onderdelen ietsjes..
Ik rij ook met een TX en deze problemen heb ik ook en het is idd behoorlijk irritant. Bij mij is het vaak dat de wagen na een pitsstop duidelijk meer onderstuur heeft waardoor bij het remmen het stuur begint te "klapperen" wat je best voelt in je polsen.Pandanl schreef op dinsdag 29 mei 2018 @ 22:07:
[...]
Was inderdaad even een leuk duel, jammer dat ik dan weer zo'n fout maak en ook nog wel op een plek waar ik normaal nooit problemen mee heb.
Voor de race nog een oefenpotje gedaan en mij TX stuur deed het prima ook qua FFB, maar het is gewoon een en al roulette heb ik het idee. Tijdens de race is de FFB opeens totaal anders, FFB die knetter hardt staat waardoor ik al vrij snel last van mijn polsen kreeg, wanneer je op het punt ben dat je banden beginnen te blokkeren stuitert het stuur abnormaal waardoor je juist de hele wegligging kwijt bent. En dan rij ik de pit in en ga ik eruit en is de FFB weer helemaal normaal zoals in het testrondje ervoor![]()
Jammer dat je tijdens het wachten in de lobby niet een testrondje kan rijden zodat ik dit soort issues voor kan zijn, want T10 lijkt het niet te gaan fixen. T10 haat stuurtjes
Ik zal het in de gaten houden...geen idee of ik dan tijd hebMAX3400 schreef op woensdag 30 mei 2018 @ 17:58:
@skreppiedoe als je je TX wil testen; 4 & 6 juni kan ik wel ff rijden, ik denk rond 19:00. Zelfde geldt voor anderen die ook willen rijden, natuurlijk.
Zal tijdig mijn definitieve online-tijd posten!
Ja dit heb ik ook dat het begint te klapperen, heb ook wel eens gehad dat up en down shiften opeens achteruit en opzij kijken werd.skreppiedoe schreef op woensdag 30 mei 2018 @ 17:51:
[...]
Ik rij ook met een TX en deze problemen heb ik ook en het is idd behoorlijk irritant. Bij mij is het vaak dat de wagen na een pitsstop duidelijk meer onderstuur heeft waardoor bij het remmen het stuur begint te "klapperen" wat je best voelt in je polsen.
Ik heb zelf de FFB kracht een stuk lager gezet en dan is het wel te doen. Ik ga tijdens het oefenen voor Mugello maar weer verder experimenteren met de settings en tevens ga ik de Chevy maar eens proberen aangezien ik die tijdens het showcase event op Spa best lekker vond rijden(geen idee of dit dezelfde is eigenlijk)
Ik rij ook met een TX. Volgens mij krijg je dit fenomeen met wisselende kracht van ffb vaak door hoge temperaturen van de hardware. De ffb wordt steeds minder krachtiger als de temperatuur van de hardware omhoog gaat en wordt weer krachtiger als de temperatuur van de hardware daalt. Als je standaard ffb kracht omlaag zet, lijkt het in ieder geval een minder groot verschil.Pandanl schreef op woensdag 30 mei 2018 @ 20:30:
[...]
Ja dit heb ik ook dat het begint te klapperen, heb ook wel eens gehad dat up en down shiften opeens achteruit en opzij kijken werd.
Zojuist firmware V53 op de TX gezet, ga nu even testen of dit helpt, kan namelijk nergens een changelog vinden wat er veranderd zou moeten zijn.
Ik heb meer het idee dat het een roulette is, voordat wij begonnen aan de race zaten we zo'n 30 minuten in de lobby waar de TX dus niks aan het doen was, vanaf de start voelde de TX al raar aan. Dit probleem heb ik vaker gehad en lijkt per race te verschillen, soms komt het nadat je een rewind gebruikt, maar ook een paar keer gehad dat het aan het begin prima gaat en na een pit stop helemaal anders is, gisteravond was dit dus omgedraaid. Heb ook vaak zat dat het race na race na race gewoon helemaal prima gaat.theAlchemist schreef op woensdag 30 mei 2018 @ 20:50:
[...]
Ik rij ook met een TX. Volgens mij krijg je dit fenomeen met wisselende kracht van ffb vaak door hoge temperaturen van de hardware. De ffb wordt steeds minder krachtiger als de temperatuur van de hardware omhoog gaat en wordt weer krachtiger als de temperatuur van de hardware daalt. Als je standaard ffb kracht omlaag zet, lijkt het in ieder geval een minder groot verschil.
[ Voor 51% gewijzigd door Turbo Timmeh op 31-05-2018 08:34 . Reden: video met sync geluid toegevoegd ]
Het lig niet aan de temperatuur maar aan de game zelf aangezien ik bij andere games totaal geen last hiervan heb. Het blijft gewoon zeer matig en er zijn talloze klachten over op het officiele FM7 forum. Wel lijkt het op de PC minder erg te zijn dan de XB1.theAlchemist schreef op woensdag 30 mei 2018 @ 20:50:
[...]
Ik rij ook met een TX. Volgens mij krijg je dit fenomeen met wisselende kracht van ffb vaak door hoge temperaturen van de hardware. De ffb wordt steeds minder krachtiger als de temperatuur van de hardware omhoog gaat en wordt weer krachtiger als de temperatuur van de hardware daalt. Als je standaard ffb kracht omlaag zet, lijkt het in ieder geval een minder groot verschil.
Thanks! Zojuist met de Dodge een 1:53,065 gereden. Had niet gedacht dat ik onder die 1:53,828 zou komen die ik had gereden met de BMW. En we oefenen weer vrolijk verderTurbo Timmeh schreef op donderdag 31 mei 2018 @ 00:31:
Eerder op de avond een 1:52.408 gereden in de Dodge Viper.
[video]
Denk dat dit aankomende race erg belangrijk wordt. Gewoon op de baan houden en een goed resultaat komt dan vanzelf ook al zijn de ronde tijden misschien trager dan de rest.skreppiedoe schreef op donderdag 31 mei 2018 @ 19:26:
[...]
.maarja eerst maar eens proberen een paar rondjes achter elkaar op de baan te blijven in plaats van eraf te spinnen.
[ Voor 7% gewijzigd door Jordy8 op 31-05-2018 21:03 ]
Gewoon de meest brede auto nemen die er is, met wat geluk start je ergens in de voorhoedeJordy8 schreef op donderdag 31 mei 2018 @ 21:02:
[...]
Denk dat dit aankomende race erg belangrijk wordt. Gewoon op de baan houden en een goed resultaat komt dan vanzelf ook al zijn de ronde tijden misschien trager dan de rest.
Breed helpt niet als je in de laatste bocht een rotte exit hebt; het is een zeer lang stuk en zelfs met 2km/h verschil, komt iemand dus een meter of 40 voor je bij de eerste bocht.NLRev0lution schreef op donderdag 31 mei 2018 @ 21:24:
[...]
Gewoon de meest brede auto nemen die er is, met wat geluk start je ergens in de voorhoede
#92 BMW ook heel fijn! 1:53,060NLRev0lution schreef op donderdag 31 mei 2018 @ 20:35:
[...]
Thanks! Zojuist met de Dodge een 1:53,065 gereden. Had niet gedacht dat ik onder die 1:53,828 zou komen die ik had gereden met de BMW. En we oefenen weer vrolijk verder
XBL: DeutscheHelm // STEAM: Nielles™
[ Voor 20% gewijzigd door Nielless op 01-06-2018 11:54 ]
Is locked in alle opzichten. Je kan geen nummers toevoegen of de kleuren aanpassen.Nielless schreef op vrijdag 1 juni 2018 @ 11:13:
Heb voor de luie mensen onder ons even mijn naam+nummer van mijn decal gehaald en deze geshared.
Als je zoekt op NismoGTRedBlack kun je deze eenvoudig vinden bij de designs.
[afbeelding]
Ik weet alleen niet of ie locked is of dat je er zelf je naam+sticker aan toe kunt voegen. Als iemand me kan vertellen of deze locked is / hoe ik die er dan af krijg, zou top zijn.
Gelieve ook de kleursamenstelling van dit design aan te passen, zodat niet iedereen met dezelfde kleur rijdt(of je moet deze kleur mooi vinden natuurlijk)
Balen.. enig idee of je dat ergens uit kunt zetten?NLRev0lution schreef op vrijdag 1 juni 2018 @ 11:19:
[...]
Is locked in alle opzichten. Je kan geen nummers toevoegen of de kleuren aanpassen.
Volgens mij niet. Dus wanneer kunnen we verzoeknummertjes indienen?Nielless schreef op vrijdag 1 juni 2018 @ 11:39:
[...]
Balen.. enig idee of je dat ergens uit kunt zetten?
Dan kan ik op verzoek inderdaad wel een standaardnummer + naam (niet te geavanceerd dus) toevoegenNLRev0lution schreef op vrijdag 1 juni 2018 @ 11:47:
Volgens mij niet. Dus wanneer kunnen we verzoeknummertjes indienen?
Regelmatig op circuits te vinden zowel digitaal als in het echt. iRacing Profiel
Aantal keer links, aantal keer rechts en dat waarschijnlijk 32 keer en dan zit het uur eropTijn96 schreef op vrijdag 1 juni 2018 @ 14:39:
Vandaag maar eens beginnen met de eerste rondjes op mugello. Behoorlijk technisch circuit dus zal niet meevallen
Ik vind juist dat je dit circuit vrij snel onder de knie hebt. Zelf kende ik het circuit ook nog niet maar vrij snel heb ik de rem lijnen al uitgezet. Nu nog wat seconden afschaven, zit nu nog op snelste lap 01:56.329Tijn96 schreef op vrijdag 1 juni 2018 @ 14:39:
Vandaag maar eens beginnen met de eerste rondjes op mugello. Behoorlijk technisch circuit dus zal niet meevallen
Klinkt als een goed plan. Maandag komt als het goed is mijn fanatec set binnen. Dan wordt het veel trainen daarmeeMAX3400 schreef op vrijdag 1 juni 2018 @ 14:41:
[...]
Aantal keer links, aantal keer rechts en dat waarschijnlijk 32 keer en dan zit het uur erop
Regelmatig op circuits te vinden zowel digitaal als in het echt. iRacing Profiel
[ Voor 8% gewijzigd door NLRev0lution op 02-06-2018 00:15 ]
Je had toch een logitech g920 besteld? Of heb je die alweer retour gedaan?Tijn96 schreef op vrijdag 1 juni 2018 @ 17:02:
[...]
Klinkt als een goed plan. Maandag komt als het goed is mijn fanatec set binnen. Dan wordt het veel trainen daarmee
Die heb ik geannuleerd inderdaad en toen een hele fanatec set besteld.Pandanl schreef op zaterdag 2 juni 2018 @ 00:51:
[...]
Je had toch een logitech g920 besteld? Of heb je die alweer retour gedaan?
Als ik je goed begrijp.. klopt. De groene velden met groene tekst onder de persoon (eigenlijk rechts van de auto) laat de persoon zien welke de snelste tijd heeft gereden met de betreffende auto. Wil je dat vakje dus mooi groen laten oplichten dan zal je de tijd van @Stoksbrood moeten verbeterenMAX3400 schreef op zondag 3 juni 2018 @ 21:25:
@NLRev0lution Excel doet het weer niet ik snap je excel sheet niet? Mijn snelste tijd in de GTR wordt wel als "fastest" gezien in mijn kolom maar niet als "groenste" in mijn kolom?
[ Voor 3% gewijzigd door NLRev0lution op 03-06-2018 23:03 ]
@MAX3400, GAS EROP!NLRev0lution schreef op zondag 3 juni 2018 @ 23:02:
[...]
Als ik je goed begrijp.. klopt. De groene velden met groene tekst onder de persoon (eigenlijk rechts van de auto) laat de persoon zien welke de snelste tijd heeft gereden met de betreffende auto. Wil je dat vakje dus mooi groen laten oplichten dan zal je de tijd van @Stoksbrood moeten verbeteren
XBL: Stoksbrood | iRacing Profiel | [Asetek Forte WB\SW] [Asetek Invicta Pedals] | [10600KF] [ROG STRIX Z490-G] [FTW3 3080ti]
Zit weer met hetzelfde probleem; ik kan niet sneller. 1.52:hoog is het best wat ik red met deze auto's.
Sta alweer even droog dus misschien dat ik vanavond weer even kan rijdenMAX3400 schreef op maandag 4 juni 2018 @ 10:55:
[...]
Zit weer met hetzelfde probleem; ik kan niet sneller. 1.52:hoog is het best wat ik red met deze auto's.
Weet wel waar mijn zwakte ligt; meetsector 2 (dus van ongeveer 37 seconden tot 1:12) ben ik consistent 0.5s langzamer.
Maaruh, Stokkie, doe eens een flying lap posten??
XBL: Stoksbrood | iRacing Profiel | [Asetek Forte WB\SW] [Asetek Invicta Pedals] | [10600KF] [ROG STRIX Z490-G] [FTW3 3080ti]
Ik ga trainen van omstreeks 19:00 tot ongeveer 20:30. Wil sowieso 1x 16 ronden rijden en voor de rest whatever.Stoksbrood schreef op maandag 4 juni 2018 @ 11:17:
[...]
Sta alweer even droog dus misschien dat ik vanavond weer even kan rijden.
Als ik voor mezelf een perfect rondje eruit kan halen kan er nog 0,3 tot 0,5 seconden af ongeveer.
Ben pas na 1800 een keer thuis. Die 16 ronden doe ik graag mee.MAX3400 schreef op maandag 4 juni 2018 @ 12:20:
[...]
Ik ga trainen van omstreeks 19:00 tot ongeveer 20:30. Wil sowieso 1x 16 ronden rijden en voor de rest whatever.
Ik ben ook van de partij!MAX3400 schreef op maandag 4 juni 2018 @ 12:20:
[...]
Ik ga trainen van omstreeks 19:00 tot ongeveer 20:30. Wil sowieso 1x 16 ronden rijden en voor de rest whatever.
Doen we dat toch; ga ik eerst wel ff korte sprintjes trekken. Denk dat @NLRev0lution en ik in een gewone XBL party gaan zitten voor de chat; merken wel wanneer je binnen komt.Stoksbrood schreef op maandag 4 juni 2018 @ 12:43:
[...]
Ben pas na 1800 een keer thuis. Die 16 ronden doe ik graag mee.
Als je dus tot ~ 19:30 kan rekken ga ik mijn best doen
[ Voor 4% gewijzigd door MAX3400 op 04-06-2018 15:11 ]
Ja daar wil ik wel bij zijn! Hopelijk heb ik mn set dan staan anders doe ik lekker met de controller mee. Gelijk mogelijkheid om wat nieuwe wagens te testen
[ Voor 22% gewijzigd door Tijn96 op 04-06-2018 16:01 ]
Scripties heb je vaak tijdig af dus je kan zonder problemen racen volgende week!darkkingll schreef op maandag 4 juni 2018 @ 16:34:
De race is volgende week maandag toch?
Moet even kijken of ik dan wel kan, de dag erna moet ik s' ochtends mijn scriptie inleveren..
Niet voor Forza 7 hoop ik. Die fout heb ik gemaakt.Tijn96 schreef op zaterdag 2 juni 2018 @ 19:46:
[...]
Die heb ik geannuleerd inderdaad en toen een hele fanatec set besteld.
In eerste instantie wel. Als de fanatec dan bevalt en t algehele simracen wil ik een pc sim bouwen. De spaarpot moet weer leeg 😅Phusebox schreef op maandag 4 juni 2018 @ 18:08:
[...]
Niet voor Forza 7 hoop ik. Die fout heb ik gemaakt.
Dan zou ik beginnen met een ander spel en liefst platform want de Fanatec op Xbox is echt een drama. Op pc vele malen beter met Project Cars of Assetto Corsa.Tijn96 schreef op maandag 4 juni 2018 @ 18:26:
[...]
In eerste instantie wel. Als de fanatec dan bevalt en t algehele simracen wil ik een pc sim bouwen. De spaarpot moet weer leeg 😅
Idem dito voor de TX, afgelopen weekend een oculus aangeschaft en Assetto Corsa gespeeld, dan merk je pas hoe bizar slecht de FFB is van Forza.Phusebox schreef op maandag 4 juni 2018 @ 18:53:
[...]
Dan zou ik beginnen met een ander spel en liefst platform want de Fanatec op Xbox is echt een drama. Op pc vele malen beter met Project Cars of Assetto Corsa.
[ Voor 11% gewijzigd door Nielless op 04-06-2018 22:18 ]
Nette, bekeken actie inderdaad! Wel toevallig dat de actie zo snel op youtube staat 😝Nielless schreef op maandag 4 juni 2018 @ 22:18:
Nog een vette inhaalactie gemaakt straks terwijl @MAX3400 & @Tijn96 in gevecht waren
YouTube: FM7 ~ Mugello Practice Session
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq